Jump to content
FAS Euroauto Goran

Misha Strasni

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Misha Strasni

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naravno, to i kažem. Zato se i čudim kako neko može da priča takve stvari. Naravno ako nije Nemac (Francuzi i Japanci se ne bave time),
  2. Wow.. Hvala vam puno na ovim info. U poslednje vreme kopam sve živo što mogu da nađem, a nema baš izobilje informacija za Deltu, kad ono ustvari 'samo' treba postaviti pravo pitanje na pravom mestu. Trenutno vozim BMW Seriju 1 120D, iako je 15 godina star, dobro je održavan i stvarno nemam nekih problema, a i potrošnja mi je oko 8/9 litara kombinovano (na čep, a i po bordu). Potreban nam je još jedan auto, a Lanciu sanjam poprilično dugo i evo bio sam dovoljno strpljiv, pa mi je konačno i ona postala dostupna. Uz celokupno moje iskustvo realno bi mi sva tri dizela trebala biti opcija (mislim na 1.6, 2.0 i 1.9 BiTurbo).. Ali, ipak bih najradije išao na benzin, a sa plinom em nemam apsolutno nikakvih iskustava, a i iskreno se ne bih ni petljao u to. E sad, srce mi kaže 1.8 Di, a pamet 1.4 T-Jet... Zato sam i progutao sve ovo što je ispisano na temi, ne bi li nekako olakšao dilemu. Malo me još lelujaju ove priče oko 'Delta venčanice', pa razmišljam da li da uzmem opušteno neku 2008, 09, 10. godište koje su tu oko +- 4000 eura ili ipak pametnije da nategnem malo više za neku bogatiju restajl varijantu, za koju smatram da će se ipak lakše jednog dana prodati (ako upšte ikada budem želeo da se rastanem od nje). A, dodatni problem za rasuđivanje mi je što sam u komšiluku naleteo na jednu 2012/13 1.8 Di (115.000km) za kojom sam stvarno odlepio, ali mi je cifra malo izvan dometa, koja uzgred ima sve osim parkiranja (BiColore, panorama, multimedija, braon koža, praćenje linija i adaptivni temp, zatvaranje retrovizora..) čak mislim da je Executive Delta i čovek je ono baš picajzla koja održava auto najsavesnije moguće i imam odličnu komunikaciju sa njime. Pritom ne znam da li tako svaka izgleda ili samo ova u koju sam ušao, ali ja ne znam šta su gledali ovi stručnjaci što zameraju Delti da iznutra izgleda jeftino i plastično.. Ali ja sam se veoma prijatno iznenadio kad sam ušao, em ovaj auto iznutra izgleda kao da je izašao juče iz salona, ali kakva crna jeftinoća, meni je ona ostavila iznenađujuće dobar utisak (mnogo bolji nego na fotkama), čak i za današnje standarde. Takođe, nikada nisam vozio ni sa automatskim menjačem, ali mi ovaj njen Aisin uliva maksimalno poverenje. Ima 3 moda vožnje, one F1 šalterice na volanu i šljaka savršeno - bar po rečima komšije.
  3. OK, hvala. Jedno pitanje, da li bi neko mogao da mi pojasni par nekih najbitnijih razlika između 1.4 T-Jet i 1.8 Di T-Jet motora koji su se u Deltu ugrađivali? Da li je primetna razlika u potrošnji i da li je ovaj 1.8 sa direktnim ubrizgavanjam možda skuplji za održavanje i problematičniji po pitanju delova isl.. Koje primetne razlike (osim lepšeg zvuka motora ) mogu da očekujem u odnosu na turbo-dizele i po pitanju vožnje i održavanja?
  4. @shakalkv Da li planiraš da zadržiš Deltu ili bi se možda rastajao sa njom? Ja upravo planiram da pazarim neku i najbliži sam odluci da to bude 1.4 T-Jet (mada sam ugavnom Turbo-dizele vozio do sada).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...