Jump to content
FAS Goran

dennnis

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About dennnis

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vrnjacka Banja

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Mito 1.4 TB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ako imas woofer u gepeku i pojacalo, a hoces da promenis zvucnika za bolje, bilo bi dobro da ispratis (koliko je to moguce) zvucnike koji su fabricki. Pod tim mislim da ne stavljas trosistemce, jer nema potrebe i skretnica nije tako projektovana. Verovatno je fabricki sistem osmisljen tako da se woofer brine o niskim frekvencijama a time rasterecuje ove napred i pozadi tog „problema”. Tu bi bilo najbolje da uzmes kvalitetnije, dosta kvalitetnije zvucnike, ali da se drzis osetljivosti priblizno koliko su bili fabricki (da ne bi doslo do toga da ti neki rade glasnije i samim tim naruse ceo zvucni balans. E jedino ako neces da menjas i pojacalo (i skretnice) i onda ces verovatno dobiti jos bolji zvuk...
  2. I to sam razmisljao, ali nema mesta. Dosta su niska sedista. Ima ona izbocina gde je aibag, a pozadi noge udaraju...
  3. Yes Od 2009. godine imam muziku u kolima i uvek sam imao subwoofere u gepeku. Uvek sam osim pojačala za zvučnike ima i monoblok za woofer. Imao sam odličan zvuk, ali nisam ga svaki put dobijao iz prve. Sad bih, ako mogu da ne lutam mnogo Ali. Nerviralo što sam morao da vadim subwoofer kada je bilo neko putovanje koje je tražilo kofere ili prevoz nečega čemu smeta kutija. To je problem. Mito, osim dvoje vrata , ima i mali gepek pa je kutija smetnja. ... Za sada je ideja ovakva: ostaje fabrički radio jer mi ne treba veliki (bledunjavi) displej koji, u mom slučaju, ničemu ne služi. 4-kanalno pojačalo ide u gepek (jer zbog dimenzija nema gde), i obavezno se menjaju se svi zvučnici. Napred idu komponentni (kvalitetni). A pozadi je znak pitanja. Tu je bila ta ideja i pitanje da umesto zadnjih fabričkih ubacim 6,5" jedinice: a) mid/basove (bez visokotonaca) koje bih sekao filterom iznad 150 Hz, recimo b) koaksijalne pa da ih opet sečem filterom iznad neke frekvencije To sve ne mora da bude skupo, ali me brine što ne vidim da je neko tako radio, a nešto mi čudno da sam se ja toga prvi setio
  4. Pozdrav svima! Da li neko ima iskustva kako bi zvucalo kada bi u atomobil, umesto subwoofera u gepeku, stavio u zadnja vrata zvucnike kroz koje bih pustio samo niske frekvencije? Znaci bez visokih tonova pozadi, samo da dopuni bas? Da li bi ti basovi imali neko osetno kasnjenje? Inace, automobil je Alfa Romeo Mito, sa dvoje vrata...
  5. Što se tiče skidanja sa YT, uvek skidajte bar na 256 kb/s, pa ako je original dobar, bar će se izvući neki maksimum iz tog snimka konkretno...
  6. Sigurno ces dobiti bolji zvuk. Tu ima dosta stvari na koje bi trebalo obratiti paznju: sto su zvucnici osetljiviji, to ti je potrebno manje snage da dobijes iz njih maksimum kvaliteta. Ali UVEK se dobija bolji zvuk kada imas pojacalo koje daje kvalitetnu i u dovoljnoj meri jaku struju koju isporucuje zvucnicima. Onda ostaje zvucnicima da svojim kvalitetom prenesu tonove i ostalo... Ali si im bar obezbedio snagu koja im treba da to pokazu... Fabricki radio ili aftermarket uredjaji imaju cesto deklarisanih 4x50 W. Ali to nije ono sto oni mogu dati u kontinuitetu i sa malo izoblicenja. Tu je mozda 1/3 ok, a ostalo je onako...
  7. Veoma tesko ces dobiti kvalitetan zvuk sa bilo kojim zvucnicima bez pojacivaca. Zvucnici su pasivna stvar i prakticno nemaju "snagu", oni trpe snagu koja je deklarisana na njima (u kontinuitetu ili u pikovima, to nazivaju RMS ili Music Power). Na dva automobila sam menjao ozvucenje i bez pojacala jako tesko. Pogotovo na malo vecim glasnocama, gde se sve raspada i zvuci tanko, plitko i kao kanta :-)
  8. Ja bih se nadovezao na ovu temu, ako nije problem. Identičan motor 1.4 i turbina Garrett MGT12. Imao sam takav isti problem sa turbinom. Zvuk kao gore na klipovima sa youtuba, kod puštanja papučice gasa. Zveckanje. Dijagnoza je bila da se taj deo (kako sam ja shvatio to je kao neka čaura koja drži osovinu ka westgateu) potrošio/rasklimao + je bila debalansirana. Mišljenje je da u mom slučaju može tako da se vozi i da neće napraviti neku štetu, ali i da može da se sredi. Remontovanjem turbine sve je rešeno. Možda nekom ovaoj info koristi
  9. Samo da ostavim ovde trag da je Mito servisiran propisno ;-) Za Fiat servis „Goran” samo pohvale sa moje strane! Urađeno sve po dogovoru. Stavku po stavku su mi obrazložili zašto su šta uradili, šta predlažu, šta treba kasnije itd… Sve su me razumeli, sve su znali: vrlo profesionalno, kulturno, ljudski, ništa „sa visine”… Tako da od mene samo preporuke za ovaj servis. 200 i kusur kilometara u jednom pravcu, ali opravdano 100%.
  10. Neki ćete da nam pomažete, a neki ćemo da učimo
  11. Hvala mnogo! Kupicu za napred (kupio sam samo dva za pozadi), ali cu onda da trazim sa rupama i prema njima cu izbusiti i ove :-) To za konusne je odlicna ideja, to bi resilo ovo sto hocu + drzace i distancere...
  12. Kupio sam duze, jer su distanceri 16 mm. I jesu alu 17". A kako mera za rupe da se uzme?
  13. Imam jedno laičko pitanje, ne zamerite :-) Iz glavčine točka mi vire dva šrafa koja pretpostavljam drže disk i vođica su za montažu felne? Ovako izgleda kod mene: A stavio bih distancere koji imaju samo 4 rupe. Savetuju me da skratim šrafove, ali je možda bolje da stavim šrafove kojima ne viri glava? Ili da izbušim dve rupe na distancerima? Ovo su distanceri: Šta je pametnije?
  14. Ta Alfa sa kvarom na multiair jedinici i turbini i senzoru ugla volana, itd, itd… je moja (na žalost ;-) Ali sam takođe iznenađen gužvom i angažovanjem Gorana i ostalih momaka u servisu! Organizacija im je odlična, bar tako deluje :-) Tako da se ne kajem što sam prešao 200 km da bih došao kod njega u servis. Veliki pozdrav!
  15. Pretpostavio sam da je nesto komplikovanije. Jeste Mito. Nabavio sam od kablica sve sto treba, ali sada imam problem 1 :-) Hvala mnogo, idem dalje u probu...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...