Jump to content
FAS Euroauto Goran

kozzz

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About kozzz

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/11/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pancevo

Previous Fields

  • Garage
    Delta 1,4 120ks

Recent Profile Visitors

1337 profile views
  1. Update: 10min posla. Uspeo sam da popravim dugmic podizaca prozora. Ne treba skinuti tapacirung, vadi se samo cela plastika (kutija) sa dugmicima, veoma lako jer na prednjoj strani ima malo udubljenje za srafciger (najbolje nekom plastikom vaditi da se ne bi ogrebalo nista), zatim sam skinuo kablove na kojima se mora prvo okrenuti zabica da bi izasli. Potom, posto su dugmici i elektronika u toj plasticnoj kutiji, otvorio sam je i izvadio gumicu koja pravi komtakt (isto ko na TV daljincu) sve kontakte, iako su bili naizgled cisti, sam ocistio stapicem za usi i acetonom. Vratio sve na mesto, spojio kablove i sve radi sada normalno. Sto se tice rucice brisaca jos nism nasao lako resenje, a da budem iskren ne skida mi se volan i AirBag da bih mogao da stignem do nje da je cakam malo... Ima li neko slicna iskustva?
  2. Nedavno sam otkrio da mi dugme u vratima (samo za vozacev prozor, ostala 3 rade normalno) jako tesko radi, odnosno moram ko sivonja da povucem dugme da bi se zatvorio prozor. Otvaranje radi normalno. Isto se desava i sa rucicom brisaca kada povucem ka sebi da bi prskao vodu na vertobran... jako tesko ide, moram tako jako da povucem da se plasim da cu je slomiti... Pozadi radi lepo. Nije tako strasno ali nervira... Mogu li to nekako sam popraviti, sta mislite?
  3. Sa sklopljenim kljucem sam probao, probacu i sa cackalicom danas pa javljam...
  4. @horvat ... evo ga danas opet je hteo par puta... probacu tvoj prdlog, mada su ti kontakti jakooo sitni, nisam siguran da mogu sa mojom lemilicom. Treba specijalna lemilica za ovako pipljive svari jel? Ja imam ovu iz Lidl-a:
  5. Evo ga sad nece vise, uopste ne reaguje vise... izgleda ca cu morati kod kljucara da ga popravi. Ima li neko ideju koliko bi kostala reparacija ili potpuno nova kopija kljuca?
  6. Hmm evo sad je proradio.. jako cudno.. treba da stiskam 40-50 puta da proradi jednom... nesto tu nije u redu. Samo gepek i otkljucavanje rade a zakljucavanje nece... verovatno i kod mene treba da se preleme ti kontakti...
  7. Nema nikakav indikator. Da naravno, pali i rucno otkljucava-zakjlucava, sve normalno, samo daljinac ne radi. Nisam siguran da li otvara gepek, odmah proveravam pa javljam.
  8. ne radi nista, otvorio sam ga i ja, bilo malo prasine na plastikama ali ne i unutra gde je ploca... sve mi izgleda cisto unutra, kontakti izgledaju dobro... ti si prelemio kontakte na onom crnom najvecem cipu, skinuo ga skroz i ponovo vratio i posle je kljuc proradio?
  9. Tako sam ga kupio, dobio sam 2 kljuca, jedan bez daljinca i skakavca i drugi sa. Manuelno radi normalno, zakljucava i otkljucava. Bateriju sam promenio, opet nista. Pomoc?
  10. Ali posto auto ima DPF (euro4), logicno bi bilo da bez ikakvih posledica po motor sipam neko ulje za motore sa DPF-om 5w-40 sa specifikacijom koja je iznad B4 (U Owner Manualu pisa da je ACEA B4 minimum), kao npr: ACEA C1 (Lowest SAPS-Level, HTHS Viscosity of 2.9 mPa⋅s) ACEA C2/C3 (Mid SAPS-Level, HTHS 2.9/3.5 mPa⋅s.) ACEA C4/C5 (Low/Mid SAPS-Level, HTHS 3.5/2.6 mPa⋅s) Ili mozda ipak ne?
  11. Klasifikacija ulja u Fiatu mi je jako nejasna. Nigde nisam nasao da li je sledece (novije ulje po njihovoj klasifikaciji) bolje od prethodnog i da li se preporucuje umesto starog. Da li je ulje 9.55535-S2/S1 superiornije ulju 9.55535-N2/M2, odnosno zadovoljava li sve kriterijume N2/M2 (pretpostavljam da je mnogo bolje i novije generacije) i moze se slobodno koristiti umesto zastarelih N2/M2 ? FIAT 9.55535-M2 Qualification for lubricants with extended drain FIAT 9.55535-N2 Qualification for lubricants with a very good characteristics for turbocharged engines, Diesel and gasoline, with extended drain. FIAT 9.55535-S1 Qualification for Diesel and gasoline engine, with exhaust treatment system, lubricants, granting fuel economy and extended drain. Dakle, moze li 9.55535-S1/S2 u Cromu 2006, 150ks umesto 9.55535-N2/M2 ?
  12. 1. Imate li iskustva sa xenonima od 55w? 2. Ili sa CREE Led sijalicama za oboreno svetlo? 3. A sa Switchback Led sijalicama (migavac-dnevno svetlo u jednoj sijalici)?
  13. Felne su 4x98 Imaju rupe za 4 srafa, razmak između dve suprotne rupe je 9.8cm, a između dve susedne 7cm.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...