Jump to content
FAS Euroauto Goran

Fiica

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About Fiica

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta III 1.4 T-Jet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da, da, isto se cuje, s tim da mi se cini da se izrazenije cuje kada motam udesno, bilo da je u mestu ili pri manjim brzinama. I generalno zvuk se jace cuje kada auto stoji, nego dok se krece, tipa dok ga parkiram i sl. Svakako planiram da ga odnesem kod majstora, al reko' da vidim i ovde da li neko ima slicna iskustva
  2. Pozdrav, prilikom okretanja volana u mestu ili pri malim brzinama, cuje se neki zvuk, ali ne znam odakle tacno dopire. Saljem link za snimak. Ko bude gledao neka pojaca zvuk do kraja: https://drive.google.com/file/d/1xJImcpK6HENCHbMJpQba70NKD239pFVl/view?usp=drivesdk Auto je Lancia Delta 1.4 tjet Je l' letva volana u pitanju ili?
  3. To je i kod mene uspelo, sad pali iz prve kad je hladno, cak i nakon par dana nekoriscenja vozila. S druge strane u Stojanovu su mi kao resenje ponudili zamenu kompletne centrale motora, posto update ne postoji, i to za 2000 evra. A evo sta je, zapravo, resilo problem (nadam se trajno). Hvala @juzer988
  4. Bio kod Stojanova danas, ustanovili su da ne postoji nikakav update za moj 1.4 tjet 2009. godiste. Da postoji, naplatili bi 6000 instalaciju. To je sve sto sam dobio od njih kao povratnu informaciju
  5. Promenio sam i ja taj nosac na Delti 1.4 tjet i nema vise drugacijeg zvuka u kabini na oko 2200 - 2300 obrtaja. Sto bi rekli pre mene, prede kao maca, a na leru se bukvalno ne cuje. Isto je Impergum, kod Stojanova sa sve rukama 11000. Zamenio sam i zadnje silene na prednjim ramenima (SKF), pa je opsti utisak u voznji jos bolji, utegnutiji
  6. @shakalkv Pretpostavljam da onda ni za Deltu 2009. ne moze? Hvala u svakom slucaju sto si se raspitao i podelio to ovde
  7. Nosim kola na mali servis uskoro, pa cu reci onima u Stojanovu da mi pregledaju i to. Ako oni deru za taj tip popravki, naci cu nekog neovlascenog u NSu ko moze da mi proveri ECU, ili je pak do dizni. Ako znate nekoga u NSu ko zna to da odradi, pisite. Inace sam sipao Wynn's-ov Petrol Injector Cleaner, presao 500km i nista nisam primetio, plus i dalje pali iz druge (jutarnje paljenje kad je temp. ispod 13-14°)
  8. Tako i moj, s tim da, kad verglam do kraja prvi put, nece uopste da upali, nego crkne, pa onda ugasim kontakt, ponovo ga dam i tek onda upali. Zatim drzi obrtaje na 1200, 1300, pa za 30ak sekundi spadnu na 700, 800. Sipacu Wynn's Injector Cleaner, pa cu pisati rezultate. Je l' ima neka caka oko tog aditiva, kad se sipa? Tipa sipam ga kad je gorivo na pola, pa odmah napunim ceo rezervoar, i vozim, ili ostavim rezervoar na pola, sipam aditiv i vozim do rezerve, ili kako?
  9. Pozdrav, pitanje u vezi motornog ulja za Deltu 3 2009. godiste 1.4 T-Jet 110kW: - fabrika preporucuje: Selenia Pure Energy K Multiair 5W-40, ACEA C3, FIAT Classification 9.55535-S2, reference N° F603.C07, - Stojanov doo iz NS-a nudi: SHELL Helix HX7 ECT 5W-40, ACEA C3, FIAT Classification 9.55535-S2, - a trenutno je u motoru: Selenia Gold Synthetic 10W-40, ACEA A3/B3/B4, API SM/CF, koje nema FIAT klasifikaciju, ni na netu, a ni na samoj ambalazi. Ne znam zasto mi je majstor sipao ovo poslednje ulje. U svkakom slucaju, odlucio sam da ga menjam. E sad, da li insistirati kod Stojanova, posto kod njih planiram da uradim mali servis za par nedelja, da sipaju prvo ulje na listi, koje fabrika preporucuje, ili moze i taj njihov SHELL? Sta vi mislite?
  10. Da podelim svoje iskustvo oko dioda na Delti 3, kako na zadnjem desnom zmigavcu, tako i na trecem stop svetlu. Na zmigavcu nisu radile 3 diode - majstor ih je skinuo sa ploce i nalemio je 3 nove i dan danas radi ok. Ali mislim da postoji jednostavnije resenje od lemljenja novih dioda. Naime, na trecem stop svetlu mi je vecina dioda crkla. Jednostavno sam izvukao trece stop svetlo iz zadnjeg "spojlera" (ima na forumu kako se to radi, vrlo jednostavno i brzo), otvorio ga i izvukao plocu s diodama. I umesto nje sam zalepio led traku oho lepkom. Metar trake je bio tipa 250 dinara, od toga mi je trebalo 30ak cm. Jedino sam zice s konektorom dao elektricaru da skine sa ploce i nalemi na led traku. Kapiram da isto tako moze da se sredi i zmigavac. U prilogu su slike
  11. Aditiv bas i planiram da sipam. Auto od kako je kod mene, preko 2 i po godine, nikad nisam sipao aditiv, a mozda je trebalo. Koliko se on redovno sipa? Video sam neki wynns-ov, za koji sam procitao ovde na forumu da je dobar. Sipam gdrive100, inace, pa sam mislio da ne treba jos i aditiv, al izgleda da nije na odmet i to sipati povremeno. Ako to ne sredi ono paljenje - pravac majstor
  12. Ivane, hvala za link, tamo su dosta pisali o tome, ali covek koji je imao bukvalno isti problem kao i ja, nije na kraju napisao da li je popravio ili ne. Ali u istoj temi ima i neki klip sa yt-a, gde su likovi opisali sta bi mogao da bude problem: fuelpump check valve, fuel rail regulator, or injectors. Samo ovo poslednje znam sta je i nadam se da nisu dizne u pitanju Sta su ove prve dve stvari? Inace, nemam start&stop, a kakvo je stanje akumulatora - znam samo da je star godinu i par meseci. Prosle godine pred zimu su ga proverili u prodavnici gde sam ga kupio - nikakav problem nije imao. Posle ga nisam proveravao, ali kapiram da je ok, mislim nov je. Exide Excel 60a 540a (en) je u pitanju
  13. Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...