Jump to content
FAS Goran

Fiica

Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About Fiica

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta III 1.4 T-Jet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nemam nazalost nikakvu sliku sa optike trapa, nisam slikao ni odozdo zadnji trap, dok je auto bio na dizalici :/ ali evo par nekih fotki kako tocak stoji sada. Pre se golim okom iz tog ugla jasno video "toe out" i "negative camber" na zadnjem desnom tocku. Sad je bombona
  2. Nikako da stignem da napisem da sam resio porblem. Bio kod majstora, ipak nije kriva torzija a tocak je stojao u toe-out ili zbog glavcine, ili zbog neceg drugog, ne mogu da se setim sta je rekao. Uglavnom, tocak je doveo u osu koliko sam uspeo da vidim - pomocu podloski na vijcima, da li im je menjao mesta ili je dodavao nove - ne znam tacno. Ali je uspeo. Odradili optiku, auto drzi pravac i samo na proveru posle 1000km. Evo presao skoro 900 - nikakvih problema, i dalje drzi pravac perfektno
  3. Molim za pomoć, ako neko ima iskustva - imao sam manju nezgodu na putu. Iz kamiona ispred mene je ispao džak s ogrevom i celom desnom stranom vozila sam prešao preko istog. Prednji trap je sredjen i odradjena je optika, ali zato se torzija iskrivila i rezultat je da zadnji desni točak sad "viri" spolja par stepeni (gledano odozgo - mislim da se to zove "toe-out negative"), pa sad auto vuče udesno. Uglavnom, torziju treba ispraviti, odnosno remontovati je. Da li neko ima iskustva s ovim? Koji je vaš savet? Da li se remont uopšte isplati i ima li majstora u NSu, ZRu koji rade to? Poz svima
  4. @Branislav citam i ne verujem sta ti se izdesavalo, sad se i ja tripujem zbog moje Delte 1.4 tjet da ne daj boze ne prezupci salu na stranu, nadam se da ti se vise nece desavati takve stvari. Kako sam dosao do ove teme - kucao "letva" u Search i iskocio je ovaj post ("Bravo za ovaj Bravo"). Vec sam pisao o konkretnom problemu na Delti u posebnoj temi, pa necu sad ovde jos da zagusujem post. Hteo sam samo da vidim, posto je kod mene utvrdjeno da letva volana ima neki kvar, pa se zato cuje neko lupkanje kada okrecem volan u mestu ili dok parkiram - da li neko moze da preporuci servis za remont letvi volana u Novom Sadu ili Zrenjaninu? Hvala unapred
  5. Potvrdjujem da ima plivajuci, koji inace moze i za manje od 250e da se nabavi (LUK). Evo i link za video, gde se vidi stanje plivajuceg na mojoj Delti 1.4 t-jet 110kW, u momentu kada je na satu bilo 166 hiljada km (majstor je rekao da je to jos uvek fabricki plivajuci - kako on to zna, ne znam, ali lepo ako je to tacno). Uglavnom, menjao sam samo kvacilo, jer me je majstor savetovao da plivajuci moze da nosi bar jos 50 hiljada km https://drive.google.com/file/d/1dH9zdRO_gnlE8rjzBkzMj5hldVW6nar0/view?usp=sharing
  6. Sa ovim forumom imam odlicno iskustvo bas iz razloga koje si naveo i apsolutno se slazem s takvim stavom. Volim sto ljudi pisu i kada poprave neki kvar, otklone problem, i sl, a ne samo da pokupe savete i resenja, pa im se izgubi svaki trag s tim u vezi, pre izvesnog vremena sam otvorio temu "zvuk pri okretanju volana" - konacno sam nasao servis gde su utvrdili da treba zameniti izvod iz letve volana, tako da cu tamo pisati da li je problem resen ili nije
  7. Tako i radim. Mozda sam 2, 3 puta praznio skroz, sto zbog merenja potrosnje, sto zbog problematike koju sam imao oko prvog (jutarnjeg) paljenja, o kojoj se pisalo u jednoj od tema. Uglavnom potrosim 3/4 rezervoara, pa onda sipam
  8. @Ivan nije, Delta mi je prvi auto ali stane 58 litara na prvi klik pistolja (iako fabrika kaze da mu je kapacitet 57l), i to kada prethodno potrosim sve gorivo iz rezervoara. Mada i to je upitno, jer bez obzira sto je kazaljka vec otisla skroz dole, mozda je bilo goriva za jos kilometar, dva - nisam rizikovao da mi se ugasi negde. Ali stalo je 58l. Uglavnom, kod ovog merenja sad sto sam uradio, od tih 50% otvorenog puta, bar pola je bilo po autoputu, ako ne i vise, u proseku 130 km/h. A gradski deo voznje je bio u NSu, istina ne za vreme spiceva u saobracaju (inace i ZR polako postaje grad, kad su guzve u saobracaju u pitanju ). Jednom sam merio i 100% grad (isto NS), presao sam oko 470, 480 km ako se dobro secam i bila je zima. Hvala ti na sajtu Hvala i ostalima sto su podelili svoja iskustva, @Branislav i tebi na info u vezi lambde. @Ivan i da, slobodno spojite sa vec postojecom temom, ja je iskreno nisam nasao na forumu za Deltu 1.4, pa sam zato otvorio novu
  9. Pozdrav svima, Vlasnici auta iz naslova - kolika vam je potrošnja goriva? Da li je normalno da sa punim rezervoarom (58l), pa do rezerve, prelazi 620km, a sa rezervom oko 700km? Ovo je slučaj 50% grad, 50% otvoren put, uglavnom 2 putnika i prazan gepek, gorivo GDrive100. Gume imaju dobar pritisak (2.4 prednje, 2.2 zadnje) i na dijagnostici nema grešaka. Ali čitao sam na forumu da lamba sonda, kada je neispravna, ne prijavljuje grešku - a utiče na potrošnju goriva. Da li je možda do nje? Kakva su vaša iskustva?
  10. Problem je delimicno resen zamenom solja prednjih amortizera. Delimicno, zato sto se i dalje cuje taj zvuk, ali dosta manje. Solje su svakako bile za zamenu, jer su lezajevi ostali bez vecine kuglica, a guma je bila okrnjena i tvrda kao kamen. U voznji se manifestovalo tupim udarcima metal o metal. Sada toga nema. Stavljeni su KYB i auto je sada maksimalno utegnut, cak se i volan lakse okrece. E sad, zasto se i dalje cuje onaj zvuk pri okretanju volana, istina dosta manje, ali i dalje - ostaje da se vidi
  11. Da, da, isto se cuje, s tim da mi se cini da se izrazenije cuje kada motam udesno, bilo da je u mestu ili pri manjim brzinama. I generalno zvuk se jace cuje kada auto stoji, nego dok se krece, tipa dok ga parkiram i sl. Svakako planiram da ga odnesem kod majstora, al reko' da vidim i ovde da li neko ima slicna iskustva
  12. Pozdrav, prilikom okretanja volana u mestu ili pri malim brzinama, cuje se neki zvuk, ali ne znam odakle tacno dopire. Saljem link za snimak. Ko bude gledao neka pojaca zvuk do kraja: https://drive.google.com/file/d/1xJImcpK6HENCHbMJpQba70NKD239pFVl/view?usp=drivesdk Auto je Lancia Delta 1.4 tjet Je l' letva volana u pitanju ili?
  13. To je i kod mene uspelo, sad pali iz prve kad je hladno, cak i nakon par dana nekoriscenja vozila. S druge strane u Stojanovu su mi kao resenje ponudili zamenu kompletne centrale motora, posto update ne postoji, i to za 2000 evra. A evo sta je, zapravo, resilo problem (nadam se trajno). Hvala @juzer988
  14. Bio kod Stojanova danas, ustanovili su da ne postoji nikakav update za moj 1.4 tjet 2009. godiste. Da postoji, naplatili bi 6000 instalaciju. To je sve sto sam dobio od njih kao povratnu informaciju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...