Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/14/19 in all areas

  1. 7 points
    Spavas li mirno? @horvat
  2. 5 points
    totti

    Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

    Ebeš skupove van garaža tržnih centara...[emoji58]
  3. 4 points
    Irena HGT

    Funny photos

  4. 3 points
    ISV_01

    Funny photos

    Ali tatkooo
  5. 3 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Da nastavimo tamo gde smo stali u julu. Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni: Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema: Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke: I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can: Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen. Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
  6. 3 points
    francuz69

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jbt koja ste vi grupa matorih Mapetovaca. Sram vas bilo zajebavate posten svet
  7. 3 points
    Flex

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    A sto ne preporucite Lassa gume coveku? [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. 2 points
    dellas

    Lancia Delta 1.6mjet

    Da me ubijes ne mogu da se setim, mozda dva dana ali nisam siguran. BTW kad sam vec u temi, deltica polozila ispit do mora i nazad Bg-Kavala, pa lokal 300km pa nazad Kavala-Bg sve ukupno 1800km, vozena na auto putu 130-160 ulavnom 140-50 na magistrali po propisu 90-100 i po lokalu regularno. Klima 90%, neka dva i po sata u mestu zbog granica suma sumarum 6.3l po bordu. Mrzelo me da se mlatim sa cepom, ali nek krade pola litra kao i konkurencija u proseku skroz je ok. Najvise trosi na AP dok sam u tom modu 160 sto je i logicno, magistrala cifre ispod 4l. Menjac je super, nije bucan na 160 i i dalje ima lep odziv na gas sto me iznenadilo, lezanje skroz pristojno cak i vise od toga, preciznost volana malo tanja od nemaca kao i udobnost sedista. Samo da su ih malo bolje napravili bio bi auto u toj klasi verovatno i najbolji za dalji put, ovako su ipak malo tvrdja u sedelnom delu i naslonu i tek naslon za glavu da ne spominjem. Ali telo kad se navikne nije da se nesto previse zali, prepegla se put od 800km bez nekih vecih problema.
  9. 2 points
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    Mićo, eto ti za preprodaju [emoji3]
  10. 2 points
    Video ubrzanja Tipa do prebacivanja u 4. Tj. Negde blizu 90, sa malo jacom nogom na gasu, dalje nije bilo uslova. Nadam se da dobro okacio snimak.
  11. 2 points
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Pali, radi, ide...za sada zadovoljan, 15 dana i skoro 800km.
  12. 2 points
    Irena HGT

    Funny photos

  13. 2 points
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja sam vozio zimsku Savu eskimo ne znam tacnu oznaku 3 sezone, nikakvih problema nisam imao.. Bilo je i voznje po gradu po AP, naglog kocenja, snega, leda.. Nikad nikakav problem. Znam ja da moze bolje sa skupljom gumom posebno na kocenju i ponasanju na mokrom ali za 140e koliko sam platio sve 4 u Bosni nisam mogao mnogo da kukam Na stranu to, za normalnu voznju guma je vise nego odlicna. E da, dimenzija je bila 205/55/16.
  14. 2 points
    ISV_01

    Funny photos

  15. 2 points
    Cuo sam od coveka koji je drug komsiji mog kuma da je Lassa best buy[emoji6] Послато помоћу Тапатока
  16. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

  17. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Pozdrav svima, da iskoristim priliku na letovanju da napisem neki red svog iskustva, kako bih pomogao drugima kojima je opcija kupovina Tipa benzinca, a i kako ne bih gusio opstu temu o Tipu. Tipo je kupljen pre dva meseca tj. 3.000km, u Street plus paketu kako su ga zvali - tempomat, LED dnevna, crne alu felne, zatamnjena stakla pozadi, kozni volan i menjac, hill holder, multimedia il kako se vec zove sa 5" ekranom, ostalo sve osnovno. Kredit realizovan za par dana preko CA banke. Svakako da je budzet preovladao pri izboru, da se sa ne tako velikim ucescem i ratom od oko 100eur se kupi auto. Ali posto Sam vozio deset godina pre toga Fiat Stilo 1.9 74kw JTD, izbor je pao na Tipa. Svideo mi se primarno izgled, velicina, zatim cena, e onda je ostala dilema sta sa benzincem 1.4 koga svi kude da nije upotrebljiv. I pre Tipa sam bio blizu odluke da trazim benzinca zbog nepouzdanosti polovnjaka narocito dizela, a i ne prelazim puno km, pa sam i kod Brava sretao komentare da je neupotrebljiv benzinac, a mnogi su ga vozili... Tesko je bilo testirati benzinca u salonima, svi imaju neka testna vozila koja su data nekom na zameni, ceka se, zavlace ali nekako ga isprobah... Da sad ponovo testiram slusao bih savet sa foruma da uzmem Rent a car na dan-dva i probam na auto putu, jer i pored toliko cimanja da zakazem probu opet ona nije mogla ne znam sta da docara... Bio mi je OK utisak ali opet ne kompletan jer nisam npr isao na auto put... Tako da sam se posle oslonio na preporuke, pitao na forumu i van njega ko vozi 500l i prelomio. Opsti utisak sto se tice voznje Tipa je bolji nego sto sam ocekivao koliko su ga kudili, nije naravno to nikakva masina koja ce da povuce ne znam kako, ima slabosti dosta, ali upotrebljiv svakako. Dobre strane Tipa su svakako spoljasnji izgled i dizajn, velicina i unutrasnjosti i gepeka, dok su losije svakako ustede na enterijeru koje su primetne npr na plasticnim tapacirima, slabost motora u odredjenim situacijama, npr. jaki usponi na auto putu, medju ubrzanja na vecim brzinama i sl. Gepek je zaista komforan i to mi je bio jedan od kriterijuma posto sam vozio Stila sa troja vrata. Npr sad za more sam se dosta lakse spakovao, gepek je siri a plici, tako da mogu da stanu na dno dva velika kofera i na njih nesto ostalo npr kolica manje torbe i sl. Unutra je takodje komforan da ja sa 190cm mogu da odmaknem sediste a da dete u sedistu podignutom na spavanje moze da stane, sto pre nije bio slucaj vec sam ja morao napred... Malo produzena karoserija je svakako doprinela komforu. Mana unutrasnjeg komfora su uska sedista meni taman ali sam uze gradje. Neko korpulentniji ne znam kako bi se smestio, ne znam zasto su tako napravljena a onda dosta mesta od njih do vrata... Ustede na unutrasnjosti su primetne, iako je unutrasnjost da kazem moderna sa svetlima, displejom i sl. Opet se na plastici oseca, na nekom mestima je onako hrapava, tapaciri su skroz plasticni, ovo se odnosi na osnovni paket, u Lounge su mislim kombinacija sa platnom i ima vise hrom detalja tako da je svakako lepsa sa drugim sedistima naslonom za ruke i sl. Takodje unutrasnjost je pretezno crna pa brzo padne prasina. Primetio sam da nema kroz sredinu tunel za ventilaciju, pojasevi napred se ne podesavaju po visini, nema nesto puno mesta u polici za odlaganje, plitka je. I sigurno ima jos puno toga sto nema u odnosu na skuplje automobile. Satovi jesu prostiji nema nekog sportskog niti talijanskog smeka ali kad se upali bela svetla daju solidan efekat modernih satova. Generalno nema nekih detalja i sitnica koje znace npr na Stilu je bilo kad drzis zakljucavanje zatvore se prozori, prednja hauba je imala amortizere i tako nesto... Menjac je po meni dobar. Bas pri ruci i precizan. Kad sam posle njega seo u Stila cini mi se morao sam da se protegnem da dohvatim rucicu, a ovde je odmah tu. Jedini problemcic koji sam primetio, u prvoj pri usponu a kad motor nije zaleteo prisnise kvacilo cuje se neki zvuk kad ga raskvaci, tak-tak, zvao sam servis kazu tako se cuje, tako se cuje i na 500L... Nem pojma da li to znaci nesto. Po ravnom ili kad se uzbrdo zaleti, znaci kad se skine opterecenje nema zvuka... Inace menjac je sa 6 brzina ali ne primecujem razliku u saltanju da je potrebno neko prilagodjavanje. Sa sest brzina su se resile one situacije kad je not mnogo za drugu a malo za trecu tu je onda treca kod sest brzina, isto i treca i cetvrta. Motor i voznja. Ovo se prevashodno odnosu na 1.4 benzinac. Da mu fali malo snage fali, verujem da bi 1.6 bio dovoljan za prosecnog korisnika, Ali da moze i sa ovim da se vozi normalno, i pozuri i stisne moze. Usponi svaki moraju niza brzina na vreme i gas preko 3-3.500 obrtaja pa sad ako ste na magistrali to je verovatno vracanje u trecu ili cetvrtu na auto putu u petu vecinom ponegde bas moze sestom da prevali. Clj je samo ne spustati obrtaje na uzbrdici jer ako se udavi onda ne ide... I da se uzbrdo ne misli o potrosnji jer ko se plasi potrosnje on ce se vuci uz brdo, Ali takvi onda treba plin da ugrade. Ostalo sve vozi se normalno malo vise saltanja em benzinac em sest brzina, na magistrali mirna voznja 5 brz najcesce. Preticanja kao i usponi obavezno niza i obrtaji. Koga to smara nikad nije vozio juga npr nego se rodio u turbo dizelu onda neka ne uzima tj. neka razmisli o dizel veziji, ali cena je mnogo veca. Malo smo se svi razmazili pa sve hocemo full i kuce i stanove i auta i letovanja.... A nekad su nasi imali sve prosecno, tako da ovaj motor je verovatno kao Yugo EFI u neka vremena stara, a neko je i tad vozio BMW.... 65ks na tu karsoeriju i 95 ks na ovu... S tim naravno da je ovo 16v motor tako da kada se pritisne ne guta, vuce.... Put do Grcke je prosao super, auto put tempomat 120, 130 po potrebi, prosecna brzina 86 km/h, sa sat vremena do ukljucenja na auto put, u brdima Makedonije jednom se udavio ostalo sve prosli super, usponi u Grckoj u brzoj traci vecina u guzvi samo sa ostrom voznjom. Prosecna potrosnja do sada se drzala po bordu na 7.1 sa 50:50 grad i otvoreni put. Realna je negde na 7.7-7.8 pa kako ko poredi, ja vise prema bordu jer sam i prethodni tako i ispada mi apsolutna razlika litar na dizela. Do Grcke po bordu 6.5 klima non stop, ne neka preterano stedljiva voznja auto putem. Grad trosi dosta, izlazi na 9 ako ne i vise u nekim trenucima, ali ga na otvorenom uproseci lepo, al ko vozi samo grad... Generalno zadovoljan potrosnjom, a svakako moze da se razmatra i plin ako se vise prelazi. Za sad toliko, sta se setim pisacu utiske. Generalno zadovoljan autom.
  18. 1 point
    ako je recimo sve ispravno, a turbo prepunjava onda mora da se cisti ili remontuje
  19. 1 point
    dellas

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ko zivi u Bg tigar all season zavrsava posao garant. Asfalt je bas na retkim mestima izlizan, sneg se cisti brzo pa bi ta guma trebalo da zavrsi posao i ja sam je zbog toga i uzeo. Imam na drugom autu dva seta premium guma zlu ne trebalo za more i planinu ali mislim da ovaj all season zavrsava sve osim planine, a i to planiram da testiram.
  20. 1 point
    bglion

    Lancia Delta 1.6mjet

    Ja lično odmorniji izlazim iz delte nego iz lybre posle dužih putovanja. Iako su lybrina sedišta bolja. Izolacija je dosta bolja i manje je buke unutra
  21. 1 point
    ISV_01

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    A jes izgleda fenomenalno sa tim pozicionim svetlima...prepoznatljiva iz daljine <3 Neka neka, kupicu jednog dana i ja alfu i biti bar 2x srecan
  22. 1 point
    bit

    Funny video / zanimljiv video

    Taman htedoh to okačiti [emoji23], i upali ga, ali tandrče ko na dva klipa
  23. 1 point
    horvat

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Ne Vrh slika stvarno, video sam bas dosta fotografa da fotkaju na toj lokaciji. Stativ jos i
  24. 1 point
  25. 1 point
    Pa stvarno treba da si lud da kupiš auto koji na prvu loptu upada u safe mode, i kome zviždi turbina.
  26. 1 point
    Irena HGT

    F1: Williams

    Vilijams ostaje uz Mercedes još pet godina Kako prenosi Sport Klub, Vilijams Rejsing je najavio produžetak ugovora sa Mercedesom, koji već godinama isporučuje motore za ekipu iz Grouva. Zamenica direktora tima Kler Vilijams, nije propustila priliku da istakne doprinos Mercedesa, u uspesima svog tima u prošlosti. „U proteklih šest godina izgradili smo odlično partnerstvo. U početku je sporazum bio osmišljen na sedam godina i drago nam je što možemo da nastavimo saradnju na još pet sezona”, saopštila je Vilijamsova služba za štampu. Vilijams se prebacio na Mercedesove motore 2014. godine, kada je u Formuli 1 došlo do prelaska na šestocilindrične turbo motore. U prve dve sezone nove ere, ekipa je bila treća među konstruktorima, potom dva puta peta, da bi se 2018. godine vratili na poslednje mesto. Maks: Uživam u Singapuru, kvalifikacije ključne Za tačno nedelju 20. septembra, najbrži cirkus na svetu će biti u Singapuru. Pod veštačkim svetlom voziće se trka na uličnoj stazi koja je jedna od najspektakularnijih. Holandski vozač Maks Ferstapen kaže da je nestrpljiv pred tu trku. Prošle godine je Maks Ferstapen završio kao drugoplasirani trku u Singapuru iza šampiona Luisa Hamlitona. Godinu dana ranije nije završio trku, dok je 2016. i 2015. imao zapažene rezultate, bio je šesti odnosno osmi. "Dopada mi se ta trka jer je tako drugačija od ostalih. Veoma je zahtevna, vruće je, naporno je, mnogo se znojiš, ali je jedna od meni omiljenih staza. Mnogo je krivina, miks brzih i sporih krivina a takođe postoje i srednje brze krivine", rekao je Maks Ferstapen pred trku u Singapuru. "To je trka na kojoj smo mi bolji u odnosu na druge, kao na primer Spa i Monca. Prošle godine sam bio drugi, a nadam se da ću imati sličan vikend ove sezone. Preticanje je veoma teško ovde tako da će kvalifikacije biti ključne. Tada moraš da budeš na vrhuncu. Jedva čekam jedan normalan vikend, da ne moram da počinjem sa začelja jer to čini da situacija bude veoma teška. Cilj je da napravimo što više poena i jedva čekam trku", rekao je mladi Holanđanin. On je posle pobeda u Austriji i Nemačkoj, kao i drugog mesta u Mađarskoj imao velikih problema u Belgiji i Italiji. Trku na stazi Spa Frankoršamp nije završio zbog udesa na startu, dok u Monci nije vozio kvalifikacije, počeo je sa začelja i završio je osmi. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    Mini skup iliti timemachine 
  28. 1 point
    Ticma

    Najlepše garaže na svetu

    Ovo John Travolta ima gajbi [emoji16] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  29. 1 point
    Matteo11

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Ok, hvala na odgovoru i lep ti je opis kako ide sa 1.4 motorom . U zadnje vreme mota mi se po glavi da zamenim moga smederevca za benzinca
  30. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Hvala @Matteo11 nisam primetio tako nesto na volanu, upravljiv je lepo
  31. 1 point
    bane1321

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Korektan i detaljan opis, gde su istaknute sve prednosti, a nije se ćutalo o manama! Posebno deo u kome se navodi da auto mora da se detaljno proba, pre kupovine. Ne da se zaleće u kupovinu, a posle pljuje po forumima! Da te dobro služi!
  32. 1 point
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Izbacen i jul 2019., poslednji rezultati prodaje za Tipo u Evropi: Za prvih 7 meseci je na 54.870 komada. Kako pocinje deo godine sa slabijom prodajom, cini mi se da ce biti blizu cifre koju sam prognozirao krajem prosle godine. Tj. na cca 80.000 komada u 2019. (pad od 20.000 komada po sezoni, u odnosu na pik prodaje u 2017.). Restyle needed (doduse, videsmo da je za 2020. u planu upravo MCA model, kao MY21). Mozda cak i razmisljanje o novom modelu, ako uopste planiraju Compact klasu ubuduce, Tipo je vec usao u 5. godinu od predstavljanja u maju 2015.
  33. 1 point
    Siciliano

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Da postoji Sava UHP u mojoj dimenziji, sigurno bi mi bila u užem izboru. Obicna intensa HP i ne bas. Послато помоћу Тапатока
  34. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sava > lassa
  35. 1 point
    neshaoct

    Najlepše garaže na svetu

    Pogledajte kako je ljubitelj automobila zaštitio dva posebna modela od uragana Kada je 2017. godine uragan Matthew poharao Karibe i Floridu, vest koju su ljubitelji automobila širom sveta zapazili i zapamtili odnosila se na Randyja Jalila koji je svoj BMW-a M3 iz 1988. godine uvezao u dnevnu sobu kako bi ga zaštitio od moguće havarije. Ove godine Floridi je zapretio uragan Dorian i Randy je, naravno, bio spreman: BMW je ponovo parkirao u svoju dnevnu sobu, ali je pritom osim ljubavi prema svom automobilu pokazao i veliko srce: osim svog, u dnevnoj sobi se našlo mesta i za Golf GTI njegovog prijatelja. I da, ako je neko pomislio da Randy to radi jer nema garažu, onda greši: tamo je već uparkirao Chevrolet Malibu svoje devojke i Toyotu Corollu svog brata. Čovek stvarno voli automobile, nema šta... preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    ivanvi

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Inace primetio sam, a delim misljenje i sa mnogim drugima, da posle 3000 km nekako i pocinje da vuce bolje, nevezano dal si izvrsio preporucenu zamenu ulja.
  37. 1 point
    Neće crnu Kakvih li je problema imao sa crn(c)ima...?!
  38. 1 point
    francuz69

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma ima da se bira sta hoces naravno. I nisu ni velika odstupanja u ceni. Problem je budzet a novog Tigra imam kod mog vulkanizera za mizeriju. Kao sto rekoh, inace nemam dilemu, uzeo bih Conti TS 860 i to je to. Vec sam imao jako pozitivna iskustva sa njom. Cak i Dunlop... Hebe budzet
  39. 1 point
    Hahahah, e jebla vas Lassa
  40. 1 point
    ISV_01

    Funny photos

  41. 1 point
    darkman14

    Gedora stajling

    Sad samo sa tehnickog
  42. 1 point
    totti

    Madrid

    Ovih faktički 4 dana koliko sam bio je sasvim dovoljno da se sve bitnije opušteno i bez trke i žurbe obiđe. Najveće atrakcije su na jednom potezu i povezane - npr kreneš od kraljevske palate, pa redom idu Templo de Debod, Plaza de Espana, Gran via, Cibeles, Puerta del Sol i Plaza Mayor. Sve se nadovezuje jedno na drugo. Neki se meni smeju za pripreme, ali ja sam za svaki put i obilazak mesec dana unapred spreman, sa sve spiskovima lokacija, nazivom stanica i prevoza koji idu tamo, screenshot-ovima lokacija na google mapama, položajem stanica prevoza u odnosu na njih, bacim pogled i na google earth itd... I onda kad se tamo pojavim, kao da sam već bio u smislu za snalaženje [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  43. 1 point
    Ok.. Hvala vam momci.. Kada resim problem javicu ovde sta je na kraju bilo ako neko u buducnosti bude imao ovakav problem da zna sta je Ziveli!!
  44. 1 point
    Tigar gume su takve da kao zimske (wintera) mogu da izdrze jednu zimu sa snegom kako treba i vec sledece zime mogu da se ocekuju klizanja,proklizavanja..itd...Vozice one i drugu zimu ali po meni vec nisu bezbedene za voznju.
  45. 1 point
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    @werp690 Kada vec pisem u temi - samo da posle mesec i kusur voznje potvrdim da je zamena menjackog ulja bila pun pogodak. Iako auto nije toliko star kao kada sam to radio na Stilu, rezultati su identicni. Primetno lepse i mekanije saltanje, menjac samo klizi kroz brzine. Par puta dok se nisam navikao, desavalo mi se da iz 5. u 4. ili iz 3. u 2. zabodem rucicu u brzinu kao sivonja , bas se primeti razlika koliko mekanije ide. Verovatno fabricko ulje koje je istoceno bilo je zlatne boje, imalo gustinu, ali je ocigledno odsviralo svoje. Korisno potrosenih 20 evrica za ukupan utisak u voznji, za mene ubuduce "must have" uz veliki servis. Kao sto rekoh, sipano je "Tutela Transmission GearForce" 75W, namenjeno bas za FPT C635 MT i C633 DDCT. Preporuka za Slodes sto se tice cena, a i generalni su uvoznici, sto rece Axa. Apropo motornog ulja, treba voditi racuna i da se negde ne popije fals, koji za Seleniu moze da se nabode...
  46. 1 point
    dellas

    Lancia Delta 1.6mjet

    Da i delta izbaci neku sliku u kupacem Ovo je neki prvi ozbiljniji put sa njom i mogu reci da sam jako zadovoljan, tvrda sedista i nisu neki veliki problem na vecim distancama. Na auto putu dobro podnosi vece brzine u smislu buke, a i ljuljanja. Za svojih 1500 kg potrosnja korektna, a jos korektniji odziv na gas, cak iznenadjujuce dobar. Panorama naravno na moru ima neku draz bar meni, bar u onom popodnevnom vracanju sa plaze i voznji pored mora.
  47. 1 point
    srdjos

    Vicevi 120%

    Baba i njene ovce Čuvala jedna baka sama na selu 2000 ovaca. Došla novinarka da napravi reportažu o tome te pita baku: • Recite Vi nama bako kako uspevate da sami čuvate 2000 ovaca? Baka će: • Pa ja ti to radim celog života, navikla sam ja na to. Novinarka: • A koliko Vam teži jedna ovca? Baka: • Crna ili bela? Novinarka: • Pa recimo bela. Baka: • 30kg. Novinarka: • A crna? Baka: • Pa isto. Novinarka: • Dobro, a koliko mleka daje jedna ovca? Baka: • Crna ili bela? Novinarka: • Pa recimo bela. • Pa 2 litra. • A crna? – upita novinarka • Pa isto. • Dobro, a koliko vune od jedne ovce dobijate? • Crne ili bele? – pita baka • Recimo crne. • 3 kg. – odgovara baka • A bele? • Pa isto. Prsne novinarka, zajebava je baka. Novinarka: • Pa dobro, koja je razlika između crnih i belih? Baka: • Pa bele su moje. - Novinarka pita: • A crne? - A baka će: • Pa i one su moje.
  48. 1 point
    djomla

    Vicevi 120%

    Šta je žena Bila Gejtsa rekla Bilu Gejtsu posle prve bračne noći? Sad znam zasto ti se firma zove Microsoft. Sent from my 3310 using Tapatalk
  49. 1 point
    knezevic76

    Vicevi 120%

    Kad je Bog stvarao čoveka, asistent ga upita: • Gotovo? Bog: • Dodaj mu mali prst na nozi. Asistent: • Za šta? • Za nameštaj. • Nameštaj? • Veruj mi, biće smešno! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  50. 1 point
    Kad budu štrajkovali sledeći put, da ih podržimo. Aerodrom - NBG
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...