Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

djox

Members
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

About djox

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/16/00

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sabac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea 1.6
  1. Imali i mi problem nekada davno na ford eskortu i uvek vozili preko rezerve i to je to.. Isto i sada na marei, ali jednostavno nekad se desi da udje u crveno i onda krene da me nervira.. Drzim je uvek bar na pola rezervoara, ali ona to brzo popije pa se povremeno desi da mi udje u crveno i krene da guta knedle i da stuca, a tad bih je zapalio.. :/
  2. Pozdrav, ponovo se izvinjavam ako tema vec postoji, nasao sam nekoliko slicnih ali nisu potpuno isti problemi. Naime, Fiat Marea 1.6 16v restajling trosi kombinovano oko 10l nekad malo vise zavisi kako se vozi. Pored toga auto ima problem i sa gutanjem knedle i stucanjem kada skala za gorivo udje u crveno (ni ne upali rezervu).. Znaci cim dozvolim da mi skala udje u prvu od 3 crvene crtice auto krece da guta knedle, da gubi snagu i da stuca, u trecoj i cetvrtoj brzini prokine ali desi se da stucne po koji put na 60-70kmh. Takodje kada je gorivo u crvenom auto se pri naglim kocenjima gasi i obavezno proguta knedlu kada se skrece pod malo vecim uglom. Cim auto ima goriva iznad crvene zone ide najnormalnije, vuce dobro, ne stuca, ne guta knedle, samo trosi mnogo.. Neko mi kaze da je normalno da trosi 10l, ali u Astri i Vektri sa 1.6 101ks sam potrosnju uspevao da spustim i na 7.5-8l kombinovane zimi. Auto nema plin, niti ga je ikad imao, niti ce imati.. Da li je problem u pumpi goriva, lambda sondi, kablovima? Kablovi i svecice su relativno skoro menjani, pre oko 2000km. Unapred hvala!
  3. Problem resen. Hvala @BGMilos apsolutno zasluzan za resavanje problema... Na kraju sam nekako nasao cevi i to kod mene u Sapcu, a pola Srbije sam kontaktirao.. Cevi su od Multiple, ali isti je sistem pa odgovaraju i cevi i hladnjak.. Sada Marea konacno greje! AMIN. Znaci nesto sto sam naucio da podelim sa vama. Fiat Marea do 2001. godine ima Marelli sistem grejanja (stari tip), a novi tip 2001. - 2002. (sa okruglim cajgerima) nebitno da li dizel ili benzin ima Valeo. Za Multiplu nisam siguran jer i ona ima dva sistema..
  4. Ako neko ima ili zna neki otpad gde imaju cevi za Valeo sistem grejanja neka mi javi.. Kontaktirao sam pola Srbije, ljude ili mrzi da skidaju samo zbog cevi ili nemaju takve.. Pedju smaram ceo dan nikako da mi proveri da li ima.. A ima 99%.. Tako da ako neko sa foruma radi delove i ima cevi ili moze da preporuci neki otpad neka pise.. Hvala!!
  5. Izbacuje slike istih, ali na Valeo izbaci i po koju sliku hladnjaka kao sto je moj.. Znaci sada treba naci otpad gde ce ljudi znati sta trazim kad im kazem da je Valeo sistem.. Jedino kod Pedje, ali sumnjam da ce iko na ovoj planeti znati sta tacno trazim kad mu kazem trebaju mi cevi malog hladnjaka za Valeo sistem.. U svakom slucaju hvala!!!
  6. Pozdrav narode.. U mojoj prethodnoj temi mogli ste čitati o tome kako je auto gubio vodu i da je sve rešeno blokadom malog hladnjaka.. Kako je sada hladnije vreme rešio sam da ga osposobim. Kupio sam novi, odneo ga majstoru, majstor je provlaio da je hladnjak dobar a da cevi puštaju.. Kupio sam cevi i ne odgovaraju na moj hladnjak. Kupim nov mali hladnjak i ,cevi odgovaraju ali hladnjak ne može da udje skroz u ležište nisu iste veličine... Odem iz Šapca za Obrenovac, skine mi čovek na moje oči sa identičnog auta (samo drugo godište) i hladnjak i cevi, ponovo hladnjak ne može da stane.. A taj hladnjak sa otpada i nov iz delmaxa su identični i dimenzije i izgled. Da ne zaboravim u pitanju je Fiat Marea 1.6 16v 2001. restyling sa klimom i podizačima od opreme xD Ovako izgleda hladnjak iz mog auta JEDINI KOJI MOŽE DA STANE U LEŽIŠTE Ovako izgleda ležište: A ovako izgleda mali hladnjak iz Delmaxa i svih ostalih radnji i fabrički koji je skinut na otpadu: Znači razlike su u dužini, širini, ulazu, obliku i cevima.. Mene zanima da li neko može da mi kaže gde ja mogu naći hladnjak kao moj, da napomenem meni trebaju samo cevi, ali kupiću i komplet ako treba.. I zanima me da li je moguće da je ugradjeno od nekog drugog auta u moj, u to sumnjam jer niko ne bi menjao i ležište .. Krajnje bezazlen problem a mučim se već 20 dana.. Unapred hvala za bilo kakvu pomoć oko rešavanja ovog bizarnog problema.. Znaci da ponovim ako sam negde bio nejasan.. Mali hladnjak koji je bio u autu vec ne 'prima' ni jedne druge cevi sem onih koje su propišale (krivini pukle, ne na ulazu u mali hladnjak). A svaki hladnjak koji kupim ne prima takve cevi, vec samo 'svoje' tj druge koje sam takodje kupio, ali svaki drugi hladnjak ne moze da se ugradi jer ne ulazi u leziste kako treba..
  7. E ovako momci da ne otvaram novu temu problem je trenutan.. Mali hladnjak sam blokirao, hladnjak je negde procureo.. Nemam grejanje u autu, a sutra uvece sam na svirci i to bih morao do 17h da zamenim da se ne bih smrzao kao prosli put Svi majstori u koje imam poverenja su sutra puni i niko ne moze da me primi preko reda.. Znaci, ako neko iz Sapca ili okoline moze da me primi i zavrsi sutra do 17h neka se javi. Delove imam, mali hladnjak je nov, a hladnjak je polovan. Hvalaa!!
  8. Ovako, nisam mogao da cekam, hipohondar sam sto se tice automobila pa sam pozvao komsiju koji je vrhunski majstor.. Epilog, mali hladnjak za zameniti, o dihtungu nema govora.. Mehurici su bili prisutni jer kada sam izgubio tecnost nisam ispustio vazduh pre nego sto sam sipao novu tecnost i tako dva puta.. Od kad je majstor ispustio vazduh i sipao tecnost izgubio sam mozda 25% tecnosti, sto ce se resiti zamenom malog hladnjaka.. Hvala vam na pomoci i savetima i nadam se da se vise necemo druziti samo zbog kvarova
  9. Ok.. Hvala vam momci.. Kada resim problem javicu ovde sta je na kraju bilo ako neko u buducnosti bude imao ovakav problem da zna sta je Ziveli!!
  10. Auto je prokuvao juce nakon sto sam dolio vrlo malo vode onako preventivno i zaboravio da zavrnem posudu i tako ga vozio 2-3km dok nisam primetio da para izbija ispod haube, a cep sam sva sreca nasao tamo gde sam ga i ostavio . Juce nakon sto je prokuvao, i nakon sto se ohladio i kada sam dolio novu tecnost auto je najnormalnije radio i nakon nekog vremena je pocelo to podizanje i spustanje u krug. Od kad je prokuvao do sad presao sam nekih 30km samo, a dva puta sam skroz gubio tecnost, nakon poslednje voznje pre neka 3 sata (15ak km) u boci je bilo nesto malo vode, ali auto se nije pregrevao, sem tog podizanja i sputanja u krug..
  11. Znaci ti iskljucujes mogucnost da je dihtung otisao jer ipak sam ga vozio 2-3km sa otvorenom bocom i auto se pregrejao? Trenutno resenje je da se mali hladnjak blokira i da onda vidim situaciju.. Ako si slucajno progutao u tekstu sam naveo i da na braniku ima trag curenja neke zaprljane vode, braonkaste, sto me brine da je mozda neko crevo puklo.. Postoji mogucnost da sam jednostavno prosao kroz neku baru, ali male su sanse jer ovde skoro nije padala kisa i nema bara po ulici haha..
  12. Haubu sam otvarao samo dok je motor ugasen.. Zaboravio sam da kazem da se tokom voznje desava da temperatura skoci do prve crte iznad normalne ali se tada upali ventilator i vrati na normalu, ali se to desava non stop od juce, cim ga spusti opet ga i podigne nakon minut dva i tako u krug.. Za razliku od situacije sa linka moj auto gubi tecnost.. :/
  13. Ovako, nakon visecasovne pretrage na forumu nisam uspeo da nadjem isti problem, slican da, ali isti ne.. Naime u pitanju je Fiat Marea 1.6 16v 2001. 103ks.. Juce sam dolio malo vode i zaboravio da zavrnem cep.. Vozio sam je tako 2-3km dok nije pocela da izlazi para ispod haube kada je i podigao temperaturu... Sacekao sam da se ohladi, sipao vodu i vozio normalno, dizanja temeprature nije bilo.. Taj isti dan pre cele te situacije sam primetio vodu ispod suvozaceve patosnice.. Sta se dalje desava, jutros otvaram haubu ima nesto malo vode u posudi, dolivam, vozam auto nekih 10km dolazim kuci, otvaram haubu vode ima ali burla svo vreme u boci.. Pozvao sam majstora on preko telefona moze da kaze da je dihtung (na sta i ja sumnjam) ali ne moze da me primi pre ponedeljka, a ni ja ne mogu pre ponedeljka da odem.. Auto mi ovih dana i ne treba pa nema zurbe.. Cep je suv, ulja ne fali. (Kada mi je otisao dihtung na vektri cep je imao belu penu po sebi, a voda u posudi je bila zaprljana).. Takodje sam primetio da se niz branik slivala neka prljava voda, blatnjava da se tako izrazim.. Moje konkretno pitanje: da li je to sigurno dihtung ili postoji sansa da je mali hladnjak (sto sam procitao ovde na forumu) jer je ispod suvozacevih nogu konstantno voda.. Klima je prazna, grejanje radi slabasno, termostat radi jer pali ventilator (kontam da je to znak da radi).. Da napomenem jos da auto ide najnormalnije kao i uvek sto je isao.. Pali ujutru uz malo verglanja i obavezan oblacak belog dima pozadi, kasnije pali na dodir kljuca.. Ima neki problem sa gorivom, cim skala udje u crveno auto se gasi kada stanem na stop ili crveno ili jednostavno stanem xD , a cim je skala goriva preko crvenog auto nema nikakav problem.. Takav problem sam nekada davno imao na Ford Eskortu i nikad ga nisam resio, nego jednostavno sam uvek drzao odredjen nivo goriva i to je to.. Oprostite ako sam promasio mesto za temu nov sam..

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×