Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

djox

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

About djox

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/16/00

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sabac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea 1.6
  1. Ovako, nisam mogao da cekam, hipohondar sam sto se tice automobila pa sam pozvao komsiju koji je vrhunski majstor.. Epilog, mali hladnjak za zameniti, o dihtungu nema govora.. Mehurici su bili prisutni jer kada sam izgubio tecnost nisam ispustio vazduh pre nego sto sam sipao novu tecnost i tako dva puta.. Od kad je majstor ispustio vazduh i sipao tecnost izgubio sam mozda 25% tecnosti, sto ce se resiti zamenom malog hladnjaka.. Hvala vam na pomoci i savetima i nadam se da se vise necemo druziti samo zbog kvarova
  2. Ok.. Hvala vam momci.. Kada resim problem javicu ovde sta je na kraju bilo ako neko u buducnosti bude imao ovakav problem da zna sta je Ziveli!!
  3. Auto je prokuvao juce nakon sto sam dolio vrlo malo vode onako preventivno i zaboravio da zavrnem posudu i tako ga vozio 2-3km dok nisam primetio da para izbija ispod haube, a cep sam sva sreca nasao tamo gde sam ga i ostavio . Juce nakon sto je prokuvao, i nakon sto se ohladio i kada sam dolio novu tecnost auto je najnormalnije radio i nakon nekog vremena je pocelo to podizanje i spustanje u krug. Od kad je prokuvao do sad presao sam nekih 30km samo, a dva puta sam skroz gubio tecnost, nakon poslednje voznje pre neka 3 sata (15ak km) u boci je bilo nesto malo vode, ali auto se nije pregrevao, sem tog podizanja i sputanja u krug..
  4. Znaci ti iskljucujes mogucnost da je dihtung otisao jer ipak sam ga vozio 2-3km sa otvorenom bocom i auto se pregrejao? Trenutno resenje je da se mali hladnjak blokira i da onda vidim situaciju.. Ako si slucajno progutao u tekstu sam naveo i da na braniku ima trag curenja neke zaprljane vode, braonkaste, sto me brine da je mozda neko crevo puklo.. Postoji mogucnost da sam jednostavno prosao kroz neku baru, ali male su sanse jer ovde skoro nije padala kisa i nema bara po ulici haha..
  5. Haubu sam otvarao samo dok je motor ugasen.. Zaboravio sam da kazem da se tokom voznje desava da temperatura skoci do prve crte iznad normalne ali se tada upali ventilator i vrati na normalu, ali se to desava non stop od juce, cim ga spusti opet ga i podigne nakon minut dva i tako u krug.. Za razliku od situacije sa linka moj auto gubi tecnost.. :/
  6. Ovako, nakon visecasovne pretrage na forumu nisam uspeo da nadjem isti problem, slican da, ali isti ne.. Naime u pitanju je Fiat Marea 1.6 16v 2001. 103ks.. Juce sam dolio malo vode i zaboravio da zavrnem cep.. Vozio sam je tako 2-3km dok nije pocela da izlazi para ispod haube kada je i podigao temperaturu... Sacekao sam da se ohladi, sipao vodu i vozio normalno, dizanja temeprature nije bilo.. Taj isti dan pre cele te situacije sam primetio vodu ispod suvozaceve patosnice.. Sta se dalje desava, jutros otvaram haubu ima nesto malo vode u posudi, dolivam, vozam auto nekih 10km dolazim kuci, otvaram haubu vode ima ali burla svo vreme u boci.. Pozvao sam majstora on preko telefona moze da kaze da je dihtung (na sta i ja sumnjam) ali ne moze da me primi pre ponedeljka, a ni ja ne mogu pre ponedeljka da odem.. Auto mi ovih dana i ne treba pa nema zurbe.. Cep je suv, ulja ne fali. (Kada mi je otisao dihtung na vektri cep je imao belu penu po sebi, a voda u posudi je bila zaprljana).. Takodje sam primetio da se niz branik slivala neka prljava voda, blatnjava da se tako izrazim.. Moje konkretno pitanje: da li je to sigurno dihtung ili postoji sansa da je mali hladnjak (sto sam procitao ovde na forumu) jer je ispod suvozacevih nogu konstantno voda.. Klima je prazna, grejanje radi slabasno, termostat radi jer pali ventilator (kontam da je to znak da radi).. Da napomenem jos da auto ide najnormalnije kao i uvek sto je isao.. Pali ujutru uz malo verglanja i obavezan oblacak belog dima pozadi, kasnije pali na dodir kljuca.. Ima neki problem sa gorivom, cim skala udje u crveno auto se gasi kada stanem na stop ili crveno ili jednostavno stanem xD , a cim je skala goriva preko crvenog auto nema nikakav problem.. Takav problem sam nekada davno imao na Ford Eskortu i nikad ga nisam resio, nego jednostavno sam uvek drzao odredjen nivo goriva i to je to.. Oprostite ako sam promasio mesto za temu nov sam..
×