Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

marko.jovanovic

Members
  • Content count

    4118
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

marko.jovanovic last won the day on July 30

marko.jovanovic had the most liked content!

2 Followers

About marko.jovanovic

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Golf 5 2.0 TDi BKD, Fiat Idea 1.3mjet, ex Fiat Bravo 1.9JTD, ex Škoda Felicia 1.9D, ex Lada Samara 1.3, ex Lada Riva 1.5
  1. @Goran Zemun Neki komentar, ništa. Najbolje da se ćuti i ne talasa, zar ne?
  2. Golf 5 2.0TDi BKD (tek druga petica na forumu)

    Da li si sredio zadnje fenjere i lupkanje preko rupa i ležećih? A di je automatska klima?
  3. Da li si čuo za pojam sprdnja i samoironija? Aj pročitaj ponovo o potrošnji, primetićeš tamo sprdnju sa VW. A što se tiče Tipa 1.4 16v, morao sam... Ispada da tipo 1.4 16v od 95ks ide barem kao, lupam, Delta 1.9 twin turbo od 190ks. Uzbrdo kida 6om, pretiče bez pomuke... Mene boli biiip za to da li ću me auto izaći xyz para i za koliko ću ga prodati, jer ja sam kupio njega, a ne on mene. Ako tako razmišljam (u prevodu stalno vrtim cifre u glavi, koliko me šta košta i koliko ću izgubiti na vrednosti), imam 2 varijante: 1. GSP uz bromazepam 2. Krnto 1.2 8v na plin uz bromazepam
  4. Ne pravdam ništa, bole me...nego me zanima koliko su ljudi nerealni i skloni laganju, a ovo je idealna tema, pošto sam kupio pravo dobro njemačko auto na Fiat Lancia forumu (kao i još mnogi članovi). Bravo ne bih vozio pa da mi ga da za džabe, ne mogu da svarim položaj za volanom....
  5. Mislio sam na nabavnu cenu GTi-ja....
  6. Zaboravio si da kažeš cifru, zamisli, 2010 godište, pa još benzinac, pa još u srbalja ozloglašeni 2.0tsi sa lancem. Čekam komentare, bajo, mogao si za te pare da kupiš 2-3 Bravo 2.0mjet 2010 ili mlađe.
  7. Nije u pitanju samo Golf, nego bilo koji drugi auto, nebitna je marka i klasa.
  8. Vozio sam se u KIA ProCeed 2013g, 1.6CRDI. Nit smrdi nit miriše. Ide bez veze, vuče ravno ko atmo benzinac, sva je mekana. I naravno, prednja sedišta su lošija nego u matorom Golf 5. Pozadi ima dovoljno mesta, i dobro je sedište. Šta znam, odlična je da se vozi dupe od tačke A do tačke B. Upišao sam se od smeha, moralo je da ode u potpis. To isto i ja radim. Radnim danom arčim Golfa, a vikendom sednem u Ideu da za svoju dušu, da dragoj skvo sipam gorivo, sipam tečnost za stakla, operem joj auto, jer ona zaboga nema za to vremena, a i dama je.
  9. Al onda ne bih mogao da podnesem više nego očajne performanse onoga šta mogu da kupim novo, očajnu ergonomiju, ležanje na putu, udobnost. A da dižem kredit za 20.000 eur nisam baš lud, a i ne treba mi nerviranje oko čukanja i grebanja u Beogradu, niti da plaćam neke sulude cifre za kasko. Pre ću da vozim polovnu kantu koja meni odgovara, koja se kvari, i koju mogu da popravim, nego nove Dačije, Fiat Tipo, Fiat 500L, Hyundai i20, i30 i slično.
  10. Ne razumem rezon? Da kupi veći ili sportski auto? Šta je to sportski auto? Koliko mora da ide 0-100, 0-160, 80-120, i slično da bi se okarakterisao kao sportski. Ili mora da ima sportsko vešanje, pa da se dobro vozi i na stazi, slalomu...
  11. Mogao sam da teram još 2 sezone na postojećim gumama, koje su Serbian Friendly. All season, šara jedno 6mm. Pola foruma je blokiralo EGR, zar ne. Meni je goreo check engine zbog EGR-a, a auto se normalno ponašao. Očistio sam usisnu granu i karter, zato što smatram da to treba uraditi na polovnjaku (inače bili su čisti, bez naslaga). Meni je lakše da sve uradim odjednom, nemam živaca ni vremena da se posle smaram sa time. Starter je slabije verglao, stvarno nisam od onih koji jure komšije po parkingu, kao izvini, mogu li da bacim kablove kod tebe. Ja takvima obično pomažem. Zato se meni nije raspao turbo, crkavali protokomanderi, ne lupa mi zamajac, menjač radi kao san, ne trese, imam sedišta polukadice, na valjcima izbacuje fabričke parametre....
  12. Mi Aj pročitaj, nije samo veliki servis. Razumem Milutinca što se ljuti i mnogo xxxxx, jer je kupio ono što je kupio, a ja vau vau se, jelte pravim pametan. E pa Milutine, šta da ti radim. Smatram da malo previše sebi daješ za pravo, ali to je moje mišljenje. Ako smaram banuj me, jer vozim njemačko smeće. P. S. I dalje smatram da nisi pročitao sve, ali to je tvoje pravo. Sve najbolje.
  13. Pazi kada ti ne verujem. Nisi dobro računao, nešto si propustio, ili ti majstor radi za kikiriki, pljeskavicu, pivo i slično. Nije mi dobro više od tih priča. Da si sa južne pruge pa da razumem. Izbaci prenos, novu saobraćajnu i agenciju, to je 150 eur. Točak i alat 90eur. Da li si u tih 2500 eur uradio i veliki servis, zamenio sve tečnosti....
  14. Stvarno ne znam da su veliki servis, gume, ulje u menjaču, antifriz, kočiona tečnost, blokiranje EGR, pločice za svoju dušu? Ja nikada ne kupujem 2 gume, nego sve 4, nove. Neću da se igram sa time. Da skratim, uložio sam u resurs auta, jer ga vozim svaki dan, ne mnogo, tipa 20-30 ak km dnevno radnim danima, ali ga vozim, i putujemo sa njim.
  15. Elem, da vidimo da li je famozno njemačko auto mnogo skuplje od drugih što se tiče održavanja? Evo spiska troškova od momenta kupovine auta, pa do nekog maja. Registracija nije uračunata. Molim @Milutinacda pažljivo pročita sve stavke, pa da onda komentariše. Kada se sve sabere dolazimo do cifre od 1948 eur. Posle toga sam imao još: - skidanje turbine, čišćenje, ravnanje i štelovanje varijabile - 100eur - sređivanje korozije na desnom krilu (isečeno parče i zavareno drugo, farbanje levog krila, nije mi se svidelo kako je bilo, i neki magarac ga je izgrebao) - mislim da je bilo 150 eur. P. S. Auto dobro služi, da ga ne ureknem. Nisam mnogo prešao, možda 8500km, sem uletanja u limp mode pri odlasku na more i u putu nije bilo nikakvih drugih problema. Sredio sam geometriju i teram dalje. Nivo ulja je opao za oko 3mm, nivo antifriza ne mrda. Uskoro će mali servis, ipak je to PD motor koji jede bregaste . Mislim da ću opet da sipam Castrol Edge turbo diesel 5w-40.
×