Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

Mix74

Members
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

About Mix74

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/11/74

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bgd Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo
  1. Zanimljivo.Na jednom od testova za Tipo na YTube vozač je rekao da volan ima malo lufta u neutralnom položaju i ne reaguje odmah. Ni ja nisam stekao takav utisak.
  2. Đole takođe pozdrav i zahvalnost za opis. Da te lepo i dugo služi što želim i svima nama koji ga vozimo. Ovom prilikom bi hteo da dam savet vozačima koji se interesuju za kupovinu Tipa da više obrate pažnju na postove članova koji voze i imaju iste jer se, koliko vidim, u 99% slučajeva slažemo u iskustvima i mišljenjima počevši baš od Đoletovog sadašnjeg a i prethodnih kako njegovih, tako i naših.
  3. TIPipo Street varijanta po meni.Jako je lep i bez maglenki.Sasvim ok ako su to potrebe.
  4. Pričamo prodavac i ja oko garancije i kaže mi da ljudi zbog trivijalnih stvari zovu Ciao Fiat. Za zamenu točka najviše. I odlaze na intervenciju i zbog takvih stvari. A u toku kupovine i on je imao peh sa službenim automobilom.Došli su.Sve uredno.
  5. Sedneš tako na terasu, pijuckaš pivce ili šta već i gledaš ga i ne možeš da ga se nagedaš i do kraja nadiviš. Ono iza je novi I30 koji je takođe bio u igri, samo karavan.
  6. Potpuno isto. Sa time što se meni nije ugušio ni jednom. Možda zato što ja nisam koristo tempomat. Ne verujem da si opteretio auto nešto značajnije od mene. Jel to ona deonica od Katlanova? Još uvek mi je u glavi onaj stranac koji je u traci suprotnog smera stao u zaustavnoj sa otvorenom haubom a žena i deca tu okolo.Deonica od Demir kapije. Smrzo sam se, ali ne od klime.Ni tamo ni vamo.Mislim da je bio Pikaso ili tako nešto.
  7. Ne znam kako ali sam se brzo privikao. Obojica smo vozili Fiestu. Moja je bila slabašna pa sam navikao na česta šaltanja.Valjda je iskustvo posledično, od prethodnika.Ko će ga zna.
  8. Baš tako.Kada su uzbrdice u pitanju, konkretno na auto—putu blage i dugačke, čim se primeti da malo pada na brzinomeru, odmah treba šaltati u niži prenos pa kasnije vratiti u viši.Po osećaju i brzinomeru, naravno.
  9. Moram da isparavim iskustvo sa potrošnjom. U povratku posle dolivanja do vrha na Lukoilu u Đevđeliji sam dolio u Makpetrolu kod Kumanova još nešto više od 9 litara. Skoro 10. Računica glasi, pošto je udaljenost između te dve pumpe 150km ispada da je trošio na njihovom auto putu ispod 7 litara sa uključenom klimom. 6.6 ili 6.7 litara. Lepo.
  10. Što se tiče potrošnje goriva. Nemam pojma, nisam pratio toliko. Od Bg do Lukolia posle Kumanova potrošeno oko 28l sa stanja rezeve. Dakle do Lukoila u Makedoniji slobodno sipajte 28l. U Lukoilu sipano 36l i sa tim cela Makedonija do Soluna, pa od Soluna do Nei Porija i posle 10 dana mirovanja (pošto ga tamo nisam vozio) nazad do prve pumpe Makpetrol u Makedoniji bez ulaska u rezervu.Onda odatle opet do vrha 36l i tako do Soko Banje i danas do Beograda na 2 crtice.Naravno, klima je radila.
  11. Pozdrav drugari.Došao sam sa odmora iz Grčke. Apsolutno sve pohvale za 1.4.Prosto sam oduševljen. Sa svim ograničenjima sam se malo i zezao pa smo išli na kratko i 140, 150 ponegde prilikom preticanja i zaleta.Prilično je tih i pri toj brzini. Stavio sam ograničenje na boardu na 130km/h tako da me je usput upozoravao za prekoračenje. Preticanja su bila, sad u povratku (pričam za petak 30.08), glatka u 6 pošto nije bilo gužve. Sve oko 3000 ili 3500 obrtaja. Tipo je opet leteo. Potrošnja ulja, jedva da je malo pao ispod maksimuma tako da nije bilo potrebe za Selenijom. Da naglasim samo da sam opet imao problema sa ulaskom iz 4 u 5 toliko da sam se skoro zabrinuo da nešto opet nije u redu.Međutim, problem je opet bio do mene. Iz 4 u 5 ne ide gore—desno—gore nego nekako ide dijagonalno tako da sam se skroz privikao. Sa režimima prenosa prema stanju puta uopšte nisam imao problema. Nije se gušio ni malo. Sve u svemu, zadovoljilo je. E sad idemo dalje. Samo da se ne kvari.
  12. Savet za automatik.Kada uđete u auto savijte levu nogu ispod desne, tako sedite i vozite.
  13. Drugari.Evo danas sam stigao u Nei Pori.Tipo je leteo.Kad smo već kod uzbrdice.Imao sam jedan jak uspon na lokalnom putu od Leptokarije pošto sam tamo izašao .Pun gepek pozadi, supruga deca i ja.Ma nema problema.Ko ima bilo kakve nedoumice oko ovog auta kao porodičnog, prosto treba da izbriše iz glave.Vrlo lako sam preticao teretnjake i sporija vozila, i to vrlo često u 6 brzini pošto nije bilo gužve a imalo je dosta odstojanja.Sve ostalo 4 i full power.Put nisam osetio. Sve pohvale za našeg ljubimca.
  14. @AxicMa da. Perionica je stvarno dobra. Meni, na žalost, ta tečnost za bube nije ništa pomogla. Tamo gde parkiram preko dana, kod tazbine imaju neke bubice na parkingu koje urnišu. Te bubice, ostavljaju neke žute mrlje po karoseriji. Pretežno sa gornje strane, tako da sam dva puta prelazio auto sa penom i tim sredstvom i nisam uspeo da skinem. Na kraju, pošto sam usisao unutrašnjost, stao sam sa strane i sa krpom i sredstvom za suvo pranje koje sam kupio u Lavu, počeo malo po malo da skidam te mrlje. Ne da se teško skida nego...Otego sam... Da ne kažem šta. Tako da mi preselo i parfimisanje i sjaj. I evo sad opet imam isto i sutra idem ponovo tamo na pranje. Spremam se za Grčku pa da ga upristojim. I tačno je da felne baš nešto neće lepo da se operu. Poneću neku četku.
  15. @branik.Drago mi je da radi.Ovde u Bg je takođe vrućina i vrlo brzo klima snižava temp ali se oseća da malo sporije vuče. Meni ne trese ali čujem kao tiho zujanje kada je uključena.Prijatan boravak gde god da ste i uživaj.
×