Jump to content
FAS Euroauto Goran

Sem

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About Sem

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto t-jet 120

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nažalost ne mogu do 20og, u karantinu sam Inače ni nema mnogo smisla dok ne rešim puštanje na srednjem sastavu.. kada rešim poslaću ti snimak
  2. Kada sam auto uzeo prethodni vlasnik mi je govorio da je pirke sportski izduv na njemu.. Kada sam prvi put bio na kanalu da detaljnije pregledam izduv ispostavilo se da je samo protočni zadnji lonac stavljen to je to..
  3. Baš sam dosta razmišljao o izduvu, velika je dilema.. Trenutno je praktično stock sem što nema srednjeg lonca. Na srednjem sastavu malo pušta i to mi je glasno tako da straight pipe ne dolazi u obzir a i nemam pojma dokle ova mapa može da podrži modove sa gorivom.. Takav auspuh i ovaj turbo su dobri za 180ks minimum ali bi morao remap sportski filter itd.. Nisu mi tolike cifre cilj.. a smanjilo bi vek turba jer lako može da ode u overspeed. Sa druge strane fabrički katalizator je u opasnosti da se otopi, ali je to realno samo ako vozim negde sat vremena pun gas.. A nemam toliko para da bacim ni na gorivo E sada fabrički sistem je 50mm.. ALI prvi sastav iza katalizatora unutrašnji prečnik samo 43mm!! Cev od kat. do drugog sastava 48mm spolja 45 unutra (original Fiat pečat na njemu). Tek cev koja dolazi sa srednjim loncem je zaista 50,5 spolja oko 48 unutra. Malo sam bio u šoku kada sam to video.. mislim da je glavna restrikcija u fabričkom sistemu baš u ovome (i lonci posle naravno). Nekako mislim da su ovo uradili da se brže zagreje kat. Pa se posle otopi nakon remapa Na proleće mislim nabudžiti tu prvu cev od 55mm i proširiti izlaz na kat. pa ćemo videti... Koristim 2 NGK 2 Denso i rade savršeno.. mislim da na proleće dobija i set novih Ngk..
  4. Nije malo slab T-Jet 120 u tom autu? Meni deluje slab u Puntaću Sve u svemu vrlo lep auto, čekam da ga vidim spušten
  5. Jasno, jasno Moram češće koristiti forum da ne zaboravim pravila
  6. To je sasvim normalno da duvka, I litra na 10000 je još prihvatljivo sa obzirom na otvoren iber.. ali je na 3000 već puno. Da su karike mrtve trošio bi litru na 1000 i duvao na iber kao lud.. Iz ovoga deluje kao da novi turbo ne zaptiva 100% Mada tome može biti različitih razloga. Valjalo bi skinuti usisne cevi pre posle turba i videti dali ima razlike u masnosti..
  7. Dali je bio i ranije iberlauf izveden? Dali je skinuta crna kutija za kondenzaciju sa iberlaufa?
  8. Ne bi trebalo tog ulja toliko da troši nije neko retko.. Turbo je remontovan? Ili si prelazio na neki drugačiji? Ako ne curi nigde onda može odlaziti na karikama, turbu ili na iberlaufu.. pošto je glava rađena kontam simerinzi su ok..
  9. Nisam koristio, evo šta Stalker kaže: Motul 8100 X-cess 5W-40 Ispunjava sve standarde kao i prethodno mada je po kvalitetu sigurno klasu iznad. Lično mi se sviđa to što Motul (prava retkost) navodi da se za interval zamene poštuje preporuka proizvođača (to svi kažu) i da se prilagodi po sopstvenim potrebama (bravo!). To znači da ako je preporuka 15k možete ići od 10 do 20 zavisno od načina vožnje (ipak bolje je držati se manjeg odstupanja od preporuke npr. 12-18k). Može se mešati sa sintetičkim i mineralnim uljima. Iako se estarska ulja u principu ne mešaju i iz čega je i nastao mit. No ne treba zaboraviti da se radi o estarskim uljima sa početka 70-tih a da je ovo nova generacija. Spec. težina 0,854 taman koliko treba za ovakvu sintetiku „nakrkanu“ aditivima. Na 40 nešto ređe a na 100 standardne viskoznosti za SAE 40 pogotovu xW-40. Indeks Vis. 173 na gornjoj granici za 5W-40. Temp. stinjavanja -39 (skoro isto za obe skale i poklapa se sa mržnjenjem žive) dobro ali ne i impozantno no svakako više nego što će vam ikada zatrebati makar živeli i .... TBN je natprosečnih 10,3 čime je ispunjen uslov vrhunske zaštite i pogodnosti za sportsku vožnju. Sudeći po ovome dobro ulje za t-jet Branislave tebi troši auto ulje?
  10. Bilo je u njemu sledeće: Selenia abarth 10w60 -po meni pregusto ulje zimi inače jako dobro.. Mobil 1 5w40 - previše retko za moj ukus-kada je skroz zagrejano čuli se hidro podizači Plan prvobitno je bio neko od 5w50 full sintetike nakon sklapanja motora (Deluje mi da moj više voli gušća ulja), međutim skupa su i teško ih naći. Zato je upao taj G-energy malo gušće od prosečnih 5w40. Čak sada razmišljam da to sipam ponovo sa skraćenim intervalima.. konam da nije dugotrajno kao ozbiljnija ulja. Ocenjeno od strane Stalkera kao best buy, a ima karakteristike (gustina količina sumpora itd. )koje mi se sviđaju.. I kao što rekoh plan je bio da ga menjam na 5000 km
  11. Ne bih rekao da moj troši ulje. Sipao pre 7000 km malo iznad max a i dalje je iznad. Ako je potrošio to je nešto minimalno. Verovatno će sada da me saspe većina stručnjaka, ali eto priznaću: G-energy F-synth 5w40 je ternutno u autu. To je trebalo biti privremeno dok se ne odlučim koje će biti definitivno..
  12. Pravio sam reda među fotografijama i naišao na nekoliko od zadnje intervencije na autu. Pomislio sam da ih okačim čisto da ima oko čega da se polemiše Blago portovan poklopac kompresora Vl36 vs Vl37 slabo se vidi ali vl 36 ima billet kompresor Izduvne lopatice iste Staro izduvno kućište, vidi se gde e puklo Novo kinesko kućište i jako gruba obrada, oštre ivice Nakon brušenja Otvoren ulaz da bi rupa došla u centar Glatke površine nakon keramičke farbe Dok se pekla farba, kućište dobilo zanimljivu boju
  13. Čini mi se da je to isti menjač kao ovaj: Fiat Stilo 1.2 16 V 6 speed Active 3V 80 KS pri 5000 o/min 114 Nm pri 4000 o/min prenosni odnosi........................brzina pri 4000.........................brzina pri 6000 o/min 1. 3.909:1..................................29.2 km/h.........................................43.8 km/h 2. 2.158:1..................................52.8 km/h.........................................79.3 km/h 3. 1.480:1..................................77.1 km/h.......................................115.7 km/h 4. 1.121:1................................101.9 km/h.......................................152.8 km/h 5. 0.897:1................................127.3 km/h.......................................191.0 km/h 6. 0.765:1................................149.3 km/h.......................................223.9 km/h R 3.818:1..................................29.9 km/h.........................................44.8 km/h Diferencijal 4.070:1 Gume 195/65 R15.......................................................................................O=1.937 m 120 km/h V/VI...........................................................................3769/3214 o/min 130 km/h V/VI...........................................................................4083/3482 o/min 150 km/h V/VI...........................................................................4712/4018 o/min max 172 km/h V/VI......................................................................5403/4608 o/min 0-100 km/h................................................................................................13.4 s 0-160 km/h.................................................................................................60.8 s norma.................................................................................................7.9/5.3/6.3 masa................................................................................................1090/1600 kg Ako jeste 6. bi bila otprilike 3400-3500 rpm na 130km/h isto to bi bila peta iz 1.3Mjt. Ako nisam nešto promašio menjač sa šest je bolja ali skuplja opcija.
  14. Ako ti ubaci 5. od 1.3Mjt mislim da će funkcionisati ok, možda postane malo ostljiv na čeoni vetar i brda ali tu u Vojvodini to neće biti problem.
  15. Kako raste brzina tako eksponencijalno raste otpor vazduha. Za veći otpor je potrebno više obrtnog momenta ili kraći prenos=multiplikacija postojećeg obrtnog momenta. T-Jet ima "viška" NM pa nije problem kod 8v pitam se.. Dali si upoređivao nekada brzinu na satu sa realnom tipa GPS?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...