Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/10/23 in all areas

  1. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 7 points
    neshtry

    Funny photos

  4. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  5. 6 points
    neshtry

    Funny photos

    Kod mene ima lik koji se zove Ivan Šinobus,faca mu je ko ne šinobusu
  6. 6 points
    Ivan

    Funny photos

  7. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  8. 5 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  9. 5 points
    The Punisher

    Funny photos

  10. 5 points
    sibonios

    Popravka uloska brave vrata

    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je. Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten. Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega. Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je. Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu. Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice. Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti. Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi. Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja. Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave. Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger. To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  11. 5 points
    bane1321

    Funny photos

  12. 5 points
    The Punisher

    Funny photos

  13. 5 points
    dach@

    Funny photos

  14. 5 points
    bane1321

    Fiat 500X / Fiat 600

    Iskreno, meni ružniji od prethodnog 500x!
  15. 5 points
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Priča teče dalje.. Potpuno neplaniski listajući KP naletim na sedista od 500 Abartha… i to baš onakva kakva su idealna da se uklope u enterijer od Pande u tamno sivom štof materijalu. Postoje kožna crna, crvena, u štofu sa crvenim linijama itd, ali ova su baš idealna po svemu. Okolo naokolo dogovorimo se oko cene i ništa - pravac Batajnica. Dobijam na poklon i kompletnu zadnji klupu - sve spakovano u Pandu. Iako mali gabaritima, ali auto je zaista funkcionalan. Sedišta u savršenom stanju, rekao bi da auto nije mnogo prešao. Montaža zaista laka - 3 nosača se gadjaju savrseno, dok je četvrti nosač - onaj spoljni prema “B” stubovima totalno drugačiji. Rešenje je ili da se nosač pravi ili jednostavno sa se prebaci sa fabričkih šina sedišta. Tako sam i odradio samo se na kraju umesto nitni stave redovni šrafovi. i to je to.. kako izgleda? Po meni baš onako kako je i trebao da izadje iz fabrike. Udobnost je drastično bolja ali ne mislim da bočnu potporu. Ona nije ništa posebno jer su to sedišta za mali gradski auto i manje bi funkcionalna bila da ima neke preduboke bokove za potporu zbog čestog ulaženja i izlaženja iz auta. Na udobnost mislim na čvrstinu, jednostavno sedište je ozbiljnije.
  16. 4 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  17. 3 points
    Nikola031

    Funny photos

    Pronadji uljeza
  18. 3 points
    darkman14

    Poskupljenje putarina u Srbiji

    Napisao sam par postova iznad, popust se obracunava prilikom uplate na tag. Ako odes da dopunis tag sa 1000 dinara, naplatice ti 940 dinara a dobices 1000 A trebalo bi retroaktivno da vrate i tih 6% koje si sada iskoristio. Posalji im mejl na podrska@enpay.rs. Ja bas planiram sada da im posaljem jer koristim postpaid i nisu mi uracunali popust od 6%.
  19. 3 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Dobro bre majku mu, to je samo za probu, niko ne kaže da će tako i ostati. Svakako ću kupiti nov MAP senzor za Breru,nije 100 dukata
  20. 3 points
    @Jim9 Pozdrav kolega isto 4 god. Slika je od 15og Aprila,danas vec 60k
  21. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  22. 3 points
    Ivan

    Funny photos

  23. 2 points
    Pričamo o AS gumama, dakle Fulda multicontrol koje sam uzeo preko IPG Test je malo stariji, prevagnuo je tada da uzmem fuldu, po suvom su sredina, prosek a po mokrom su se pokazale najlošije. Da napomenem da je test stariji ali pogledajte gde se u testu nalazi Michelin CC , Kleber i ostali. Ne verujem da su sad noviji modeli lošiji Main conclusions: Fulda 205/55/R15 Average dry performance. Relatively long wet braking distance, but good handling and lateral stability. Low straight and lateral aquaplanning resistance. Winner on the snow: very short braking distance, the best handling, traction and slalom. Good rolling resistance and noise level. Good wear resistance. PS mislim da Sava nikad nije ostvarila ni približne rezultate u odnosu na TOP brendove ka Fulda. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  24. 2 points
    ISV_01

    ADAS - funkcije & razvoj

    Sutra da kupujem auto, jedna od stvari koje ću MORATI da uradim je pročitati uputstvo. Jbg, za neke stvari je stvarno veliki tehnološki jaz. I onda ja to lepo sažvačem od korica do korica, testiram pa ženi saopštim i...tako...njoj sirena i tempomat dovoljni
  25. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  26. 2 points
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ovo je parametar koji dosta kazuje da li treba ili ne treba da odrešiš kesu za gume. Ja bih ostao na mid-range opciji koje sam naveo, posebno ako nisi baš pri parama. Ispišeš par čekova, platiš nešto kešom i vozi. Možeš i Matador da pogledaš nisu ni one loše premda su bile skuplje od Save Allweather kada sam ja kupovao.
  27. 2 points
    Nikola031

    Funny photos

    Uzicki rok pevac Djordje Vasic ima nadimak Djoko s rukom
  28. 2 points
    U moje vreme, svi smo sanjali da imamo Fuldu Y 2000 na kolima [emoji2]
  29. 2 points
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Da, nije realno meriti od poda do ruba iz razloga sto dimenzija gume utiče na kompletnu visinu… u smislu.. kod Pande 100hp fabrička dimenzija točkova je 195/45 R15. Kod mene na primer prethodni vlasnik je stavio 185/55R15 što je po kalkulatoru (ne da mi se ulaziti da stvarno računam) jedno 3-4% veći točak u ukupnom prečniku odnosno bar 1cm je razlika u visini točka. I eto već automatski kompletan auto ako se meri od poda do ruba je 1cm viši. Zato je validnija mera u visini i poredjenja visine auto da se meri od sredine centralne rupe do ruba jer je ta mera ista nezavisna od dimenzije točka. Mislim kad se uporedjuju visine istih vozila. Nego.. nisam zbog toga ulazio na forum. Video ću samo ostaviti ovde.. sutra pišem više
  30. 1 point
    The Punisher

    Kuda ide ovaj svet?

  31. 1 point
    Fali ti 55 km/h. Biće zanimljivo videti sliku kad dođemo do 200k
  32. 1 point
    Ivan

    Fiat 500X / Fiat 600

  33. 1 point
    Elra

    Fiat 500X / Fiat 600

    Cirkus... Nema tu ništa od Fiata.
  34. 1 point
    SalacUE

    Funny photos

    Objasni ljudima zašto je taj nadimak.[emoji6] Nema, inače, jednu ruku. Послато са motorola edge 30 помоћу Тапатока
  35. 1 point
    OMP

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    dobro bi joj cucnuli crni farovi, vidjao sam da stavljaju, lep detalj
  36. 1 point
    OMP

    Par pitanja za Pola

    Za gepek ti negde prekida struja verovatno u samoj bravi koje hoce da crkavaju kod njih a to su neki prvi simptomi. Ova lampica na tabli oznacava istrosene kocione plocice a ne diskove Drzac za case standardna mana kod vw-a , nekad nece da izadje uopste, nekad ne moze da se vrati itd. uglavnom treba se procackati i videti da li moze da se popravi ili mora drugi.
  37. 1 point
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Toliko tema... Ukratko, generalizovano: Vredštajn pravi odlične univerzalne, ali generacije smenjuju baš sporo; aktuelna je, međutim, još nova i vredi je uzeti (»Kvatrak« 6. generacije, usmereni V dezen). Sava je počela da pravi iskrivljene gume, masovno, jedino nisam čuo toliko žalbi na zimske. Kleberov »Kvadrakser 2« je apsolutni minimum koji je vredan pažnje, naklonjena je zimskoj vožnji, a »3« je izbalansiranijih svojstava.
  38. 1 point
    Eto, a ja imam skroz drugačije iskustvo s fuldom. Imao sam na puntu, zimske su bile, a kao da nisu. Po suvom ok, po mokrom ok, ali sneg kad vide, ne valja nikako. A u testovima ih nahvalili samo tako. Doduše traju, eno ih još na puntu. Ali novi vlasnik zimi gotovo da i ne vozi, a ni zime nisu više k'o što su nekad bile...
  39. 1 point
    Ne gleda se na tehnickom ovo. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  40. 1 point
    Kosta Smosta

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Samo za informaciju 2008 (ili vec ne znam tacno, kada je krenula obaveza da na pogonskim tockovima zimi budu zimske gume) u Unu u Zemunu kupim GY Ultra grip 7, dva komada. Pri montazi kod njih primetim dve plave tackice na boku. Elem te dve tackice su ustvari marker gde je iskocio mali takozvani bubreg. Vozio sam ih sledecih 5 sezona bez problema, dok nisam prodao Stila. Toliko o poverenju u njih. Sadasnje miselinke CC2 sam prvi put narucio preko IPG ali sam im napomenuo da ako je stari DOT necu da ih uzmem. Operater mi je odgovorio da ustvari samo narudzbina ide preko njih a, da ih direktno salje uvoznik i da bi stoga trebalo da budu sa OK dotom. Porucio sam ih pocetkom proslog oktobra a dot je bio koliko se secam negde sa pocetka godine. Prilikom dostave, rekao sam momku iz kurirske sluzbe da cu prvo da proverim dot obe gume pa na osnovu toga da ih uzmem i nije se bunio da ih otpakujem jos dok su bile na kombiju. Nista ti ne sugerisem, samo ti pisem moje iskustvo.
  41. 1 point
    neshaoct

    Automobilsko tržište Srbije

    Prodaja polovnjaka pada i u 2023. godini Prodaja polovnih vozila u prvom krvartalu pala je za 5.7% u odnosu na isti period prošle godine, pokazuje nova analiza sajta Polovni automobili realizovana na osnovu podataka dobijenih u saradnji sa Cube Team-om. Konkretno, u prva tri meseca prvi put su registrovana 30.363 polovnjaka iz uvoza, dok je u istom periodu 2022. godine taj broj iznosio 32.215. Ovi rezultati pokazuju nastavak trenda pada prodaje polovnih automobila, jer je prošle godine prodato za 15% manje polovnjaka u odnosu na 2021. godinu. I cene su u blagom porastu. Prosečna cena putničkih automobila sa domaćim tablicama oglašenih na sajtu Polovni automobili u januaru ove godine iznosila je 8.582 evra, dok je u martu cena porasla na 8.834 evra. Podsetimo, rast cena traje sada već gotovo tri godine. Tako je prosečna cena polovnih automobila oglašenih na sajtu tokom 2022. godine veća 24% u odnosu na 2021. i čak 38% u odnosu na 2020. godinu. Skok cena u prošloj godini najviše je bio primetan za polovnjake koji su proizvedeni posle 2010. godine. Naime, prosečna cena u januaru 2022. za ove automobile iznosila je 14.161 evro, a čak 14.682 evra u martu. U prvom kvartalu ove godine raspon cena je minimalan, pa je prosečna cena za vozila oglašena na sajtu Polovni automobili koja su proizvedena između 2010. i 2023. godine u januaru i martu gotovo identična. Podaci iz prvog kvartala pokazuju da su vozači i dalje okrenuti automobilima sa dizel motorima. Ukupno je prodato 19.600 dizelaša u prva tri meseca ove godine i 9.102 benzinaca. Slično je bilo i u 2022. godini, kada su polovnjaci sa dizel agregatima činili 65% ukupne prodaje. Još jedan podatak ukazuje da se ponašanje kupaca neće bitnije menjati u ovoj godini u odnosu na prethodnu. Naime, iako je najavljena zabrana uvoza polovnjaka sa Euro 3 i Euro 4 standardom, upravo su vozila sa Euro 4 normom najtraženija. Najviše su se, prema analizi sajta Polovni automobili u prvom kvartalu prodavali automobili proizvedeni 2007. i 2008. godine, a identična je situacija bila u 2022. Takođe, nema bitnijih promena i kad je reč o modelima koji su popoularni među našim vozačima. I u ovom kvartalu ubedljivo su najtraženiji Volkswagenovi modeli Golf, Passat i Polo, a zatim Fiat Punto i Audi A4. Osim Volkswagena i u ovoj godini kupci se najčešće opredeljuju za modele Audija i Opela, a prate ih Francuzi, odnosno Peugeot i Renault. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    neshaoct

    Alpine A290_β concept

    Alpine će večeras predstaviti svoj novi show car nazvan A290_β, preteču budućeg potpuno električnog gradskog sportskog automobila koji će biti lansiran 2024. godine. Show car A290_β (A290 ''beta'') najavljuje budući sportski model brenda, spreman da ponovo osmisli sportski duh. Prvi automobil ''Garaže snova'', oličava novu eru za Alpine, apsolutno električnu i sportsku. Automobil će predstaviti Laurent Rossi, izvršni direktor Alpine, i Antoni Villain, direktor dizajna Alpine. A290_β poštuje strategiju imenovanja Alpine brenda koja uključuje slovo A praćeno sa tri broja. Prvi broj odgovara veličini vozila. ''90'' je tipično za višenamenska sportska vozila brenda, poznata kao ''životni stil'', dok čisto sportska vozila nose broj ''10''. ''β'' se odnosi na beta testove koji se koriste u svetu softvera, probnu verziju, pre konačnog izdanja. Sve u svemu, očekuje nas Alpine hot hatch baziran na već najavljenom Renaultu 5 EV (o njemu OVDE), ali uz više snage, sportskiji stajling i modifikovano oslanjanje. Očekuje se da će serijski A290 pokretati električni motor sa 218 KS iz Renaulta Megane E-Tech Electric. Taj motor ima 300 Nm obrtnog momenta u Meganu pa bi A290 do 100 km/h trebalo da ubrzava za manje od 7 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
    Woodoo

    Fiat 500X / Fiat 600

  44. 1 point
    ISV_01

    Alfa Romeo Brera

    Ijahaha, sta napravi senzor od 20es ojra, coveku namami osmeh na lice Prekontrolisi i protokomer kada si vec u tim 'senzorima' pod haubom.
  45. 1 point
    Lepo je kad možeš da biraš gde kupuješ gume, ali često se dešava da tamo gde hoćeš imaju, ali nemaju ... pa onda kupiš tamo gde ih trenutno stvarno ima. A lepo je i kad dobiješ montažu gratis, al' onda moraš tamo gde kažu. A ja nekako najviše volim kad gume poručim lično na svoju adresu, metnem u kola pa odvezem kod svog drugara / vulkanizera kome verujem.
  46. 1 point
    OMP

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    ma poludeli sa nekim cenama a selenia nije bogom dana za fiat tako da sipas nesto povoljnije u toj gradaciji i teraj
  47. 1 point
    OMP

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Motip crveni sprej za stopke i resis problem brzo, lako i jeftino
  48. 1 point
    I ja idem na tu stranu u avgustu doduse bicu na kopnu ali izlet na Poros i Eginu je obavezan Severnu Grcku sam obisao i ne bi je vise posecivao, realno bezim sto dalje od male dece, Srba,Rumuna, Bugara...
  49. 1 point
    Grafit

    Presvlačenje auta folijom

    Ja sam upravo nalepio zaštitnu foliju na moj 500L, na sva vrata. Jer su bokovi najviše izloženi bahatim udarima vratima. Cena, prava sitnica, 293 €. Folija je debljine 0,195 mm, neka PPF folija (ako sam dobro zapamtio), samozalečiva. Ako se izgrebe nekim granjem ili slično, posle stajanja od par sati na suncu, ogrebotine nestaju. Ugradio/zalepio Dušan iz Laze Nančića 24, Novi Sad. On se time bavi godinama. Naprimer, Trio motors (prodaja Isuzu vozila) rade takve stvari kod njega. Potrebno je da 24 h auto ostane kod njega.
  50. 1 point
    Previse je blatnjavo za redovan photosession ali ovoliko sam uspeo danas malo
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...