Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/23 in all areas
-
8 points
-
8 points
-
7 points
-
6 points
Funny photos
Reacher Gilt and 5 others reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my SM-A536B using Tapatalk -
6 points
Funny photos
nemanja84bg and 5 others reacted to neshtry for a post in a topic
Kod mene ima lik koji se zove Ivan Šinobus,faca mu je ko ne šinobusu -
6 points
-
6 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
Popravka uloska brave vrata
ostoja and 4 others reacted to sibonios for a post in a topic
Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je. Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten. Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega. Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je. Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu. Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice. Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti. Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi. Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja. Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave. Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger. To je to. Brava je popravljena i funkcionalna. -
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
Fiat 500X / Fiat 600
djomla and 4 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Iskreno, meni ružniji od prethodnog 500x! -
5 points
.:: Fiat Panda 100HP ::.
silenci and 4 others reacted to radomir.g for a post in a topic
Priča teče dalje.. Potpuno neplaniski listajući KP naletim na sedista od 500 Abartha… i to baš onakva kakva su idealna da se uklope u enterijer od Pande u tamno sivom štof materijalu. Postoje kožna crna, crvena, u štofu sa crvenim linijama itd, ali ova su baš idealna po svemu. Okolo naokolo dogovorimo se oko cene i ništa - pravac Batajnica. Dobijam na poklon i kompletnu zadnji klupu - sve spakovano u Pandu. Iako mali gabaritima, ali auto je zaista funkcionalan. Sedišta u savršenom stanju, rekao bi da auto nije mnogo prešao. Montaža zaista laka - 3 nosača se gadjaju savrseno, dok je četvrti nosač - onaj spoljni prema “B” stubovima totalno drugačiji. Rešenje je ili da se nosač pravi ili jednostavno sa se prebaci sa fabričkih šina sedišta. Tako sam i odradio samo se na kraju umesto nitni stave redovni šrafovi. i to je to.. kako izgleda? Po meni baš onako kako je i trebao da izadje iz fabrike. Udobnost je drastično bolja ali ne mislim da bočnu potporu. Ona nije ništa posebno jer su to sedišta za mali gradski auto i manje bi funkcionalna bila da ima neke preduboke bokove za potporu zbog čestog ulaženja i izlaženja iz auta. Na udobnost mislim na čvrstinu, jednostavno sedište je ozbiljnije. -
4 points
Funny photos
MiloshBg and 3 others reacted to vicent for a post in a topic
. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka -
3 points
-
3 points
Poskupljenje putarina u Srbiji
djomla and 2 others reacted to darkman14 for a post in a topic
Napisao sam par postova iznad, popust se obracunava prilikom uplate na tag. Ako odes da dopunis tag sa 1000 dinara, naplatice ti 940 dinara a dobices 1000 A trebalo bi retroaktivno da vrate i tih 6% koje si sada iskoristio. Posalji im mejl na podrska@enpay.rs. Ja bas planiram sada da im posaljem jer koristim postpaid i nisu mi uracunali popust od 6%. -
3 points
Alfa Romeo Brera
Reacher Gilt and 2 others reacted to Sedla for a post in a topic
Dobro bre majku mu, to je samo za probu, niko ne kaže da će tako i ostati. Svakako ću kupiti nov MAP senzor za Breru,nije 100 dukata -
3 points
Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - performanse & način vožnje
nesa 169 and 2 others reacted to Srdjan90 for a post in a topic
@Jim9 Pozdrav kolega isto 4 god. Slika je od 15og Aprila,danas vec 60k -
3 points. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
-
3 points
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Woodoo and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Pričamo o AS gumama, dakle Fulda multicontrol koje sam uzeo preko IPG Test je malo stariji, prevagnuo je tada da uzmem fuldu, po suvom su sredina, prosek a po mokrom su se pokazale najlošije. Da napomenem da je test stariji ali pogledajte gde se u testu nalazi Michelin CC , Kleber i ostali. Ne verujem da su sad noviji modeli lošiji Main conclusions: Fulda 205/55/R15 Average dry performance. Relatively long wet braking distance, but good handling and lateral stability. Low straight and lateral aquaplanning resistance. Winner on the snow: very short braking distance, the best handling, traction and slalom. Good rolling resistance and noise level. Good wear resistance. PS mislim da Sava nikad nije ostvarila ni približne rezultate u odnosu na TOP brendove ka Fulda. Sent from my 2203129G using Tapatalk -
2 points
ADAS - funkcije & razvoj
Mijailović P. and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
Sutra da kupujem auto, jedna od stvari koje ću MORATI da uradim je pročitati uputstvo. Jbg, za neke stvari je stvarno veliki tehnološki jaz. I onda ja to lepo sažvačem od korica do korica, testiram pa ženi saopštim i...tako...njoj sirena i tempomat dovoljni -
2 points
-
2 pointsOvo je parametar koji dosta kazuje da li treba ili ne treba da odrešiš kesu za gume. Ja bih ostao na mid-range opciji koje sam naveo, posebno ako nisi baš pri parama. Ispišeš par čekova, platiš nešto kešom i vozi. Možeš i Matador da pogledaš nisu ni one loše premda su bile skuplje od Save Allweather kada sam ja kupovao.
-
2 points
Funny photos
nemanja84bg and one other reacted to Nikola031 for a post in a topic
Uzicki rok pevac Djordje Vasic ima nadimak Djoko s rukom -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Reacher Gilt and one other reacted to totti for a post in a topic
U moje vreme, svi smo sanjali da imamo Fuldu Y 2000 na kolima [emoji2] -
2 points
.:: Fiat Panda 100HP ::.
Grafit and one other reacted to radomir.g for a post in a topic
Da, nije realno meriti od poda do ruba iz razloga sto dimenzija gume utiče na kompletnu visinu… u smislu.. kod Pande 100hp fabrička dimenzija točkova je 195/45 R15. Kod mene na primer prethodni vlasnik je stavio 185/55R15 što je po kalkulatoru (ne da mi se ulaziti da stvarno računam) jedno 3-4% veći točak u ukupnom prečniku odnosno bar 1cm je razlika u visini točka. I eto već automatski kompletan auto ako se meri od poda do ruba je 1cm viši. Zato je validnija mera u visini i poredjenja visine auto da se meri od sredine centralne rupe do ruba jer je ta mera ista nezavisna od dimenzije točka. Mislim kad se uporedjuju visine istih vozila. Nego.. nisam zbog toga ulazio na forum. Video ću samo ostaviti ovde.. sutra pišem više -
1 point
-
1 pointFali ti 55 km/h. Biće zanimljivo videti sliku kad dođemo do 200k
-
1 point
-
1 point
-
1 pointObjasni ljudima zašto je taj nadimak.[emoji6] Nema, inače, jednu ruku. Послато са motorola edge 30 помоћу Тапатока
-
1 pointdobro bi joj cucnuli crni farovi, vidjao sam da stavljaju, lep detalj
-
1 point
Par pitanja za Pola
nemanja84bg reacted to OMP for a post in a topic
Za gepek ti negde prekida struja verovatno u samoj bravi koje hoce da crkavaju kod njih a to su neki prvi simptomi. Ova lampica na tabli oznacava istrosene kocione plocice a ne diskove Drzac za case standardna mana kod vw-a , nekad nece da izadje uopste, nekad ne moze da se vrati itd. uglavnom treba se procackati i videti da li moze da se popravi ili mora drugi. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to 037 for a post in a topic
Toliko tema... Ukratko, generalizovano: Vredštajn pravi odlične univerzalne, ali generacije smenjuju baš sporo; aktuelna je, međutim, još nova i vredi je uzeti (»Kvatrak« 6. generacije, usmereni V dezen). Sava je počela da pravi iskrivljene gume, masovno, jedino nisam čuo toliko žalbi na zimske. Kleberov »Kvadrakser 2« je apsolutni minimum koji je vredan pažnje, naklonjena je zimskoj vožnji, a »3« je izbalansiranijih svojstava. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Misha87 reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Eto, a ja imam skroz drugačije iskustvo s fuldom. Imao sam na puntu, zimske su bile, a kao da nisu. Po suvom ok, po mokrom ok, ali sneg kad vide, ne valja nikako. A u testovima ih nahvalili samo tako. Doduše traju, eno ih još na puntu. Ali novi vlasnik zimi gotovo da i ne vozi, a ni zime nisu više k'o što su nekad bile... -
1 pointNe gleda se na tehnickom ovo. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Axic reacted to Kosta Smosta for a post in a topic
Samo za informaciju 2008 (ili vec ne znam tacno, kada je krenula obaveza da na pogonskim tockovima zimi budu zimske gume) u Unu u Zemunu kupim GY Ultra grip 7, dva komada. Pri montazi kod njih primetim dve plave tackice na boku. Elem te dve tackice su ustvari marker gde je iskocio mali takozvani bubreg. Vozio sam ih sledecih 5 sezona bez problema, dok nisam prodao Stila. Toliko o poverenju u njih. Sadasnje miselinke CC2 sam prvi put narucio preko IPG ali sam im napomenuo da ako je stari DOT necu da ih uzmem. Operater mi je odgovorio da ustvari samo narudzbina ide preko njih a, da ih direktno salje uvoznik i da bi stoga trebalo da budu sa OK dotom. Porucio sam ih pocetkom proslog oktobra a dot je bio koliko se secam negde sa pocetka godine. Prilikom dostave, rekao sam momku iz kurirske sluzbe da cu prvo da proverim dot obe gume pa na osnovu toga da ih uzmem i nije se bunio da ih otpakujem jos dok su bile na kombiju. Nista ti ne sugerisem, samo ti pisem moje iskustvo. -
1 pointProdaja polovnjaka pada i u 2023. godini Prodaja polovnih vozila u prvom krvartalu pala je za 5.7% u odnosu na isti period prošle godine, pokazuje nova analiza sajta Polovni automobili realizovana na osnovu podataka dobijenih u saradnji sa Cube Team-om. Konkretno, u prva tri meseca prvi put su registrovana 30.363 polovnjaka iz uvoza, dok je u istom periodu 2022. godine taj broj iznosio 32.215. Ovi rezultati pokazuju nastavak trenda pada prodaje polovnih automobila, jer je prošle godine prodato za 15% manje polovnjaka u odnosu na 2021. godinu. I cene su u blagom porastu. Prosečna cena putničkih automobila sa domaćim tablicama oglašenih na sajtu Polovni automobili u januaru ove godine iznosila je 8.582 evra, dok je u martu cena porasla na 8.834 evra. Podsetimo, rast cena traje sada već gotovo tri godine. Tako je prosečna cena polovnih automobila oglašenih na sajtu tokom 2022. godine veća 24% u odnosu na 2021. i čak 38% u odnosu na 2020. godinu. Skok cena u prošloj godini najviše je bio primetan za polovnjake koji su proizvedeni posle 2010. godine. Naime, prosečna cena u januaru 2022. za ove automobile iznosila je 14.161 evro, a čak 14.682 evra u martu. U prvom kvartalu ove godine raspon cena je minimalan, pa je prosečna cena za vozila oglašena na sajtu Polovni automobili koja su proizvedena između 2010. i 2023. godine u januaru i martu gotovo identična. Podaci iz prvog kvartala pokazuju da su vozači i dalje okrenuti automobilima sa dizel motorima. Ukupno je prodato 19.600 dizelaša u prva tri meseca ove godine i 9.102 benzinaca. Slično je bilo i u 2022. godini, kada su polovnjaci sa dizel agregatima činili 65% ukupne prodaje. Još jedan podatak ukazuje da se ponašanje kupaca neće bitnije menjati u ovoj godini u odnosu na prethodnu. Naime, iako je najavljena zabrana uvoza polovnjaka sa Euro 3 i Euro 4 standardom, upravo su vozila sa Euro 4 normom najtraženija. Najviše su se, prema analizi sajta Polovni automobili u prvom kvartalu prodavali automobili proizvedeni 2007. i 2008. godine, a identična je situacija bila u 2022. Takođe, nema bitnijih promena i kad je reč o modelima koji su popoularni među našim vozačima. I u ovom kvartalu ubedljivo su najtraženiji Volkswagenovi modeli Golf, Passat i Polo, a zatim Fiat Punto i Audi A4. Osim Volkswagena i u ovoj godini kupci se najčešće opredeljuju za modele Audija i Opela, a prate ih Francuzi, odnosno Peugeot i Renault. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Alpine A290_β concept
PremieRacing reacted to neshaoct for a post in a topic
Alpine će večeras predstaviti svoj novi show car nazvan A290_β, preteču budućeg potpuno električnog gradskog sportskog automobila koji će biti lansiran 2024. godine. Show car A290_β (A290 ''beta'') najavljuje budući sportski model brenda, spreman da ponovo osmisli sportski duh. Prvi automobil ''Garaže snova'', oličava novu eru za Alpine, apsolutno električnu i sportsku. Automobil će predstaviti Laurent Rossi, izvršni direktor Alpine, i Antoni Villain, direktor dizajna Alpine. A290_β poštuje strategiju imenovanja Alpine brenda koja uključuje slovo A praćeno sa tri broja. Prvi broj odgovara veličini vozila. ''90'' je tipično za višenamenska sportska vozila brenda, poznata kao ''životni stil'', dok čisto sportska vozila nose broj ''10''. ''β'' se odnosi na beta testove koji se koriste u svetu softvera, probnu verziju, pre konačnog izdanja. Sve u svemu, očekuje nas Alpine hot hatch baziran na već najavljenom Renaultu 5 EV (o njemu OVDE), ali uz više snage, sportskiji stajling i modifikovano oslanjanje. Očekuje se da će serijski A290 pokretati električni motor sa 218 KS iz Renaulta Megane E-Tech Electric. Taj motor ima 300 Nm obrtnog momenta u Meganu pa bi A290 do 100 km/h trebalo da ubrzava za manje od 7 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog -
1 point
-
1 point
Alfa Romeo Brera
Reacher Gilt reacted to ISV_01 for a post in a topic
Ijahaha, sta napravi senzor od 20es ojra, coveku namami osmeh na lice Prekontrolisi i protokomer kada si vec u tim 'senzorima' pod haubom. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
shuxx reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Lepo je kad možeš da biraš gde kupuješ gume, ali često se dešava da tamo gde hoćeš imaju, ali nemaju ... pa onda kupiš tamo gde ih trenutno stvarno ima. A lepo je i kad dobiješ montažu gratis, al' onda moraš tamo gde kažu. A ja nekako najviše volim kad gume poručim lično na svoju adresu, metnem u kola pa odvezem kod svog drugara / vulkanizera kome verujem. -
1 pointma poludeli sa nekim cenama a selenia nije bogom dana za fiat tako da sipas nesto povoljnije u toj gradaciji i teraj
-
1 point
Fiat Coupe 2.0 20vT
Reacher Gilt reacted to OMP for a post in a topic
Motip crveni sprej za stopke i resis problem brzo, lako i jeftino -
1 point
Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske
PremieRacing reacted to clockwork_orange for a post in a topic
I ja idem na tu stranu u avgustu doduse bicu na kopnu ali izlet na Poros i Eginu je obavezan Severnu Grcku sam obisao i ne bi je vise posecivao, realno bezim sto dalje od male dece, Srba,Rumuna, Bugara... -
1 point
Presvlačenje auta folijom
PremieRacing reacted to Grafit for a post in a topic
Ja sam upravo nalepio zaštitnu foliju na moj 500L, na sva vrata. Jer su bokovi najviše izloženi bahatim udarima vratima. Cena, prava sitnica, 293 €. Folija je debljine 0,195 mm, neka PPF folija (ako sam dobro zapamtio), samozalečiva. Ako se izgrebe nekim granjem ili slično, posle stajanja od par sati na suncu, ogrebotine nestaju. Ugradio/zalepio Dušan iz Laze Nančića 24, Novi Sad. On se time bavi godinama. Naprimer, Trio motors (prodaja Isuzu vozila) rade takve stvari kod njega. Potrebno je da 24 h auto ostane kod njega. -
1 pointPrevise je blatnjavo za redovan photosession ali ovoliko sam uspeo danas malo
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".