Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/21/22 in all areas
-
6 points
-
5 points
Funny photos
Kosta Smosta and 4 others reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
4 points
-
4 points
-
3 pointsI onda se pozivaju na slobode, da svako ima pravo na svoj izbor i da se "izrazi" kako želi... ovo je stvoreno da mu nacrtaš jedan X na ćelu i da tu udariš macolom [emoji2961] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
3 points
500L Cross Pino Silvestre
oktopod and 2 others reacted to Radnik2 for a post in a topic
Meni se više sviđa "off-topic" o moru i putovanjima ... -
3 points
-
3 pointsNi jedan preprodavac nece da se bavi takvim stvarima, ako auto, radi, ide, zasto bi se bavio klapnama sve i da zna te motore i mehaniku u prste, pa niko nije lud da baca pare i predupredjuje kvarove, to svakako ne moze da naplati a i suludo je. Kupi neku jeftinu 147 koja ima potencijala uz malo ulaganja i neces izgubiti pare a mozda i zaradis koji evro
-
3 points
Funny photos
Kosta Smosta and 2 others reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my SM-A536B using Tapatalk -
3 points
-
2 points
Funny photos
Reacher Gilt and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Jeste brate, sve, sve, ali da mu ovoliko viri košulja iz pantalona, to je za zatvor! -
2 pointsMoj 500L je u istoj boji, ptice se po njemu redovno "istresaju" (pa i u količinama kao da je to "lopatom" naneto), ali, evo, posle 7 godina (sutra mu ističe sedma registracija), nigde nema ni najmanjeg oštećenja laka ili bilo čega što bi ukazalo na nekvalitet boje.
-
2 pointsInteresantno mi je kako ove vloggere-bloggere ne mrzi da svake godine snimaju po 50 istih patrola do Halkidikija . Mislim da vise svaka baba zna kako bi stigla do tamo. I to zmureci u rikverc. Gde su skretanja na koja treba obratiti paznju, koja je zadnja pumpa u Makedoniji, koja su pravila i kazne u Grckoj, kako najbrze obici Solun, bla, bla... Pripremiti kintu vise zbog poremecenih cena i teraj... Prosto mi je otkrovenje kada se neko zaje*e da malo promeni plocu i kada vidim neku lepu, novu lokaciju.
-
2 pointsU nedelju od BG do iza Donjeg Milanovca i nazad ( oko 450 km ) sa 500L 1,6 Mj od 105 ks po kazivanju "blesimetra" je bilo 4,4 ( a u naravi 4,5 - 4,6 ).
-
2 points
500L Cross Pino Silvestre
oktopod and one other reacted to djole81ar for a post in a topic
To je kao kad sam ja prodavao mog Stila 2005 god pre 3 godine, prešao tad bio 275.000, lepa km, al u solidnom mehaničkom stanju, 1,9jtd, na oko onako... ratkapne crne ja farbao, maska mu neka rešetka od TA peći, ja farbao takođe u mat kad sam ga u jednog iza zalepio... ma ne možeš da ga prodaš nema šanse, niko ti ne veruje ni da je menjan zamajac ništa... cena povoljna, oko 1.400 ne znam ni ja tačno, otišao je i za manje, zainteresuje se jedan lik u gradu, odvede kod nekog majstora, pazi za te pare auto pali radi bez ikakavih smetnji, zimi nikakvih problema, ne purnja, nov akumulator, u gepeku 4 dobre zimske guma, majstor gleda i kaže mu, ljudi plate bicikl 3.000 eur, motor dobar, imaš gume, šta očekuješ... i evo služi ga i danas dobro, a nije mi verovao, vario ga malo ispod gredu na zadnjim točkovima... vidim ga je pre neki dan stoji nebo odvaljeno i dalje, kaže treba to da zamenim... služi ga i ne dira ništa... Ja sam ga prodao jer je počela elektrika da ga zeza, dva puta sam ga šlepao, jednom čak i novog vlasnika čim ga je uzeo, ali eto izgleda da ga posle više nije rnjala, i 10 god je već bio kod mene, dosta prešao, trebalo mu je ulaganja amortizeri, nebo se odlepilo, sedišta već počela, turbina nem pojma kad će verovanto može se desi... i ta nepredvidivost oko elektrike dal će negde na putu da me ostavi sa sitnom decom rešim da ga menjam... za ova sad pravila kod tehničkog morao bih dosta da mu radim, cunjam po otpadima, a ja nešto vremena za to i nisam imao.. -
2 points
F1: Kanada 2022
neshtry and one other reacted to YUgisa for a post in a topic
Alonso nije pobedio sa aktivnim nosom, ukinuli su to usred sezone iako je na pocetku sezone bilo procenjeno kao legalno. Ne bih se slozio da Hamiltona ne guraju na sve moguce nacine, pa u Azarbejdzanu Raselu nisu cestitali trece mesto, nego se izvinjavali Hamiltonu sto ga bole ledja Sad Hamiltonu prste cestitke za isto takvo trece mesto. Podseca jako na sezonu sa Alonsom u istom timu sa Hamiltonom. Sto se tice poskakivanja, ocigledno je da je Redbul napravio najsofisticiraniji trap ove sezone nakon sto su prosle godine shvatili da im je to najveca mana u odnosu na Mercedes. Trap kontrolise odlicno poskakivanje i mogu taj bolid da zalepe za tlo sto daje tonu stabilnosti u krivinama i smanje krilo na min i dobiju max brzinu na pravcu. Sumnjam da je stvar aerodinamike jer sada vec svi imaju detaljne slike njihovog poda i nista specijalno nema u tom podruciju. -
2 pointsNije sad već prethodnih 10 godina. Niko nikada nije imao ovoliku političku zaleđinu i odvratno otvorenu podršku toliko dug period. I taman kada misliš evo, završila se njihova era, konačno nisu uspeli da naprave konkurentan auto, oni umesto da zasuču rukave i takmiče se na stazi, oni opet pokušavaju druge da uspore jer nisu uvek prvi.
-
2 pointsA RB nikad nije muljao i ne mulja kao ni ferari u Šumi eri??? To su ozbiljni igraci u ozbiljnoj igri i naravno da ce uvek biti muljanja za sopstvenu korist a ne za dobrobit ostalih glupo je uopste pricati na ovu temu, nije to jedini segment sporta gde je tako pa i zivota izmedju ostalog, sad je od jednom mercedes prst u oku svima a niko ne pamti RB eru, koja je opet na pomolu, kao ni eru ferarija, tad je sve bilo ok i sve se moglo, Horner malo zakuka i odmah se sve resava, vidno saplice svog vozaca u koristi Fetela itd. Kako je Alonso osvojio titulu u renou sa onim aktivnim nosem ili Prost u wiliamsu sa aktivnim vesanjem koje se naprasno ukida sledece sezone kad Sena dolazi u will, ovaj sport je takav ko zeli da ga takovog prihvati nece se opterecivati takvim radnjama i nervirati posto drugacije ne funkcionise nesto gde se vrte miliarde u svakom smislu i sport koji je u stvari osnova za dalji razvoj auto industrije.
-
2 pointsU prevodu, patosiraćemo bolid u Azerbejdžanu da nam vozači dožive potres mozga i da slome kičmu pa ćemo da se žalimo FIA-i kako je to sve nebezbedno, a onda ćemo da vidimo kakvu direktivu će da donesu, možda uspore ostale timove da mi možemo da stignemo. Btw ne znam ko je primetio dodatno ojačanje poda kod Mercedesa na FP1 i FP2, to je doneto kao opcija da se instalira tek par dana pred trku, gde su jedino oni već imali spremno rešenje, već su se Binoto i Horner javno zapitali odakle im takve informacije i taj nacrt... Dakle, opet muljanje kao i prethodnih 10 godina, samo da vidimo da li će da urodi plodom i ovaj put.
-
2 points
500L Cross Pino Silvestre
neshtry and one other reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Ako je za pet godina bio prešao skoro 200K, taj nije bio čuvan nego teran za sve pare. Nije onde neko čudo što je sve krenulo da crkava, niti što si se ti razočarao u njega, pogotovo s takvim servisima i majstorima. Ja sam svog kupio novog, prodao nakon dvanaest godina sa nešto preko 70K pređenih, i bio je (a i sada je) u top stanju. -
2 pointsIz price, sticem utisak da mozes da kupis kola iskljucivo iz svog mesta jer koliko toliko poznajes vlasnika i znas kod koga popravlja Sta si se uhvatio za vlasnika, kupujes kola a ne coveka. U kakvom je stanju, cena, kada moze da se pogleda i toliko. U dalje price svakako ne trebas ni da verujes jer ce sigurno slagati ili "nece znati" A generalno placevi ili preprodavci nemaju ni vremena ni zivaca a realno ni informacija o vozilima koje imaju, niti ih interesuju. Odkud da zna bilo sta o autu koji je bio deseti na tom kamionu, cena bila u paketu, nije ga ni upalio, drugi oprao , ispolirao...sta da ti kaze? Kad ti kaze " vidi druze ne znam, dodji , vidi , probaj pa cemo da pricamo" ne valja, kad kaze servis, zamajac onda treba fiskalni racuni.. Skroz pogresno gledas auto za prelazno resenje. Na 147 ovoj gubis dobro, na stilu onom isto..za prelazno se kupi bilo sta sto je "jeftino" ( ispod cene) a da neces da mu budes poslednji vlasnik, tj. da moze opet da se proda za iste pare.
-
2 points
Večita dilema, koji auto kupiti?
darkman14 and one other reacted to OMP for a post in a topic
Pa sto bi prodavac morao da bude upucen u mane ili potencijalni problem svakog motora, to sto mi pratimo i zaludjeni smo ne znaci da su i drugi, ima prodavaca koji pojma nemaju od kolima niti se trude da se informisu sto kao i masa vlasnika vozila koji nemaju pojma nista o kolima koja voze, da znaju mane verovatno ih ne bi ni kupili nista cudno ni lose u tome. Kvacilo je vrlo diskutabilno sta je kome meko a sta tvrdo, kod alfi recimo moze biti tvrdo ali ne zbog loseg seta nego zbog poluge na menjacu koja treba da se podmaze, mnogi su tako resili problem tvrdog kvacila dok su neki bacali pare na set pa nije bilo do toga, isto vazi i sa rucicu menjaca, neretko se desava da tvrdo salta ili nece lepo da se vraca u prvobitan polozaj, isto treba podmazivanje poluge kod motora, a sa druge strane kako neko da ti objasni tvrdocu kvacila preko telefona, ja licno volim kod kola tvrdje kvacilo i meni je to normalno, kad bi mene pitao ja bih ti reko to je dobro dok bi neko dosao i rekao ne valja jer je naviko da nema nikakav otpor, itd. ne treba suditi o tim nekim stvarima kroz pricu vec licno sesti, probati i uveriti se. Na toj alfi svakako gubis novac kroz neko skorije vreme kad resis da je prodas, ne mozes da izvuces te pare sigurno a mozes solidno da budes u minusu. Ja sam moju platio 2100e i za toliko je prodao posle 3-4 meseca, ali realno bas sam je jeftino platio a bila top, cak sam mogao i da zaradim ali mi nije bitlo to bitno koliko brza prodaja zbog drugog auta. -
2 points
Prestiž na tablici za 87.000 dinara
Woodoo and one other reacted to PremieRacing for a post in a topic
Od toga nema ništa... Još bolja je ideja da država svaki dinar tog novca za personalizovane tablice uplaćuje za decu Srbije, ali tek od toga nema ništa... -
2 points
Funny photos
bit and one other reacted to Siciliano for a post in a topic
Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока -
2 points
-
2 pointsSent from my 3310 using Tapatalk
-
2 points
GP Abarth - Crni dijamant
dennnis and one other reacted to vilota032 for a post in a topic
…So tell me what I see when I look in your eyes is that you baby or just a brilliant disguise… -
2 points
-
1 pointDa ,upravo to.Ako mu je bitan auto za prelaz,tačnije da oprema ne igra ulogu,mogao bi do 4000e da nadje korektan primerak.
-
1 pointJa kad vidim da je radjen remap, dupli izduv i sl. budzevine takva kola preskacem sem ako ne bi bila od nekog koga poznajem. A i skupa je za ovo godiste, zato i nije stavio cenu verovatno ga niko ne bi ni zvao za 3000 btw budzeni su TI cajgeri, razlog???
-
1 point@oktopodIsto mi se desilo samo na 10 godina starom Evu pre par dana.... Govno pola kvadrata,
-
1 pointDok ne (pokusamo da) sredimo - probaj da u linku slike koja te zanima, na PostImage zamenis ekstenziju ".org" sa ekstenzijom ".cc".
-
1 pointLink iz druge teme ... review video od pre par dana za 500L 1.4 95KS. ali nije CROSS Mada i nije neki review, ali ajde, model je još uvek aktuelan... barem dok ne stignu čipovi u svih 5 miliona automobila koji su na čekanju :-) P.S. i dalje ne verujem koliko su loši tasteri ispod infotainmenta ... P.S. Zemenio sam prednje i zadnje migavce, oborena H7, zadnje pozicije i stop, i u kabini napred sa LED svetlima. (nema greške na bordu) Ostali su mi je još migavci bočni (samo montaža), pozicija napred, duga, i maglenke napred. a maglenka i rikverc nazad. A ladno LED za tablicu prijavljuje grešku pa sam ostavio ove obične ... buuuu Ako nekome bude potreban savet oko montaže i to ... slobodno neka me pinguje...
-
1 point
Z10 by Shuxx
nemanja84bg reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Uzmi SONY kao što je u onom classic-u iz ZR što je @neshtry postavio link u temi o 500L kolege @oktopod i nećeš se pokajati. Takav sam imao u svojoj 10ki, odličan je. Imaš obično polovne za siću na KP. Ja sam svog kupio '08 kad i auto, polovnog za 35e, i eno ga još je u njemu i kod novog vlasnika ... -
1 point
500L Cross Pino Silvestre
oktopod reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Meni se nije smučio, baš je zgodan bio za po lokalu, a i gospođa se lepo na njemu naučila da tečno vozi, stekla samopouzdanje i rutinu. Prodao sam ga jer sam morao češće da prelazim duže relacije autoputem, pa mi je trebalo nešto udobnije i stabilnije. Što se enterijera tiče, jeste skroman, spartanski, ali funkcionalan. Ja nisam imao zamerki. Jedino sam sedišta prednja stavio od 147 jer fabrička nisu imala lumbalnu podršku. 500L je žena bila kibicovala, ali za nov nisam imao, a polovni sa jačim motorima po oglasima su bili papreni kad sam menjao jbg. A i ovaj bravo je naleteo na prvu, i to je bilo to ... -
1 pointI zboravih da dodam, treba da shvatimo koliko u stvari nemamo pojma o ovom ili bilo kom sportu jer nismo fizicki u njemu, to sto gledamo i sto se plasira javnosti putem medija je samo mikron desavanja koja neretko ne znace nista i koja ne znamo niti cemo saznati ikad sta se u stvari stvarno radi. Ja sam to shvatio prateci domaci auto sport od malih nogu, sve je to bilo lepo dok sam posmatrao sa strane kao aktivni gledalac trka, ono sedis u publici i gledas, volis ili ne volis ovog ili onog vozac, navijas za nekog jer ti je simpatican, ima lep auto ili dobro vozi ali pojma nemas nista od tom vozacu niti njegovom autu. Od 2002. sam mnogo aktivnije i dublje usao i zasao u taj sport preko drugara koji su aktivno poceli da se bave istim, i sam sam bio u pokusaju da udjem u tu pricu kao vozac ali je prica otisla na drugu stranu pre svega zbog finansija. Tek sam preko njih isasvi na svaku trku ne samo kao gledalac vec i kao pomoc oko auta, svih aktivnosti vezanih za samo trku itd. upoznajuci ljude, vozace, funkcionere, sudije, shvatio koliko u stvari nisam znao i tad sam na neki blizi nacin neke ljude mogao bolje da vidim i procenim, nego dok samo samo sedeo u publici, kod nekih sam bio u pravu kod nekih debelo gresio. Tako i za ekipe, bolje saznas ko koga gura, ko koga saplice i zbog cega, kog vozaca podrzava politika, kog mafija itd. Tako je i za f1, sta mi znamo ko je stvarno dobar vozac, covek, da li je propalica, humanista, alkos, itd. da li radi po pravilima ili ne, ko koga gura ili sputava itd. jedno je gledati sve to i cuti od glasa javnosti a drugo uci dublje u pore tog drustva. Opet kaze svuda su neki interesi u igri, mahom novcani, u f1 poprilicni pa onda nista ne cudi sto se neki cimaju ovako ili onako da dodju do rezultata ili nekog interesa. Ako bi krenuli da analiziramo sezone imalo bi tu mnogo sto sta da se kaze pa sta je bilo 2017 i 2018 kad je Fetel bio protivnik Luisu, ko je kriv Fetelu i ferariju sto su brljali, nije merc bio bas tolko nadmocan koliko su ovi ukenjavali, imao je i ferari pobede isto ce se reci i posle ove sezone ako RB osvoji da je bio jaci a sta je sa greskama koje su ferari i vozaci pravili? Merc je bio najaci one tri seyone 14, 15, 16 kad su se samo Ham i Ros trkali i oduvali konkurenciju, sve ostale sezone su bile tu i tamo, vise na kompletnost ekipe i slabost drugih nego na sirovu snagu, ali tako mozemo do sutra da se ubedujemo i analiziramo ko je bio bolji i zbog cega opet kazem ne znamo mi ni mikron onog sto je stvarno desavanje u cirkusu.
-
1 point
500L Cross Pino Silvestre
Reacher Gilt reacted to oktopod for a post in a topic
Poznato mi je to sa prodajom, ja sam punta dao za 1600 prvom koji je naisao jer mi se smucio a taman imao i novo kvacilo i diskove plocice paknove, veliki servis... Decko me dodao na fejsbuk nije verovao da nije prevara nahvalio me silno, ja mu jos tad rekao da ce za 10 godina moci da ga proda za iste pare i tako i jeste. Meni se smucilo sto su krenule i bas sitnice tipa sajla koja vraca unutrasnju rucicu za vrata crkla pa moras rukom da vratis da bi zatvorio vrata, piksla se istopila, ceo auto enterijer mi preko noći postao gadan a ceo auto za klince, neozbiljan. A i rubovi sa tačkicama sam znao sta zapravo znace, kad dodje do toga da radis lim po meni bolje se resavaj. Jedino ga zalomilo rupe po podu kod zadnjih tockova kad je hteo da uradi rubove pa krenuo da čuka al jbg jos za te pare samo da peva. -
1 pointTačno 2 godine, 2002. i 2004, jer su samo tad imali dominantan bolid i lagano uzeli titule. U sezonama 2000, 2001, 2003 je borba bila itekako velika, čak je čini mi se sezona 2003 odlučena u poslednjoj trci i u par bodova. Daleko od dominacije. Za razliku od njih, Mercedes besramno dominira celih 8 godina, a ako računaš i pripremu za hibridnu eru i tehničke direktive koje su imali pre svih, testove guma koje su radili u tajnosti, čitavih 10. Ne znam da li si pratio F1 u eri Šumahera, cenim da jesi. Da li se sećaš koliko pokušaja je bilo da se ubije dominacija Ferarija od strane FIA-e? Toliko je ljudima bio trn u oku da je bukvalno svake sezone menjano po jedno fundamentalno pravilo, menjan je sistem kvalifikacija, menjana su pravila o gumama, aerodinamika, guran je Michelin koji su vozili McLaren i Williams, ali bukvalno sve je rađeno PROTIV Ferraija kako bi se konačno zaustavili, pa su to napokon uspeli 2005. godine kada su zabranili menjanje guma u toku trke, zamisli to pravilo ej? I to baš zato što je Michelin napravio pneumatik koji može da gura celu trku a Bridgestone nije umeo. Misliš da bi Alonso bio dvostruki šampion da je Ferrari guran od strane FIA-e tada? Ne bi imao nijednu titulu a Šumaher bi sada imao 9 ili 10.
-
1 pointMoja žena vozi punto, 2011 godište, prešao je pravih 85000 km. Mi smo prvi i jedini vlasnici, nov kupljen u Srbiji. (classic 1,2 benzin) Hoću da kažem, ima toga, što da ne, ovde se manje vozi. Ne prodajemo mi taj automobil, da ne bude zabune, vrlo je koristan i upotrebljiv, ne kvari se, pouzdan je ... Za grad, pun pogodak. E jedino, što takav auto, sa malom km, verovatno je vožen samo u gradu, pa to ima svoje mane (očešan, ogreban itd).
-
1 pointmoj je iz nemačke dovežen,ima kuku,6 aitbegova,svetlo u gepeku,klimu…. sva tri filtera za punto su ukupno 1500 dinara i treba ti 3 litre ulja za mali servis. 1500 i 3000 za ulje je sa rukama kod mene 5000 dinara …. koji auto još ima mali servis za te pare? Ceo motor serva da se uradi kod Gorana iz Sombora 50€ kvačilo celo novo 50€ plus ruke još toliko ti nisu veliki troškovi ako se uporede druga vozila
-
1 point
Večita dilema, koji auto kupiti?
nemanja84bg reacted to OMP for a post in a topic
Meni svojevremeno na alfi 33 pukla opruga, nije retka pojava uopste. Treba se preko telefona raspitati sve o autu, i ja tako radim a tako mozes i da steknes neki utisak o prodavcu, naravno da moze da te laze i prica price ali jbg moze i da se provali nesto. Sto se tice ovog prodavca i alfi, mogao je da vozi mjet motore i bez klapni ili klasican jtd pa da se ne sretne sa tim problemom, recimo 156ice u mjet varijanti nisu nikad imale klapne pa ni 147ice iz prvih serija -
1 pointPa katalizator i felne im ne trebaju za slupan auto od napred, samo limarija, farovi, volan i tabla sa airbagovima.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointI ja sam od vas *** , koji bi svuda kolima pre nego avionom... Putnicima i deci jeste verovatno smor, ali je takva ruta dozivljaj i uzivanje za svakog Petrolheada. Lep put, dobar auto i muzikica, tih 1100-1200 km nije nista ni u cugu, ko je u formi. A tek uz obilazak mesta usput i uzivanje i u tom segmentu, ihaaaa.
-
1 pointPrijatelju, u pisce! Ovo nije moglo biti bolje opisano... Vazda se znalo da se kupuje srcem, a opravdava logikom
-
1 point
Xenoni / projektori - iskustva?
Old school reacted to Ivan for a post in a topic
Sto bih se ljutio, svasta, tu smo da caskamo i druzimo se . Ako je magla bas gusta, jako svetlo stvara totalno kontra efekat i pravi bukvalno "zid" ispred vozila, ne vidi se dalje od 10-ak metara. Zasto se po magli ne pale duga svetla? Pricam o onoj pravoj, koju "mozes da seces nozem", kada moras da vozis 30-40-50 km/h, a ne o nekoj izmaglici. Tu je (po meni) jedina funkcionalna prednost halogene sijalice. PS: I ja ksenone vozim 14 godina (vise od pola vozackog staza ), to su bar neka moja iskustva koja sam skupio vremenom. -
1 point
Xenoni / projektori - iskustva?
Old school reacted to Ivan for a post in a topic
Razumem te ja sta pricas , ali to bi ti bilo kao da kazes da ces sa C4 1.4 95 KS atmosfercem stici na odrediste kao i sa 2.0 HDi 150. Samo je pitanje kako... Ksenon sijalici bilo kakva ni pojacana halogena nije ni blizu. Da su nam putevi idealni, kao i stanje na njima, bilo bi super. Ovako, dobro osvetljenje glavu cuva. Rupe, losa signalizacija, svega i svacega na putu... O dominaciji 4300K ksenona po kisi, nocu ne treba ni pricati. Ako put ima iole ocrtane bele linije, daleko je lakse voziti nego pod halogenim. Takodje se sa tom bojom oko daleko manje zamara. Da ne pricam o koka-zraka idiotima kojih je sve vise i koji kada ti dolaze u susret, neuporedivo lakse mozes da pratis desnu ivicu puta. Licno mi je uvek najbitnija bila funkcionalnost, bezbednost i korektnost prema ljudima u suprotnoj traci. Zato sam uvek i pratio novitete po pitanju osvetljenja. Estetika je, bar u mom slucaju, 5% razloga.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".