Jump to content
FAS Goran

Old school

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Old school

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Plandište

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto EVO 1.4 Multiair Turbo sport 135 HP + 1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Ivan Baš paradoks. Ovaj se već na 110 vrti oko 3k tako da ga ne teram na duže staze preko 100. Eventualno kada naiđe neka mušterija malo mu protegnem ventile ali ne na daleko, ne mogu da ga slušam da se dernja a obrtaljku ni ne gledam onda
  2. Pa da, kod mene je petostepeni i fali mu šesta kao drugo oko a kako ide ludački sa ovim prenosom mislim da mu i sedma treba
  3. Ma ne bih dirao kvačilo jer je ok ( bar tako izgleda, mekano je i relativno je niska pedala ) samo bih menjao sajle. Nikad nisam imao auto sa sajlama a nisam bio ispod njega godinu ipo od kako sam ga kupio ( i to me nervira ) pa ne znam šta još ide uz njih. Da li ima još kakviš polugica gde se kače sajle ili nekih jabučica koje mogu da se potroše pa da i to zajebava.
  4. Nije direktno povezano sa temom ali ima i tekakve veze sa njom... Pazite kako barate sa " puškom " !!!!!!!! Ovako izgleda kad kretenu daš da ti pere kola...odbio mi farbu na zdravo....
  5. Da li će brzine ići lakše i preciznije ako se zamene sajle? Sr.nje se dešava kad zahladi ( nije u pitanju minus i smrzavanje ) . Palica tvđa, prva druga teško, treću četvrtu ciljaš, peta dobra. Kada je toplo ide ( da kažemo ) dobro. Lakše mi idu brzine u traktoru. Šta bi trebalo promeniti još uz sajle? Nervira me polomiću ga
  6. A jel EVO ima šus pleh..... Kod mene je ispod motora sve luftiguz..........a ima i neki lim oko zadnjeg lonca ( mislim bio je, nekad valjda, sad ga pola nema ) A što se tiče spuštenosti niži je ali opet ne baš prenizak. Vešanje je sportsko niže ali ga 17-ke malo dižu. Treba i znati penjati se na ivičnjake i takve stvari, nije sve u visini
  7. Evo i neka slika od još jedne prinove ( sinove ) Inače u pitanju je Punto 1.4 8v 55kw..... i naravno benzin..... A spremno je sve i za veliki i mali servis....i još po nešto.....
  8. Kada sam skoro kod mene sipao novi PARAFLU nisam znao da ima nekoliko " vrsta " Porucujem za sinovljevog Grandea iz SLODESA ulje za menjac, antifriz i ulje za kocnice i vidim sada da ima tri vrste PARAFLUA.......UP, 11, i HP Ima li neke bitne razlike???????? Kod mene sam sipao UP..... ......procitah malo specifikacije tako da mu UP i 11 dodju negde na isto a HP je kao za industrijske masine....itd
  9. @Ivan Meni kažeš da sam pravi old school a gle koliko metuzalema kao ja se javilo Zabluda je da se sipao u sjebane motore, tu je imao malo efekta skoro nikakvog. Najviše efekta ima u dobrim motorima ili motorima posle generalne ili malo pohabanim motorima. Prvi put sam ga sipao u 128-cu ali je motor već bio pohaban. Uspeo je kompresiju da izjednači a verglao je duplo brže nego pre sipanja. Kada je motor rikno ubacio sam drugi 1.6 8v od fiat tempre koji je imao preko 100.000 pređenih. Motor sam osvežio ( karike, servis glave........) i usuo u njega modifikator. Saterali smo u njega još 100.000 i više i tako je otišao u otpad ali ne zbog motora nego zbog limarije. Motor sam izvadio i prodao i još su ga terali i terali. Posle sam u " keca " u kome sam imao Lančijin 1.6 16v 105ks +čipovanje isto sipao modifikator i radio je besprekorno. Nisam ga štedeo, vrteo je do nesvesti, išao kao vetar. To je trajalo 5-6 godina dok mi nije pukao šraf od rolera španera i sjebao glave. Sredio sam glave i opet terao godinu dve i opet se desilo isto jer je bila budževina i tu je bio kraj " bele zveri " Izvadio sam motor i ubacio neki 1.3 ........ kad tad nisam umro neću nikad Stoji mi ne registrovan a neću da ga prodam jer sam uložio u njega mnogo para i duše. Od farbanja, trapa, spuštanja, felne gume, kadice, enterijer, muzike, centralne brave............ehhhhhhh Elem, modifikator je bio ekstra stvar ali samo pravi ruski iz STIBE, nikakva ostala sranja koja su se posle pojavila. U Eva neću sipati zbog MA i turbine ali ako se negde dokopam i ako još postoji pravi Ruski modifikator u sinovog ( običnog ) Grandea ću sipati.
  10. Nešto mi se vrti po glavi pa me interesuju i ostala mišljenja.... Da li ste koristili, da li koristite, kakava su vam iskustva i šta mislite o modifikatorima koji se dodaju sa uljem? Koristio sam ga nekoliko puta od kada se još pojavio ruski univerzalni modifikator ( pre cirka 25 godina ) i sa njim imam samo pozitivna iskustva. U mom EVU sam neki dan menjao ulje i nisam se setio modifikatora mada bih ga možda idući put sipao. Ne znam kako bi se odrazilo na MA i turbinu....mada mislim da tu ne može ništa da škodi, naprotiv mislim da samo može da produži vek turbine kao i svega ostalog. Sinu smo kupili grandea 1.4 i pošto treba da mu radim veliki servis razmišljam da mu uspem i modifikator. Pošto nisam skoro koristio modifikatore ne znam šta se trenutno prodaje na tržištu i da li ima još uvek " pravog " ruskog modifikatora kojeg sam isključivo kupovao u Stiba trade.....
  11. @silenci Da, ali samo gornji deo. Lako je videćeš. Dva šrafa i plastika je napolje. Sa unutrašnje strane plastike ima " šlic " u kome je kabal u bužiru. Kad odvrneš šrafove i malo odvojiš plastiku moraš i taj kabal da izvadiš. Što bi naši stari rekli kad počneš sve će ti se samo kazti Sad mi je krivo što nisam neku sliku opalio......

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...