Jump to content
FAS Goran

m8b

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About m8b

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, dobri ljudi! Imam 2 pitanja (možda nije na odgovarajućoj temi, pa ću zamoliti admine da sugestiraju, ako bi bilo bolje negde drugde da pitam) - da li znate nekog majstora/poznavaoca za BMW, koji bi bio rad da se provoza sa mnom kako bi proverio auto pred kupovinu, ili možda čak i oterao u servis pre kupovine? Takođe, da li imate informaciju koliko bi to kostalo i slično? Ja sam u Beogradu, a auti su u krugu od 1h voznje od Beograda.
  2. Hvala svima, ne znam sta drugo da kazem! Svakako mislim da mi je mozak dovoljno napunjen teorijom, sada samo da zasucem rukave, stisnem muda i kupim auto
  3. @Nikola JTD Sto se tice AR, ne znam zasto je nisam razmatrao. Vizuelno mi nije bas nesto, ali licno mi AR pripada onoj grupi koju kada sto vise gledam, vise mi se svidja. Iskreno mi je krivo sto svojevremeno nisam kupio jedan GT, ali je zadnja klupa bas skucena. Svakako cu proveriti sada malo oglase, samo mi reci da li imas savet za motor i da li postoji nesto na sta treba obratiti posebno paznje, molim te? @PremieRacing U pravu si, mnogo mrsim muda @moron Vozio sam drugarivog 307 1.4 HDI - sranjkast u vozni, kao drugog 308 1.6 HDI - fino vuce. Razumem na sta mislis za to da je mladji i od Honde i od BMW-a, a i da Japanac ima manje majstora. p. S. @Nikola JTD, sto se tice e91, ne bih karavan nikako, bas mi se ne svidjaju uopste
  4. "Suzio" sam izbor na: BMW e90 318d i 320d M47 (ipak prednost u odnosu na N47 zbo svega navedenog) BMW e90 318i i 320i (ne znam koji motor, nije mi najjasnije da li postoji razlika kao M47 vs. N47) Civic VIII 1.8 i-VTEC (svi nahvalise ovaj motor, dok dizelov 2.2 i ne bas) Focus mk3 1.6 TDCI (ovde sam najvise za najjacu snagu od 120, ali ne iskljucujem 105, dok sam od 95 ipak odustao, ne rizikuje mi se slab motor) Kao sto sam napisao, vozim se po Beogradu, ali uz ceste odlaske od Vozdovca do Zemuna, kao i dvonedeljne Beograd-Sabac; za 2 godine sam presao 50K KM; treba mi startnost pri preticanju, mogucnost da se ide i preko ogranicenja na auto-putu, dobra klima kad przi leti; na raspolaganju je nekih €7K za sam auto +€1K za registraciju i sredjivanje odmah. Da su svi u ok stanju (ne perfektnom, ne raspadnom, prosto normalnom, fino odrzavanom), da imam novca za normalno odrzavanje (gde normalno znaci da sam svestan da delovi za BMW kostaju vise, da Hondinih majstora ima manje, da je Focus najmladji) i da planiram auto da uzmem na minimum 2 godine, sta uraditi? P. S. Da li se veca potrosnja u Hondi poklapa sa cenom odrzavanja u Fokusu, ili bi nesto prednjacilo (opet, ako govorimo o ok stanju, nikakvim laznim/realnim ekstremima)?
  5. Kakav ti je sam osecaj u voznji izmedju b i d (mislim na sta bolje pretice, sta je brze, sta je "upravljivije" i sl)? Nisam nikada vozio benzinca i uopste nemam osecaj koja je razlika u samoj voznji. (generalno pitanje za sve koji su vozili i jedne i druge, a npr. u nekom poredjenju poput Honde Civic VIII 1.8 i Fokusa mk3 1.6 TDCI 120KS)
  6. Ni meni taj izdatak ne pravi preteranu razliku, vise me zanima sam kvalitet motora i osecaj u voznji. Kao sto sam napisao, u mom GP jednostavno nema dovoljno snage za efikasno preticanje, kao ni voznju po bilo kakvom usponu (npr. deo od Laste ka Ikei me dovede u 3. brzinu kako bih uspesno savladao rutu na uzbrdici). Ne bih zeleo da sa tim zavrsim u novom autu. Igrom slucaja, auta koja gledam su sva snazna - BMW e90 318 i 320 (i "d" i "i"), kao i Honda Civic VIII 1.8 i 2.2, dok je najvece pitanje za Fokusa mk3 1.6 TDCI za taj raspon 95KS, 105KS i 120KS.
  7. A3 mi se uopste ne svidja izgledom, osim ako je sa troja vrata, a ne zelim troja vrata. Seat mi se takodje ne svidja, cak sam i probao jedan stariji i ne pasemo jedno drugom... Golfa 5 sam svojevremeno gledao, nasao sam i jedan perfektan tada, ali mi je iskakao iz budzeta, lik zakinuo cenu, nije hteo ni malo da spusti, pa sam odustao i uzeo GP, tako da bih mozda razmatrao Golf 6, ali bih HB pre ili Civic 1.8, ili Fokusa 1.6. Sto se tice Mecke, ne znam zasto je nikada nisam razmatrao, prosto mi je BMW uvek imao prednost, a ovaj mi malo iskace iz budzeta. Mogao bih, ali sam i ovih €7K za sam auto planirao kao maksimum. Sto se tice samog motora, zar nije i ovaj problematican, N47 sa lancem pozadi? Za EB sam cuo da ne valja nista pre 2015, a da je dobar samo prvi benzinac 1.6, dok je dizel Fordov i 1.6 i 2.0 dobar u mk3.
  8. Meni je konkretno najvise zbog preticanja, jer volim da znam da kada dam gas, nema nikakvih kalkulacija. U GP imam 1.3 sa 75KS i preticanje je slabo, dok je voznja pod usponom veoma losa. Caletova Astra ima 1.7 i 100KS, vrlo fina u preticanju, a i uspone izvlaci ok. Racunam da Fokus ima manje kubika, ali da je laksi i da bi mu znacilo 120KS da bude bolji od Astre i za preticanje i za uspon.
  9. Sto se tice Fokusa mk3 1.6 TDCI, koja snaga je najbolja? S jedne strane sam za 95KS cuo da je najpouzdanija, ali s druge da je preslaba za taj auto i da je bolja ona opcija od 120KS. Inace, u nedelju uvece sam bazao po polovnim i naleteo na 2 primerka, oba 1.6 sa 120 KS, Titanium oprema, rekao bih da nisu bili matori oglasi, ali u ponedeljak ode jedan, u utorak drugi. Svi koji su ostali su 95 i ima jedan od 105, ja mislim.
  10. Prijatelju, u pisce! Ovo nije moglo biti bolje opisano... Vazda se znalo da se kupuje srcem, a opravdava logikom
  11. Upravo ovo mi i fali kod mog GP 1.3 - ja volim da je auto startniji, konkretno prilikom preticanja. Zato i vise razmisljam o modelu sa 120KS (ako se ne varam, ovo je snaga). Ovo je neka poenta, iz mog ugla. Razlog zasto sam inicijalno postavio pitanje je da cujem neke opste utiske, poput vec procitanih da je kod N47 problem lanac cija zamena kosta mnogo zbog vadjenja celog motora, npr. Medjutim, svestan sam na kraju dana da sve zavisi od prethodnih vlasnika i nacina odrzavanja. Najveci problem su oni koji su kupili BMW samo da bi imali BMW, pa ga ocajno odrzavali i onda dzabe neka je i prava KM 100K KM, ako je neki od 400K KM bio odrzavan kako treba. Takodje, jedno je pretezna gradska voznja, a drugo pretezno voznja na otvorenom. Sto se tice Forda mk3, da li su za preporuku benzinci, ili dizeli po vasem misljenju? Ja sam procitao sa je samo prva serija, pre EB venzinaca dobra, a EB nakon 2015. Sto se tice dizela, da je 2.0 najbolji, ali da je i 1.6 korektan.
  12. To sam i ja cuo... Ja sam bas citao tekstove vezane za taj motor i za 95KS uglavnom kazu da je previse trom, kao sto si i napisao. Da mu bukvalno fali jos tih 20-ak KS koje ima jaci model. Sto se tice benzina, visim da je ona prva verzija hvaljena, dok za EB kazu da je dobar tek od 2015. godine Ovo je najtacnije, nazalost Ali su mi svakako svi savet i sva ikustva generalno pomogla da se koliko toliko informisem i saznam odredjene uobicajene stvarcice.
  13. Zamislite iste pare - koji biste Vi auto uzeli? Licno, ako ne budem uzeo BMW, razmisljao sam o Honda Civic 1.8 (mozda i 2.2, ali benzinac je mnogo hvaljeniji) 8. generacije, ili Ford Focus mk3 1.6TDCI. Uklapaju se u budzet, mladja kola su u pitanju (pogotovo Focus) i po iskustvima, ljudi su dosta zadovoljni.
  14. Hvala svima na odgovorima! Ovo su neki modeli koje sam gledao: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19706429/bmw-318-318d-svajcarska-koza https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18559981/bmw-318-m47 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19977126/bmw-320-320-d https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19354388/bmw-320-m47

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...