Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/22 in all areas

  1. 7 points
    rasko78

    Tatra

    Ovo je moja Tatra 613 , 1979.g tzv. Hromka sa kožnim sedištima. Pozadi se vidi moj Thesis već 8 godina kod mene.
  2. 7 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    U principu me za*ole za 500L, ali preteraste ga brate u pljuvacini . To sto svi komentarisete na nalepnicama uopste nije datum proizvodnje, nego datum zadnje modifikacije dela (ODM Date). Nalepnice su u principu sadrzajem iste kao na prethodnim verzijama Fiata, samo sto je u tom polju stajalo "Ult. Mod." (Ultima Modificata), takodje sa datumom u formatu dd/mm/yy. Logicno da gomila stvari bude sa ODM Date iz 2017. i 2018., jer je tada radjen restyle 500L modela. U polju desno (ODM NO) je broj modifikacije, ranije je stajalo samo ODM. Proizvodnja svega sa slika je koliko vidim 2021. godina, a to vam stoji u polju PRODDATE. U odnosu na ranije je samo promenjen format datuma, bilo je dd/mm/yy i stajalo je Data Prod. (Produzione). A sada je to recimo redni broj dana u godini, pa godina. Takodje, zar mislite da se u savremenom JIT principu proizvodnje (Just In Time) nesto lageruje po 5 godina . Samo da pripomognem oko identifikacione plocice, koja kod 500L nije u motornom prostoru, nego je pozicionirana u gepeku:
  3. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 6 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Osećaj zadovoljstva, prijatnog ili neprijatnog korisničkog iskustva, to je jako indivdualna stvar. Ako opet na tvojoj temi pohvalim fiata ili 500L, ti ćeš da pomisliš da sam neki plaćeni bot fiata. A nisam, već samo običan čovek koji je veoma zadovoljan sa 500L. I moja porodica. I kada sam im pre neki mesec izneo ideju da u smislu obnove voznog parka prodam taj 500L (iz 2015) i uzmem nešto drugo, novo, u kući je zavladala drama ( u stilu: „Da prodamo našeg Fiću? Nikako!“ ). Oni su do te mere vezani za 500L (i srećni dok se njime voze), da sam na kraju totalno iracionalno ponudio da 500L ostane u kući, a da kupimo nešto dodatno. Srećom, supruga je tu ideju uvećanja voznog parka ocenila kao čisto bahaćenje. I sada sam nekako zaglavljen sa 500L. Ako si tako nezadovoljan ... Na Dačija forumu sam tokom zime čitao niz vezanih postoja jednog svežeg vlasnka dačije, koji je bio veoma nezadovoljan nekim osobinama, koje on nije očekivao, a ni za njih znao. Neki su davali svoja mišljenja, savete. A on kritikovao je, kritikovao. Na kraju mu je jedan stari član otprilike napisao: „Ako nisi zadovoljan kolima takvim kakva jesu, prodaj ih. Drugog rešenja nema.“ Ne mislim to zlonamerno. Već prosto – ako ti je posedovanje tog 500L teška zlopatnja, pa što da se zlopatiš? Reši ga se. Izgubićeš deo para, sigurno, ali, na duge staze, mentalno ćeš samo da profitiraš, jer ćeš da se rešiš nečeg što te svaki dan žulja.
  5. 6 points
    Axic

    Funny photos

  6. 5 points
    Djuk85

    Funny photos

  7. 5 points
    PremieRacing

    500L Cross Pino Silvestre

    Ma bre , svi postali babe sa milion prohteva i zahteva... Auto je nekad bio motor i 4 točka. Sad se sveo na opremu, izgled, još malo opreme i "koji ono beše motor ima?"
  8. 5 points
    bit

    Funny photos

    [emoji6]
  9. 5 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Koja li je tajna zdrave kose @moron Markl, koja li je tajna? Mislim da, u pitanju je duboka MultiJet-izacija .
  10. 4 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Imamo isti ukus. Meni je Trekking spolja estetski bio "za desetku" (u odnosu na kasniji Cross). I sa ove vremenske distance mi jeste veoma žao što sam pri kupovini relativno nisko bio postavio cenovnu granicu, u koju Trekking nikako nije mogao da se uklopi. Kada sam 2019. uzimao poslovno Yarisa, bukvalno sam jedva uz njega dobio "obaveznu opremu", i bilo je kao da sam prodavcu zdrav zub vadio kada sam zakukao sa pitanjem "kako je moguće da u kolima nema obavezne opreme i da to još nisam doživeo". Danas sam u salonu Fiata seo u par modela (u dva komada 500L, dva komada 500X, 500, panda ) i ja nisam osetio bilo kakvu razliku mirisa enterijera. Probaj sesti u novi Hyundai Bayon, da vidiš šta je plastika tvrda kao granit i šta je "miris".
  11. 3 points
    Ništa novo nemam da prijavim, redovno usisavam enterijer, brišem prašinu s komandne table, i tako to ... Uskoro sledi mali servis ... Eh, da, juče bilo opet zanimljivo svetlo predveče pa sam ga (ponovo) malo slikav'o ... Em je lep k'o lutka, em ide k'o zmaj ! Nije što je moj ...
  12. 3 points
    MiloshBg

    Fiat Stilo JTD - remenica radilice

    Sve je poskupelo. Od kvaliteta Dayco i mozda Conti, Corteco. Dok sam radio u servisu, najvise smo prodavali Dayco i ponekad Corteco... Gates bi zaobisao u sirokom luku. Ako ugradis fiksnu pocni da skupljas pare za alternator i remenicu istog... Fabrika je to stavila sa nekim razlogom a ne samo da bi izbila pare iz dzepa. Nova Dayco u redovnoj maloprodaji je oko 8000 din, polovna 25-30e ali je macka u dzaku. Ima na forumu na oglasima za ~50e jedna nova Dayco.
  13. 3 points
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Tad je par hilj maraka bila neka vrednost.... a sad em pare devalvirale, em prohtevi porasli i sto drugih gluposti se plaća koje se tad nisu plaćale... telefoni, interneti, paketi, letovanja.... nije skupo letovanje od 2-3.000 eur da se sprca za 10 dana a 10.000 za nešto što ima upotrebnu vrednost mnogo.... Ja sam se pri kupovini vodio ovim ''motor i 4 točka'' u ovom ludilu upitnog kvaliteta svega i svačega jedino mi je to bilo opravdano, bez da modelu povećam vrednost 50% a da je opet taj isti model... doduše bio je paket sa felnema i sl. što mi je opet značilo da imam bar neku estetiku, al opet 11.500 eur koliko je bio Tipo nije po meni puno bilo, nem dig klimu nema senzore, al i ne zapinje mi... 16.000 je ipak veća para gde čovek očekuje već nešto više... A ova cidra je se izgleda u međuvremenu popela na 15.000... Lepo je ovako nešto pročiati, da auto asocira na vreme provedeno sa porodicom, i na lepim putovanjima... Što se tiče izgleda 500l pomenuo bih da meni nešto cross lije legao, nekako je prebudžuna maska, još kad je ovako neka elegantna boja ne ide mi nikako... Redizajn običnog 500l je super, lepa ona donja maska sa oštrim ivicama, baš elegatno, uz dobru boju baš lep, al cross nekakoane, bolji je bio stari treking. Isto kao što mi nekako nije legao cross na Tipa SW nekako je SW elegantan dugačak, lepo mu stoji hrom, a cross ispade ko neka budžvina, dok je na HB cross baš legao iako su HB i SW dosta slični...
  14. 2 points
    Dule 021

    P: 2007. VW Touran 2.0 CNG

    Auto u izuzetnom stanju a slobodno mogu da kazem da je jedan od najboljih na oglasima. Uvezen je iz Svajcarske i kupljen od prvog vlasnika. Kilometraza od 214958 km je originalna i kao dokaz postoji originalna servisna knjizica. Motor je cuveni 2.0 sa 8 ventila koji prakticno nema mana, pali i radi kako treba, u voznji je odlican i bez luftova na trapu. Ima 7 sedista. Od opreme ima automatsku dvozonsku klimu, el. podizace stakala x 4, el. podesavanje retrovizora sa grejacima, tempomat, parking senzore, fabricki zatamnjena zadnja stakla, bord kompjuter, naslon za ruku, kozni volan, fabricku MP3 muziku sa sarzerom. . . Uz auto se dobija dva kljuca skakavca. Na ime kupca sa placenim porezom i potvrdom AMSS u kojoj stoji da je auto 2007 i ako je po papirima 2008 a tako je i carinjen. Metanski uredjaj je atestiran i vazi do 26.04.2026. Vredi videti a oko cene koja je 5600 moze neki dogovor. Juce je odradjen tehnicki pregled tako da ko ga kupi dobija ga i moze odmah da registruje automobil. Kontakt telefon je 0631020110 pa koga interesuje neka nazove za vise informacija.
  15. 2 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Sta sam se sve od njih naslusao... Pogotovo kada odem sa debelo izvaganom idejom sta hocu da kupim . 'Aj bas dopisi sta sad guraju. Ako je bar Conti PremiumContact, to je vec daleko ozbiljnija prica i unapred se izvinjavam struci .
  16. 2 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Šta je bio izvor smrada? Pa, deca, šta drugo Deca su godinama trenirala jedrenje i kola su često bila puna mokre jedriličarske opreme ( znali su nekada natopljeni neopreni, smrdljivi kao ukvarene lešine, da stoje i po 3 dana, koliko bi trajale regate ), a i enterijer se delom "natopio" prljavom vodom iz Save, Dunava, sa Palića, sa mora ... Mi smo vemenom osećali da u kolima postaje "sve teži vazduh" i ja sam najpre mislio da se "otrovala klimatizacija", a nije bilo do nje Dubinsko čišćenje je sve rešilo (posle čega sam bio izuzetno pažljiv, kao da sam u kolima pozadi prevozio kučiće, a ne decu), a "Bogu hvala", deca su uskoro to i batalila ...
  17. 2 points
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja sam gratis dobio patosnice, to je cenim samo marketinski trik, ali bogami i 4 zimske gume doduse Tigar a auto bio na letnjim (ne m+s) Continental sto je stvarno lepo. Obavezne su sijalice koliko ja znam, a svakako i da nisu sutra kupujem, sta znas kad ce da zatreba [emoji4] Mada i ja malo preterujem, volim da nosim i kofer sa alatom u kom osim alata imam i wd40, kotur žice ako se nesto otkaci tipa auspuh, izolir traku usku i siroku, selotejp, komad kanapa, super lepak, smirglu... You get the idea [emoji23] Slazem se za zamenu soferke, bukvalno mi je to palo na pamet danas, raspitacu se baš. Moron sta je na kraju bio izvor smrada zivo me zanima sad [emoji16] Meni su ovako smrdele samo neke patosnice univerzalne (čitaj : kineske) al su one ishlapile brzo, smrdi bas tako kao kineska radnja deo sa plastikom, zavesama za tus i slicno. A meni su na puntu riknjavale u farovima uvek u paru tj sa par dana razmaka, crkne jedna znam tacno za 2 dana ce i druga, al nisu bas cesto mada ni retko, na godinu dve dana. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  18. 2 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Za mirise sam "onako", nemam baš "precizan nos". Ali, imao sam jedna kola koja su se vremenom baš bila usmrdela, na crknutu ribu. Da se ispovraćaš. I imao sam dosta muke dok sam shvatio od čega je i dok sam se toga rešio. Sada pogledah sijalice u mom kompletu (došao uz kola, dao AK Kole), piše H-7, samo je moj stari, pre FL, a do danas ni jednu sijalicu nisam promenio. A kada sam imao 307, samo sam to radio, od prvoga dana ...
  19. 2 points
    Reacher Gilt

    500L Cross Pino Silvestre

    Meni je 500L "upao" u oko tek nakon nekoliko godina. U početku mi se baš uopšte nije svidelo kako je dizajniran, a kasnije mi je postao nekako simpatičan. Inače, žena me je neko vreme ubeđivala da nakon punta pazarimo baš 500L, jer se njoj jako svideo, ali nisam se dao ... Razumem tvoje trenutno razočarenje, da si očekivao više, ali uz malo dobre volje možda ga i zavoliš na kraju ... Tu šoferku bih da sam na tvom mestu zamenio nekom koja ima UV zaštitu, iako je nova. Jer to što je nešto novo ne znači automatski i da je dobro, je l ? A mirise koji te iritiraju lagano bih eliminisao nekim kvalitetnim osveživačem, i gas ...
  20. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  23. 2 points
    neshtry

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja recimo, nikada ne bih Škodu,iako mi je prvi automobil u životu... Ja kada biram auto nikada ne pravim kompromise,ili je,ili nije... Skupim lovu i ništa mi se sviđa,ja uradim na kući nešto i teram Punta,jer mi je on ok,auto putpuno iskren u onome što jeste...jedna i po kosilica...a kupio sam ga kao prelazno rešenje još 2017. .... A i dalje mi se ništa ne sviđa Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  24. 2 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Jedan prijatelj je juče otišao da isproba jednu mazdu trojku iz 2021 "sa oglasa", sa svega par hiljada km na satu. I u test vožnji je primetio nešto što ga je malo zabrinulo. Kao da se nešto sitno zatrese pri promeni režima vožnje opterećen/neopterećen, kada dodaješ gas ili oduzimaš. I požali se na to prodavcu. A prodavac mu kaže da je to normalno, da su mu u servisu rekli da je to "potpuno normalno", da je to posledica rada sistema za deaktivaciju cilindara, jer ta mazda, zavisno od opterećenja motora, radi na 4 ili 2 cilindra i pri svakoj promeni režima rada, ima malih vibracija. To isto kao nešto što kvari osećaj i sreću, čuo sam od jednog vlasnika potpuno novog TSI-a, ta vibracija u smislu aktivacija i deaktivacija cilindara. Tako da postoji milion mogućih razloga koji vlasnika novog automobila mogu da totalno izbacuju iz takta, da načisto popizdiš, "da zapališ kola". Nova kola ...
  25. 2 points
    MS PK

    500L Cross Pino Silvestre

    Kad god resis imas od mene stila i jedno 3000eur, da se resis patnje sa tim autom Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  26. 2 points
    Comline kao engleska firma, a kao sto kaze Milosh^ - kinesko djubre, najjeftinije a i kvalitet spram cene. Nikakva ta kombinacija ne bi bila - comline i ATE, nema tu srece...
  27. 2 points
    Vule

    Octavia TDI

    A sad najbolja stvar za "otključavanje" - odziv na gas promenjen sa gradual na direct, nisam inicijelno hteo ovo da radim jer sam mislio da nema potrebe, posebno posle remapa, međutim, bokte mazo, koja razlika! Tačno se oseti, u fabričkom modu koliko god da se stisne gas on ima neki svoj tajming ubrzanja, postepeno lepo linearno. Sada, koliko % se stisne, momentalno toliko % "puni", čuje se i razlika u zvuku motora, kao da odmah daje 100% snage kada se stisne pun gas iz bilo kojih obrtaja, momentalno zalepi bez sekunde zadrške. Jedino me sada još više muči ASR, druga nema poente da se stiska po suvom jer više radi ASR nego što ne radi, kad je malo vlažno treperi i većinu treće brzine, nažalost fabrički nemam dugme za gašnje nego mora kroz podešavanje, što je apsurdno, ali jbg... Zapravo, kada se isključi ASR i druga može lepo da se potopi kad je sunčano, ok - proklizava, ali čupa i ubrzava, ne guši ga kontrola...
  28. 2 points
    dach@

    Funny photos

  29. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  30. 2 points
    MiloshBg

    Koje kočione pločice, diskove?

    Nista dobro, pokrivice se diskovi i shvatices da si samo napravio dodatni trosak a hteo si ustedeti... Comline je kinesko djubre. Kupi neki textar, trw, febi ili jurid disk i bices miran. Jurid plocice su takodje top, a jeftine su. Ate nije kao sto je bio, cesto cujem da se ljudi zale na iste. Srecno...
  31. 2 points
    ISV_01

    500L Cross Pino Silvestre

    Prozor se sme otvoriti i pri 120 km/h i vise (testirao) jer ram nije plastican vec zica i to podebela, za razliku od onih kineza. Ofc treba imati u vidu koliko ti je inace prozor otvoren i kako si navikao da vozis zbog buke, ja skoro do 1/3-4 drzim i pravim promaju (sam i vise jerbo zeni smeta i bebi) . Ono sto je bitno je da se prozor ne spusti do kraja vec da bude podignut par cm zbog samog kacenja u dnu vrata, dok su ostale sarke plastificirani metal i cela konstrukcija nema gde da mrdne. Nema deformacija pri velikim brzinama niti zvukova, tkanje je veoma kvalitetno, krajnje zatezanje je industrijskim fenom da se zategne i zauzme zeljeni oblik. Da, stoje fiksno, to im je i namena, nisu to zavesice kao sto imaju neka vozila fabricki da se uvlace iz vrata. Parking kartu uzmes tako sto ne uradis ceo prednji prozor Ja sam uradio 40% duzine na oba prednja i komotno uzimam karte ili sta vec treba Ne konzumiram cigare pa nemam taj 'problem' a i to mi je krajnje seljacki jer imas pikslu pa se tu i trese jer tome i sluzi Vidljivost takva da ih nocu ne skidam i vozim normalno. Vidi se sve ok, nije pregusto tkanje. UV premaz i otporna na vatru, pod rukom se oseti da nije klasicna tkanina. Slikacu ti sada kada sidjem (idem na teren, tako da cu samo spolja slikati). Zbog bebca i zene sam i uzeo i oni su mi parametar koliko je hladnije u kolima i koliko im je bolje u odnosu na samo tonirana stakla jer je bilo kuvanje i klima obavezno. Nisam hteo 150-200e za folije da dam jer se nema toliko.
  32. 1 point
    Evo ga plavi, lep ko lutka, sa hrom ručkama dobra kombinacija....
  33. 1 point
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja sam da ponovim probao C4, Peugeot 3008, Renault Kadjar, Skoda Karoq i odlučio se za Karoq 1.5 benzin 4 cilindra turbo al ne moze da se nabavi. Ista prica je i za ostale a redom bih uzeo 3008, pa Kadjar koji nema dusu tj stila, pa C4 koji ne bih jer je u odnosu na navedene plastikaner najobicniji. U 500 L sam tad samo seo i odbio me smrad i jeftinoca plastike u odnosu na druge. Drugi su bili oko 21 soma al sa prdavcima 3 cilindra turbo, to me takodje nike zanimalo a i nije ih bilo za kupiti. Onda sam posto radim remote i nije mi bas trebao auto, a tadasnja devojka vozila Megan 1.6 benzin koji je solidan auto sem trapa, ganc nov uzela za 14 soma, odlucio da se strpim i skupim kes a ne na kredit. Posle skoro 2 godine mi se smucilo i da sam bez auta i da me ona vozi i stresiram se, odlucim da kupim polovan al sto noviji. Na placu je bilo nekih 500 L da su malo presli pa pomislih koga boli djon daj da vozim nesto, al kako je cena bila priblizna novom, ostalo je na lageru jos par komada, trebao mi auto imao sam kes, pomislih nije to ni tako lose za 10 soma manje nego Karoq, prebacih pare na racun prodavca i oterah govno kući. Ne smeta mi toliko ta plastika i sve, odgovara mi sto je ispunio jedini uslov da se u auto penjem a ne uvlacim, da je visoko sedenje pa si kao u kamionu (vozio ih u vojsci ostala mi zelja za tim osecajem za volanom), al kako vreme prolazi sve neke fore i fazoni ko da su ga sklapala deca. Te trosi ulje mnogo, te menjacem zeznuli snagu tj slabo ide uzbrdo klimu oseca ko 500 kila, plasticna "stakla" na stubovima, bucno kvacilo, bucan menjac, menjac glavi u 4u kad se ubacuje, nema uv zastitu na staklima vec pojacava a ja imao maligni mladez itd nekako mi vredi 10 soma maks pa da kazes da je normalno. Za 16 koliko sam ga platio sam mogao Kamiq i neke jos skode al nisu visoke, onaj reno na C kako se zove noviji model itd, dao bih i do 25 al nema da se nabavi jbg i eto zajebah se poslednji put u zivotu sa kupovinom Fiat, sta ce biti dalje videcu al nemam opcija iako imam novca. Zanima me samo novo al nema nista, polovni a mladi po oglasima ili su vec nabili kilometrazu ili nema dokaz da je originalna a mala. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  34. 1 point
    Hebo vas kineski jezik, gde vi to učite...?!
  35. 1 point
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Zaboravio si da naglasis da on tebi treba da doplati. I da mu jos cinis uslugu .
  36. 1 point
    Sedlicu, pretpostavljam da su ti tokom pokusaja kalibracije bila ukljucena oborena svetla? Koliko se secam, uslov za kalibraciju je to, zatim da je brzina ispod 5 km/h (a pozeljno u mestu) i da je vozilo na ravnom. Ne secam se da li u podesavanjima za Body Comp postoji nesto vezano za ukljucenje/iskljucenje xenona i sistema nivelacije, pogledaj i to npr. Ili mu trkni jedan Proxy Alignment cisto da pretrese konfiguraciju, 'leba ne jede. Idealno bi bilo kada bi nasao nekoga sa Alfom, pa da ti proveri ocitavanja naponskog nivoa senzora kod sebe. Znam da Milutin i Mijailovic imaju fabricke ksendze ali na Nuova Bravu, pa ako budu bili nekad dokoni mozda da ih zamolis da ti provere. Za restyle (Mile) sam 100% siguran da ima senzore i na prednjoj i na zadnjoj osovini, verovatno je isti sistem i pre restyle (Mijailovic). Rado bih pomogao, ali imam aftermaket "CN Light" ksenone .
  37. 1 point
    Ivan

    F1: Ferrari

    Drukare . Ferrari se sprema da FIA-i dostavi svoj izveštaj sa troškovima ostalih timova? Italijanski tim akcenat stavlja na odeljenje za dizajn i razvoj delova. U 2022. budžet F1 timova definisan je na 140 miliona dolara, ali to nije konačna cifra. Naime, na ovo se dodaje i 1.2 milion za svaku trku koja prelazi granicu od 21. trku u kalendaru kao i da organizatori šampionata uplaćuju još i 300 hiljada za svaki sprint vikend. Na kraju, kada se podvuče crta timovi bi trebalo da na raspolaganju za potrošnju imaju 143 miliona dolara. Naravo, ovaj budžet je raspoređen na više strana što znači da svi oni imaju različite svote koje su namenjene razvoju bolida i proizvodnji delova. Tako je Red Bull od samog početka sezone već nekoliko puta doneo unapređenja a najviše u Imoli sa kojim su dobili veliko poboljšanje u performansama, što je svakako upalo u oko Ferrariju koji nije puno učinio na ovom polju, odnosno prvi svoj paket sa novim delovima sprema na VN Španije. Zbog toga, prema tvrdnji italijanskih medija, Ferrari ima nameru da napravi svoj izvešataj o potrošnji svakog tima od početka sezone i preda ga FIA-i a akcenat se stavlja na odelenje za razvoj bolida i proizvodnju delova. Ovo bi naravno bili hipotetički troškovi, jer tim iz Maranela nema u uvid podatke ostalih, ali bi mogli da naprave neku svoju računicu. Jasno je da ovaj potez usmeren ka Red Bullu i njihovom poštovanju pravila o ograničenju budžeta. Preuzeto sa: pole-position.rs
  38. 1 point
    totti

    Cene goriva...

    Ja koliko sad vozim svoj auto, bon za 30 litara bi mi pokrio celu godinu [emoji3]
  39. 1 point
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    Novost je da je pre neki dan BMW otišao iz mog vlasništva. Jednostavno više nije bilo nikakve svrhe da ga držim, jer je od početka COVIDa bukvalno imao dve duže vožnje godišnje i to je to. Poslednjih nekoliko meseci ga provozam isključivo da ne bi propao zbog stajanja, a ne iz potrebe da idem negde. Poslednje dve godine vozim novu Corollu od firme, žena vozi Alfu, i BMW je gotovo tokom cele godine bio višak. Auto je otišao, što bi naši prodavci rekli, u perfektnom stanju. Tek registrovan, urađen servis, kompletni setovi točkova 16 i 18 cola sa gumama koje su jako malo prešle. Sva ulja izmenjana, kočiono, diferencijal, zamenjene kočnice itd... Lanac, zamajac i kvačilo su prešli oko 25 hiljada i to 99% otvoren put, tako da sam ga mirne duše predao budućem vlasniku. Jako mi je teško bilo što sam ga prodao, ali to je život... Za sve ovo vreme, moj zaključak je da je to jedan među poslednjim pravim vozačkim automobilima u kom svakako može da se uživa, ali da to ima svoju cenu u pogledu skupljeg održavanja, ima i to je to.
  40. 1 point
    Ako bi se bar na sekund pogledalo, videlo bi se da se nalazimo u podforumu "Saveti za kupovinu Fiat/Lancia/Alfa automobila" . Samo jednom od gomile tematskih. Stvar je u tome da se forumu sve vise pristupa preko mobilnih telefona - manje prikazanih informacija na ekranu, teze za pisanje, sve vise šturih pitanja i istih takvih odgovora, uglavnom se teme "sacnu" letimicnim pregledom novog sadrzaja.... O nekim kvalitetnim postovima, postavljanju sema ili procedura tek da ne govorimo (sto je ranije bilo kao dobar dan). A i generalno je deo ljudi zainteresovan samo da sto pre resi svoj problem i da nestanu do svoje sledece glavolomke, bez ikakvog doprinosa zajednici ili druzenja. Ili znaju da postoji jedna tema za model na koju su navikli, za koju imaju sacuvanu precicu u telefonu i onda tu pisu sve sto im padne na pamet. S druge strane, od samog starta foruma, vec 13-14 godina, trudimo se da sve to bude lepo organizovano po podforumima, za svaki model. Tehnicka pitanja, kvarovi, styling, ICE, predstavljanja, saveti za kupovinu... Upravo da bi se svaki postojeci ili novi clan sto lakse snasao, da putem pretrage brzo dodje do tacno onoga sto ga zanima, sa sabranim visegodisnjim iskustvima na jednom mestu o jednom pitanju, itd. A ne da sve za jedan model bude u jednoj "kupusari", u kojoj svi vlasnici pisu sve sto im padne na pamet. I u kojoj se posle par godina niko zivi nece snaci, na stotinama strana svog moguceg sadrzaja.
  41. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  42. 1 point
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Upravo o tome i ja pricam. Nabijes cene za najelegantnije resenje, a posle gledaj "dozvoljeno je sve sto nije zabranjeno". U tome smo specijalisti. Umesto da i prodavci/drzava vise zarade (ali jbg uz manje "marze" i malo vise posla), a i da vozaci budu zadovoljni. Najlakse je odvaliti cifru po principu APP. Isto mislim i za gomilu drugih stvari, personalizovane registarske tablice, itd...
  43. 1 point
    vicent

    Cene goriva...

    Sećam se i parnih, neparnih dana (ako se broj na tablici završava parnim, samo tim datumima možeš da voziš), i bonova, po 30 lit. mesečno. Bilo, ne ponovilo se. Nećemo toliko u nazad. Ili hoćemo?
  44. 1 point
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Bio ja pre dve nedelje na skupu i pogledao. Imenjak skromno nije naveo da o istom trosku dobijas i komarnike . A toliko je dobra stvar da je koriste cak i u Nascaru, imas i ove muzevnije boje : Salu na stranu (nadam se da se imenjak ne ljuti ) - prvi sam bio za to da se problematika oko folija (kao i ksenona) uvede u pravni okvir - ali su na kraju zesce uke*ali motku sa taksama za folije, koje su realno najelegantnije i najprakticnije resenje. Umesto da na ovim sve zescim vrucinama i suncevom zracenju omoguce ljudima da se zastite od UV (pogotovo deca pozadi) i jos zarade - oni su napravili totalno kontra efekat, da su ljudi masovno ili odustajali ili skidali iz protesta. Pa se na to ugrade i proizvodjaci sa uverenjima, pa atest, registracija, par taksi koje su u medjuvremenu jos nesto i skinute... Secam se da sam bivseg Stila odradio komplet u Llumaru (maltene neprimetnih 65% zatamnjenja, cini mi se ATR35 serija da je bila), za 70-ak EUR sa klupskim popustom. A da cepam kvalitetnu foliju i ugradjujem opet to isto za 3 puta vecu cifru, nisam hteo jedino iz inata. I zato zbog naseg klasicnog burazerskog pristupa materiji, leti po putevima gledamo cirkus u fazonu "dozvoljeno je sve sto nije zabranjeno". I onda umesto pristojnih folija imamo zaglavljene peskire, majice, novine, krpe, gace i ostala visokotehnoloska resenja... Kvalitetne serije folija imaju istu UV zastitu, bez obzira na stepen zatamnjenja (secam se Llumar ranije 99%). A toplotna zastita naravno zavisi od stepena zatamnjenja. Tako da je UV zastita odlicna i sa providnim folijama napred, koje ce se "motati" oko tih dozvoljnih 30% ukupnog zatamnjenja ispred B stuba. Tacno se lepo videlo leti kada je odskrinut prozor - kako ti pece ruku sunce direktno, kako kroz fabricko staklo (soferku), a koliko manje kroz kvalitetnu foliju.
  45. 1 point
    YUgisa

    Koje kočione pločice, diskove?

    Radi svaka, ali kako i koliko dugo radi je pitanje Pa cesto jeftinija u startu ne mora biti jeftinija posle 2-30.000km... Imao sam situaciju Metelli i Ferodo plocica, razlika u ceni fazon 500din, a Ferodo duplo duze trajao uz cinjenicu da je i bolje kocio. Isti auto, isti vozac. Napokon neko ko je zadovoljan sa Ferodom kao i ja
  46. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  47. 1 point
    Loon123

    Vicevi 120%

    Kod mene u selu kada se nekom iz Beograda pokvari auto,izađe njih 10-oro da mu pomognu,posluže mu rakiju i slatko,a neka baka mu uvali 5 kilograma paradajza i teglu pekmez u gepek. Meni se u Bg-u pokvari auto,5-oro mi pcuje mamu milosnu,8-oro trube,a 2-ica me 'oće tuku.
  48. 1 point
    Pozdrav svima, evo da javim da sam danas uzeo auto od Gorana i došao kući u Leskovac. Motor je sada odličan, vuče i ide baš kako treba. Ostalo je još samo gumice da se zamene na kućištu ulja da ne bi curilo. Ostao je dogovor sa Goranom kada bude našao te gumice da i to zamenim. Za Gorana svaka pohvala i preporuka i još jednom hvala i pozdrav.
  49. 1 point
    Vule

    Octavia TDI

    Noćni mod na kameri, skoro pa nestvarno dobro Radio je Aliexpress prekovremeno ovaj mesec, stigla dva zamenska kućišta za ključeve, prepakovano A stigao je i Vgate Pro OBD, narodna Carista instalirana na fon, "otključane" sledeće opcije: Needle sweep na kontakt Ubijen Start/Stop Prikaz brzine ventilatora u auto modu Brisači završavaju ciklus i nakon oduzimanja kontakta Maglenke se pale umesto oborenih svetala u Coming/Leaving home režimu (ovo doduše moram preko VCDS da doradim, jer se preko Cariste ipak ne ugase oborena, nego radi sve zajedno, a poenta je da ne cimam xenon bespotrebno) Hazard lights (blinkanje žmigavaca pri naglom kočenju) Ubijeno upozorenje za pojas (inače se uvek vezujem ali tipa 200m od prodavnice neću da mi pišti) Puddle light (paljenje osvetljenja poda iz retrovizora odmah po otključavanju Inače ovo ostalo sve dosadno, pali radi ide, mislim da ću distancere da napakujem barem nazad, 20tak mm, da se to malo raširi i ne znam šta bi više čačkao, ali ne sumnjam da će nešto zanimljivo da padne na pamet
  50. 1 point
    Vule

    Octavia TDI

    Konačno ubačena i kamerica, izlomih obe ruke dok nisam razvukao instalaciju, ceo dan ode Što se same kamere tiče, AHD signal, 720p rezolucija, night mode, 170 stepeni ugao, slika ubija kako je dobra i danju i noću, nema smetnji (kad se poveže kako treba), kome treba DOBRA kamera, ima ovde - https://www.aliexpress.com/item/1005003393816821.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.630914e5IS7igH&algo_pvid=27a4632e-cc6f-4bfb-ab57-6ee07a9c7d80&algo_exp_id=27a4632e-cc6f-4bfb-ab57-6ee07a9c7d80-6&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025581605592"}&pdp_npi=1%40dis|USD||19.59|||||%402101d68d16516511613635909e5b4b|12000025581605592|sea Šiping skuplji od kamere ali trenutno je tako Vredi svaki dinar svakako.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...