Jump to content
FAS Euroauto Goran

banjo1990

Members
  • Content Count

    2060
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

banjo1990 last won the day on July 10 2019

banjo1990 had the most liked content!

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, Alfa Romeo Giulietta JTDm, Piaggio Beverly 300 HPE

Recent Profile Visitors

13866 profile views
  1. Nekako su mi utisci o Tonaleu od samog starta bili pomešani. Mislim da je potrebno vreme da se neke stvari svare, u pogledu toga što je Alfa morala da se prisloni nekom mainstreamu u razvoju automobilizma. Po meni, time malo gubi karakter, a pre svega mislim na povratak bazno na prednju vuču, stavljanje u prvi plan nekih sistema koji nisu suština pravog vozačkog automobila itd... Aaali, svestan sam da tako mora biti, jer danas tržište diktiraju takve stvari. Ipak, verujem rukovodstvu u navodima da je automobil savršeno izbalansiran i da pored svega pruža zavidnu voznu dinamiku. O dizajnu ne treba trošiti puno reči, jer barem mom oku je jako dopadljiv i gotovo savršenih proporcija. Ono što mi je svakako privuklo pažnju su navodi koliko su vremena i kilometara utrošili da se prototipovi adekvatno istestiraju, što je za današnje standarde neverovatno. Ako je verovati i da su kontrolu kvaliteta digli na jedan viši nivo, to je za svaku pohvalu, što bi u neku ruku trebala da potvrdi petogodišnja fabrička garancija. Sve u svemu, kada bih bio finansijski potkovan za tu kategoriju automobila, ne bih imao dilemu šta da uzmem.
  2. Novost je da je pre neki dan BMW otišao iz mog vlasništva. Jednostavno više nije bilo nikakve svrhe da ga držim, jer je od početka COVIDa bukvalno imao dve duže vožnje godišnje i to je to. Poslednjih nekoliko meseci ga provozam isključivo da ne bi propao zbog stajanja, a ne iz potrebe da idem negde. Poslednje dve godine vozim novu Corollu od firme, žena vozi Alfu, i BMW je gotovo tokom cele godine bio višak. Auto je otišao, što bi naši prodavci rekli, u perfektnom stanju. Tek registrovan, urađen servis, kompletni setovi točkova 16 i 18 cola sa gumama koje su jako malo prešle. Sva ulja izmenjana, kočiono, diferencijal, zamenjene kočnice itd... Lanac, zamajac i kvačilo su prešli oko 25 hiljada i to 99% otvoren put, tako da sam ga mirne duše predao budućem vlasniku. Jako mi je teško bilo što sam ga prodao, ali to je život... Za sve ovo vreme, moj zaključak je da je to jedan među poslednjim pravim vozačkim automobilima u kom svakako može da se uživa, ali da to ima svoju cenu u pogledu skupljeg održavanja, ima i to je to.
  3. Slažem se Nešo. Više je ovo bio mali eksperiment, svakako ću morati da ih radim ponovo zbog novonastalih oštećenja. Trenutno sam rezigniran jer sam uložio dosta dragocenog vremena da ih dovedem u dobro stanje, a sve je potrajalo jako kratko, tako da ću sad malo da ohladim glavu pa ću ih srediti ponovo. Hvala! Pa ne znam u kom smislu se odustaje, a ako je tako žao mi je. Uz adekvatno održavanje, to je sjajan kompaktni automobil. Jedino što se mora priznati da za naše loše puteve nije, oseti se da joj ne prija. Kad se vozi po lošem putu plače ona, plačem ja. Sa druge strane, po krivinama kad je lep put je kao riba u vodi, što ti verujem odlično znaš iz iskustva. Poslednji put je videla planinske prevoje zimi, u to sam siguran. To je auto za neki mediteran...Amalfi Coast recimo . Da, probao sam kako funkcioniše all weather mode. Jedan točak mi je bio na ledu i snegu, drugi na suvom. Uz jači gas počeo je polako da prebacuje snagu na suvi točak i izvukao se polako... Može biti vrlo zgodna stvar kad zatreba.
  4. Prođe već nekoliko godina kako sam intenzivno tragao za Giuliettom po svom ukusu. Tada sam imao toliko jasnu percepciju onoga što želim da nađem i nisam hteo kompromis, da sam na kraju indisponiran kupio BMW-a gotovo prvog na koji sam nalateo. Dođe trenutak kada je žena trebala da zameni svoj stari autić za nešto malo ozbiljnije, i pomislih zašto je ne bih ubedio da uzmemo neku Giuliettu? Nije se mnogo bunila, naročito jer će retko koja ženska osoba imati prigovor na jedan auto koji zaista odoleva vremenu i dan danas zrači nekom lepom kombinacijom sportskog i elegantnog stila. Odlično, uz malo razgledanja raznih krševa kao da su pravac sa otpada stigli, naiđem na jednu interesantnu, daleko od savršene, ali sa dobrom osnovom da uz malo ljubavi zasija u punom sjaju. Ovoga puta sam spustio kriterijume, nije mi bilo presudno ni godište, ni kilometraža, samo da je pristojno stanje vozila, tako da mi nije dugo trebalo da se odlučim za kupovinu. Ostaću malo škrt na fotografijama, ali postaviću naknadno. Giulietta 2.0 mjtd 125kw(170ks), 2012. godište. Oprema je dosta interesantna, pa bih tako izdvojio jedinu stvar koja možda nedostaje, a to je navigacija. Od ostalih zezancija, tu su polukožna sedišta, grejanje sedišta, elektronsko podešavanje sedišta sa memorijom, aluminijumski detalji poput pragova, papučica, okvira oko stakala, fabrički zatamnjena stakla. Tu su ''hrom'' retrovizori, elektronsko sklapanje istih, senzor za kišu, senzor za svetla, parking senzori pozadi, bose ozvučenje sa fabrički wooferom itd... Ovaj model felni se ne viđa baš često, bar meni su jako lepe, i zbog toga su prve došle na red da se srede od raznih oštećenja nastalih bliskim susretima sa ivičnjacima. Žena izabra boju, a ja mislim da se za*ebasmo samo tako. No nema veze, popraviće se. Krajnji rezultat. Za kraj ovog posta ću spomenuti neke manje dobre stvari. Auto je održavan u ovlašćenom servisu što mi je dalo određenu sigurnost prilikom kupovine zbog kompletne servisne istorije. Nije mi dugo trebalo da sebi ponovo dokažem zbog čega sam raskrstio sa svakim majstorom već nekoliko godina unazad. O javašluku održavanja u oficijelnom servisu ću u nekom narednom postu, ali ono što me je poprilično smorilo je skorašnji peh koji sam imao. Odlučismo da skočimo do primorja preko vikenda, taman da probamo autić, i sve je bilo perfektno dok u povratku ne naiđosmo preko čemerne Bosne na tone prosute rizle po putu, koja je nanela toliku štetu da mi dođe da vrisnem iz glasa. Rezultat je da su zadnje felne, tek sređene, potpuno izubijane od kamenja, kao i ćoškovi sajtni, naprsla šoferšajbna i potpuno izubijan prednji branik koji prethodno nije imao jednu tačku oštećenja. Bilo je tu i pre nekih sitnih oštećenja, farbuckanih delova koje sam svakako planirao da dovedem u perfektno stanje, ali ne odmah dok ne vidim da li ima nekih bitnijih stavki. Bile su planirane i felne za letnju sezonu, ali izgleda da će ipak prvo ulaganje biti kod limara. Toliko za sad.
  5. Morao sam da kitujem, duboke su brazde bile. Na prvoj fotografiji se i ne vidi koliko je to duboko jer sam čak ja to nekad malo četkicom zamazivao da bude manje upečatljivo. Što se ovog drugog tiče, ja sam ok, imam neke blaže simptome, par dana neka niska temperetura(37,2), malo malaksalost i to je to, ali ispostavilo se da sam pozitivan, tako da moram da se primirim .
  6. Pošto ovih dana imam i previše slobodnog vremena, jer sam nažalost covid pozitivan i izolovan na vikendici, odlučih da se malo igram sa BMW-om. Auto sam kupio sa oštećenjem koje mi je paralo oči i sve nešto odlažem odlazak kod farbara, i tako odlučih da se sam malo poigram, pa po cenu i da zabrljam načisto. Desni ćošak prednjeg branika je prethodni vlasnik izgrebao, pa sam pokušao to da sredim. Mislim da je u svakom slučaju bolje nego što je bilo, mada računam da ću još ''maglu'' koje ima malo na laku da sredim poliranjem. Evo nekoliko fotografija.
  7. Polako osvežavam felne za zimu. Nije perfektno, ali sam zadovoljan, izgledaće svežije i lepše. Jedino nisam površine koje prekriva glava šrafa uspeo da ispeglam, jer nemam alat, ali to se svakako neće videti kad se montiraju.
  8. Ja sam je lepio postepeno, sa jednog kraja na drugi....tako imaš šanse da to ispeglaš. Znači zalepiš 4-5cm, pa onda nastaviš dalje.
  9. Gde si je pazario? Bio sam odsutan neko vreme, izvinjavam se na kasnom odgovoru. Uzeo sam u Beogradu na Vidikovcu, radnja je https://xenonsijalice.rs/ .
  10. @vagenovac Slažem se potpuno. Ne bih da spominjem koliko ima naših ''tjunera'' za koje odgovorno tvrdim da ne poznaju osnovnu suštinu konstrukcije i rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Većina su neka znanja pokupili sa googla i slično... Marketinške fraze su im odlične za onoga ko o tome ne zna ništa(takva je većina ljudi). Rasterećenje motora ne postoji nikakvo. Brži odziv na gas na nižim obrtajima stavljaju kao jednu od prednosti tjuninga, a svako ko bilo šta zna svestan je koliko je to štetno za sam motor i ostale sklopove.
  11. banjo1990

    F1: Ferrari

    Iz nekog razloga mi je drago što je Sainz potpisao za Ferrari. Od samog starta u F1 mi je bio simpatičan i uvek sam ga smatrao kvalitetnijim celokupno vozačem od Maxa. Nekako uliva stabilnost, sigurnost... Od te prve njegove sezone u F1 sam stalno komentarisao kako bi Ferrari trebao da razmisli u budućnosti o takvom vozaču. Videćemo... Mislim da uz pravi pristup Ferrari i ova dva momka mogu zajedničkim snagama da se izgrade u jak tim.
  12. Ja sam uzeo 2m za svaki slučaj, bacio sam je dosta u neuspelim pokušajima, i ostalo mi je možda još 70cm otprilike. Znači, za iskusnog i 1m je previše.
  13. Ja sam konkretno uzeo kod njih https://xenonsijalice.rs/ . Pošto mi je to prvo iskustvo, ne bih mogao da dam poređenje sa nekim drugim.
  14. Pod rukom je osećaj super. Oseti se gruboća teksture, nije glatka površina i dobija se utisak dosta kvalitetnijeg materijala nego što je bio. Što se toga tiče, nemoj da se kolebaš. Ima tu malih grešaka, ali za prvi put nije loše. Deo na tabli nisam uspeo da uradim kako treba, tako da ću ponoviti proces. Treba samo malo vremena i živaca
  15. Počeo sam malo da se igram, ali nažalost nisam završio ni pola zbog nedostatka slobodnog vremena. Lepim ''brušeni aluminijum foliju'', i mogu reći da izgleda mnoooogo bolje nego u onoj fabričkoj sivoj varijanti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...