Jump to content
FAS Euroauto Goran

banjo1990

Members
  • Content Count

    2036
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

banjo1990 last won the day on July 10 2019

banjo1990 had the most liked content!

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, F31 320d

Recent Profile Visitors

13051 profile views
  1. Pošto mi je posao delom vezan za NIS, rekli su nam da za sad sve ostaje normalno i da će nas obavestiti o eventualnim promenama rada na vreme. Konkretno, u rafineriji su povećane mere zaštite pa tako isporuka goriva ide nešto sporije, ali s obzirom da je saobraćaj smanjen nema nikakvog razloga da bude nestašice goriva. Danas u firmu treba da nam stigne jedna cisterna, što je deo normalnog procesa rada, bez ikakvih izmena. Goriva ne može nestati, može samo da se izmeni ili potpuno isključi rad nekih pumpi sa namerom da se onemogući bespotrebno kretanje ljudi(moje mišljenje), a da goriva nestane to je nemoguće. Pa da stane sva proizvodnja naftne rezerve moraju biti dovoljne za bar 12 meseci.
  2. Još gora stvar kod Save Eskimo... DOT je 2018, montirali smo je krajem 2018. Šaru gotovo da uopšte nema, a sve 4 su ravnomerno potrošene... Ali napominjem da su vožene tokom cele godine.
  3. Planiram uskoro da stavim letnje gume 225/45 R18. Cilj mi je neka srednja klasa, i dok listam da vidim kakve su cene naiđem na Apollo Aspire XP i setim se da se zimski model pokazao odlično na velikom Auto Bild testu. Ima li ko iskustva sa ovom letnjom varijantom, s obzirom da joj je cena odlična?
  4. Činjenica je da i mnoge niskobudžetne letnje gume drže više nego dobro po suvom drumu i pri visokim temperaturama. Najveća razlika počinje da se oseća pri vožnji po mokrom kolovozu, ali moje mišljenje je da za većinu nas prosečnih vozača sa prosečnim automobilima svaka nova guma, bila Tigar, Sava ili slično završava posao 100%. Za onog ko vozi jak automobil, divlja i vozi po auto putu konstantno visokim brzinama svakako da je bolje imati kvalitetnu(čitaj skupu) gumu, ali takvima čak ni slik formule 1 ne bi pomogao ako u glavi nisu čisti. Nikoga ''loša'', ''jeftina'' guma nije ubila, već samo luda glava.
  5. Fantastično... Nadam se da nećemo mnogo čekati pre nego što ovakvi modeli postanu svakodnevnica.
  6. E da znaš da ću ga predstaviti u temi jednom, ali Bože zdravlja kad ga budem sredio...Zreo je za farbanje, malo osvežavanje enterijera, a mehanički je dobar. Problem je što se retko sa njim družim, jer se nalazi dole kod vas na moru.
  7. Na mom ne curi ništa, ali troši 9l na dobar dan .
  8. Je l' ovo 19'', i koji je ET? Stoje mu brutalno...
  9. Da, zaboravih da napišem. Veličina je 18x8J. Na njih će ići 225/45 R18. Mislim da je 18'' neki optimum za njega jer guma nije previše niska, a opet izgleda više nego pristojno. Šesnaestice nekako izgledaju minijaturno na njemu, ali su savršene za zimu, lošije puteve, rupe koje se zimi otvaraju.... Na proleće kada ih skinem, taman ću iskoristiti priliku da ih malo osvežim, sredim iskrzana mesta na rubovima itd... Nije crno, već je onaj ''gunmetal'' fazon. To je tačno, i mislim da se sada mogu naći kopije koje su prošle tu sertifikaciju za razliku od pre neku godinu, ali ovaj put sam se ipak odlučio za poznati brend. Može se izguglati kako izgleda test po JWL standardu, i kako su mnoge kopije pucale pod opterećenjem.
  10. Nabavljene felne koje će, Bože zdravlja, ugledati drum na proleće. Oglase sam listao do iznemoglosti u nadi da ću naći original polovnu felnu koja se uklapa u ono što odgovara mom autu. Iako su oglasi prepuni felni, nisam uspeo da uklopim prečnik, ET, centralnu rupu, da generacijski nije daleko od automobila i na kraju svega da mi se felna vizuelno dopada(što je meni jako bitno). Ako bi se ipak pojavilo nešto što mi je barem malo interesantno, cene su bile veoma visoke. U toku čitave potrage, nisam mogao da ostanem imun na mnoštvo prelepih kineskih kopija, i momentu po nagovoru nekih ljudi koji su iste te Kineze stavljali na preozbiljne mašine, odlučim da ih kupim i ja. Ipak, kad sam bolje razmislio i shvatio da sa tim autom često idem daleko od kuće i da ne želim da se sutra kajem jer sam hteo da uštedim 200e, odlučim da uzmem nove Momo felne. Svestan sam i da Momo nije neka top klasa felne, ali barem sam siguran da poseduju sve ateste vezane za čvrstoću i sugurnost. Kod njih izbor nije naročito veliki, tako da se nisam mnogo premišljao oko modela. Odlučio sam se za Quantum Evo model. Možda stilski ne odgovara potpuno mom automobilu, i verovatno će biti malo neobičniji što možda i nije tako loše. Na proleće ćemo videti kako će to sve izgledati.
  11. Da sam neko ko sebi može da priušti nov auto iz srednje klase, svakako bi imali jednu prodatu više .
  12. Razlog što sam ja zamenio zamajac je bio upravo taj što sam bio ubeđen da je skroz otišao kada sam video koliko ''radi''. Ugaono pomeranje mu je bilo sigurno 10mm. Kada je stigao nov, uporedio sam ga sa starim i imao je identične luftove... ali eto, tad je već gotovo bilo, 70 hiljada samo za zamajac ode u vetar. Inače u moj auto je išao i SACHS i LUK kao prva ugradnja, od serije do serije su ih menjali. Inače, identični su, i ono što sam čuo je da im je i kvalitet identičan. Ja sam stavio LUK i miran sam.
  13. Dobija se samo u određenim uslovima. Kod BMW-a u eco pro modu postoji podešavanje za ''coasting''. Tu se bira da li će menjač ubacivati u neutral pri svakom puštanju gasa ili ostajati u brzini. Izbacivanje u neutral po meni ima smisla jedino pri nekoj sporoj vožnji u gradskoj gužvi, gde bi se tako omogućilo da automobil može duže da se kreće sa minimalnim otporima kretanju. Na nizbrdicama to nema nikakvog smisla svakako, jer bi se kočnice svakako koristile da se redukuje brzina, a gorivo se ne bi uštedelo, već bi se naprotiv potrošilo više nego da je menjač u brzini.
  14. Ovo sa slika je baš WOW! Da li ima negde maloprodaja gde bi se mogli nabaviti proizvodi? Imam nevolju sa zadnjim sedištem, i pomalo sam očajan. Zadnje putovanje na kom sam bio, imao sam putnicu pozadi obučenu u crne kožne pantalone. Ta crna boja je pustila na bež sedište i ne mogu ni sa čim da očistim. Probao sam dve vrste nekog mleka koje čisti i hrani, bez upeha. Probao sam neko sredstvo sa aktivnom penom koje samo čisti i ništa. Na kraju sam pokušao sa deterdžentom i ponovo bez uspeha. Posle dva sata trljanja uspeo sam da ublažim crnilo, ali ipak su ostale tačkice na teksturi kože(neravninama koje su direktno bile na udaru pantalona). Na fotografiji se vidi kako su ''tačkice'' tamnije od ostatka kože, kao i deo oko šava.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...