Jump to content

banjo1990

Members
  • Content count

    1949
  • Joined

  • Last visited

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, VW Polo 1.9 TDI, F31 320d

Recent Profile Visitors

12776 profile views
  1. BMW 320d F31(pijaca)

    Napravili su pizdariju sa tim lancem, naročito jer je stavljen sa zadnje strane motora pa mu je nemoguće prići. Sam set ne košta toliko, ali deru za ruke dosta jer se vadi ceo motor da bi se zamenio. Mada neki ga menjaju tako što skinu menjač pa ga nekim akrobacijama zavuku sa zadnje strane...
  2. BMW 320d F31(pijaca)

    Definitivno je poboljšana priča kod F30, ali bilo je slučajeva da zvekne, retko, ali ipak da. I ja sam dugo istraživao, i uvek sam nailazio na podeljena mišljenja. Kada sam zvao Deltu, pitali su me zašto ga menjam? Kažu da može da im se ostavi auto, i da košta nekih 2-3 hiljade da oni provere stanje lanca i kažu da li je za zamenu ili ne. Oni su mi takođe rekli da ih ima sa 300 hiljada na kojima nije zamenjen lanac. Inače kod njih je zamena 140 hiljada dinara.
  3. BMW 320d F31(pijaca)

    Hvala na lepim željama i nadam se da ću se navozati, ali sa druge strane se nadam da ga neću predugo zadržavati u vlasništvu kao što još uvek posedujem Alfu toliko godina. Da odgovorim na neka pitanja. Auto je zaista udoban na ovim balonima, a vozio sam i jednog sa 18'' i nije strašno što se udobnosti tiče. Neću reći koliko sam ga platio, ali ću reći da ukupna cifra ide preko 11 hiljada da bi auto bio siguran za vožnju. Računam da će me izaći i blizu 12 dok sve složim onako kako treba. Što se tiče vožnje, u autu se sedi pravo BMW-ovski, nisko sa dugim hodovima podešavanja volana, tako da se može naći pravi sportski položaj. Auto se ponaša drastično drugačije u zavisnosti od načina vožnje i režima u kom se nalazi, pa tako u eco pro modu ponašanje je jako pasivno i beživotno, gotovo da ništa ne sugeriše da se vozi automobil koji je sposoban za mnogo dinamičniju vožnju. Nasuprot toga u ostalim modovima, i sa agresivnijim stilom vožnje auto potpuno promeni svoju ćud i postaje pravi BMW. Upravljanje je tipično za BMW, podupravljanje gotovo da ne postoji, dok zadnji kraj ume da se baci(delom i zbog loših zadnjih guma), ali sve u svemu kao da traži zavoje i neke lepe planinske deonice. Za sada, od ulaganja sam uradio zamenu ulja i filtera, iako mu još nije bilo vreme za to, ali želim da sam miran po tom pitanju. Ulje i filteri izlaze nešto preko 20 hiljada dinara, ako nekoga zanima, što je poprilično mnogo u odnosu na ono što sam do sada navikao. Servis sam uradio sam, i nemerljive su prednosti takvog zahvata, jer ni jedan servis ili majstor neće posvetiti vremena i pažnje da se neke stvari očiste, nameste kako treba, utegnu, kao što će vlasnik sam sebi. Ono što imam u perspektivi je zamena lanca motora, što je zahvat od nekih 100 hiljada dinara, ali ako se mora, mora se.
  4. Iako je već prošlo neko vreme, nikako ne stižem da predstavim vozilo koje će mi biti saputnik u narednom periodu. Kao što stoji u naslovu u pitanju je BMW 320d 2013. godina sa trenutno 199000km. U pitanju je karavan verzija sa motorom od 120kw. Još uvek ne mogu da se naviknem kada izgovaram ili pišem ovu popriličnu kilometražu s obzirom da sam uzeo auto koji planiram da vozim neki značajniji period, ali činjenica je da su se danas stvari promenile i da je naći auto sa manjom kilometražom za neki razuman novac prava premija. Napisaću par rečenica o tome zašto baš BMW? Izuzeću činjenicu da sam do prvog svog iskustva sa Alfa Romeom još kao dete obožavao BMW-ove modele i ono što su predstavljali za same vozače a i celu autoindustriju. Naravno, posle prvog iskustva sa jednom Alfom, iako sam bio klinac, srce mi je potpuno otišlo na tu stranu, i od tada to je za mene brend No.1 i uvek će mi Alfa biti cilj. Onaj osećaj kada sam dobio 147 ne mogu da opišem, i to mi je definitivno jedan od najsrećnijih dana u životu. Nego, nikako da pređem na stvar. Kada je došlo vreme da se razmišlja o nekom ''novom'' automobilu, neki realan domet je bio da se zadržim u C segmentu. Giulietta se tu nametala kao izbor koji će zadovoljiti sve moje kriterijume, ali me je BMW serija 1 veoma zainteresovala zbog samog osećaja vožnje, položaja sedenja, zadnjeg pogona, veoma šarmantnog izgleda. Možda se neko ne slaže, ali Alfa i BMW u mnogim segmentima dele istu filozofiju. Ono što me je za trenutak vuklo na BMW-a je jedino zadnji pogon, što mi je bila ogromna želja. Brzo sam odustao od te ideje kada sam shvatio da je Serija 1 bezobrazno preskupa, pa sam svoju odluku definitivno prebacio na Giuliettu. Nekoliko meseci sam tražio Giuliettu 2.0mjtd, i toliko sam se toga nagledao, od raznih krševa, vraćanja kilometraža, diskutabilnog porekla i da ne nabrajam dalje, da sam u toj čitavoj priči usput shvatio da za cenu dobre Giuliette gotovo može da se izme BMW serija 3 karavan. U tom trenutku mi pomisao na D segment nije zvučao loše, i odlučio sam da pogledam par komada, iako karavane nikada nisam voleo. Ne znam zašto, ali uživo mi karavan nije bio ni najmanje odbojan, naprotiv, zbog mnogih detalja mi se jako dopao. Tako je pala odluka, i vrlo brzo sam realizovao kupovinu ovog pijačara . Kilometraža je proverena i prava. Vozilo poseduje kompletnu istoriju. Da je u vrhunskom stanju, nije, ali neke stavke će se sređivati jedna po jedna. Koji je paket opreme, nemam pojma. Uglavnom oprema je porpilično suva, i ima tu dosta kontradiktornosti kod Nemaca. Tako da recimo, poseduje parking senzore i napred i pozadi, a ne poseduje automatsku klimu. Ima fabričku navigaciju i kožna sedišta, ali i obične farove sa halogenim sijalicama . Tu su senzori za svetla, brisače, tempomat.... Da ne navodim ostale manje više standardne stvarčice. Felne su 16'' što na njemu izgleda kao minijatura s obzirom da je dimenzija 205/60. U perspektivi mi je cilj da stavim 18'', ali polako, ima i bitnijih stvari u ovom trenutku. Pošto je post ionako predugačak, postaviću par sličica koje sam onako usput napravio, a ostale detalje ću u narednim postovima.
  5. Razni blogeri, vlogeri...

    Ma najbolje full sintetiku menjati jednom mesečno bez obzira na kilometražu, to je najsigurnije. A na 30 hiljada menjati ceo auto i uzeti novi jer mu tu već crkava turbina. Kako biste vi ovde ocenili Acin autfit? Karirano na karirano na sandale . Nedostaju još samo čarape zajedno sa ovim sandalama.
  6. Nije samo Energy Saver. Sa Primacy nisam imao iskustva, ali i Pilot u dve generacije mi se slično ponašao. Ispucale su, krunile se... Već sam navodio, ali bilo je guma iz srednje klase sa kojima sam bio zadovoljniji. Evo na Alfi Fulda Sport Control petu sezonu gura, nema tragova naprslina ili sličnih stvari.
  7. F1: Ferrari

    Koliko god obožavao Ferrari kao brend, tradiciju i sve ono što su dali automobilskoj industriji, toliko ovu F1 ekipu u najmanju ruku ne shvatam. Evidentno je da posle tri trke Vettel kao vozač nema nikakvu prednost u odnosu na Leclerka. Uništili su malome trku, a tim nije dobio apsolutno ništa, već su ponovo izgubili poziciju do Red Bulla samo da bi se propustio Vettel... Jasno je da mladi vozači moraju biti strpljivi, da jačaju i uče, ali ovde je pitanje interesa samog tima, a meni se čini da je itekako u interesu tima da Leclerk dobije podršku, jer mali je veliki talenat. Mnogo bi mi bilo žao da ubiju plam u njemu i želju da pobeđuje, i toga se jako bojim.
  8. Razni blogeri, vlogeri...

    Pa jbg, ipak je on iskusan, 400 hiljada km godišnje prelazi....treba mu verovati.
  9. Određeni modeli Mišelina su se kod mene jako loše pokazali, tako da što se mene tiče to je brend koji zaobilazim maksimalno. I sada imam na zadnjoj osovini ono zlo od Mišelinove gume Energy Saver. Nikakvo prianjanje nema, a kad padne kiša da ne pričam. Šeta zadnji kraj na BMWu kao da isporučuje 500 konja. Tako da se njih oslobađam pod hitno. Kad se setim samo da je ćaletu pre neku godinu ta ista pukla pri 100km/h, naježim se.
  10. Alfa Romeo Giulietta

    @horvat Eventualno ako sestra bude uzimala, znam da će joj to biti uži izbor.
  11. Alfa Romeo Giulietta

    To i meni generalno smeta. Giulietta je donela toliko toga u svom segmentu, a kroz prizmu raznih ''dacia'' šofera nepravedno ocenjena. Mene i dalje obuzme neka toplina kada god je vidim na ulici, ali takođe i neka žal što nisam vlasnik jedne. I dalje me drži utisak koliko je auto upravljiv i okretan. Upravljanje još uvek nisam osetio direktnije ni kod jednog automobila.
  12. @bane1321 E to da, tim navlakušama se bave, da bi privukli ljude, posle kažu kao greška slučajna u kucanju. To se i meni desilo, jer sam uzeo broj šasije i bazirao se na ono što piše u oglasu, i našao da je prešao nekih 20k više, što mi je opet bilo čudno da ako već vraćaju km vrate tako ''malo''. Nisam tada odustao od kola, već sam sledeći put došao da ih naduvam zbog toga, i onda mi rekoše da je to nemoguće, da se ne bave time i tako dalje.... Posle kad sam ušao u kabinu video sam na satu pravu kilometražu, posle čega je njihov odgovor bio da su sigurno pogrešili u kucanju.
  13. Sa tobom se tu Dule slažem, ali opet se vraćamo na početak priče i postavlja se pitanje zašto je to tako? Tako je zbog silnog obmanjivanja ljudi sa vraćanjem kilometraže da uopšte nisu svesni prave istine. Ja sam mesecima tražio vozilo 2013,'14,'15 godište sa manje od 150k km i nisam mogao da ga nađem, ili barem da nečim potvrdim tu kilometražu, a da cena nije 30-40% viša od proseka. Nailazio sam i na kola 2015. sa skoro 250k km, koji su se prodavali sa navodnih 90k, o čemu sam već i pisao... Lično znam momka koji je dovezao iz Evrope na točkovima Škodu Superb kraj 2013. godine sa 500k km na satu, a koja pritom zaprepašćujuće dobro izgleda za tolike kilometre. Koliko se sećam, tamo je platio nešto oko 3800e.
  14. @Nidza Savin U Balkanu mislim da ne muljaju. Dva auta sam pazario kod njih, i sve je bilo regularno. Poslednji koji sam uzeo sam proverio kod ovlašćenog dilera, i u bazi je kilometraža bila prava. Tek posle kupovine sam u dokumentaciji našao papir sa svim servisima, čak ni oni nisu znali da ga imaju, i sve se složilo u kilometar. Mora se uzeti u obzir i da kilometraža nije bila mala, odnosno da sam shvatio da nema automobila iz uvoza koji su prelazili 15ak hiljada godišnje i takve slične bajke.
  15. Ti mene nisi razumeo ništa. Za početak, da li misliš da više CO2 emituje moj dvolitarski dizel ili tvoj 1.2 benzinac? Ja sam prvi koji bih sutra vozio elektromobil da mogu da ga priuštim i da ga je moguće eksploatisati u Srbiji. To mi je velika želja, ne samo zbog ekologije već zbog samog koncepta takvog vozila koje ima ogromne prednosti u odnosu na trenutno konvencionalne automobile. Svrha mog posta je da ti isti koji nameću te standarde su stvorili to isto zagađenje, seju zlo i smrt širom sveta, i oni se odjednom brinu za zdravlje ljudi. Kako da te rezultate nisu imali pre desetak i manje godina kada su se dizeli nametali kao najbolji izbor u pogledu ''zelenih'' standarda? Bacali su na nas osiromašeni uranijum, i to nije problem, ali srpski neprijatelj No.1 je gas iz JTD motora. Da se, kao što kažeš, ide ka tome da se eliminišu takvi motori, mi ne bismo naftu koristili kao pogonsko gorivo bar pola veka unazad, a ne da imamo i dalje nove modele vozila sa širokom paletom dizelskih motora. To što se sada ubrzano radi na razvoju alternativnih pogona je zato što nafta presušuje, i drugog izbora nema, a ne zato što nekoga boli briga da li se ljudi truju ili ne. To što se nama plasiraju priče o tim zabranama ulaska u centar grada je sasvim jedna druga priča. Pa ja prvi u bilo kom većem gradu u Evropi kolima ne bih ulazio u centar iz praktičnih razloga, gužve, nedostatka parkinga itd... Sa te strane je suludo sesti u kola pored svih ostalih oblika prevoza.
×