Jump to content
FAS Euroauto Goran

banjo1990

Members
  • Content Count

    2056
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

banjo1990 last won the day on July 10 2019

banjo1990 had the most liked content!

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, F31 320d

Recent Profile Visitors

13568 profile views
  1. Morao sam da kitujem, duboke su brazde bile. Na prvoj fotografiji se i ne vidi koliko je to duboko jer sam čak ja to nekad malo četkicom zamazivao da bude manje upečatljivo. Što se ovog drugog tiče, ja sam ok, imam neke blaže simptome, par dana neka niska temperetura(37,2), malo malaksalost i to je to, ali ispostavilo se da sam pozitivan, tako da moram da se primirim .
  2. Pošto ovih dana imam i previše slobodnog vremena, jer sam nažalost covid pozitivan i izolovan na vikendici, odlučih da se malo igram sa BMW-om. Auto sam kupio sa oštećenjem koje mi je paralo oči i sve nešto odlažem odlazak kod farbara, i tako odlučih da se sam malo poigram, pa po cenu i da zabrljam načisto. Desni ćošak prednjeg branika je prethodni vlasnik izgrebao, pa sam pokušao to da sredim. Mislim da je u svakom slučaju bolje nego što je bilo, mada računam da ću još ''maglu'' koje ima malo na laku da sredim poliranjem. Evo nekoliko fotografija.
  3. Polako osvežavam felne za zimu. Nije perfektno, ali sam zadovoljan, izgledaće svežije i lepše. Jedino nisam površine koje prekriva glava šrafa uspeo da ispeglam, jer nemam alat, ali to se svakako neće videti kad se montiraju.
  4. Ja sam je lepio postepeno, sa jednog kraja na drugi....tako imaš šanse da to ispeglaš. Znači zalepiš 4-5cm, pa onda nastaviš dalje.
  5. Gde si je pazario? Bio sam odsutan neko vreme, izvinjavam se na kasnom odgovoru. Uzeo sam u Beogradu na Vidikovcu, radnja je https://xenonsijalice.rs/ .
  6. @vagenovac Slažem se potpuno. Ne bih da spominjem koliko ima naših ''tjunera'' za koje odgovorno tvrdim da ne poznaju osnovnu suštinu konstrukcije i rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Većina su neka znanja pokupili sa googla i slično... Marketinške fraze su im odlične za onoga ko o tome ne zna ništa(takva je većina ljudi). Rasterećenje motora ne postoji nikakvo. Brži odziv na gas na nižim obrtajima stavljaju kao jednu od prednosti tjuninga, a svako ko bilo šta zna svestan je koliko je to štetno za sam motor i ostale sklopove.
  7. banjo1990

    F1: Ferrari

    Iz nekog razloga mi je drago što je Sainz potpisao za Ferrari. Od samog starta u F1 mi je bio simpatičan i uvek sam ga smatrao kvalitetnijim celokupno vozačem od Maxa. Nekako uliva stabilnost, sigurnost... Od te prve njegove sezone u F1 sam stalno komentarisao kako bi Ferrari trebao da razmisli u budućnosti o takvom vozaču. Videćemo... Mislim da uz pravi pristup Ferrari i ova dva momka mogu zajedničkim snagama da se izgrade u jak tim.
  8. Ja sam uzeo 2m za svaki slučaj, bacio sam je dosta u neuspelim pokušajima, i ostalo mi je možda još 70cm otprilike. Znači, za iskusnog i 1m je previše.
  9. Ja sam konkretno uzeo kod njih https://xenonsijalice.rs/ . Pošto mi je to prvo iskustvo, ne bih mogao da dam poređenje sa nekim drugim.
  10. Pod rukom je osećaj super. Oseti se gruboća teksture, nije glatka površina i dobija se utisak dosta kvalitetnijeg materijala nego što je bio. Što se toga tiče, nemoj da se kolebaš. Ima tu malih grešaka, ali za prvi put nije loše. Deo na tabli nisam uspeo da uradim kako treba, tako da ću ponoviti proces. Treba samo malo vremena i živaca
  11. Počeo sam malo da se igram, ali nažalost nisam završio ni pola zbog nedostatka slobodnog vremena. Lepim ''brušeni aluminijum foliju'', i mogu reći da izgleda mnoooogo bolje nego u onoj fabričkoj sivoj varijanti.
  12. To se svakako skida kada vadiš nebo, tako da možeš da radiš na tome. Nije veliki problem to skinuti.
  13. Neće se ništa desiti kada se ponekad prekine, naravno, ali kada su kraće vožnje praksa nema šanse da će mu radni vek biti dug, ma koliko da su ga usavršili. Prošle godine na moru sam čekao najboljeg druga da stigne iz BG-a, putovao je 18 sati, zašto? Magarac nije imao pojma ni šta je DPF, niti je koga pitao, ali je zato gasio auto svaki put kada bi ovaj pokrenuo regeneraciju iz razloga što je mislio da mu nešto ''baguje''. Tako je u međuvremenu odlučio da uradi remap motora jer je auto počeo slabije da mu vuče, brilijantno rešenje. Naravno, vrag uvek čeka najbolji trenutak da deluje, pa je tako na putu ka moru otišao u totalni safe mode, pa uzbrdo nije mogao ni 30km/h da ide. DPF je bio toliko začepljen da je na kraju izleteo senzor pritiska i sva sreća pa se auto nije zapalio. Vratili smo ga na mesto da se to ne bi dogodilo, a prisilnu regeneraciju nije bilo moguće aktivirati. Na kraju je bio toliko tvrdoglav da nije hteo da izvadi DPF dok je na moru, već da se tako vratio za Srbiju....vratio se, izvadio ga, ali posledice počinju polako da se ispoljavaju. Motor radi loše, dimi, čuka itd... Dizne su sigurno neke završile karijeru, turbo je vrlo diskutabilan....to je za početak, a dalje će tek da vidi.
  14. Hahahaa....a jeb'te se. Ne brinem se previše, ali ne bih voleo da mu prekidam nesvesno proces regeneracije.
  15. @vagenovac Kako na BMWu osetiš, i da li osećaš kada je pokrenuta regeneracija? Ja za godinu ipo dana niti jednog trenutka nisam primetio bilo šta što bi me navelo da pomislim da je regeneracija aktivna. Kod Vagena barem vidiš potrošnju, obrtaje, zvuk....kod ovog apsolutno ništa.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...