Jump to content
FAS Goran

banjo1990

Members
  • Content Count

    2066
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

banjo1990 last won the day on July 10 2019

banjo1990 had the most liked content!

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, Alfa Romeo Giulietta JTDm, Piaggio Beverly 300 HPE

Recent Profile Visitors

14388 profile views
  1. Tako je za registraciju, nulta i prva ne iziskuju tehnički, ma budalaština teška. Još uvek ništa nisam odlučio, ali težiću svim silama da auto bude nov. Koliko god bio skromniji, malo sam se i zastitio konstantno nešto pokušavajući da dovedem u perfektno stanje, ulažući i vreme i novac i na kraju opet imaš izvožen i ''star'' auto. 500x mi je samo jedan od interesantnijih modela, nisam ništa odlučio definitivno, a imam vremena, jer tek posle leta mooožda krenem u neku realizaciju dok se još neke stvari stabilizuju.
  2. Hvala! Tvoj odgovor mi je potvrdio otprilike sve ono što sam i mislio za ovaj auto. Svi ti sistemi aktivne bezbednosti su mi poznati jer ih imam u službenoj Toyoti. Iako ih jako retko koristim, dobro je znati da su kod Fiata takodje manje više standardna oprema... Da mi je službeni auto malo normalniji, a ne beskarakterna, dosadna, i slobodno mogu reći odvratna Toyota, verovatno bih Giuliettu zamenio za nešto tipa peri deri za po gradu, ali zaista ne mogu da se pomirim sa tim da ne posedujem ni jedan automobil u kom mogu bar na neki način da uživam i da izmami ponekad osmeh... Zanima me još kolika je cena redovnog servisa otprilike, i gde ih radiš?
  3. Računam pošto nisi aktivan na forumu, čovek ko zna gde je . Zanima me ovako generalno da li misliš da si napravio dobru kupovinu, da zadovoljava tvoje afinitete kao automobil, potrebe itd, naročito jer si posedovao automobile iz više klase? Pitam jer sam u nekoj fazi kada ću najverovatnije morati napraviti neki kompromis. Do pre godinu dana sam bio vlasnik BMWa F31, ali nije bilo nikakve svrhe da ga držim u garaži zbog dva putovanja godišnje, jer za svakodnevnicu koristim službeni auto. Povremeno iz ličnog gušta vozim Giuliettu 2.0 mjtd, koju najviše koristi supruga. Auto je više nego OK, ali sam izbor vrste agregata i snage nije adekvatan uslovima u kojima se najčešće nalazi, a to je gradska sredina. Poznato je koliko je postalo apsordno i haotično stanje u saobraćaju u Beogradu, tako da imati snažniji dizel agregat potpuno gubi smisao u naselju gde više realno ne smeš i ne možeš da pređeš 70km/h. Sa druge strane, takav agregat naplaćuje ''penale'' za sve to. Iako za sada služi odlično, samo je pitanje trenutka kada će na red stići kvačilo, turbina, dizne, egr, dpf, miliardu sondi na izduvnom sistemu itd.... jer ipak vozilo ima i kilometara i godina iza sebe. Takođe, cena delova, usluga, registracije za prosečnog čoveka postaje veliko opterećenje... Opet kažem, sve to ima smisla, ali kada se koristi njegov potencijal, što u mom slučaju nije. Kada platiš registraciju 44000 din, a auto se guli po Beogradu, nekako teško padne. Iz svega navedenog mi se nekako nameće da su mali benzinski agregati najracionalniji izbor. Sa druge strane ne bih voleo Giuliettu da zamenim za neki samo običan auto, jer svi smo mi ovde zaljubljenici u ovu priču, i ja prvi uvek gledam da imam auto koji ću da volim, da ga sa zadovoljstvom održavam, negujem, vozim itd... U toj čitavoj priči 500x mi deluje kao dobar kandidat jer mislim da u toj kategoriji ne postoji šarmantniji automobil. Smatram da sa tim T3 agregatom u gradu pliva kao riba u vodi, ali nažalost ni ti nisi imao neka duža putovanja, što me baš interesuje kako podnosi. Malo sam se raspisao, ali volim da čujem lična iskustva ljudi.
  4. Verujem da je mala verovatnoća, ali ukoliko vlasnik teme @bezaninac nekim slučajem vidi tag, zanima me kako se pokazao auto posle već nekog značajnijeg perioda?
  5. Zna li se šta, hoće li ova restilizacija za 2023. stići kod nas?
  6. Nisam siguran da je samo zbog toga... Neću da grešim dušu, ali meni nisu ostavili utisak profesionalaca. Giulietta koju posedujem je održavana kod njih sve vreme kao ovlašćenih servisera, a stanje koje sam zatekao kada sam samostalno uradio prvi servis je blago rečeno katastrofalno. Polomljena zaštita od zupčastog kaiša na pola koja landara slobodno, gomila plastičnih delova, nosača koji su ''smetali'' da bi se nešto odvrnulo, a mrzelo ih da skidaju je polomljeno. Šus pleh ispod filtera vazduha polomljen jer ih je mrzelo da ga skidaju celog itd... Mogao bih da nabrajam do sutra. Naravno, ništa to ne bih znao da nisam svojim rukama radio i svojim očima video. Čak je i samo ulje bilo katastrofalno loše, a bilo je unutar servisnog intervala.... Neću ništa da tvrdim bez dokaza, ali što se mene tiče, ne bih im ni biciklu ostavio bez nadzora. Generalno je stanje u mnogim ovlašćenim servisima alarmantno loše i neprofesinalno(ne mislim samo na FCA), a zašto je tako ne bih da razvijam dalje temu. Samo mi nije jasno, kako ne postoji stroža kontrola za obnavljanje licenci servisa, dilerstva itd... ? Vodim se već neko vreme mišlju da bih sledeći autić uzeo nov, a najveća bi mi briga bilo to servisiranje, jer sam potpuno izgubio poverenje u servise. Ne govorim to iz jednog ili dva iskustva, već kroz godine svakakvih fejlova i nemarnosti majstora... Najviše bih voleo kada bih ga u sopstvenoj režiji održavao iako je nov. Nije mi garancija toliko bitna, ali uticalo bi na dalju pretprodaju...
  7. Nekako su mi utisci o Tonaleu od samog starta bili pomešani. Mislim da je potrebno vreme da se neke stvari svare, u pogledu toga što je Alfa morala da se prisloni nekom mainstreamu u razvoju automobilizma. Po meni, time malo gubi karakter, a pre svega mislim na povratak bazno na prednju vuču, stavljanje u prvi plan nekih sistema koji nisu suština pravog vozačkog automobila itd... Aaali, svestan sam da tako mora biti, jer danas tržište diktiraju takve stvari. Ipak, verujem rukovodstvu u navodima da je automobil savršeno izbalansiran i da pored svega pruža zavidnu voznu dinamiku. O dizajnu ne treba trošiti puno reči, jer barem mom oku je jako dopadljiv i gotovo savršenih proporcija. Ono što mi je svakako privuklo pažnju su navodi koliko su vremena i kilometara utrošili da se prototipovi adekvatno istestiraju, što je za današnje standarde neverovatno. Ako je verovati i da su kontrolu kvaliteta digli na jedan viši nivo, to je za svaku pohvalu, što bi u neku ruku trebala da potvrdi petogodišnja fabrička garancija. Sve u svemu, kada bih bio finansijski potkovan za tu kategoriju automobila, ne bih imao dilemu šta da uzmem.
  8. Novost je da je pre neki dan BMW otišao iz mog vlasništva. Jednostavno više nije bilo nikakve svrhe da ga držim, jer je od početka COVIDa bukvalno imao dve duže vožnje godišnje i to je to. Poslednjih nekoliko meseci ga provozam isključivo da ne bi propao zbog stajanja, a ne iz potrebe da idem negde. Poslednje dve godine vozim novu Corollu od firme, žena vozi Alfu, i BMW je gotovo tokom cele godine bio višak. Auto je otišao, što bi naši prodavci rekli, u perfektnom stanju. Tek registrovan, urađen servis, kompletni setovi točkova 16 i 18 cola sa gumama koje su jako malo prešle. Sva ulja izmenjana, kočiono, diferencijal, zamenjene kočnice itd... Lanac, zamajac i kvačilo su prešli oko 25 hiljada i to 99% otvoren put, tako da sam ga mirne duše predao budućem vlasniku. Jako mi je teško bilo što sam ga prodao, ali to je život... Za sve ovo vreme, moj zaključak je da je to jedan među poslednjim pravim vozačkim automobilima u kom svakako može da se uživa, ali da to ima svoju cenu u pogledu skupljeg održavanja, ima i to je to.
  9. Slažem se Nešo. Više je ovo bio mali eksperiment, svakako ću morati da ih radim ponovo zbog novonastalih oštećenja. Trenutno sam rezigniran jer sam uložio dosta dragocenog vremena da ih dovedem u dobro stanje, a sve je potrajalo jako kratko, tako da ću sad malo da ohladim glavu pa ću ih srediti ponovo. Hvala! Pa ne znam u kom smislu se odustaje, a ako je tako žao mi je. Uz adekvatno održavanje, to je sjajan kompaktni automobil. Jedino što se mora priznati da za naše loše puteve nije, oseti se da joj ne prija. Kad se vozi po lošem putu plače ona, plačem ja. Sa druge strane, po krivinama kad je lep put je kao riba u vodi, što ti verujem odlično znaš iz iskustva. Poslednji put je videla planinske prevoje zimi, u to sam siguran. To je auto za neki mediteran...Amalfi Coast recimo . Da, probao sam kako funkcioniše all weather mode. Jedan točak mi je bio na ledu i snegu, drugi na suvom. Uz jači gas počeo je polako da prebacuje snagu na suvi točak i izvukao se polako... Može biti vrlo zgodna stvar kad zatreba.
  10. Prođe već nekoliko godina kako sam intenzivno tragao za Giuliettom po svom ukusu. Tada sam imao toliko jasnu percepciju onoga što želim da nađem i nisam hteo kompromis, da sam na kraju indisponiran kupio BMW-a gotovo prvog na koji sam nalateo. Dođe trenutak kada je žena trebala da zameni svoj stari autić za nešto malo ozbiljnije, i pomislih zašto je ne bih ubedio da uzmemo neku Giuliettu? Nije se mnogo bunila, naročito jer će retko koja ženska osoba imati prigovor na jedan auto koji zaista odoleva vremenu i dan danas zrači nekom lepom kombinacijom sportskog i elegantnog stila. Odlično, uz malo razgledanja raznih krševa kao da su pravac sa otpada stigli, naiđem na jednu interesantnu, daleko od savršene, ali sa dobrom osnovom da uz malo ljubavi zasija u punom sjaju. Ovoga puta sam spustio kriterijume, nije mi bilo presudno ni godište, ni kilometraža, samo da je pristojno stanje vozila, tako da mi nije dugo trebalo da se odlučim za kupovinu. Ostaću malo škrt na fotografijama, ali postaviću naknadno. Giulietta 2.0 mjtd 125kw(170ks), 2012. godište. Oprema je dosta interesantna, pa bih tako izdvojio jedinu stvar koja možda nedostaje, a to je navigacija. Od ostalih zezancija, tu su polukožna sedišta, grejanje sedišta, elektronsko podešavanje sedišta sa memorijom, aluminijumski detalji poput pragova, papučica, okvira oko stakala, fabrički zatamnjena stakla. Tu su ''hrom'' retrovizori, elektronsko sklapanje istih, senzor za kišu, senzor za svetla, parking senzori pozadi, bose ozvučenje sa fabrički wooferom itd... Ovaj model felni se ne viđa baš često, bar meni su jako lepe, i zbog toga su prve došle na red da se srede od raznih oštećenja nastalih bliskim susretima sa ivičnjacima. Žena izabra boju, a ja mislim da se za*ebasmo samo tako. No nema veze, popraviće se. Krajnji rezultat. Za kraj ovog posta ću spomenuti neke manje dobre stvari. Auto je održavan u ovlašćenom servisu što mi je dalo određenu sigurnost prilikom kupovine zbog kompletne servisne istorije. Nije mi dugo trebalo da sebi ponovo dokažem zbog čega sam raskrstio sa svakim majstorom već nekoliko godina unazad. O javašluku održavanja u oficijelnom servisu ću u nekom narednom postu, ali ono što me je poprilično smorilo je skorašnji peh koji sam imao. Odlučismo da skočimo do primorja preko vikenda, taman da probamo autić, i sve je bilo perfektno dok u povratku ne naiđosmo preko čemerne Bosne na tone prosute rizle po putu, koja je nanela toliku štetu da mi dođe da vrisnem iz glasa. Rezultat je da su zadnje felne, tek sređene, potpuno izubijane od kamenja, kao i ćoškovi sajtni, naprsla šoferšajbna i potpuno izubijan prednji branik koji prethodno nije imao jednu tačku oštećenja. Bilo je tu i pre nekih sitnih oštećenja, farbuckanih delova koje sam svakako planirao da dovedem u perfektno stanje, ali ne odmah dok ne vidim da li ima nekih bitnijih stavki. Bile su planirane i felne za letnju sezonu, ali izgleda da će ipak prvo ulaganje biti kod limara. Toliko za sad.
  11. Morao sam da kitujem, duboke su brazde bile. Na prvoj fotografiji se i ne vidi koliko je to duboko jer sam čak ja to nekad malo četkicom zamazivao da bude manje upečatljivo. Što se ovog drugog tiče, ja sam ok, imam neke blaže simptome, par dana neka niska temperetura(37,2), malo malaksalost i to je to, ali ispostavilo se da sam pozitivan, tako da moram da se primirim .
  12. Pošto ovih dana imam i previše slobodnog vremena, jer sam nažalost covid pozitivan i izolovan na vikendici, odlučih da se malo igram sa BMW-om. Auto sam kupio sa oštećenjem koje mi je paralo oči i sve nešto odlažem odlazak kod farbara, i tako odlučih da se sam malo poigram, pa po cenu i da zabrljam načisto. Desni ćošak prednjeg branika je prethodni vlasnik izgrebao, pa sam pokušao to da sredim. Mislim da je u svakom slučaju bolje nego što je bilo, mada računam da ću još ''maglu'' koje ima malo na laku da sredim poliranjem. Evo nekoliko fotografija.
  13. Polako osvežavam felne za zimu. Nije perfektno, ali sam zadovoljan, izgledaće svežije i lepše. Jedino nisam površine koje prekriva glava šrafa uspeo da ispeglam, jer nemam alat, ali to se svakako neće videti kad se montiraju.
  14. Ja sam je lepio postepeno, sa jednog kraja na drugi....tako imaš šanse da to ispeglaš. Znači zalepiš 4-5cm, pa onda nastaviš dalje.
  15. Gde si je pazario? Bio sam odsutan neko vreme, izvinjavam se na kasnom odgovoru. Uzeo sam u Beogradu na Vidikovcu, radnja je https://xenonsijalice.rs/ .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...