Jump to content

banjo1990

Members
  • Content count

    1913
  • Joined

  • Last visited

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, VW Polo 1.9 TDI, F31 320d

Recent Profile Visitors

12716 profile views
  1. Razni blogeri, vlogeri...

    Pročitao sam taj tekst... Taj neko traži 100e da pođe sa tobom da pogleda kola... Pa ja ne znam da li je on normalan šta piše čovek...? Prijatelj, komšija, majstor...svi imamo nekoga ko bi nam pomogao za džabe u takvoj situaciji. Što je najgore, zbog ovih šarlatana će stvarno i doći vreme kada ćeš nekome morati da daš cifru da bi pošao sa tobom da pogleda kola...
  2. Da ne offujemo mnogo. Predstaviću ga, nego ne stižem da ga provozam kako treba. Za mesec dana sam ga triput izvukao iz garaže, a neću da pišem na suvo bez neke fotografije. Biće intervencija na njemu značajnijih, a najveći problem mi je tu što ne želim nikome da ga ostavljam ni na 5 minuta, a kamoli da dam nekom indijancu da mi vadi motor, jer mi se poverenje u ''majstore'' i ''servise'' srozalo do maksimuma.
  3. Ako je pitanje za mene, moj je je zgario 190 somova.
  4. Chip Tuning (čipovanje)

    Moje mišljenje je da svakako tuning nije igra, i neko ko nešto zna o tome mora i da naplati adekvatno. Samo što je kod nas toliko kvazi tunera da je ovo postala osetljiva tema. Ja lično nikada nisam imao ni potrebu ni želju da radim chip tuning. Vidim da se dosta ljudi odlučuje na chip tuning, sa motorima koji su pregazili mnogo što je po meni greška velika. Mnogi koji su se pozabavili sa EGR-om, čišćenjem usisne grane, sređivanjem turbine, dizni itd... su na mnogo zdraviji način oživeli motor. Meni sama pomisao igranja sa pritiscima vazduha i ubrizgavanjem kroz zapušene arterije je suluda.
  5. Kakav servis preporučuje za motore sa razvodom snage preko lanca? Je l' mora lanac da se menja odmah?
  6. Nisam vlasnik,ali sam je dosta gledao. Jedino je broj 2 mekan materijal, ovo ostalo je sve tvrđa plastika. Jeste to nedostatak u neku ruku, ali meni lično nije smetalo ni malo, jer je auto u vožnji toliko dobar da diskusija o plastici postaje potpuno nebitna. Evo sad od kako imam BMW-a, kao predstavnika premium klase, i kod njega ima toliko delova od jeftine i grebljive plastike, da je kritika na račun Italijana nekada zaista neopravdana.
  7. Alfa 147

    Što se kože tiče, prošetaj malo po marketima, auto radnjama, ima dosta proizvoda za održavanje kože. Ono što je univerzalno i nema greške je Turtle Wax proizvod za čišćenje i negu kože. Pogledaj temu . To što je izguljena koža, postoje neke stvarčice za reparaciju. Ja sam naručio ovo Set za reparaciju. Kod nas sam isti takav nalazio po oglasima, ali je bilo mnogo skuplje, a sada ga ni nema niko na stanju da ja znam. Probaću kod sebe da popunim neke riseve, ne košta mnogo.
  8. Pa lepo vidite u opisu da su napisali da je auto više nego odličan. Ne stoji da je TOP TOP perfektan...
  9. Alfa 147

    Potraje taj trap, ako se vodi računa. Jedino je problem što na našim putevima opreznost nekada nije dovoljna.... Ako nešto Alfa ne voli, to su loši putevi. Kod sebe sam za nekih 100 hiljada km zamenio jednom sve 4 viljuške napred u kompletu(samo su dve otišle), i još jednom sam zamenio jednu donju viljušku. Sem toga, za 7 ipo godina mogu samo da je hvalim i da se nadam da će me svaki naredni auto služiti bar približno tako. Želim ti u zdravlju da je voziš, i da uživaš u svakom kilometru!
  10. Jeste taj efficient dynamics. Možda i može da se podesi, ali za sada nisam uspeo da načukam to u podešavanjima.
  11. To je temperatura ulja. Tako je i kod mene na trojci, i tako je na ''novijim'' generacijama. Rashaldna tečnost ne verujem da je 100 stepeni. I kod mene na displejčiću menja boju u zavisnosti od režima vožnje i koliko je prisutan eko režim. U pitanju je 320d 163ks. Iskreno, još se navikavam na te dodatke, i malo me nervira što svaki put kad se uključi vozilo kreće sa ECO PRO režimom rada. U njemu je poprilično mlitav i pasivan auto, i slabo vuče sve dok mu se ne potopi gas... Po boardu, troši 5.5l/100km, kombinacija auto puta i gradske vožnje, ali noću. Ostaje da se proveri kad dospem rezervoar do čepa, ali ako je tako troši litru manje od 147 jtdm 120ks.
  12. Alfa Romeo Giulia

    Preko potrebna izvedba! Nadam se da će se realizovati, a da je vreme ne pojede. Nova serija 3 se naoštrila žestoko, mada po meni je dosta izgubila na onom pravom vozačkom dojmu...Dolazi polako vreme kada automatika preuzima sve. Alfa mora da odgovori tim standardima, ali da ne izgubi ono najvažnije, a to je sam osećaj povezanosti čoveka i mašine.
  13. Evo svedoci smo kakvi su nam putevi ovih dana. Poprilično je stresno sesti u kola posle ovog snega i leda kada su otvorile sve ove jame. Imam osećaj da je ova godina jedna od najgorih. Nekoliko kolega su od Nove Godine pocepali gume, krivili felne, i pravili ko zna još koja oštećenja kojih verovatno nisu ni svesni, a da niko ne pokreće postupak naplate štete. Ne znam zašto ljudi to zaobilaze, i ne žele da se bakću sa tim? Verovatno je razlog i loša informisanost misleći da su procedure jako komplikovane, da je naplata nedostižna i slično... Tako da, mislim da dosta mali broj oštećenih uopšte pokrene proceduru, što je u čitavom kolu našeg rđavog sistema jedan deo razloga što su nam putevi oupšte ovakvi. Zašto bi se nadzori za izvođenje radova trudili da rade svoj posao? Zašto bi se izvođači trudili da rade svoj posao? Zašto ne bi krali ako ne odgovaraju za to? To je naša filozofija, jer se sve posledice svode na par psovki onoga ko pretrpi štetu kriveći državu i vlast, a činjenica je da smo sami prema sebi nesavesni i u suštini ne želimo ništa da promenimo.
  14. Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing

    Ne treba se iznenaditi sa još boljim rezultatima nego prošle godine. Ne očekujem u samom startu neki rezultat, ali dok se stari lav malo privikne, a Giovinazzi ga podrži, siguran sam da mogu do solidnih rezultata. Prošle godine su imali, naročito Leclerc, dobar tempo u trci, i znali su da ostave veće timove iza sebe. Ove godine mislim da će velika borba biti na sredini grida, i da će tu Alfa svakako imati šta da kaže. Kako god, prejak je osećaj što se Alfa vratila u ovakav šampionat.
  15. VW Golf VIII / Golf 8

    I opet će biti najprodavaniji
×