Jump to content

banjo1990

Members
  • Content count

    1962
  • Joined

  • Last visited

About banjo1990

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/24/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 JTDm, F31 320d

Recent Profile Visitors

12826 profile views
  1. Problem sa kočnicama

    Kočioni cilindar najverovatnije.
  2. BMW 320d F31(pijaca)

    Da malo apdejtujem temu sa nekim informacijama. Početkom maja meseca sam napravio jedan krug Beograd-Verona-Milano uz usputno svraćanje do nekih lokaliteta. Prešao sam oko 2300km, nas četvoro u kolima i pun gepek do krova. Potrošnja po bordu je bila 5,1 l/100 km. U stvarnosti je malkice više, ali beznačajno. Vozio sam raznovrsno, kroz Hrvatsku konstantno 160km/h, a kasnije kroz Sloveniju i Italiju retko preko 140 km/h jer sam bio uslovljen stanjem saobraćaja. U povratku sam retko spuštao ispod 140km/h, jer su uslovi dozvoljavali. Bilo je malo i gradske vožnje, i vožnje kroz lokalna mesta. U svakom slučaju, potrošnjom sam prezadovoljan, i pomalo u neverici da tako malo troši.
  3. Niki Lauda: Sve bih uradio isto

    Neka je večna slava velikom šampionu! Veoma tužna vest.
  4. Razni blogeri, vlogeri...

    Ma lik je na nekim drogama...
  5. BMW 320D Touring crveni

    Nisam ja vozio, već moj ''gazda'', prijatelj . Prvi put u ovakvom takmičenju, mučio se dosta dok nije ušao u fazon, i taman kad je krenuo dobro da pegla u nedelju na treningu pukne diferencijal. Nije bilo šanse da se popravi do kvalifikacija, s obzirom da nismo imali rezervni. Ali dobro, za sledeći put smo mnogo pametniji, svestan sam da treba imati ceo magacin rezervnih delova s obzirom da smo konstantno poravljali neke sitnice, ali kvar na diferencijalu je nažalost bio kraj.
  6. BMW 320D Touring crveni

    Pretpostavljao sam da si gledao. Ja sam ovaj vikend bio prvi put kao deo dima...sigurno najlošijeg jer smo u odnosu na druge bili i goli i bosi .
  7. Činjenica je da ima dosta ljudi koji kupuju polovne gume i apropo toga opet kažem da ne bih stavljao polovnu gumu nikada pre ovakvog protekta. Ipak je to nešto što se proizvodi u EU i to daje neku sigurnost da je proizvod zadovoljavajući. Te iste gume su stavljali ljudi koje znam na mnogo jake automobile, vozili ih izuzetno velikim brzinama i svi je hvale s obzirom im je cena smešna. Kako god, smatram da za vozila koja se voze u lokalu gde je na 90% puteva dozvoljena brzina 50km/h, čisto bacanje para za premium gume. Da me neko ne shvati pogrešno, na svom automobilu uvek gledam da imam dobru gumu, i tu ne kalkulišem mnogo iz samo jednog razloga, a to je što kad vozim 160km/h u komadu 200km neću da razmišljam na čemu se vozim. Sa druge strane, npr. na Pola mi nije palo na pamet da stavim išta skuplje od Save.
  8. Možda desetinu dinara manje od 3600, jer je 20 komada izašlo malo manje od 72000 din.
  9. Ovo je profil 225/45 R17. Kakve udarce su pretrpele, nemam zamerku.
  10. Ne znam da li je neko imao iskustva sa protektiranim gumama Profil iz Poljske, ali mi smo ih stavili na možda najteži test, i pokazale su se odlično. Ceo dan driftovanje(mokra podloga) i dva puta takav udarac u beotnsku izbočinu na putu da nam je otpalo pola zadnjeg branika i felna dobila zakrivljenje. Guma ostala netaknuta. Za taj novac, onaj ko ne vozi ozbiljne maršute, ili koristi vozilo po gradu, mislim da nema greške. Ako izdržavaju zavaren diferencijal i V8 motor od 4.4 litra, izdržaće sigurno dugo i normalnu vožnju. Mislim da bih uvek pre stavio takvu gumu nego polovnu bilo kakvu.
  11. Alfa Romeo 147 - naknadna ugradnja navigacije?

    @Alfa 147 Ako misliš na fabričku varijantu, onda pored samog uređaja mora da se ugradi i gps prijemnik, mikrofon, da se u CAN BUS sistem dijagnostikom unese taj novi uređaj... I kada se sve to uradi i dalje imaš jedan poprilično zastareo uređaj ograničenih mogućnosti. Po meni je bolja varijanta ugradnje neke 2din multimedije koju možeš da kupiš na svakom ćošku, a postoje i tipske aftermarket multimedije za 147 u android varijanti što je možda i najbolja solucija.
  12. BMW 320d F31(pijaca)

    Ne znam, BMW preporučuje Castrol, tako da pretpostavljam je u on u pitanju. Po radnjama je teže naći da imaju na stanju Castrol koji ispunjava ACEA C3 i LL04 standard. Obično svi drže onaj neki ''obični'' Edge na kom nisam našao LL04 odnosno taj BMW-ov standard. Ovo ulje koje sipam se zove Twin Power Turbo.
  13. BMW 320D Touring crveni

    Mislim da beli žmigavci ne bi izgledali loše.
  14. BMW 320d F31(pijaca)

    @silenci Mislim da servis može i manje da košta, ali ja sam uzimao Mann-ove filtere i sipao BMW-ovo ulje. Inače, tamo preko ga menjaju na 30 hiljada, što ja svakako neću praktikovati, ali ruku na srce filter vazduha je bio potpuno čist, kao što i u filteru goriva nisam našao ni trunku neke strane čestice. Litar ulja je oko 1600 dinara. Kod nas je ovde među najskupljim, ali u poređenju sa cenama u EU je jeftino. Naravno, večito pitanje je da li je to ulje stvarno taj kvalitet, ali to Bog sami zna.
  15. BMW 320d F31(pijaca)

    Napravili su pizdariju sa tim lancem, naročito jer je stavljen sa zadnje strane motora pa mu je nemoguće prići. Sam set ne košta toliko, ali deru za ruke dosta jer se vadi ceo motor da bi se zamenio. Mada neki ga menjaju tako što skinu menjač pa ga nekim akrobacijama zavuku sa zadnje strane...
×