Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/20 in all areas

  1. 8 points
    Ivane, imamo ovde kolege kojima se takođe priviđaju stvari, ali ne od magle i zamora, već od korišćenja raznih supstanci [emoji3] Za sada zadovoljan LSD-om [emoji3]
  2. 4 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Tu se vise ne gleda potrosnja goriva, nego zivaca.
  3. 4 points
    Milutinac

    Funny photos

    Nisam siguran da je to bas i neka mana, ovih dana...
  4. 4 points
    Čak i vozilo bez DPF, a potpuno ispravnog motora, ne zagađuje ni delić koliko razlokan motor koji šiba ulje i sve i svašta kroz auspuh. Mi toga imamo pun saobraćaj, autobusi i kamioni koji šibaju plavi dim, a maštamo o zabrani Eur3. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  5. 4 points
    totti

    Funny photos

    Jeste, ali ne dupe od onih guzara Niki Minaž i Kim Kardašijan na koje se ti ložiš [emoji37][emoji2961] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. 3 points
    integralac

    Funny photos

  7. 3 points
    Axic

    Funny photos

  8. 3 points
    totti

    Funny photos

    Ma 'de pravo... pratim ja gospoDŽu od davnašnjih dana [emoji3] https://youtu.be/-2T9oKBKt8o Top je, ali deluje daleko starije. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. 3 points
    Milutinac

    Funny photos

    @totti JERI PRAVO? Kako cenis?
  10. 3 points
    francuz69

    Funny photos

    Jos ako se zove Monika - harmonika
  11. 3 points
    Milutinac

    Funny photos

    Bravo sa multimedijom i aut. klimom na cak 3 mesta, (jer jedno nije dovoljno), pokazuje spoljnu temperturu. I naravno na sva 3 mesta se temperatura razlikuje. 3 slike su slikane u razmaku od 5 sekundi Volim FIAT
  12. 2 points
    Onda skidaj branik i meci belo
  13. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.6 - izvlačenje više snage?

    @AnteLo Ako ima dobru kompresiju, greota je rasturati blok radi balansiranja delova ukoliko ne mislis snagu povecavati 50+% u odnosu na fabriku i ozbiljno da ga vozis na stazi. To ima smisla kad motori razvijaju max snagu na 75-8000 obrtaja, kada se vrte do 9000 obrtaja, nije toliko kriticno za motore koji ce maksimum imati na 6000-6500. Kompresiju mozes povecati na 10.5:1 i da vozis na 95icu, moze da se ide i do 11:1 ali onda mora sve da bude savrseno. Koliko da se brije je najbolje da se uradi kubiciranje i smanji komora koliko je potrebno za 10.5:1. Mada od toga neces bog zna koliko dobiti i bilo bi dobro uraditi barem idealno naleganje ventila, prosiriti kanale malo, zavisi koji 1.6 ima, ima ili 37.5/33 ili 39/31 ventile, mozes barem uraditi barem kombinaciju 39/33 ako ne bi zalazio u neke vanstandardne ventile. Bregasta zavisi od motora koji imas, mnogi 1.6 motori imaju 222 stepena, 1.1 iz Zastave ima 244 stepena, imas 1.6 sa mislim 256 stepeni, a imas i od Speicjala/Rally sa 270 stepeni, a naravno imas i nove sportske da kupis jace od tih. Idu i do preko 300 stepeni. Za karb nisam strucnjak, ali koje dizne da stavis ti verovatno niko nece moci reci, niti ima smisla posto ni ne znamo sta ce biti uradjeno na motoru na kraju. To se nabavi brdo dizni pa odes lepo na DYNO i menjas dizne i vidis koja mu "pase".
  14. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  15. 2 points
  16. 2 points
  17. 2 points
    totti

    Funny photos

    U moje vreme smo te guzičetine zvali Dalape ili dugmetare [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  18. 2 points
    djomla

    Funny photos

    To nisu dupeta, to su kanturine. A i ova nova moda, to u dupetu ima 50 kg sunce ti poljubim. [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  19. 2 points
    S druge strane, trenutno ne postoji alternativa za pogon takvih brodova, i ne deluje da će u skorije vreme da je bude... U pitanju su motori čije se radne zapremine mere u desetinama hiljada litara a snaga i po preko 100 hiljada HP, teško da će tu išta sem nekakvog nuklearnog reaktora moći da "legne" kao zamena... Jedino da se zabrane krstarenja zajedno sa smanjenjem ili zabranom upotrebe fosilnih goriva, ali to ne može preko noći, ni jedno ni drugo... Automobili su "lak plen" a ipak će barem malo smanjiti problem i time kupiti vreme za rešavanje onih pravih velikih zagađivača. Ne dopada se ni meni to, ali je neizbežno.
  20. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  21. 2 points
    neshtry

    Vicevi 120%

    Liči [emoji23] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  22. 1 point
    @Bugeera Jelte ? Sta, @Ivan zaheban ? Zelenasi ? Cek cek alu felne ? Da si dosao na skup, pa te ubaci u Sporta, pa provoza ko mene....pa shvatis kako ide zujalica i kako su sedista u Sportu do 00...eeee zivoteee A onda lepo sednes kod mene, pa se ukvaris u resho varijanti Salu na stranu, mislim za pare za koje se trenutno nudi i moze naći Bravo u različitim varijantama, ne može biti bolje u ovom segmentu a "održivo" sa aspekta pristupačnosti delova, posebno što gledaš 1,9 8/16V jer u tim varijantama je skoro 90% Stilo kompatibilan sa mehanikom. VI-ticu ne bi gledao, ne možeš je uzeti za pare za koje možeš da nađeš Brava u opremi u kojoj VI bi bila klot a la totale.
  23. 1 point
    neshtry

    Kuda ide ovaj svet?

    Lebtejebo kakva boleština... [emoji50]
  24. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    Postovani, problemi su svakodnevnost u nasem poslu.. Puno toga utice na gasenje kod lampice. Ako mozete dovesti auto javite se... Pogledacemo...
  25. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Da li je ovo realno??
  26. 1 point
    MS PK

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Radni sati kao za masine Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  27. 1 point
    MS PK

    Funny photos

    Drzi ti tvoje pedu uza zid i ne talasaj po mnogo [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  28. 1 point
    MS PK

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    To ti je 10l ako vozis dizel Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  29. 1 point
    MS PK

    Funny photos

    Sta bre ti imas sa tim na koje dupe se ja lozim? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  30. 1 point
    danijel55

    K: čep za alufelne Fiat Bravo Sport R17

    Hvala @Ivan .Nasao po tom broju u bogunovicu:2050din Auto garant-2200din
  31. 1 point
    PremieRacing

    BMW Serije 5 F10

    Neću ni da pletem ni da heklam, i meni je ovo lepo
  32. 1 point
    Onim komentarom iznad nisam hteo reći da mislim da je u redu to što beru voće sa niskih grana time što treniraju strogoću na auto industriji... To je samo realnost sveta u kome smo, i oni koji o tome odlučuju svakako imaju svoj rezon (bolje rečeno opravdanje) koji im se dopada i koji im je potreban i dovoljan da maksimalno odlažu rad na čistijem generisanju struje (odnosno energije uopšte) i efikasnijoj upotrebi resursa. Takođe činjenica je da motori SUS prljaju i da njihova unapređenja ili eliminiacija hoće pomoći - nedovoljno za drastične promene ali opet ne zanemarljivo. Apsolutno stoji da su nam toplane i elektrane apsolutna katastrofa... Ko je njima ikad tražio provereno funkcionalan DPF? Autobusi, iako prljavi, kada bi se uzelo da ljudi koji se u njima voze koriste auto (u Srbiji trenutno postoji oko 2 miliona registrovanih putničkih vozila), i to tako da ide dvoje po autu, ipak autobus manje zagađuje nego svi ti automobili kada bi se sabrali, osim ako bi značajan procenat bio električni. A opet i o tome je bilo priče, električni automobil treba napraviti, sa sve baterijama čija proizvodnja je katastrofa prljava, struju koju troši treba napraviti... Ipak, stoji da javni prevoz prvi treba "očistiti", jer nije sve u količini prljanja, ima nešto i u hemijskom sastavu... Efikasnost motora SUS je praktično limitirana na 60%, s tim da u praksi motori koji prilaze 50% su retkost, i jedan od njih je Mazdin SkyActiv-X, pri čemu su iz Mazde saopštili da obuzdamo očekivanja jer neće moći da postignu mnogo bolje od ovoga (u idealnim uslovima, peak efficiency bi mogao dostići oko 56%). Električni automobili, koliko god "nemali dušu" (što je i moj lični stav), pri punjenju ostvaruju oko 60% konverzione efikasnosti, i oko 70% termodinamičke (tačnije elektrohemijske) efikasnosti već danas, s tim da će dodatna poboljšanja obe brojke osetno podići. I dalje ostaje problem prihvatanja nuklearne energije, jer za nepokretnu fabriku/toplanu/štagod još i možemo da pozabadamo solarne i vetrovne farme, zakopamo geotermalni generator ili već nešto deseto uradimo u cilju iskorišćenja "zelenih" izvora energije... Automobile možemo relativno lako puniti, ali šta sa brodovima i avionima? Pa čak i kamionima? Osim ako nekim čudom nauka nabasa na baterije sa specifičnim energetskim kapacitetom koji je stotine puta veći od Li-Po, ostaju još samo nuklearni reaktori i parne turbine kao eventualno rešenje napuštanja sagorevanja fosilnih goriva...
  33. 1 point
    Milutinac

    Probna vozačka dozvola

    Oderu te. A ako naletis na Visekrunu budes srecan ako te ne nalupa, i to dobro. https://www.youtube.com/watch?v=8o1MbZ424G0
  34. 1 point
    Apsolutno se slažem. Sve je ovo prazna priča. Ajmo malo da se uozbilje pa da omasove ekofrendli goriva a Tehnički pregledi i ostali da rade svoj posao. Naravno, ni oni ne mogu sve dok ovi isti koji propisuju Zakon/e ne pokažu inicijativu. Trla baba... sa TT
  35. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Da citiram sam sebe i ono sto uzimam kao najmerodavnije - odmah konkretna cifra i podaci iz prakse. Malo se taljigalo oko vikenda, na boardu jutros stoji 472 km. Od toga je sve cista magistrala, a 40-ak km (nepunih 10%) lite beogradske guzve. Znaci i to bez nekog zestokog stajanja u koloni, kako zna da bude. Jucerasnja parcijalna prosecna brzina u povratku za BG je bila na blizu 70 km/h, sto govori da nije lagano vozeno. A ukupan prosek za ceo Trip (magistrala+malo grada) je 51 km/h, koji je vec jutros u BG kolonama odmah pao na 49 km/h. Tako da @danijel55 , kao sto smo caskali iznad - pomenutih 45 km/h proseka, maltene da grada videlo nije .
  36. 1 point
    Mi smo tu u kamenom dobu. Ako će nešto da zabrane, to trebaju da budu dimnjaci bez filtera, zatim neispravna vozila. Mi smo mnogo daleko od rešenja problema zagađenja i nećemo ga uskoro rešiti. Ko se brine za zdravlje može svoj problem da reši samo ako se odseli odavde. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  37. 1 point
  38. 1 point
    Vala bas debili...onda ispade moja zena najpametnija ..udje u kola kresne ma kolki minus bio i krece i vozi celih 1.3km i ugasi...mucen moj auto..odo da je nabodem sad [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  39. 1 point
    Ako si iz BGD dogovori se se momcima, pa preko vikenda kada idu na redovan susret neko će poneti dijagnostiku i obrisaće ti... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  40. 1 point
    Kosta Smosta

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Momci, oprezno zimi preko mostova. Iznad reke je vlaga koja se na mostu kondenzuje i pretvara u led. Brankov most svakodnevno prelazim i ne usđujem se da proverim da li imam prijanjanje (za kočnice). Kada shvatite da ste na ,,ledu'' koji se ne vidi upalite sva 4 migavca da upozorite ostale. Inače namerno na istom mestu (ako nema nikoga iza mene) proveravam da li pali ABS pri intenzivnijem kočenju i stvarno zavisi od dana do dana. Ovo važi i za dane kada nije bilo blizu 0.
  41. 1 point
    Sedla

    Funny photos

  42. 1 point
    uh gde bas njega da uzme, bio prevrtan 3 puta Salim se, video sam ga na oglasima i hteo sam da ga pogledam ali je jako brzo prodat pa pretpostavljam da je u dobrom stanju @MS PK a sto se koji je bolji, evo mi je konkurencija iz regiona
  43. 1 point
    E nije socivo, jer sam to probao ovako na slepo da mrdam, posto sam prvobitno mislio da nisam dobro zakacio sijalicu. I socivo mi deluje sve ok... Pokusacu sutra opet sa branikom, sta da radim, ako ne uspe, onda cu dalje da trazim resenje... Ako sam nesto radio vise puta od optike - to je skidanje branika Kriterijumi za odabir sledeceg auta: da li lokalni trapadzija zna da mu steluje trap i da li moze da se menja sijalica bez skidanja branika
  44. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

    Pa da, krmača se zvala Jagoda Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  45. 1 point
    Pa italijani su poznati po "custom" opremi, tako da nikada nisi siguran zapravo Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  46. 1 point
    Dale

    Funny photos

  47. 1 point
    Moderni Yugo u trejleru za Spider-Man: Into The Spider Verse Reklama za moderni Yugo u tom alternativnom univerzumu se pojavljuje u 40. sekundi trejlera
  48. 1 point
    Memminger Roadster 2.7: Legendarna Buba kao superautomobil Pre dve decenije Volkswagen je predstavio modernu interpretaciju legendarne Bube, ali mnogi će reći da ništa ne može zameniti ''original''. Napraviti ''moderni klasik'' je bio san Georga Memmingera, vlasnika tjuning kompanije iz bavarskog Reichertshofena. Memminger već dve decenije obnavlja Bube tako da izgledaju bolje od modela koji su izašli sa Volkswagenove fabričke trake. Modelom Memminger Roadster 2.7 je međutim otišao korak dalje i napravio superautomobil na bazi Bube. Roadster je postavljen na originalnu šasije Bube Cabrio, na standardnom međuosovinskom rastojanju od 2444 mm, automobil izgleda kao nekadašnji VW 1303 Cabriolet ''na steroidima''… Broj 2.7 u oznaci označava četvorocilindrični benzinac zapremine 2717 kubika koji je Memminger razvio na bazi motora Typ-4 iz modela VW 411/412. Motor snage 210 konja postavljen je centralno i obezbeđuje sjajne performanse automobilu težine 800 kg. Kočnice su preuzete od Porschea, instrumenti iz klasičnih Volkswagenovih automobila, nema puno elektronike, kompjutera, Roadster 2.7 je ''čisti vozački automobil'', obašnjava Georg Memminger. Uživanje na otvorenom, u dvosedu koji razvija više od 200 km/h, sve to u kultnom klasiku. Georg Memminger je ispunio san. Ukoliko bude zainteresovanih, spreman je za proizvodnju mini serije od 20-ak automobila. preuzeto sa - Auto Blog
  49. 1 point
    Bilo koja dijagnostika koja može da uradi (pristupi) tablu. Ovako se radi reset: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44243-fiat-stilo-service-due-resetovanje-servisa/ Nemoj da te buni što piše Stilo, isto je i kod tvog auta.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...