Jump to content
FAS Euroauto Goran

Bugeera

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About Bugeera

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Obrenovac

Previous Fields

  • Garage
    Citroen C4 2008 1.4b

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16519195/fiat-bravo-20-mjtd-165hp
  2. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16483074/fiat-bravo-16-mjet?ref=featured-branding-search Neko reče da ovaj 105 konja nije nešto motor? Kakvi su oni zapravo, ja se malo razočarao kada sam saznao da 1.6 ima plastičnu izduvnu, dok je 1.9 već sa jačom. Je l ok ovih 105 konjića ili je malo tromiji, osetili se? Da ne kačim sve slike, malo je izubijan po rubovima, treba odraditi da ne krene da korodira, fin autić ovako generalno.
  3. Iskreno i meni je daleko da idem do Beograda za servis, kamo li njemu koji je još dalji, plus mu treba samo drugo mišljenje. Ne verujem da neko od beogradskih servisera ima vremena da uzme samo da dijagnostifikuje bez da se unapred zove i zakazuje jer osećam da su prepuni servisi. Nadao sam se da je neko iz okoline sa foruma pa zna nekog majstora. Inače meni mnogo sumnjivo kako to odjednom tako da krene da piša ulje, nije se do sad žalio, plus šta sam sve hvale pročitao na račun ovog motora, do duše ne ovaj sa 115 konja, ali šta je pet konja gore dole Ne bio mu ja u koži
  4. Drugari treba mi preporuka za majstora negde u trouglu Obrenovac, Ub, Vladimirci. Lanchia Lybra 1.9 85kw. Troši ulje, a izbacuje beli dim. Smrdi ulje u kabini! Majstor njegov kaže mora generalna, što je oko 600 do 800€, a auto kupljen za 1300 pre dve godine... Znači neki Fiat-Lanchia majstor u toj okolini, ako znate nekog pa da saljem kuma, bas mu je frka ds bi znao da l da ga prodaje tako ili da resava ako je nesto drugo jeftinije.
  5. I Bravo ima panorame, napisah da je samo primer, nevezano za model. Al svakako nek moderator prebaci gde treba
  6. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15885614/fiat-croma-19mjtd?pickedMessage=1 Nevezano za model - naleteo mi sad, stavio link samo kao primer. Kakva su vaša mišljenja o šiberu i panoramama? Kako utiče to leti a kako zimi? Kako na putnike, a kako na potrošnju zbog klime? Da li se više zagreva i smeta to sunce ili povećava ugođaj putovanja?
  7. Ovaj čini mi se bleji na oglasima sa istim slikama od kako ja pratim. Jače od godinu dana
  8. Juče da sam umro ne bih znao da je Fiat 198 zapravo Fiat Bravo 2 plakaNe
  9. Sad mi nešto pade na pamet. Koliko bi se isplatilo da se recimo nađe neki sa siromašnijom opremom uz recimo tempomat a ostalo da se dodaje lagano. Naslon za ruku, drugi volan ili presvlačenje, zamena papučica ili dodavanje alu "presvlake", alu kadice, multimedija, rikverc kamera, kačketić i prag (mada prvo treba da te usere da nađeš) sve tako po malo... Razlika u oglasima kod klot automobila i sa opremom ide i preko 1500€ u istom godištu, tako da po mom mišljenju više se nekako isplati da sam ulažeš nego da kupiš gotovo, biraš šta hoćeš.
  10. Evo i ja da podelim iskustvo oko kupovanja automobila, čisto za ljude koji sada kupuju ili prvi put kupuju, da se ne zajebu kao ja. Ako je previše offtopic vi obrišite sve sem kraja. Ja sam gledao da uzmem što mlađi automobil za nekih 3500€ 2017. Gledao sam samo benzince jer sam pre toga vozio i delio sa matorim jednog TNG Golfa i 2 dizel Astre. Opela više u životu neću voziti makar pravili spejs šatl to je iskustvo broj dva, dok je iskustvo broj jedan - je*em ti plin i ko ga implementira u autoindustriju. Dolazimo do odabira iz 2017, Citroen C4 2008 1.4. U' reko biiip vidi benzinac, biće jeftina registracija za 1400 kubika, to će malo da troši itd. Posle evo 2 i po godine vožnje auto me bukvalno ubio u pojam. Dosadan za vožnju, trom, (primera radi išao sam da ćaletu vidim da pazari nekog Golfa 2006 1.4 takođe i prijatno sam se iznenadio kako vuče, a vidim da nije nešto održavan, kvačilo mu je propadalo ko da ga i nema a vukao bolje od mog Citroena) Auto održavam i vozio sam ga par puta kod majstora čak i kad je sve bilo tip top čisto da pogleda preventivno. Džaba kad to nije to. Uopšte se nisam informisao pre kupovine o motorizaciji (kao što sad radim, čitam ovde 6 meseci o Bravu lepteje*o) 1.4 motori gutaju ulje više od ostalih, a nisu ni štedljivi po pitanju goriva. Potrošnja uopšte nije tako niska kao što sam očekivao da će biti za jedan auto od 1400 kubika, 6.5-7.5 prosek. C4 je sto kilograma lakši od Brava2 i mogu da zamislim kako je tek voziti atmosferca u njemu ako mi je ovaj trom. Tako da bih se pridružio savetu Ivana da se oglasi gledaju često i da se čeka na ono što vama treba, da se dobro informišete o modelu koji bi pazarili i prvenstveno da se nađe dobar majstor. Džaba kupovina dobrog automobila, kada ga odvezete kod nekog dunđera ili priučenog majstora koji rade sve od indijske Tate do američkog Krajslera i usere vam auto. Naravno da je za vozače za manjom prosečnom kilometražom bolje uzeti benzinca neko dizela svakako, a to da li ćete turbo benzinca ili ne to je sasvim individualna stvar. Neko voli rizik, neko ne. Ivan napisa da je održavanje isto, jeste kada imaš sreće sa kupovinom pa ti ne zapadne "mačka u džaku". Zamisli nekoga sa prosečnim primanjima kada ga majstor preko telefona usreći, e ovo što je seckalo ti je plivajući. Jeste, što kaže moj matori, središ to i miran si narednih 6 godina, ali kod drugog motora zna da neće imati tih problema (opet pišem ako je mačka u džaku može da mu ode i više kinte na neke druge stvari). TLTR: ultimativni savet za kupovinu, * svedite odluku na 3 modela uz pomoć generalnog utiska drugih vlasnika - dooobro se informišite * nađite majstore dobre za njih (najbolja fora, idite kod nekog majstora koji recimo radi samo VW i pitajte da vam radi Brava, on će da vas odjebe učtivo time što će vam dati preporuku na nekog drugog, pošto je opštepoznato da majstori retko hvale druge majstore, znači da preporučeni nije šalabajzer - osim naravno ako majstoru nisi naskakao na ženu pa sad hoće da izgineš negde ) * pretražujte konstantno, pratite kretanje cena i ponude * na kraju dajte kaparu da bi odvezli auto kod svog majstora i proverili šta sve fali (u mom slučaju dao sam čoveku 50€, oterao kod majstora pregledao sve, vratio se sutra, spustio za ono što treba da se popravi i preneo auto, svi srećni)
  11. Čudo si vraćao multijet znak. Predpostavljam zbog "tehničara"
  12. Bugeera

    Ma OFF BRE!

    Da da, novi vlasnik, a bivši Alfa mužjak, sa Citroen grupe. Inače samo nek se dobro krka! Takođe sam čuo od mnogih ljudi među kojima i moj kumara, kad on kaže da je kafana top onda tu nema greške. Kod Kaleta pola Beograda jede i svi saobraćajci, tako da se može i popit'
  13. Pa zato i pitam, znači bukvalno sve zavisi od tvog tehničkog pregleda. Ako se dogovorite da zažmure na neke stvari nema problema. Jer pajkan sigurno ne zna, sem ako nije neki od forumaša a njima arhivu retko ko da će kopati za takvim stvarima. Dakle odgovor na moje pitanje je "odeš kod likova za tehnički i pitaš šta može da se namigne, šta ne"

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...