Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/22 in all areas

  1. 9 points
    shuxx

    Funny photos

    [emoji1787] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  2. 7 points
    Axic

    Funny photos

  3. 7 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  4. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  5. 5 points
    dach@

    Funny photos

  6. 4 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  7. 3 points
    bane1321

    F1: Španija 2022

    Ali ne bi svako mogao u realno slabijem bolidu da odmah vrati poziciju. Perez je u toku borbe između Maksa i Rasela imao bolji tempo i dva kruga je tražio od klub da ga pusti ispred Mada da bi obišao Rasela. To je i uspeo odmah nakon što je Maks otišao u boks. Da su ga tada pustili, ko zna šta bi bilo!
  8. 3 points
    darkman14

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Uzmi novog tipa... 1.4 95ks Malo troši, jeftino održavanje, nov auto, leti po ap...
  9. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  10. 3 points
    YUgisa

    Zatamnjena stakla

    Ovima pod obavezno javiti da patentiraju ovih 0%, jer su pametniji od najvecih strucnjaka na svetu s obzirom da zatamnjenje ustvari znaci prigusenje svetlosti i cak i najsavrsenija stakla koja se koriste u naucnim svrhama su par procenata, a komercijalno dostupna stakla fazon ni ne idu ispod 12% koliko se secam, na autima fabricki su normalna stakla izmedju 15 i 30%... Zato je i propisano 30% napred. Isto kao sto mnogi lupaju kako je soferka 0, a bocna prednja mogu 30%. Meri se ukupno, ne naknadno i veci deo dozvoljenog ispred B stuba je vec ono sto imate. Napred u najboljem slucaju moze "skroz providna" koje su u fazonu oko 10% najcesce, a i to samo zato sto cak i da imate fabricko staklo od 25%, teoretski postoji sansa prodje folija od 10% jer zbog prelamanja svetlosti ukupno zatamnjenje ne ispada automatski sabiranje tih brojki, nego ukupna brojka bude negde izmedju. Ali znam za slucaj coveka koji nije uspeo preci ni sa tom folijom, istina ako nemate upadljiv auto i zalepite sva stakla sa tom folijom, verovatno su male sanse da ce iko toliko zagledati da vam primeti to na staklima ukoliko je uradjeno kvalitetno da nema vidljivh mehurica. Nema veze puno sa trenutnom tematikom u temi, ali stvarno pocinje da iritira da firme nisu u stanju najosnovnije podatke o svom poslu da prikazu ispravno, bez obzira na to da li znaju da zalepe te folije na auto.
  11. 3 points
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    @moron ja sam trenutno na 240.000 @Ivan 60€ to je ulje za Alfu za godinu dana!
  12. 3 points
    rocket

    Funny photos

    Sećam se reklame koja je bila pre 15-ak god po bilbordima. Riba napravila špagu a, ispod piše nešto kao "prijanja na sve podloge". Mislim da je bila za pireli ili mišelin i siguran sam da slično nećemo videti jer nije politički korektno Našao
  13. 2 points
    ChobbyNS

    Alfa Romeo GT

    Red je da se jednom godisnje javim u mojoj umrloj temi GT je i dalje tu, sluzi lepo, sredjuje se polako, kako se ima para i vremena U skorije vreme je uzet set GTA felni za zimu, gume su tigar smece ali obzirom da ne mrdam zimi iz grada s autom i vise nego dovoljno. Zamenjen je i set kvacila kao i 2 gornje viljuske pre par hiljada km. Pre par dana zamenjene sajle rucne, ugradjene ATE, zamenjena remenica radilice, montirane gewinde i uradjena optika. Auto se vozi odlicno, tek za nijansu neudobniji nego na oprugama a dosta nizi i mnogo upravljiviji. Farovi su na sredjivanju, ugradjuju se projektori sa DRL prstenovima, trebalo bi i to da stigne ovih dana pa da se kompletira estetika koliko toliko U skorije vreme je u planu prelazak na 330mm brembo, presvlacenje neba i stubova u crno a do tada ce se roditi neke nove ideje sigurno
  14. 2 points
    Možda i pre, zavisi kako se uklopi transport. Mom kumu je napravljen 7. aprila, a isporučen krajem meseca.
  15. 2 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  16. 2 points
    shuxx

    Biciklizam

    Neznanje je blagostanje, ima neka izreka. Zapravo je suprotno. Zamenio sam kocione plocice, i bajs koci ko nikad. Cak sam primetio i da mi je sajla prednje kocnice pred pucanjem, pa je i ona zamenjena. Prva voznja posle zamene plocica, PK do Krajkovackog jezera. Stara ruta, valjano naporna. Ali na njoj su dva lepa jezera, pa pogled na njih odmara dusu i telo. Puno porodica na pikniku kraj jezera, mnogi rostiljaju, neki pecaju... Mir i tisina Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  17. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Iskorišćene mreže sa džepovima na čičak, taman ko da su krojene za bočna udubljenja ispod zvučnika u gepeku Sent from my DN2103 using Tapatalk
  18. 2 points
    Tipo Shumadija edition
  19. 2 points
    dach@

    Funny photos

  20. 2 points
    Dale

    Funny photos

    U menzi su se tako najsitnije studentkinje uvek hvatale za tanjir sa najvecom beckom sniclom(inace premija medju obrocima) i uvek pojedu jedva pola...
  21. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    Princip isti,sve su ostalo nijanse... Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 1 point
    Ivan

    Zatamnjena stakla

    Napisi obavezno ovde povratnu informaciju, da ljudi imaju info iz prve ruke.
  23. 1 point
    Usao sam vec u 5. godinu vlasnistva, sve hocu tim povodom da napisem review o Nuova Bravo kao modelu, iz mog skromnog iskustva. Znacice mozda zainteresovanim za kupovinu a i neka ostane zapisano na forumu. Pa konacno da uhvatim vremena, a i da se nakanim . Motorizacija - "cuveni" 1.4 MultiAir Turbo, u verziji od 140 KS, u Sport modu 260 Njutna, u Normal modu "prisrafljen" na 230 Njutna. Napisah "cuveni", zbog svih prica vezanih za MA jedinicu (manje ili vise tacnih), zbog koje su me vecinom odgovarali od kupovine bas te motorizacije. Kao i davno za JTD, kada se ovde tek pojavio. Ali ja sam malo drugaciji i ne povodim se misljenjem vecine. Jednostavno me je masina kupila na prvu voznju - vrlo lepo ide pogotovo u Sport modu, obrtni dostupan vec "iz bunara" sa obrtajima negde od 1.800 rpm, max snaga dostupna vec na 5.000 rpm, a ima je kroz pun opseg obrtaja. Sto znaci da (pogotovo po gradu) moze da se vozi maltene kao dizel na vr' gasa uz malu potrosnju, a opet i lepo da se igra u visokim obrtajima kada ti dodje da se izduvas na otvorenom. Kupljeno . Potrosnja oko 15-20% manja nego na T-Jet 150, nema zaje*ancije sa ekologijom kao kod dizela, niska cena registracije - tako da kada sam podvukao crtu, racunao sam i da se desi neka igranka sa MA jedinicom, potrli bi je troskovi koje bi sigurno imao sa drugim motorizacijama. Ako ne, samo sam u plusu. Ali opet kazem, prevagu su prvenstveno odnele vozne karakteristike. Za sada, da ne ureknem, sve super radi, revizija MA jedinice je poslednja koja je isla na ovu motorizaciju, sa kraja 2013. godine. Jedina investicija i ono sa cim je auto svesno kupljen, bio je problemcic na Wastegate ventilu, na izduvnom delu Garrett GT1238 turba, glavio je u nekom polozaju. Manifestovalo se najvise slabijom vucom od 140-150 km/h pa navise. Neko mozda nista ne bi ni cackao jer je auto lepo isao do tih brzina. Posto sam pi*ajzla, to je sredjeno odmah po kupovini uz veliki servis. A kada se turbo vec skidao, prekontrolisano je i preventivno zamenjeno sve ostalo u TS Uzice. Redovno odrzavanje, ali cisto da pomenem - na proslom malom servisu zamenjene svecice. Idu iskljucivo iridijumske, licno teram fabricku preporuku. Tj. NGK, Iridium Laser, oznaka IKR9J8, cena im je oko 14 EUR po komadu. Mali servis nepunih 60 EUR sa rukama, veliki nepunih 200 EUR. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, za 4 godine i kusur, bilo kakvih problema ili kvarova oko motorizacije = 0. Milina za voznju, bukvalno sipas i ne mislis. Menjac - dobro poznati FPT-ov C635 koji krece od 2010. godine, generalno pouzdan menjac koji ide u gomilu turbo i benzinskih i dizelskih FCA modela. Takodje na velikom servisu, zamenjeno menjacko ulje, sve lepo radi, nedavno sam se iz dosade zezao i malo podmazao mehanizam biraca na samom zvonu menjaca i jabucicu u kabini. Nije nista falilo ni ranije, ali sada moze da se salta i bukvalno malim prstom, ima i to na zadnjem videu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83883-fiat-nuova-bravo-podmazivanje-sajli-i-mehanizma-za-biranje-na-zvonu-menjaca/ Trap - neverovatno ali istinito za Fiat , do sada kvarova = 0. Ramena, stabilizatori, sve je jos uvek onako kako je auto stigao iz Svice, cak trenutno jos uvek nema ni naznake da ce nesto otici. Kazem neverovatno, jer sam na Stilu stabilizatore menjao svaki cas, a viljuske 2 puta. Pisah vec da je moguce i da je do kvaliteta delova, ali i primetno lakseg motora u nosu. Zbog cega se auto i daleko lepse vozi kroz krivine od 1.9. Mada tome doprinosi i fabricki najniza verzija vesanja za Bravo. Zadnji sileni takodje bez problema. Oprema - vrlo lepa za Bravo, Sport verzija. Spolja su to pragovi i kacket, tamna stakla, prednji+zadnji parking senzori, 17'' dvobojne Sport felne (izbacenije, sa manjim ET za restyle), duple cevke izduva, hrom lajsna ispod prozora. Unutra profilisana dvobojna sedista, konfigurabilni Matrix diplej, digitalna klima, tempomat, alu-pedale, modovi voznje, Stop&Start sra*e , Blue&Me (handsfree telefon+MP3 mjuza+glasovne komande)... Ono sto mi je falilo sa Stila sam doradio naknadno za smesne pare: - ksenon 4300K, "CN Light": https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43708-xenoni-projektori-iskustva/&do=findComment&comment=1517711 - novija verzija InstantNav navigacije: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64656-fiat-nuova-bravo-promena-jezika/&do=findComment&comment=1616605 - polica za naocari sa Crome/Delte: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81541-nuova-bravo-ugradnja-nosačapolice-za-naočare/ - u restyle je reseno ljustenje koze sa startnih verzija, tako da nije bilo nikakvih problema. Ali me je odusevilo kako radi nas drugar Steva, imamo i popust pa sam mu poverio volan: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37980-presvlačenje-kožom/&do=findComment&comment=1631414 Sam enterijer je na restyle verziji vrlo lepo usukan, jos uvek nema cvrcaka, prijatni materijali pogotovo u gornjem delu... Kvantni skok u odnosu na Stilo koji sam prethodno imao. A generalno vrlo lepo i kvalitativno i vizuelno odradjeno, konzola okrenuta ka vozacu, cajgeri u dubokim hromiranim tunelima, ususkano oko vozaca, pun zvuk zatvaranja vrata... Potrosnja - do Corone se za 2 godine i kusur drzala na 6.7 l proseka po cepu. U Coroni je zbog dosta vise lokala to otislo na trunku preko 7l. Da bi zadnjih meseci, sa mojim prosekom otvorenog puta to opet pocelo da pada i sada je na okruglo 7.02 l. Vrlo sam zadovoljan, jer je u uslovima gde je potrosnja sa benzincem bila pomenutih 6.7 l, Stilo JTD je za 11 godina po cepu imao 6.1 l. Tako da mozete videti i sami odnos sa sadasnjim cenama goriva. Registracija - 20.600 din papirologija sa 1. premijskim stepenom, plus naravno cena tehnickog. Zabarske brljotine - u restyle je popravljeno prilicno stvari, ali ih opet ima par, srecom se sve jeftino resava. Najvise tu mislim na "Al" osvetljenje (Magneti Marelli): - pored ubacenih xenona, projektori su mi solidni pa srecom nije bilo potrebe da se menjaju. Ali gornja povrsina fara placa danak dizajnu i izlozenosti suncu, pa sam malo picnuo farove u DIY varijanti: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44283-poliranje-farova/&do=findComment&comment=1607886 - desna maglenka dobra, leva malo pozutela, pi*ajzla je menjala tu levu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/ - standardno, znak pozadi na mikroprekidacu gepeka: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76043-fiat-bravo-uputstvo-za-zamenu-zadnjeg-znakaprekidača-za-gepek/&do=findComment&comment=1645640 - opet standardno, obloga plastike oko rucne: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78846-nuova-bravodelta-popravka-plastike-oko-ručne-kočnice/ Summa summarum - vrlo lepo sklopljen autic, sa odlicnom motorizacijom, umeren potrosac, uz par sitnica koje se vrlo lako srede u DIY varijanti. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, bukvalno ni jedan jedini kvar, auto je do sada bio u servisu samo za male servise. Slatko smo se navozali, region, par puta na more, Dalmacija, Istanbul, a stigli smo da se provozamo i po Aziji . Od troskova su uglavnom bili moji hirovi (iz Svice je stigao sa maltene novim Pirelli gumama i OEM akumulatorom, tako da sam bio postedjen i tog troska). Izuzetno sam zadovoljan kupovinom i kako sluzi, a za sledeci auto iz klase bih (uz slican setup, motorizaciju i opremu), birao jedino nesto mladje 2017-2018, sa fabrickim ksenonima . Licno mislim da je neka restyle verzija Brava sa kraja produkcije (2012-2013), u dobroj opremi (Emotion ili Sport), sa bilo kojom motorizacijom sem 1.4 90 atmo benzinca ili 1.6 90/105 dizelasa - u ovoj konstelaciji poludelih cena, jos uvek sasvim pristojan izbor za to godiste i Compact klasu. PS: Za zle jezike - ne sprema se prodaja , u pitanju je cisto moja zelja da na jednom mestu ostavim zapisano neko licno iskustvo sa modelom, u 5. godini vlasnistva. Posto i privatno dobijam puno pitanja. Ako bilo kome pomogne u nekoj eventualnoj glavolomci, cilj je ispunjen.
  24. 1 point
    Axic

    Funny photos

  25. 1 point
    dach@

    F1: Španija 2022

    Popravio se Mercedes dosta ali slab je trkački tempo još barem za Red Bull. Teško bi se Lekler i danas odbranio da nije bilo one greške Maxa. Saincu je već propala sezona,sad forsira na silu nešto ali sve više grešaka.
  26. 1 point
    Ivan

    F1: Španija 2022

    Verstappen nakon gomile problema i dosta sreće slavio u Barseloni Holanđanin i Red Bull su preuzeli vodeću poziciju u obe konkurencije zahvaljujući dvostrukoj pobedi i odustajanju Charlesa Leclerca. Start trke je bio prilično Haotičan za nekoliko vozača. Leclerc i Verstappen su zadržali pozicije, ali je Sainz loše krenuo i pao na šesto mesto iza Hamiltona. Russel i Perez su napredovali na treće i četvrto mesto, a Hamilton je bio u nešto podređenijem položaju pošto je jedini startovao na tvrdim srednje tvrdim gumama. Njega je sa spoljne strane u krivini 3 obišao Sainz, a onda je u napad krenuo i Magnussen, ali je došlo do kontakta sa Mercedesom i danac je završio van staze. Hamilton je morao u boks nakon toga i pao je na začelje kao i Magnussen, koji se vratio u trku. Odličan početak trke su imali vozači Alpine koji su se velikom brzinom probijali prema prvih 10, a dobar posao je na čelu obavljao i Leclerc, koji je postepeno gradio svoju prednost ispred Verstappena. Situacija se polako stabilizovala, a onda je krenuo haos. Prvo je u 8. krugu Sainza iznenadio vetar u krivini 4, a onda krug kasnije i Verstappena. Obojica su izleteli sa staze, pa se Verstappen vratio na četvrto, a Sainz na deveto mesto. Perez je u 11. krugu morao da pusti Verstappena koji je krenuo u poteru za Russellom, ali su ubrzo obojica morala na promenu guma. Pozicije su ostale nepromenjene, i Verstappen je odmah krenuo u napad, ali se suočio i sa problemom pošto mu DRS nije radio. Tačnije, radio je, ali samo povremeno, a u trenucima i kada je imao priliku za ozbiljan napad, Russell se fantastično branio. Sve to je trajalo i trajalo i omogućilo je Leclercu da izgradi ogromnu prednost, mirno ode u boks u 21. krugu i vrati se 6 sekundi ispred Russella. U 24. krugu smo videli sjajnu bitku između Verstappena i Russella. Svetski šampion je uspeo da prođe sa unutrašnje strane u krivini 1, ali se Russel vratio spolja u krivinama 2 i 3 i povratio svoje mesto. Verstappen je bivao sve više frustriran u tim trenucima, ali je sigurno mogao da se opusti tri kruga kasnije kada se dogodio ključni trenutak trke. Naime, Leclerc je doživeo problem sa motorom (po zvuku je delovalo da je otkazao ERS) zbog čega je morao da se vrati u boks i odustane. Russell je preuzeo lidersku poziciju, a Verstappen je dva kruga kasnije otišao na drugu promenu guma i prešao je na meku komponentu kako bi pokušao da preskoči vozača Mercedesa kroz boks. To je oslobodilo Pereza koji nije kao njegov timski kolega imao problem sa DRS-om, pa je u 31. krugu poveo nakon što je obišao Russella na glavnom pravcu. Trka se u tim trenucima konačno primirila. Vozači su polako redom menjali gume. Russell je u 36. krugu otišao na svoj drugi pit-stop i očekivano se vratio na treće mesto iza Verstappena, koji je na mekim gumama sustizao Pereza. Iza njih je sjajnu trku vozio Bottas na četvrtom mestu, dok se Sainz nakon problema na početku probio do pete pozicije. U poslednjih 16. krugova su svi po još jednom zamenili gume. Perez je to učinio prvi u Red Bull, dok je Verstappen sačekao još nekoliko krugova. Između njih je razlika nakon tih zamena bila šst sekundi, ali je Holanđanin imao znatno svežije gume i bolji tempo. Ipak, DRS mu opet nije radio kada je sustigao Pereza, pa ga je Meksikanac desetak krugova pre kraja pustio u krivini 4 nakon timskih naređenja sa pit-wall-a. U poslednjih nekoliko krugova se otvorila i sjajna borba za četvrto mesto pošto je Hamilton je imao sjajan tempo na mekim gumama u odnosu na Bottasa i Sainza. Španac je uspeo da obiđe bivšeg vozača Mercedesa, a Hamilton je učinio isto odmah za njim. Nakon par mirnijih krugova je sedmostruki svetski šampion napao i Sainza i sjajno ga prošao sa spoljne strane u krivini 1. Delovalo je da su Mercedesu garantovane pozicije 3 i 4, ali se onda dva kruga pre kraja dogodio peh kod Hamiltona kojem je počelo da nestaje goriva. On je zbog toga morao da uspori na pravcima, što je omogućilo Sainzu da se vrati na četvrto mesto. Vertsappen je na čelu mirno priveo trku kraju ispred Pereza, koji je vozio najbrži krug i tako doneo Red bullu maksimalne bodove u Španiji. Russell se još jednom popeo na podijum sa Mercedesom ispred Sainza i Hamiltona, dok je Bottas bio sjajan šesti za Alfa Romeo. Jednako dobru trku je imao Ocon u Alpini na sedmo mestu, Norris je bio osmi, Alonso deveti, dok je poslednji poen osvojio Tsunoda. Red Bull je ovim rezultatom preuzeo vodeću poziciju u obe konkurencije, a sledeća trka je na programu veća za nedelju dana u Monaku gde će Ferrari želeti žarko da se iskupi za današnji rezultat. Preuzeto sa: pole-position.rs
  27. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    m.aliexpress.com/item/1005003249468968.html
  28. 1 point
    Axic

    Zatamnjena stakla

    @Dzimbo sva stakla su ti već fabrički blago tonirana 10 do 15% tako da za prednja bilo koja folija od 25-30% prelazi dozvoljenih 30%. Moj ti je savet da na prednjim odradiš providnu sa 99% UV zaštitom. Neće je niko primetiti a tebi će puno značiti. Kod mene na Puntu je ta providna na celom autu osim šoferke već 5 godina i veruj mi da mi znači jer se kožna sedišta ne upale kao kad je bilo bez njih.
  29. 1 point
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Slazem se normalno je nego sam se i ja odvikao, sreca imam dosta iskustva pa znam sta treba ali uslovi puta i jaka krivina ne dozvole da ga zadrzis u obrtajima... Za zvukove sam pisao bio, zvizdi menjac i tandara kvacilo i zvuk kao da prokliza kad se menjaju brzine, zasigurno je da prokliza to i jeste namena lamele ali je nekako bas čujno, kao recimo kamen brusilice zvuk u momentu kad staje a jos uvek brusi. Sve u svemu ok, samo iznosim utiske kakvi su nek zna ko čita mozda ga zanima, dalje nemam sta da dodam tj da se "natezem", tako je kako je i frustraciju sam izduvao ovde izvinjavam se ako je neko doziveo nesto licno. Mogu dodati ako bas bude neko pitanje [emoji4]
  30. 1 point
    c++

    Moj Puntic

    Razlika ogromna Lepota za voziti.. Ma lupalo kad preko lezecih prelazim ili blagih rupa.. Kao da imam drvene tockove haha
  31. 1 point
    Sledeće nedelje ili sledeće sedmice? Nedeljom je parking besplatan, radnim danom je dnevna karta 150 din.
  32. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Mreže su sa Alija, imam ima već nekoliko godina. Kvalitet odličan, čičak traka je baš jaka i široka, nisam se nadao da će biti tako izdržljive. Imam i one male sa plastičnim okvirima u obliku slova "U" koje na okviru imaju 3M lepljivu traku , lepe se na plastiku, veličine 10x5 cm, isto odlične. Ova desno se malo razvukla jer je držala teže stvari. Za prsluk, krpe, male bočice, kese, itd, odlična. Ostalo mi da nađem još jednu veliku mrežu za pod gepeka i to je to, možda stavim i neke pak tregere ako nađem lepe. Sent from my DN2103 using Tapatalk
  33. 1 point
    dach@

    Zatamnjena stakla

    @Dzimbo ti mali prozorčići nemaju veze sa atestom ni šta stavljate na njih. Realno ružno je da se ne stave te folije spolja,jedino uparkiravanje ukoso ne vidite ništa kad idete u rikverc. Folije do 80% pozadi nesmetaju ni noću iznutra deluju kao blago tonirana. Isto važi i za ona dva stakla izmedju šoferke i prednjih vrata treba i ona da se urade sa tim providnim folijama njih isto niko ne gleda a ne morate ni da pominjete jer se realno ništa i ne vidi. Što se tiče DarkGlass a burazer je radio nešto tu blizu njih i svrati da pita za folije. Ima neki sa bradicom to im je valjda šef ubedjivao je burazera da su ta 2 prednja stakla ustvari plastika kao i pozadi. A lepo se vidi na njima da su stakla i tako i piše kao što na ta dva zadnja piše plastik. Pitanje dal oni uopšte i hoće da lepe ta dva prednja mala stakla jel ima tu cimanja da se odradi kako treba
  34. 1 point
    Ako sumnjas da se kajlica poremetila, mozes da pogledas zarez i na rupi kod zamajca, postoji neki geni poklopac, ispod koga su reperi.
  35. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    Ne tako smesno, koliko je edukativno Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  36. 1 point
    Grafit

    Funny photos

    Ja se sećam prvih reklama za kablovsku u N. Sadu: Viče jedan: Baci kabl! Drugi: What? Prvi: Do you speak english? Drugi: Yes! Prvi: Pa, baci taj kabl! ______________ Ili reklama za neku banku gde namontirana poslovna ženska/manekenka sedi na klupi u parku i kucka nešto na lap topu, a pored nje sendvič od po metra. Veoma istinita reklama...
  37. 1 point
    pozdrav... kolega me uputio na ovaj forum jer sam aktivan na forumu Honda Cluba Srbija več duži niz godina... eto nedavno sam nakon 15 godina navlačenja kamp prikolice napravio i taj korak i kupio prvog fiata... moj prvi FIĆO! nadgradnja nije Adria već talijanski McLouis... a paket opreme nije kao Coral koji je osnovni model u Adriji već je upoređujuća Adria Matrixu... spominjali ste u prvom postu da je 1.9... nije - jer ova generacija ima tri motora 2.2, 2.3 i 3.0.... mali kompaktni kamperi obično su na 2.2 motorima i među nama kampistima taj motor nije baš neka sreća.... mnogi su imali neke kvarove, 2.3 je odličan i dugotrajan, a 3.0 je prejak i najveći problem je kvačilo.... Ducato općenito glasi kao najbolja kupnja, a jedino što ga trenutno pobjeđuje je novi Renault Master za kojega novi vlasnici imaju samo riječi pozitive... od vožnje, ubrzanja, kočenja.... kamper je uvijek oko 3,5 tone težak i to je najveći problem plus i veliko otpor zraka .... zato nije čudo da neke komponente ovjesa, kočnice te lamela stradaju ranije nego na kombijima... ako koga što zanima o kamperima i kamp prikolicama, te samom kampiranju - vrlo rado ću odgovoriti... evo specifikacija i par slikica mog Ducata..... McLouis MC4 - 72, poluintegrirani 2.3 JTD, 131 KS 2011. proizvodnja (prva reg. 2013) 54000 km (sada) 2x bračni krevet - jedan je tzv. royal jer je pristupačan s dvije strane, a jedan se spušta s plafona iznad garniture na pola visine kampera... dok se ne koristi lagano se pospremi alkantara unutrašnjost, krovna klima, satelitska i digitalna antena, solarna ploča, tank čiste i otpadne vode (svaki po 150 litara), navigacija, kamera, nosač za 4 bicikla, alufelge, tenda 4,5 metra... vrijednost: oko 45000 eura
  38. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  39. 1 point
    Axic

    Funny photos

  40. 1 point
    bit

    Funny photos

    [emoji6]
  41. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  42. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  43. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  44. 1 point
    srdjos

    Funny photos

    .
  45. 1 point
    YUgisa

    Koje kočione pločice, diskove?

    Radi svaka, ali kako i koliko dugo radi je pitanje Pa cesto jeftinija u startu ne mora biti jeftinija posle 2-30.000km... Imao sam situaciju Metelli i Ferodo plocica, razlika u ceni fazon 500din, a Ferodo duplo duze trajao uz cinjenicu da je i bolje kocio. Isti auto, isti vozac. Napokon neko ko je zadovoljan sa Ferodom kao i ja
  46. 1 point
    Dale

    Funny photos

    Stop za kuce, mace, pijance...
  47. 1 point
    Sredicemo, bez brige. Ali gledajuci prethodne postove, ova tema ima tendenciju da postaje kao ona za kupovinu Tipa - da se pise i pita o svemu sto vlasnicima padne na pamet . I time potencijalno pravi "kupusara", koja nema nikakve veze konkretno sa savetima oko kupovine modela (da ne pricam da bi bila nepregledna i teska i za citanje i za pretrage, za kasnije citaoce). Kao da su to jedine teme koje postoje na forumu - a imamo blizu 37.000 topica, pri cemu se trudimo da sve bude pedantno izdeljeno po kategorijama, problematici, modelima, motorizacijama... Dodatno, ako se i ne zna gde da se postaviti pitanje, a da bi svima olaksali - bukvalno prvi link na forumu je topic "Ako ne znate gde da otvorite svoju temu" . Isti princip kao na Nuova Bravu - ta lajsna je na zabice i skida se zajedno sa kozicom rucice menjaca (pa se nakon skidanja razdvajaju). Imas ovde moj banalni DIY za podmazivanje mehanizma za biranje na zvonu menjaca i jabucice u kabini. U ovom kasnijem postu, na prve 2 slike mozes da vidis ono sto te zanima iz prve ruke, slicna je prica: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83883-fiat-nuova-bravo-podmazivanje-sajli-i-mehanizma-za-biranje-na-zvonu-menjaca/&do=findComment&comment=1643232 Nije me mrzelo, evo za pola minuta sam ti nasao i u eLearn bas za Puntica. Imas neke starije verzije online, mozes i sam da nadjes bukvalno bilo sta vezano za auto sto te zanima (tehnicki podaci, procedure, testovi, elektricne seme, pronalazenje i eliminacija kvarova, procedure "kupusanja" svake komponente do najsitnijeg srafa...):
  48. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Tri žetona i malo fotkanja Sent from my DN2103 using Tapatalk
  49. 1 point
    Dale

    500L Cross Pino Silvestre

    @moron okreni bar kako treba da ljudi ne krive vrat dok gledaju "sta je na akciji"
  50. 1 point
    Ja sam da se pretvori u ogromnu salu za svatove! Zamisli tu senzaciju? Najveca u regionu a verovatno i u Evropi!
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...