Jump to content
FAS Euroauto Goran

Skarac

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Skarac

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Panda 4x4

Recent Profile Visitors

768 profile views
  1. Postovani Gorane, da li moze lako da se utvrdi da li je motor dobro uzupcen, na Z10/ Punto classic 1.2 8v? Naime, motor lako pali, miran je na leru, tih. Cini mi se da je malo izgubio snagu u visim brzinama, moze da dohvati npr 145km max brzinu. Mislim da je pre isao preko 150km. Da li je potrebno neko vreme da "legne" novi zupcasti, tipa par 1000km?
  2. Ako sumnjas da se kajlica poremetila, mozes da pogledas zarez i na rupi kod zamajca, postoji neki geni poklopac, ispod koga su reperi.
  3. Za ovako stare, pogledaj prvo da li je truo patos. To im je velika mana kad ostare. Provali se dole sve.
  4. Svaki auto trosi ulje, manje ili vise. Uradi mali servis pa prati, 2-3 deci na 1000km je prihvatljivo. Preko pola litra na 1000km je dosta, i tad bi trebalo planirati neko osvezavanje motora.
  5. Bilo je jos dosta svih modela pred kraj 2012, pa verovatno i malo posle. Ljidi su ih slabo uzimali, mogao je benzinac sa klimom za 6500e da se uzme. Dizel je bio 7500.
  6. Jel ti znas taj auto od prvog dana, koji je smisao sa plinom predjes 5000km godisnje, to mi je suplja prica.
  7. Tim autima iz Kg, ne fali bas nista, u odnosu na ostale, osim onog sto odmah mozes da vidis, a to je da li mu je pukao lak, sto je opet irelevantno ako je auto dobar... Evo u temi je bio i gospodin Goran, ako on u svom super popularnom i posecenom FIAT servisu, nije uocio neke zakonitosti, koje bi diskvalifikovali domaca Putna, onda ne vidim sta bi se mi obicni smrtnici oko toga dalje brinuli....
  8. Zastava 10 je krenula 2006godine, i ta su kola stizala iz Italije, cak se dobijala i carinska deklaracija na italijanskom. Posle par godina krenule su da se srafe kod nas, delovi su bili isti, mana je bila lose lakiranje, spadala je boja sa branika, hauba i krov. Jos jedan detalja nisu bojili motorni prostor tako da je on bio u osnovnoj boji, i nije broj sasije kljucan vec upravo taj motorni prostor, da prepoznate da Zastava 10 nije Italijan. Posle su dosli Punto klasici, isto srafljeni ovde, ostala je mana sa losim lakiranjem, tj lak je otpadao, oni si imali i nesto losiji spuzvu sedista, i promenjen kvalitet plastike enterijera. Da li je losji domaci od italijana? Mislim da ne, ako se zanemari ovo, da nasi nisu znali da ih lakiraju. Ni ti italijanski nisu bilo nista spektakularno sto se tice sklapanja. Tj bolje ti je uzeti 5 godina mladji nego da juris italijana. Obrati paznju ove od 15 godina vec jede korozija polako, iskuckaj mu malo pragove, da cujes jel zdrav zvuk.
  9. Cao jel si uradio sajtne, kako je ispalo i koja je cena za jednu sajtnu? Meni je strulila jedna na Puntu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...