Jump to content
FAS Euroauto Goran

strahinja987

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About strahinja987

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da li si otkrio sta je bilo? I meni nov set trese, ali na 1.4 8v
  2. Just ulje u menjacu je ok...da probano je tad i zamenjen je reket jer bio je pri kraju ali se ispostavilo da je los set kvacila bio uzrok tresenja pri kretanju jer kad sam stavio nov reket treslo idalje, i skoro kad sam zamenio set desavaju se te sitne vibracije pri kretanju prvom i rikverc, podrhtava motor u tacki kad kvacilo spaja, mnogo manje nego sa starim setom ali ima ih, pa eto i sinoc kad prvi put "zašlajfovah" motor je gadno zatresao kao da je labav...ako nije los nov set, sta sve moze biti uzrok pored drzaca?
  3. Poz drustvo, evo mene opet...nakon zamene seta kvacila jer je tresao auto pri kretanju prvom i u rikverc, zamenjen je set, ali evo malopre ja potpisao na jednom brzom startu, i meni pored slajfovanja guma sto sam i hteo, motor je jako zatresao culo se tuptuptup lupanje kao da je olabavljen motor pa udara, ja stanem pa ponovim, a ono opet, kao da tockovi poskakuju sve sam imao osecaj koliko se motor zatresao...jel moguce da mi je nov set kvacila los, ili presvahodno nadam se, drzac motora neki...menjan je reket pre nekoliko godina ali ga je mozda stari set kvacila rastresao, nego me zanimaju druga dva nosaca, mogu li biti uzrok ovog sto mi se dogodilo...znaci slajfuju gume, ostavi trag, to ok, ali motor ko da ce iskociti i tupi udarci visoko gore ne mogu oceniti gde, iza instrument table....takodje sam primetio kad krecem prvom bez dodavanja gasa,, samo pustajuci kvacilo, auto krece ali se motor stresa kao pri ovom slajfovanju samo manje, u tacki kad krene da krece kad kvacilo zagrize...jel moguce da mi je los set u pm, ili zamajac, ili nadam se neki od 3 nosaca, zbog cega sam i nasao ovu temu...hvala
  4. Baki, a ne pitah te, zna li se uzrok ovog vibriranja, stresanja, u tacki kad "grize" kvacilo pri samom kretanju...jel losa nova lamela, korpa, ili sto zamajac stari nije obradjen a nov set, ili je neka greska majstora? Nisi reklamirao? Zna ponekad i da zabruji kad pri jacem gasu kod kretanja malo sporije pustim kvacilo...ja nesto sumnjam na zamajac, nadam se nije greska majstora ili los nov set....to mu je sto mu je jbg
  5. Hehehe, eeee bzv...ok hvala svakako malo si me utesio...znaci delovi su njesra, nije majstor kriv...i nece da nalegne to?...teram i cutim jbg sta cu...
  6. nakon montaze novog LUK seta imam vibracije kao sitno ubrzano podrhravanje prilikom pustanja kvacila kod kretanja...vibracije nastaju kad pustam kvacilo u tacki kad lamela spaja tj kad "zagrize" i to pri kretanju prvom i rikverc, posle sve ok...napominjem da je to pri laganom kretanju sa slabim gasom i samo u tacki kad kvacilo grize, tj spaja...probao sam i na ravno ubacim u prvu i pustam kvacilo polako i kad pocne da "grize" auto krece ali uz to vibriranje, podrhatanje...znaci moram mu dodati tipa 1500 obrtaja da bi krenuo bas glatko...majstor mi rekao da treba nova lamela da nalegne na stari zamajac koji je na oko ok ali nije 100% ravan verovatno...evo vise od 2000 km prodjoh ali mozda nekih 10% bolja situacija...ma boli me k u sustini je ok, stari set tresao ceo auto ovo je ok nego sam imao ocekivanje da ce to biti glatko kao novo, ali ove vibracije pri laganom kretanju mi pokvarile utisak...poz iz kraljeva za forumase, ako neko ima ideju sta je problem nek kaze, dal stvarno treba da nalegne i dal je majstor npr mogao pogresiti kod ugradnje tipa, nije nacentrirao lamelu i korpu ili okrenuo lamelu obrnuto sta znam dal je moguce...ako je los deo sam sam kriv jbg ja kupio...a mozda je i nesto drugo uzrok ovg problema? Hvala na savetu
  7. Ma nije to problem, nego samo da utvrdim sta menjati...samo roler, ili ceo sklop zatezaca...u zatezacu se nalazi neka opruga kao koja moze da popusti, pa ne znam jel iko menjao taj zatezac ceo ili samo skinu roler sa njega i stave nov roler sto jeste mnogo povoljnija opcija...hvala axicu svakako na odgovorima!
  8. Hvala na odgovoru, pk kajs nije dugo menjan, verovao ili ne ja mislim 8 god, to naravno...ali ja mislim na zatezač pk kajsa u sklopu kog se nalazi i roler...dal se menja celi zatezac ili samo roler na njemu?! Celi zatezac sa rolerom kosta 3400 a samo roler 1800, e sad ne znam sta sevpraktikuje, znam da roler moze da se pokvari ali sta se moze desiti samom zatezacu pa da otkaze? Izbegavam zameniti ispravan fabricki deo ovim nasim losim zamenskim delovima, ako bas ne mora...
  9. Pozdrav drugari, zamenio bih pk kajs na 1.2 8v, zanima me da li da zamenim samo pk kajs i roler pk kajsa, ili trebam zameniti ceo onaj metalni deo sa rolerom na njemu, tj kako se zove, zatezac?! sta se tu menja, jel odlazi taj zatezac nekad?
  10. Tek sad vidim odgovore, nisam aktivan forumas jbg...ma nisam stevo zigon, vec sam pisao negde na forumu nez na kojoj temi da nakon montaze novog seta imam vibracije prilikom pustanja kvacila kod kretanja...vibracije nastaju kad pustam kvacilo u tacki kad lamela spaja tj kad "zagrize" i to pri kretanju prvom i rikverc, posle sve ok...napominjem da je to pri laganom kretanju sa slabim gasom...probao sam i na ravno ubacim u prvu i pustam kvacilo polako i kad pocne da "grize" auto krece ali uz to vibriranje....znaci moram mu dodati tipa 1500 obrtaja da bi krenuo bas glatko...majstor mi rekao treba nova lamela da nalegne na stari zamajac koji je na oko ok ali nije 100% ravan verovatno...evo vise od 1000 km prodjoh ali mozda nekih 10% bolja situacija...ma boli me k u sustini je ok, stari set tresao ceo auto ovo je ok nego sam imao ocekivanje da ce to biti glatko kao novo, ali ove vibracije pri laganom kretanju mi pokvarile utisak...poz iz kraljeva za forumase, ako neko ima ideju sta je problem nek kaze, dal stvarno treba da nalegne i dal je majstor npr mogao pogresiti kod ugradnje tipa, nije nacentrirao lamelu i korpu ili okrenuo lamelu obrnuto sta znam dal je moguce...ako je los deo sam sam kriv jbg ja kupio...
  11. Poz kolege puntisti...moze savet, od kad je krenula zima povremeno dok auto ne dostigne radnu temp obrtaji u leru variraju, ali ravnomerno, uvek se u leru spuste za 100-200 obrtaja, u istim intervalima, znaci radi ono kao da ga turiras blago i jednako, brm brm brm ....malo dodam gas on unormali se...u voznji sve ok, kad se ugreje bude ok....neki predlog? 1.2 8v
  12. Kod mene je promenjena januara 2014, i zato zelim da promenim posle praznika, okasnio sam malo, nadam se da nije problem, sto se km tice nije presao mng za to vreme, ali godine su prosle...hvala drugari, ja sam mislio da ima mozda neki brend koji je najbolji sto sr kocione tecnosti tice za preporuku ali ok, motorno ulje mi je ravenol pa videcu...
  13. Koji brend Dot 4 ulja preporucujete, ima li neki brend da se malo istice po kvalitetusto se tice kocione tecnosti?
  14. Poz momci, koristim vec 3 godine shell 10w40 u mom 1.2 8v punticu, ali bi cisto promene radi stavio drugo ulje...bitno je da ima kao i shell neku naznacenu tehnologiju tj aditive za ciscenje motora, kao sto shell ima "active cleansing'", zatim mora imati fiat specifikaciju i api sn specifikaciju....konkretno te zahteve ima Texaco Havoline Extra 10w40...ima li neko iskustva sa tim uljem?? Jel bolje nego shell ?
  15. pa da, najvise se cuje kad ima od cega da se odbija zvuk a spusteni prozori, pa kreces a ono cakne bas u trenutku kad krenes otpusititi kvacilo...ja sam mislio da je to mozda neki luft negde, sto cu videti nekako da proverim kod majstora koji mi je doduse rekao da mi je trap ok, a donji drzac motora je menjan skorije...a sto se seta kvacila tice, super salta, lepo vuce, jedino to sto ne mogu glatko krenuti samo na kvacilo jer pomalo to vibrira, osecam vibracije u kvacilu, i to je objasnjenje dok na te male neravnine na zamajcu ne nalgne nova lamela, jbg ja sam trazio obradu on kaze ne treba ok je...pa sad evo posle 300 km predjenih bolja je situacija, mada je on rekao da ce tek posle 1000 km to sve da legne fino...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...