Jump to content
FAS Goran

daca

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About daca

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. da iz Rep. Srpske sam.... ma neki od senzora brljave, e sad je problem sto dijagnostika ne izbacuje gresku za sad, a ovi "majstori" kod nas ne znaju da ocitavaju uzivo parametre sa senzora , da ih testiraju i vide koji brljavi...
  2. Vise mi smrdi na nesagorjelo gorivo (sto ukazuje na bogatu smjesu), dijagnostika nije prijavila nista, osim te greske P0420 (niska ucinkovitost katalizatora) sto opet ukazuje na "visak" O2 na drugoj sondi... U katu nista ne lupa (nije se raspao) niti je zapusen (vizuelno pregledan) a na auspuh dobro "duva"
  3. Imam problem sa automobilom ( Punto MK2, 1.2 16V 2001.g.) , naime, upalio je check engine lampicu, nikakve promjene u radu motora nije bilo. Dijagnostika je ocitala kod greske P0420, (nedovoljna efikasnost katalizatora). Katalizator provjeren, nije se zapusio, niti je busan negdje, kao ni cijeli ispuh... sonde obe testirane, rade ok. Poslije toga je greska ponistena a majstor je skidao sonde i kaze da ih je cistio (iako ja nevidim razlog za to) i spricao kontakt džek sonde sa wd40. Nakon brisanja greske, auto trosi i do 13 L /100 km, na leru treska i u voznji cupka..., iz auspuha kad se upali auto ide sivkast dim, malo gusci i smrdi jako...i na visokim okretajima (3000 na vise) nesto krcka iz motora. Kad se naglo pusti gas malo jace stucne, a kad se drzi konstantno na 3000 okretaja ivise iz motora povremeno kao da nesto eksplodira....( trenutno (poslije 30-ak km) ne svjetli check lampica) i zvuk je malo drugaciji . Interesuje me sta bi mogao biti uzrok ovakvog ponasanja automobila? Mozda neki senzor (temperature motora i sl.) ? Dijagnostika poslije ponistavanja koda P0420 jos nije nista izbacila. hvala,
  4. Pukla ona plastika na ulazu rezervoar (grlo) pa sad cep ne dihtuje dobro... Da li je isti taj ulaz na jtd i benzincima. Punto 2 . Nasao sam na otpadu taj dio od jtd-a ali ne znam da li odgovara... mislim da je svim punticima isti rezervoar- 47 lit. ako se ne varam...
  5. Dakle Punto 1.2 16v 2001. Desava se to da nivo na meracu ulja raste i da smrdi na benzin. U cemu moze biti problem... Dizne ili nesto drugo. Ne dimi, trosi u normali, na leru malo cudno radi i na niskim ( 1300-2000 ) obrtajima, isto tako se oseti miris benzina kad je otvoren prozor u voznji.
  6. Prikacio auto na dijagnostiku.... i ugao paljenja mi je -5 a mislim da bi trebao da bude od 0 do 10. Jel se moze stimati ugao paljenja na puntu 1.2 16v 2001. ili to sve radi kompjuter? Da li ima kakvih stetnih posljedica? I jos nesto... provjerih stvarno stanje kilometara i na dijagnostici prikazalo oko 110 000 a na satu u autu pise 170 000 e sad sta je tu mjenjano, motor ili kompjuteru u autu?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...