Jump to content
FAS Euroauto Goran

petarcirjanic

Members
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

About petarcirjanic

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/03/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd
  • Interests
    auto dijagnostika,automehanika,autolimarija,autolakiranje

Previous Fields

  • Garage
    Renault scenic 1 -1,9dci

Recent Profile Visitors

1833 profile views
  1. Kačenje na dijagnostiku I da se očitaju parametri.
  2. Najkritičniji po tom pitanju su vozači vrze hrane, firminih vozila, kurirskim službi, očekuju da ćeš po malim ulicama da voziš 80km/h da te boli uvo za rupe i ležeće policajce, da ćeš da lomiš svoj auto zato što on žuri. Imao sam slučaj da vozač firminog kombija ulazi u veliku raskrsnicu, ja imam stop i normalno stanjem da ga propustim, međutim staje i on i nešto se koleba, normalno neću da čekam budalu i nastavljam dalje, on u istom trenutku kreće stiže me na semaforu i kao imaš stop što me nepustiš, pa reko što si stao, on se par sek zamisli i kaže pa išao mi skuter (koji isto ima stop) pa zbog toga. Znači ima primera.
  3. Kit komerc kaže ovako samo jedna vrsta opruga i nemaju ih na stanju, AP sport samo jedna vrsta opruga i imaju ih na stanju tamo sam išao da uporedim oprugu sa vozila i novu oprugu kažem razlika je manja od 20mm,mislim da sam zvao i top auto ista priča, tako da nisam hteo dalje da se smaram.
  4. Pitao na par mesta da li ima više vrsta opruga za pyntića tipa za putnički, za van itd, odgovor je bio da ima samo jedna vrsta opruga, mislim da sa novim opruga a nebi dobio ništa, vlasniku ovog punta su pričali svakakve priče kriv ti trap, stavljene pogrešne opruge itd.
  5. Distance ri su rađeni od gvožđa, auto je bio dosta nizak pozadi i kad je prazan, pozadi se podigao za od prilike 50mm,a napred se možda nije spustio u opšte ili je to minimalno, kad se gleda sa strane donja ivica sajtne se podiže od napred prema nazad,distanceri su ugrađeni u trap(donji deo pruge) pričvršćeni sa tri šrafa kroz postojeće rupe na originalnom ležištu. Cena za zezanje 3000,sa strugar je radio za kombinaciju cenim da bi oba distanceri koštala oko 3000din.
  6. Pretgnuta je sajla ručne ili nešto nije dobro namešteno, podigneš točak i mora rukom slobodno da se vrti ako zapinje nevalja.
  7. Ovako, provereno je da su opruge nove, skinu sam ih i poneo u radnju, uporedio sa oprugom iz prodavnice i ustanovio da je opruga iz prodavnice višlja za 20tak mm,problem sam rešio tako što sam kod metalostrugara napravio dva adapters visine 30mm,ubacio u trap gde naleže opruga i zatim namontirao postojeće opruge.
  8. Punto mnogo nizak pozadi,ima plin torusnu bocu u mestu za rezervni tocak.prazan zavaljen dosta kad sedne dvoje [pozadi legne jos vise,skinuo oprugu i uporedio sa novom u radnji koja je razvucenija za 20 tak mm?
  9. Kod mene je minimum 2 letnje gume npred,pozadi mogu i M+S,gledam da imam sve 4 letnje gume za zimu 4 M+S sve na felnama,kad dodje sezona samo se zamene,nema preteranog habanja zimskog seta a i bezbednie je.
  10. Clear coat je naziv za lak koji se koristi za lakiranje metalik baze,wax je vosak,jedno sa drugim ne ide.Inače farovi mogu da se izlakiraju što je dugotrajnije od poliranja.
  11. Uprska ga skoroz.Koji auto koji motor,dizel,benzin,plin itd,dali je nesto radjeno na autu?Pises u mestu predvidjenom za to.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...