Jump to content
FAS Goran

petarcirjanic

Members
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

About petarcirjanic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd
  • Interests
    auto dijagnostika,automehanika,autolimarija,autolakiranje

Previous Fields

  • Garage
    Croma

Recent Profile Visitors

2117 profile views
  1. Ako je rađeno u servisu ne znači da je urađeno dobro ali sam odmah tu mogućnost sveo na minimum, generalno zašto bi proklizava la ako je sve ok.Dali si osetio smrad ferode i dim?
  2. Može biti više uzroka da isključimo mogućnost greške prilikom ugradnje-način vožnje, stanje zamajca, kvalitet seta.
  3. Možda bi trebao da izmeri kompresiju čisto da vidiš kakvo je stanje motora.
  4. Što se tiče grejača, skinuo instalaciju očistio malo kontakte stavio bakarne masti, pregledao mase na motoru i šasiji isto tako podmazano već nekoliko dana ne uključuje grešku, verovatno su bili problem džekovi. Što se tiče pomeranja ručice menjača pomera se samo u prvoj brzini jedno 10 mm,u ostalim je to neprimetno,ima zvuk klik iz prve u drugu i u prvoj više kad dodajem i oduzimam gas u drugoj se slabije čuje i ako menjam na oko 2000 obrtaja. Gledao sam oko menjača i izgleda da dolazi od konusnog ležaja koji je problematičan na ovom menjaču, nikakvih drugih zvukova nema ni u jednoj brzini, šaltao se kao u sir, verovatno je početna faza i nadam se da će pomoći samo zamena ležaja koji bi probao da zamenim bez skidanja menjača.
  5. Očitati parametre uživo-ti voziš majstor gleda parametre ubrizgavanja, turbine.
  6. Kako misliš skinut dpf i egr softverski ili fizički, ovakvi simptomi mi liče na egr ako je fizički zatvoren onda nije do toga.
  7. Da ta remenica ima slika u temi gde sam predstavio auto. Generalno informacija od prodavca je bila da je v servis rađen pre 25000km izgleda da su i njemu tako rekli, on je radio mali servis, gledajući pk kaiš i rolere to sve nije bilo pohaban ali zupčasti kaiš, roler i zatezač katastrofa, dali zbog pretegnutosti kaiša ili nije menjano sad nije ni bitno.
  8. Zamenjen set za zupčenje sa pumpom za vodu, set pk kaiša, remenica radilice i nema više zvukova, motor radiuveoma tiho.
  9. Danas završio pakovanje, sledi proba, što se tiče remenice pasuje i radi, zamenio sva četiri grejača(stari bili dobri) ali izgleda da se i dalje provlači greška to ću videti da li je do instalacije ili modula. Birač nešto nabudzio dok uzmem drugi.
  10. Videću kako će se ponašati sa novom remenicom pošto je razlika u konstrukciji.
  11. Generalno postojeća remenica radi dobro ali kad već radim menjam sve što se vrti osim kompresora klime, raspitivao sam se za remenicu i trgovac iz jedne prodavnice delova za fiata mi reče da pasuje od 1,6mjt, dosta je jeftinija rešena je bolje i ne crkava, bilo je slučajeva znam lično da regularne remenice odu posle 15000km, kad pokupim delove videću, mene remenica od 1,6mjt izlazi ispod 4000din pošto imam jak rabat na delove a regularan bi bila nešto preko 8000din sa rabatom, tako da se nadam da će to odgovarati.
  12. Kad bi moglo da se rasklopi mogla bi da se ubaci guma unutra dali je neko radio ili eventualno info gde da kupim nov deo? Danas naručio remenicu radilice(od 1,6mjt da vidimo da li pasuje) semering bregaste i 4 grejača pošto su 2 crkla ajde da zamenim sve. Dva grejača koji su ispravni skinuh lako druga 2 neispravna zezaju. Nastavak radova za par dana.
  13. Možda je nešto na relaciji od protokomera - crevo-turbina - crevo-intrkuler - crevo-usisna grana ako je nešto od toga bušno, oštećeno eto problema, dijagnostikom se isto tako može očitati punjenje turbine pa ako slabo puni to može dati pravac u kome treba tražiti problem.
  14. Ovo je od birača brzina za sad ne može da ispadne ali ručica menjača ima dosta lufta napred nazad upravo zbog ovoga.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...