Jump to content
FAS Goran

Pole

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Pole

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Vrsac

Previous Fields

  • Garage
    Z101-inside bravo1.6 16v
  1. Pozdrav, Jeste uspeli da nesto uradite na pumpi? Mene je bogme kostala 300e remont pre 4godine pisao sam ovde na forumu ali evo sada su ljudi razradili ovaj problem sto je za svaku pohvalu. Da ne baksuziram sebi i drugima kuc,kuc,kuc........ali svi koji voze dizele sa lukasima ovde verovatno znaju da dosta zavisi i od kvaliteta goriva koje se sipa, jedine nade ako se nesto desi sa pumpom je ciscenje senzora na vratilu pumpe, a dizne mogu i same da se ociste sipanjem boljeg dizela. Max Motion na OMV pumpi je blagodat za dizne-provereno. Rešio sam trzanje. Posuda u kojoj se nalazi plovak bila je začepljena muljom i nekim djubrom zato da sam to očistio i sredio i sad ne trza. Ali problem sa jutarnjim prvim paljenjem jos nisam stigao da pogledam pa ako nesto uskoro uradim naravno javljam. To sa prvim paljenjem se jedino resava remontom anlasera. Pumpa ne mora da ima sa tim veze. Investicija od nekih 50e ali...vraca osmeh na lice. Mozda nisi dobro razumeo. Upali lako i vergla veselo tako da je anlaser ok a i kakve veze ima anlaser sa greskom pumpe na tabli?
  2. Pozdrav, Jeste uspeli da nesto uradite na pumpi? Mene je bogme kostala 300e remont pre 4godine pisao sam ovde na forumu ali evo sada su ljudi razradili ovaj problem sto je za svaku pohvalu. Da ne baksuziram sebi i drugima kuc,kuc,kuc........ali svi koji voze dizele sa lukasima ovde verovatno znaju da dosta zavisi i od kvaliteta goriva koje se sipa, jedine nade ako se nesto desi sa pumpom je ciscenje senzora na vratilu pumpe, a dizne mogu i same da se ociste sipanjem boljeg dizela. Max Motion na OMV pumpi je blagodat za dizne-provereno. Rešio sam trzanje. Posuda u kojoj se nalazi plovak bila je začepljena muljom i nekim djubrom zato da sam to očistio i sredio i sad ne trza. Ali problem sa jutarnjim prvim paljenjem jos nisam stigao da pogledam pa ako nesto uskoro uradim naravno javljam.
  3. I mene muči isti problem na Puntu 2 1.9D 2002god.Preko leta ne ali kad zahladi mora dva tri puta da ga palim gasim da bi " proradio " kako treba. Upali lako ali odmah prijavi grešku i sija pumpa na tabli. Naravno gas ne prima,Ponovim još jednom,dvaput paljenje i sve je ok ali u zadnje vreme je počeo da trza u vožnji i trza sve više ( filter menjao ), Odlagao sam popravke ali ću morati sada da se pozabavim sa tim zajedno sa burazerom koji je dobar dijagnostičar i koji ide redovno u Novo Miloševo u Bosch na predavanja i polaganja.Nisam hteo da ga masiram do sada ali ću sada morati. Javi ću rezultate našeg majstorisanja a poslužićemo se i predlozima od kolega koji su predhodno opisivali svoje kvarove i popravke.
  4. Da li imas soferku za Punta II 2001g i naravno koja je cena?
  5. I koji su to onda model ....... 1.6, 1.8, 1.9, 2.0............. 70, 80, 90, 100....ks
  6. Masina je sascim ok. Ako ne uzmem karavana uzecu obicnog sa petoro vrata super je. Da da svidja mi se taj sa petoro vrata. Nisu mi problem mehanicki kvarovi i te decije bolesti nego se bojim problema sa elektronikom,turbinom i motorom i trebaju mi vasa iskustva u vezi toga.
  7. Nije sporan pregled vozila i dijagnostika nego me samo interesuju vasi utisci i iskustva sa modelima u tom razdoblju koji se izdvajaju kvalitetom i istrajnoscu i koje mi modele preporucujete posto nisam imao kontakata ni sa jednim Stilom a naslusao sam se svacega.
  8. Gde se nalazi ako ima izvod za instalaciju za prikolicu na Stilu ili mora da se izvlaci od postojece. Video sam iza zadnjeg desnog kosa ispod tapacirunga da imaju neki dzekovi sa sitnim pinovima. Da li je to mozda izvod?
  9. Da i ja nesto priupitam. Pazario bih Stila pa mi trebaju saveti o 2003-em i 2004-om godistu za dizele. Ciljam vise na dizela mada sam ceo zivot preferirao benzince i zadnjih 10 god vozio na plin. Ne svidja mi se ovaj novi zakon o reatestiranju plinskih uredjaja na pet godina jer je to trosak vise koji nema kod dizela. Mada sa druge strane kada vidim kod dizelasa JTD,MJET,HDI,CDI,CDTI,JANG CENG JANG........slog me strefi od te elektronike i turbina sto znam da moze mnogo problema da stvara i mnogo para da kosta. Ali surova sadasnjost i istina je takva da sada bez turbaljki i elektronike nema dizela. Uh ja se zapricao Znaci preporuke 2003-2004 dizel moze kubikaze do 2.0 ali ne preko 105-110 horsova zbog registracije ( planiram karavana posto nas ima )
  10. da da to je slika iz auto date imam je i ja hvala na slici i na brizi ostalima ali to ce se uraditi u domacoj radinosti jer do sada nisam jos petljao po 16v ima nas par zaludjenika pa uvek nesto mursujemo pa tako i 16v dodje na red tako da ce biti neki free style uz naravno ako bude moglo bez nekog alata koji mi ne budemo mogli da napravimo znam da nije stvar za zajebanciju ali znate i sami da nije to to dok sam ne razbucas sve i ne sastavis ponovo onda bar niko drugi ne moze da ti bude kriv kad nesto crkne inace ako nije neko upoznat zvizno mi je zupcasti tako da je sve otislo u finu i glavu sam vec skinuo tako da pribavljam delove da se sve to spakuje nazad a delovi skuuuuupiiiiii
  11. Trazio sam ali nisam nasao Potrebna mi je slika zupcenja zupcastog kaisa sa sve reperima i ostalim oznakama od Bravo 1.6 16v 76kw 1998god
  12. Pozdrav svima Do skoro sam vozao Z-128 sa 1.6 motorom iz Fiata Tempre a sada Z-101 sa motorom 1.6 16v iz FIATA Bravo Inace svi me zovu Pole i toliko za sad Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...