Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/21 in all areas

  1. 7 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  2. 6 points
    Najlepše umoljavam ne nabeđivati na kuče. Meni je to najbolji suvozač u poslednih par decenija, ne buni se, ne zvoca, prati situaciju i reaguje spram iste. još nešto iz ličnog iskustva, ako postoji minimalna sumnja da je auto vozila samo ženska osoba pažljivo proveriti kvačilo i eventualnu istrošenost istog. U prvih par decenija braka sam se namenjao kvačila, nema auta na kome ova moja nije mogla da sahrani isto.
  3. 5 points
    shuxx

    Biciklizam

    Spoj planinarenja i voznje bicikle. Voznja od PK do Jastrepca, vrh Pogled 1481 mnv. Prvi put idem, malo sam vremena izgubio raspitujuci se za put. Ali svakako, fantasticna tura... MTB i kramponke su odradile odlican posao, 15km je asfalt, pa oko 15km šumski put i valjana uzbrdica. Zato je povratak trajao tri put manje [emoji3] Sent from my SM-A525F using Tapatalk
  4. 4 points
    Sto se sedista tice, moja su propala na 500L Trekking, polu kozna, ali farmerke sa nekim metalnim rajfeslusom su za mesec dana napravila vise stete nego 7god koriscenja. Tako da je verovatno nesto mehanicko dok je covek sedeo. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  5. 4 points
    Jug

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Možda će nekom značiti, provozao DS5, čisto da me crv ne jede i ne odbacim ga jer me privlačio, auto daje zaista poseban osećaj. Sa 2.0 motorom ide odlično, taman. Juče sam imao vožnju. Svi ste u pravu, nema takav auto s čim da se uporedi. Jedinstven je osećaj. Prosto, sve je dosadno spram tog cirkusa I spolja i unutra. Jako interesantno. ALI, za moje poimanje udobnosti auto je bio pretvrd i to pretvrd za svakodnevnu upotrebu. I drago mi je da sam se u to uverio. Ako se uzme u obzir stanje naših puteva to bi za svakodnevnu upotrebu, a auto manje više tako koristimo, bilo ipak nešto što bi dosadjivalo i žuljalo. Ne bi prijalo. Stvarno je jbga tvrd. Jer, ipak, na kraju dana i pored ženo-mobila taj auto bi trebalo da bude ipak prijatan da se vozi svakodnevno. Meni je ova doza tvrdoće u pre-restajlingu (auto je dati bio 2013) ipak bila čudna, previše izražena. Na otvorenom putu stvar je dosta bolja, jer auto ima fotelje, naročito u mislim da se zove chic ili tako nešto i tu je auto udobniji, pre svega, zbog sedišta i jer nema akanja toliko u gradskim "svuda rupa" uslovima. Ipak, udobnost je jedna bitna stvar za mene barem kod automobila i teška srca se opraštam od ideje DS5 jer da nije tako sve drugo daje osećaj potpune nedosadnosti za vozača. I kome izraziti tvrd auto ne smeta dugoročno tople preporuke za sve ostalo.
  6. 3 points
    emil

    Farbanje / zaštita Punta odozdo

    Malo da ozivim post, puntaci na postaju stariji, pa je zastita poda aktuelnija. Ja sam pre cetiri godine zastitio pod sa Body 930. Tada sam ga nanosio kompresorom na ceo pod i na koseve. Prethodno sam na par mesta zavario rupe, kojih tada nije bilo puno. Pre pocetka bilo kakvih radova, neophodno je oprati pod auta sa onom puskom i ostaviti da se osusi. Ja sam ga prao u praonici pa posle ostavio tokom novi da se osusi. Presao podosta kilometara od zadnjeg sredjivanja poda, pa je red bio da se opet pod sredi. Bio sam vrlo neprijatno iznandjen koliko je bilo trulezi na podu. Malo bolje se vidi u mraku. Uzeti ravzni srafciger i krenuti "besomucno" bockati pod, pa gde vidite da ima trulezi, oznaciti markerom i flexom sa zi(V)canom cetkom skinuti svu zastitu, sloj truleza, sloj hrdje, i to sve u dok ne dodjete do zdravog lima, koji okruzuje najmanje 2-3 cm od lezije. Tada uzmete sprej koji ide za pranje stakla, i stavite ga u antirost. Sa tim sprejom dobro naprskate seceni deo. Antirost nece prianjati za zdrav lim, ali za trulez hoce. Sacekate 3-4 sata, dobijete jedan beli i jedan tamno smedji-mrki sloj, koji opet odstranite sa zivcanom cetkom. Trulez se mora podpuno odstraniti. Jedan od najgorih delova mi je bila kanalica. To je deo koji sam morao odseci da bih mogao da dodjem do dela iza njega pa da to mogu da zavarim i zastitim. Posle svega toga je bilo zavarivanje na tapetu. Nezgodno je da se trebaju savihati delovi iz lima da bi pasovalo dovoljno dobro. Koristio sam lim od 2mm, potrosen je deo od nekih 50x20cm. Ono sto sam primetio je da se trulez pojavljuje simetricno, ako je imate sa jedne strane, obavezno proverite da li je imate sa druge strane. Ja sam tako nabasao na dosta trulih mesta, koje bih inace preskocio jer se nije videlo golim okom niti srafcigerom, vec sam tek nakon skidanja zastite mogao da vidim da je korozija vec jako nacela deo. Nakon zavarivanja sam morao jos jednom da predjem zicanom cetkom, jer temperatura hoce da zagreje delove oko vara, pa krene prsljavtvina i na varovima. To se treba ocistiti da bi temeljna mogla da prekrije zavareni deo. Uljanu temeljnu sam naneo uvece pa cekao do ujutru da se osusi. Na temeljnu sam nanosio Body 999 preko varova, u tankom sloju da bi dobro dihtovalo. On se dostta brzo susi, pod uslovom da je sloj tanko nanesen. Nakon sto se 999 osusio, preko njega sam isao sa Body 951. Unapredjena vezija 950. Na bazi kaucuka je, akon susenja izgleda kao guma. Ja sam ga nanosio cetkom, jer je kompresor sad u kvaru, i mogu reci da se relativno dobro moze nanositi cetkom. Prvi sloj ide malo teze, jer je morao da udje u sve pore i neravnine koje je prethno nanet 930 imao. Svaki sledeci sloj ide dosta lakse. Sa donje strane sam presao u 4 sloja (pod i donje strane pragova), unutrasnjost sam takodje presao sa 3 sloja. Dosta se brzo susi, tako da za nekih sat vremena se moze poceti sa nanosenjem sledeceg sloja. Za sve ovo mi je trebalo 4 boce Body 951.
  7. 3 points
    Axic

    Funny photos

  8. 3 points
    kupih mojima punta i oma udri dpolja unutra 2006 god 1.2 benzin...
  9. 3 points
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Zaboravih da napišem da sve one fontane u Peterhofu rade isključivo pomoću gravitacije, ne postoji ni jedna pumpa. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  10. 3 points
    vagenovac

    Alfa Romeo 159

    Remenice radilice ili staviti original koje su skupe ili ne dirati nista osim ako ne moras, jer ako stavis ove aftermarket vrlo brzo ces cestim zamenama doci na cenu originala.
  11. 2 points
    silenci

    Biciklizam

    danas malo vozio,skoro sve grad,nema bas tu prave voznje,jedino je dobra ona staza u parku ušće,sto ide pored Dunava. a nisam vozio bajs najmanje 20 dana
  12. 2 points
    MiloshBg

    Alfa Romeo 159

    Na tim obrtajima obicno trza zbog egr. Remenica moze biti razlog svakakvih zvukova, ali da utice na trzanje, ne moze.
  13. 2 points
    silenci

    F1: Rusija 2021

    šteta za Landa,kockao se,mislio da bez zamene zavrsi na prvom mestu,al udario pljusak ,a i Leklerk nije na vreme zamenio gume cigan ima srece,svaka cast Maxu al i Saincu,konacno ferari na podijumu
  14. 2 points
    horvat

    F1: Rusija 2021

    Steta za Landa i Sarla sto su se kockali ...
  15. 2 points
    vagenovac

    Alfa Romeo 159

    Remenicu radilice preko grane zovu vibration dampener, prigusivac vibracija u prevodu.
  16. 2 points
    Grafit

    Alfa Romeo 159

    Najnovija dešavanja: pre tri nedelje, u petak, krenem iz N. Sada za Bgd autoputem. Taman što sam izašao na autoput i uključio tempomat, odjednom skok temperature u crveno. Izbacujem iz brzine i stanem u zaustavnu traku. Sačekam da padne temeratura i uz još dva stajanja dovučem se do OMV pumpe posle mosta preko Beške. Zovem Atlas, pomoć na putu, oni stignu za pola sata i odbace mi auto do majstora na Telep. Majstor konstatuje da je procureo hladnjak ulja, posle njegove zamene utvrđeno da je otišao dihtung glave. Glava se skida i nosi kod majstora Cubike da se testira. Posle toga ravnanje i zamena vođica izduvnih ventila. Naravno, novi dihtung, zamena ulja i antifriza, jer je pomešao to dvoje. Usput odrađeno još par sitnica i preuzeo auto posle tri nedelje. I evo ga račun...
  17. 2 points
    Električni Yugo za 2025. godinu Dizajner Dejan Hristov iz Severne Makedonije svojim najnovijim kreacijama pokazuje kako bi mogla da izgleda moderna verzija Yuga za 2025. godinu, i to sa električnim pogonom. Uz prepoznatljivu osnovu Yuga, na ovom modernom modelu se primećuju i prošireni blatobrani, novi branici, izraženiji pragovi, tanja LED svetla, kao i novi točkovi. Takođe, predviđeno je da pogon i dalje bude na prednjim točkovima. Uz električni pogon, ovakav Yugo EV bi teoretski mogao da bude bio rival nedavno najavljenom modernom Renaultu 5 EV, kao i drugim električnim modelima B segmenta (Peugeot e-208, Opel Corsa-e, Honda e), ali naravno sa pristupačnijom cenom. Šta dalje? Dejan Hristov planira da pošalje svoj projekat srpskoj vladi, predviđajući novu eru za Yugo. Predlaže i da bi Rimac Automobili iz Hrvatske mogli da učestvuju u projektu, a za razvoj i proizvodnju bi mogao da bude zadužen Stellantis (Fiat), Renault ili čak neki kineski proizvođač. Osim toga, proizvodni pogoni u Srbiji i litijum iz lokalnih izvora za baterije bi smanjili cenu što je više moguće. Renderi: Dejan Hristov preuzeto sa - Auto Blog
  18. 2 points
    Dale

    Funny photos

  19. 1 point
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    3 godine od kad sam je prvi put video na nasim ulicama i zacrtao sebi da cu je jednog dana kupiti, nisam ni slutio da ce se to tako brzo desiti. Kupljena pre 2 nedelje preko licitacije u Holandiji i tek je danas stigla kod nas (dok se zavrsila sva papirologija, transport itd..) pa sam naravno odmah pozvao Nesu Admira da obidjemo masinu Kada sam planirao kupovinu, bitno mi je bilo da pozadi pise Giulia, ostalo je nebitno (e bas to mi se malo obilo o glavu ) nema panoramu, led farove, lepe felne, zatamnjena stakla ali ima elektrosklopive retrovizore (+10ks ). Od opreme bih izdvojio line assist, tempomat (postoji mogucnost da se aktivira adaptivni), tpms, parking senzore itd itd.. Motor 2.2 ustrojen za holandsko trziste pa ima 136ks, naravno mora neki remap(200+) da padne da bi se opravdala kubikaza Sad se ceka carina, pa registracija i onda prva voznja, mozda bude spremna za sledeci skup.. A bice i boljih slika kada se opere i sredi Naravno u planu su prvo felne jer je ove stvarno tesko gledati
  20. 1 point
    Dale

    P: Fiat bravo 2001 1.2 16v

    Auto moje majke. Prodajemo jer se sve redje vozi i majka se i ne oseca vise sigurno da vozi i brine oko parkiranja po gradu i sl. Radije koristi bicikl. Vlasnik je 9 godina i za to vreme je presao oko 25 hiljada Km, a ne bi ni toliko da nismo setra i ja koristili po potrebi. Ja sam isao na more njim 2017e jer sam kupio tada pasat i morao da cekam preko mesec dana da agencija za bezbednost saobracaja imenuje vrsioca duznosti direktora da bi potpisali povrdu, a libru sam vec prodao. Tada sam preventivno i uradio veliki servis pred more. Auto se nalazi u Cupriji, jer majka tamo zivi, imamo kucu, garazu... Tamo moze i da se pogleda i tamo je spisak servisa. Takodje, u garazi imamo i kanal pa ko zeli moze i tu da pogleda licno ili da se vozi u servis po zelji. Veoma pristojan auto za svoje godine. Mnogo lepo i lako se vozi. Nikada nije imao plin ili slicno. Klima radi, cak nikada nismo ni morali da je dopunimo. Prednje gume odlicne zimske BFgoodrich, zadnje zimske Sava sa ok dubinom sare, ali bas stare. Mane: matirao lak na krovu, pokazuje gresku aibag, treba proveriti kontakte oko sedista, ablender od skoro poceo da ne vraca migavac kada se ispravi volan, napukao prednji branik, ogrebotine spolja... Registrovan do polovine aprila 2022. Obavezan prenos jer moja majka, kao i svaki penzioner brine za sve i svasta pa i da ne stizu kazne ili neke druge komplikacije. Pitajte sta treba ili zovite mene na 0641927200. Ako se setim jos necega, dopisacu. Ona je slikala, mogu ja da slikam nesto jos ako treba kada budem isao do Cuprije. Cena 900e.
  21. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Vreme 20. Septembra... grejanje je uveliko bilo uključeno u hotelu i javnom prevozu [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  22. 1 point
    moron

    Biciklizam

    Bravo !!!
  23. 1 point
    Djuk85

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Znači menja se na 4... To za vegane Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  24. 1 point
    Evo da i ja opisem kako sam resio problem kod mene. Rele pumpe sam zasebno izveo, sa tim releom upravlja ECU od plina tako da ga pali samo kad treba auto da ide na benzin. Inace je pumpa ugasena. Sam filter sam stavio iznad alternatora kod kompresora klime. Crevo za dovod goriva kod punta ide do raila na usisnoj grani. Prerezao sam ga i stavio brze spojke. Samo crevo iznutra ima teflonsku cev, tako da koristite samo tu cev, nemojte koristiti druge cevi, jer ce puci i poplavice vam motor benzinom, meni se to desilo. Evo slike cevi, u unutrasnjosti se vidi beli teflonski omot: Odseceni kraj cevi zagrevajte fenom za kosu, da malo omeksa guma. U krajeve cevi sam ubacio konektore za brzu spojku. Standardna je spojka, tako da svejedno sa kojeg auta budete skidali. Ja sam ga skidao sa nekog opela i nekog francuza, ali se ne mogu setiti sa kojeg. Kod konektora imate dve varijante, jednu sa sirom i jednu sa uzom cevi. Ova uza perfektno ulazi, taman dovoljno da prijanja dobro, sto podrazumeva da nakon montiranja ne mozete rukom vise da uzvicete konektor iz cevi, nego morate kraj da secete, pa posle uzduz da secete. Isto tako skidajte i na otpadu, skalpelom odsecete kraj cevi pa onda uzduz presecete da dodjete do stepenastog utora. Evo slika uzeg i sireg konektora (onaj kolenasti je uzi): Nabijanje cevi na konektor ide tesko, ja sam morao prisloniti jedan kraj na zelju pa se celom tezinom naslanjati na crevo da ga nekako nabijem, jako tesko ide, da vas to ne iznenadi. Na deo cevi koji ide do krutog dovoda goriva sam stavio dve selne, jednu pre prosirenja drugu posle: Takodje i na druge krajeve sam stavio selne, ali mislim da nije bas neophodno, jer naleze perfektno. Ovako je zamena filtera dosta olaksana, jer brzom spojkom skinem za par sekundi filter. Obzirom da vozim vecinom na plin, filter se nece stlano menjati, te sam zato gledao da stavim jeftiniji i manji filter, ali takav da ide direktno na brzu spojku, a ne na selne. Gorivo mi sada nigde ne kaplje i nemam vise problema sa zapusavanjem dizni. Pre svega ovoga sam menjao pumpu benzina, celu sam stavljao novu sa sve plovkom, tako da i ona sada ima svoj nov filter u rezervoaru ali i ovaj pod haubom. Pumpu sam inace morao menjati jer je prvo bila obicna cev isla do filtera, bez teflona, koja je nakon pola godine pukla. Izbacio je sav benzin u voznji napolje a nakon toga je pumpa pregorela, jer nisam mogao iskljucivati pumpu kad auto ide na plin, zato sam sada i stavljao rele.
  25. 1 point
    dach@

    F1: Rusija 2021

    Trka rezultat. Na kraju ispade dobro za Maxa.Pogodiše ovi iz Mercedesa za Botasa da će biti 5 na kraju
  26. 1 point
    darkman14

    Alfa Romeo 159

    Za ovih 7700 je neki Corteco ili tako nešto. Kod mene na autu potrajalo oko 15kkm (stavio prethodni vlasnik) i ja sam menjao pa je stavljen Dayco. A videćemo koliko će on potrajati
  27. 1 point
    MS PK

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Za u tiganj? Prvi put vidim 5000milja!? 8000km interval
  28. 1 point
    horvat

    F1: Rusija 2021

    Takticki
  29. 1 point
    MS PK

    Alfa Romeo 159

    Verujem da ti ne znas Nije mi skupa po ceni a znam da aftermarket bas ne valjaju, ono, menjas ih na molom servisu
  30. 1 point
    Danilo1

    Car fashion emisija

    U novoj epizodi emisije Car fashion mozete pogledati: - Objavljene su cene za novi Lotus Emira - Predstavljen je novi Nissan Qashqai - Kakve planove ima Porsche sa električnim Makanom - Kako napreduje Michelin sa testiranjem novih guma A biće i drugih zanimljivosti iz sveta automobilizma.
  31. 1 point
    dach@

    F1: Rusija 2021

    Botas startuje sa 17 pozicije.Mercedes je zamenio samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem zato je minus 10 pozicija.
  32. 1 point
    ISV_01

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Moj savet - sedi sledeci put u Volvo V40, poato je svakako u uzem izboru. Istina, njihov dizajn unutrasnjosti je zanimljvo - sterilan ali opet mi zanimljiviji od vagen grupacije (cele). On je malo tvrdje trimovan, ali mozda je manje tvrd od DS5 (premda gledajuci medjuosovinski razmak sumnjam, ali ogibljenje je mozda bolje). Jbg, kada se daje takva suma novca za auto, bolje provozati par komada i biti siguran da ces na kraju uzivati u autu.
  33. 1 point
    Grafit

    Alfa Romeo 159

    Ruke skupe, ali ni moja satnica nije jeftina. Da tražim jeftinijeg majstora ne bih rekao da je pametno. Ostale su dve sitnice: - pali mi se hill holder kada blago kočim, recimo pred semaforom (to je trebalo da reši prekidač štop svetla na papučici kočnice) - kad se vozi na 1.500 o/min zna da malo trza. Ne trza kad se ”prelazi” preko tih obrtaja, svejedno da li sa jačim ili slabijim ubrzanjem, nego samo kad se vozi na tim obrtajima. Proizvođač remenice?, ne znam.
  34. 1 point
    danijel55

    BMW 320D Touring crveni

    Evo nekih novih desavanja.E87 ostavljen kod farbara da se rese ove ogrebotine koje mi bodu oci jos od kupovine. Na drugoj slici se vidi u dnu branika sa desne strane. E46 cim majstor uhvati lufta,ide zamena seta kvacila i biksne na biracu menjaca i jos uz to mali servis.Razlog zamene kvacila, pedala je postala osetno tvrdja i dešava da prilikom saltanja u nizi stepen prenosa (takozvano kocenje notorom) osetim blago da podrhti,al to se i ne desava cesto.Provereni su i svi nosaci motora.Moze i ovako da ide jos,al jednostavno nije to to.
  35. 1 point
    neshaoct

    Koliko brzo voze Nemci?

    Granica od 130 km/h na autoputevima: Većina vozi sporije od toga U Nemačkoj se ne stišava rasprava o uvođenju ograničenja brzine od 130 km/h na deonicama autoputeva na kojima trenutno nema ogrničenja. Međutim, za mnoge vozače ograničenje brzine od 130 km/h ne bi trebalo da bude velika promena: prema studiji Instituta za nemačku privredu (IW) u Kelnu, većina vozača ionako vozi sporije na autoputu. Stručnjaci su za anketu procenjivali podatke u stvarnom vremenu s deonica autoputa bez ograničenja brzine. Podaci dolaze iz automatizovanih stanica za brojanje saobraćaja autoputeva u regiji Severnoj Rajni-Vestfaliji, od perioda sredine maja do kraja avgusta. U analizu je uključeno ukupno 1.2 milijarde automobila. Čak i bez ograničenja brzine, 77% automobila na autoputevima je vozilo sporije od 130 km/h. 12% je vozilo brzinom od 130 km/h do 140 km/h, dok se 9% vozača orijentisalo na brzinu između 140 i 160. Prema studiji, manje od 2% vozača je putovalo brzinom većom od 160 km/h. Autori vide rezultate analize kao dokaz da bi opšte ograničenje brzine imalo mali uticaj na emisije CO2 u saobraćaju i broj ozbiljnih nesreća - jer su mnogi vozači ionako obično ostali ispod ograničenja. Nasuprot tome, verovatno bi otpor stanovništva prema ograničenju brzine mogao da bude manji nego što se ranije pretpostavljalo jer promena za mnoge ne bi bila tako velika. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    Mozda ima kucence sa sobom i vozila ga u krilu, nabola kocnicu, dzukac sleteo i u panici zubima pocepao patosnicu....a mozda jos nesto.. Pogledaj pedale, da ne fali kvacilo.
  37. 1 point
    clover

    Honda Civic FK1

    Nisam ni pitao za reklamaciju. Ne mogu vise da se nerviram. Je6es pare. A nisam pitao ni koliko su skinuli. [emoji846] Nije auto za mene.
  38. 1 point
    dach@

    F1: Rusija 2021

    Da su još Rikardo i Alonso stisli malo, mogli su i oni biti ispred Hamiltona
  39. 1 point
    igor0511

    Stil vožnje / obrtaji /gas

    Ako hoces magicni odgovor, to ce uvek biti 20/40/60/80/100 Bio Tipo, Punto ili motor od 125ccm. Ali rece ti lepo Nesa, nije to neko cudo tehnike da su samo vlasnici Tipa kvalifikovani. Ja i dalje stojim pri tvrdnji da je taj menjac tako kratak da moze opusteno da se salta i 1/3/5 ili 2/4/6 bez nekog maltretiranja kola
  40. 1 point
  41. 1 point
    Da mu vidiš tek temu na ana.rs, i tamo je moderator...
  42. 1 point
    jesenji popust ciscenje laka jednoslojno poliranje zastita m27 vosak megs 130e
  43. 1 point
    Dzimbo

    Funny video / zanimljiv video

    Prvi komentar odlicno opisuje: If you are going to fuck it up, at least fuck it up so bad that people wonder how you did it https://9gag.com/gag/aZ0G7m3
  44. 1 point
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Registrovana! Sad mogu da se jure felne Sinoc svratio sa Nesom admirom do Steca na prvo kupanje, bice potrebno jos 2-3 pranja da se dobro opere al generalno gledano zadovoljan sam. Pozicija sedenja, drzanje u krivini, upravljivost, ostao sam bez reci.. Mogu misliti sta ce tek na 19icama da radi kad ovako drzi sa ovim balonima
  45. 1 point
    IIiiiiiiiiii konacno gotovo Sve sinoc smontirano, i sve kako treba. Do kuce sam imao nekih 10-ak km i vozio sam i kocio polako, ali i za sada - neki drugaciji osecaj i osetim da ce biti ozbiljna prica PS - e sad mozemo dalje
  46. 1 point
    stex_pb

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Razglednica sa Tasosa. Oko 2000 km u oba pravca, potrosnja 7.3.
  47. 1 point
    ISV_01

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Cekaj bre... Cekaj, cekaj... Jel ovo... mislim.. Masan burek? S masni prsti po Alfi? Cestitam na sopingu, odlicno izgleda. Poznavajuci tebe, pasce dobar tretman sredjivanja, bice to bombona! PS svidja mi se dodatna oprema za vucu drugih Alfi - kuka
  48. 1 point
    totti

    Honda Civic FK1

    Meni lično rezervni točak (kakav god) nema alternativu, pa makar gepek bio kao kod Up-a [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  49. 1 point
    totti

    Alfa Romeo 159

    Džaba sve kad neki od nas budu gola voda čim se 10 sekundi izlože suncu [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  50. 1 point
    dach@

    Filmovi, serije...

    Drama-Triler. Švedski https://m.imdb.com/title/tt11307814/
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...