Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/19/21 in Posts

  1. 9 points
    Siciliano

    Funny photos

    Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  2. 9 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  3. 8 points
    vagenovac

    Funny photos

    Axicu vrati horvatu account Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  4. 8 points
    horvat

    Funny photos

  5. 7 points
    Dale

    Funny photos

  6. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 6 points
    Nedelja, neradan dan, pa uhvatih vremena da napadnem enterijer. Konačno! I stigoh sve da završim pre nego što je krenula kiša i nevreme. Jok. Ona ista, sve od restajlinga. Kao što se vidi na slikama, ostalo je još nekih sitnica da se zameni po enterijeru. Siva ručica na ručnoj kolnoci trrba da se zameni sa crnom, koža oko tučice menjača takodje, ali mislim da ću zameniti i celu tu konzolu pošto je moja u lošem stanju. Stručnjak koji je presvlačio kožu menjača u ovu glupu sivu skajčinu je izlomio sve moguće žabice koje služe za fiksiranje kože. Trebam naći druge trimove za volan, centralnu konzolu, itd, da se otarasim ove žute, a ubacim ili sivi brušeni aluminijum, ili crnu original od Ti enterijera. Ali otom-potom, sada više bije hića pošto je enterijer 90% kompletiran. Ljudi moji, koliko su dobra ova Ti sedišta pa ti je strašno. Utoneš u njih tako lagano i namestiš se, a ono sedište te bukvalno zagrli sa svih strana. Mnogo lep osećaj, to je sve što ću reći.
  8. 6 points
    Axic

    Funny photos

  9. 5 points
    Bio sam juče kod kolege @Mijailović P. kako bismo rešili moj problem sa recirkulacijom motorića klime. Prvo ću još jednom i javno da se zahvalim Predragu. Nemam dovoljno reči hvale. Malo je ovakvih ljudi na svetu! Da ne pišem postupak koji je više-manje sličan kao i kod njega, malo je drugačiji paket opreme i moj model je pre restajlinga pa je bili nekih sitnica drugačijih, ali ništa drastično. Kao što smo i mislili motorić je bio ispravan, ali polugica je pukla. Proizvođač koji sam ja uzeo je Bosch, a bio je Denso. Male razlike u njima, ali rupe i poluga je na istom mestu. Kalibraciju smo uradili odmah nakon paljenja, sve je prošlo bez problema. Neko je definitivno već menjao neke od motorića, a i plastike, tako da smo mi promenili par njih, koje su nam bile čudne ili sumnjive. Zanimljivost za motorić sa desne strane, neko je napravio metalni nosač poluge (videti na slici pored novog). Neke zupčanike smo menjali, neke ne (zavisno koji je bolje klizio ).
  10. 5 points
    Macvanin

    Cene goriva...

    U Bosni pojeftinilo gorivo Pre deset dana je bilo 1.99KM, danas 1.94KM. Koja smo mi stoka...
  11. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  12. 5 points
    Dale

    Funny photos

  13. 4 points
    Loon123

    Funny photos

  14. 4 points
    ISV_01

    Kako startovati poplavljen automobil?

    Ja sam na parkingu kod moje zgrade često video po koji auto sa otvorenim prozorom (najčešće suvozačev ali i zadnji). U većini slučajeva nisam znao čiji je auto i ne znam koga da zovem pa sam onu foliju za krečenje preko prozora i fiksirao je selotejp trakom duž krova i na druge prozore. Kasnije sam video da auta nema kao ni folije, verovatno se odvezao negde. Nema veze, za mene je karma +.
  15. 3 points
    Jbg bolje miris spaljenog benzina nego spaljene struje
  16. 3 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    Pre neki dan imao dobar dobar dan, istrcao na brzinu, popeo kosutnjak i uspeo da u povratku prevezem most na adi sa prosecnom brzinom 57kmh. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  17. 3 points
    Nisam slikao, nisam se setio, ali i spoljni retrovizori su zamenjeni. Skinuti su fabrički električni, a ubačeni elektro-sklopivi retrovizori. Ništa komplikovano, sve je u principu plug&play. Morali su biti zamenjeni retrovizori, moduli za retrovizore u levim i desnim vratima, i konzola sa prekidačima za prozore i retrovizore u vozačevim vratima, zbog dugmeta za sklapanje retrovizora. Ostalo mi je da odem negde na dijagnostiku da uradim proxy jer mi sad blinka kilometraža na satu zbog drugih modula u vratima. Ali podešavanje retrovizora i sklapanje radi bez greške.
  18. 3 points
    neshaoct

    WRC: Estonija 2021.

    Svi su leteli, a najbolje klinac iz Finske, 20. godišnji Kale Rovanpera Bio je to pravi avijatičarski reli. Na svakom od 24 brzinska ispita se letelo po nekoliko puta, tako da je svaki ''reli pilot'' imao na reliju Estonija preko 100 letova - solidna priprema za možda nastavak karijere u vazduhoplovstvu. Šalu na stranu, ali zaista je bilo uživanje gledaocima pokraj staze. Videli su prave reli virtuoze, majstore brzine i snalažljivosti, odvažne, pa i preterano hrabre automobiliste. Mnogim fanovima auto sporta nedostaju Kolin Mek Re i njegov učenik Kris Mik zbog svojih atrakcija, ali izgleda da su dobili pravog naslednika a to je 40. godišnji Rus iz Moskve, Aleksej Lukjanuk, vozač Škode sa brojem 38. U cilju su svi bili srećni. Završili su jedan neobičan reli, a kakvog je raspoloženja bio 20. godišnji klinac iz Finske Kale Rovanpera možemo samo pretpostavljati. Zamislite samo - posle toliko godina fantastične karijere, posle puno učenja pokraj svog oca, nekada WRC asa Harija Rovanpere, posle osvajanja šampionske titule sveta u kategoriji WRC 2 PRO, ostvario se san - prvi put je na jednom WRC reliju pobedio sve od reda, i svetske prvake Ožiea i Tanaka. Kale Rovanpera je ušao u istoriju jer je postao najmlađi pobednik jednog WRC-a. Zaista kapa dole za momka koji će tek pobeđivati. Na poslednjem ispitu ''power stage'' najbrži je bio Ot Tanak, ali nije se previše radovao. U generalnom plasmanu reli šampionata sveta posle sedam relija vodi Ožie sa 148 bodova, a Tanak je na petom mestu sa samo 74 boda. Konačan generalni plasman: Rovanpera - Toyota Brin - Hyundai +59.9 sekundi Nojvil - Hyundai +1.12.4 minuta Ožie - Toyota +1.24.0 Evans - Toyota +2.07.1 Suninen - Ford +7.07.3 Lube - Hyundai +8.48.3 Lukjanuk (WRC 3) - Škoda +10.16.1 Mikelsen (WRC 2) - Škoda +10.29.9 Ostberg (WRC 2) - Citroen +10.46.6 preuzeto sa - Auto Blog
  19. 3 points
  20. 3 points
    Mijailović P.

    Obrada kočionih diskova?

    Upravo tako. Ako je trenutak za promenu/remont pločica a ima dovoljno "mesa" samo se poravna nalegajuća površina. Ono što smo radili u krizna, ali prava krizna, vremena ne znači da je ispravno i da to treba raditi sada. Kod pravih majstora i gde risevi nisu duboki jedinice mere u stotim.
  21. 3 points
    neshaoct

    F1: Velika Britanija 2021

    Mišljenja sam da tu nema ni ''T'' od trkačkog incidenta. Uvod: u sprint trci Hamilton je imao šansu da obiđe Maxa u prvom krugu...i to je bilo to. Nije uspeo i ostao je do kraja iza. Na konferenciji za štampu posle sprint trke (na onom kamionu), Hamilton odgovara nešto u stilu da zna da će i na trci najviše šansi opet imati u prvom krugu i da posle toga može opet da mu bude isto kao u sprint trci ako ne uradi ništa u prvom krugu. Drugim rečima, Hamilton je još kako svestan da trku odlučuje u prvom krugu i da posle više šansi nema. Zato ceo prvi krug danas na trci Hamilton pokušava...i ne uspeva da pretekne Maxa. Shvata da mu ponestaje šansi, i onda na poslednjem mestu gde je mogao opet pokušava...i opet gubi jer Max kasnije koči i prestiže ga. Ali, Hamilton ga (ubeđen sam) onda namerno udara u zadnji desni točak kako bi ga okrenuo. Posle toga Hamilton lupeta preko radija kako je bio ispred...a, ne znam po kojim zakonima fizike onaj koji je ispred udara svojim prednjim točkom u zadnji točak onog koji je iza njega. Da svojim prednjim udaraš u zadnji točak rivala može da bude jedino, samo i isključivo kad je rival ispred...a, ne iza tebe. Preko istog radija njegov tim ne tvrdi da je Hamilton bio ispred (nisu baš toliki cigani kao glavni im vozač), već kažu da je Hamilton bio u ravni sa Maxom. Opet, fizika kaže da kad si u ravni, kad si tu negde sa rivalom, do kontakta mora doći točak na točak, tj. prednji na prednji, zadnji na zadnji (ili tu negde)...a, ne svojim prednjim na zadnji rivala. Imali smo pre preko 30 godina skoro isti incident na Suzuki, kada je Senna namerno udario Prosta, oboje su završili i Senna je tako postao šampion 1990. godine. Senna je to posle pravdao kako je on trkač i kada vidi prazan prostor ide u njega. Ipak, opšti konsenzus je odmah bio (a tako je i danas) da je tada Senna svojim prednjim levim udario u zadnji desni točak Prosta namerno, i to mu je do kraja života uzimano kao mrlja u karijeri. Suzuka 1990. odmah posle starta, prva krivina: - snimak
  22. 3 points
    Axic

    Funny photos

  23. 3 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  24. 2 points
    Kupili smo! Krajem aprila konfigurisana i poručena, sa nadom da će stići pre nego što italijani odu na ferragosto (kolektivni godišnji u Avgustu), jer ako ne stigne do tada onda je eto najranije u Septembru. Međutim, proizvedena 25.05.2021. trebala da bude nama isporučena oko 20.07...kad ono zovu 21.06. da je auto u KG na carini i da je uskoro u BGD. Preuzeta od dilera 01.07. kasno popodne. 0-100 za 6.6, maksimum na 235 km/h, ZF automatik sa 8 brzina - 2.0T sa 200KS. Sprint paket sa dosta dodataka - između ostalog, auto ima 19-ce alufelne (225/40 napred, 255/35 pozadi), uvećane diskove (330 napred, 305 pozadi), alu paket (pragovi, pedale, središnja konzola, ispred suvozača, oko svih ručica), nero edizione (crni su Scudetto, oznaka Sprint, poklopci retrovizora, felne, okviri oko prozora, zatamnjena stakla, oznaka Giulia pozadi i dupli izduvi), svi ADAS-i (autonomni nivo 2), 8.8 inča infotainment sa 3d navigacijom, napredni audio sistem sa 11 zvučnika (uključujući vufer), ambijentalno osvetljenje, akustična stakla, keyless entry&Go, osvetljenje na ručicama vrata, sedišta kombinacija koža/tkanina u komplet crnoj boji...i naravno aluminijumske ručice menjača na volanu. Biće posle detaljnije još oko opreme i više slika.
  25. 2 points
    Radmilo Popovic

    Alfa 147 1.6 TS

    I tako, posle sudara od Punta ostade Pintic, pozati ravan kao uno Fajer a napred neprepoznatljivo nesto. Sin me, sa Vitarom, otpozadi udario i gurnuo me na BMW R1. Tako ostah bez kola. Nekako u to vreme sam ocekivao neku kintu i vec uveliko gledao puntice ili grande puntice, kad jedno vece pojavi se oglas AR 147 1.6 TS 77kw iz 2007-me uvezena 2019-te. Pozovem coveka, dogovorimo vidjenje a AR iz Sremcice, preko puta pumpe, preseli se na Konjarnik, gde sada zivim. Prilikom prenosa upoznam coveka koji je uvezao AR za sebe. Vozio je godinu dana i posto mu se porodica uvecala, odlucio se da je zameni sa Sabom 9003. U medjuvremenu sredio je trap odradio veliki servis, promenio svecice, kupio alu-felne i za zimske gume. AR je iz Italije dosla sa ugradjenim gasom a atest vazi do 2024-te. AR po drugi put menja vlasnika zbog kupovine Saba 9003 i seli se u Barajevo. Tu ostaje bez alu-felni sa zimskim gumama bez copave i kompletnog alata i biva zamenjena sa nekim Senikom, uz doplatu, za kombi. Vlasnik kombija je mislio da je to bolja varijanta da kombi usitni za 2 automobila i nesto malo kesa. U medjuvremenu je Alfi istekla registracija pa je i vrednost pocela da opada. Nije se vozila i parkirana je preko puta pumpe u Sremcici da saceka kupca. Vreme je prolazilo i cena od 2600evrica je pocela polako da se topi i klizi nadole. Kad jedno vece pojavi se oglas AR 147 1.6 TS 77kw iz 2007-me uvezena 2019-te za 1650 evra. Kupio sam je za 1500 i prebacio je slepom ispret kuce, E sada verovatno sve interesuje stanje i sve oko toga. Pa da krenemo polako. Odem na tehnicki pregled, mrtav ladan kao da sam godinama vozio i redovno odrzavao auto i prodjem na keca. Tom prilikom sam zamolio coveka sa tehnickog da me pusti da udjem u kanal i detaljnije pogledam auto odozdo. On odozdo "ko casa", cak nema nio blata samo prasina. E ovo me je ohrabrilo. Gledao sam ja njega i pri kupovini ali to nije to ipak je drugacije iz kanala. Na tabli greska "cek endzin" (znam ja engleski ali volim da p*sam uz vetar, pa ovako po vuku), raspitam se nije strasno, ali pre neku noc popali se sve i svasta, zovem drugara, vec u panici, saljem mu fotku na viber a on ladno "Igraš fudbal pod svetlima, vodi računa ima letećih objekata", drugi majstor za dizelase "pa to ti je alfa , auuuu jos i benzinac". Sutadan vec sve ok verovatno osusili kontakti i to je to. Nikada u zivotu nisam vozio Alfu a vozio sam, zeleo sam auto poput Italijana sa rezervom snage i kada sam seo u AR to je to. Udoban sve na dohvat ruke za moj ukus malo duzi hod rucice menjaca, kada ukljucim radio apsolutno ne cujem rad motora i vozim na obrtaljku. Sve u svemu prezadovoljan sam samo mi je zao sto u ovaj auto nisam seo ranije. Slike bih podigao ali jos nemam pojma kako snasao sam se
  26. 2 points
    vicent

    Cene goriva...

    Nije to dobra vest, već potez ekonomskog tigra da dođe do još novca. Blago nama !
  27. 2 points
    neshaoct

    F1: Velika Britanija 2021

    Koliko sam pohvatao izjave bivših i sadašnjih F1 vozača (onih koji su se do sada oglasili): Button, Coulthard, Webber, Daniel Ricciardo - Hamilton je kriv. Alonso, Leclerc - trkački incident. Damon Hill - i Max i Luis su pogrešili jer nisu klinci da ne znaju da ne mogu paralelno prolaziti kroz tu krivinu.
  28. 2 points
    Ivan

    Obrada kočionih diskova?

    To ti je isto kao sto se ne menja ni kociono ni menjacko ulje, moze to da tera . Kacio sam davno npr. za Nuova Bravo upravo ovo sto Mile i Jugisa pominju. U eLearn je data predefinisana fabricka debljina diskova. Kao i minimalna debljina posle obrade i minimalna krajnja debljina. Uokvireno crvenim, za prednje samoventilirajuce diskove: Isto to i za zadnje diskove (obicni):
  29. 2 points
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Stigao sam kod Pirketa ali nema struje jer je pukao kabal, sad cekamo da to srede pa da radimo
  30. 2 points
    to pipanje, da se snima, nemo takva ženska posle 20 es godina da vas tuži za neprimerno ponašanje hoću da kažem, da se prenesu utisci, i fotke
  31. 2 points
    neshaoct

    F1: Velika Britanija 2021

    Vozač iza nema putanju jer je iza. On nema nikakva prava na putanju jer je iza. On samo ima obavezu da izbegne kontakt. Vozač ispred ima putanju jer je ispred. On jedini ima pravo da bira putanju jer je ispred. Nekako mu tri puta bio ''nepredvidiv sopstveni rizik'' da uradi istu stvar...i uradio je sva tri puta isto...i sva tri puta na isti način (njegova prednja leva u zadnju desnu vozača ispred) izbacio vozača ispred: Austrija 2020.: - snimak Brazil 2019. - snimak I danas Silverston 2021. Za sva tri puta je Hamilton dobijao kazne. Čudno bi bilo da su uvek trkači incidenti, a nekako uvek on dobije kaznu. Ali, šta vredi kazna od 5 ili 10 sekundi bolidu koji 75% ostalih u šampionatu može da ostavi za krug kad god poželi. Ljudi, hoće centrala da pogreši jednom, ali neće 100 puta. Uostalom, odakle uopšte prostor za raspravu o ''trkačkom incidentu'' kada je Hamilton sva tri puta popio kaznu za takvo izbacivanje vozača ispred jer je Hamilton sva tri puta bio isključivo kriv. Sudije nisu ovakvi ljudi sa Foruma kao što smo mi, nego na svakoj stazi među sudijama bude i bivših vozača...
  32. 2 points
    neshaoct

    F1: Velika Britanija 2021

    Držao je Hamilton volan ulevo dugo dok je postavljao svoj prednji točak tako da bude na putanji Maxa pri ulasku u krivinu. Evo prvo da se vidi koliko malo treba da se pomeri volan za ozbiljnu promenu pravca bolida: Dakle, sa skoro skroz leve Maxove strane prelazi na skroz desnu Maxovu stranu samo sa ovako malim pokretom volana udesno. Kada je došao Maxu sa njegove desne strane, Hamilton je bio blizu zida. Pogledaj sada redom sledeće tri slike kako od tog momenta Hamilton drži volan blago ulevo, i kako time tera Maxa još više spolja, i ujedno obrati pažnju kako se povećava prazan prostor Hamilton od zida baš zato što konstantno ide ulevo ka Maxu: Tek kada je izgurao Maxa ulevo, Hamilton ispravlja volan: Tu su već na oko 60 metara od temena krivine (vidi se levo marker 50, malo ispred njih). Vozač ispred ima pravo da bira putanju kroz krivinu jer je ispred. To je ovde Max. Vozač iza (Hamilton) mora da prilagodi svoj prolazak kroz krivinu onome što je izabrao vozač ispred. To bi ovde značilo ili da malo popusti gas i tako napravi više mesta vozaču ispred, ili da se skloni udesno do temena krivine i tako opet da više mesta vozaču ispred. To nije dobra volja vozača iza, to je njegova obaveza baš zato što je iza. Onaj ispred ne može nikada da udari onog iza, osim ako ne vozi u rikverc. Toliko je prosto.
  33. 2 points
    Oko povećanja cene tehničkog pregleda opravdanja su im tako licemerna i vređaju inteligenciju. Pa ljudi mnogi od vas godinama držite tehničke, valjda ste neki novac zaradili i sklonili na stranu za ne daj Bože. I to se nije desilo iznenada već su očekivali. Promenile se okolnosti, ako želite da nastavite da radite uložite novac u posao ili zatvaranje. Radim u privatnoj laboratoriji, potreban je novi aparat jer je stari odradio svoje, naravno da se ne dižu cene analiza, cifra višestruko veća od njihovih "ulaganja". Druga je stvar ako se menja cena od strane uvoznika reagensa koji se kupuje čim je prethodni na više od pola. I to ako je drastično poskupljenje, pa čak i tada se retko menja cena i ne proporcionalna poskupljenju od uvoznika. A siguran sam da su i radnici na tehničkim osetili na svojoj koži "nove okolnosti". Uostalom to opravdanje da duže traje tehnicki, svi će ga morati odraditi kad tad, doći će svakako. Nego gazda je navikao na projektovanu zaradu i u dogovoru sa ostalim tehničkim će to izgurati. Šta treba da kažu zaposleni u delatnostima koje su stradale zbog korone, a od toga im je zavisila egsistencija?! Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  34. 1 point
    Da plastični su i oguli se farba naročito na volanu, pa ih verovatno zato nema po oglasima. Što ne znači da ih nećeš naći ako ih potražiš malo.
  35. 1 point
    Ivan

    F1: Velika Britanija 2021

    Zato ih i volimo , ljudi koji zive trkanje. Ovoliko košta popravka Verstappenovog Red Bulla Sigurno će ovo biti značajan udarac na budžet tima iz Milton Kinsa. Helmut Marko potvrdio je da će Max Verstappen 100% biti spreman za VN Mađarske, kao i da šteta na njegovom bolidu posle udesa nije baš mala. Govoreći za nemački RTL kazao je da je malo toga zdravo ostalo na RB16B koji je udardio u zaštitni zid od guma na devetoj krivini. “To je potpuni gubitak.” kazao je Marko i izneo da očekuje da će za popravku ovog automobila biti potrebno oko 750 000 evra. “To je cifra koja će svakako da nas boli, pogotovu u trenucima kada imate ograničenje budžeta.” Preuzeto sa: pole-position.rs
  36. 1 point
    Bule

    Bravo za ovaj Bravo

    I mene to zanima kako izgleda i kako se čuje. Kakav je utisak u voznji ima li nekih poboljsanja I još kako ćeš tehnički i šta si uradio sa lambda sondom N2
  37. 1 point
    horvat

    Bravo za ovaj Bravo

    Da... Daj neki snimak
  38. 1 point
    Bilo je standardno 3 šrafa viška :D Sva tri su od panela - torex. To je valjda norma :)
  39. 1 point
    dach@

    WRC: Estonija 2021.

    Lep reli,gledao sam dosta etapa su prenosili na Areni
  40. 1 point
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Pa na 130 se cuje ali nije to nista za moj ukus, mogao bih ga voziti satima a da me ne smara. Na malim obrtajima se cuje duboko i glasno, a ako se zavrti preko 5 soma onda se i cuje glasno a i puca na auspuh Jel tvoj menjac 6 brzina?
  41. 1 point
    neshaoct

    Kako startovati poplavljen automobil?

    Izbegavajte vodu dublju od 10 cm Kišovito vreme rezultira velikim količinama vode na putu. Uglavnom je to površinski sloj, ali ponekad ćete naići na dublju vodenu barijeru. Pre svega, jurnjava po kiši nije pametna jer je put klizav, a to negativno utiče na upravljivost automobila. Jurenje kroz dublje lokve nije pametno iz dva razloga - prvi je bezbednost, a to je akvaplaning u kojem točkovi automobila gube kontakt sa asfaltom i u vozilu ćete se osećati kao da na klizalište izlazite sa patikama. Drugi razlog je - takva vožnja može biti opasna po zdravlje vašeg metalnog ljubimca. Izbegavajte vodu dublju od 10 centimetara ili zato što većina automobila danas ima nisko postavljene usisnike za vazduh, koji u ovom slučaju mogu uvući vodu u motor, što može dovesti do katastrofalnih posledica, ulaska vode u cilindre, pucanja klipnjače usled opterećenja... Zato izbegavajte dublju vodu, automobil nije čamac ili podmornica i molim vas vozite opreznije po kiši. Povećajte rastojanje između vozila ispred sebe sa dve na četiri sekunde, jer je zaustavni put automobila po kiši mnogo duži. Obratite pažnju na gume, ako su istrošene i ako je dubina žleba manja od 1.6 mm, osetićete to jer će rukovanje biti smanjeno, a zaustavni put pri kočenju produžen. Uložite u nove gume, kao i u brisače vetrobranskog stakla. Stari brisači neće dobro očistiti staklo, a to će smanjiti vašu vidljivost. Promenite ih. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    Ivan

    F1: Velika Britanija 2021

    Međunarodna štampa: Hamiltonova tvrdoglavost je dovela do velikog udesa Ugledni sportski listovi naravno danas najviše pišu o VN Velike Britanije i sudaru Verstappena i Hamiltona u prvom krugu. Auto, Motor und Sport (Nemačka) „Red Bullov niz od pet uzastopnih pobeda je prekinut. Lewis Hamilton je konačno uspeo ponovo da pobedi. Nakon što je izgubio sprint trku 24 sata ranije, činilo se da 140000 njegovih navijača neće imati povod za slavlje ni u nedelju. Ipak, Silverston ume da priredi lude trke, a bogovi trkanja su ovoga puta napisali veoma bizaran scenario.“ Marca (Španija) „Za Hamiltona je trka na Silverstonu bila sve ili ništa i u takvim uslovima je izbacio Maxa Verstappena sa staze već u prvom krugu. Potez je bio kontroverzan i o njemu će se još dugo pričati. Englez nije puštao gas u Copse krivini i njegova tvrdoglavost je dovela do velikog udesa u kome je Verstappen završio u zidu.“ La Gazzetta dello Sport (Italija) „Bilo je jasno da će se ovo dogoditi pre ili kasnije i dogodilo se u Silverstonu. Dogodilo se u prvom krugu u krivini 9. Verstappen je vodio nakon starta sa pol-pozicije, koju je osvojio pobedom u sprint trci u subotu. Hamilton je furiozno pokušavao da ga pretekne i iskoristi zavetrinu Red Bulla. Kada su prišli krivini Copse, Lewis je zauzeo unutrašnju liniju, ali je nastavio šire, dok je Holanđanin zatvarao prostor sa leve strane. Kontakt je bio neizbežan.“ L’Equipe (Francuska) „Hamilton je bio nezaustavljiv pred domaćom publikom. Čak je imao i ozbiljan sudar sa Maxom Verstappenom u prvom krugu, dok je vodećeg Leclerca obišao dva kruga pre kraja. Ovo mu je bila osma pobeda na domaćem terenu i ponovo je u trci za titulu.“ Preuzeto sa: pole-position.rs Hamilton: Nemam za šta da se izvinjavam Britanac kaže da ne duguje Verstappenu izvinjenje nakon njihovog udesa na Silverstonu. Holandski vozač je nakon incidenta čak morao i u bolnicu na dodatne preglede, pošto je udarac njegovog bolida u zid generisao silu od čak 51G. Sudije su kasnije kaznile Hamiltona zbog incidenta, ali ga ni to nije omelo da dođe do rekordne osme pobede na domaćem tlu. Hamilton sa druge strane i dalje smatra da ništa nije zgrešio. „Mislim da trenutno nisam u situaciji da treba da se izvinjavam za bilo šta. Trkali smo se. Čeka nas još dosta teških trka i duela i moramo da naučimo da napravimo balans u toj borbi. Ne slažem se sa odlukom sudija, ali prihvatio sam kaznu i nastavio sa svojim poslom. Neću da kukam sada zbog kazne. Sako će imati različito viđenje, ali mene nije briga šta ljudi misle. Radim to što radim i stvarno sam ponosan na ovu pobedu“, izjavio je Hamilton. On se potom osvrnuo i na duel sa Leclercom, za kog kaže da vozio s poštovanjem. „On je pošteno vozio i ostavio je dovoljno prostora. Bio sam tu negde u liniji sa njim i znao je gde sam, ali je i pored toga nije popuštao. Samo je malo šire otišao i uspeo je da zadrži bolid na stazi. To je bilo dobro trkanje. Za mene je vreme stalo u tom trenutku. Samo sam gledao da opet ne bude kontakta, ali mislim da je duel bio fer, balansiran i tako bi trebalo da se trkamo“, rekao je Hamilton. Vozač Mercedesa je ovom pobedom i odustajanjem Verstappena smanjio svoj zaostatak u šampionatu na osam poena. Preuzeto sa: pole-position.rs
  43. 1 point
    Ivan

    Bravo za ovaj Bravo

    Kada zavrsis, vratis se unazad ka Bulevaru. Levo ka SD, posle par raskrsnica opet levo i izbijas pravo na deponiju u Vinci .
  44. 1 point
    Kupiš , SANDISK Cruzer Fit. Koji god ti treba , zbog kapaciteta. Minimalan, skoro nevidljiv. Vadi se iz auta samo kad se dodaje sadržaj već godinama. USB radi bez kontakta u Tipu.
  45. 1 point
    horvat

    Obrada kočionih diskova?

    Prosle godine sam primetio da mi se cuje jak zvuk struganja iz kocnice, kada ih malo zagrejem. Uzeo sam subler i izmerio oko 2mm po strani (znaci 4mm ukupno) da je stanjen, a na internetu sam nasao info da je dopusteno 2mm ukupno. Kad mi je majstor menjao diskove, rekao je da bi on to lagano jos ostavio, kao ima mesa jos
  46. 1 point
    Milutinac

    Obrada kočionih diskova?

    Mene samo interesuje sto se to/tu obradjuje? Ako imamo disk koji dolazi sa debljinom 26mm, a minimalna njegova debljina deklarisana je recimo 24.2mm (TRW disk za brava 2.0mjet) sto se onda tu obradjuje? Na koliko se obradjuje, kad je na 25mm? Ako je disk dobar NE SME da se pokrivi za taj jedan mm toliko da je neupotrebljiv. Moze naravno ako je ridex, neki optimal, remsa, ili textar guangzhu ili slicno...ali takav disk nije ni za sta, a kamoli za naknadnu obradu... Jedino ako neko zeli da nov disk, ono iz kutije dovede na apsolutnu nulu, to mi je jasno. Ali obrada diska koji je vec na minimumu ili vrlo blizu minimuma, to nema smisla...ovo sto i YuGisa kaze
  47. 1 point
    Axic

    Funny photos

  48. 1 point
    igor0511

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Ja jos cekam utiske iz voznje i neki forumaski review
  49. 1 point
    Problem je u naslonu zadnjeg sedišta, ne u sedalnom delu. Sedalni deo je Ok, to sam već proverio. I to je bila jedna od opcija kojr sam razmatrao. Ali danas mi se ukazalo malčice slobodnog vremena, i reko' aj da isprobam neke ideje... Ispade dobro, na kraju. Job well done! Svakako će zadnja klupa biti zamenjena jednog dana. Pričao sam sa Strahinjom, drugarom od kojeg sam uzeo sedišta. Reče da će da proba da nadje sledeću 159 za rasturanje, da bude Ti ali pre-restyle model, pa će mi dati zadnju klupu koja odgovara mojoj, a da mu vratim ovu klupu od restajlinga. I Brembo klešta su sredjena i spremna za ugradnju. Sad imam prikupljene sve delove, samo treba sklopiti sve na auto. A ja vremena nemam, zbog posla. Već skoro nedelju dana vozim polu-rasturen enterijer, nemam vremena ništa da pipnem. Alfa mi se pretvorila u pravi project-car.
  50. 1 point
    Ivan

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Lepa vest se daleko cuje. Juce bas citam po italijanskim medijima pohvale za Irenu i Nesu. Kazu da su pogurali mesecnu prodaju Giulie za oko 2% .
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...