Jump to content
FAS Goran

kruzni.

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About kruzni.

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala, iskreno nisam probao samo da stavim novi akumulator. Probaću, pozdrav. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  2. Pozdrav. Ovo mu dođe kao tema o problemima sa Pezoima i njihovoj elektronici. Otišao mi je akumulator i nisam mogao da upalim auto kada sam krenuo sa posla. Elektronika odlepila, otvorim vrata, on upali svetla i tako neka ludila. Na autu imam neku blokadu, kad god se skinu kleme, aktivira se i nema šanse da spoji, dal' na novi akumulator ili kablove. Uspe ako besomučno otključavam i zaključavam daljinskim. Dođem sa drugarom i kablovima, auto lepo dobije struju, ali ne leži vraže, centralna ne radi. Prvo odnesem sutradan ključ, sve ok. Negde mi ostalo da mi je prethodni vlasnik rekao da auto imam alarm. To me i pitao bravar u Zemunu, rekao da skinem alarm i to je to. Dođe čovek koji se bavi alarmima i ne može da nađe alarm, tvrdi da nema alarm?! Sve vreme auto KCS.I on čovek pokušavao da upali, ni da čuje da spoji. Vergla lepo na kablove. Ajde šlep i kod elektroničara, gde počinje agonija sa njim. Ne bih da pominjem ime, držao mi je auto 2 nedelje, ne odgovara na poruke, javi se on na telefon, kaže bio sam vamo, bio sam tamo, sutra ću. I tako to traje, dobijam informaciju od njega da je sve"pobrljavilo" da mu ništa nije jasno oko BSI-a, BSM-a, motornog kompjutera... Ne može da nađe kodove, da programira itd, pokušava. Juče mi šalje poruku: ne mogu da ti rešim auto, ključevi su ispod sedišta. Svratim do njega, pozdravim se, nema ideju šta da radim i gde da idem. Sada čekam sledeću nedelju da mi auto primi drugi elektroničar. Raspisao se jesam, nejasno mi da li je moguće da svi podaci tako pobrljave, da ne može da nađe kodove za moje delove. Verujem da će drugi elektroničar rešiti problem, da li neko ima ideju šta se ustvari desilo i da li mogu nekako da rešim taj problem blokade kad god skinem kleme. Hvala unapred svima, pozdrav. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  3. Mislim da sam pogrešio, u pitanje je bio valjda BSM ili tako nešto što mi je majstor prvobitno zamenio. Zbog njega nije gasio svetla. Kako majstor nije imao ispravan, stavio mi je da proba neki koji nije uključivao pumpu za gorivo kako treba, ali je ugasio svetla. Do njega je bio problem. Dogovorimo se da dok mu ne stigne ispravan da teram sa ovim, slušam neki zvuk pumpe, pa onda zaverglam. Jeste sada off, išlo je to par dana dok me sinoć nije ostavio nasred NBG, nit zvuka niti da zavergla. Upalio ga na gurku, od jutros isto mrtav. Sada čekićam do ponedeljka, još mu nije stigao deo. Što naš narod kaže, i ovo će se lane zvati. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  4. Menjao je BSI jer je izbacivao neke greške vezano za njega. Ali kako ga je promenio, svetla mi ostaju upaljena. Sinoć sam po nekom uputstvu što sam našao probao da resetujem BSI, ništa od toga, ispraznio se i akumulator i tako, igranka.
  5. Dobro veče. Moguće da sam promašio temu, nadam se da mi nećete zameriti, treba mi pomoć. Ovih dana sa svojim Pezoom 307 imam dosta muka. Krenulo je sa dizanjem temperature, majstor mi je da ni ne pogleda auto rekao da mi je otišla vodena pumpa. Ajde kako mi se žurilo, jer auto koristim za dodatni posao a stajao je 3 nedelje u potrazi za majstorom, ostavim mu auto. Odradi on meni veliki i mali servis, zameni BSI i naravno auto nastavi sa dizanjem temperature. Ja naravno odlepim i zamenim termostat i rešim sam problem jer je ostao zatvoren. Ne lezi vraže, nakon toga počne da mi se dešava da ne mogu da ugasim svetla. Nikakvog pravila, neki put uspem da ugasim, neki ne. Večeras nikako, skinuo klime i vratio i više ne mogu da upalim auto. Vergla ali neće da spoji. Ne znam kako da rešim problem, ako neko zna molio bih za pomoć. Hvala unapred, živi bili.
  6. Iskoristiću ovu temu za molbu. Treba mi pomoć-savet. Vozom Pezoa 307, matorog dizela 2.0 110 KS. Kako mi je anlaser otišao, radio sam remont i pošto je autoelektričar morao skidati i protokomer rekao mi je da ima ulja u crevu protokomera i da je turbina loša. Istina da u poslednje vreme slabije vuče, kao da ne uključuje turbinu. Nema zviždanja, dima na auspuhu, povećane potrošnje makar po bordu...Čistio sam protokomer. Ono što me brine je to da kada je završio da se pojavio dim koji izlazi baš iz tog dela gde je radio oko anlasera, skidao protokomer...Da li možda to ulje ako je iscurelo sagoreva i dimi ili može biti nešto ozbiljno i opasno. Da napomenem da nisam puno vozio od majstora, možda 3km i dalje je dimilo kada sam stigao kući. Hvala unapred na odgovorima ako neko ima predstavu o čemu može da se radi. Auto mi služi i za dodatni posao, tako da sam jezivo tanak sa vremenom. Stajao sam nad glavom danas dok je montirao anlaser. Pozdrav, živi bili. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  7. Trazio pogodnu temu u vezi neceg drugog, pa naletoh na ovu. Relativno kasno sam se zarazio pecanjem, sa 35 godina. Odveo me drugar camcem u Balaton(kanal uzvodno od Pupina). Inace se oko tog celog prostranstva bogatog florom i faunom vodi borba da li ce biti unisteno sve zbog najavljene luke na Dunavu. Tu sam pecao na plovak, jos par puta otisli i to je to. Onda krece lutanje kojoj tehnici se posvetiti. Prvo sam probao sa dzigovanjem, po meni tehnika koja zahteva mnogooo vremena na vodi, odredjeni osecaj u ruci i malo ozbiljniji stap, sto ja nisam uradio i masinu. Brzo sam odustao, iako sam cesto isao, Dunav mi je blizu, Govedji brod tzv. lokacija. Mnogo kidanja sedova, vezuj po zimi, smrzli se prsti, aj zdravo sa dzigovanjem. Svaka cast majstorima, za uspeh je tu pozeljan i camac. Onda sa komsijom predjem na dubinku i kedera, kao pecamo stuku. Bila stucja godina, jeste top osecaj ako sastavi kedera kako treba i sabije stap, ali prosto ne volim stuku. Dodatno raskrstim sa komsijom jer ja pustam ribu, a on trci preko barzi kada vidi da vadim da mu dam ribu. Jos peca na 6-7 stapova, sto me uzasava, svako dobro komso, dovidjenja. E tu zimu, dok sam lecio prostatitis zbog proklete stuke i lose obuce, otkrijem feeder tehniku i lagano krenem da se upucujem. Sledece prolece sav pun elana, novi stap nova masinica, sve po redu. Brdo opreme treba za fideraj. To me drzi, jer se realno stalno nesto desava, sve vreme radis, hranis, menjas, eksperimentises, trudis se da privuces ribu. Pecam samo sa jednim stapom, onim prvim koji sam kupio pre 7-8 godina. Istina je da bi bilo zgodno da imam jos par za razlicite situacije, ali sam se odupro maniji kupovine stapova, posebno mi je nelogicno da imam dva stapa istih karakteristika. Pa ni dva para patika za na primer kisu ne mogu u isto vreme nositi. Naravno, ko radi drugacije, njegova stvar, ne gledam u tudj novcanik i budzet, mnogima to predstavlja neko zadovoljstvo, kupovina. Pecam Dunav i Tisu samo. Posebno volim Vojne baste, nisu nesto izdasne po pitanju ribe i zahtevno je jer voda tuce, ali to je raj na zemlji. Skoro u gradu, a kao da si u nekoj nedodjiji, samo ti i priroda. Jeste malo zeznuti stici, ali vredi. Jos nesto, imao sam neku averziju prema komercijalama, ali nije lose u prolece otici, utoliti zelju za pecanjem dok su Dunav i Tisa jos veliki. Raspisah se, pozdrav za sve kolege. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  8. Imam rutu skoro svaki dan Zemun-stadion Partizana. Pošto mi se najbolje pokazalo da idem Glavnom pa Bulevarom Nikole Tesle do tržnog centra Ušće, izbegavanje autoputa maksimalno. Sve ide glatko do semafora gde ulica, mislim da se i zove Ušće seče Bulevar Muhajla Pupina. Taj semafor kratko drži zeleno i sagorim kada se vuku kroz tu raskrsnicu, em nas je koliko hoćeš, em ljudi iz Milentija Popovića čekaju da skrenu levo u bulevar. Dalje, skretanje levo kod Hajata,od pre 6-7 meseci ima lepo semafor za levo, ali ne. Pametni iz Milentija Popovića to lepo zatvore, crveno im kao vrata. Pa zar ne vidiš care sta je ispred tebe, gde si upro?! Kada to nekako i prodje kreću parkirana vozila u desnoj traci, sva četiri i milina. Ajde, dalje desno u Vladimira Popovića, pa na omiljenu nam Gazelicu. Tu zna da bude lepa kolona za ono penjanje ka Gazeli, pitomi stojimo i cekamo a frajeri bi pred penjanje da se ubace. E tu se lepim čoveku ispred u branik, nema leba da pustim. Nastavlja se borba, ako vozim džip, ja ću sada lepo celu kolonu da prodjem i skroz ulevo da krenem da se penjem ka Gazeli. Nema ništa od toga rođaci, čim se dokopam skretanja, zakovem se na polovini, gotovim kada to i ostali urade pametnom baji, pa i mi plaćamo registraciju. Kako je to pretposlednje uključenje na Gazelu, moram priznati da se gore ljudi korektno ponašaju, propusti skoro svako po jednog, što je ok. Danas sam popravio dan liku koji se zalepio čoveku ispred, samo da me ne pusti. Na licu mu neki imbecilni slavodobitni poluosmeh. Naravno, svakome se zahvalim ko me pusti, meni na sledećem uključenje gde obavezno propustim vozilo da se uključi možda 30%. Jedan sasvim običan dan. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  9. To je taj humor! Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  10. Ako mogu iskoristicu ovu temu za pomoć. Imam problem sa autom, Pezo 307 2.0 110ks. Odjednom je krenuo da cima i trza u vožnji, da bi već sutradan pri prvom kretanju nastala katastrofa, prima gas, ne prima gas, hoće da se ugasi, u leru dize obrtaje do 3000, pa spusti, podigne...Nekad reaguje na gas, nekada ne, loš zvuk iz motora dok se to desava. Zanimljivo je da se počeo normalnije ponašati u putu do majstora, sve bolje kako se auto zagreva. Majstor je na dijagnostici ocitao greške papučice gasa i nekog senzora na rampi-magistrali. Tako je kod njega stajao 10 dana, da nađe delove za probu, nije uspeo. Ništa, idemo kod sledećeg, opet tako vozim do njega, opet bolje ide kada se zagreje. On očita iste greške, ali tvrdi da je regulator pritiska goriva. Aj ostavi auto, posle par dana me zove, očistio nešto radi. Naravno ništa od toga, opet isto. Vrati auto, da zameni taj regulator. Posle par dana, zamenio regulator pritiska goriva, dođem po auto, posle 1km ga vraćam, katastrofa ista. Sada čekam da zameni taj senzor na rampi-magistrali, pa ako nije to u pitanju kaže da su mi otišle dizne. Napominjem da nije dranje u smislu, menjamo sve i naplacujemo deo koji je bio ispravan. Iako izbacuje grešku papučice gasa, siguran je da nije do toga. E sada naravno dolaze finansije i isplativost remonta dizni, jer je auto 2002. godište.Koliko sam video u knjižici od prethodnog vlasnika već su skidanje i stelovane pre nekih 80 hiljada km, što je dosta. Da li nekome možda pada napamet sta bih jos mogao da proverim ili gde da ga teram, agonija traje skoro mesec dana. Hvala svima unapred. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  11. Oko povećanja cene tehničkog pregleda opravdanja su im tako licemerna i vređaju inteligenciju. Pa ljudi mnogi od vas godinama držite tehničke, valjda ste neki novac zaradili i sklonili na stranu za ne daj Bože. I to se nije desilo iznenada već su očekivali. Promenile se okolnosti, ako želite da nastavite da radite uložite novac u posao ili zatvaranje. Radim u privatnoj laboratoriji, potreban je novi aparat jer je stari odradio svoje, naravno da se ne dižu cene analiza, cifra višestruko veća od njihovih "ulaganja". Druga je stvar ako se menja cena od strane uvoznika reagensa koji se kupuje čim je prethodni na više od pola. I to ako je drastično poskupljenje, pa čak i tada se retko menja cena i ne proporcionalna poskupljenju od uvoznika. A siguran sam da su i radnici na tehničkim osetili na svojoj koži "nove okolnosti". Uostalom to opravdanje da duže traje tehnicki, svi će ga morati odraditi kad tad, doći će svakako. Nego gazda je navikao na projektovanu zaradu i u dogovoru sa ostalim tehničkim će to izgurati. Šta treba da kažu zaposleni u delatnostima koje su stradale zbog korone, a od toga im je zavisila egsistencija?! Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
  12. @Shoxyz Ako sam dobro razumeo, imao sam isti problem. Da li broj koji je upisan u saobraćajnoj odgovara Fiatu kao Fiatu, u smislu: šta već treba da piše na početku, da li ima odgovarajući broj što slova, što cifara ili nema veze sa vezom, npr. ne počinje kako inače Fiat počinje, ima manji broj što slova što cifara? Ako je ovo drugo, onda može da se reši ekspertizom. Tehnički se započne, oni utvrde nepravilnosti, prekine se tehnicki, postoje dva obrasca koji tehnicki popuni, oni mislim šalju mejl u policiju, slikaju broj motora, mislim da i to šalju. Vlasnik ide na ekspertizu, sa ta dva obrasca, ako je Beograd 29-ti novembar. Taksa je 3000 hiljade dinara, ne uplacivati dok se ne stigne do objasnjavanja zašto ste došli. Predaja dokumenata od 09h, pregledi počinju u 10h. Ovo je, ponavljam, ako broj u saobracajnoj ne odgovara na raznorazne načine koje sam naveo određenom proizvođaču.
  13. Ne mogu vise da editujem prethodni post. Moguće da ne vladam terminologijom, shvatio sam da je filter kabine isto što i klime, u ovom klipu polen. Gledao sam sličan klip na srpskom, isti sistem menjanja, nisam video bas ovakav sunđer koji mi se pojavio, baš klasični sunđer, mada nije žut, možda je bio.
  14. Da, nisam imao taj problem do pre malog servisa. Probaću pincetom da izvučem ove veće komade, ne znam da li bih uspeo da skinem rešetke, možda da probam da usisam. Kod ovog "majstora" se ne vraćam. A provericu da li mi je uopšte stavio novi filter, nije neka nauka, pogledao sam kako. Nešto je tu drndao svakako. Hvala.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...