Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/30/21 in all areas
-
11 points
-
9 points
-
8 points
Funny photos
bit and 7 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока -
7 points
-
6 points
-
6 pointsI Mića ima uspešnu karijeru kao glumac [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
5 points
Biciklizam
moron and 4 others reacted to debelizmaj for a post in a topic
Danas endurance. Ne volim ovako duge voznje, ali treba i to po nekad. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk -
5 points
-
4 pointsSve neki amateri... ovako se detaljno uklapa garderoba sa predmetom obožavanja [emoji41]
-
4 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
Decak Iz Vode and 3 others reacted to Ivan for a post in a topic
Nekako mu dodje mnogo lakse kada se ljudi licno poznaju . Nego, za iduci session - preporucujem ovog naseg kolegu sa foruma kao model: A ovako se poziralo sa Giuliettom, dok je Totti bio u srednje-poznim godinama: -
4 pointsDanas nesto malo drugacije
-
3 points
Moja prva Honda...
pilgrim011 and 2 others reacted to moron for a post in a topic
Eto, da i ja posle par godina članstva na ovom Forumu predstavim jednom moje vozilo i pri tome napravim "zločin", jer neću ovom prilikom predstaviti meni i porodici jako dragog Fiata 500L, već nešto drugo, a po formi i mnogim osobinama dosta slično vozilo - Hondu CR-V 1,5 T AWD 6MT, koju sam uzeo pre oko godinu dana i sa kojom sam u medjuvremenu prešao oko 16 hiljada kilometara. Vozilo je 2020. godište ( "sklepan" je 21.02.20. ), a tokom putovanja iz dalekog Japana ga je bila "uhvatila korona" i vanredno stanje, pa je do mene stigao tek polovinom maja. U pitanju je paket Lifestyle, treći od ukupno četiri paketa opreme (najpre sam bio poručio drugi paket, ali, sam se uskoro predomslio i promenio porudžbinu za treći). Može da se kaže da ima dosta solidnu opremu (navodno i kožni enterijer ), a ono što mu svakako nedostaje da bi "stao na crtu" mom Fiatu 500L, jeste - panorama. A "nedostaje" mu i motor Benzinac je 1,5 turbo sa 173 ks ( i 220 Nm u rasponu od 1.900 do 5.000 rpm ). Ali, dok sam panoramu i mogao da odaberem (da sam uzeo top paket), oko motora i nije bilo neke velike mogućnosti izbora. Pa ni oko pogona ( 2WD ili 4WD ). Jer, u Srbiji, samo je baznjak bio dostupan i kao 2WD, a kod ostalih je mogao da se uz 4WD sa motorom 1,5T bira ili 6MT ( sa 173 ks ) ili CVT ( uz 193 ks, koji ima 243 Nm ). Jesam provozao i CVT ( oko 30 km ) i to ide jako lepo ( ima 7 virtuelnih stepeni prenosa i pojma nemaš da je CVT ), čak je i doplata za CVT u tom trenutku bila smešna (500 evra), a CVT u gradskim uslovima ide kao san. Ono je bajka. Ali, osnovna planirana namena ovog vozila su bila putovanja van grada, a oduševilo me je kako je onaj ručni menjač precizan i kratkih hodova, tako da sam se ipak odlučio sa 6MT. Probao sam i 2,0 hibrid sa (mislim ) 184 ks i nemam zamerke ni za njega ( mada je kod njega e-CVT "bezstepen" ). Ide to. Kreće potpuno bešumno ... Dok eventualno ne potopiš gas do poda, a tada uz veoma dobro ubrzanje (ubrzanje mu je oko 8 sekundi, tj. bolje nego kod 1,5T, koji je oko 9,4-9,8, zavisno od menjača i da li je 2WD ili 4WD) se dere kao i svaki skuter. Kada postigne krstareću brzinu, može da ide opet samo na struju ( ja sam uspevao 1-2 km "da jedrim" samo na struju pri brzinama 100-110 km/h ). Inače, princip rada Hondinog hibrida je specifičan, jer SUS motor zapravo funkconiše samo kao generator struje sve do brzina od oko 80-90 km/h (tj, do tih brzina kretanja točkove pogone samo elektromtori), a kada dodje do te brzine specijalno kvačilo "uključi" ("direktno") i SUS motor kao pogonski, tako da pri tim i većim brzinama SUS i pogoni točkove, a i istovremeno služi kao generator za elektromotor. Da sam imao ideju da tu Hondu koristim dosta i u gradskim uslovima, verovatno bih i bio u dilemi da li doplatiti "par stotina" za 1,5 sa CVT ili "par hiljada" za 2,0 hibrid sa e-CVT. Ovako, ostadoh na "isposničkoj varijanti" - na 6MT Motor se veoma rado i slatko vrti. Bez ikakve "zadrške" on dodje do oko 6.500 rpm. Ali, i bez ikakvih problema (neopterećen) može da vuče već od oko 1.500 rpm. Ako želite, po ravnom ide u šestoj na 60 km/h bez ikakvog ružnog zvuka ili vibracije. Pa mu nije nikakva muka da magistralnim putem sa njim krstarite u šestoj na 80-90. Dakako, ako želite perfomanse i ubedljivija ubrzanja, treba mu "početnih" oko 2.500-3.000 rpm. I ja ga pre preticanja na magistralnim putevima često vratim stepen-dva niže, a nekada i potpuno nepotrebno tri stepena niže, i "zavrtim" u trećoj "koliko treba", pa i do onih 6.500 rpm (do oko 130 km/h). Tada ide "baš bolesno" (lepo potegne, za moj ukus) i jedino ga onda zna malo biti problem blagovremeno usporiti ( ima masu od 1.644 kg). A još veći (mentalni) problem bude vratiti se opet u ritam lagane (i legalne) vožnje. Zato se maksimalno trudim da magistralno samo krstarim, jer je tada sa njim uživancija. Troši kao i svaki benzinski SUV ove čeone površine sa AWD-om, sve zavisno od uslova vožnje. Dakle, može i jako malo, a i više. Na 130 km/h na auto putu troši oko 8. Ali, magistralno, može i samo 6 ako nisu usponi. Nedavno sam sa njim otišao do mora ( CG ) i ukupan prosek do tamo i nazad je bio ispod 6,5, a kakav mu je i "životni prosek", jer se ne vozi mnogo po auto putu (a ne vozi se ni po gradu). Prvi redovan godišnji servis sam platio oko 145e. Servisni interval mu odredjuje računar. Ne znam tačno kako on "boduje" koje uslove vožnje. Ja sam prvi servis odradio na 235 "radnih časova", na 13.890 km (do tog trena životni prosek brzine mu je bio 59 km/h ), a moglo je po računaru još 1.030 km. Ako je verovati "Deltinom" zvaničnom cenovniku održavanja za 120 kkm, koji su mi dali uz ponudu, redovno održavanje je jako povoljno za tu klasu i uopšte ( još na svaki treći redovan servis daju popust od 50%). Kažem "povoljno", jer imam takve cenovnike za veliki broj modela, raznh klasa i cene znaju biti da ti bukvalno "mozak stane". Nisam kola birao po tim troškovima, ali, mislim da čovek unapred treba da zna šta je kupio, pa i koliko ga, primera radi, koštaju komplet OEM diskovi i pločice, sa zamenom. A ne da se posle isčudjava. Da li je ova Honda "za preporuku"? Pojma nemam Čovek treba da jasno zna kakvo vozilo želi, kakvih osobina. Ovo vozilo ima neke dobre osobine. Ima i neverovatno dobru ponudu prostora. Hajde što to ima napred (to imaju mnoga vozila), već pozadi je baš impozantan i to se u SUV C segmentu "retko sreće" u ovom "obimu". Nekome taj "obim" uopšte nije potreban i neće da ga ni ceni. Potpuno mu nevažan. I tada je najbolje da ova kola u širokom zaobidje Jer, tada, ako ipak želi SUV, i za daleko manje pare može da nadje manji SUV C ili SUV B segmenta koji će da mu zadovolji sve potrebe. Ovo vozilo, dakeko, imamo i neke loše osobine. Recimo, kao i kod svakog Japanca, zadnja vrata pri zatvaranju zveče kao prazna konzerva EVA sardine. Neverovatni su Ali, jbg, to je ta "japanska filozofija". Da li je bolja ova Honda od Fiata 500L sa 1,6 MJ ? Da li vredi kao dva takva Fiata? Pa, zavisi kako čovek gleda. Ima tu dosta sličnosti, slična je visina vozila ( 165/168 cm), ali, u Fiatu su prednja sedišta na većoj visini u odnosu na pod vozila. U Hondi se sedi niže. Nekome je prjatnije jedno, nekome drugo. A u medjuubrzanjima (ako je bez šaltanja) 500L sa 1,6 Mj sa samo 105 ks "razbije kao beba zvečka" ovu Hondu sa 173 ks. Zbog dizelskog obrtnog momenta. Ali, medjuubrzanja sa šaltanjem, pa, Honda ode "kao F1" Uslovno rečeno ... Nadam se samo da me "okoreli" Hondisti neće linčovati zbog ove moje izjave i poredjenja ... Tek, ovo je moja "prva Honda". Da li će biti i "poslednja", vreme će pokazati. Djavo će ga znati ... Inače, sa ovim SUS motorom mislim da će i kod nas uskoro nestati iz ponude i da će iduće godine biti dostupna samo kao hibrid. -
3 pointsi ja sam danas malo vozio,al vetar duvao,onaj asfalt na nasipu je skorz sjeban,nemoze normalno da se vozi,a i auta ima dosta i polako ulazim u kondiciju i navikavam se na bajs
-
3 points
-
3 pointsAlfa malo izašla na svež vazduh iz Bg smoga. AP do malog Požarevca, Mladenovac, Topola , Rudnik, G. Milanovac, Čačak, Užice, Zlatibor. Švrljanje po Zlatiboru (150km) i nazad. Prosek na pristojnih 4,8 l/100, normalne vožnje, prosek 53 kmh. Bord vrlo precizan, nema odstupanja. Punto bio mama, bar litar manje. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
2 points
Fiat Tipo HB CROSS
dach@ and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Evo par sličica neposredno nakon nanošenja -
2 points
-
2 points
-
2 points
Honda Civic FK1
MS PK and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Meni su ove najlepše, mada...možda se ispostavi da na autu ne stoje dobro kao neke druge...jbg-a, ipak je bitno videti felnu i na autu. -
2 pointsHonda isla na tretman. Odradjeno: -Kociona i kvacilo tecnost -Roler, Spaner, Pk kais -Svecice -Stelovanje ventila,dihtung dekle -Ciscenje i kalibracija klapne -Mali servis -Prednji i zadnji diskovi i plocice -Ulje u menjacu -Antifriz -Utegnut suspleh Majstor kaze da je auto maksimalno utegnut i da je u jako dobrom stanju. Moram uzeti jos jedan set felni pa bih to sto pre da vise ne ramisljam o tome i zavrsio sam sa troskovima. Sta mislite o ovim 18-icama za 300€? Da njih stavim za leto, a ove postojece prebacim za zimu.
-
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
Decak Iz Vode and one other reacted to horvat for a post in a topic
Hahahaha nisam to ja Ovaj lik jeste model Sent from my iPhone using Tapatalk -
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
Funny photos
Nebek and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока -
1 point
Fiat Tipo HB CROSS
shomispc reacted to knezevic76 for a post in a topic
E pa drugari da otvorim temu za moj NOV NOV NOV automobil. 1.0 T3 100ks 190Nm 3 cilindra benzinski agregat EURO 6 sa pet brzina +R. Da počnem sa opremom, ono što znam da ima iz glave : Automatska klima Full color display putni računar Senzori za pritisak u pneumaticima Start Stop Elektroservo volan sa podešavanje visine i dubine Sistem upozorenja prelaska u drugu traku Carplay android auto- smartphone mirroring Detekcija zamora vozača Elektro retrovizoru, prozori, podizači Led dnevna svetla, LED zadnja svetla, LED farovi Naslon za ruku napred i pozadi Automatska kontrola dugih svetala Senzor tame za darove i senzor za kišu Zatamljena stakla Elektrohromatski retrovizor Aluminijumski Cross DIAMOND felne 17" Adaptivni tepomat Autonomno kočenje City Brake assist Parking senzori Hromirani retrovizori Uconnect 7" sa navigacijom touchscreen Priključak 12v i USB napred i pozadi +............. Baš dosta opreme da ne navodim oplate neke ICE mat uzdužne krovne šine itd itd Kad ga malo izgustiram biće detaljniji opis. Na prvu loptu, pošto je vožen po kiši, tih do 120. S obzirom da je višeg klirens ne ljulja se na bočnom vetru i ne naginje u krivinama, vešanje je tvrdo, nije kao BMW, upija blage neravnine i rupe bez problema, ali nema nikakvih lupkanja kad su veće rupe u pitanju. Volan vodi svoju priču, barem dok se ne naviknem posle BMWa. Ne znam šta će mu city servo kad se ne oseća motanje u mestu i bez njega. Brzo sam našao položaj za volanom. Voleo bih da su pedale kočnice i gasa malo razmaknutije. Koža na volanu i menjaču vrhunska. Menjač ulazi kao u puter, ne vibrira ali kad se drži ruka na njemu osete se vibracije za puta i kad se motor napreže. To su detalji al sam primetio. Što se samog motora tiče, bukvalno nepoznanica, barem meni ali prva brzina nije kratka, drugom ga vozim na 3000 obrtaja I ne čujem motor tek kad sam video indikator brzine skapirao sam. Petom pri 90 kad se da gas, auto odmah krene u ubrzavanje. Naravno, nema obrtomera sa skazaljkom već sa crticama, pa ne mogu sve da povatam odmah. Inače na displeyu na instrument tabli ima sve informacije kao i na centralnom pa i navigaciju. Eto, to vam je na prvu loptu, stay tuned. Par sličica i kasnije ću kad padne mrak da opalim koju sa LED farovima. -
1 point
-
1 point
Biciklizam
debelizmaj reacted to ISV_01 for a post in a topic
Svaka cast @debelizmaj nadmorska razlika je bas dobra -
1 point
-
1 pointKvartararo dominantno pokorio ''Muđelo'' Fabio Kvartararo trijumfovao je na šestoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Italije, koju je obeležila tragična smrt Džejsona Dupaskjea. Mladi Francuz je prvi put u karijeri slavio na stazi Muđelo, gde je došao do treće pobede ove sezone, a sedme ukupno. Najbliži Kvartararu u cilju bio je Migel Oliveira, koji vozi za KTM, sa dve i po sekunde zaostatka, ali je on prvobitno pomeren na treću poziciju zbog izlaska van okvira staze u poslednjem krugu. Tako je branilac titule Đoan Mir na Suzukiju napredovao do drugog mesta, ispred Portugalca, međutim, pošto je ustanovljeno da je i Španac učinio isto, vraćeni su na pozicije koje su imali u cilju. Francuski motociklista je izuzetno dominantno upisao novu pobedu, pošto je posle samo nekoliko krugova izbio na prvu poziciju i više se nije osvrtao. Kvartararo je na startu izgubio vođstvo, pošto ga je pretekao Frančesko Banjaja na Dukatiju, čija trka nije mnogo potrajala, pošto je napravio grešku i izleteo sa staze. Od tada je vozač Jamahe vodio borbu na čelu sa sunarodnikom Žoanom Zarkom, koji je uspevao da mu se odupre neko vreme, pre nego što je posustao. Oliveira se sjajno držao iza njih dvojice, a kada je Zarko izgubio ritam nije imao težak posao u duelu sa njim, a isti slučaj je bio i sa Mirom i Aleksom Rinsom na drugom Suzukiju. Međutim, Rins je kao i na prethodnim trkama izleteo sa staze i četvrti put ove godine ostao bez bodova. Zarko je na kraju morao da se zadovolji četvrtim mestom, ispred Breda Bindera na drugom motoru KTM i drugog vozača Dukatija Džeka Milera. Sedmi je bio Aleš Espargaro na Apriliji, a najbolju desetoricu kompletirali su Maverik Vinjales, Danilo Petruči i Valentino Rosi. Trci za Veliku nagradu Italije prethodilo je odavanje počasti Dupaskjeu, koji je ranije tokom dana podlegao povredama zadobijenim tokom subotnjih kvalifikacija u Moto3 kategoriji. Sama trka nije počela mirno, pošto je još pre starta, prilikom zauzimanja pozicija, vozač Avintije Enea Bastijanini je otpozadi udario Zarka koji je usporio, a uprkos tome što mu je motor ostao na stazi trka je krenula. U prvom krugu vozač Repsol Honde Mark Markes bočno je udario u Bindera i izleteo sa staze, a u pokušaju da ga izbegne i Franko Morbideli je završio u šljunku. Italijan je uspeo da se vrati u trku, međutim, nije se domogao bodova, pošto je zauzeo 16. poziciju. Zahvaljujući pobedi, Kvartararo je povećao svoju prednost na čelu generalnog plasmana jer sada ima 105 bodova, 24 više od Zarka, dok je Banjaja treći sa 79. Naredna trka Moto GP šampionata vozi se već narednog vikenda za Veliku nagradu Katalonije na stazi Katalunja. Kvartararo: Bilo je veoma teško, ova pobeda je za Džejsona Fabio Kvartararo posvetio je pobedu na Velikoj nagradu Italije tragično preminulom Džejsonu Dupaskjeu. Mladi švajcarski motociklista Džejson Dupaskje preminuo je od posledica povreda koje je doživeo tokom subotnjih kvalifikacija u Moto3 kategoriji. Pred početak trke u Moto GP šampionatu održan je minut ćutanja u čast nesrećno nastradalog 19-godišnjaka. ''Bilo je veoma teško danas. Svaki put kada sam prolazio pored mesta gde se dogodio udes, mislio sam na njega. Ovakve situacije nikada nisu lake. Ova pobeda je za njega'', rekao je Kvartararo. ''Jedini cilj mi je bio da pobedim za njega. Emocije su bile jake, bilo mi je teško da ostanem fokusiran. Uvek je teško kada izgubimo nekog vozača. Ne želim više da govorim na ovu temu. Neće ga ovo vratiti''. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointPa ako je sa gumama isplati se itekako. Ne znam posto su felne za japance inace
-
1 pointĆelča samo na sajam kombajna ide. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 pointodlicna trka moto Gp,Kvartararo pobedio,Banjaja pao,odlican vozas,al jos nema to nesto,za pobede .
-
1 point
Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine
gile smederevo reacted to Nebek for a post in a topic
@gile smederevo Ja sam 2011.god. mogao da biram: EVO sa euro4 motorom proizveden 2010.god. ili GP sa euro5 motorom proizveden 2011.god. Izabrao sam ovakav sa euro5 motorom. Tako da je sigurno da su se neko vreme paralelno proizvodila oba modela. -
1 pointe a da vidite samo kako su lepe te bele i cre boje na novim Compasima,a tek unutrašnjostMislim da će da odu ko alva,jer su puno jeftiniji pošto se rade u Italiji,nego kad sam ja kupovao.Nisam ih slikao ali bilo 6 komada ispred i dva u salonu,kupaca koliko hoćeš)ili zainteresiranih=ja se muvao više oko Stelvia,i stvarno me izludio auspuh,ono sve lepo dva topa ,a ono unutra dve cevčiceali unutra je stvarno lep,mada mi se čini da je obruč upravljača malo tanak i mali za onoliko auto,ali veliki plus alu poluge menjača.
-
1 pointPrekjuce sam prodao GP 1,4 T-jet a posto su ljui iz NS ponudio sam se i da im odradim ja sve do MUP-a. Odvezem auto,urade tehnicki,pripreme sve za MUP i registracija izadje 33800 s tim stocja imam popust na tehnicki kao redovan i spustim im na 33000 ali odem ja u MUP da sacekam red i onda kupac samo preda na salter i dobije tablice. U medjuvremenu me zove rodjak jel imam jabpopust i kazdm da imam i on koliko izadje produzenje sa prvim premijskim stepenom za 1995 ccm,74kw i 2003 godiste i sa mojim popustom to je 25250 din na sta cd on da je u AutoRadu manje za 1000 din na sta dmo konstatovali fa je to nemoguce tj moguce ako je tehnicki 2000 ali za te pare ne postoji. Kaze da je zena preko telefona 2x proveravala na st mu rekoh da ode licno jer vec sam cuo za te navlakuse pa kad odes a ono vise. I zove on lasnije i kaze da je bio i da je sad 27250 tj isto koliko sam mu ja rekao bez mog popusta i onda da mu zakazem i tako je i bilo. Nije prvi put da dam cuo kako se ljudi hvale da je u tom AutoRadu najjeftinije a u realnostu kad odu ovi ih ful klepe.
-
1 pointNovi auto,preneo sa starog Sve je to jasno,samo kako cela razlika izmedju 1 i 4. stepena ode na usluge.? Gledam sad ovaj kalkulator registracije,po njemu meni je iznos 14604 i npr tehnicki 4500,to je oko 19000,ako oni meni naplate 20000,onda je sva usluga oko 1000 din.Ako je sve tako,onda se ne isplati da covek radi sve sam,zbog ustede od 1000 din.
-
1 pointJes Punto mama za potrosnju ali sve ostalo je na Alfi. A 1l veca potrosnja i nije nesto za razliku u ostalim prednostima.
-
1 pointPisano vec X puta - moras sam da trazis (uglavnom), ako si sa prethodnim vozilom vec imao zasluzeni 1. stepen. Potrebni overen kupoporodajni ugovor i kopija stare polise. Usteda nije samo u obaveznom osiguranju - mnogo je veca ako (ne daj Boze) skrivis udes. Pogledaj kako osiguranja "lese" za malus iduce godine, a i koliko ce ti trebati da iz 7. ili 8. stepena (u najboljem slucaju) dodjes do 1. stepena. U poredjenju sa tim koliko su bonusom slabo nagradjeni savesni vozaci, mada malo su to popravili od prosle godine. Kako gde? Pa na "usluge" . Ne samo da 1. stepen nosi bonus u odnosu na default 4. stepen (u koji uglavnom pokusavaju da nas ubace pri prvoj registraciji, sem ako to sam izricito ne trazis). Nego je od proslog juna ta razlika jos veca , jer je bonus za 1. stepen povecan sa -15, na -25% popusta. U mom slucaju (1.4 140 KS) to je jos 2000 din manje za osiguranje. Sada placam osiguranje oko 14.000 din (umesto 18.000 za npr. 4. stepen). Sve vrlo lako izracunas sam, ako treba evo ponovo: https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila . Na tu cenu dodajes jos samo uslugu tehnickog.
-
1 pointAko oko preovladava prilikom kupovine, onda je potpuno očekivano za dvojac na vrhu.
-
1 point
Funny photos
Grafit reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointPitaj ih da urade i felne...kao što svi znamo one su najizloženije svemu lošem. To se inače radi, to može, svaki iole veći paket uključuje i felne...ali ih verovatno smara jer treba da se skidaju, i treba da se maže ručno svaki krak felne sa svih strana. Iako ih to mrzi, ne mrzi ih da uzmu stotine evra da premažu ravne i lagane površine lima...jedino može biti opravdano da ti ne urade felne ako ste dogovorili neku povoljniju cenu. Ali, ako su tražili 300-400 evra bez da urade i felne za te pare...to je bezveze. Treba da premažu lim, sva stakla, sva svetla, svu plastiku spolja...tako bi trebalo.
-
1 pointJel ima neka keramika/folija da se moj 500L pretvori u 500X?
-
1 point
Fiat Tipo HB CROSS
MS PK reacted to knezevic76 for a post in a topic
Hvala ljudi. Puna cena sa ovom opremom 21560€, na akcijskog popust je 17100€, a mi smo dobili još neki popust i pun rezervoar [emoji41]
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".