Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/21 in all areas

  1. 11 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 9 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Urađena keramika
  3. 8 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  4. 7 points
    Axic

    Funny photos

  5. 6 points
    Djuk85

    Funny photos

  6. 6 points
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    I Mića ima uspešnu karijeru kao glumac [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 5 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    Danas endurance. Ne volim ovako duge voznje, ali treba i to po nekad. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  8. 5 points
    Nebek

    Funny photos

  9. 4 points
    Sve neki amateri... ovako se detaljno uklapa garderoba sa predmetom obožavanja [emoji41]
  10. 4 points
    Nekako mu dodje mnogo lakse kada se ljudi licno poznaju . Nego, za iduci session - preporucujem ovog naseg kolegu sa foruma kao model: A ovako se poziralo sa Giuliettom, dok je Totti bio u srednje-poznim godinama:
  11. 4 points
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Danas nesto malo drugacije
  12. 3 points
    moron

    Moja prva Honda...

    Eto, da i ja posle par godina članstva na ovom Forumu predstavim jednom moje vozilo i pri tome napravim "zločin", jer neću ovom prilikom predstaviti meni i porodici jako dragog Fiata 500L, već nešto drugo, a po formi i mnogim osobinama dosta slično vozilo - Hondu CR-V 1,5 T AWD 6MT, koju sam uzeo pre oko godinu dana i sa kojom sam u medjuvremenu prešao oko 16 hiljada kilometara. Vozilo je 2020. godište ( "sklepan" je 21.02.20. ), a tokom putovanja iz dalekog Japana ga je bila "uhvatila korona" i vanredno stanje, pa je do mene stigao tek polovinom maja. U pitanju je paket Lifestyle, treći od ukupno četiri paketa opreme (najpre sam bio poručio drugi paket, ali, sam se uskoro predomslio i promenio porudžbinu za treći). Može da se kaže da ima dosta solidnu opremu (navodno i kožni enterijer ), a ono što mu svakako nedostaje da bi "stao na crtu" mom Fiatu 500L, jeste - panorama. A "nedostaje" mu i motor Benzinac je 1,5 turbo sa 173 ks ( i 220 Nm u rasponu od 1.900 do 5.000 rpm ). Ali, dok sam panoramu i mogao da odaberem (da sam uzeo top paket), oko motora i nije bilo neke velike mogućnosti izbora. Pa ni oko pogona ( 2WD ili 4WD ). Jer, u Srbiji, samo je baznjak bio dostupan i kao 2WD, a kod ostalih je mogao da se uz 4WD sa motorom 1,5T bira ili 6MT ( sa 173 ks ) ili CVT ( uz 193 ks, koji ima 243 Nm ). Jesam provozao i CVT ( oko 30 km ) i to ide jako lepo ( ima 7 virtuelnih stepeni prenosa i pojma nemaš da je CVT ), čak je i doplata za CVT u tom trenutku bila smešna (500 evra), a CVT u gradskim uslovima ide kao san. Ono je bajka. Ali, osnovna planirana namena ovog vozila su bila putovanja van grada, a oduševilo me je kako je onaj ručni menjač precizan i kratkih hodova, tako da sam se ipak odlučio sa 6MT. Probao sam i 2,0 hibrid sa (mislim ) 184 ks i nemam zamerke ni za njega ( mada je kod njega e-CVT "bezstepen" ). Ide to. Kreće potpuno bešumno ... Dok eventualno ne potopiš gas do poda, a tada uz veoma dobro ubrzanje (ubrzanje mu je oko 8 sekundi, tj. bolje nego kod 1,5T, koji je oko 9,4-9,8, zavisno od menjača i da li je 2WD ili 4WD) se dere kao i svaki skuter. Kada postigne krstareću brzinu, može da ide opet samo na struju ( ja sam uspevao 1-2 km "da jedrim" samo na struju pri brzinama 100-110 km/h ). Inače, princip rada Hondinog hibrida je specifičan, jer SUS motor zapravo funkconiše samo kao generator struje sve do brzina od oko 80-90 km/h (tj, do tih brzina kretanja točkove pogone samo elektromtori), a kada dodje do te brzine specijalno kvačilo "uključi" ("direktno") i SUS motor kao pogonski, tako da pri tim i većim brzinama SUS i pogoni točkove, a i istovremeno služi kao generator za elektromotor. Da sam imao ideju da tu Hondu koristim dosta i u gradskim uslovima, verovatno bih i bio u dilemi da li doplatiti "par stotina" za 1,5 sa CVT ili "par hiljada" za 2,0 hibrid sa e-CVT. Ovako, ostadoh na "isposničkoj varijanti" - na 6MT Motor se veoma rado i slatko vrti. Bez ikakve "zadrške" on dodje do oko 6.500 rpm. Ali, i bez ikakvih problema (neopterećen) može da vuče već od oko 1.500 rpm. Ako želite, po ravnom ide u šestoj na 60 km/h bez ikakvog ružnog zvuka ili vibracije. Pa mu nije nikakva muka da magistralnim putem sa njim krstarite u šestoj na 80-90. Dakako, ako želite perfomanse i ubedljivija ubrzanja, treba mu "početnih" oko 2.500-3.000 rpm. I ja ga pre preticanja na magistralnim putevima često vratim stepen-dva niže, a nekada i potpuno nepotrebno tri stepena niže, i "zavrtim" u trećoj "koliko treba", pa i do onih 6.500 rpm (do oko 130 km/h). Tada ide "baš bolesno" (lepo potegne, za moj ukus) i jedino ga onda zna malo biti problem blagovremeno usporiti ( ima masu od 1.644 kg). A još veći (mentalni) problem bude vratiti se opet u ritam lagane (i legalne) vožnje. Zato se maksimalno trudim da magistralno samo krstarim, jer je tada sa njim uživancija. Troši kao i svaki benzinski SUV ove čeone površine sa AWD-om, sve zavisno od uslova vožnje. Dakle, može i jako malo, a i više. Na 130 km/h na auto putu troši oko 8. Ali, magistralno, može i samo 6 ako nisu usponi. Nedavno sam sa njim otišao do mora ( CG ) i ukupan prosek do tamo i nazad je bio ispod 6,5, a kakav mu je i "životni prosek", jer se ne vozi mnogo po auto putu (a ne vozi se ni po gradu). Prvi redovan godišnji servis sam platio oko 145e. Servisni interval mu odredjuje računar. Ne znam tačno kako on "boduje" koje uslove vožnje. Ja sam prvi servis odradio na 235 "radnih časova", na 13.890 km (do tog trena životni prosek brzine mu je bio 59 km/h ), a moglo je po računaru još 1.030 km. Ako je verovati "Deltinom" zvaničnom cenovniku održavanja za 120 kkm, koji su mi dali uz ponudu, redovno održavanje je jako povoljno za tu klasu i uopšte ( još na svaki treći redovan servis daju popust od 50%). Kažem "povoljno", jer imam takve cenovnike za veliki broj modela, raznh klasa i cene znaju biti da ti bukvalno "mozak stane". Nisam kola birao po tim troškovima, ali, mislim da čovek unapred treba da zna šta je kupio, pa i koliko ga, primera radi, koštaju komplet OEM diskovi i pločice, sa zamenom. A ne da se posle isčudjava. Da li je ova Honda "za preporuku"? Pojma nemam Čovek treba da jasno zna kakvo vozilo želi, kakvih osobina. Ovo vozilo ima neke dobre osobine. Ima i neverovatno dobru ponudu prostora. Hajde što to ima napred (to imaju mnoga vozila), već pozadi je baš impozantan i to se u SUV C segmentu "retko sreće" u ovom "obimu". Nekome taj "obim" uopšte nije potreban i neće da ga ni ceni. Potpuno mu nevažan. I tada je najbolje da ova kola u širokom zaobidje Jer, tada, ako ipak želi SUV, i za daleko manje pare može da nadje manji SUV C ili SUV B segmenta koji će da mu zadovolji sve potrebe. Ovo vozilo, dakeko, imamo i neke loše osobine. Recimo, kao i kod svakog Japanca, zadnja vrata pri zatvaranju zveče kao prazna konzerva EVA sardine. Neverovatni su Ali, jbg, to je ta "japanska filozofija". Da li je bolja ova Honda od Fiata 500L sa 1,6 MJ ? Da li vredi kao dva takva Fiata? Pa, zavisi kako čovek gleda. Ima tu dosta sličnosti, slična je visina vozila ( 165/168 cm), ali, u Fiatu su prednja sedišta na većoj visini u odnosu na pod vozila. U Hondi se sedi niže. Nekome je prjatnije jedno, nekome drugo. A u medjuubrzanjima (ako je bez šaltanja) 500L sa 1,6 Mj sa samo 105 ks "razbije kao beba zvečka" ovu Hondu sa 173 ks. Zbog dizelskog obrtnog momenta. Ali, medjuubrzanja sa šaltanjem, pa, Honda ode "kao F1" Uslovno rečeno ... Nadam se samo da me "okoreli" Hondisti neće linčovati zbog ove moje izjave i poredjenja ... Tek, ovo je moja "prva Honda". Da li će biti i "poslednja", vreme će pokazati. Djavo će ga znati ... Inače, sa ovim SUS motorom mislim da će i kod nas uskoro nestati iz ponude i da će iduće godine biti dostupna samo kao hibrid.
  13. 3 points
    silenci

    Biciklizam

    i ja sam danas malo vozio,al vetar duvao,onaj asfalt na nasipu je skorz sjeban,nemoze normalno da se vozi,a i auta ima dosta i polako ulazim u kondiciju i navikavam se na bajs
  14. 3 points
    siki

    Lancia k kupe

    blista poslje pranja
  15. 3 points
    vicent

    Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

    Alfa malo izašla na svež vazduh iz Bg smoga. AP do malog Požarevca, Mladenovac, Topola , Rudnik, G. Milanovac, Čačak, Užice, Zlatibor. Švrljanje po Zlatiboru (150km) i nazad. Prosek na pristojnih 4,8 l/100, normalne vožnje, prosek 53 kmh. Bord vrlo precizan, nema odstupanja. Punto bio mama, bar litar manje. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  16. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Evo par sličica neposredno nakon nanošenja
  17. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  18. 2 points
  19. 2 points
    neshaoct

    Honda Civic FK1

    Meni su ove najlepše, mada...možda se ispostavi da na autu ne stoje dobro kao neke druge...jbg-a, ipak je bitno videti felnu i na autu.
  20. 2 points
    clover

    Honda Civic FK1

    Honda isla na tretman. Odradjeno: -Kociona i kvacilo tecnost -Roler, Spaner, Pk kais -Svecice -Stelovanje ventila,dihtung dekle -Ciscenje i kalibracija klapne -Mali servis -Prednji i zadnji diskovi i plocice -Ulje u menjacu -Antifriz -Utegnut suspleh Majstor kaze da je auto maksimalno utegnut i da je u jako dobrom stanju. Moram uzeti jos jedan set felni pa bih to sto pre da vise ne ramisljam o tome i zavrsio sam sa troskovima. Sta mislite o ovim 18-icama za 300€? Da njih stavim za leto, a ove postojece prebacim za zimu.
  21. 2 points
    Hahahaha nisam to ja Ovaj lik jeste model Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  23. 2 points
    Axic

    Funny photos

  24. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  25. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  26. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Kvartararo dominantno pokorio ''Muđelo'' Fabio Kvartararo trijumfovao je na šestoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Italije, koju je obeležila tragična smrt Džejsona Dupaskjea. Mladi Francuz je prvi put u karijeri slavio na stazi Muđelo, gde je došao do treće pobede ove sezone, a sedme ukupno. Najbliži Kvartararu u cilju bio je Migel Oliveira, koji vozi za KTM, sa dve i po sekunde zaostatka, ali je on prvobitno pomeren na treću poziciju zbog izlaska van okvira staze u poslednjem krugu. Tako je branilac titule Đoan Mir na Suzukiju napredovao do drugog mesta, ispred Portugalca, međutim, pošto je ustanovljeno da je i Španac učinio isto, vraćeni su na pozicije koje su imali u cilju. Francuski motociklista je izuzetno dominantno upisao novu pobedu, pošto je posle samo nekoliko krugova izbio na prvu poziciju i više se nije osvrtao. Kvartararo je na startu izgubio vođstvo, pošto ga je pretekao Frančesko Banjaja na Dukatiju, čija trka nije mnogo potrajala, pošto je napravio grešku i izleteo sa staze. Od tada je vozač Jamahe vodio borbu na čelu sa sunarodnikom Žoanom Zarkom, koji je uspevao da mu se odupre neko vreme, pre nego što je posustao. Oliveira se sjajno držao iza njih dvojice, a kada je Zarko izgubio ritam nije imao težak posao u duelu sa njim, a isti slučaj je bio i sa Mirom i Aleksom Rinsom na drugom Suzukiju. Međutim, Rins je kao i na prethodnim trkama izleteo sa staze i četvrti put ove godine ostao bez bodova. Zarko je na kraju morao da se zadovolji četvrtim mestom, ispred Breda Bindera na drugom motoru KTM i drugog vozača Dukatija Džeka Milera. Sedmi je bio Aleš Espargaro na Apriliji, a najbolju desetoricu kompletirali su Maverik Vinjales, Danilo Petruči i Valentino Rosi. Trci za Veliku nagradu Italije prethodilo je odavanje počasti Dupaskjeu, koji je ranije tokom dana podlegao povredama zadobijenim tokom subotnjih kvalifikacija u Moto3 kategoriji. Sama trka nije počela mirno, pošto je još pre starta, prilikom zauzimanja pozicija, vozač Avintije Enea Bastijanini je otpozadi udario Zarka koji je usporio, a uprkos tome što mu je motor ostao na stazi trka je krenula. U prvom krugu vozač Repsol Honde Mark Markes bočno je udario u Bindera i izleteo sa staze, a u pokušaju da ga izbegne i Franko Morbideli je završio u šljunku. Italijan je uspeo da se vrati u trku, međutim, nije se domogao bodova, pošto je zauzeo 16. poziciju. Zahvaljujući pobedi, Kvartararo je povećao svoju prednost na čelu generalnog plasmana jer sada ima 105 bodova, 24 više od Zarka, dok je Banjaja treći sa 79. Naredna trka Moto GP šampionata vozi se već narednog vikenda za Veliku nagradu Katalonije na stazi Katalunja. Kvartararo: Bilo je veoma teško, ova pobeda je za Džejsona Fabio Kvartararo posvetio je pobedu na Velikoj nagradu Italije tragično preminulom Džejsonu Dupaskjeu. Mladi švajcarski motociklista Džejson Dupaskje preminuo je od posledica povreda koje je doživeo tokom subotnjih kvalifikacija u Moto3 kategoriji. Pred početak trke u Moto GP šampionatu održan je minut ćutanja u čast nesrećno nastradalog 19-godišnjaka. ''Bilo je veoma teško danas. Svaki put kada sam prolazio pored mesta gde se dogodio udes, mislio sam na njega. Ovakve situacije nikada nisu lake. Ova pobeda je za njega'', rekao je Kvartararo. ''Jedini cilj mi je bio da pobedim za njega. Emocije su bile jake, bilo mi je teško da ostanem fokusiran. Uvek je teško kada izgubimo nekog vozača. Ne želim više da govorim na ovu temu. Neće ga ovo vratiti''. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    moron

    Fiat Tipo HB CROSS

    Čestitke !
  28. 1 point
    silenci

    Moto GP: Počinje nova sezona

    da to jeste,uzas,al i kod nas danas poginuo nas vozac,tuga,na trkama na Beranovcu
  29. 1 point
    Dzimbo

    Funny video / zanimljiv video

    https://www.instagram.com/reel/COldp3RH5j4/?utm_medium=share_sheet
  30. 1 point
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Aaaa, taaaj... što je kenj*o onima iz Ikarbusa da im je Mercedes [emoji90] [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  31. 1 point
    Autogefuhl: BMW X1 vs X2 vs X3 vs X4 vs X5 vs X6 vs X7 Svi SUV modeli BMW-a detaljno - i da, takav klip mora da traje dugo, ovaj malo preko 5 sati. Naravno, tu je opcija za preskakanje: - 00:00 BMW SUV pregled - 04:47 BMW X1 PHEV - 40:25 BMW X2 M35i - 1:19:48 BMW X3 PHEV - 1:50:40 BMW X4 M - 2:23:21 BMW X5 PHEV - 3:06:36 BMW X6 M50i - 3:50:17 BMW X7 V8 - 5:03:40 Zaključak
  32. 1 point
    MS PK

    Honda Civic FK1

    Prve mi najlepse
  33. 1 point
    Za "usluge" se naravno zaje*avam (svuda je pod znacima navoda) - procitaj iznad koliko su ljudi vise placali. U tvom slucaju je to 1000 din, a kod nekoga par hiljada razlike. Niko ovde ne sugerise bilo kome sta da radi, sta je kome isplativo ili ne - nego koje su solucije. Pa kako ko hoce. Posto potenciras to "ne isplati se da covek sve radi sam", kao da je neko zestoko cimanje u pitanju... Meni samo nije jasno koja je razlika u vremenu koje izgubis ako odes direktno na liniju tehnickog, tamo sacekas pola sata, zavrsis sve i platis samo ono sto treba (konkretno kod tebe mozda i 18.000 din u zavisnosti od tehnickog, umesto 20.000 din ili vise)? Eto, podrazumevam da ne mora ni da te zanima u kakvom ti je tehnickom stanju auto, kocnice pre svega. PS: Pri poslednjoj kupoprodaji pitah u agenciji na Vracaru - trazili su mi 1000 din samo da mi popune i overe ugovor (naravno, plus cena overe). Svratim sa nasim kolegom Canetom do notara bukvalno iza coska, stoji gomila blanko ugovora na gomili - popunili sami i overili 3 primerka za par minuta. Mozda se nekome takodje ne isplati "da radi sam" i popuni par polja - ali cisto dajemo soluciju.
  34. 1 point
    Ne znam kako ne mogu da stanu sve cetiri gume u gepek, ja sam kod mene vozio 225/45/17 i stale su sve, mozda je 225/45/18 ipak nesto sira... Samo je fora da se prvo postave dve krajnje i posle dve u sredinu...
  35. 1 point
    Axic

    Funny photos

  36. 1 point
    totti

    Statistika automobilske industrije

    Ako oko preovladava prilikom kupovine, onda je potpuno očekivano za dvojac na vrhu.
  37. 1 point
    No comment. Ali u celoj prici mi nije jasno gde li je mozak vozacu sa (deluje mi) Corsom ispred? Stojis par metara od ociglednog sr*nja, samo jos goreg u najavi. Ili da proletis sto blize levoj ivici puta i bezis (ako je izvodljivo). Ili se bar skloni unazad ili se polukruzno okreni, sta god... Umesto sto strpljivo cekas da nesto jos gore nagrne odozgo ili popusti, daleko bilo.
  38. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji335][emoji68]‍[emoji335] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  39. 1 point
  40. 1 point
    Axic

    Funny photos

    I još jedna naša verzija
  41. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  42. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  43. 1 point
    Axic

    Funny photos

  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    neshaoct

    Nanokeramička zaštita?

    Pitaj ih da urade i felne...kao što svi znamo one su najizloženije svemu lošem. To se inače radi, to može, svaki iole veći paket uključuje i felne...ali ih verovatno smara jer treba da se skidaju, i treba da se maže ručno svaki krak felne sa svih strana. Iako ih to mrzi, ne mrzi ih da uzmu stotine evra da premažu ravne i lagane površine lima...jedino može biti opravdano da ti ne urade felne ako ste dogovorili neku povoljniju cenu. Ali, ako su tražili 300-400 evra bez da urade i felne za te pare...to je bezveze. Treba da premažu lim, sva stakla, sva svetla, svu plastiku spolja...tako bi trebalo.
  46. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Keramika se nanosi na novo vozilo, moje, kome ne treba poliranje, proverio majstor koji će raditi vozilo, da bi se zaštitio fabrički lak pre svega, lakše se pere, odbija vodu, duže traje fabrička boja i lak i sam sjaja je dugovečniji, štiti od ptičjeg izmeta, što mi je vrlo bitno, štiti od UV zraka. Auto se ne pere četkama, samo puškiranje sa veće udaljenosti, a video sam da se sa auta sa keramikom mnogo lakše spiraju nečistoće. Na svakih 6 meseci će biti voskiran I to je to. Jednom godišnje na kontrolu keramike ako treba neka intervencija. Jedino što nisam siguran oko procesa skidanja kad bi trebala npr nova skroz da se nanese. Folija je dosta skuplja, pogotovo providna. Felne se neće dirati. Jbg, neću ga držati pod staklenim zvonom, kasko je osiguran ako ne daj bože bude trebala neka veća intervencija, a za tačkice od kamenčić itd, ozom potom, jedno poliranje na 5 godina ako bude trebalo i to je to. PS radi I farove, za to smo se dogovorili.
  47. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ima znak 500X, zameniš i miran si
  48. 1 point
    italiano

    Fiat Tipo HB CROSS

    Renegade je cistokrvni duhovni naslednik Multiple! Alal mu vera!
  49. 1 point
    igor0511

    Fiat Tipo HB CROSS

    @neshaoct a Renegade 1.0 za iste pare i sa bas lepom opremicom? I jos 120ks i brzina vise
  50. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ima, s tim što neke stvari koje su kod Crossa u osnovnoj, to se kod Xa doplaćuje, plus je garancija na Tipa 4 godine i isto toliko besplatna pomoć na putu a za 500X dve godine. Inače je garancija na boju 3g, 8g na antikorozivnu zaštitu. Gledali smo i 500X ali nam je previše malih gabarita i više je fancy. Manji gepek, pozadi ja udaram glavom u krov sa 180cm, kabina je nekako uža, ali, da je lep i simpatičan auto, to jeste. Evo par noćnih, zbog Led farova je malo teže uraditi dobru fotku sa fokusom pa se nisam previše trudio. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...