Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/21 in all areas

  1. 11 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 9 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Urađena keramika
  3. 8 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  4. 7 points
    Axic

    Funny photos

  5. 6 points
    Djuk85

    Funny photos

  6. 6 points
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    I Mića ima uspešnu karijeru kao glumac [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 5 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    Danas endurance. Ne volim ovako duge voznje, ali treba i to po nekad. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  8. 5 points
    Nebek

    Funny photos

  9. 4 points
    Sve neki amateri... ovako se detaljno uklapa garderoba sa predmetom obožavanja [emoji41]
  10. 4 points
    Nekako mu dodje mnogo lakse kada se ljudi licno poznaju . Nego, za iduci session - preporucujem ovog naseg kolegu sa foruma kao model: A ovako se poziralo sa Giuliettom, dok je Totti bio u srednje-poznim godinama:
  11. 4 points
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Danas nesto malo drugacije
  12. 3 points
    moron

    Moja prva Honda...

    Eto, da i ja posle par godina članstva na ovom Forumu predstavim jednom moje vozilo i pri tome napravim "zločin", jer neću ovom prilikom predstaviti meni i porodici jako dragog Fiata 500L, već nešto drugo, a po formi i mnogim osobinama dosta slično vozilo - Hondu CR-V 1,5 T AWD 6MT, koju sam uzeo pre oko godinu dana i sa kojom sam u medjuvremenu prešao oko 16 hiljada kilometara. Vozilo je 2020. godište ( "sklepan" je 21.02.20. ), a tokom putovanja iz dalekog Japana ga je bila "uhvatila korona" i vanredno stanje, pa je do mene stigao tek polovinom maja. U pitanju je paket Lifestyle, treći od ukupno četiri paketa opreme (najpre sam bio poručio drugi paket, ali, sam se uskoro predomslio i promenio porudžbinu za treći). Može da se kaže da ima dosta solidnu opremu (navodno i kožni enterijer ), a ono što mu svakako nedostaje da bi "stao na crtu" mom Fiatu 500L, jeste - panorama. A "nedostaje" mu i motor Benzinac je 1,5 turbo sa 173 ks ( i 220 Nm u rasponu od 1.900 do 5.000 rpm ). Ali, dok sam panoramu i mogao da odaberem (da sam uzeo top paket), oko motora i nije bilo neke velike mogućnosti izbora. Pa ni oko pogona ( 2WD ili 4WD ). Jer, u Srbiji, samo je baznjak bio dostupan i kao 2WD, a kod ostalih je mogao da se uz 4WD sa motorom 1,5T bira ili 6MT ( sa 173 ks ) ili CVT ( uz 193 ks, koji ima 243 Nm ). Jesam provozao i CVT ( oko 30 km ) i to ide jako lepo ( ima 7 virtuelnih stepeni prenosa i pojma nemaš da je CVT ), čak je i doplata za CVT u tom trenutku bila smešna (500 evra), a CVT u gradskim uslovima ide kao san. Ono je bajka. Ali, osnovna planirana namena ovog vozila su bila putovanja van grada, a oduševilo me je kako je onaj ručni menjač precizan i kratkih hodova, tako da sam se ipak odlučio sa 6MT. Probao sam i 2,0 hibrid sa (mislim ) 184 ks i nemam zamerke ni za njega ( mada je kod njega e-CVT "bezstepen" ). Ide to. Kreće potpuno bešumno ... Dok eventualno ne potopiš gas do poda, a tada uz veoma dobro ubrzanje (ubrzanje mu je oko 8 sekundi, tj. bolje nego kod 1,5T, koji je oko 9,4-9,8, zavisno od menjača i da li je 2WD ili 4WD) se dere kao i svaki skuter. Kada postigne krstareću brzinu, može da ide opet samo na struju ( ja sam uspevao 1-2 km "da jedrim" samo na struju pri brzinama 100-110 km/h ). Inače, princip rada Hondinog hibrida je specifičan, jer SUS motor zapravo funkconiše samo kao generator struje sve do brzina od oko 80-90 km/h (tj, do tih brzina kretanja točkove pogone samo elektromtori), a kada dodje do te brzine specijalno kvačilo "uključi" ("direktno") i SUS motor kao pogonski, tako da pri tim i većim brzinama SUS i pogoni točkove, a i istovremeno služi kao generator za elektromotor. Da sam imao ideju da tu Hondu koristim dosta i u gradskim uslovima, verovatno bih i bio u dilemi da li doplatiti "par stotina" za 1,5 sa CVT ili "par hiljada" za 2,0 hibrid sa e-CVT. Ovako, ostadoh na "isposničkoj varijanti" - na 6MT Motor se veoma rado i slatko vrti. Bez ikakve "zadrške" on dodje do oko 6.500 rpm. Ali, i bez ikakvih problema (neopterećen) može da vuče već od oko 1.500 rpm. Ako želite, po ravnom ide u šestoj na 60 km/h bez ikakvog ružnog zvuka ili vibracije. Pa mu nije nikakva muka da magistralnim putem sa njim krstarite u šestoj na 80-90. Dakako, ako želite perfomanse i ubedljivija ubrzanja, treba mu "početnih" oko 2.500-3.000 rpm. I ja ga pre preticanja na magistralnim putevima često vratim stepen-dva niže, a nekada i potpuno nepotrebno tri stepena niže, i "zavrtim" u trećoj "koliko treba", pa i do onih 6.500 rpm (do oko 130 km/h). Tada ide "baš bolesno" (lepo potegne, za moj ukus) i jedino ga onda zna malo biti problem blagovremeno usporiti ( ima masu od 1.644 kg). A još veći (mentalni) problem bude vratiti se opet u ritam lagane (i legalne) vožnje. Zato se maksimalno trudim da magistralno samo krstarim, jer je tada sa njim uživancija. Troši kao i svaki benzinski SUV ove čeone površine sa AWD-om, sve zavisno od uslova vožnje. Dakle, može i jako malo, a i više. Na 130 km/h na auto putu troši oko 8. Ali, magistralno, može i samo 6 ako nisu usponi. Nedavno sam sa njim otišao do mora ( CG ) i ukupan prosek do tamo i nazad je bio ispod 6,5, a kakav mu je i "životni prosek", jer se ne vozi mnogo po auto putu (a ne vozi se ni po gradu). Prvi redovan godišnji servis sam platio oko 145e. Servisni interval mu odredjuje računar. Ne znam tačno kako on "boduje" koje uslove vožnje. Ja sam prvi servis odradio na 235 "radnih časova", na 13.890 km (do tog trena životni prosek brzine mu je bio 59 km/h ), a moglo je po računaru još 1.030 km. Ako je verovati "Deltinom" zvaničnom cenovniku održavanja za 120 kkm, koji su mi dali uz ponudu, redovno održavanje je jako povoljno za tu klasu i uopšte ( još na svaki treći redovan servis daju popust od 50%). Kažem "povoljno", jer imam takve cenovnike za veliki broj modela, raznh klasa i cene znaju biti da ti bukvalno "mozak stane". Nisam kola birao po tim troškovima, ali, mislim da čovek unapred treba da zna šta je kupio, pa i koliko ga, primera radi, koštaju komplet OEM diskovi i pločice, sa zamenom. A ne da se posle isčudjava. Da li je ova Honda "za preporuku"? Pojma nemam Čovek treba da jasno zna kakvo vozilo želi, kakvih osobina. Ovo vozilo ima neke dobre osobine. Ima i neverovatno dobru ponudu prostora. Hajde što to ima napred (to imaju mnoga vozila), već pozadi je baš impozantan i to se u SUV C segmentu "retko sreće" u ovom "obimu". Nekome taj "obim" uopšte nije potreban i neće da ga ni ceni. Potpuno mu nevažan. I tada je najbolje da ova kola u širokom zaobidje Jer, tada, ako ipak želi SUV, i za daleko manje pare može da nadje manji SUV C ili SUV B segmenta koji će da mu zadovolji sve potrebe. Ovo vozilo, dakeko, imamo i neke loše osobine. Recimo, kao i kod svakog Japanca, zadnja vrata pri zatvaranju zveče kao prazna konzerva EVA sardine. Neverovatni su Ali, jbg, to je ta "japanska filozofija". Da li je bolja ova Honda od Fiata 500L sa 1,6 MJ ? Da li vredi kao dva takva Fiata? Pa, zavisi kako čovek gleda. Ima tu dosta sličnosti, slična je visina vozila ( 165/168 cm), ali, u Fiatu su prednja sedišta na većoj visini u odnosu na pod vozila. U Hondi se sedi niže. Nekome je prjatnije jedno, nekome drugo. A u medjuubrzanjima (ako je bez šaltanja) 500L sa 1,6 Mj sa samo 105 ks "razbije kao beba zvečka" ovu Hondu sa 173 ks. Zbog dizelskog obrtnog momenta. Ali, medjuubrzanja sa šaltanjem, pa, Honda ode "kao F1" Uslovno rečeno ... Nadam se samo da me "okoreli" Hondisti neće linčovati zbog ove moje izjave i poredjenja ... Tek, ovo je moja "prva Honda". Da li će biti i "poslednja", vreme će pokazati. Djavo će ga znati ... Inače, sa ovim SUS motorom mislim da će i kod nas uskoro nestati iz ponude i da će iduće godine biti dostupna samo kao hibrid.
  13. 3 points
    silenci

    Biciklizam

    i ja sam danas malo vozio,al vetar duvao,onaj asfalt na nasipu je skorz sjeban,nemoze normalno da se vozi,a i auta ima dosta i polako ulazim u kondiciju i navikavam se na bajs
  14. 3 points
    siki

    Lancia k kupe

    blista poslje pranja
  15. 3 points
    vicent

    Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

    Alfa malo izašla na svež vazduh iz Bg smoga. AP do malog Požarevca, Mladenovac, Topola , Rudnik, G. Milanovac, Čačak, Užice, Zlatibor. Švrljanje po Zlatiboru (150km) i nazad. Prosek na pristojnih 4,8 l/100, normalne vožnje, prosek 53 kmh. Bord vrlo precizan, nema odstupanja. Punto bio mama, bar litar manje. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  16. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Evo par sličica neposredno nakon nanošenja
  17. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  18. 2 points
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

  19. 2 points
    neshaoct

    Honda Civic FK1

    Meni su ove najlepše, mada...možda se ispostavi da na autu ne stoje dobro kao neke druge...jbg-a, ipak je bitno videti felnu i na autu.
  20. 2 points
    clover

    Honda Civic FK1

    Honda isla na tretman. Odradjeno: -Kociona i kvacilo tecnost -Roler, Spaner, Pk kais -Svecice -Stelovanje ventila,dihtung dekle -Ciscenje i kalibracija klapne -Mali servis -Prednji i zadnji diskovi i plocice -Ulje u menjacu -Antifriz -Utegnut suspleh Majstor kaze da je auto maksimalno utegnut i da je u jako dobrom stanju. Moram uzeti jos jedan set felni pa bih to sto pre da vise ne ramisljam o tome i zavrsio sam sa troskovima. Sta mislite o ovim 18-icama za 300€? Da njih stavim za leto, a ove postojece prebacim za zimu.
  21. 2 points
    Hahahaha nisam to ja Ovaj lik jeste model Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  23. 2 points
    Axic

    Funny photos

  24. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  25. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  26. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    E pa drugari da otvorim temu za moj NOV NOV NOV automobil. 1.0 T3 100ks 190Nm 3 cilindra benzinski agregat EURO 6 sa pet brzina +R. Da počnem sa opremom, ono što znam da ima iz glave : Automatska klima Full color display putni računar Senzori za pritisak u pneumaticima Start Stop Elektroservo volan sa podešavanje visine i dubine Sistem upozorenja prelaska u drugu traku Carplay android auto- smartphone mirroring Detekcija zamora vozača Elektro retrovizoru, prozori, podizači Led dnevna svetla, LED zadnja svetla, LED farovi Naslon za ruku napred i pozadi Automatska kontrola dugih svetala Senzor tame za darove i senzor za kišu Zatamljena stakla Elektrohromatski retrovizor Aluminijumski Cross DIAMOND felne 17" Adaptivni tepomat Autonomno kočenje City Brake assist Parking senzori Hromirani retrovizori Uconnect 7" sa navigacijom touchscreen Priključak 12v i USB napred i pozadi +............. Baš dosta opreme da ne navodim oplate neke ICE mat uzdužne krovne šine itd itd Kad ga malo izgustiram biće detaljniji opis. Na prvu loptu, pošto je vožen po kiši, tih do 120. S obzirom da je višeg klirens ne ljulja se na bočnom vetru i ne naginje u krivinama, vešanje je tvrdo, nije kao BMW, upija blage neravnine i rupe bez problema, ali nema nikakvih lupkanja kad su veće rupe u pitanju. Volan vodi svoju priču, barem dok se ne naviknem posle BMWa. Ne znam šta će mu city servo kad se ne oseća motanje u mestu i bez njega. Brzo sam našao položaj za volanom. Voleo bih da su pedale kočnice i gasa malo razmaknutije. Koža na volanu i menjaču vrhunska. Menjač ulazi kao u puter, ne vibrira ali kad se drži ruka na njemu osete se vibracije za puta i kad se motor napreže. To su detalji al sam primetio. Što se samog motora tiče, bukvalno nepoznanica, barem meni ali prva brzina nije kratka, drugom ga vozim na 3000 obrtaja I ne čujem motor tek kad sam video indikator brzine skapirao sam. Petom pri 90 kad se da gas, auto odmah krene u ubrzavanje. Naravno, nema obrtomera sa skazaljkom već sa crticama, pa ne mogu sve da povatam odmah. Inače na displeyu na instrument tabli ima sve informacije kao i na centralnom pa i navigaciju. Eto, to vam je na prvu loptu, stay tuned. Par sličica i kasnije ću kad padne mrak da opalim koju sa LED farovima.
  27. 1 point
    Dzimbo

    Moja prva Honda...

    Da te dugo sluzi! Boja je veoma zanimljiva, kao da su dva razlicita auta na slikama.
  28. 1 point
    Axic

    Funny photos

  29. 1 point
    siki

    Lancia k kupe

    Bila danaske na jednom rođendanu
  30. 1 point
    Lufti

    Fiat Tipo HB CROSS

    Cestitke na kupovini! Odlicna oprema, moderan automobil, boja mu super stoji, razbija monotoniju srebrne, sive i crne...
  31. 1 point
    MS PK

    Honda Civic FK1

    Pa ako je sa gumama isplati se itekako. Ne znam posto su felne za japance inace
  32. 1 point
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Ćelča samo na sajam kombajna ide. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  33. 1 point
    silenci

    Moto GP: Počinje nova sezona

    odlicna trka moto Gp,Kvartararo pobedio,Banjaja pao,odlican vozas,al jos nema to nesto,za pobede .
  34. 1 point
    MS PK

    Honda Civic FK1

    Prve mi najlepse
  35. 1 point
    Prekjuce sam prodao GP 1,4 T-jet a posto su ljui iz NS ponudio sam se i da im odradim ja sve do MUP-a. Odvezem auto,urade tehnicki,pripreme sve za MUP i registracija izadje 33800 s tim stocja imam popust na tehnicki kao redovan i spustim im na 33000 ali odem ja u MUP da sacekam red i onda kupac samo preda na salter i dobije tablice. U medjuvremenu me zove rodjak jel imam jabpopust i kazdm da imam i on koliko izadje produzenje sa prvim premijskim stepenom za 1995 ccm,74kw i 2003 godiste i sa mojim popustom to je 25250 din na sta cd on da je u AutoRadu manje za 1000 din na sta dmo konstatovali fa je to nemoguce tj moguce ako je tehnicki 2000 ali za te pare ne postoji. Kaze da je zena preko telefona 2x proveravala na st mu rekoh da ode licno jer vec sam cuo za te navlakuse pa kad odes a ono vise. I zove on lasnije i kaze da je bio i da je sad 27250 tj isto koliko sam mu ja rekao bez mog popusta i onda da mu zakazem i tako je i bilo. Nije prvi put da dam cuo kako se ljudi hvale da je u tom AutoRadu najjeftinije a u realnostu kad odu ovi ih ful klepe.
  36. 1 point
    Za "usluge" se naravno zaje*avam (svuda je pod znacima navoda) - procitaj iznad koliko su ljudi vise placali. U tvom slucaju je to 1000 din, a kod nekoga par hiljada razlike. Niko ovde ne sugerise bilo kome sta da radi, sta je kome isplativo ili ne - nego koje su solucije. Pa kako ko hoce. Posto potenciras to "ne isplati se da covek sve radi sam", kao da je neko zestoko cimanje u pitanju... Meni samo nije jasno koja je razlika u vremenu koje izgubis ako odes direktno na liniju tehnickog, tamo sacekas pola sata, zavrsis sve i platis samo ono sto treba (konkretno kod tebe mozda i 18.000 din u zavisnosti od tehnickog, umesto 20.000 din ili vise)? Eto, podrazumevam da ne mora ni da te zanima u kakvom ti je tehnickom stanju auto, kocnice pre svega. PS: Pri poslednjoj kupoprodaji pitah u agenciji na Vracaru - trazili su mi 1000 din samo da mi popune i overe ugovor (naravno, plus cena overe). Svratim sa nasim kolegom Canetom do notara bukvalno iza coska, stoji gomila blanko ugovora na gomili - popunili sami i overili 3 primerka za par minuta. Mozda se nekome takodje ne isplati "da radi sam" i popuni par polja - ali cisto dajemo soluciju.
  37. 1 point
    Gagy.GM

    Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

    Jes Punto mama za potrosnju ali sve ostalo je na Alfi. A 1l veca potrosnja i nije nesto za razliku u ostalim prednostima.
  38. 1 point
    Licno nemam, mada mi svaki auto (i licni i sluzbeni) ima dobar procenat otvorenog puta pa se akumulator lepo dopunjava. Exide baterije su mi trajale opusteno 6-7 godina. Trenutno imam fabricki Magneti Marelli (iliti Mopar, EFG varijanta), kod mene je vec 4. godinu. Stop&Start mi je stalno ugasen - em da se ne akaju sklopovi stalnim paljenjem/gasenjem, em da elektricni sistemi ne rade samo na akumulatoru, em da se sam akumulator lepo i konstatno dopunjava. Ima i ljudi sa drugacijim pristupom naravno. A znam ih vise koji redovno dopunjavaju baterije, pogotovo pred zimsku sezonu. Svako ima svoju teoriju, u zavisnosti od uslova eksploatacije . Ako ikada budes menjao - cisto da znas da za verzije sa S&S po pravilu kod Fiata ide EFB akumulator. Tj. jednostavnija i jeftinija varijanta (ali opet primetno skuplja od obicnih akumulatora). Dok za naprednija mikro-hibrid 2 vozila (sa regenerativnim sistemima kocenja) idu jos skuplji AGM akumulatori. Po pravilu se AGM menja samo sa AGM akumulatorom, dok EFB moze i sa EFB i AGM (mada za zadnjim nema potrebe u tom slucaju).
  39. 1 point
    danijel55

    BMW 320D Touring crveni

  40. 1 point
    TheWickerMan

    Funny photos

    Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  41. 1 point
    integralac

    Funny photos

  42. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  43. 1 point
    Nebek

    Funny photos

  44. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Keramika se nanosi na novo vozilo, moje, kome ne treba poliranje, proverio majstor koji će raditi vozilo, da bi se zaštitio fabrički lak pre svega, lakše se pere, odbija vodu, duže traje fabrička boja i lak i sam sjaja je dugovečniji, štiti od ptičjeg izmeta, što mi je vrlo bitno, štiti od UV zraka. Auto se ne pere četkama, samo puškiranje sa veće udaljenosti, a video sam da se sa auta sa keramikom mnogo lakše spiraju nečistoće. Na svakih 6 meseci će biti voskiran I to je to. Jednom godišnje na kontrolu keramike ako treba neka intervencija. Jedino što nisam siguran oko procesa skidanja kad bi trebala npr nova skroz da se nanese. Folija je dosta skuplja, pogotovo providna. Felne se neće dirati. Jbg, neću ga držati pod staklenim zvonom, kasko je osiguran ako ne daj bože bude trebala neka veća intervencija, a za tačkice od kamenčić itd, ozom potom, jedno poliranje na 5 godina ako bude trebalo i to je to. PS radi I farove, za to smo se dogovorili.
  45. 1 point
    danijel55

    BMW 320D Touring crveni

  46. 1 point
    italiano

    Fiat Tipo HB CROSS

    Renegade je cistokrvni duhovni naslednik Multiple! Alal mu vera!
  47. 1 point
    igor0511

    Fiat Tipo HB CROSS

    @neshaoct a Renegade 1.0 za iste pare i sa bas lepom opremicom? I jos 120ks i brzina vise
  48. 1 point
    italiano

    Fiat Tipo HB CROSS

    @knezevic76 Produzena garancija se moze doplatiti, par stotina eura. Taj 500X na akciji nije osnovni, ima bas lep paket opreme. Da je manji unutra, to jeste, ali je veca faca u gradu, a ima i 120 konja!
  49. 1 point
    italiano

    Fiat Tipo HB CROSS

    @neshaoct Ima, 500X na akciji, 1.0 120 ks. Naravno nije ni Tipo los
  50. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Hvala ljudi. Puna cena sa ovom opremom 21560€, na akcijskog popust je 17100€, a mi smo dobili još neki popust i pun rezervoar [emoji41]
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...