Jump to content
FAS Euroauto Goran

gile smederevo

Members
  • Content Count

    2497
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

gile smederevo last won the day on May 15 2019

gile smederevo had the most liked content!

About gile smederevo

  • Rank
    Oficijalni prevodilac za italijanski jezik u FLCS
  • Birthday 05/31/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Contact Methods

  • Yahoo
    gilesd81@yahoo.com
  • Skype
    igor_sd_81

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.4 16V 6marce GPL

Recent Profile Visitors

7114 profile views
  1. Brzo sam shvatio da kad plaćas Seleniu, najčešće preplacujes. Tako da sam dugo koristio Shell i to direkt iz Orbica( uvoznik za Srbiju). E ako Orbico mulja...da ga jbm onda. Sad koristim Total Q9000, menjam na 15000km/Jednom godišnje. Skroz zadovoljan kako ga 1.4 16V eksploatiše(dolijem litar na tu km) Koliko je atmo benzincima lako ugoditi sa uljem, znam da oko dizelaša može do sutra da se polemiše koje ulje da koristi i na koliko da se menja.
  2. Molim admine da obrisu celu temu. Ljudi nadju temu preko gugla i ubise od zvanja....ajd da imam na lageru, pa da pravim pare ..al ne'am...
  3. 4 kom letnjih Sebring guma. Ako ste čuli za Riken ili Orium by Tigar, ovo je još jedan u nizu brend imena iste gume. Dakle, isti Mile koji štancuje Tigar i Riken, pravi i ovu Sebring. (Kolega se zeza pa pita:Pa mogli su Serbing da je nazovu) Bilo kako bilo , gume su skroz ok. Dve starije (dot 5115)sa šarom Tigar Hitris, dok su druge dve mlade(dot 0119) i šara je Tigar Road Performance. Nisu krpljene nigde. Ravnomerno potrosene. I stigle na felnama na autu iz CH. Cena 60eur za sve četiri. Igor 060 3199699
  4. Dobro ubedio si me. Stavi onda naslov Fiat Grande Punto 1.4 16V kumin prvenac
  5. Ženina kuma se odlučila da joj prvi auto bude Grande Punto. Bio je kod mene na malo doterivanja tokom kog sam imao prilike da se detaljnije upoznam sa mukama koje muče ovaj model, a ovaj primerak ih je imao verovatno sve:od kvaka na zadnjim vratima koje neće da otvore vrata, preko pokvarenog prekidača za svetla do potpuno dezintegrisanog kucista filtera vazduha. (1.4 16v). Na kraju dodah i parking senzore, da ga makar sačuva sa zadnje strane. Inače, 133000km na satu i sa solidnim oziljcima iz gradskih borbi. Nasuprot tome, mehanika je u skoz zadovoljavajućem stanju. Malo je štucao dok nije dobio nove svećice, ali sad apsolutno opravdava zašto je jedan od najpouzdanijih i najrentabilnijih Fiatovih mali motora. Zanimljivo je da od opreme ima dosta toga ,čak i tempomat,ali nema maglenke. Tipično Fiatovski. Ističu se meni lepe 16ke alu kao optimum stila i upotrebne vrednosti. Evo malo random slika. Ako treba , nek admini naprave novu temu, mada (ne)će biti novih upisa. Ovo sam čisto onako usput ubacio, da kolege ako vide ove tablice u nevolji, stanu da pomognu. Donor-Punto mk2 1.2 16V:
  6. Lik je ladno sipao benzin 100tku u naftasa. Ako video ne laze....7min50sec
  7. Si, si. Capisco. Skinem ostatak brze spojke sa termostata i onda navucem crevo, pa stegnem selnom. Mozda cak i nadjem novu brzu spojku negde.
  8. Dobih od drugara njegov set sa Stila da napravim zimski set za Ideu. Malo šmirgle, pa skoc brajt, (ono zeleno sa sundjera za sudove), pranje, boja pa lak. Apsolutno bez želje da budu ko ispod čekića, dakle amaterski skroz. Nisam možda nalivao lak, ali mi sasvim dobro deluje.
  9. Je l su kupio drugi termostat ili napravio na drugi način? Meni danas puče...
  10. Ja samo da dodam da mi sintagma"vredi pogledati" ide odavno na onu stvar. @Jeca731 iskreno, mnogo traži para za auto s tim nivoom opreme. Tih od 78ks imaš ko pleve, siguran sam da ćeš naći neki kompletniji primerak.
  11. Možda nije red da ubacujem iskustvo sa Ideom, ali su motor i menjač isti kao na većini 500L-ova. 1.4 16v sa 6 brzina menjačem. Kupio sam je sa 70000km na satu i skoro novim pločicama. Sad ima 94000km i trebalo bi pri sledećoj zameni plocica da se menjaju i diskovi. Kontam na oko 100000km. Uglavnom ne divljam i kocim lagano. Spust ka Bubanj potoku iz Bgd prodjem skoro uvek bez kočenja. Petom ili šestom brzinom gde obrtaji stoje na 2000. Redovno u srednjoj traci gomila njih ide 80kmh i koči svake dve sekunde. Meni skroz bez smisla.
  12. Ako smo kod menjaca i benzinskih atmosferskih motora za GP, i to ako gledamo prvu generaciju GP, dakle od 2006-2009 na sajtu PA ih ima 187 kom. I to ukupno. Sa sve varijantama sa TNG. Sa 5 vrata ih ima 113 kom. I pazi sad-sa manuelnim menjacem od 6 brzina i da je sa 5 vrata-SAMO 8 kom, tj 7 jer je jedan pogresno unet u oglas. Dakle, GP sa najboljim kompletom atmo motor+menjac sa 6 brzina ( najbolji prema misljenju vecine nas ovde) ponudjenih 7 sa petora vrata i 17 sa troja vrata. Ne bih ni ja znao da je ponuda, pa realno ocajna, da mi kolega koji trazi GP nije rekao da jedva da ima sta da se nadje u toj kombinaciji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...