Jump to content
FAS Goran

gile smederevo

Members
  • Content Count

    2621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

gile smederevo last won the day on May 15 2019

gile smederevo had the most liked content!

About gile smederevo

  • Rank
    Oficijalni prevodilac za italijanski jezik u FLCS
  • Birthday 05/31/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Contact Methods

  • Yahoo
    gilesd81@yahoo.com
  • Skype
    igor_sd_81

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.4 16V 6marce GPL

Recent Profile Visitors

8434 profile views
  1. Ovo je tačno i ima donekle smisla, ali ono što nema smisla je npr sledeće: Za Fiat Nuova Tipo , tj Tipo 2, se plaća 12% carine odakle god da se uveze bez obzira što se radi o italijanskom automobilu, tj o autu iz EU. Razlog? Sastavlja se u Turskoj koja nije EU. Isto se može primeniti i na ,npr, Opel Astru J karavan koja se isključivo proizvodila u UK. Jedino gde logika radi za nas je uvoz auta čija matična kuća nije u EU (najčešće Japanci, Koreanci) , ali koji neke modele sklapaju u EU. Kia i Hyundai u Slovačkoj, Toyota u Francuskoj i slični primeri gde nema carine, tj plaća se samo PDV na katalošku vrednost auta.
  2. Ali moraš da priznas da bi te mnogo manje privukla kilometraža u oglasu koju si posle otkrio. Tako da je obmana koju je prodavac smislio da privuče kupca-uspela. Na stranu sve ostalo oko auta. Ističem samo aspekt obmanjivanja i lažiranja pravih podataka.
  3. Nažalost, u poslednjih 6 meseci jedva da ima bilo šta normalno da se kupi. Sa poskupljenjem dovoza, delova, popravki, .... mnogi automobili veoma brzo ispadnu iz kalkulacije.
  4. Kako rekoh: jednom godišnje upis u temu. Idea je nakon 4 pune godine kod mene prešla 53000km. U poslednje dve godine je godišnja km redukovana jer imam skuter za po gradu i po okolini ali se dodje do nekih 12ak hiljada km. Od nekih ozbiljnijih radova je bila promena pumpe goriva, ali ne neočekivano jer vozim na plin i verovatno povremeni "sušni" periodi u rezervoaru, ubiju pumpu. Sto se ostalih problema tiče - TRW pločice škripe pa škripe, ali ima da teraju do kraja diskova...još sigurno 10kKM. Zaj....ao sam se i ne uzeh nešto mekano-Delphi, Metelli, Jurid, čak i Bosch. Ne, glupak hoće TRW. No, osim malo škripanja u poslednjih 5metara-sve je ok. E ,da. Od pre nekog vremena mi daljinac ne radi. Samo je otkazao. Od jednom. Kao neka magija da mu je bacena. A i radio lošije hvata stanice. Da li ima ikakve veze jedno sa drugim....Bog te pita. Moraću da probam sa ME Scan da mi to neko opet upari ili kako već. Smorih se od ručnjaka. I generalno je to to. Ide mali servis za oko mesec dana. Nedoumica mi je samo oko velikog servisa - da li da čekam petu godinu (sledeću) ili na 60000km od prošlog v servisa da ga uradim. Dakle za nekih 6 meseci ili oktobar 2023.
  5. S tim u vezi Pokušavao sam da se dokopam jeftinije varijante pokovnog k'o novog Termoscud-a (kecelje) iz Italije, ali nije išlo. Jbg, nekad treba odustati Na kraju , nadjoh nov u Bgd, pa nek ide život ... Uglavnom, ovaj model nije idealan za moj skuter, ali je 95% prilagođen. Uz malo cinculiranja, uspeo sam da ga montiram. Biće dobro rešenje za suve i hladne zimske dane, mada je i nepromociv, pa i ako bude neke kiše -necu da brinem.
  6. Definitivno meni jako lepa ruta je od Smedereva ka Kladovu,preko Golupca. Posle nek.se spušta ka Pirotu, jer verovatno će tamo da udje u Bugarsku. Jeste da je to tura više za one koji idu u Rumuniju,ali ako ima vremena da prodaje tuda-sto da ne? Druga varijanta je da gadja stari put ka Nišu,pa posle stari put do Pirota, tj preko Sićevačke klisure. Dakle, AR ka KG,pa ka Batočini ka JA, ĆU, PN i ostalo ka Nišu.
  7. Pošto sam skontao da Sym Jet 14 i nije ono što tražim od skutera, jako brzo sam ga prodao i uzeo Symphony ST, takodje 125ccm. Pre svega udobnost i nivo opreme su bolji:,dupli amorti nazad, disk kočnica nazad, priprema za kofer, rezervoar u podu, pa više mesta ima ispod sedišta. Da ne bude zabune Jet 14 je vozljiviji i dinamičniji skuter, ali za mladju populaciju.
  8. Drugar je skoro hteo jednog iz CH. 2016. 100k KM, Lounge 1.4Tjet Sedan. Carina i amss 1600eur...
  9. Tipo koji se pravi u Turskoj, ako se uvozi u Srbiju kao polovnjak, ''trpi'' 12% carine, nazalost. Tako da , ako se to ne ukine, sumnjam da ce postici neku veliku popularnost kao polovnjak kod nas. Cisto da spomenem svoje razocaranje....
  10. 15ke Borbet oem sa VW Pola 6R. Baš bile izrisovane. Alu git, špric git, boja, lak i već je mnogo bolje. Boja je Aspen Silver iz BMW oem palete. Slikacu kako to izgleda na autu kad namontiram. Epilog ovog poslića
  11. Ima, naravno. Ne računam one koji su kupljeni ovde. Oni čine mozda tek 5% polovnjaka koji se nude. I oni koji nisu na ime kupca, tj registrovani su ovde, su nekad uvezeni. I medju tim automobilim ima svačega, od vrhunski očuvanih i održavanih, do primeraka koji mogu samo kao pilicarnik da služe.
  12. I zato uvek ima nezadovoljnih. Jeftini su krsevi, kupac nezadovoljan, hteo bi ko zna šta za male pare. Skup auto ispadne loš jer se ispostavilo da nije opravdao cenu. Moramo da shvatimo da smo tržište koje da bi imalo pristupacne polovnjake zavisi najviše od uvoza na koji se lepe razni troškovi:prevoz, carina, AMSS potvrda, ulaganje u opravke(ne uvek), zarada uvoznika. Na kraju, naša tržišna cena bude kao npr na Mobile.de. za isti model u odličnom (makar u oglasu) stanju. Izvlači se zaključak (generalizovana) da je dobar polovnjak onaj koji u stvari na zapadu košta kao ovaj kod nas PLUS svi oni razni troškovi spomenuti gore. A tu cifru za automobile do 5000eur, što je najčešća kategorija koja se prodaje, teško da bi ko pristao da plati. Ovo je odavno poznata činjenica i situacija koja je, čini mi se, pat pozicija za ogroman broj kupaca polovnjaka ovde.
  13. Zato ti vodiš automehaničara sa sobom.da proveri tvoj (možda) budući auto, a on tebe vodi u kupovinu kompjutera.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...