Jump to content

gile smederevo

Members
  • Content count

    2182
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gile smederevo last won the day on October 4

gile smederevo had the most liked content!

About gile smederevo

  • Rank
    Oficijalni prevodilac za italijanski jezik u FLCS
  • Birthday 05/31/81

Contact Methods

  • Yahoo
    gilesd81@yahoo.com
  • Skype
    igor_sd_81

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.4 16V 6marce

Recent Profile Visitors

6038 profile views
  1. Prve ture su stizale iz UK Cooper fabrike. Posle su neke probne ture radjene u KŠ. Sada ih ima tek toliko što mora, jer poznato je da svi hoće da uvale "ventilatori uz gvoždje", kao Šojić. Pa tako i Cooper stiže kao dodatak uz Starfire. Bolje su od Starfirea i Tigra,ali lošije od Lasse. Cenovno du neke dimenzije (uglavnom SUV gume i neke niskoprofilne) preskupe za ono što nude.
  2. Ima ih. Pronaći ću nekenu firmi da uslikam. Šta znam-ništa posebno
  3. A što si ti onda kupio letnju Savu?! A?
  4. Nije samo u kočenju stvar,mada je jedna od najbitnijih stavki prilikom testiranja. Radi se o postojanosti performansi. Koliko često i koliko dugo vremena guma može da radi isto kao kad jw nova. Dakle, koliko joj opadaju performanse tokom vremena, odnosno predjenih kilometara.
  5. ...i sa 50% kao Conti treba biti ne zadovoljan-prezadovoljan.
  6. Pa, potrefilo se da je tako, ali ne smemo da zaboravimo da Lassa ide uveliko i ka EU zemljama. Gomila taksista u Beču (garant 100% turskog porekla ) ima Lasu na autima i to ozbiljnim autima. SUMA SUMARUM - treba probati i videti šta nude za pare koje koštaju. Ne samo Lassa već bilo koji sub-brend velikih proizvodjača. Ja kao prodavac guma nijednu gumu ne prodajem ubedjujuci kupca da će mu 100% odgovarati. Taj teret odluke prebacujem na njega, ali mu dam dovoljno informacija da može da odluči. Odmah ili kasnije ili nikad-meni je bitno da dam objektivnu informaciju. Takav treba biti i u prihvatanju informacije.
  7. Sava-mekana smeša sa primetno mekšim i tanjim bokovima od Lase. Dakle, bolje(ali ne EXTREMNO bolje) prijanja, koči i drži u krivinama. ALI dosta se više troši, lakše strada na putu od raznih rupa i slično. Lassa- generalno tvrdja smeša. Bolja od svih domaćih, kineskih, ruskih kreacija...Pokazala se dobra za naše uslove eksplotacije u najvecem broju slucajeva. Otpornija na srpski put
  8. Sindrom ''Vlad Cepeš''.... mora da si na platnom spisku kod njih...ovaj nas..kolega.
  9. Mora da negde ima testova i za jednu i za drugu, pa uporedi. Iskustva drugih... itd.
  10. Čečenski vojni bagi Čaborz M-3

    Slažem se da imaju, ali ograničenu. Možda najviše za neke diverzantske ili izviđačke zadatke. Brzu promenu pozicije itd..Samo mi se čini da je to laka meta u borbenim situacijama, tj životi vojnika su mnogo izloženiji nego u konvencionalnim oklopnim, manjim terencima.
  11. Čečenski vojni bagi Čaborz M-3

    Običan RPG (čak i nešto slabije) i ciao Medo, au revoir Vuče.
  12. P: Mini Cooper S 1.6 Turbo

    Hihihi!! Izvinte ako moj oglas ima spamujući mat'rijak.
  13. Fiat Idea 1.4 16V 6 marce

    Što se tiče same voznje, još sam u fazi ispitivanja Ideinih mogućnosti. Kakva je na ubrzanju, kako podnosi nagle manevre, nagla kočenja...Ubrzanje joj je solidno mogu da kažem i taman onoliko koliko sam očekivao. Lagano stiže do 80ak na sat, i već tada traži i šaltanje u petu brzinu. Naravno, pričam o situaciji gde sam samo ja u autu-dakle minimum tereta. Lepo drži pravac, ali ne voli mnogo nagle promene trake. Odradi ona to,ali treba biti spreman da se lelujanje nastavi i malo posle promene trake. Volan je lagan i bez City opcije, a za moj ukus bi mogao biti još čvršći,ali šta je tu je. U svakom slučaju precizan je i Idea lepo drži zadatu putanju. Verujem da bi dinamika vožnje bila još bolja sa felnama od 16cola i gumama 195/55 R16. Ili još bolje, 205/50 R16 što je i fabričko setovanje za Musu. Sa takvim setom i možda malo intervencije da se auto spusti koji cm-dosta bi se dobilo na dinamici u voznji. Ovako, fino upija neravnine i lošiji asfalt sa standardnim 15icama u 195/60 R15. Što se menjača tiče, ima kratke brzine i traži šaltanje, budući da je sa 6 brzina. Dakle, u trećoj ne može biti "alla automatic" kao što je Punto npr mogao. Od 40na sat do 120kmh. Ručica menjača je lagana i stvarno fino klizi po čuvenim "H" šablonu . Toliko oko same vožnje za sada. Biće još utisaka,čim dodam još koji kilometar.
  14. Fiat Idea 1.4 16V 6 marce

    Pa, kad sam Puntićem išao par puta-što da ne i sa njom? A prodavac i vlasnik nisu iste osobe. Tj vlasnik, sada beć bivši,je Ideu doterao u Fiatov ovlašćeni prodajno-servisni centar u Thunu. I onda su je oni zapravo oglasili i veeovatno mu je uračunali za avans za sledeći auto. Malo je oprali, picnuli i onda imali posla sa mnom.
×