Jump to content

gile smederevo

Members
  • Content count

    2242
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

gile smederevo last won the day on December 14

gile smederevo had the most liked content!

About gile smederevo

  • Rank
    Oficijalni prevodilac za italijanski jezik u FLCS
  • Birthday 05/31/81

Contact Methods

  • Yahoo
    gilesd81@yahoo.com
  • Skype
    igor_sd_81

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.4 16V 6marce GPL

Recent Profile Visitors

6141 profile views
  1. Ovaj je ćale za sve četke i strugače. Strugač se skida sa drške, pa može i da se preciznije struže,a i ima 3 strane kojima se struže. Praktično je nepolomiva. Skupa je, ali stvarno vredi. Oko 1400din. Kungs je proizvođač.
  2. P:Zimski set Opel Astra J

    Lock! Prodato.
  3. U CH saobracajnoj ne postoji podatak kada je auto proizveden, tj godiste auta,vec datum prve registracije, tj kad je izasao iz salona. Po mom misljenju, podatak koji bi trebalo da se prepisuje jer je ta razlika izmedju dana silaska sa proizvodne trake i prve registracije zbog koje AMSS u saradnji sa AZBS ''omatore'' auto , nije skoro nikad veca od 6 meseci. Dakle, u slucaju naseg zakona, kupac novog auta kod nas moze biti ostecen i vrednost njegove imovine umanjena. Pricali ste vec-iako auto dobije tablice 8og januara 2019 god, npr, u saobracajnoj mu mogu napisati da je auto 2018 godiste. To jeste tacno, ali nebitno za bilo kakve pravne radnje i sl, a VEOMA bitno za odredjivanje vrednosti i starosti auta. Dakle, kupac novog auta i neko ko placa 20% vrednosti auta drzavi, u startu biva ostecen. Dakle, jedini lek protiv toga je kupovati auto koji je proizveden u istoj kalendarskoj godini...dakle jos jedna glupost u nizu gluposti koje nam priredjuju... Sto se tice kupovine polovnih auta i njihovih pravih godina-da li je stvarno, ali stvarno bitno da li je auto upisan kao 2007god ili 2008god? Dao sam ove dve godine jer je verovatno vecina kupaca polovnih auta trenutno, u ovoj kategoriji starosti auta. Je l se auto(ne)kupuje zbog stanja auta ili zbog godinu dana vece ili manje starosti?
  4. Fiat Idea 1.4

    Cestitke kolega na novom autu. Zelim ti mnogo bezbriznih kilometara. Sa plinom ce ti biti stvarno jeftina voznja. Ja verujem da ima polovnih ekspanzionih posuda poprilicno..Ali mozda i ovo sa sodom uspe.
  5. Pa bre bio danas kod mene da pita sta da radi!!! Ja ga slusam i ne verujem... Ja rekoh, ulozi reklamaciju, da cujemo sta ce iz Michelina da kazu. Ja sam veceras po Podbari, gde ne ciste je l te u krivinama guzicom od auta plesao levo desno, ali iskreno i brze sam ulazio u skretanje. Mogu da zamislim kako je njemu sa CC.
  6. Mercedes W124 250D

    Pa,bre rekoh da sam pisao Odu 14ici...slabo pazite na času. Ostaviću vas za avgust, nema druge.
  7. Mercedes W124 250D

    Vozi Punta, u garaži Mečka Ne kapiram tog @neshtryja dečka Mečka ćuti, Alfu bratu dao Na Puntića on je , tužno, spao Mečku nekad i provoza malo On bi više, nije mu se dalo. Jedno priča, a možda i laže Šatro neće tu da se ulaže. Bitno da je Puntić uvek spreman Jak je motor, takoreći-neman Šeset konja, nijedan ne dimi Sa sve lasom, kauboj je zimi.
  8. Ranije nije bilo tako. 2012te god sam uvezao Punta koji je ima prvu reg u CH 07.01.2001. i proizveden 10.10.2000.god. Svaako sam radio homologaciju za EURO3 i prosao, ali ga nisu ostarili za god dana. Uredno je registrovan i upisan kao 2001god.
  9. Vidi, nedeljom je NS na Najlon pijaci aktuelna prodaja polovnjaka po istom principu kao i na BPu. Jos nisam video, a idem cesto na Najlon(zbog pogacica sa cvarcima) da je pao neki dogovor. Mozda se nesto i proda. Sta znam, po mom misljenju i nije los sistem prodaje/kupovine. Kao neki auto plac sa isto toliko prodavaca koliko ima i auta. Mada, kupovina tu mi lici na trazenje zlata na potoku gde isperes tonu mulja da mozda nadjes grumen velicine zrna maka. eto, tako nekako...
  10. UradiSam i ne puca bas od kvaliteta tih stvarcica. U svakom slucaju taj Repair Kit ce ti pomoci ako guma dobije manji ekser, zicu, srafic...za rasecanja ili ozbiljnu havariju na gumi-jok. Tocak, dizalica i kljuc-sin, otac i sveti duh. Amin.
  11. i ako bas hocete, kad se montira Wintera, ventil treba da bude kod slova ''W''. Tako samo cuo od jednog kupca i tad sam dostigao zen....nema dalje...
  12. Centriranje trapa

    O ovom Torque Steer sam cuo na jednoj prezentaciji AR Mito kad je cika iz fabrike rekao da MiTo ima dva volana-jedan je volan pravi a drugi je papucica gasa. Dok sam ga imao nisam se posebno udubljivao u dinamiku voznje zasto se ponasa bas tako kako se ponasa. Isuvise sam uzivao u svakom km, da me je za bilo sta drugo bilo bas briga.
  13. GP je 4x100 raspon rupa...mozda malo teze naci copavac kao sto je to lako naci za Bravo koji je u stvari sinak od Stila pa je 4x98. Ili da kupi onaj kit za reparaciju. Ima neko na forumu da prodaje mislim.
  14. Sto je za nekoga lose, za nekog je dobro. Iskreno, ne smetaju mi losi automobili, sve se moze donekle i popraviti, ali mi smetaju losi ljudi...na to isuvise postajem alergican. Zato mislim da sva ova tarapana oko vracanja km i njene preceste upotrebe mora da se premesti u vise nivoe svesti, gde (valjda) borave osecaj za moral, etiku, postenje...ako to i dalje boravi u svesti vecine nas....
  15. Jedan od dokaza ove tvrdnje na slikama. E, sad, tumačenje reči "havarisan" je druga stvar. Za mene je havarisan auto, auto toliko oštećen da nije (bezbedno)u voznom stanju. Ova šteta na slikama u CH znači sigurnih 600-800chf ulaganja. Plus ima štete od grada na krovu i haubi. Ne mnogo,ali ipak ima. Dakle, vrednost auta je za 1500chf manja od ostalih u istoj grupi kilometraža i godišta. Jer u CH cenu prvobitno diktiraju KM i godiste,a posle i stanje auta. Primer: Grande Punto iz 2006god sa 50000km i validnim tehničkim košta 4000chf. Ludo, a? Da se vratim na moju Ideu. Za takav auto, dakle sa oštećenjem i štetom od grada tražili su 1500chf. Već u startu su bili svesni da ulaganje u sređivanje nema smisla iako je auto imao samo 70000km i kupljen od prvog vlasnika, koji ga je održavao kod njih u servisu. Ponudio sam 1000 i ponuda je prošla. Posle 15dana auto je stigao u NS i apsolutno ispunio sva moja očekivanja za auto od pravih 70000km. Ovo je samo jedan primer kako se može doći do (dobrog)auta, dobrog u zagradi jer je za nekoga možda ovo strašna šteta koja se vidi na slikama+blago oštećenje od grada. Za mene uopšte nije strašno. Bitno mi je koliko još ima života u autu na drugim pozicijama. Motor, trap... enterijer... Ako se sećate mog Puntića kog sam isto tako uzeo sa oštećenjima na karoseriji,ali sa pravih 110000km i za 5god dogurao bez ijednog strašnog problema do 220000km. Prodao sam ga a da sam samo zamenio gredu prednjeg branika. Dakle, suma sumarum, uvek sam pre za što mladji auto i sa manje km i ponekom falinkom koja se može rešiti, nego idealno očuvan i sa +300000km. Većini je bitno baš obrnuto, i tu onda nastupaju prodavci koji takvim kupcima prodaju što oni hoće. Kupcima koji se vode samo estetskim stanjem auta, koji slepo veruju kilometraži na satu, svesni da su obmanuti,ali ipak oprastaju i autu i prodavcu koji ih svesno obmanjuje, jer komsija neće videti kako ga posle samo mesec dana vozi na remont letve volana, ili na zamenu plivajuceg ili na zamenu turbine. Komšija od svega zna da njegov ponosni komšija ima novog a4 TDI iz 2008god sa samo 160hKM i da ga je izašao baš povoljno i da je to direktno uvoz iz Nemačke gde je inače vožen samo po lepom vremenu i od strane samo jednog vlasnika. Onoliko koliko smo spremni da obmanjujemo sami sebe, toliko su spremni i drugi koji će nam u tome pomoći, a koji će imati koristi od toga. Kao društvo smo potonuli jako nisko, kad se lažiranje, prevara i dovođenje u zabludu tretiraju kao opšte poznate i prisutne činjenice na koje većina zatvara oči ili okreće glavu.
×