Jump to content
FAS Euroauto Goran

siki

Members
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

siki last won the day on May 26 2019

siki had the most liked content!

1 Follower

About siki

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kruševac

Previous Fields

  • Garage
    ukupno 345 KS- lancia k coupe 2.0 tb, Jeep Compass 1.4 multiair turbo

Recent Profile Visitors

3211 profile views
  1. na žalost to je stvarno istina evo ovakav jedan se i dan danas krije u jednoj garaži u Kruševcu(Pežo 504 coupe),ma kad sam ga gledao uživo nekako nije ovako elegantan,malo mi je kraći a višlji-deblji,ali je super.Vlasnik nije tada hteo da čuje da ga proda-danas nemam pojma bili ga prodao.
  2. : Zašto su italijanski automobili bili skloni rđanju? Moj jedan prijatelj je imao običaj da kaže “Rđa je izmišljena u Torinu” i nije da je pogrešio. Da li ste se ikada zapitali zašto je takav stereotip nastao? Italijani su za problem okrivili – Ruse. Naime, još tokom 1950-ih godina, Komunistička stranka Italije je bila jedna od najjačih političkih stranaka u ovoj državi. Oni naravno nisu vladali Italijom, ali su imali veoma velik uticaj na donošenje važnih odluka, čime su ujedno imali i veliku podršku iz Sovjetskog Saveza i ostalih komunističkih država. Oni su dobijali finansijsku podršku, a zauzvrat, italijanske firme su se lakše probijale na tržište istočne Evrope. Krajem 1960-ih godina, kada su komunisti odlučili da u većoj meri razviju automobilsku industriju u Poljskoj, Jugoslaviji i samom Sovjetskom Savezu, Fiat se naravno nametnuo kao glavni partner. U gradu Stavropolju, u Rusiji, je nikla prva moderna fabrika automobila u kojoj su se počele proizvoditi Lade pod Fiatovom licencom. Sovjeti su morali da plate za ovaj proces, a kako rubla nije vredela mnogo, oni su odlučili da plate – čelikom. Navedeni čelik je bio značajno nižeg kvaliteta nego onaj na zapadu, a preko noći Fiat, Lancia i Alfa Romeo stiču imidž proizvođača čiji su proizvodi nekvalitetni i imaju problema s korozijom, a prvi automobil pogođen skandalom je bio Lancia Beta. Dok je Lancia nekada imala vrhunsku završnu izradu u rangu sa Mercedesom, do sredine 1970-ih godina, ona je pala na najniže grane. U želji da ne izgubi reputaciju, Lancia počinje tajno da kontaktira sve vlasnike Bete i pruža besplatan servis. Ukoliko bi tokom servisa bilo ustavljeno da je čelik niskog kvaliteta, vlasniku bi bio ponuđen potpuno novi automobil. Ovaj sistem je odlično funkcionisao prilično dugo, a onda, u aprilu 1980. godine, do informacija su došli britanski mediji i razapeli Betu na stub srama. Iako je Lancia odlučila da produži garanciju na koroziju na čak šest godina, što je bilo neverovatno za neki automobil u navedenom vremenu, šteta je već bila učinjena, a usledio je par prodaje, rušenje reputacije i povlačenja sa određenih tržišta.
  3. Pre 21 godinu u auto časopisu Turbo-ova dva vrsna kupea su bila na velikom testu,a evo juče se srela u V Banji.I dan danas su ljepši od mnogo mnogo novijih kola i kupea
  4. siki

    F1: Bahrein 2021

    jel ima neki strem za gledanje F1 trke,nemam sbb i SK1.
  5. u potpunosti issstiiina u svakoj rečenici-nažalost-to je naša stvarnost.
  6. mala i dalje skuplja kilometre,ali mlađi brat ne zaostaje
  7. Taj motor podmazuje Selenija DIGITEK Pure energi SEA 0 W- 30 ACEA-C2
  8. Ja sam jedva dočekao da uzmem Alfu 166 V6 tb pa da je naganjam po gasu kad sam se vratio sa puta-guuušt ogroman,ali pošto su kosti stare,kičma boli,nemereš izaći poslje iz auta-žena vuče za ruku da izađem-ko pita koliko troši-važan je onaj gušt kad krene da ubrzava i moćno vlada situacijom.A Jeep je super zato što samo dupe izađe iz auta pošto je visina sedala taman da spustim nogu na zemlji i fik i gotovo,a ovako dok se dignem izvučem iz onog sportskog položaja(koji je neprocenjiv za mlađe i one koje ne boli kičma) je stvarno moćan-vladaš jakom mašinom a kolko troši nije važno-jer kad je već imaš onda neka i troši-nemere i jare i pare-gušti su gušti.Ako na 2000 km potrošim 3 litra više na 100/km,što vozim brže(a ne davim benzinjaru na 1500-2000/o min)da bi trošio manje to da bi ušteda nešto goriva-onda menjaj auto i kupi si Reno 4.
  9. Meni ni kraj pameti nije bitna potrošnja,samo sam dao podatak kad sam došao kući što je kompjuter pokazao.Ganjao sam ga ja i ako je nov po auto banu i 170 ali na kratko nije razrađen.Najgori su oni što ugrade kvarne ksenone pa ti se nabije uz guzicu a kad im daš desno migavac da te preteknu nemaju muda da to učine.Tebe(mene) kao vozača nerviraju jačinom svetla,niko neće da spusti snop na niže da ne smeta onom ispred,a kad im ja upalim svoje zadnje maglenke popizde-pri tom ne vode računa da voze svoju porodicu a možda neko ispred njih i svoju.Mene su (na moju veliku žalost pošto sam Alfista)tri Alfe-147,156 sw i još jedna 156 limuzina(naše tablice -srpske) ubijale farovima-nabije se uz guzicu,nervirale,a nemaju muda da te preteknu,a ja vozi-pretekni me dam ti desni migavac da je ispred sve slobodno,a ti ne-pa na kraju kad i preteknu -sačeka ih patrola u Ustiprači i sve poreda sa strane,sudija za prekršaje odmah je tu i plaćaj kaznu bajo moj na licu mesta-ubio san se od smjeha koje budale.Možda je čak neko od njih na ovom forumu,ali od sramote neće da se jave.Ista stvar je oko Višegrada-ali ko ne plati na mostu-plati na ćupriji.
  10. Jeep Compas 1,4 multiair nakon ljetne turneje od jedno 2700 km,plus od početka 1000 km ukupno prešao do sada 3728 km i prosečna potrošnja je tačno 7,5 litara.Tu je bilo vožnje po autoputu(130-140)po Jadranskoj magistrali,lokalnim putevima po Bukovici(Dalmacija),vožnja po Rijeci po najvećoj gužvi i normalno pod klimom,Zadrru,Sinju,Splitu,povratak preko Bosne-GP Kamensko-Šuica,Kupres,Bugojno Novi Travnik-Bila, Sarajevo-Romanija-Rogatica-Ustiprača-Višegrad-ulaz u Srbiju-Mokra gora-Užice Čačak Kraljevo i na kraju Kruševac.Prezadovoljan sa potrošnjom,brzinom,snagom na usponima kroz Bosnu
  11. a možda,ali ovako je fabrički-205/55/16 kako je i propisano.Možda te slika vara ali zadnji točkovi su malu uvučeni pod zadnje krilo i možda bi strugalo kad bi neko sjeo pozadi ili opteretio gepek.
  12. Morao sam skinuti folije sa stakala,uh sad je mnogo vruće u autu
  13. to je stari Land Rover od mog šuraka-prednja hauba i gril su mu prerađeni u oblik Difendera(hauba napravljena od poliester vlakana-produžena taman da gril izađe malo dalje od hladnjaka,na starom modelu to je malo uvučeno,unutra je dizel od 2,2 litra). Kad sam ja dovezao mog kauboja,dolazi jedan komšija i čestita na kupovini i kaže pred njim:jebeš DŽip kad na njemu ne piše Džip(Jeep),ovaj popizdio,odma utekao u kuću

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...