Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/14/19 in Posts

  1. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 5 points
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Jbt., ja sam nindja. Otkako sam došao na ovaj svet (pre oko 54 god.), lud bio, lud ostao. Kolege se ubabile u 40 god. QQ. Послато са LG-G5
  3. 4 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma kakva Lassa, Viking... Sava je iskočila ozbiljno ispred njih. Barum isto zna da iskoči ponekad u best-buy, ali trenutno nije bolji od Save. Smenjuju se pristupačne gume u best-buy segmentu i dobro je što sve više magazina testira, što smanjuje mogućnost povlastica. Zasad ne znam da je neko favorizovan, tj. jedina dokazana afera je sa Nokian, koji je slao specijalne gume na test, ne one koje su dostupne u slobodnoj prodaji. Jeftina guma je jeftina guma, sa lošim karakteristikama. Većina se deklarišu kao nebezbedne za saobraćaj, najčešće sa opasno dugačkim tragom kočenja po kiši. Povremeno neke od njih upadnu u bezbedne gume, ali nijedna nikad nije bila top u bilo kom segmentu sem u jeftinoći. Best-buy guma je guma koja se nalazi u cenovnom rangu između budžet i premium, a nudi većinu kvaliteta premium gume. Tu je upala Sava UHP2, odlična na svim testovima, neznatno tek skuplja od ostalih. Barum je u sredini, ali donjoj, ne može da se meri sa premiumom. Kleber Krisalp HP3 se nosi u većini bitnih parametara sa premium, a košta upola manje. Premium su top gume, gde se insistira na svim ili većini parametara u top kvalitetu. Skupe ko otrov. Ja bih svima najtoplije preporučio, ko ima ograničen budžet, da se pre kupovine informiše i teži da dobaci do best-buy gume. Koliko ja pratim ovu temu, svake sezone postoji najmanje jedna guma koja se uklapa u ove parametre. Za ovu sezonu, ja bih za sebe u best-buy segmentu odabrao za zimu Kleber Krisalp HP3, a za leto Sava UHP2. Postoje u velikim dimenzijama kakve imam na autu (18 zima, 19 leto) i, bez obzira što ne ispunjavaju u potpunosti ambicije automobila, recimo da im dajem ocenu 90% premijuma, za cenu 50%, moguće čak i manje za letnji set 19, jer je Sava džab džaba u odnosu na ono što se dobija.
  4. 3 points
    Jedino u čemu smo sigurno svetlosne godine ispred ostale konkurencije je to da znamo da se naguzimo i skinemo gaće. Da l' iko više i trunku poveruje u ono što šizoje priča...
  5. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 3 points
    Ivan

    Istanbul

    U ovoj turi, najvise vremena se potrosilo na obilazenje starih delova Istanbula. Evo nekih slika, a Topkapi palatu cu ostaviti za zaseban post. Jedna preko puta druge - Aja Sofija (gotovo 1000 godina pravoslavna crkva i sediste Vaseljenskog patrijarha, od polovine 15. veka pretvorena u dzamiju, danas muzej) i Sultan Ahmedova (plava) dzamija: Izmedju njih veliki park, vodoskok i najveci tepih od lala na svetu. Uz to i 2 slike Gulan parka: Spustanje na obale u cetvrt Eminonu. Pored standardnih turistickih, zadivljujuci broj brodica koji su u mrezi gradskog prevoza i znatno olaksavaju komunikaciju izmedju razlicitih delova grada. Prelazak u cetvrt Karakoy preko Galata mosta i Galata kula: Penjanje ka Taksim trgu i sam trg. Takodje i cuveni stari istanbulski tramvaj: Ponovo spustanje do obale, ovog puta do Dolmabahce palate. Sagradjena je polovinom 19. veka po uzoru na evropske dvorce i simbolizovala je priblizavanje turske imperije Evropi. u nju se sultan preselio iz Topkapi palate. Uz nju su Dolmabahce sahat kula i dzamija. Pogled na kompleks sa Bosfora, kao i pogled na Prvi bosforski most, duzine 1.5 km, koji spaja Evropu i Aziju. Prelazak na azijsku stranu na Uskudar. Pogled na Evropu i Devojacka kula na izolovanom ostrvcetu: Povratak na Eminonu, dekorativno osvetljenje Bosforskog mosta, unutrasnjost brodica gradskog prevoza, prolaz pored Galata kule i Galata mosta: Divan Yolu, Kapali carsija (Grand Bazar), Walled Obelisk (egipatski obelisk, najstariji spomenik u Istanbulu): Klopa i slatkisi su bagatela i vrhunski su sta god da smo probali. Prodavnica svih mogucih vrsta slatkisa ima poprilicno: Istanbulski tramvaj, cetvrt Besiktas i stadion Besiktasa (BJF Vodafone Park): Prvi Bosforski most i pogled na Karakoy sa Galata kulom i mostom u pozadini: Za potencijalno neku sledecu posetu ostaje obilazak modernih i elitnih delova grada (ovog puta zelja mi je bila bar Kadikoy, ali nije imalo sanse da sve stane u nekoliko dana)...
  7. 2 points
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Ferštapen: Možemo da se nosimo sa Ferarijem Veliki broj ljubitelja Formule jedan pred početak sezone bio je ubeđen u jedno - za šampionsku titulu boriće se Ferari i Mercedes, dok je ostatku karavana prognozirana u najboljem slučaju borba za bodove. A onda je došla sezona i u njoj iskorak sa mesta koje je malo ko očekivao - ekipe Red Bula. Mercedes je neprikosnoven, jedno pitanje je da li će uspeti nemoguće i sve trke završiti pobedama ''1-2'', a za mnoge iznenađujuće Maks Ferštapen, vozač Red Bula, od početka sezone na svih pet trka bio je bolji od bar jednog vozača Ferarija. Poslednja u nizu bila je Barselona i treće mesto: ''Nikada ne možete da budete sto posto sigurni, ali sam bio ubeđen da možemo da uđemo u duel sa Ferarijem. I u kvalifikacijama smo bili blizu, tako da mislim da je mojoj trci doprineo i prvi krug, kad sam obišao Sebastijana Fetela. Posle sam mogao da vozim po svom ritmu.'' Ipak, 21-godišnji Holanđanin ističe da može i bolje: ''Dobro jeste, ali ne kao Mercedes. Moramo, jasno je, da radimo još jače i da poboljšamo bolide. Ipak, dobro je što smo smanjili razliku u odnosu na Ferari, tako da sam srećan zbog toga'', zaključio je Ferštapen. preuzeto sa - Auto Blog
  8. 2 points
    Ticma

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Tako i kolega zimus, plus 7, mokar asfalt kad ono wintera. Tako covek na auto putu na kocnicu sa 70 km/h i kliza i kliza sta znam mozda 20 metara i zamisli podvuce se pod novi X3, toliko od tim gumama....
  9. 2 points
    zunto

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mni je npr Lassa dva koplja ispod Save, Lassu vozio na Fokusu 1.6 2016 a Savu Uhp na e39 525d i 166 2.4 mjet. Po mom iskustvu Sava je odlicna i bolja od Lasse. Sto se Baruma tice, fabrika sa tradicijom i ne sumnjam da im je kvalitet guma ok.Jos kedna digresija mozda ima ili nema veze, uhp su bile 235/45-17 i 225/40-18, oba seta su bila proizvedena u Nemackoj.
  10. 2 points
    ja sam probao 15 nije moglo, na kraju sam stavio 16, a alat za menjanje tocka sam uzeo u indjiji za 1000 dianra komplet...od punta II. na licu mesta proverio da li dizalica dize auto da moze da se menja tocak i sve je bilo kako treba...menjam rezervni, zimi je letnji tocak u gepeku, a leti zimski, set jedna crvena, eto to je bilo ulaganje umesto kompresora
  11. 2 points
    Kazu da je vreme novac Da rezimiramo, znamo koje su gume ozbiljne gume. Ovaj Tigar UHP uvrstavamo medju one budget gume koje su ok. i to je to.
  12. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  13. 2 points
    Kolega s posla koji mi je prodao Kiu Ceed sa pravih 54.000 km (on licno kupio u salonu, sa 0 km) imala je tu i tamo ogrebotina po sedistima, tepihu, plastika na tabli se odlepila, soferka bila izgrebana, karoserija na sve strane iscukana od parkinga. Moj personalni opsti utisak - automobil sa ~120.000 km gradskih km... Kad sam isao na poslovni put, taksi sluzba sto me vozila na aerodrom, imala je superba sa ~400.000 km... Zagledao sam koliko god sam mogao, ne mogu da kazem da sam temeljno pregledao ceo auto, ali moj opsti utisak je bio, da taj auto komotno moze da prodje kao auto sa 40.000 km. Bukvalno, ni jedne jedine ogrebotinice nigde, sedista ko nova, kvake, svako dugme, sve... Po mom misljenju, nemoguce je generalizovati ovo pitanje Jednostavno, ogromne su razlike u zavisnosti od upotrebe vozila... Ovde se uglavnom cesce spominju 'heroj primeri', tj auti sa puno km, koji izgledaju kao da su sa mnogo manje. Ali takodje postoji i ekstrem u drugu stranu, gde auti sa stvarno malim km, budu dosta solidno izraubljeni. Sve govorim o vizuelnom utisku, sta moze da se pipne, vidi, cuje... o stanju mehanike iznutra, ne mogu da komentarisem...
  14. 2 points
    @djunis82 i ja mislim da je to sve ok. Prvo, nije Croma mali auto, a ako je 308 sw u pitanju, opet ni to nije mali auto. Ako se ne jurca i zabada auto po gasu, moze to sve da bude i manje. Jedino sto ja vozim ko penzioner. Pre neki dan mi tip svira iza i skapiram da se vucem. Bas imam slabu nogu, u zadnje vreme, razlog tome je sto sam ranije vozio te spustenije, startnije automobile. Sad kako sam seo u ovu Cromu, blizim se 40-tim, ono nekako visoko, ljuljuskavo, tacno ti se ne izlazi iz auta dok se ljuljas tako u njemu po putu Omatorio sam jbga
  15. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  16. 2 points
    Javite se posle 12h na 063242007...Napravicemo studentski popust...
  17. 2 points
    ivan73

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Samo velike brojke...pusti to čep-čep samo jedanput. Ja "čepujem" brava u 95% slučajeva već 8 god. Pun, prazan, topao, hladan, selo, grad, autobahn, uzbrdo, nizbrdo, do Grčke, Zlatibora...ujutru, uveče...76kkm daju 7.7l/100km i to je to! P.S. Bord ne meri toliko, ja potpisujem računicu sa mernom nesigurnošću +-1,5%
  18. 2 points
    Milutinac

    F1: Španija 2019

    Izuzetno zanimljivih prvih 10 sekundi trke. Posle toga...ne znam...zaspao sam. Citam posle...sve ostalo isto do kraja
  19. 1 point
    Nightstalker

    Bravo II - 2.0mjtd

    Pozdrav ljubitelji 'talijanskih vozila... Ukratko, došlo vreme da se zameni punto 1.9 jtd 2001 za Bravo II 2.0 mjtd 2009, tako da ako nekome treba puntić sa 5 vrata u kog je ulagano neka se javi, vracam pare ako vas puntić izda u narednih 6 meseci... Bravo II... Razmišljao sam se između Grande punta i Brava II ali kako nije velika razlika u ceni, odlučih se na Brava. Filteri i kriterijumi su bili: crna boja, automatska klima, 2.0 mjtd motor. Zašto 2.0 mjtd... Čitao sam dosta i raspitivao se o tom motoru, kažu da je takođe kvalitetan i dugotrajan i da nije poput 2.0 TDI koji je problematičan, ali opet da se još uvek ne zna da li će biti dobar kao 1.9jtd, presudilo je to što kataloški troši manje goriva od 1.9 a ima 15 konja više. Kako je jedan lik iz Beograda odbio da spusti cenu i tražio 5000 za njegovog crnog brava koji je pritom oštećen, kupio sam u Čačku ovog za 3900e. Automobil je dovežen iz Italije, imam kompletnu dokumentaciju od njega, kupljen je tamo od prvog vlasnika i redovno je održavan, proverio sam ga na nekom italijanskom sajtu koji sam pronašao na ovom forumu i pisalo je da je pre 2 godine imao kilometrazu oko 150.000 a sada je na 174***... Po tome koliko je automobil očuvan i sve mu je fabrički poverovao sam u priču zajedno sa majstorom da je to zapravo i prava kilometraža, nalepnice kada je šta menjano na vratima još uvek stoje. Eneterijer maksimalno očuvan i veoma bogat paket opreme, samo mi nedostaje touchscreen i sportska sedišta, ali to mi nije problem da naknadno zamenim. Vozio sam ga po čačku, probao, palio je dole kako treba... Međutim imao sam dva problema do sada sa njim. Prvi je bio dole u Čačku, počela je da se oseća nafta u kabini da bi kada sam došao za Bg video sa majstorom da je puklo crevo ispod poklopca motora i napunilo dizelom sve oko dizni, zvao čačak tj ljude na placu koji mi kaže da nisu znali niti mnogo zagledali taj auto i da su znali da će crevo pući zamenili bi ga oni, ali kako to nije velika investicija, zamenio sam to sa majstorom i sada ne pušta gorivo nigde, to je rešeno... Edit: Ali se pojavljuje drugi problem koji me naterao da dođem na forum, automobil recimo svaki drugi put teško pali, recimo ako prenoći i hoću prvo paljenje danas, vergla malo duže (oko 3-5 sekunde za razliku od punta koji je prešao 401500km i pali KAO MINA iz prve bez grejača već 6 godina. Takođe prilikom dužeg verglanja vidim da izbaci belo-plavi dim, posle kog vozim auto i kada je zagrejan lepo pali. Na putu je auto zver... Nažalost turbina se kasno pali, tek na 2500 obrtaja ali kada se upali auto me iz 4 u 5 brzinu zalepi za sedište kako vuče i tu sam oduševljen, molim Vas, ako neko može da mi pomogne platiću i uradiću sve šta treba, samo da pali barem približno kao punto...
  20. 1 point
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ja još nisam video, ne znam a nisam ni prestao. Što se krize srednjih godina tiče, ne brinem. Mene još pubertet drži [emoji1] Послато са LG-G5
  21. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  22. 1 point
    @Ivan ne bratic, za prednje, kada sam video da 15 ne moze na prednje, zadnje nisam ni pokusavao...odmah sam kupio set felni za zimske gume, jednu stavio u gepek i dizalica i ostalo u indjiji i to je bilo...da li moze na zadnje ne znam, nisam probao..mada mislim da bi moglo, zadnji diskovi su dosta manji od prednjih...
  23. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    F1 opet u Holandiji, Zandvort čeka sezonu 2020 Formula 1 je zvanično objavila da će se od naredne sezone ponovo voziti trka za Veliku nagradu Holandije i to na stazi Zandvort. Od naredne sezone Evropa će dobiti još jednu trku u šampionatu Formule 1. Staza kraj holandskog grada Zandvort će ponovo ugostiti najbrži cirkus na svetu posle 35 godina pauze. Staza kraj Zandvorta je poslednji put bila u kalendaru Formule 1 1985. godine kada je slavio Niki Lauda u bolidu Meklarena. Laudi je to bila treća pobeda u Holandiji, dok je isto toliko trijumfa imao i Džeki Stjuart. Pobedu više od njih dvojice je imao Britanac Džim Klark koji je poslednji put slavio 1967. godine. U konkurenciji konstruktora na stazi u Zandvortu je najbolji bio Ferari koji je devet puta slavio. Velika nagrada Holandije se vraća u momentu kada Maks Ferstapen ima sve bitniju ulogu u Formuli 1, a pre njega je vozio njegov otac Jos Ferstapen. U Formuli 1 je relativno skoro bio Robert Dornbos, ali je mladi Maks koji trenutno vozi za Red Bul i sa tako kratkom karijerom najuspešniji Holanđanin u F1. Ovo će biti druga nova staza u šampionatu Formule 1 naredne sezone jer će se takođe od 2020. voziti i u Vijetnamu. Nije međutim još poznato u kom mesecu će se voziti Velika nagrada Holandije. Do 1985. godine se trka u Zandvortu uglavnom vozila krajem avgusta. Maks: Jedva čekam Zandvort, staza je brza kao Suzuka U utorak je Formula 1 zvanično objavila da će se naredne sezone ponovo, posle 35 godina, trka najbržeg cirkusa na svetu ponovo voziti u Holandiji. Domaćin će biti legendarna staza u priobalnom gradu Zandvortu. Za povratak Formule 1 u Holandiju je možda i najzaslužniji mladi vozač Red Bula Maks Ferstapen. Holanđanin vozi u F1 od 2015. godine i svake sezone ga sve više sunarodnika prati na trkama uglavnom na evropskom tlu. Tu je upravo Formula 1 prepoznala potencijal da vrati trku na holandsko priobalje i to prvi put još od sredine 80-ih. Poslednji put je u Zandvortu pobedio Niki Lauda, a te 1985. je staza izgledala bitno drugačije nego sada. Ona sada ima mnogo više krivina, a jedan od retkih vozača u Formuli 1 koji ima uvid u to kako je voziti u Zandvortu je Maks Ferstapen. ''To je istorijska staza. Trkao sam se tamo u Formuli 3 i bilo je zabavno. Staza je slična Suzuki jer je obe dizajnirao isti čovek pa mislim da su karakteristike slične. Brza je traka, a uvek je zanimljivo i uzbudljivo kada imaš nove staze u kalendaru'', rekao je Maks Ferstapen. Holanđanin kaže da će staza u Zandvortu biti prilično izazovna za vozače u modernoj Formuli 1 ''Nekoliko krugova sam uradio u Formuli 1, napravio sam i nekoliko krofni i staza je priličan izazov. Ima nekoliko nakrivljenih krivina, neka mesta su veoma uska i nema prostora za izletanje. Veoma je teško pronaći granicu u takvoj situaciji. Na nekim stazama je to lakše i to čini stvari mnogo uzbudljivijim'', rekao je najuspešniji holandski vozač u Formuli 1. preuzeto sa - Auto Blog
  24. 1 point
    Hvala puno ,znacice ...!
  25. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne pitam ja zbog mog auta, nego cisto iz znatizelje posto svaki test koji ja vidim pocinje sa merenjem na mokrom pa nikad ne odu u drugi krug i merenje po suvom. To sto ja trenutno vozim Tigar Primu je samo zato sto nakon sto sam ih probao na drugom autu utvrdio sam da to sto pruzaju taman odgovara mojim vrlo specificnim uslovima. A uslovi su bili jeftina da mi nije zao sto ce kacenje ruba da je unisti (to je sad reseno ali ne bitno), da potraje 20.000 i 4 godine, da ima dobre performanse kada je zagrejana. Uzeo sam (U)HP samo iz znatizelje da probam da li je napredak u pozitivnom smislu, posto trenutno imam druge prioritete od kupovine guma. Treba uzeti u obzir da moja dimenzija polako izumire pa modeli premium proizvodjaca najcesce nisu na nivou performansi koje nude njihovi modeli guma u vecim dimenzijama. Prilicno svi nude neki standardan model, nema nesto previse sportskih sem ako ne krenem u kategoriju poluslikova a onda cemo se sloziti svakako necu uzivati u performansama po mokrom Isto specificne uslove je imala i zimska guma kod mene, a jedini faktor je bila cena, uzeo sam najeftinije sto sam nasao I jedino sto mogu da kazem o njoj je da ako neko razmislja izmedju Kame i prethodne generacije Wintere je da uzme Kamu Kao neko ko je vozio 10 godina Hankook, Continental i Michelin, nije da nisam upoznat sta se nudi za koje pare
  26. 1 point
    shomispc

    Banetov Fiat Nuova Bravo

    U svakom slucaju ce ostati bez njega ubrzo
  27. 1 point
    hehe, dobro nemoj se ljutiti. Mislim da si ti ipak suvise ozbiljno shvatio sava gume iako postujem tvoje misljenje naravno. Samo kazem da ako bi vec kupovao gumu koja je za hiljadu ili hiljadu i kusur dinara skuplja od Tigar UHP, to nikada ne bi bila Sava, pre bi bila Lassa i neke druge opcije Znam i zasto. I to vrlo opipljivo.
  28. 1 point
    Pisao sam na pocetku teme, na 2.0mjet, 1.9tt i 1.8tb ide disk od 305mm. Na 1.6mjet i 1.4tjet idu manji diskovi kao na stilu i bravu. E sad, verujem da zbog toga ne moze manji od 16" copavac (a nije da sam probao da stavim 15")
  29. 1 point
    Deutsche Welle: ''Ništa od dolaska Volkswagena u Srbiju'', u igri ostale Bugarska i Turska Volkswagen je saopštio da kreće u konkretne pregovore sa predstavnicima preostalih potencijalnih lokacija za izgradnju fabrike u jugoistočnoj Evropi, javlja radio DW, dodajući da ''Rojters'' prenosi da su, prema insajderima, u igri ostale Bugarska i Turska. Prethodne nedelje i predsednik Aleksandar Vučić je izavio da su male šanse da Volkswagen dođe u Srbiju. O razlozima više pročitajte OVDE. Skupština akcionara Volkswagena koja se održava danas (14. maj) bila je sa nestrpljenjem iščekivana i širom jugoistočne Evrope. Više zemalja, uključujući Srbiju, nadalo se privlačenju velike investicije automobilskog giganta, a pobednik je trebalo da bude obznanjen ovih dana. Od toga izgleda neće biti ništa, ocenjuje DW i napominje da je Volkswagen saopštio da su nadzorni i upravni odbor u ponedeljak odlučili da krenu u ''konkretne pregovore o preostalim potencijalnim lokacijama''. Bližih zvaničnih informacija nema, a za DW je u ponedeljak u kompaniji kratko rečeno da je i dalje na snazi njihovo saopštenje da konačna odluka nije doneta. Međutim, agencija ''Rojters'', pozivajući se na insajdere, prenosi da su u igri ostale još samo lokacije u Bugarskoj i Turskoj, navodi se u tekstu. Prema ranijim informacijama Volkswagen bi u novo postrojenje uložio 1.4 milijarde evra, posao bi dobilo oko 5.000 radnika, među njima 650 inženjera. Izvoz iz tog postrojenja bi mogao da dostigne 4.5 milijarde evra godišnje. Kapacitet buduće fabrike bio bi 300.000 automobila godišnje. Preuzeto sa blic.rs
  30. 1 point
    Ivan

    Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

    Pozadi vrsi posao 15'', probao i na Stilu i na Sportu. A da ode prednja guma, svakako ne bih vozio sa copavcem napred nego bih izrotirao prednju/zadnju (copu pozadi, zadnju napred), pa dok se ne dokotrljam. A i to je za ne daj Boze, sve je bolje nego set za reparaciju. Da zlo ne cuje - sad ce 22 godina staza, a da nisam imao gumi defekt na putu, uvek se trudim da imam sto bolje "prave" gume, ali neka cope u gepeku . Svakako da je tocak pune dimenzije najbolje resenje, ali koliko puta ce zatrebati...
  31. 1 point
    bane1321

    Bravo II - 2.0mjtd

    Šta reći, pravac kod Gorana, da ti uradi detaljan pregled, pa polako, jedno, po jedno. Ako ti je lakše gledaj to kao na razliku u ceni sa onim "beogradskim" Bravoom za koji je vlasnik tražio 5000! Samo na rate!
  32. 1 point
    Obzirom da neki misle da je 2009. Continental bolja od bilo kog Tigra i Save, to onda znaci da je dobra
  33. 1 point
    Voja 82

    Fiat Grande Punto - Blue&Me

    Pozdrav drugari. Imam problem sa bluetooth uredjajem u kolima. Fiat GP 2009. Ne mogu da povezem telefon. Telefon vidi Bluetooth uredjaj ali mi ne prolazi ni jedna standardni pin. 1111, 0000, 1234.... Jel ima neko ideju kako bih to mogao da resim?
  34. 1 point
    Mislim da 15" copavac ne pase na deltu zbog diskova. Mora 16" al su retki (ja ih nisam nasao na oglasima sem 1)
  35. 1 point
    Nightstalker

    Bravo II - 2.0mjtd

    Moj majstor nije mogao odavde da krene sa mnom pa sam u Čačku našao nekog lika preko prijatelja koji je tvrdio da je auto ok. Automobil ne prijavljuje nikakve greške ali bih želeo da ga popravim i vozim još dugo ako nije preterano velika investicija... Auto je na placu palio kako treba zaista, verovatno su ga palili pre nego što sam ja došao kako bi upalio iz prve kad dođem da ga probam.
  36. 1 point
    Milutinac

    Banetov Fiat Nuova Bravo

    Ovo bas mislim da ti ne treba...
  37. 1 point
    Goran Servis Zemun Altina
  38. 1 point
    shortee

    Kamere & presretači

    Eve mene na kosovu ..cisto da znate cim udjete iz bujanovca na kosovo ( put bujanovac gnjilane) imate radar koji je tu 00 24..pozdrav
  39. 1 point
    +381611702020 Dejan se zove lik,ako je počeo da rastura delte sigurno ima i uvek je bio povoljan.
  40. 1 point
    neshaoct

    Alpina BMW

    AutoTopNL video: 2019. Alpina B5 Touring G31 Karavan sa 4.4 V8 BiTurbo motorom sa 608 konja i 800 Nm...koji ide do 322 Km/h, a stotku uhvati za 3.7 sekundi:
  41. 1 point
    Denis891

    Kamere & presretači

  42. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD

    Polovne opruge su opet macka u dzaku, poznat problem i fabricki opoziv do restyle modela - doduse, koliko se secam, nisu menjali opruge nego stavljali granicnik na smicanje, tj. drugaciji nosac. Po meni problematika koja uopste nije za igranje. I razmislite malo zasto (srecom) najcesce pucaju pri motanju punog, manevrisanju na parkingu i sl. Znam (opet srecom) za par slucajeva pucanja i na vecim brzinama, a o posledicama se najezim i da razmisljam. Tako da se ne bih nikada zamarao kakve su polovne, nego bih uzeo par novih i gotovo.
  43. 1 point
    Evo ga, sutra cu da probam kod mene da namestim pa javljam Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  44. 1 point
    neshaoct

    F1: Španija 2019

    Potpuna dominacija Hamiltona na Katalunji Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton u dominantnom stilu trijumfovao je na Velikoj nagradi Španije, petoj trci ovogodišnjeg šampionata Formule 1 Vozač Mercedesa je na stazi Katalunja slavio treću godinu zaredom i ujedno je došao do svoje 76. pobede u karijeri. Britanac je vodio tokom svih 66 krugova u Montmelu i njegov trijumf nijednog trenutka nije doveden u pitanje, a sve vreme mu je najbliži bio timski kolega Valteri Botas. Njih dvojica su zajedno nastavili dominaciju Mercedesa ove sezone, pošto su mu doneli i petu dvostruku pobedu ove godine. To je ujedno prvi put u istoriji da je jedan tim to učinio. Dvojcu Mercedesa se na podijumu pridružio Maks Ferstapen u bolidu Red Bula, koji je u direktnom duelu bio bolji od vozača Ferarija Sebastijana Fetela i Šarla Leklera. Četvorostruki svetski šampion je morao da se zadovolji četvrtom pozicijom, dok je mladi Monegašanin kao petoplasirani prošao kroz cilj. Velika nagrada Španije je nije donela mnogo uzbuđenja, ali jeste novu dominaciju Mercedesa, ovoga puta sa Hamiltonom u glavnoj ulozi. Branilac titule je na startu preuzeo vođstvo od Botasa, koji je krenuo sa pol pozicije, a zatim se nije osvrtao. Iako je njegova prednost anulirana u poslednjoj četvrtini trke, posle incidenta u kojem su učestvovali vozač Meklarena Lando Noris i Lens Strol u bolidu Rejsing Pointa, britanskom automobilisti nije mnogo vremena bilo potrebno da se odvoji posle izlaska bezbednosnog vozila sa staze. Botas je vozio poprilično usamljenu trku na drugoj poziciji, dok je bitka iza njega rešena na startu, kada je Ferstapen pretekao Fetela. Ferari je ponovo doneo niz diskutabilnih odluka, kasnio je sa porukama da Nemac propusti Leklera, a zatim i obrnuto, a iako su obojica imali nešto drugačiju strategiju od mladog Holanđanina, do kraja trke nisu uspeli da ga ugroze. Najbolji među ostalima bio je drugi vozač Red Bula Pjer Gasli, ispred Kevina Magnusena u bolidu Hasa i jedinog domaćeg vozača na Katalunji Karlosa Sainsa juniora. Osvajače bodova kompletirali su vozač ekipe Toro Roso Danil Kvjat i Roman Grožan, koji je obeležio sam finiš trke svojim kontaktima sa Magnusenom i Sainsom, ali je uspeo da se domogne desetog mesta, ispred Aleksandera Albona. Zahvaljujući trećoj pobedi ove sezone, uz koju je ostvario i najbrži krug trke, Hamilton je preuzeo vođstvo u generalnom plasmanu i sada ima 112 bodova, ispred Botasa sa 105. Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Monaka na ulicama Monte Karla 26. maja. Tok trke: Na stazi Katalunja je od starta poveo Hamilton, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela, Leklera i Gaslija. U prvoj krivini je bilo mnogo guranja, u kojem je Gasli imao izlet sa staze, posle duela sa Fetelom, koji je napravio grešku na kočenju, ali bez većih posledica. Nemac je odmah potom timu prijavio problem sa prednjim desnim pneumatikom, ali je ostao na stazi, dok je Hamilton posle prvog kruga uspeo da se odvoji na više od dve sekunde u odnosu na Botasa. Britanac je konstantno vozio najbrže krugove, pa je bez problema održavao prednost u odnosu na svog timskog kolegu. Pošto je Fetel gubio vreme u odnosu na Ferstapena, iz tima su mu poručili da propusti Leklera, koji je odmah počeo da sustiže mladog Holanđanina. Nemački automobilista je od tima tražio da ga pozovu u boks čim bude bilo moguće, a to su učinili u 20. krugu, a zbog problema se zadržao duže i pao na desetu poziciju. Usledio je odlazak Ferstapena po nove pnematike dva kruga kasnije i bilo je jasno da ga čekaju dva stajanja. Lekler je u boks otišao u 26. krugu, i on se isto kao Fetel zadržao nešto duže, krug kasnije stajanje je odradio i Botas i lako se vratio na drugu poziciju. Isto je učinio i Hamilton i po povratku na stazu bio je deset sekundi ispred Finca, dok je iza njih Lekler vozio sekundu po krugu brže od Ferstapena, ali mu se Fetel približio, pa ga je propustio. Nemac je po drugi put otišao u boks u 41. minutu i vratio se iza Gaslija, na šesto mesto, ali ga je ubrzo pretekao. Red Bul je zatim pozvao Ferstapena u boks i izašao je nazad između dvojice vozača Ferarija, da bi Botas otišao u boks, a zatim došlo do kontakta između Norisa i Strola, što je dovelo do izlaska bezbednosnog vozila na stazu. To je dovelo do brojnih odlazaka u boks, između ostalih i Hamiltonovog, čime je zadržao sigurno vođstvo. Trka je nastavljena u 53. krugu, branilac titule je vodio, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela i Leklera, a iza je došlo do kontakta između vozača Hasa, posle kojeg je deblji kraj izvukao Grožan. Hamilton se brzo odvojio, dok je Botas morao da pazi zbog Ferstapenovih napada, a ponovo je bilo varnica u duelu Grožana i Magnusena, a zatim i Francuza i Sainsa, ali do kraja trke nije došlo ni do kakvih promena na samom vrhu. preuzeto sa - Auto Blog
  45. 1 point
    bane1321

    Kamere & presretači

    Ma neće vas sa Alfama, žao im i njima da dajete pare, treba vam za mehaničara!
  46. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  47. 1 point
    silenci

    Kamere & presretači

    ima ih sad kolko hoces,na svakom cosku,to so sve kamere marke huawei,super precizne i snim,aju u svim meteo uslovima,pa neka malo snimaju one kratere i ocajne nam ulice,kao i one kalasture sto se vozaju u svakojakim trabakulama
  48. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  49. 1 point
    Ove godine će biti predstavljanje 5 Ferrari modela. I to FL obje verzije 488, 812 sa sklopivim krovom, Portofino Coupe, i ovaj top model koji je V8 hibrid. Tamo negdje za dvije godine možemo očekivati potpuno novu zamjenu za 488. Biti će hibridni V6 u igri.
  50. 1 point
    neshaoct

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Od danas, 07.07.2018. članovi FLCS više nemaju popust na Fiat otpadu u Inđiji. Danas prepodne sam im najavio jednog člana Foruma, i umesto uobičajenog odgovora (kao do danas), tj. odgovora tipa ''važi'', ''dogovoreno'', dobio sam odgovor da ipak moram da vidim sa Peđom da li ima popusta jer ''na Forumu imaju samo negativnu reklamu''. Odgovorio sam im da svako ima pravo da napiše svoje iskustvo (pozitivno ili negativno), a na njima je da odgovore, naročito ako možda nešto od napisanog nije istina. Složili su se da svako ima pravo da napiše, ali kažu da ''nisu hteli da se nastavljaju'', kao i da ''nemaju vremena za to''. Rekao sam da nemam šta da zovem Peđu, već ću skinuti sa Foruma da ljudi sa FLCS imaju popust. Naravno, sva napisana iskustva (pozitivna i negativna) ostaju na Forumu. ================ Pitao sam Google koliko je FLCS Forum relevantan kada ljudi kucaju u Google pretragu bilo šta što ima veze sa Fiat otpadom u Inđiji: - u poslednjih 12 meseci oko 29.900 puta je neko u Google kucao neki pojam vezan za Fiat otpad u Inđiji, nakon čega je izašao i link ka FLCS Forumu. Od tog broja, 3.550 ljudi je kliknulo na link ka temi na kojoj smo, ka FLCS Forumu, odnosno njih 11.9%. Tih 11.9% je prosečan CTR, odnosno ''Average Click-Through Rate (CTR)''. Međutim, prava vrednost CTR se vidi kada se zna koliki je prosečan CTR u određenoj branši, tj. koliki je prosečan CTR kada je u pitanju internet sadržaj npr. oko automobila: Kao što se vidi, presečan CTR je 2.14%. Dakle, imate npr. otpad, platite Googlu da prikazuje link ka vama u rezultatima pretrage, i na svakih 100 puta kada izađe link ka vama, imaćete 2 klika (2.14%). Sada onih 11.9% CTR-a koji postoji na FLCS Forumu za relevantnu pretragu u konkretnom primeru, dobija mnoooogo više na težini. To je 5-6 puta veći CTR od prosečnog: Naravno, ima na stotine različitih pojmova koje su ljudi kucali u Google u poslednjih 12 meseci, nakon čega im je izašao link ka FLCS forumu i to baš ka temi na kojoj smo. Za neke od njih imamo još bolji procenat, ali prosek svih tih više stotina pojmova je 11.9%. Evo par primera za neke od tih pojmova: - kad neko u poslednjih 12 meseci u Google ukuca ''fiat delovi indjija'': 1.480 puta je to ukucano, 329 puta su ljudi kliknuli na link ka temi na kojoj smo, tj. 22.3% CTR. - kad neko u poslednjih 12 meseci u Google ukuca ''polovni delovi fiat indjija'': 717 puta je to ukucano, 167 puta su ljudi kliknuli na link ka temi na kojoj smo, odnosno 23.3% CTR: - kad neko u poslednjih 12 meseci u Google ukuca ''fiat otpad indjija'': 745 puta je to ukucano, 203 puta su ljudi kliknuli na link ka temi na kojoj smo, odnosno 27.2% CTR: - kad neko u poslednjih 12 meseci u Google ukuca ''auto otpad fiat indjija'': 907 puta je to ukucano, 171 put su ljudi kliknuli na link ka temi na kojoj smo, odnosno 18.9% CTR: ...i tako sad ide još preko 200 raznih varijanti reči koje su ljudi kucali u Google, a sve one zajedno daju onaj zbir gore od 29.9k puta i 3.55k klikova ka temi na kojoj smo. Bitno je da za ove pojmove za pretragu koje kuca najveći broj ljudi, CTR još veći. Ne postoje pare koje mogu da se plate Googlu kako bi neko imao CTR od 15%-20% i preko 20%. I, umesto da se zato iskoristi besplatna tema na FLCS forumu (koja ima toliki CTR za ono što ljudi o tebi najčešće kucaju u Google), za komunikaciju sa ljudima, da odgovoriš i kada je nešto negativno, da se zahvališ na pozitivnom utisku, da rešiš lako i brzo svaki problem sa kupcima do kojih naravno da može doći...i da tako samo nastaviš da imaš sve više i više kupaca jer vide korektan odnos...umesto svega toga, ljute se jer je eto neko napisao nešto negativno. I, ''nemaju vremena''. Google ne zanima što bilo ko nema vremena ili misli da mu nije važno da odgovara, on indeksira i daje linkove...a otprilike svaki peti klikne ka ovoj temi za one pojmove koji se najčešće kucaju o Fiat otpadu u Inđiji.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...