Jump to content
FAS Euroauto Goran

Denis891

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About Denis891

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/03/1981

Profile Information

  • Location
    Mladenovac

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozz drugari Imam nevidjeni problem sa puntom 1.9d. Auto je poceo u zadnje vreme na jace dodavanje gasa sto u leru sto u voznji strasno da dimi dim je obicno crne boje. Servisirane su komplet dizne i menjane podloske ali je sve isto. Nekad dimi normalno, a nekad izbacuje gust dim koji ostane na betonu. Auto ide normalno, potrosnja normalna ulja trosi mozda pola litre na 5000km. Zatvorio sam sad i egr i isto se ponasa. Jedinu gresku koju auto ima jeste senzor na lukas pumpi pa ponekad kad je napolju hladno vreme mora kljuc da se vrati i pali bez grejaca tako ga vozim vec godinu i nesto i nije dimio toliko pa mi je malo cudno da zbog njega moze da dimi zbog njega valjda nece samo pali. Dao sam para i para na raznorazne majistore i svako fura svoju pricu nesto cacne naplati, a problem ostaje. Svestan sam da svaki dizel mora da dimi kad se naglo da gas iz nizih obrtaja, ali ovo je bas mnogo a zbunjuje me nekad radi ok da bukvalno nema dima. Menjao sam i par protokomera sve isto. Jedino sa ugasenim protokomerom dimi vrlo malo vuce na neku belo plavkastu boju. Al nebi da ga vozim bez protokomera. Ostalo je sve provereno i ja nez sta bi moglo da bude ostao je taj senzor na pumpi da se uradi ako on ne resi problem stvarno nez sta da radim. U auto je dosta ulozeno i generalno je sve ostalo u super stanju, a on sa ovakvim izduvnim gasovima dogodine nece moci da se registruje. Ima li neko ideju sta bi moglo da bude da je neko imao slican problem. To je obican motor nema turbinu nema nista...
  2. Pozz drugari E ovako zanima me dali sme punto 1.9d da se vozi sa raskacenim dzekom protokomera? Da napomenem da auto normalno ide ne pali nikakvu gresku dok kad vratim kabl sve je isto samo sto onda auto dosta vise dimi na dodavanje gasa dok kad raskacim kabl dima nema Zvao sam mog majistora i objasnio mu problem i on mi savetuje da ne bacam pare na protokomer koji je oko 8000 nov i da se ne isplati kupovati jer se nista nece desiti s autom jedino moze da trosi pola litre vise Sad nez sta da radim dal da jurim polovan ili da vozim bez da ne naoravi neku stetu u motoru?
  3. Nije radio sam komplet deklu kad sam ga kupio menjao sve gumice i sve sto ide tu je malo bio slinio sad ni kap Evo kako to izgleda
  4. Slini na sipci meraca gde ulazi sipka u blok nisam se lepo izrazio Izbinjavam se Moze li se to nekako resiti Nije puno ali nervira
  5. Pozz na puntu sam u zadnje vreme primetio da u donjem deku ispod motora gde izlazi sipka za merenje ulja vlazi sve je masno od ulja nije puno ali je masno motor malo duvka na meracu nista strasno ko i svaki stari dizel Da li je opasno da se tako vozi i dali se to moze sanirati? Inace trosi mozda pola litre ulja na 3000km
  6. Pozz na puntu 2 su mi otisle gumice balans stangle e sad imaju ona dva metalna nosaca gumice na sredini koji su krivi ubi boze dali ima to da se kupi negde novo? Ovde po bg pitao na par mesta nema niko To je ovaj metalni deo drzac gumice
  7. Tako cu i da uradim mada mislim da cu mozda morati da menjam menjac na manzetni malo slini al kasno sam primetio i kad je auto u brzini podignem ga na dizalicu i na kanal i kad krenem tocak da pomeram napred nazad cuje se nesto da cakce u menjacu pa ako nista izvadicu ga posle pa cu sipati u drugi menjac znaci ide tacno 2l?
  8. Menjano je pre 2 god ali sam izgubio papir pa nemogu se setim koje ide mislio sam da zamenim cak mislim da je kod mene 75 90 al nisam siguran
  9. Pozz Zanima me koju gradaciju ulja sipati u menjac na 1.9ds? Otisla mi leva manzetna do menjaca i tu curi ulje i fali ulja e sad bio sam u nekoliko radnji i u svakoj sam po katalogu dobio razlicit odgovor u sp sportu 75 85 u kit komercu 75 90 u jednoj drugoj radnji 75 80 i sad ne znam koje ulje da dolijem a da necrkne menjac Nudili su mi i neko venol u top auto 75 90 ali je gl4 specifikacija a meni valjda treba gl5- kako mi je reko majistor Necu da menjam ocu da dolijem
  10. Ko bi to mogao u bg da mi resi da ne kupujem ceo menjac? Koga god pitam niko nece to da radi
  11. Pozz drugari Zanima me dali se nekako moze resiti luft u difrencijalu menjaca bez skidanja istog Lupa mi kad pustam kvacilo u prvoj drugoj i trecoj i sad je poceo da lupka i po rupama verovatno jer ima lufta u poluosovinama i cuje se neko zveckanje Nisu krstevi Da li moze neki aditiv da smanji taj luft ili mora drugi menjac?
  12. Pozz drugari E ovako vec duze vreme imam neko lupkanje na puntu kod desnog tocka Ceo komplet trap mi je nov sve sa zglobovima Na vise mesta sam bio sve pregledali i lufta nema nigde a on lupa i dalje I to samo kad se pusti gas i kad se prelazi preko neravnina cuje se lupkanje kao da tocak nije dobro dotegnut ili da je propao neki lezaj Zanimljivo je da kad je toplije vreme taj zvuk se manje cuje Inace uz to lupkanje cuje se ponekad i zveckanje ko da je neko okacio o amortizer pet dinara Bilo je price da je do kardana volana koji je zamenjen ali sve ostalo isto u kardanu nema lufta E sad sto su dva majistora ustanovila a i ja da u obe poluosovine ima luft i da izgleda se pojeo difrencijal i da to lupka Vec godinu dana imam onaj tup udarac kad otpustam kvacilo kao da u levoj poluosovini ima neki luft to se cuje u prvoj i drugoj u visim brzinama toga nema Ali nikad nije lupao po neravninama Pregledani i krstevi sve ok Moje pitanje je da li difrencijal moze da lupka po neravninama i dali se to nekako moze resiti a da se ne menja ceo menjac Zanimljivo je to da kad ubacim auto u prvu podignem ga na dizalicu i ako je u brzini mogu da okrenem tockove malo napred nazad i tad se cuje neki cudan zvuk ko da nesto zvekece To sam imao od prvog dana ali auto nije lupao po rupama i ja reko ajd mozda losija kompresija sad vidim da menjac ima problem Inace nije klasicno lupkanje ko kad ode silen blok vec neki cudan zvuk ko da se nesto olabavilo kao zvuk nekog propalog lezaja koji i lupi u isto vreme i zvecka do sada sam sve zivo promenio dao na majistore i para i para sva 4 nova amortizera sa soljama oprugama sve novo al nista nisam uradio Eto jedino je ostao menjac koji ima neki mali luft u difrencijalu
  13. Sve je provereno ja mislim da zeza leva flasna na poluosovini
  14. Pozz drugari Opet ja e ovako vec duze vreme mucim muku sa puntom 1.9d Od kad sam ga kupio kad se otpusta kvacilo imao sam neki tup udarac koji se nekad cuje nekad ne i auto je po neravninama lupkao bas s leve strane Reko ajd losiji amortizeri kako su mi rekli u servisu sve stavio novo i dalje lupka a kad otpustam kvacilo cuje se taj zvuk kao da osovina ima lufta Kad se rukom proveri i jedna i druga osovina su ok Sta moze biti problem? Kod nekoliko mehanicara sam bio jeda kaze kupi levu osovinu sve sa flasnom i krstom drugi leva nikad nikom nije crkla uvek odlazi desna sta raditi Taj luft se oseti uvek kad krecem i cak mislim da zbog toga lupka po neravninama a izrazeno je najvise kad izbacim auto iz brzine i pustim ga u leru nizbrdo tad se cuje kao da je nesto labavo u osovini tako nesto cuje se kod levog tocka Sad nebi da bacam novac za osovinu ako nije
  15. To je dzabe ako je lepo odradjeno reci mi jer si zastitio i patos tad ili samo sajtne?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...