Jump to content

Nidza Savin

Members
  • Content count

    154
  • Joined

  • Last visited

  1. Kupio tata B6 Passata

    To su te stare decije svadje moj dci je bolji od tvog hdi-ja A ima i ona moj tdi je bolji od tvog jtda. U stvari ovo drugo nema, posto nije bolji. Jer ipak na IT smo forumu
  2. Kupio tata B6 Passata

    Upravo tako. Evo ja nedavno uzeo auto, nije imao pecku, jutros vidim neko se lepo naslonio na njega i ogulio farbu. Jbga. Nije puno, ali jeste. Danas glavu treba sacuvati, jebes auto. AKo ide ide, to kazem ja koji sam picajlza, ali ne vredi se tu nervirati. Dobijes lepo parice, namestis, jos ako ostane nesto super. I teras Ima mnogo bitnijih stvari od automobila.
  3. Auto sa vecim motorom i vise konja, mora da trosi, kao i tezi auto. Nema tu puno metafizike, samo fizika To sto pisu u knjizicama is not for real people in Serbia
  4. A nije bitno da li sam u pravu, to ni nije poenta, cesto sam i u krivu Zenu ako pitate mi, to sigurno Ali, znas, to je kao kad se Opelas kune u Opela, a Fiatista u Fiata. Ima li puno razlike. Ima. Ako vozis mercedes e klase ili novog Leksusa. Zna se od cega se pravi premium zna se da i midle range i low budget mogu ubosti dobar auto, dobre patike, dobru gumu. Ali ici dalje od toga sa haiku poezijom i himnama na racun nekog midle i low budget-a nije preporucljivo. I to je to. Vec je neko gore to rekao. Za nase uslove sve te gume su u redu, a ako se moze najbolje je premium ili najblize premiumu (Hankok, Fulda neki modeli, Toyo itd). Nema tu puno pameti.
  5. Mislim da je potpuno normalno meriti potrosnju, znati manje vise koliko auto trosi i u kojim uslovima. I koliko se za odredjenju svotu novca moze s njime preci. To je nekako normalno, i nema veze s finansijama, jer, realno, kako god se okrene ti ces pare za gorivo potrositi Bitnije mi je da mi potrosnja, ukoliko ima recimo povecanje, ukaze da nesto moze biti s automobilom itd itd. Ono sto smo svi ustanovili manje vise jeste da board nije bas najtacniji uvek. Ali da cesto i ne odstupa tako strasno.
  6. @Kosta Smosta pozdrav kolega, inace odlican ti je nick. Nisam insajder, u tom smislu. Stavise, kazao sam da sam godinama radio na ino trzistu kao podrska i marketing i digital support ovima sto prodaju gume i prave ih Tu sam naucio nesto o gumama, ali ima drugih kolega koje to i bolje znaju, mislim to o samim tehnickim stvarima u vezi sa gumama. Ono sto sam ja radio jeste upravo bilo da se te gume probiju do vas, da se online putem rasire po netu, izmedju ostalolg publikacijom testova, organizacijom istih, ucestvovao sam i u kreiranju jednog od poznatih sajtova za testiranje samih guma, odnonso koji prikazuju njihove recenzije. Vise ne radim u toj industriji. Takodje, moje tehnicko ili inzinjersko znanje o gumama ne postoji, jer se nisam time bavio. Vise se odnosi na to sto sam cuo od kolega ili video da je slucaj za pojedine gume. Za jedno od ovih pitanja (cime mazati gumu), pitacu kolegu u Svabiji, koji radi u jednom od najvecih magacina tamo za skladistenje tih nasih guma, pa verujem da nesto zna. A na ostalo, to je vec nesto poznato, a nesto je nase licno misljenje: 1. Pirelli, Continental, Miselinko (ovo je barem lako, barem meni) 2. ovo je pitanje uslovljeno vremenskim uslovima. Dobra premium guma moze sigurno 5, 6 godina da drzi svoja svojstva, ako se ne arci u nehumanim uslovima za gumu. Sest sezona je plafon, posle toga i vrhunska guma, kljucna je rec guma ili njen sastav gubi prbovitna svojstva. To jos uvek ne mora biti kriticna tacka za zamenu guma, ali trebalo bi imati u vidu da vec nakon seste sezone uglavnom gume polako pocinju da menjaju svoja svojstva, i nisu vise onako "spremne" kao pre. Naravno, ovo ne mora biti pravilo, takodje kod premium guma, ako se ne prelazi puno km, i ako se gume pravilno skladiste, sve ovo moze biti duze. 3. Mislim sve najbolje o Hankoku, ali tu bih onda uvrstao i pomenuti gore Vredestain, kao i pojedine modele Toyo guma Stavise, ovo su sve odlicne gume! 4. za ovo poslao pitanje nekadasnjem kolezi, pa cemo videti sta kaze (i mene zanima)
  7. Ok, vidim dakle, slozili smo se svi> Sava guma nisu nista posebno Salu na stranu. Sve su to ok gume za te pare. I uvek bolja bilo koja guma, nego nesto izlizano na autu. Takodje, mislim da je kolega pod nick-om @bane1321nesto ranije rekao citavu poentu. Sustinski premium je premium. Sve ostalo su nijanse. Neke malo svetlije, neke malo tamnije. U tom smislu sam i rekao da ne vidim ozbiljniju razliku izmedju lassa i sava, sto kolegi iz Kemoimpexa dakako odgovara jer oni upravo imaju i dalje akciju za Lassa gume pa je mogao krisom da me podrzi Da i ovde sklonimo salu na stranu. Kolega koji se dvoumi da l da djira zimsku gumu leti jos koju hiljadu km, moj mu je predlog, a ne znaci da sam u pravu, nego bih ja da toliko km malo prelazim uradio, da ako vec tako malo vozi, i ako vozi auto koji nije neki sportak, niti je tezak, da istera sa tim gumama jos malo, taman to sto kaze, a da onda u septembru skupi i uzme neku all seasons gumu boljeg kvaliteta, koju ce terati narednih godina i to prilicno, ako prelazi tako malo km. Ima jako dobrih all seasons guma sada vec, mozda ce dati za nijansu vise, ali ce resiti razmisljanje u narednih par sezona i letnjih i zimskih, a s tom km moze bas da se izvoza. Micheline CC je jako dobra guma, ima i Dunlop sta da ponudi itd.
  8. Taj sajt koji saljes se u digital marketingu prave kao deo content marketing strategije, cilj je korisnika dovesti da napravi traffic, odnosno posetu, plasirati mu vesti o gumama, istrazivanja, svega da bi sajt s kljucnim recima mapirao i napravio posetu. Pre toga sajt dobro (on page) optimizovati na odredjenje kljucne reci kako bi organskim putem na kw tire reviews i slicne doslo sto vise saobracaja, potom se plasira i opcija da se izvrsi kupovina guma. Smisao citavog sajta je bila da se zapravo u odredjenom procentu napravi konverzija i traffic na sam prodajni, retail sajt. Ima ih jos> http://www.tyrereviews.co.uk/ I zaista mi nista ne znace ti sajtovi Ni testovi tako plasirani. Vise mi znaci ovo iskustvo koje si napisao tvog licnog utiska ponasanja na putu Barum je odlicna guma veruj mi Za tu kintu, super...A i Sava je ok, ajd da nde budem zakeralo
  9. lepa sara To je jako bitno za gumu @Vicent je pobedio sa komentarima Summa summarum, ovde imamo Sava UHP i Lassa-Barum lobi, ko ce pobediti, jos je niezvesno. Pripadam ovom delu koji, namesto Save krave ;), glasa za Barum, Lassa best buy A kolegama, koji vise volem Savu, svakako pozdravljamo
  10. Ljudi uvek bi pre kupio Barum, Lassa i slicne gume od Sava UHP. Cak i Viking protech bi pre uzeo. Ne znam zasto vas to toliko tangira. Navozao sam se tih guma, napisao se sajtova o njima, ucestvovao u njihovoj prodaji i brendiranju dok sam radio i ziveo preko, do nedavno, i meni je Sava guma ok, ali nikada ne bih uzeo nju pre od ovih pomenutih. Prosto, to je zato sto ta guma nije bolja od tih guma. I naposletku, nije bolja ni za moj subjektivni osecja u voznji. Da ne postujem taj osecaj, nikada ne bih kupio Cromu, pre toga Volva ili slicne nepopularne brendove modele, jer bi 90 odsto Srblja reklo uzmi Nemca, jer je Fiat iskljucivo njesra. A Volvo, sta ces s njim, i tako dalje. I to je to. Svako bira sta ce uzeti za njegove pare. Ako ja biram, gume, Sava nema prednost u odnosu na spomenute gume. Tako su trenutno na autu Fulda. A umesto njih bi bile Barum, Lassa, u malo visoj ceni Pireeli ili Continental, cak ni Michelin. A ja opet postujem da vi mislite da je Sava UHP super guma i nemam nista protiv da je kupite, vasi su novci. Zar ne?
  11. hehe, dobro nemoj se ljutiti. Mislim da si ti ipak suvise ozbiljno shvatio sava gume iako postujem tvoje misljenje naravno. Samo kazem da ako bi vec kupovao gumu koja je za hiljadu ili hiljadu i kusur dinara skuplja od Tigar UHP, to nikada ne bi bila Sava, pre bi bila Lassa i neke druge opcije Znam i zasto. I to vrlo opipljivo.
  12. Meni je to slicno sve, cini mi se. Nema ozbiljnijih razlika. Svakako, morali bismo obojica da uzmemo te iste gume, stavimo na nase automobile, i da prodjemo iste deonice, da budu priblizno isti vremenski uslovi, nas nacin voznje, da bismo ozbiljnije utvrdili kvalitativnu razliku. Ali cini mi se da je Tigar isao upravo na to da ponudi pandan Savi UHP danas i u ovom trenutku. No, ne mora znaciti da sam upravu, ponavljam trebalo bi to potvrditi ovako kako sam gore naveo.
  13. Sava UHP je ok guma, ali licno ne smatram da je znatno bolji izbor od ovog Tigra UHP. Meni je to u redu guma, naravo, ali i dalje neki budget segment. Fulda je vec nesto drugo, Barum i tako dalje.
  14. Slozicemo se da guma glavu cuva Tu nema spora. Ja imam gume na Cromi Fuldine, doduse. Medjutim, razmisljam da li mi je ovaj set upotrebljiv, za te pare jeste. Naravno, da je Micheline guma bolja, ali bolja je i od Save, Vikinga, Matadora i tako redom
  15. Vidi, kako se te Tigar UHP prave u vecim dimenzijama, mislim da uopste nije lose imati novu gumu po toj ceni, ako zatreba. Izdrzace neko vreme barem. Zato i napisah, kako bi otprilike zakljucak bio da je guma ok i nista vise od toga
×