Jump to content

Nidza Savin

Members
  • Content count

    194
  • Joined

  • Last visited

  1. Od sada cu to i raditi, jer realno auto je isao, nije bilo problema, a nije sad neki trosak ne znam koji, pa kad se radi veliki nek bude i bal i meskenbal
  2. samo da update-ujem, remenica kais je bio u pitanju. ako ce nekom znaciti. HVALA svima koji su se javili da pomognu, prepoznaju, eventualno kazu ideju sta bi moglo biti.
  3. e pa to ahahahah @andreja.micovic svejedno otisao je auto na injekciju....ali, super poredjenje Majstor mi rece jutros kad sam oterao, da ce to najverovatnije biti remenica. Will see. Bitno mi je da se sada izdesavalo, jer za par nedelja idemo na more, pa bolje shit da dodje pre
  4. Bio juce kod majstora, sumnjamo na remenicu alternatora. Medjutim, jutros nema zvuka, auto ide super, sve radi lepo, fino, uostalom ko i inace. A prekjuce se culo malo, juce bas cujno, culi ste, a jutros nothing. Kao onaj zabac iz crtaca. Medjutim, majstor kaze da je najverovatnije remenica, jer dolazi sa te strane i zna tako da se cuje, da stekce kako rece...zamajac nije ni pominjao, jer je pogledao auto detaljnije kada je nedavno radio veliki servis. A i kod Gorana je pregledan detaljno. Svakako, javicu sta je bilo kad majstor i ako utvrdi. Cisto da obogatimo zvucnu biblioteku + povezane probleme
  5. to jest pravi iskljucivo na leru, tokom voznje ne, tokom malog pritiska gasa na leru, najmanjeg moguceg takodje ne
  6. @totti ne, to sam i ja pomislio. kada radi u leru, nema pri pritisku kvacila promene, da se nesto jako cuje jace ili da to prestane. I sa desne strane dolazi taj zvuk, onako po zvuku tu negde desno. Zamajac cini mi se nije bas desno? Takodje, kada malko pristisnem gas u leru, samo malo taj zvuk nestane. verujem da je zmajac to da l pipnem blago gas ili ne u leru ne bi imalo ili pravilo razliku da klaparanje zamajca prestane. Kvacilo da, to pravi razliku, ali nema neke razlike... takodje, prethodnih dana kada se to nije culo, bas sam na leru pa pritisnemkvacilo, nije bilo neke promene zvuka itd
  7. Pozdrav drage kolege, jutros pri prvom paljenju, kao i juce ujutru (samo juce za nijansu tise i neprimetnije) a danas jasno i cujnije nakon tog prvog paljenja, u leru, cuo sam cudan zvuk pucketanja, canrgrtanja, kako ga vec nazvati iz motornog prostora sa desne suvozacke strane. Tu je video, pa ce biti lakse cuje se. Zvuk je tu iskljucivo u leru, cim se makar malko stisne pedala gasa, nema ga. Kao da je zvuk kaisa ili spanera nekog, a cudno mi jer je nedavno uradjen i veliki i mali servis i auto normalno fercera, sve bez greske bilo. Ono sto je takodje cudno, jeste da sam potom vozio auto do posla, sve normalno, saltanje nikakvih zvukova, cak sam mu dao gas u petoj do nekih 110/120 km na cas nema zvukova (na auto putu sam bio, da ne mislite da sam divljao namerno po gradu)... Po stanju, takodje sve ok, vise nije bilo tog zvuka ni u leru. Auto je normalno radio u leru. Ono sto mi je zanimljivo da je i juce ujutru bilo tako, samo juce je nakon tog prvog paljenja bilo sve malo za nijansu tise, gotovo necujno, jutros se vec onako moze cuti. Ici cu kod majstora nakon posla, ali mi je zanimljivo ako imate neku ideju, ima ovde vec sam video dobrih dijagnosticara putem zvuka Hvala
  8. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Izvinjavam se, Volvo XC 60 je u pitanju naravno, noviji, ali ne i nov Auto je odlican, azdaja, dizel je, nakrcan opremom, medjutim evo proverio sam s njim da ne bude da sam nesto lupio u official servisu mali servis kosta prakticno 370 evra i frtalj. Meni je to odvratno puno, iako sam bas pre neki dan vozio taj njegov automobil i brutalan je. Ozbiljna masina, i preium potpuni, ali je brate 400 evra na svakih 10-15 k km puno. On se nekako miri s tim, jer je auto prepouzdan, gume je dobio lako, jer radi za jednu veliku ino firmu s gumama, gde sam i sam radio. Dakle, ajd da kazemo da mu gume, koje su isto preskupe nisu bile trosak, kupio ga je novog, nije imao problema, ne prelazi ekstremno puno (do 20.000 km), pa je imao i neki popust fin kod kupovine, jer je pre toga isto djirao Volvo, opet kupljen nov, ali svejedno, nista to nije toliko bitno, previse mi je to love za fuckin' mali servis
  9. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Volvo i >Saab su super automobili. Narocito Volvo, jer i dalje drzi status u razvijenim zemljama na neki nacin premium automobila drugacijeg kova i izuzetno bezbednog. Ono sto je kod Volvoa problem, narocito tih "novijih" za nas dzep jeste bezobrazno skupo odrzavanje u ovlascenom, ali i van toga ume da bude zezancija. Drugar placa mali servis 370 eura. Ja prosto ne zelim toliko da dajem za mali servis nekog aiutomobila, ma koliko bio dobar i to svakih godinu dana iliti 15.000 km. I onda makar koliko taj Volvo bio mozda i zakon za taj Fau Ve, jbga, treba masinu i odrzavati, a tu narodne marke pobedjuju. Znatno bolja situacija je sa starijim Volvo modelima, koji sada mogu da se kupe i odrzavaju po ok ceni, recimo V 50 koji je zapravo hdi + ford focus mehanicki, ali to je daleko jeftiniji auto od potrebnog i stariji isto tako.
  10. Kupio tata B6 Passata

    Ok je uradjeno skroz, vidi se da je farbano normalno, ali zazori su ok. I, istina, nikada ne bih rekao da je ona steta na kraju toliko izasla. Ali, kolegi je nedavno kamion zgnjecio 500 l novog, naizgled, samo jedno udubljenje malo vece, jer se ovaj s kamionom zaustavio i nije toliko poderao limariju, medjutim pljas sredjvanje sve zajedno, oko soma i sesto. Prosto, da ne verujes koliko na kraju izadje cifra.
  11. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za deset soma moze svasta da se kupi Ali licno bih kupio onaj Mondeo u toj cifri, ako je limuzina to sto se trazi. Vozio sam taj Mondeo, i to je bas dobar auto. Koleginica ga poseduje. Savrseno udoban, savrseno optimizovan za vozaca, zaista se lepo sedi, oseca u automobilu, a to je najbitnije. Nekad pomislim da mi je bitnije kako se osecam unutar nekog automobila, nego kako on izgleda napolju. Jer unutra ga vozim, ne razlepim se preko limarije pa upravljam njime Hocu reci, nije sve spolja, ima dosta toga sta kome prija u samoj kabini. Volvo mi je tu nekada bio carski, svedenost, a prakticnost i kvalitet.
  12. I ja pratim bas potrosnju na svakom autu do sada, cisto da primetim eventualno neku povecanu, jer moze da indikuje neke druge stvari.. I u pravu si za klimu, koji god auto sam vozio, klima je podizala leti potrosnju prilicno. Recimo, neverovatno koliko utice na potrosnju kada je auto ostao negde na suncu, pregrejao se, a zapravo se tek startuje i klima se isforsira da tu sad rashladi, potrosnja neminovno skace.
  13. Filmovi, serije...

    Serija je odlicna, ta tvrdnja nije nuzno odredjena time da li je istinita ili ne, u vecoj meri inace i jeste, nego je serija sa stanovista samog zanata kamere, fotografije, kadriranja, zvuka itd itd itd zaista perfektna. Naravno, ona u sebim nosi zapadni narativ o tromoj, losoj, nesavrsenoj Rusiji, a iskreno pitanje je kako bi USA reagovala tih godina da se to njoj desilo, ja mislim da bi cak bila gora i sporija, jer i inace cega god su se dotakli bili su milosrdni i savrseni Naravno, ironican sam. Pricamo o skrivanju, zataskivanju, je i danas aktuelna. To sto bi mi danas mogli brzo da snimimo obicnim telefonom nuklearku koja gori i putem social media ili bilo kojim drugim putem obavestimo druge o tome, ne znaci da u ovom trenutku neko od nas ne krije gomilu stvari....Meni je u ovoj seriji najstrasnije to da ljudi licno i interes stavljaju ispred cak i tamo gde mogu biti zivoti u pitanju, ali i najdivnije to da postoje ljudi koji ce svoj zivot bukvalno zrtvovati zbog drugih. To je onako ajd kazem lep lajtmotiv ove serije. Inace, neko spomenu, i meni je do sada true detective bio no 1, prva sezona naravno, medjutim po kvalitetu izrade Cernobil se priblizio.
  14. Kupovina automobila do xxxxx eura

    I ja mislim da nema, samo preko targi.
  15. 25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    Bio sam sprecen da dodjem, iako sam imao zelju, ali bilo je nazalost opravdano da propustim okupljanje. Svakako, voljan sam za druzenje, pa ko bane za NS, treba neku pomoc, tu sam.
×