Jump to content
FAS Goran

Nightstalker

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

About Nightstalker

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/25/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Grocka

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 2009 - 2.0 mjtd

Recent Profile Visitors

1216 profile views
  1. Ivane, puno ti hvala... Iskreno ja sam odustao bio od USB-a i narezao sam neki CD jer nisam verovao da cu lako resiti problem, cela poenta price je bila upravo ovo sto si napisao, radi sada i cita sa flesa sve kako treba. Nego od kada sam kupio auto, muziku sam brisao i postavljao novu na isti usb i cim ubacim odmah je ucitavao fles, posle je to prestalo i iskreno nisam znao da moram preko volana da udjem u foldere pa "play all". Hvala i jos jednom, sada radi sve kako treba.
  2. Napisao sam iznad da sam skinuo minus sa kleme na 30 min, ali nije pomoglo... Jedino ovaj drugi korak, da raskacim celu centralu pa probam onda. Nije mi trazio kod radija kada sam vratio kleme nakon pola sata.
  3. Pozdrav ljudi, potrebna mi je mala pomoc oko Blue&Me, sve je NEKAKO radilo kako treba do pre nekoliko dana, ali ovo sada vec pocinje da nervira. Izvadio sam USB 2.0 flash sa vec postojecom muzikom da je promenim, obrisao staru, kopirao novu i kada sam vratio fles jednostavno ga vise auto ne vidi. Cak i kada manuelno pokusam da prebacim da cita sa flesa preko SCN dugmeta ne desava se nista. Napominjem da je fles 2.0 i da je formatiran na Fat32, cak sam obrisao pesme i vratio stare koje su radile, ne radi opet. Za sada vidim da usb port sija odnosno ima napon, proverio sam i osigurace ispod volana, svi su ispravni. Skinuo - (minus) klemu oko 30 min, vratio, opet nista. Update-ovao blue&me uspesno, ubacio fles, sacekao da zena kaze (update complete, remove drive), sto znaci da radi cim hoce da se update-uje, ali muzika nista... Jel ima neko ideju sta mi je vise ciniti? Probao sam i sa drugim flesom, nista...
  4. Ok pošto želim sam da se bacim na posao sa mehaničarom koji to prvi put radi, može li savet da li je potrebno skinuti branik, nosač akumulatora ili sta vec da bi se došlo do te plastike? Ako je neko gledao kako se skida ili skidao sam.
  5. Pronasao sam originalni FIAT-ov za 9.996 din, opelov nisam uspeo da pronadjem, zvao sam oko 7-8 poznatijih prodavnica, pronalazim samo Fiatov od 9.996-17.000. Ono sto je dobro je sto taj od 10k mogu platiti 5000 hiljada u kesu i da dam jedan ček. Ali kako mi je ti to malo mnogo za parce plastike prvo cu pokusati lepljenje tecnim metalom jer me bas zanima kolika je to pukotina kad budem skinuo. Naravno ako budem procenio da nije moguce zalepiti idem u kupovinu. A Vas cu zamoliti da mi posaljete u kojoj radnji mogu pronaci taj Opelov za 50e Jer sam za te pare pronasao samo polovan na otpadu... Hvala svima unapred.
  6. Pozdrav ljudi, izvinjavam se što sam ranije pisao u temi "predstavljanje automobila..." zapravo imam problem sa kolima koji pripada ovoj temi Ukratko meni je potrebno ovo kućište za 2.0 motor, sve što sam tražio po oglasima je rasprodato za 50e, ostalo mi je samo u jednoj poznatoj prodavnici delova (... komerc) ali prodaju za 17.000. odmah da kažem da neću dati taj novac za parče plastike. Može li mi neko pomoći gde mogu kupiti nov taj deo jer tu postoji i dihtung (koji nije pametno kupiti polovan na otpadu...) uzeo bih i taj Opelov ako je identičan tj ako neće praviti problem prilikom ugradnje.
  7. Ne znam na šta misliš kada kažeš da se zaobiđe, svakako voda iz hladnjaka tu prolazi tako da ne bih se igrao sa tim već vratio u prvobitno stanje. Što se tiče prvog problema gorivo je bilo problem, izvađeno je, sipano drugo gorivo i problem rešen, bilo je vode u rezervoaru tada kada nisam mogao da upalim auto i kada je trzao u toku vožnje, ali to se više ne dešava.
  8. Da potrazim na otpadu polovan pa da kupim samo kuciste ili se to kupuje novo u kompletu sa necim?
  9. Pozdrav ljudi... Novi problem... Gubi vodu ovaj put ali na zanimljivom mestu blizu termostata totalno sa suprotne strane od kaiševa, pumpe i sl. Ako neko zna, crno plastično kućište blizu termostata (Obeleženo zelenom) šta je i čemu služi, jer niz to kućište curi voda kada je motor upaljen (kad vodena pumpa napravi pritisak) curi niz ovo jedno plastično rebro tog kućišta (Obeleženo crvenom). Majstor koji mi je održavao 1.9 punta ne zna šta je to...
  10. Sutra zakazan servis kod Gorana na Altini... Pa ćemo videti sutra.
  11. Pozdrav društvo... Nije me dugo bilo jer se problem sa paljenjem brava polako povlačio i da kažem da nisam imao problema sa njim 3 meseca skoro, pa ga zato nisam još uvek ni vozio u servis od kada sam ga kupio. Danas se javio novi problem koji je već ozbiljniji. Jutros sam iz 5 puta dugog verglanja upalio kola, nisam primetio tokom verglanja da izbacuje neki dim pozadi (što mi je malo čudno ali dobro). Malo pre paljenja je bilo onog trzanja, kao upali se na sekund pa ugasi i opet vergla, pa opet upali i tako u krug do uspešnog paljenja (kao kad ostanete bez goriva pa pokušavate da upalite kola, o tom trzanju pričam). Uglavnom... Upalim auto, krenem... Veoma neravnomeran rad motora! Trza, štuca u toku vožnje i tako celih 3km do posla, isto to se desilo i na semaforu, očekivao sam da će se ugasiti. To štucanje takođe prati i grub zvuk "režanja" motora, kao kod starih dizela kada ga upalite na -20 - radi kao traktor! Ne bih ja ni došao ovde da mi se u povratku sa posla nije ugasio u toku vožnje i to dok sam preticao, samo je ugasio motor, izbacio na displey-u nešto što je pisalo "Insuff..." i posle sam samo gledao da se sklonim dok sam u leru sa ulice pa nisam video ostatak poruke, uglavnom, ostala je upaljena žuta lampica "check engine". Upalio sam uspešno auto i dovezao se kući, uz taj zvuk "režanja" motora (malo me podseća kao da je uzduvna grana pukla). Nisam sada pri novcu nikako, tražim samo savet... Večeras ću otići do drugara da vidimo šta dijagnostika kaže. Jedino što znam je da je nivo ulja i vode odličan, u gornjim granicama je. Hvala unapred.,..
  12. O tome se i radi što sam uglavnom na auto putu ili otvorenom po naselju u Grockoj gde nije toliki intezitet saobraćaja, semafora i sl... I vozim ga uglavnom 1500-2000. Imao sam problem sa crevima dovoda goriva gde je nafta curela pa se sada opet plašim da nije neka druga sila uticala na potrošnju. Zato pitam kolika vam je potrošnja.
  13. Ljudi, pitanje vezano za Bravo 2.0 165. Koja Vam je realna potrošnja? Da li će skidanje PDF-a smanjiti potrošnju? Ja dobijam prosečnu potrošnju oko 7.2l na 100 na polu-otvorenom putu. Grocka-autoput-Grad. Nikako mi se ne uklapa računica sa Auto date i drugih sajtova gde govore da auto troši 4.3/5.3 i kao maksimum neki 6.9??? Ako ovo zaista toliko troši, sledi prodaja pa kupovina grande punta ili nečeg drugog...
  14. Pozdrav, nije me bilo... Nisam ni isao kod majstora, u ludnici sam nesto ovih dana, pustim auto ujutru dva-tri puta na kljuc da uradi pumpa sta treba i upali odmah iz prve, posle ceo dan pali kao mina podjednako kao i stari punto Slatko sam se navozao i ne mogu da opisem glup osecaj kada iz brava sednem u punta da ga preparkiram jer smeta u dvoristu... Nebo i zemlja. Nego... Imam novu nedoumicu, veliki servis... Nasao sam vise proizvodjaca pa mi treba pomoc koji da izaberem, samo bih izbacio francusku... Znaci Italija ili nemacka? Koja je od ovih marki zupcastih kaiseva kvalitetnija? Na punticu sam ranije za 1.9 uzimao FAI i on mi se odlicno pokazivao, prelazio sam i po 80.000 i tek onda radio veliki servis sto mi je super, ali ga ovde nema u ponudjenim za brava vec imam: INA(Italija) =8800 DIN Contitech(nemacka) = 8150 DIN Dayco(Italija) = 6500 DIN SKF(Nemacka) =7850 DIN SNR(Francuska) = 9200 DIN GATES SAD =7450 DIN BREDA (Italija)=7150 DIN Sta odabrati?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...