Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/14/18 in Posts
-
8 points
Mercedes W124 250D
bole-stilo.jtd and 7 others reacted to gile smederevo for a post in a topic
Vozi Punta, u garaži Mečka Ne kapiram tog @neshtryja dečka Mečka ćuti, Alfu bratu dao Na Puntića on je , tužno, spao Mečku nekad i provoza malo On bi više, nije mu se dalo. Jedno priča, a možda i laže Šatro neće tu da se ulaže. Bitno da je Puntić uvek spreman Jak je motor, takoreći-neman Šeset konja, nijedan ne dimi Sa sve lasom, kauboj je zimi. -
3 points
-
3 points
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
neshaoct and 2 others reacted to vagenovac for a post in a topic
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
silenci and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Upsi... -
2 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
neshtry and one other reacted to silenci for a post in a topic
jedan mališa iz Japana Honda life -
2 points
Loše iskustvo sa WinWin-om
neshaoct and one other reacted to Pluto for a post in a topic
Najverovatnije ćeš dobiti drugi, uvek prihvate reklamaciju. Problem sa njima je što će taj telefon opet prodavati kao nov, uvek gledajte da uzimate u Emmiu, to drži Win Win, ali su cene za neke stvari i skoro duplo jeftinije. Evo jedan primer na brzinu, opet ponavljam da su WinWin i Emmi ista radnja, ali cene su za ISTI artikal dosta različite Emmi WinWin 820din razlika u USB koji je isti -
2 pointsPravo i realno stanje je proračun količine goriva sipane u dugom periodu podeljeno sa brojem kilometara. Meni za 14 meseci i 16000 km potrošnja 8,2 dizela
-
2 pointsOdgovarajuca tema:
-
2 points
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
neshaoct and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Evo i neću više -
2 points
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
djomla and one other reacted to integralac for a post in a topic
Polako, mora prvo da se resi -
2 points
Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu
dusman13 and one other reacted to skile86 for a post in a topic
Verovatno cemo imati najsavremeniji sistem za naplatu kazni na svetu. Neka probaju da naprave nesto najbolje sto je i korisno a ne samo za otimanje para. -
2 points
Mercedes W124 250D
nemanja84bg and one other reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji609][emoji634] Vozim Punta [emoji3] I uživam [emoji106] -
2 points
Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu
dusman13 and one other reacted to shortee for a post in a topic
Fenomenalna vest...j*b* im.ja svima te ideje umesto da poprave put oni izmisljaju kamere i gluposti.. Sent from my SM-N950F using Tapatalk -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
knezevic76 and one other reacted to gile smederevo for a post in a topic
i ako bas hocete, kad se montira Wintera, ventil treba da bude kod slova ''W''. Tako samo cuo od jednog kupca i tad sam dostigao zen....nema dalje... -
2 points
-
1 pointNaslednik Ferrarija 488 GTB stiže u Ženevu? U poslednjih nekoliko meseci je viđeno više Ferrarijevih testnih prototipova baziranih ili veoma sličnih modelu 488. Po pojedinim izvorima u Maranellu rade na razvoju hibridne verzije ovog vozila, a po drugima Ferrari bi već na sledećem ženevskom auto salonu u martu 2019. godine mogao da predstavi naslednika modela 488 GTB. Konkretnijih informacija za sada nema, ali prema pojedinim navodima Ferrari bi u Ženevi mogao da predstavi i nekoliko noviteta koji su povezani s modelom 488. Više noviteta bi značilo da 488 neće dobiti jednog direktnog naslednika, već bi Ferrari dodatno proširio ponudu sa par modela različitih performansi. Za sada je sve na nivou nagađanja pa se tako u raznim izveštajima pominju hibridni model, V6 model, dorada postojećeg, direktni naslednik i sl. U svakom slučaju Ferrari priprema velike novosti, a uskoro bi trebalo da saznamo više. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointPredstavljen 1983. godine i pravio se do 1988. godine. Ukupno proizvedeno malo preko 370.000 komada. Osnovni motor je bio 2.5 sa 4 cilindra, ali je postojala i verzija sa 2.8 šestakom. Tri verzije menjača su nuđene, od kojih je jedan bio automatik sa 3 brzine, a dva manuelna sa 4 ili 5 stepeni prenosa. Iako je trebao da bude lagan i brz, ''Car and Driver'' je u decembru 1983. godine izmerio, za osnovnu verziju, ubrzanje do 100 km/h od 11.3 sekunde i tek 169 km/h maksimalne brzine. Ipak, najveći problem ovog auta je bila pojava na tržištu modela Honda CRX... Kad je bio nov: Danas, na ''posebnom'' parkingu na NBGD - Pontiac Fiero:
-
1 pointAl su sinula sedista Zdrnja sad vec po obicaju - rasturio...
-
1 pointOdradjeno dubinsko ciscenje, da ne kazem, vracanje u salonsko stanje Credits to: @cincilator, hvala jos jednom, odlicno odradjeno Tek sad vidim koliko su lepa sedista, i enterijer je generalno lepo ocuvan bas, nisam primetio ni jednu ogrebotinu po plastici. Odmah kad sam stigao kuci sam stavio zimske, odnosno gumene patosnice, original sa 'Giulietta' natpisom, samo ih nisam slikao. Nakon toga sam se malo provozao po snegu sa drugarom, da isprobam taj 'A' u 'DNA' Medjutim, moram da kazem da sam malo razocaran. Nisam primetio ama bas nikakvu razliku izmedju N i A. Kontrola proklizavanja je ukljucena, i auto ne dozvoljava da se tockovi vrte u prazno, tj dozvoljava malo, ali cim se potopi gas, odma krene blokada. Kontrolu stabilnosti takodje nije moguce iskljuciti, tako da je veoma tesko okrenuti auto pod rucnom, ali dopusta onako zanosenje do nekih ~90 stepeni, i onda se vec aktivira i ispravlja automobil. Moram da priznam da nisam mogao mnogo da se igram u D modu jer mi je volan bio pretezak za sneg Jbg, sedim za racunarom 8h Pokusao sam ovako samo da se zaletim i okrenem volan i auto je stvarno brutalno izbalansiran, uopste ne gura prednjicu tako kako sam mislio, malko u pocetku i onda krene zadnjicom da se zanosi (znaci pricam bez provokacija rucnom). Elektronska kontrola stabilnosti je, cini mi se, poprilicno suptilna, nije lako bas uvek skontati kad je na delu... Moracu da pronadjem osigurac za to, da iskljucim ABS/ESC pa da vidim od cega je zapravo satkan
-
1 pointJa probao veceras lassa snoways, neocisceni putevi, ponasala se skroz pristojno 40-50km/h bez plesanja.
-
1 point
Mercedes W124 250D
neshtry reacted to gile smederevo for a post in a topic
Pa,bre rekoh da sam pisao Odu 14ici...slabo pazite na času. Ostaviću vas za avgust, nema druge. -
1 pointMečka dobila svoju temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78211-mercedes-w124-250d/
-
1 point@gile smederevo kakve su ono rime, skriveni talentu
-
1 point
-
1 pointZakacio kad nije njegov , a i marketing je cudo. I kako bre iskusniji od svih, pa sigurno nije imao priliku da kao ti svoje prve kilometre predje sa:
-
1 point
Kolika vam je potrošnja goriva?
Miroslavjtd reacted to dellas for a post in a topic
Ne znam kada ce se stati na put lazima proizvodjaca, nekada je deklarisana potrosnja zaista billa i ostvariva, na modelima iz 90tih i sa pocetka 2000tih, danas su to takve bezobrazne lazi da to nije normalno, tipa bmw petica u gradu 5.1l, s klasa 4matic 6.7l i slicne budalastine koje su u realnosti x2. -
1 point
Udes / Čukanje
totti reacted to PremieRacing for a post in a topic
Loše planiraš, još gore kapiraš, nije lepo što misliš da možeš, a i to oko laganja za podatke mi je malo degutantno... Da ti nisi u SNS-u ? Nego, kako ti priželjkuješ da on ispadne fer? Da pristane na onoliko koliko ti nudiš? Stavi se u njegovu situaciju... Zamisli: ti parkirala, ugasila auto i neko te odvali. 50eur je redovna cena za farbanje 'po elementu'. Može da bude i više. Nemoj pristajati na više, ali 50 bi trebalo da platiš. -
1 point
Kolika vam je potrošnja goriva?
kakoonobese reacted to dellas for a post in a topic
Sta je tu slicno -
1 point
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
NikolaTasevski reacted to shomispc for a post in a topic
Ako nije kabl do amortizera može da bude prilično skupa popravka, pogotovu što su delte sa električnim vešanjem retke.. -
1 point
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
Martin reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
PD offcourse Ja sam ti čovek kontraš, krajem 2018 godine kupujem zastarelu VW tehnologiju, pa još u vidu "ozloglašenog" 2.0 TDi motora, kodna oznaka BKD. -
1 point
Udes / Čukanje
alfini0507 reacted to Smireni for a post in a topic
On je stajao, ti si se kretala, ti si kriva. To je jasno. Bez obzira na to da li je propisno ili nepropisno parkiran (zaustavljen). Ako vozis, teba da znas razliku. Sve preko 3 minuta je parkiranje. Ako vozac napusti auto, odmah je parkiran. Ne znam situaciju, da li je isprekidana linija, da li ima znak, da li je sirina ostatka kolovoza veca od 3 metra. Ako su ti uslovi ispunjeni, on sme da zaustavi/parkira. Ono sto je trebalo da uradi je da ukljuci sva cetiri. Da si pozvala policiju, za to si mogla da se uvhatis, da i njemu nesto napisu, ali ej krivica za sudar apsolutno tvoja, i to bi moralo da pokrije tvoje osiguranje, zbog cega bi tebi skocila premija. Ti sto te savetuju da ne platis.... Hoce oni danas/sutra kad te saceka taj lik negde da budu s tobom? Ako bude zvao telefonom i pretio? Hoce oni da pokriju stetu na tvom autu kad ti izbusi gume? Ljudi su na ivici zivaca, ne treba biti bahat, pogotovo kad si kriv. Plati posteno, onoliko koliko bi kostalo da se tebi popravi auto, da ti ga je neko cuknuo... Dakle, ne nejjeftijini. Ono sto primecujem je (bez ljutnje) ozbiljno nepoznavanje propisa, a delujes mi kao da vozacku nisi tako davno dobila. -
1 point
Lancia Thesis - saveti pri kupovini
NikolaTasevski reacted to Zan Batist for a post in a topic
glasam za Thesisa, bez dileme.. ne svidja mi se ova crvena porno koza ali perfektan Thesis! -
1 pointKako kakav je, pa vozis ih valjda? Ti bi trebao nama da kazes kakav je
-
1 pointMalo se ovde kompas izgubio prilikom tumačenja napisanog. Iz dobronamernih sugerisanja se izvlači kontekst "čiji je veći" "uzmi premium gumu i pun gas" itd, itd. Što nema veze sa napisanim. Moj glas ide za Hankook zimske i*cept 2, letnje ventus prime, ili kako vec. Cena neznatno veća od Tigra i sl (195/65/15).
-
1 point
Fiat Punto 1.2 8v - papučica kvačila pada na patos / ne vraća pedala kvačila
cuore_sportivo reacted to Goran Zemun for a post in a topic
Oko sat vremena i kosta 1500 rsd. -
1 pointVerovatno zato što odlično vrše poso termostati od r4.
-
1 point..i likovi koji pljunu na dlan pa "testiraju" gumu.
-
1 point
-
1 pointMislim da ljudi mase poentu pisanja, nije stvar da li neko ima para ili nema para, stvar je da ako uzme odredjenu gumu da treba da zna da li je dobra ili losa i prema tome da se ponasa. Ne znaci ako je dobra da sad treba divljati, ali barem covek moze da racuna na to da u ekstremnoj situaciji ima puno vecu marginu za gresku. Kad mi neko kaze ekstra sam zadovoljan sa Winterom, meni nista bolje ni ne treba, onda nemam osecaj da je u fazonu znam da je ocajno i vozicu 3 puta pazljivije nego imam osecaj da nemaju pojma kako bi trebalo ali kontaju da bolje ne moze. Pogotovo mi je tesko poverovati da sa sadasnjim saobracajem mi neko tvrdi da nikad nije imao nepredvidjenu situaciju jer vozi glavom. Pored tolikih budala za volanom, kupljenih dozvola, pijanih, drogiranih, rupa, raznih zivotinja itd... Imao sam priliku da u svom stazu od mozda max 40.000km dozivim dva puta da ljudi poginu par sekundi nakon sto sam ja promenio poziciju jer sam koristio glavu i smatrao da sam bas u nezavidnoj poziciji iako sam u granicama zakona, nekoliko puta sam izbegao ozbiljne povrede a mozda i smrt dok sam vozio po zakonu. Nije stvar da li vi vozite po zakonu nego sta se desi kad naidjete na nekog drugog koji vam oduzima zakonsko pravo. Mene Kama zadovoljava jer su jedini razlozi za odabir bili cena i to sto ima pahuljicu, razlog je bio tehnicki pregled. Ponasacu se skoro isto kao i da imam samo letnje tj izbegavacu da vozim ako ne moram. Istina sad ce se verovatno desiti nekad da vozim kad ne bih sa letnjom ali necu biti u fazonu super sad sam miran, mogu da vozim kad hocu ide uz masne bandere.
-
1 pointKo jedva krpi kraj sa krajem, taj vozi skroman auto, koji ima mali točak, gde je razlika u ceni između najjeftinije i best-buy gume, konkretno, zanemariva, ako je ima uopšte. Tu tek nema apsolutno nikakvih argumenata za Tigar, ali ljudi pre inercijom kupuju, neinformisanošću, ne pritisnuti finansijama. Ovde smo da se informišemo i utičemo na sve ljude oko nas. Ako može Kleber da napravi za slične pare u maloj dimenziji vrhunsku gumu, onda može i Tigar, ali NEĆE, dokle god se dobro prodaje. Zato su testovi važni, zato je forum važan.
-
1 pointNiko od vas nije relevantan. Lično zadovoljstvo je subjektivna i za tehničku diskusiju potpuno nebitna stvar. Jedina relevantna stvar ovde je dodatnih 10 metara zaustavnog puta u odnosu na 500-1000 dinara skuplji Kleber u 15".
-
1 pointZimska oprema motornih vozila, osim za vozila vrsta L, K, T i C, u smislu ovog pravilnika, podrazumeva: 1) pneumatike za zimsku upotrebu (npr. M+S, Snow Winter i dr.) na svim točkovima vozila vrste M1 i N1; http://www.amss.org.rs/index.php?option=com_content&view=article&catid=79%3Asaobraajni-propisi&id=120%3Aobavezna-oprema-u-vozilu&Itemid=91 Na sva četiri (4) točka, ne na pogonskim, lepo i nedvosmisleno je napisano.
-
1 pointIpak moze da se okrpi trajno.
-
1 pointProšle godine je Hankook bio viša klasa, takođe i pretprošle je svrstavan u višu klasu. A video ove saobraćajne nesreće gde se VIDI šara gume bih baš voleo da vidim, na linku Kurira je samo slika. Malo ozbiljnosti nije na odmet [emoji6]
-
1 pointPorediš brendove, ili grupacije? Pitam jer pominješ i PSA...u okviru koje jedino Peugeot bolje radi/prodaje više od Fiata u Evropi. Citroen prodaje manje, a Opel...da li uopšte da pričamo o njemu i zašto ga se ratosiljao GM bez obzira na volumen prodaje? Ako pričaš o brendovima i njihovoj ponudi u Evropi...ne znam šta ustvari želiš da kažeš? Da li Peugeot ili Citroen imaju ponudu u svim segmentima i ide im super sa njima...ili da Renault ima, ili da Toyota ima, i eto svima im ide ok? Toyota se prodaje slabije od Fiata u Evropi, Citroen takođe. Postoje segmenti gde ti brendovi gube u poređenju sa Fiatom, kao što postoje i oni drugi gde je Fiat slabiji u odnosu na njih. Npr. ni Twingo, ni 108, ni Aygo...ta tri modela zajedno imaju ukupnu prodaju u celoj Evropi kao Fiat 500. A, Fiat ima preko toga još jednom skoro istu toliku prodaju kroz Pandu. Ili možda Opel Karl i Adam (koji su toliko dobro išli da ih sada PSA rukovodstvo gasi). Ili da su možda Opel Meriva, ili C3 Picasso doneli velike pare Opelu i Citroenu...sa ukupnom prodajom oba modela zajedno od oko 48.000 komada prošle godine...što je manje nego jedan 500L. Ili u kategoriji većih MPV, gde Fiat uopšte i nema svoj model, Renault se izgleda obogatio sa svojim Espace-om i prodajom od manje od 20k komada za ceeeeelu godinu. Ili, koliko je dobro prošao Talisman, ponos Renault-a, eno ga i on ove godine tek malo bolji nego Espace, jedva će prebaciti 20k komada u celoj Evropi. O čemu se ustvari priča...o modelima sa prodajom od 20k-30k u celoj Evropi kao nekakvom primeru kako treba da se radi... Naravno, postoje i kontra primeri, kao što je npr. Renault Clio, ili (Grand) Scenic, ili Captur. Ili kao što Peugeot zarađuje na modelima 208, 3008...i da sad ne nabrajam za ostale brendove. Mislim da je jasno da svako ima svoje jake adute, kao i one slabije. Niko nema situaciju da mu se svi modeli u ponudi dobro prodaju, da su uvek prvi, drugi ili treći u svojim segmentima. Fiat u Evropi ima propuste u B segmentu, kao i u ponudi SUV/Crossover modela. Kao što sam rekao gore, koliko god razumem zašto su proteklih godina morali da biraju gde će da predstave novi model, a gde ne (jer nisu imali pare za sve odjednom), tako sada ne razumem zašto se i dalje planira (ili možda da se kaže ''planiralo se''), da Fiat i dalje u Evropi bude slab sa ponudom modela jer sada FCA više nema problem sa novcem za nove modele, niti je pritisnut velikim dugovima kao pre. Ali, kazati da svima ostalima ide ekstra gde god samo odluče da izbace svoj novi model je ono... To što nemaju probleme je zato što zarađuju na onim masovnim segmentima, pa mogu da upiju gubitke koje imaju na nekim svojim drugim modelima (npr. sve pare koje im ''pojede'' Talisman ili Espace, Renault nadoknadi i prebaci kroz prodaju Captura, Clia, Kadjara), a problem Fiata je bio što i na tim masovnim segmentima nije zarađivao pare osim na Grandeu, i naravno na Fiat 500/Pandi (ali je i dalje bolje zarađivati na SUV ili Crossover modelima koje prosečno prodaješ znatno skuplje nego na malim autima A segmenta).
-
1 pointMenjac za tu konverziju, pase li ovaj sto sada imas ili vijas od 1.8?
-
1 pointHahaha! Pravac u tuningu lvl: Bojke
-
1 pointTreba da uče od ovih sa Aliexpressa, naručim paket od 3$ oni ga zapakuju kao da je od stakla i još mi pošalju i poklon uz to.
-
1 point
Iskustva sa kurirskim službama - AKS, BEKS, Daily, Post-express...
kakoonobese reacted to bit for a post in a topic
Ma idi bre, to sve indijanci, nema logističkih centara, robu prebacuju na livadama, parkinzima, noćiva po kombijima. Samo post ekspres, ima pošte svuda, i ako nisi tu, paket je pošti, nema sačekivanja i gubljenja vremena. -
1 point
Čarape za sneg
PremieRacing reacted to neshaoct for a post in a topic
Ukratko: - letnje gume nemaju ni 50% trakcije u odnosu na zimske gume. - letnje gume sa lancima daju 75% gripa koje pružaju same zimske gume. - letnje gume sa ''čarapom za sneg'' daju istu količinu gripa kao i redovna zimska guma. - sprej najmanje pomaže (ipak pomaže), plus ga je najlakše naneti na gumu.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".