Jump to content

hibi011

Members
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

About hibi011

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Punto EVO 1.3 Mjet 84 ks
  1. I dalje neće da može da je Abarth Što se tiče informacija o tvom motoru, imaš ih u mnogo tema sa različitim sadržajem. Obzirom da si postao vlasnik pomenutog modela najbolje bi bilo da se sam upoznaješ sa forumom i temama, odnosno da sam pretražuješ sadržaj foruma, pa ukoliko baš baš ne možeš nešto da nađeš onda na ovaj način da zoveš u pomoć Mene je to listanje foruma i tema interesovalo, pa sam svašta nešto saznao ili se bar uputio gde to mogu pronaći ako mi zatreba u budućnosti, savetujem ti da uradiš isto. Srećno sa novim kolima
  2. Kolege, prodajem pomenutu opremu iz naslova. Fix&Go je naravno neiskorišćen, a kompresor je isproban i radi odlično. - 30€ Plastiku iz gepeka sam zamenio rezervnim točkom tako da mi je čist višak (dajem i trougao uz plastiku), a pretpostavljam da odgovara kako za EVO tako i za GP. - 15€ Može i u kompletu za 40€.
  3. @Nikola993 Pa ja sam skontao da i ti imas automatsku?
  4. @Nikola993 Slike će svakako biti od pomoći Sve je radilo bez problema par dana pa to nisam ni čačkao, ali pošto je stiglo lepše vreme mogu da zalegnem i pozabavim se tim.
  5. @Milutinac Hvala na brzom odgovoru druže, u međuvremenu sam pogledao još malo po forumu na tu temu i zaključio da i mene to zeza. Moraću da zalegnem i pogledam Ovo aliexpres rešenje zvuči zanimljivo, a i ekonomično
  6. Pozdrav druže, prvo da čestitam na lepoj kupovini makine , a drugo da pitam za brljavljenje reostata i njegovu zamenu. Pošto su informacije i iskustva različita, najpouzdanije mi je tebe da pitam koji si to radio baš na svojim kolima. Kako se manifestovalo zezanje reostata i koliko te je izašla zamena? Pojavio mi se problemčić isključivanja ventilatora tokom rada ventilacije/klime, a kroz informisanje sam skontao da ljudi ciljaju na reostat.
  7. Pozdrav druže, sinoć me zadesila ista stvar, ventilacija je radila normalno i odjednom se isključila pa opet nastavila sa radom. Mada kad vratim film, sad preko zime mi se desilo jednom kad je bio onaj lep minus, uključio sam duvanje ali je ono krenulo tek posle 5 sekundi, samo nisam to uopšte povezao sa nekim problemom, mislio sam da mu je hladno Vidim pisao si da ćeš ići kod majstora i mislim da nam je isti problem. Dakle sve funkcije rade samo se desio taj prestanak rada ventilatora na kratko. Da li si to rešio i šta je bilo u pitanju, ili imaš neki info oko ove problematike?
  8. @cookman To to, nabijaj nam na nos I dalje ne znam kako si tako dobro prošao sa cenom, evo sad opet udjem malo da guglam, samo držač za navigaciju se kreće oko 60-90 evra. PRE SKU PO
  9. Juče baš gledam čim je izašao video i pomislih da l' to ona ladja sa foruma
  10. Punto EVO 1.3 MJet

    Nikako da sročim koju rečenicu na ranije pomenuti problem. Stvar zvuči vrlo banalno, ali ovaj otpor što sam pominjao kod motanja (vraćanja) volana je nestao kada sam promenio podešavanja volana po dubini i visini, tačnije samo po visini. Dakle pre nekoliko dana uzmem i spustim volan za par cm, posle par krivina primetim nema onog otpora o kom sam pričao. Da li je u pitanju bila neka guma ili nešto od tapacira ispod one plastike volana koja se možda naslonila pa pravila taj čudan osećaj otpora to ne znam, samo znam da ga više nema. Zaista banalno
  11. Punto Evo 1.3 mjet

    Kolega kako služi Puntomobil? Od nedavno sam i ja pazario isti model, pa hajde daj neka iskustva i radove za ovih 7 meseci koliko ga vozikaš Poz
  12. Fiat Grande Punto 1.4

    Legenda kaže da je jednom crn automobil ostao čist ceo dan Peri i slikaj odmah, nema druge
  13. Bolje ikad...

    Ja sam se tom temom i vodio, a dopisao sam i svoje iskustvo obzirom da sam to uradio baš skoro
  14. Bolje ikad...

    Prebacimo ga na engleski za minut Kod mene je to isključeno, mada je to uradio prethodnik Inače da se malo nadovežem na temu Start and Stop sistema. U firmi imamo službene FIAT 500L, na nekoliko modela taj sistem je redovno pravio probleme i prijavljivao greške, a auto je ulazio u safe mode. Kola su nova iz salona tako da su ljudi iz ovlašćenog servisa otklanjali te greške i defekte u sistemu, ali problem se vraćao nekoliko puta... I jedno lično iskustvo vezano za S&S, ove godine, put na more, Opel Vivaro BiTurbo, na pola puta do Grčke motor pali grešku na S&S sistemu i ulazi u safe mode. Agonija u pola noći na sred autoputa, a pred nama još 500 km! Nakon ne znam koliko km i kraće pauze greška se ugasila, ali motor opet ulazi u safe mode sa istom greškom na S&S jedno 150 km pre destinacije. Kada smo stigli na odredište pravac u servis gde su problem naravno rešili, ali bilo je neviđeno jeb***nje Samo bih dodao na ovu diskusiju o uštedi goriva kada je S&S upaljen. Da se ne lažemo taj sistem je pre svega zbog emisije štetnih gasova, smatram da mu je to primarna funkcija usled sve većeg angažovanja na očuvanju životne sredine, a ne zbog uštede goriva
  15. Punto EVO 1.3 MJet

    @dach@ @neshaoct Šta da kažem, lično sam iskusio lopovsko otvaranje automobila koji imaju elektronsku zaštitu. Poznajem još par drugara kojima se to desilo, ali u pitanju je bila samo krađa stvari iz kola, a ne krađa samih kola. Dvoumio sam se između elektronske i mehaničke, mislim da nisam pogrešio sa izborom. Smatram da mi je za relativno "smešne" pare glava mirna A verujte mi, taj koji je "pikirao" da vas pokrade, uradiće to i da imate 5 alarma (nisam protivnik alarma i imam ga na prethodnim kolima kao jedinu zaštitu). Lavlja kandža mi ne bi bila u opticaju ni da je daju besplatno, iskreno rečeno ono mi je preveliko, ružno i malo nepraktično u svakodnevnoj vožnji. Ja ne bih dovodio u pitanje Šapa sistem koji je testiran, proveren i patentiran, i koji je realno sprečio krađe verovatno stotine automobila. A opet ne zaboravimo da pričamo samo o jednom prosečnom Puntiću, ko će toliko da se cima oko njega Odmah sam kontaktirao momke koji su mi radili ugradnju, tvrde 99% da to nije do njihovog sistema, ali i naravno da dođem u servis da mi to provere i dokažu. Objasnio sam im tačno kakav je osećaj tog otpora u volanu pred sam kraj ispravljanja volana, na šta sam dobio odgovor da ukoliko bi ne daj bože nešto "kačilo" zbog Šape, to bi bio zvuk kačenja/struganja metal o metal, zato što je Šapa ili otključana ili zaključana, nema treće solucije da nešto štrči pa pravi problem. Naravno rekli su mi da volan u ni jednom scenariju ne može da se zaključa u toku vožnje, što je i logično. Malo sam skeptičan ukoliko nije do Šape, morao bih da proverim sistem upravljanja, da vidim šta tu pravi problem. Opšte je poznato da letva volana i sve što ide uz nju boljka kod FIAT-a, ona je prva na tapetu posle provere Šape
×