Jump to content

hibi011

Members
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

About hibi011

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Punto EVO 1.3 Mjet 84 ks
  1. Punto EVO 1.3 MJet

    Nikako da sročim koju rečenicu na ranije pomenuti problem. Stvar zvuči vrlo banalno, ali ovaj otpor što sam pominjao kod motanja (vraćanja) volana je nestao kada sam promenio podešavanja volana po dubini i visini, tačnije samo po visini. Dakle pre nekoliko dana uzmem i spustim volan za par cm, posle par krivina primetim nema onog otpora o kom sam pričao. Da li je u pitanju bila neka guma ili nešto od tapacira ispod one plastike volana koja se možda naslonila pa pravila taj čudan osećaj otpora to ne znam, samo znam da ga više nema. Zaista banalno
  2. Punto Evo 1.3 mjet

    Kolega kako služi Puntomobil? Od nedavno sam i ja pazario isti model, pa hajde daj neka iskustva i radove za ovih 7 meseci koliko ga vozikaš Poz
  3. Fiat Grande Punto 1.4

    Legenda kaže da je jednom crn automobil ostao čist ceo dan Peri i slikaj odmah, nema druge
  4. Bolje ikad...

    Ja sam se tom temom i vodio, a dopisao sam i svoje iskustvo obzirom da sam to uradio baš skoro
  5. Bolje ikad...

    Prebacimo ga na engleski za minut Kod mene je to isključeno, mada je to uradio prethodnik Inače da se malo nadovežem na temu Start and Stop sistema. U firmi imamo službene FIAT 500L, na nekoliko modela taj sistem je redovno pravio probleme i prijavljivao greške, a auto je ulazio u safe mode. Kola su nova iz salona tako da su ljudi iz ovlašćenog servisa otklanjali te greške i defekte u sistemu, ali problem se vraćao nekoliko puta... I jedno lično iskustvo vezano za S&S, ove godine, put na more, Opel Vivaro BiTurbo, na pola puta do Grčke motor pali grešku na S&S sistemu i ulazi u safe mode. Agonija u pola noći na sred autoputa, a pred nama još 500 km! Nakon ne znam koliko km i kraće pauze greška se ugasila, ali motor opet ulazi u safe mode sa istom greškom na S&S jedno 150 km pre destinacije. Kada smo stigli na odredište pravac u servis gde su problem naravno rešili, ali bilo je neviđeno jeb***nje Samo bih dodao na ovu diskusiju o uštedi goriva kada je S&S upaljen. Da se ne lažemo taj sistem je pre svega zbog emisije štetnih gasova, smatram da mu je to primarna funkcija usled sve većeg angažovanja na očuvanju životne sredine, a ne zbog uštede goriva
  6. Punto EVO 1.3 MJet

    @dach@ @neshaoct Šta da kažem, lično sam iskusio lopovsko otvaranje automobila koji imaju elektronsku zaštitu. Poznajem još par drugara kojima se to desilo, ali u pitanju je bila samo krađa stvari iz kola, a ne krađa samih kola. Dvoumio sam se između elektronske i mehaničke, mislim da nisam pogrešio sa izborom. Smatram da mi je za relativno "smešne" pare glava mirna A verujte mi, taj koji je "pikirao" da vas pokrade, uradiće to i da imate 5 alarma (nisam protivnik alarma i imam ga na prethodnim kolima kao jedinu zaštitu). Lavlja kandža mi ne bi bila u opticaju ni da je daju besplatno, iskreno rečeno ono mi je preveliko, ružno i malo nepraktično u svakodnevnoj vožnji. Ja ne bih dovodio u pitanje Šapa sistem koji je testiran, proveren i patentiran, i koji je realno sprečio krađe verovatno stotine automobila. A opet ne zaboravimo da pričamo samo o jednom prosečnom Puntiću, ko će toliko da se cima oko njega Odmah sam kontaktirao momke koji su mi radili ugradnju, tvrde 99% da to nije do njihovog sistema, ali i naravno da dođem u servis da mi to provere i dokažu. Objasnio sam im tačno kakav je osećaj tog otpora u volanu pred sam kraj ispravljanja volana, na šta sam dobio odgovor da ukoliko bi ne daj bože nešto "kačilo" zbog Šape, to bi bio zvuk kačenja/struganja metal o metal, zato što je Šapa ili otključana ili zaključana, nema treće solucije da nešto štrči pa pravi problem. Naravno rekli su mi da volan u ni jednom scenariju ne može da se zaključa u toku vožnje, što je i logično. Malo sam skeptičan ukoliko nije do Šape, morao bih da proverim sistem upravljanja, da vidim šta tu pravi problem. Opšte je poznato da letva volana i sve što ide uz nju boljka kod FIAT-a, ona je prva na tapetu posle provere Šape
  7. Svaka čast, pa i imao sam neki utisak da radiš sam, bar ono što je u tvojoj mogućnosti Ja sam malo tražio neke tutorijale šta i kako je potrebno za sređivanje farova (ako se odlučim za to), mada sam razmatrao i folije koje su najlakša solucija što se tiče nekog zatamnjenja. Verujem da si i ti gledao tutorijale, ali evo ti jedan kratak video koji me je "navukao" da pomislim da je ugradnja u sopstvenoj režiji relativno lako izvodljiva https://www.youtube.com/watch?v=1JxoJJX61dw (možda pomogne i nekom drugom oko ovog zahvata). Siguran sam da si i ti sve radio na sličan ili isti način i ne sumnjam da ima dosta zajebancije, a ja se za sad još uvek raspitujem šta, kako, koliko Za početak nemam neke idealne uslove poput garaže ili nekog malog prostora/radionice gde bih se sklonio i na miru se upustio u taj posao. Poz
  8. Farovi i stop svetla su ispali predobro, a i sam auto je vrhunski Ja sam relativno nov, pa još otkrivam "starije" teme. Kod koga si radio stop i farove, sećaš li se okvirno koliko je koštalo Poz
  9. Punto EVO 1.3 MJet

    @lufti Oko sat vremena. Bukvalno sam otišao u obližnji kafić da popijem kafu i završili su
  10. Punto EVO 1.3 MJet

    @lufti Šapa sistem je ispao 21000 RSD. Mislim da je sistem inače malo skuplji, ali sam ja uhvatio neku "novogodišnju akciju", bar tako kažu Dvoumio sam se između mehaničke i elektronske zaštite, ali obzirom da je cena bila približna ipak sam se odlučio za mehaničku. Inače, takođe sam se dvoumio između Zedera i Šape. Kontaktirao i jedne i druge, Zeder je bio oko 27000 RSD (isto na novogodišnjoj akciji).
  11. Lep gest kolega, samo da se odvoji neka lova za to pa ću da se bacim u potragu
  12. Ja sam nalazio na Ebay UK, ali su bezobrazni sa cenom 200-300 funti Znači u Njemačku po navigaciju
  13. Punto EVO 1.3 MJet

    Evo malo da osvežim sa par novih informacija Prvo bih pomenuo da sam na kolima sredio Blue&Me sistem (još pre par nedelja), pošto nije bio na engleskom jeziku. Da sad ne bih ponavljao postupak, evo ga link od teme koja je meni pomogla i na koju sam se ja nadovezao. Postupak je bio stvarno jednostavan. Druga stvar koju sam završio je rezervni ključ. Ključ sam uradio u Borči kod Miloša "Keyservice011" i u pitanju je ključ bez komandi koji me je ispao 4500 RSD. Pored toga na mom originalnom skakavcu je sređeno i dugme za otključavanje koje nije radilo (500 RSD), mada posle samo 10ak dana korišćenja dešava se da iz prvog pokušaja ne prihvati komandu. Ne znam da li se možda desilo mojom greškom, tako što nisam lepo pritisnuo dugmence, to ću još proveriti i reklamirati ukoliko nastavi da se dešava. Treća stvar koju sam uradio je ugradnja Šapa sistema (igla-klin) na letvu volana. To bi bilo to što je do sada urađeno/sređeno. Preostaje mi da proverim škripuckanje koje mi se dešava kada namotam pun levi (rekao bih da se čuje prednji levi točak). Mada u par navrata sam imao i osećaj blago otežanog vraćanja volana u nulti položaj, kao da mi se u zadnjih par centimetara motanja desi taj blagi "otpor". Da pomenem da nema nikakvog zvuka da nešto negde kači. Ne bi bilo loše ako je neko imao sličnih simptoma da prenese iskustvo!
  14. Za nove članove

    @neshaoct Ja sam predstavljanje obavio Nadam se da će uskoro biti noviteta pa da se malo osveži tema, ali proklete pare samo odlaze, kao da beže od mene
  15. A realno možeš lagano da ga izvučeš i sprovedeš u kasetu https://www.youtube.com/watch?v=XS7ItSb4chA Ma gde loš, pa on nam je skoro pa Nacionalna Klasa Inače Blue&Me je po meni vrhunska stvarčica, obavezno je iskoristi. Povežeš telefon, komande na volanu i to je to, miran si što se tiče poziva u kolima.
×