Jump to content
FAS Euroauto Goran

hibi011

Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

About hibi011

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Punto EVO 1.3 Mjet 84 ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo i kratkog video na ovu temu, po komentarima ovo funkcioniše na raznim mjet motorima. https://www.youtube.com/watch?v=R2cgfZyIuKU
  2. Upravo tako, oni nemaju ništa od upisivanja validnog podatka o datumu proizvodnje vozila, zašto onda osporavati to? Jel mi živimo u Srbiji ili negde drugde? Takvi su propisi i šta se tu može. Ja ovde isključivo pričam o rečenici "AMS je vratio godište". Niko ništa nije vratio i podatak kada je vozilo izašlo iz fabrike je validan, a mene kao kupca svakako treba da interesuje to što ćeš ti kao prodavac imati podatak o prvoj registraciji, ja to nikako ne sporim Ovo je klasična igra reči i totalno izvrtanje priče. Umesto da se ljudima podiže svest o tome da im je bitno da gledaju kada je vozilo ušlo u eksploataciju, oni se upoznaju sa žvakom kako AMS lažira godište i sve se svodi na tu 1 "ukradenu" godinu i ta rečenica je u svakom jbnm oglasu Sigurno da će svima biti lakše kada se sve to reguliše i izjednači sa EU propisima, ali poenta priče je da AMS nije vratio godište
  3. Ježim se na rečenicu AMS vratio godište Ali sa druge strane, naravno da je bitan datum prve registracije u smislu da je auto od tad u ekspoloataciji i to jeste koristan podatak, što opet ne znači da sve mora da se svodi na vaćarošku priču "AMS vratio godište". Auto proizveden 09.2010. godine, kupljen 01.2011. godine i što se naših tiče on je 2011. godište. Počeće možda da računaju i dane kada nije vožen pa će još i za toliko da ih podmlađuju
  4. Naravno, pa šta sve danas ne rade softverski, verujem da je ovaj zahvat jedan od lakših
  5. @Ivan@bane1321 Ovaj tip godnama radi testove polovnjaka, ali nekako mu fali malo ozbiljniji pristup da bi test bio još kvalitetniji, a i objektivniji. Ali bože moj, svako radi na svoj način Neću reći ništa loše za njegov kanal i sam sam gledao neke testove, ali to je moje mišljenje. Generalno ima površnih kanala (domaćih i stranih) koji manje više svaki model na testu ishvale bez nekih ozbiljnijih informacija, ili možda bolje da kažem konkretnijih informacija iz prakse korišćenja tog vozila. To što neko izgugla specifikaciju o vozilu i njegovu potrošnju (po fabrici) mi nije ni T od testa automobila, ali za nekoga je možda taj info i par lepih reči o kolima dovoljan da prelomi kupovinu.
  6. @gile smederevo Druze u pravu si da je uzeo stotku, ali sreća pa im je samo trebao kadar sa pumpe kako "sipa" gorivo, inače bi vlasnik dodao još nešto na listu popravki
  7. Iiii novih 10-ak hiljada kasnije još jedan mali servis je odrađen i još par stvari. Majstora naravno nisam menjao i sve je odrađeno kod Gorana. Kao i do sada ulje SELENIA WR Pure Energy 5w30 i svi potrebni filteri. Prva stvar mimo servisa bila je zamena centralnog nosača motora. Samo ću reći da je razlika osetna po pitanju prenosa vibracija na ostatak vozila i u kabini je znatno tiše i mirnije. Druga stvar koja me je mucila skoro dva meseca je povratno crevo goriva (od filtera do motora). Na crevu je, na mestu gde se naslanja na poklopac motora tj na kućište filtera za vaduh, nastala minijaturna rupica na koju je curkalo gorivo, pa sam to samo privremeno okrpio gumenom trakom za zaptivanje creva i više nije prošla ni kap. Gotovo sam siguran da je ova rupica nastala usled višegodišnjeg "češanja" creva o plastično kućište filtera, pa eto ko ovo čita može proveriti položaj i stanje svog creva za gorivo Potraga za zamenskim/novim/polovnim crevom je bila bezuspešna, čak ni ovlašćene kuće nisu mogle da mi pomognu, već sam samo dobio skicu creva. Pre servisa sam skoknuo do Gorana da pogledaju i pokušaju da oni poruče preko nekoga. Pošto ni oni nisu uspeli, čak ni sa uzorkom mog skinutog creva, odrađena je prepravka i stavljeno novo gumeno ojačano crevo za gorivo. I treća stvar koja je odrađena je zamena Start&Stop prekidača na papučici. Greška koja mi se pojavljivla na bordu je Start&Stop unavailable. Sve ostalo je pregledano i jedina stvar koja je primećena je da su zadnji amortizeri blizu zamene, što će biti odrađeno kad prođe ova vanredna situacija, obzirom da će auto biti većinu vremena na parkingu
  8. Ne mogu da tvrdim, ali verujem da je manje više to u sličnom rasporedu kao na GP ili raznim drugim modelima. Nalazi se na suvozačkoj strani ispod/iza kasete kod ventilatora kabine. Siguran sam da na youtube imaš klip o njegovoj zameni. Naravno ti možeš tako da voziš dok ne krene skroz da ti brljavi, pali-gasi brzine ili čak neće uopšte da upali ventilator. Opcije su ti kupovina originalnog dela, kupovina polovnog ili kupovina kineza (možeš sam preko aliexpresa). Pozdrav
  9. Moze ključ katanac na temu. Kupovina je otišla u drugom pravcu.
  10. @Nikolas91 Izvini, ali mislim da moras da uzmes u obzir registraciju, moguc mali servis (koji po meni treba uraditi obavezno), gume ukoliko nisu zimske (ne pise koje su gume), kao i moguc trosak majstora da ti pregleda detaljno auto. Ovo kazem posto ces sve pare potrositi na sam auto, a ima tu i par drugih troskova. Inace, oprema je odlicna i zaista je lep GP. Edit: Eto @Ivan me je preduhitrio dok sam ja kuckao
  11. Ja sam kolegu dellas-a kontaktirao još kad je najavio moguću prodaju, tako da je Delta svakako uzeta u obzir Sve se svodi na to da se ćale pita na kraju, obzirom da su kod njega novci Teška je ovo rabota ja da vam kažem, mislim u pogledu "zajedničke" kupovine kola jer ukusi su različiti. A ja svakako pokušavam da mu usmerim kupovinu na nešto pouzdano, a opet i zanimljivo za vožnju. Hvala za info kolega Bravisimo za Brava, tip top je
  12. Ćale se bacio na oglase, pa hajde malo da pripomognem obzirom da ću ga i ja vozikati Dakle Braviša 1.6 ili 1.9, 2009. godište ili mlađi, mislim da je ovo dovoljno za neki opšti kriterijum. Ukoliko imate nešto dobro za ponuditi ili neku preporuku pišite mi! Još se veća oko Brava, Delte ili možda neke 147-ice, ali Bravo mu je prvi izbor tako da poštujem odluku poglavara
  13. @Ivan Prebači kolegino pitanje u temu, da ne luta po forumu
  14. @podunavac Iskreno ja mislim da u tom godištu 2010+ ni jedan dizelaš nije izlazio iz fabrike bez DPF-a, ja sam u mom prethodnom post-u zato i napisao kolegi da možda potraži mladji Grande Punto bez DPF-a (do 2009-og godišta), a ne Punto EVO. E sad, ti pominješ Punto EVO sa motorom koji je išao u Grande Punta, verujem da je kod njih sve moguće zato što ima kolega na forumu koji ima Grande Punta (mislim da je 2009) sa motorom koji je ide u Punto EVO Da, zvuči zbunjujuće

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...