Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/21 in all areas

  1. 9 points
    Axic

    Funny photos

  2. 8 points
    Siki97

    Funny photos

  3. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 7 points
    Axic

    Funny photos

  5. 7 points
    Axic

    Funny photos

  6. 6 points
    stefankmn

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Nije discover Pro , ne znam kako se vodi , ovo je za nijansu manja dimenzija od te pro . Skoro su izasle ove mape 2022, u septembru mislim. Auto je uzet gde se zamajac cuo malo nakon paljenja,30 sekundi i to je bilo to,nikakvi drugi simptomi. Tako sam vozio par meseci pa sam onda zamenio zamajac jer nije bilo nikakvih problema. --------------------------------------------------------------------- Juce sam odradio preslvacenje volana , svidja mi se kako je odradjeno pre: posle:
  7. 5 points
    dach@

    Funny photos

  8. 5 points
    Axic

    Funny photos

  9. 5 points
    Reacher Gilt

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Ne bih da dosoljavam, ali tih deset 'iljada što si dao, nisi bacio tek tako, već uložio u svoju i bezbednost svojih ukućana, ili ko se već vozi u tom autu. Bezveze je to što si problem rešio da bi prošao na tehničkom, a ne sebe radi. Ali nažalost u takvoj smo materijalnoj situaciji da nam je i redovno održavanje luksuz jbg.
  10. 4 points
    Axic

    Funny photos

  11. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    Kuku [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 3 points
    Axic

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    @MS PKsamo što ce biti poso skinuti stari i staviti novi. I onda krece zamena sajli, zadnji seleni i ko zna sta jos, veca dara nego mera. Ovo gore sa slike je štelung paknova, ja sam kupio nov za nekih 1.500 dinara poljski je bio, majstor zamenio, sve nastelovao kako treba i koči peefektno već 5 godina. Nema veze to sa njihovim kvalitetom nego je do majstora koji će pravilno da ih postavi i našteluje.
  13. 3 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Ivan Ma meni je i ovih dvesta previše, nije žvaka za seljaka... Za ovo vreme do sad koliko je kod mene, više puta sam se zalitao, bespotrebno preticao itd. Počelo da mi smeta kad neko vozi opuštenije pa me usporava, iako realno ne žurim nigde, nego ga gazim jer sam se primio k'o mlad majmun... Inače, stanje redovno, vanrednih događaja nije bilo. Vožnja je pravo zadovoljstvo, po lokalu i raskopanim džadama i ne baš, ali čim se izađe na magistralu ili AP, milina... Pre neki dan sam ga malo i uslikao, onako usput. Mrzelo me da ga perem, jer sam ustvari išao da fotkam pejzaže, pa je malo musav i blatnjav... izvinjavamo se...
  14. 3 points
    S.V.E.T.A.

    O akumulatorima...

    Zaboravih da sam ovde pitao za akumulator... Ajde da odgovorim samom sebi Uzeo sam Exide Premium 64Ah, ali sada su crne boje i malo drugacijeg (klasicnijeg) dizajna a specifikacije su iste. Navodno su bolji od starih sta god to znacilo...
  15. 3 points
    Axic

    Funny photos

  16. 3 points
    Loon123

    Funny photos

  17. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  18. 2 points
    MS PK

    O akumulatorima...

    Neko iskustvo zadnjih godina kaze da pri izboru akumulatora trebate kupiti najjeftiniji sa najduzom garancijom, marka je nebitna posto izgleda da svi traju otprilike koliko i garancija, neki umru malo pre isteka ako imate srece , neki posle isteka garancije ubrzo. Meni je crvena Topla trajala 10god sa 99% gradske voznje dizel vozila, relacije po 1.5-2km pa nisam kupio Toplu ponovo Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  19. 2 points
    vicent

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Automatski ekscentri koji su prestali da budu automatski. Mogu da se razrade, i sa unutrašnje strane doboša (sa točkom na kolima), lepo i ravnomerno našteluju uz povremeno okretanje točka, dok ne počne da stvara otpor. Cilj je obezbediti ravnomernu udaljenost paknova od doboša, na oba točka. Tada oba koče ravnomerno i prolaze tehnički pr. Ako se kupe novi ekscentri, koji nisu baš jeftini, oni to odrade automatski. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  20. 2 points
    Che Guevara

    Za nove članove

    Letos sam pazario Fiat Sedici (2006, 1.9 mjet) preko druga koji uvozi auta iz Švajcarske, pa bi trebalo da je 180k na satu - originalno. Makar je i vizuelno u odličnom stanju. Na forumu sam radi bolje spoznaje svega oko tog modela. Milan iz Arilja, živeli!
  21. 2 points
  22. 2 points
    Djuk85

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Paknovi su bili godinu dana stari i imali su mesa dosta, već sam ih menjao..moguće da bih prošao i samo sa zamenom sajle ali nisam hteo da rizikujem... Za sajlu ručne nisam znao koliko je blokirala... Imam dvoje male dece i prelazim oko 20k godišnje pa mi je tehnička ispravnost i te kako bitna... Voleo bih ja da mi država omogući platu u državnoj formi i za nov auto pa kada to omoguće onda da gledaju kompletnu ispavnost vozila i to da naplate a ne ovako jbg... @neshtry moguće je da to treba da se došteluje još malo ručno samo, nisam ni ja znao kako se šteluje dok nisam gledao majstora sad..
  23. 2 points
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Sve sam isto uradio,ali nije prošao...meni je prvo levi kasnio,a sadi kasni desni... Malopre probao na travi...levi mi kasni dobrano...i na ručnoj... Ma ja nisam ni primetio da loše koči,kad treba on te zakuje...tek na valjku se pokazala nepravilnost Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 2 points
    MS PK

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Mrzelo te da operes kola a nije te mrzelo da ides u 3 xx i slikas pejzaze!? [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  25. 2 points
    sokratbg

    O akumulatorima...

    Meni je crkao Exide Premium(sivi) sa 40 meseci garancije u 38 mesecu. Odneo sam akumulator gde je kupljen slali su ga u servis i dobio sam nov posle 12 dana.
  26. 2 points
    bole-stilo.jtd

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    ma raspala drzava , nakaradni zakon koji niko ne razume na isti nacin (mislim na tehnicke) sad mi kaze drug u pancevu je 7000 hilj. teh. a hoce da traze i 8000 hilj. da li je istina ne znam. ovde ti je 3 put ponovo 6000 hilj. nema umanjenja nikakvog (tvoja 3 dana da je po nekom pravu imao bi da dodjes bar 3 do 5 puta radi provere ali prc nema) -- otimacina cista. slazem se da treba da postoji zakon ali vise niko ne zna sta radi u ovoj zemlji jbn-og ludila i svi su u nekom strahu , to se vidi. sta da ti kazem srecno , valjda ces proci ........ .
  27. 2 points
    Racunaju i polovnjake koje na kilo trpaju uz novosadski Nekad su i imali skoro nova kola, danas bukvalno plac kao i svaki drugi
  28. 2 points
    Hvala velika drugari [emoji106] Javnem da li je potraga uspela Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  29. 2 points
    kanta 5L dizela, ruda za vuču, sijalica pun K svih vrsta namena i spektra, vojni ašov i gurtne....valjda je to to. A da, rezevne gaće i čarape...ko me terao da budem terenac
  30. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 2 points
    Ivan

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    U pravu si za rok od par dana koliko vec vazi taj tehnicki koji si platio. Ali nisam mislio na to, nego da imas mesec dana zakonskog lufta da registrujes ranije. Samim tim imas i mesec dana fore da ti je auto u voznom stanju i da mozes opusteno da resis problem ako ga ima, skoknes do majstora, odes po delove... Kada istekne registracija, mozes da se slikas sa mobilnoscu ako problem postoji. Dodatno sto si ranije imao i besplatan tehnicki (ako uzmes neko obavezno osiguranje koji nude), tako da je i to pokrivalo tih mesec dana. Sto se mene tice, sa ovim novim tehnickim mi se apsolutno nista ne menja niti mi pravi bilo kakvu dramu. Odrzavam redovno auto, evo sad kod Gorana na malom servisu bas pitah da provere vlagu u kocionoj tecnosti... Menjao sam na velikom servisu pa je sve OK, ali zameni se na vreme ako treba, a ne da jurcas ako padnes kad budu i za to obarali. Odradim registraciju 3-4 nedelje pre isteka... Jedina mi je razlika sto platim tehnicki par hiljada din, umesto dzaba kao ranije.
  32. 2 points
    Dale

    Funny photos

  33. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  34. 2 points
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    Da, ja sam ih sve gledao u bioskopu [emoji846] Oni stariji znaju šta je bioskop [emoji3]
  35. 1 point
    stefankmn

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Danas hteo da napisem nesto o passatu na forumu ,sta sam novo ubacio i skontam da i nemam temu na forumu hahaha Tako da eto predstavljanja: Kada sam trazio auto morao je biti crni,dsg i da ima ACC ostalo sta bude bude PASSAT je 2016 godiste 1600 kubika 120hp , DSG 7 speed automatski menjac , Oprema je Carat. od opreme u autu se nalazi : Kozna sedista sa grejacima Led farovi / Led stopovi Adaptivni tempomat Automatsko parkiranje Emergency brake Rikverc kamera Keyless Access Easy Open Trunk Elektro zatvaranje gepeka pomocu dugmeta na gepek vratima( moguce otvaranje/zatvaranje i pomocu kljuca) Multimedia sa touch display i mapama koje rade i u Srbiji, bluetooth ,usb,aux,SD card Kod mene je vec pune 2 godine , pre neki dan registrovan treci put Pokusacu hronoloski da poredjam sve , ovo je iz aplikacije fuelio gde upisujem sve vezano za auto,od potrosnje do svake intervencije/servisa. Ja sam prezadovoljan kako me sluzi auto ( da ne ureknemo ... ) Za vikend sam update mape 2022 i aktivirao Android Auto
  36. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Oni se i steluju tako srafcigerom kroz dobos do ne pocnu po malo takoreci da struzu paknovi o dobos Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  37. 1 point
    silenci

    F1: Amerika 2021

    sad odgledao treci slobodni trenung Čeko najbrzi,drugi Sainc i trece vreme je imao Max,a u koliko sati su kvalifikacije
  38. 1 point
    neshaoct

    Reklame za automobile...

    Alfa Romeo u SAD pokrenuo svoju prvu globalnu reklamnu kampanju ''Bliski susret sa životom'' Alfa Romeo odabrao je SAD da pokrene ''Bliski susret sa životom'' (Near-Life Experience), svoju prvu globalnu marketinšku kampanju. Reklama je dostupna na internetu, i biće prikazana na TV kanalima u SAD tokom F1 Velike nagrade Ostina u nedelju, 24. oktobra. Kampanja funkcioniše kao prvo poglavlje u okviru nove komunikacione strategije, kako bi se brend poveo u budućnost sa novim glasom i pristupom u potpunosti usklađenim sa njegovim vrednostima. Kampanju je osmislila nezavisna agencija TRG iz Dalasa, a reditelj je Salomon Ligthelm, specijalista za spotove koji je radio sa najvećim automobilskim premium brendovima. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je nominovan za Oskara za film ''Zvuk metala'' Kampanja je interpretacija sredstava komunikacije brenda Alfa Romeo; ona crpi inspiraciju iz novih vrednosti i novog koncepta pripadnosti brendu, koji prevazilazi tehničke specifikacije automobila. Vožnja Alfa Romeo automobila je jedinstveno iskustvo za čula, koje ispunjava vozača dubokim emocijama. Komunikacija se više ne fokusira samo na performanse: sport ostaje u genetskom kodu brenda, ali ono što je važno su emocije inspirisane vožnjom Alfa Romeo automobila. Snažna osećanja, jedinstvena po svom intenzitetu, tipična za ljude koji vole i hrabro pristupaju životu i svim dugotrajnim vrednostima brenda Alfa Romeo. Olivije Fransoa, globalni direktor marketinga kompanije Stellantis: ''Pokretanje naše kampanje 'Bliski susret sa životom' za brend Alfa Romeo tokom trke F1 u SAD ovog vikenda nije slučajno. Time pravimo omaž bogatom trkačkom nasleđu brenda koje doseže do 1910. i početaka Formule 1 1950. godine, kada je Alfa Romeo ne samo učestvovao, već smo bili i šampion u prvoj godini, osvojivši prvo mesto sa Đuzepeom Farinom i modelom Alfetta 158. 'Bliski susret sa životom' slavi dragoceni automobilski pedigre koji nastavlja da se razvija i ispunjava svoje izuzetno obećanje vozačima Alfa Romeo automobila na putu svakog dana.'' Jean Philippe Imparato, Direktor brenda Alfa Romeo: ''Za Alfa Romeo, kampanja 'Bliski susret sa životom' je veoma veliki korak napred ka njegovoj budućnosti kao svetskog premium brenda. Dok ostaje veran genetskom kodu brenda - koji otelotvoruje plemeniti italijanski sportski duh još od 1910. - ova reklama svedoči o njegovom hrabrom stavu i jedinstvenoj sposobnosti da pruži kupcima moćno iskustvo. Ovo je prvi put da koristimo jedan jezik širom sveta, u direktnoj poruci svima koji dele vrednosti brenda Alfa Romeo.'' Globalna kampanja, koja pokazuje inkluzivnu moć brenda koji može da inspiriše univerzalne emocije, koje se dele širom sveta. Vožnja automobila Alfa Romeo zato postaje svakodnevno sveobuhvatno iskustvo, u gradu ili van njega, radi uživanja ili radi prostog svakodnevnog kretanja. Ovu zanimljivu kampanju razvio je TRG (The Richards Group), nezavisna agencija iz Dalasa, a reditelj je Salomon Lighthelm, poznati reditelj koji već godinama radi sa nekim od najvećih zvezda međunarodne muzičke scene i sa nekim od najvećih premium brendova u automobilskom svetu i izvan njega. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je prethodno radio na ''Zvuku metala'', filmu nominovanom za Oskara 2021. Za muziku je odabran aranžman Vltave iz Smetanine ''Moje zemlje'', u izvođenju Flavija Ibe.
  39. 1 point
    Znaci dobro razmisljam ... Posto ih ni tamo nisam vidjao sa Lassom, za domace trziste. Ili upravo Efficient Grip ili Contijev bazni EcoContact, kao i ovde. @Zakeralo Smanji malo gazenje, spalices Djenku .
  40. 1 point
    MS PK

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Zsto kupis dizlo. Ludovao pun gas il vozio normalno on pravi 1l razlike Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  41. 1 point
    neshaoct

    Cene goriva...

    Građani Srbije za pun rezervoar goriva rade dva i po dana, Nemci šest sati Građani Srbije za pun rezervoar goriva od 50 litara moraju da rade 20 sati ili dva i po radna dana, u Sloveniji vozači mogu da napune svoje automobile posle samo jednog dana rada odnosno osam i po sati, dok je Nemcima potrebno još manje, odnosno šest i po sati rada. Ova analiza Blic Biznis-a pokazuje da iako poslednjih meseci cena goriva raste i na globalnom i na regionalnom tržištu, računica pokazuje da po zemljama postoji velika razlika kada govorimo o odnosu zarada i novca koji je potrebno izdvojiti za punjenje rezervoara. Naime, za 50 litara benzina, koliki je prosečan kapacitet automobila, vozači u Srbiji moraju da plate 69.5 evra, a oni koji voze dizelaše čak 71,5 evra. Sa prosečnom platom od 560 evra i podrazumevanim osmočasovnim radnim vremenom, oni zarađuju 3.5 evra na sat, a to znači da im je za pun rezervoar benzina potrebno 19.8 sati, a dizela 20.4 sata odnosno oko dva i po radna dana. Slično vreme na poslu moraju da provedu i građani susedne Crne Gore i Severne Makedonije ako žele da napune svoje rezervoare. Prosečna plata u Crnoj Gori je 530 evra, a pošto je za 50 litara benzina potrebno 71.5 evra, to znači da Crnogorci treba da za ovu vrstu goriva rade 21.6 sati. U ovoj državi bolje prolaze vozači koji voze dizelaše jer im je za pun rezervoar potrebno 19.7 sati. Makedonci imaju platu od 459 evra, pa za pun rezervoar benzina rade 20.8 sati, a dizela 18.3. Naime, iako im je prosečna plata najniža u regionu tamo je i cena goriva značajno manja. I vozači u BiH kraće rade za pun rezervoar iako im je prosečna zarada niža nego u Srbiji, iznosi 509 evra. Oni za rezervoar od 50 litara benzina, koji košta 59 evra, treba da rade 18.5 sati dok za dizel 18.2 sata jer za to treba da plate 58 evra. Gorivo u Hrvatskoj je trenutno najskuplje među zemljama bivše Jugoslavije, pa je za punjenje do vrha benzina u ovoj zemlji potrebno 75 evra. Ipak, sa prosečnom platom od 940 evra, odnosno satnicom od 5.8 evra, oni mogu da napune svoje automobile ''benzince'' za 12.8 sati rada, a dizelaše za 13.4. Naime, tamo je za rezervoar od 50 litara benzina potrebno izdvojiti 75 evra, a dizela 78.5 evra. Najbolje su prošli građani Slovenije koji imaju najveće prosečne plate - oko 1.250 evra, pa za pun rezervoar benzina treba na poslu da provedu 8.5 sati, a dizela pola sata više, odnosno devet sati. Naime, kod njih za punjenje benzina treba platiti 66 evra, a dizela 71,5 evra. U znatno boljoj poziciji i od Slovenije su oni u Nemačkoj u kojoj je prosečna plata nešto više od 2.000 evra. Tamo je cena benzina 1.65 evra, a dizela 1.54, pa im je za 50 litara potrebno 82.5 odnosno 77 evra. Matematika je jasna - za pun rezervoar benzinca moraju da rade 6.6, a dizelaša 6.1 sat. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    Bez koje opreme se pada na tehničkom pregledu? Pošto je tehnički pregled postao prava komplikacija za mnoge vozače, ponovićemo šta spada pod obaveznu opremu bez koje tehnički ne može da se prođe. Napomenimo da nije samo tehnički pregled u pitanju, pošto bez te opreme možete da budete kažnjeni i prilikom rutinske kontrole od strane saobraćajne policije. Tu je i praktična strana čitave priče - na primer, bez sigurnosnog trougla i reflektujućeg prsluka znatno povećavate šansu da neko naleti na vas ako ste prisiljeni da se zaustavite zbog kvara, naročito pri uslovima kada je smanjena vidljivost. Krenimo stavku po stavku. 1) Sajla (uže) za vuču OBAVEZNA - Po propisima: ''Uže ili poluga za vuču vozila, koja mora omogućavati vuču vozila na rastojanju od 3 m do 5 m kada se koristi uže, odnosno do 3 m kada se koristi poluga, mora postojati, na dostupnom mestu, u putničkim automobilima proizvedenim, odnosno prvi put registrovanim nakon 1. januara 1984. godine''. 2) Reflektujući (svetloodbojni) prsluk OBAVEZAN - Ako se nalazite na asfaltu (tj. na kolovozu, putu...) van svog vozila, morate da imate na sebi reflektujući prsluk. Prsluk treba da vam bude pri ruci! Zato je bolje da ga držite u negde u kabini, na dohvat ruke, nego u prtljažniku, naročito ako je prtljažnik pun tereta, torbi, kofera. Razlog je jednostavan - auto vam stane (probušena guma, kvar...), vi izađete iz auta i spremate se da počnete da ga tražite u gepeku, veća je šansa da vas neko udari zato što vas nije uočio na vreme, posebno ako je magla, pada kiša ili sneg, noću. Takođe može da naiđe policija i da vas kazni. Zato je bolje da možete da ga obučete dok ste još u automobilu i da tek onda izađete. 3) Sigurnosni trougao OBAVEZAN - Kao i kad je u pitanju reflektujući prsluk, korisno je da vam i trougao bude pri ruci, kako biste mogli što pre da ga postavite. Ukoliko ste prinuđeni ste da se zaustavite na kolovozu, naročito na nekom rizičnom mestu ili kada je loša vidljivost, prvo upalite sva četiri migavca, obucite reflektujući prsluk i postavite trougao iza auta. Trougao se postavlja: van naselja na udaljenosti ne manjoj od 50 metara u naselju na udaljenosti ne manjoj od 10 metara Postoje i Zakonom određeni uslovi prema kojima se postavlja trougao, ali o tome drugom prilikom. 4) Prva pomoć OBAVEZNA - Pre odlaska na tehnički pregled pogledajte rok trajanja prve pomoći. Rok trajanja prve pomoći može da vam proveri i policija na rutinskom pregledu. Podsetimo se da komplet prve pomoći mora da bude tip ''B'', odnosno da odgovara standardu SRPS Z.B2.001. 5) Rezervni točak OBAVEZAN, ALI NE KOD SVIH VOZILA - rezervni točak je obavezan osim ukoliko auto ima run-flat gume ili bilo kakvo sredstvo koje može da posluži za privremenu popravku probušene gume, kao npr. sprej ili penu u boci sa pritskom, set za popravku gume, ili kako god drugačije da nazivamo set za popravku probušene gume. 6) Dizalica NIJE OBAVEZNA - ipak, ako u nekom trenutku dođete u situaciju da morate da menjate točak, kako ćete da podignete auto? 7) Rezervne sijalice NISU OBAVEZNE - nekada su bile obavezne pošto je prosečan vozač mogao da zameni većinu sijalica, a danas to kod neki automobila predstavlja nemoguću misiju. Ipak, savetujemo da ih imate u automobilu, čak i ukoliko ne umete sami da ih zamenite, pošto možete da naiđete na nekoga ko to može da uradi. Naravno da se to ne odnosi na ksenonske, LED farove i slično. 8) Aparat za gašenje požara NIJE OBAVEZAN - iako nije obavezan, preporučuje se njegovo posedovanje, naročito ako putujete u zemlje u kojima jeste obavezan. Prema trenutno dostupnim informacijama obavezan je u Grčkoj, Bugarskoj i Mađarskoj. Informišite se detaljnije pre puta za slučaj da je došlo do promena. 9) Zimske gume Situacija sa zimskim gumama i tehničkim pregledom nije konkretno definisana. Podsetimo se - zimske gume su obavezne od 1. novembra do 1. aprila - amo ako su na putu sneg, led ili poledica. Morate da imate sve četiri zimske gume, ne samo na pogonskoj osovini. Šara gazećeg sloja mora biti dubine najmanje 4 milimetra. Zato, ako u ''problematičnom'' periodu idete na tehnički, a nemate zimske gume, idite kada na putu nema snega, leda i poledice. 10) Lanci za sneg NISU OBAVEZNI u naselju- bez obzira na vremenske prilike u zimskom periodu, u naselju u svakom slučaju ne morate da ih imate. Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - polovniautomobili.com
  43. 1 point
    Tu treba biti oprezan jer tu ukljuce i reizvoz i ostale trgovačke fore samo da bi prikazali veću prodaju
  44. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Pisao sam detaljno na temi o kvalitetu goriva: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37737-kvalitet-goriva-tng-pumpe-za-izbegavanje/&do=findComment&comment=1615655 Sipao identicno kao ko zna koliko puta i pre i posle toga.
  45. 1 point
    Najidealnija kombinacija je: set letnjih za leto, set univerzalnih za jesen, proleće i zimu bez ozbiljnog snega i zimske kda baš zagudi. Zimske su bolje od AS guma samo kada je sneg ozbiljniji (kada je manji i lapavica sasvim su OK AS gume). Sigurno je bolje da ti AS gume menjaju zimske nego letnje, sem ako ne živiš na planini.
  46. 1 point
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    95% mišljenja se odnosi na dizel. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  47. 1 point
    Axic

    Funny photos

  48. 1 point
    Axic

    Funny photos

  49. 1 point
    Ne čeka se kod svih:
  50. 1 point
    drvopro

    Auspuh servisi / Auspusi

    Naručio od Beocar-a auspuh marke Asso međutim dobio putem kurirske službe Magnum iz Zrenjanina. Zbog hitnosti nisam tražio zamenu mada sam ih obavestio o njihovoj neprofesionalnosti. Magnum auspuh primetno je manji i lakši od originala koji je trajao 11,5 godina od toga 9 je išao na TNG. Završna obrada je slaba na Magnumu takođe kad se da jak gas zna da "zareži". Nije za preporuku.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...