Jump to content
FAS Euroauto Goran

drvopro

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About drvopro

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pominje se servis Ljuba, pa da rade sa italijanskim limom, i da daju garanciju od 2 godine. Koliko takav auspuh može realno da potraje? Uskoro menjam auspuh, punto 44kW 8v benzin sa naknadno ugrađenim TNG sistemom prešao oko 100k star 10 i po godina, nikad menjan auspuh ali popravljan više puta, recimo posle samo dve godine otpao zadnji lonac, fabrički loše zavarena cev za lonac, sama cev krpljena, zanimljivo. Nema srednji lonac, dakle ide ono fleksi crevo koje je ok za sada, pa cev i na kraju zadnji lonac. Donekle i nije problem cena ako će to da potraje, ako mi je glava mirna od brige da mi otpadne iznenada cev ili lonac i da ja onda moram da ležem ispod auta da ga nekako podižem i pričvršćujem da bih stigao do kuće. A to mi se više puta dešavalo ne samo sa puntom. I da, niko ne odgovori za aupuhe firme Magnum, kakvi su?
  2. Da podnose ali su velika izoblicenja kad se iole malo pojača zvuk. Verovatno je rešenje u zameni većih zvučnika u vratima sa nekim jačim. I eventualno zamena i zadnjih. Imam neki sony radio nije loš davno sam ga stavio. Razmišljam o zameni. Možda neka multimedija sa većim ekranom i obavezno gps. Ne znam kakav im je zvuk. Ako to ne liči na standardne radije sa mosfet pojacalom onda nije to to. Ili eventualno na to dodati posebno pojačalo.
  3. Nadjoh u uputstvu. Napred u vratima vufer 165mm snaga max 40W, visokotonac snaga max 40W, pozadi 100mm snaga max 30W. I boje ozicenja su obeležene. Još jedno pitanje. Postoji li napajanje za radio koji daje 12V i bez kontakta? Odnosno jedna žica sa kako kažu "živom strujom"?
  4. Hvala. A ostali podaci? Snaga? 4 oma, 8 oma? Verovatno si mislio da su mere u cm? Cini mi se da u vratima ima i mali zvučnik?
  5. Ako neko zna, ds mi kaze teh. karakteristike originalnih zvučnika u Punto Classic. Veličina oblik vrsta sinusna snaga otpor itd. I da li originalno postoji instalacija za subwoofer?
  6. @gagyns Slažem se da nisu iste. No šta je sa prednjim oprugama negde sa čitao da su ugradjivali duže nego što treba da budu? Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  7. Verujem ja tebi, ali zaista postoje najrazličitije vrste opruga. https://www.buycarparts.co.uk/fiat/punto-188/12751/10213/coil-springs?criteria%5B100%5D=HA A mislim da su u puntice sa LPG-jem ugrađivali drugačije opruge. Jer je teži pozadi sa napunjenim toroidnim rezerovarom oko 50kg. A sam punto ima malu masu. Recimo, ovo
  8. Ok hvala na odgovoru. Kod mene bi bolje rešenje bilo staviti dužu oprugu. Jer, zadnji trap dosta više lupi preko prelaska ležećeg policajca od prednjeg trapa. Računam da ako je masa vozila 875kg, toroidna boca je oko 25kg plus 20kg gas plus 15kg stvari u gepeku što daje povecanje mase zadnjeg dela od 60kg odnosno na polovinu težine vozila je povećanje od 13.7%. Dakle ako je opruga dugačka 272-275mm precnik zice 11.5mm, treba da bude laički zaključak da opruga bude 15% duža? Ili pak deblja (koliko) jer se masa na zadnjem trapu povećala? Pronašao sam da su zadnje opruge dužine od 250 do 275mm i debljina žice varira od 11.5 do 12.5 mm. Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока Tačnije, do 325mm dužine. Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  9. Odlično, i kako sad "stoji" auto? Od čega si pravio distancere? Za gornju ili donju stranu opruge? Trošak za to ako nije tajna? Ako si mozda merio, koliko je otisla karoserija uvis na zadnjem trapu i da li se na prednjem spustila i koliko? Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  10. U redu. Ništa napamet. Poslednjih dana mo se to zapravo ni ne dešava. Doduše menjane su svećice i veliki servis i jos ponešto što nema veze sa ovom problematikom. Moguće je da kablovi nisu dobro stajali na svecicama/bombini. Majstor je savetovao da menjam kablove ni nisam ih tad kupio pa nisu menjani. Kablovi nisu u losem stanju, nego eto on ima takvu praksu da menja kablove. Unapred rešava neke moguće probleme. Javljam ako bude nekih promena. PS Svećice su Denso po katalogu, nove. Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  11. Dakle, da promenim kablove? Za početak, pa da vidim šta se dešava? Mogu bilo koje kablove?
  12. Čitao hvala. Našao i katalog delova. Postoji neki fiatov al tek treba da vidim kako sta. Pozvao na brzaka neki radnju, oni mi rekli posle provere da su opruge iste za dizela kao i za benzinca ili vana. Mada sam malo skeptičan sa tom info. Nemam ja bas nekog majstora na raspolaganju za ekperimentisanje. Kada utvrdim kako i šta to ce i da se ugradi. Polovno mi baš nije optimalna opcija jer je to opet vrsta eksperimenta. Neces znati sta si dobio dok ne uradiš. No nije isključeno jer postoji verovanje da su italijanski puntici kvalitetniji od srpskih. Verujem takodje da pošto postoji punto classic sa fabričkim tng uređajem da postoji i drugačiji zadnji trap za to vozilo. Ako su već radili izmene na motoru itd. moguce je da su ugradjivali jače vešanje za masu boce i sadržaj iste. Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  13. Mislim da se potrosnja punta prikazuje na bordu racunanjem a ne stvarna. Meni board računar u principu uvek pokazuje potrošnju benzina iako se vozim na TNG. Ali, probaću. Računar tng je mislim stag200. Nisam kod auta pa da proverim sada.
  14. Dakle, neki specijalizivani servis za ugradnju TNG? Inače, auto lepo ide na obe vrste goriva.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...