Jump to content

Damjanović

Members
  • Content count

    2016
  • Joined

  • Last visited

About Damjanović

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 05/16/51

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 jtd

Recent Profile Visitors

23432 profile views
  1. Pozdrav druže Damjanović;)

     

    Imam jednu molbicu, pošto sam upratio da se razumijete u problematiku klima kod Lybre. Naime ne radi mi direktno duvanje, onaj tipičan problem začepljenog disanja. Tražio sam temu u kojoj je u detalje bilo pojašnjeno kako se rastura centralna konzola i šta se popravlja da bi produvalo opet, ali ne nađoh. :unsure:

     

    Pa ako mi možete pomoći sa linkom na tu temu ili nekim drugim linkom koji će biti od koristi, bio bih vam jako zahvalan.

     

    Pozdrav i hvala unaprijed ;)
     

  2. Rover 214 si / Rover MG ZR - mišljenja

    Zar nije varijanta 1.6 bila sa Civic-ovim motorom, a ne ova 1.4? Pa da. ovaj poslednji koji se potom ugradjivao u 45...a u 2000 je išao Accord, a potom u 75 sve je preuzeo BMW i što reče IvanIk "OVER"
  3. Rover 214 si / Rover MG ZR - mišljenja

    Liči na Opela "suzu", ali to nije. Sastavljan je u Oksfordu, Engleska, u grupqciji MG Austin Rover, prvobitno koristio Hondine motore i to konkretno tip za koji se zanimate, je bio opreman motorima tipa Concerto, Montego...i na kraju Civic-ovim motorima od 83,86 i 103 ks. Transmisija sa pet stepena penosa i automatskim menjačem. Elektronika Lucas. Bio je to kvalitetan auto, medjutim mislim da je to ipak "egzotika" za balkanske uslove...i verujem da bi bio zadovoljniji za Bravom Ili, ako ste zaljubljenik u Rover-a, pokušajte sa modelom "45" (ovaj što ste naveli je baš star).
  4. Lancia Lybra 1.9 JTD - crevo turbine

    Ja bih zalepio staro crevo (na mestu gde je iscepano ako je ikako moguće lepkom za gumu), a celo crevo zaštitio platnenim izolir bandom (po izvršenoj montaži) Svaka čast privatnoj proizvodnji auto-delova, ali ima ti dosta "caka" koji baš nisu dostupni privatnim proizvodjačima (elastičnost gume, tvrdoća, termostabilnost).
  5. VN Nemačke, Hokenhajmring F1 2012

    jako lepa trka (uopšte ne navijam za Ferari)
  6. Srećni li ste vi primorci, svako nalo možete da skoknete do Trsta na kafu, a usput malko i po autotrgovinama, možeš od njega avion da napraviš!. Divan Tezis, šta ima tu da se priča. I sreća je što možete da ih vozite po ulivama bez gužve, i malko na magistralu da izadjete, da im proćistite pluća... Da se u zdravlje navozaš!
  7. P: šuspleh za Lybru

    Slikaj, sa nestrpljenjem čekam !
  8. Jednom sam prolazio Drinčićevom ulicom kada je ova petocilindrična ajmana prikočila kod kontejnera jer je neki tip nasumično otvorio vrata u želji da se izvuče iz parkiranog automobila, vozilo se naglo zaustavilo, a potom još brže nestalo... To bre kao da se ne čuje uopšte!!?? Ti unutra, kao u "gluvoj sobi". Srećan narod gde cena goriva ne prelazi 1 evro! Nije ovo neka katastrofična potrošnja...sećam se kad je otac terao tristaka, pa ga nalije na pumpi kod Šida, pa se hvali: "eto kažem ja da je ispod 9!!" (naravno sa tristakovih 64 konja)
  9. Do konjca!! (Živeli!)
  10. Moja Lybreta

    Dobra! Odlična boja, ali osetljiva. Jeste da imam sivu, ali i ona ima muku...ako hoćeš da izgleda perfektno, mora i da bude izglancana žestoko...Ovu jednom kad ispoliraš, samo duneš...(naravno i vosak na nju)
  11. Lybra - sve i svašta

    Meni tako poblesavio bord-comp jedno veče....sutra nisam mogao da upalim auto: AKUMULATOR.
  12. Generalna na 1.9D / 1.9 JTD?

    I mene je zabezeknuo podatak kad sam odveo "gospa Libru" kod gazda Miška u klinički centar i pitao za neku banalnost (protokomer), usput pitajući da li imaju kakva iskustva sa generalnim remontom na ovim motorima. Dvojica dečaka, vrlo uredno podšišanih sa belim mantilima zainteresovano su ispegledali vozilo...i uputili me u privatni servis. To je bilo pre 4 godine, kada je Libri u Beogradu bilo na prste ruke da se prebroji...Medjutim, napomenuše da su radili generalku na DOBLO-u koji je imao navodno sličan motor, na 800.000!!! Ja sam ostao zabezeknut pošto je moj predhodni golf2 (najomiljeniji automobil u Srba), ispustio plemenitu i rastresenu dušu na 105.000. a na mojoj Libri je bilo već 114.000!!! Onda upoznadoh Bogunoviće, pa Mikija, i od tada auto leti...dokle će...NE ZNAM.
  13. Sjajna tvorevina. Tek kad shvatiše da Libra baš i nije veliki auto (restilizovana Dedra)..napraviše ovo čudo. Mene bi bilo žao da teram ovo po našim drumovima!
  14. Lancia Thesis 100th

    Dobro došao i dobro ga čuvaj, mada bi bilo lepo da vidimo spoljne slike, enterijer....
  15. Zastava 1300

    Svojevremeno je oko ovog modela bila takva jagma, kako kod nas, tako i širom Evrope. Mogao je da stane rame uz ramo sa Gulietom i Fulviom limuzunom. Pravili su ga Španci (SEAT), Nemci (Neckar), Turci sa komercijalnim nazivom Bajazit, Egipćani, pokušavali su i Francuzi (Simca), no bez uspeha, proizvodnja nije bila rentabilna. Moj pok.otac je imao sreću (i pare) da kupi jedan od prvih modela sa sajma i tresnuo za njega 2.200.000 din, imao je CEAT gume, marelli svećice i akumulator, tamno zelene boje, sedišta od fine čoje u boji bilijar table...Kuriozitet je bio menjač na volanu. Nedelju dana posle parkiranja ispred kuće, kalpiširao nas je taksista, napravio požar, a nama ZOIL Dunav isporučio istog takvog, ali belog! Menjač je bio i dalje na volanu, sa starom nasledjenom greeškom nejasnih sinhrona. Neće iz druge u prvu, a teško bogami i iz treće u četvrtu i obrnuto. Grdna muka je bila i sa Tigar gumama (em što su bila dijagonalne), em što su volele da pucaju na Zlatiboru. Do mora se teško dolazilo iz cuga. Il bi pukla guma, ili bi Vesnina svećica otkazala. Nezgodacija je bila i zadnja osovina - "svadjalica", što bi pri žešćoj vožnji pravilo pravu histeriju i za onog koji se vozi i za onog koji vozi... Uglavnom, divan auto, malo glasan spolja, a unutra za pravu uživanciju...E, da. Voleo da mu crkava lonac upravo pred registraciju...Užasno se drao, kao da voziš nekog maseratija....a toliko je i trošio. Jako kvalitetan lim za to godište. Sve u svemu, jaaako dobar proizvod i čudo dizajna. On je ličio na model 1800, 2100, ali bez repanži zadnjih, ali ni malo mu to nije smetalo. Bio potpuno autentičan,,,i povukao mnoge dizajnere na svoju stranu. Recimo Simca 1000, NSU 1000, Chevrolett Corvair, Corsair... Interesantno je su svi pomenuti modeli nedostatak rasterećene zadnje osovine pokušali da reše smeštanjem motora iznad nje, ali bez većeg uspeha...
×