Jump to content
FAS Goran

bratpuntisha

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  1. @snebojsa Drug imas li kakav update, kakvo je sad stanje ? I cisto da pitam, zasto je zamjenjeno sve to, ako je samo dihtung probio ? Zasto nije zamjenjen samo dihtung ?
  2. Molim te pogledaj i "freeze frame data" kad ocitavas dijagnostiku, to su podatci koje racunar automobila "uhvati" u trenutku kad se greska detektuje. Reci ce ti koja je temperatura bila motora i jos neki stvari, koliko obrtaja je bilo ,i jos neke stvari Zasto su ove informacije dobre i zasto je "freeze frame data" dobra stvar ? Zato sto kad otklonis kvar, bar ti mislis da si otklonio(al molim te nemoj nagadjati mjenjajuc napamet djelove vec uradi testove, ti dijagnostikuj a ne samo oslanjati se na komp u autu), mozes onda da sve te parametre koji su zapisani u freeze frame data, ti simuliras u voznji. Znaci ako se greska desila pri 100 stepeni celzijusa motora, pri obraju od 3000 rpm, onda dostigni te vrjednosti tokom voznje i vidi oce li se greska opet pojaviti.
  3. @Deyan Citam temu i ja pozdravljam ovakvo razmisljanje. Konkretno ovo, da treba naci u cemu je problem, a ne nagadjati. - ovo govorim za majstore i odlazak kod majstora A forum i jeste da se svi skupe pa da "uglas" svi kazu sta moze biti problem, sta je kod koga bio problem, da se daju savjeti i da se prevrne svaki kamen 3 puta.
  4. Cao svima, trazim fotografije elektronike unutar ovog adaptera Ispod naljepnice se nalaze 4 sarafa Ako je neko voljan da otvori i uslika par slika da se vide natpisi na chipovima i da se vidi elektronika
  5. Cao braco Sta koristite za dekodiranje radio uredjaja ?
  6. Zdravo drugari, vi kojima se auto prazni nakon par dana stojenja, provjerite da li imate problema sa parazitskom i povrsinskom strujom. Povrsinska se rjesava tako sto se izvadi akumulator, ocisti se sve sa vodom+soda bikarbona i cetkica za zube, a kleme i kontakte cistite klasicnom zicanom cetkom. Za ostalo potrazite na internetu kako se rjesava. To vam vuce struju sa akumulatora i prazni ga.
  7. E raja ranije sam pisao o poliranju i naucio sam ja mislim sve moguce o poliranju farova pa cu jednom prilikom napisati clanak ovde na forumu(koji mislim da sam obecao ranije) ako mi dozvole moderatori, samo se malko strpite, a vjerujte nije tesko
  8. E htjeo pi da napisem da sam rjesio problem neki dan Nisam ga ni vozao nesto previse pa sam punio gorivo svakih mjesec ipo tako da me bolila pangla al evo sad se uhvati Nista, odvrnuo svjecice, pogledao zazor i vidio da je prevelik, jedno 1.25mm je bio(mislim istrosila se svjecica normalno je) pa sam ga samo spustio na 0.95mm posto nisam bio siguran da li treba na 1mm ili 0.9 pa sredina nema sanse da pogrjesim I evo sad pumpa kao prije, zlatna tacka se vratila na nekih 2000 obrtaja u 4toj trosi 2.2-3(snimicu jednom prilikom) l tako pise na kompu al provjericu jednom ono pravo domace mjerenje Da, iako je zima, mislim znam ja svoj auto nek mi drugi pricaju sta oce tipa oni izgovori mora zimi trositi vise ok mozda al moj ne bas, isto ljetos majstor mi stavlja vrata krivo postavi coek i kaze ma to drvo dise il sta rece, dobro mozda mora al kod mene ne Sad pise da je potrosnja na 100 km 6.5l a vozim ga vecinom gradski recimo 75% grad, 25% otvoreno
  9. Jel moguce da treba samo dizne da ocistim/produvam ?
  10. Promjenjen termostat, sad auto uredno drzi temperaturu. Ali je problem i dalje tu, i dalje mi auto trosi 8.8-9L na 100 km, nasuo 98 oktana, vozio oko 200 km. Jednu stvar koju sam primjetio je da kad vozim u trecoj ili cetvrtroj na 3000 obrtaja pise mi da je potrosnja 2L/100 km. U 4 brzini na 2000 obrtaja, to je nekih 60km na sat, trosi oko 7.5 - 8L/100km, bar po board kompijuteru a bogami osjeti se i na dzep. Jel ima neko ideju sta moze da bude kvar kad ovako malo "trosi" na velikim obrtajima a vise na manjim ? Prvi put ovo da vidim u zivotu na autu pa ne znam gdje da trazim kvar
  11. Trazim uputstva za popravku za Punto mk2/b. Cuo sam da ima neki takozvani "eLearn" i "DTE" a i za jos neke prirucnike, PDFove itd. Da li neko ima da podjeli ? (trazio sam po forumu,nema)
  12. Evo presao tacno 100 km, trosi 8.9, isao i na otvoren put presao nekih 40km na otvorenom 6 do 6.5 trosi(restartovao sam brojac prije mjerenja) U trecoj skoci i na 11 litara potrosnje cesto na 2000 obrtaja. Ali sam primjetio da se i motor nije uspio zagrijati na optimalnu temepraturu, cak gubi toplotu. Provjerili smo MAP sensor, odlican je, cisto kao nov izgleda(zuta ona pinceta/kuglica) Pumpa nije jer ne smrdi u autu nista a i cujem je kad okrenem kljuc jednom. Ulje je mjenjano prije 2 sedmice i filter ulja i zraka. Majstor sumnja na termostat sto je vjerovatno problem pa cu ici sad koji dan da to provjerimo i da mjenjam. Lambde sonde nisam jos provjerio(imaju dve na puntu jel tako ?) al cu jedan dan kad bude ljepo vrjeme da izvadim obe i da ih pogledam i ocistim ako treba, zavisno od stanja.
  13. restartovao ga pa se provozao par kilometara(preko 5 km) na nekih 70% otvoreno 30% gradske voznje, 2 puta po slicnoj putanji, malko drugaciji brojevi(drugi put bilo 8.3 i podizaloze se gore pri mirovanju na semaforu)
  14. E al prvi put ovo vidim da auto tako guta dok stoji u mjestu, nista provjericu sve oko vazduha pa javim sta je bilo a neko ako zna sta moze jos biti nek napise
  15. Evo primjetio sam nesto kad auto miruje brojka na l/100km se povecava za 0.2 svake 3-4 sekunde Sjedim u autu, auto je u mjestu ukljucen naravno, pise 8.8 l/100km , poslije par sekundi ode na 9.0 pa 9.1, 9.2,9.4... i tako polako se povecava A istovremeno ona brojka km / h se smanjuje sa recimo 20 pa na 19 pa 18, tako svakih 10ak sekundi otprilike Jel zna neko u cemu moze biti problem ?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...