Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

bratpuntisha

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  1. E raja ranije sam pisao o poliranju i naucio sam ja mislim sve moguce o poliranju farova pa cu jednom prilikom napisati clanak ovde na forumu(koji mislim da sam obecao ranije) ako mi dozvole moderatori, samo se malko strpite, a vjerujte nije tesko
  2. E htjeo pi da napisem da sam rjesio problem neki dan Nisam ga ni vozao nesto previse pa sam punio gorivo svakih mjesec ipo tako da me bolila pangla al evo sad se uhvati Nista, odvrnuo svjecice, pogledao zazor i vidio da je prevelik, jedno 1.25mm je bio(mislim istrosila se svjecica normalno je) pa sam ga samo spustio na 0.95mm posto nisam bio siguran da li treba na 1mm ili 0.9 pa sredina nema sanse da pogrjesim I evo sad pumpa kao prije, zlatna tacka se vratila na nekih 2000 obrtaja u 4toj trosi 2.2-3(snimicu jednom prilikom) l tako pise na kompu al provjericu jednom ono pravo domace mjerenje Da, iako je zima, mislim znam ja svoj auto nek mi drugi pricaju sta oce tipa oni izgovori mora zimi trositi vise ok mozda al moj ne bas, isto ljetos majstor mi stavlja vrata krivo postavi coek i kaze ma to drvo dise il sta rece, dobro mozda mora al kod mene ne Sad pise da je potrosnja na 100 km 6.5l a vozim ga vecinom gradski recimo 75% grad, 25% otvoreno
  3. Jel moguce da treba samo dizne da ocistim/produvam ?
  4. Promjenjen termostat, sad auto uredno drzi temperaturu. Ali je problem i dalje tu, i dalje mi auto trosi 8.8-9L na 100 km, nasuo 98 oktana, vozio oko 200 km. Jednu stvar koju sam primjetio je da kad vozim u trecoj ili cetvrtroj na 3000 obrtaja pise mi da je potrosnja 2L/100 km. U 4 brzini na 2000 obrtaja, to je nekih 60km na sat, trosi oko 7.5 - 8L/100km, bar po board kompijuteru a bogami osjeti se i na dzep. Jel ima neko ideju sta moze da bude kvar kad ovako malo "trosi" na velikim obrtajima a vise na manjim ? Prvi put ovo da vidim u zivotu na autu pa ne znam gdje da trazim kvar
  5. Trazim uputstva za popravku za Punto mk2/b. Cuo sam da ima neki takozvani "eLearn" i "DTE" a i za jos neke prirucnike, PDFove itd. Da li neko ima da podjeli ? (trazio sam po forumu,nema)
  6. Evo presao tacno 100 km, trosi 8.9, isao i na otvoren put presao nekih 40km na otvorenom 6 do 6.5 trosi(restartovao sam brojac prije mjerenja) U trecoj skoci i na 11 litara potrosnje cesto na 2000 obrtaja. Ali sam primjetio da se i motor nije uspio zagrijati na optimalnu temepraturu, cak gubi toplotu. Provjerili smo MAP sensor, odlican je, cisto kao nov izgleda(zuta ona pinceta/kuglica) Pumpa nije jer ne smrdi u autu nista a i cujem je kad okrenem kljuc jednom. Ulje je mjenjano prije 2 sedmice i filter ulja i zraka. Majstor sumnja na termostat sto je vjerovatno problem pa cu ici sad koji dan da to provjerimo i da mjenjam. Lambde sonde nisam jos provjerio(imaju dve na puntu jel tako ?) al cu jedan dan kad bude ljepo vrjeme da izvadim obe i da ih pogledam i ocistim ako treba, zavisno od stanja.
  7. restartovao ga pa se provozao par kilometara(preko 5 km) na nekih 70% otvoreno 30% gradske voznje, 2 puta po slicnoj putanji, malko drugaciji brojevi(drugi put bilo 8.3 i podizaloze se gore pri mirovanju na semaforu)
  8. E al prvi put ovo vidim da auto tako guta dok stoji u mjestu, nista provjericu sve oko vazduha pa javim sta je bilo a neko ako zna sta moze jos biti nek napise
  9. Evo primjetio sam nesto kad auto miruje brojka na l/100km se povecava za 0.2 svake 3-4 sekunde Sjedim u autu, auto je u mjestu ukljucen naravno, pise 8.8 l/100km , poslije par sekundi ode na 9.0 pa 9.1, 9.2,9.4... i tako polako se povecava A istovremeno ona brojka km / h se smanjuje sa recimo 20 pa na 19 pa 18, tako svakih 10ak sekundi otprilike Jel zna neko u cemu moze biti problem ?
  10. Promjenio al probacu sad da naspem 98 oktana ma da mislim da sam nasao u cemu je problem, kuciste zraka je napuklo na jedom mjestu, filter treba promjeniti, ona cijev sto ide na 3 strane/takozvani "breather" je plasticni koliko je star i nije bio zakacen na kuciste na jednom mjestu, a ovo za 2.2 il 2.4 potrosnje u 4toj brzini cu snimiti da postavim eto samo jednom da se opravdam a ko hoce da bude skeptik nek izvoli
  11. Kod mene evo Puntic 1.2 8v. Trosio je oko 7 do 7.3l na 100km kombinovano. Kljucna rijec trosio, znam jer sam pratio, na svako sipanje restartovao mjerac. Pratio sam ga i nasao zlatnu tacku, u 4toj brzini na nekih 2000-2100 obrtaja 2.2 il 2.4 trosio(na otvorenom) prosle zime tj od Oktobra 2017(sam poceo da pratim) do Jula-2018 tako bilo uvjek. Znam i ovo jer sam stalno na otvorenom ganjao tu brojku Sad odjednom poceo da trosi vise(na istoj toj tacki oko 4-5 l na otvorenom) i citam ovde i vidim da ljudi ubjedjuju jedni druge da je to normalno ali ja znam kako je moj auto bar isao i znam kako sad ide. Malo trzne u prvoj nekad, u drugoj isto tako osjecam da ne vuce dobro a u ostalim brzinama sve po starom. Sad trosi 9.0 - 9.2l evo od Jula 2018 pa do danas a gorivo sipam isto na istoj pumpi. Provjericu sta i kako je kad odem kod majstora pa javim, a ako neko ima savjet sta bi moglo biti napisite
  12. Da li moze neko da napise sta sve ulazi u mali a sta u veliki servis ? Prvi put sad treba da radim servise ali ne znam sta tacno pa da budem spreman kad dodjem kod majstora da me ne pokusa zeznuti ili da ne zaboravi nesto promjeniti
  13. A cek cek, zar nije svjetlo za poziciju pri vrhu, a onda ispod njega stop svjetlo ? Stop svjetlo je ono koje se pali pri guranju kocnice
  14. Da da ugledao sam, a jel ovo "Trece kociono (STOP) svjetlo (dodatno)" , to je vjerovatno ovo svjetlo iznad brisaca ?
  15. HVALA PUNO ! Jel ima negdje ta knjizica da se skine na nasem jeziku ? Edit : ima iznad uputstvo, hvala svima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...