Jump to content
FAS Goran

Deyan

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Deyan

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Exide Premium ( sivi, CA-CA) po licnom iskustvu jedva prebaci garanciju za koji mesec (40 meseci) ali to je i dalje iznad proseka (valjda?) Uzeo bih najradije ruski Reactor ili Akom (duza garancija) ali su mi skupi (Exide oko 6000 a Reactor od 8000-9000 ). Exide je sad stalno na akciji pa cu opet njega mada ne zasluzuju bas neke preterane hvalospeve. Odrade garanciju i to je to
  2. Radi najnormalnije. Mozda je digao potrosnju goriva za 0,5 L ali nisam 100% siguran, jer zbog promene posla i radnog vremena, sada mnogo cesce vozim po gradskoj guzvi. Sada pokazuje 6.0L - 6.2 prosek a ranije je kompjuter tvrdio da je prosek 5.5-5.6 Videcu ovih dana za taj test gde moze da se odradi i za koje pare pa da vidimo za dalje. Ako se neko seti jos neceg sto smatra da je bitno - samo napred. Svi saveti i ideje su dobrodosli ( dok nisu pritajena reklama , na to smo alergicni )
  3. @horvat "Leak down" test (ni)je merenje kompresije ? Kako se to zove po naski da ne bih trazio mehanicara Engleza?
  4. Eto izgleda da smo svi pogresili. Ja zato sto nisam spomenuo kanap a ti jer mislis da samo jedan servis u drzavi moze da zameni karike Mislim, mozda ti je Goran je drugar ali takva gerila "reklama" samo izaziva otpor i bojkot @Dule 021 Ma kakvi, nikakvih simptoma nema nego potrosnju ulja (ni dim, ni trzanje, treskanje....nista). Cak i ono za svecicu (prva do akumulatora bude masna, crna) je po secanju jer je tako bilo pre zamene svecica. Otkad sam stavio nove, nisam ni vadio da zagledam. Ulje propisane gradacije 10w40, isto mi i fabricka Selenia i drugi brendovi (jednako guta, ne pravi pitanje oko brendova). @simonen Postuje se iskustvo. Iskren da budem, nije mi ovo hitno ali ce definitivno doci na red. Pogotovo po ovako razumnoj ceni kao sto si ponudio (ostavi br /adresu u pp ili na forumu, kako god ). E sad, ima smisla i ono sto je Dule rekao - prvo utvrditi sta je u pitanju. Da ne bude da sam dosao kod tebe po karike a u stvari bude nesto potpuno drugo. Gde da idem, sta da radim? Koji pregled da trazim ? Samo kompresija ili jos nesto?
  5. Necu kod njega jer taj ne prima isplatu u bitkoinima. Šalu na stranu, za Gorana znam jer sam i ranije išao u taj servis i lepo mu ide tako da njemu ne treba ''gerila marketing'', a ni meni ne treba popravka od 70 000+ dinara (tako procenila devojcica na telefonu na moje insistiranje) za kvar koji zapravo i nije hitan i to na skromnom Puntu koji ceo ne kosta mnogo vise. Zapravo, prvo sam i zvao G a tek onda jedan meni obliznji servis. Kako god..u medjuvremenu sam se raspitivao i mnogi tvrde isto - otisla karika na klipu prvog cilindra. Na forumu se raspitujem zbog "alternativne medicine". Besmisleno je baciti skoro celu platu na jednu popravku i to jeftinog auta. Zbog toga trazim savete a za servis mi je lako naci. Ideje su razne - npr ugradnja plina (neko mi rece da se i tad skida glava?) pa rek'o nek mi za 300e ugrade plin i castim jos 50 da mi jednu kariku promeni? (samo ideja) Mozda uradi sam? Mozda pola sam-pola masinska radionica varijanta ( sam rasklopis, odneses masincu na obradu pa sam sklopis)? Secam se da je bivsa firma ranije FIAT vozila sa poluoispravnim motorima (istim kao na Yugu) vozila u Rakovicu i tamo im izvade stari i ubace nov reparirani motor, vec spreman. Princip kao pivo i kaucija (ostavis staru flasu, nosis pivo). Sigurno ima neko resenje, pa ako znate i volji ste da savetujete - tu sam Pre svega - kako uopste zasigurno utvrditi da li je do karike ili do gumice a bez skidanja glave? Auspuh ne izbacuje ni plavo ni belo nego je normalan izduv. Gorivo ne trosi poviseno, vuce normalno "opusteno" ( Punto k'o Punto). Samo trosi ulje 0.8-1L na 1000km i jedna svecica je masna i crna. To je sve. To bracala. Savet kakav se trazi A to je neki servis ili brat koji zna znanje?
  6. Pozdrav svima. U pitanju je Z10 ( 130 kkm, 1.2, 8v) a problem se tice povisene potrosnje ulja. Mesecima unazad troskari ulje ( 0,8 - 1L na 1000km). Motor nije mastan, ispod auta nema fleka. Secam se da je pri zameni svecica uvek jedna ( prva do akumulatora) bila cadjava i masna ( posebno vrh sa elektrodama). Zvao sam danas dva ozbiljna servisa ali mi se ne svidja sta rekose - odmah otvaranje motora ( nista od laksih i jeftinijih metoda dijagnostike kvara) pa sta bude. Jedni daju procenu oko 400e a drugi oko 600e. Za auto ove kategorije i vrednosti to mi se nikako ne mili a moguce i da ne dolazi u obzir. Pitanja su: 1) moze li nekako na nekom drugom mestu da se pouzdano utvrdi problem a da se ne otvara motor? 2) da li ima u Srbiji da se kupe vec reparirani motori ( u HR vidim da ima) ? Ranije je bilo u Rakovici za zastava/fiat motore i to po "smesnoj" ceni ( oko 200dem) ... da li to sad postoji ali za Fiat Fire 1.2 8v?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...