Jump to content
FAS Goran

snebojsa

Members
  • Content Count

    423
  • Joined

  • Last visited

About snebojsa

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 8v Metan 2010.god.

Recent Profile Visitors

1886 profile views
  1. Nisam dobro napisao. Da, prvo pali prvu brzinu pa onda pošto ne može da ohladi upali drugu brzinu pa kad ohladi vrati na prvu. Videću da svratim do Gorana da vidim šta on kaže.
  2. Sad sam proverio antifriz pre prvog paljenja i fali ga dosta, juče je bio na više od pola a sada je ispod minimuma. Znači od juče i otprilike 10-15 pređenih kilometara je potrošio toliko. Definitivno gubi tečnost. Nigde nisam primetio da curi, koliko sam uspeo da pregledam.
  3. Termostat je menjan u servisu Goran koji je na dobrom glasu kao pouzdan servis, verujem da su dobro odradili svoj posao i dobro odzračili sistem. A znam i da ranije na drugom autu, kada sistem nije dobro odzračen, čulo se klokotanje iz malog hladnjaka (to me je uvek nerviralo) što sada nije slučaj. Dim iz auspuha jesam primetio u retrovizoru uveče dok sam stajao na semaforu , bilo ga je nešto više čini mi se, a koje boje je bio nisam siguran, proveriću. Mada je bilo hladno to veče pa sam to povezao sa time. Čantra jeste pod pritiskom ali nisam ranije primetio toliko odstupanje u nivou tečnosti, mada nisam ni obraćao pažnju specijalno. Dosta me buni to što prestane sa grejanjem kada stanem na semafor a krene da greje kada dam gas. To je klasičan simptom manjka rashladne tečnosti u sistemu, a kad se ohladi motor tečnost je na više od pola u čantri, znači da je ima dovoljno.
  4. Provereno, radi prva brzina ventilatora.
  5. Pre par dana primetim kad sam se parkirao da se upalila druga brzina ventilatora hladnjaka motora. Temperatura je stajala na pola. Otvorim haubu, vidim antifriz izpod minimuma. Reko sačekaću da se ohladi pa ću da dolijem. Često proveravam ulje i antifriz, uvek je sve bilo ok pa mi je bilo čudno da fali. Posle par sati siđem do auta, proverim tečnost kad ono preko pola? Vidim da nešto nije u redu pa sam ispratio situaciju sledećih dana i ovo sam primetio: 1.Kad stanem na semafor uključi se druga brzina ventilatora i temperatura kreće preko pola. Malo isturiram i odmah se vrati na pola i ventilator pređe na prvu brzinu (kao da pumpa za vodu ne tera dovoljno?) 2.Kada uključim grejanje u kabini, dok vozim greje kao lud a kad stanem na semafor polako prelazi u hladno, čim krenem opet duva toplo. 3.Uveče kada se parkiram antifriza skoro da i nema u čantri, ujutu je na normalnom nivou. 4.Ulje je na pola, nisam primetio neku skramu, majonez, na poklopcu ulja. 5.Normalno pali, normalno radi, vuče, mada nisam imao prilike da ga razvučem na autoputu. 6.Punto je Classic 1.2 na metan i primetio sam zadnjih mesec dana povećanu potrošnju, oko 20%, možda je i to povezano? 7.Nigde nisam primetio da nešto curi, vlaži, motor je suv. 8.Termostat je relativno nov, promenjen pre 8 meseci pa smatram da nije on krivac? 9.Creva nisu previše tvrda, mogu normalno da ih stisnem prstima. 10. Ujutru kad odvrnem čep na posudi za antifriz čuje se kako izlazi pritisak, ne nešto puno ali se čuje, recimo kao pola od toga kada se otvara flaša gaziranog soka. Eto to je ono što sam primetio, svakako ću za par dana kod majstora ali sam hteo da čujem još neko mišljenje ovde. Da li je dihtung glave ili može da bude i još nešto, po ovim simptoma?
  6. Isto i ja, B na 10 a C na 5 god. Iskreno ne koristim C ali šta sad, ako za 5 god ne obnovim vozačku (imam B na 10) da li ću onda za 10 ponovo dobiti i C na 5 god?
  7. Otisao u stanicu milicije, pitao, kazu ne treba lekarsko, platio taksu i za 7 dana po novu vozacku.
  8. Ok, hvala na odgovoru. Nailazim na oprečna mišljenja, neki kažu da su produžili vozačku bez lekarskog iako nose nočare jer im je prethodna izdata na period od 10god, drugi tvrde da mora... Sa Mup sajta: "Уз захтев треба приложити: возачку дозволу издату на старом обрасцу; уверење о здравственој способности за управљање моторним возилима и скуповима возила оне категорије за које се захтева издавање возачке дозволе које није старије од шест месеци (доказ треба приложити ако је ранија дозвола издата на период краћи од 10 година из здравствених разлога, односно ако захтев подноси лице које је старије од 65 година живота); важећу личну карту на увид; уплатница генерисана на порталу еУправе"
  9. Da li neko zna ovo, na sajtu mupa nisam razumeo da li treba ili ne treba... Istice mi vozacka, nosim naocare ali mi je prethodna izdata na 10god, imam 47 godina. Da li za produzenje vozacke moram da idem na lekarski pregled?
  10. Tebi je možda zbog toga toliko dobra potrošnja, ti ustvari dosta kilometara pređeš na benzin dok ti ne prebaci na metan. Meni troši oko 5.5 po gradu.
  11. A ne, meni kad je pun rezervoar prebaci bukvalno posle nekoliko sekundi, uvek tako. Jedino zeza kad dođe do rezerve, kad se upali narandžasta LED na pokazivaču, e onda neće pa onda hoće kad ugasim/upalim ponovo motor...
  12. To je dobra potrošnja. Jel ima neko problema da neki put neće da prebaci na metan iako ga ima? U jednom momentu pre deset dana nije hteo uopšte da prebaci na metan iako je rezervoar skroz pun pa sam menjao senzor pritiska metana i onda je krenuo da prebacuje ali kad dođe do neke rezerve pred kraj boce onda opet krene da zeza. Onda moram da ugasim/upalim motor par puta pa onda prebaci. U toku vožnje se normalno ponaša.
  13. I ja imam Punta 2 Natural Power 2010.god. Isto staje oko 9kg i prelazim istu kilometražu po gradu, 160-170km. Jedino kada sam letos išao na put prešao sam malo više na otvorenom, oko 190km ali sa klimom sve vreme.
  14. Ja sam isto imao problem sa tim dzekom na mom puntu. Mesec dana unazad me zaj....a i alarm i parking senzori koji se pale cim stisnem kocnisu ili dam migavac,,, Skinuo sam desnu plastiku sa sijalicama (ona dva velika srafa sto se skidaju iznutra mogu da zapocnu da se odvrcu gedorom 17, onda moze i rukom). Kad sam skinuo konektor naravno vidim da je kod crne zice cve nagorelo i crno, verovatno od kontakta koji nije bio dobar. Sve lepo osmirglam, oba konektora, i muski i zenski i malo nategnem malim srafcigerom kontakt kod crne zice, bio bas labav. Naprskam kontakt sprej i nema vise problema ni sa alarmom ni sa parking senzorima. Masa hoce da zeza tako.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...