Jump to content
FAS Goran

snebojsa

Members
  • Content Count

    449
  • Joined

  • Last visited

About snebojsa

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 8v Metan 2010.god.

Recent Profile Visitors

2451 profile views
  1. Biće na jednoj pumpi prema aerodromu, piše im već CNG na onoj tabli gde su cene, ja srećan stao da sipam kaže dečko što radi da još uvek nema ali će uskoro biti.
  2. Išao sad za praznike do Podgorice, tražim po netu gde imaju pumpe sa metanom kad ono nema nigde! Prosto nisam mogao da verujem, raspitivao sam se i kad sam stigao tamo i stvarno nema. Poslednja pumpa na tom pravcu je u Čačku. E tu sam se prijatno iznenadio, sipao sam pun u Čačku i sa jednim rezervoarom sam uspeo da pređem svih 300 km do Podgorice, prosto neverovatno. Znači 9.5kg 300km. Po gradu sa punim rezervoarom pređem oko 150 km a sada prvi put idem na neki duži put na otvorenom i nisam znao šta da očekujem, mislio sam da ću preći oko 200km međutim celih 300 to stvarno nisam mogao da verujem.
  3. Ja se na tvom mestu da radim dostavu ne bih uopšte razmišljao, zameni i uživaj u uštedi, naravno ako ti je auto generalno u dobrom stanju.
  4. Koliko onda izađe kod Stanišića cela procedura?
  5. U ovom servisu iz Čačka što sam ja zvao menjaju se sve boce i sve je po proceduri, košta 90.000 RSD (bez atesta) što je oko 770 EUR. Ako u Kolew-u uzimaju 700 EUR a posle ti vrate jednu staru bocu (potencijalno si u problemu) mislim da je bolje otići do Čačka i za cirka 800 EUR uraditi sve po ps-u. Da je veća razlika pa da se zezaš ovako mislim da se ne isplati za 100 EUR manje. A da li se generalno isplati to moraš sam da razmisliš. Ako iole voziš auto i planiraš da ga zadržiš još nekoliko godina mislim da se isplati. Ja sam računao na mom puntu sa mojom vožnjom uštedim godišnje oko 500 EUR na gorivu, znači za dve godine bih isplatio uloženo za boce i atest. Sad, ako planiram da ga prodam za godinu-dve onda ne bih to radio a ako planiram da ga vozim još četiri-pet najmanje onda što da ne.
  6. I ja sam skoro skidao konzolu i menjao sijalice, nisam imao problema prilikom vracanja. Skini sve i ponovo polako vrati, leci ce sve na svoje mesto.
  7. Ma ne, imam gedore sa torex nastavkom pa sam nekako uspeo da ih uvucem i zavrnem sraf. Minut posla.
  8. Citam temu i kanim se da skinem mehanizam i namestim sve kako je opisano. Neko je napisao da mu se samo razlabavio sraf kojim se mehanizam drzi za vrata/sasiju (neki od torex-a). Ma reko nije sigurno to kod mene. Odem, pogledam, kad ono jedan staf samo sto ne ispadne na strani vrata. Zasrafim i nema vise krckanja koje me je izludjivalo mesecima. Halaaa. Znam da je stara tema ali samo da javim da sam i ja resio problem.
  9. Slažem da s Ostojom, uloženo za nove boce i atest se može isplatiti već posle godinu-dve, posle cepaš sa uštedom. I meni se to dešavalo par puta, toliko je loše radio na metan da je i u toku vožnje trokirao i jedva išao. Prebacim na benzin i sve super, vratim na metan, užas. Nikad nisam našao uzrok problema, možda loše gorivo trenutno, uglavnom posle dan-dva prestane i posle bude sve ok.
  10. Dobro, znači skidanje boca i atest koji je 12.000din i nova saobraćajna.
  11. Koliko ja kontam, nema tu prebacivanja na benzin jer je auto već na benzin, samo izbacivanje metana?
  12. Pa to, tako sam i ja razmišljao. Super da si rešio.
  13. Ne, 85e u tom servisu, nisam nigde našao jeftinije a da je u Beogradu.
  14. Ja sam to uradio prošle godine, isto sam toliko platio.
  15. Imaš servis odmah pored pumpe Kryogas na Bogosloviji, mislim da je Dragoslava Srejovića adresa.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...