Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/21 in all areas

  1. 9 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    @Milutinac neprimetna razlika
  2. 9 points
    Ivan

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Ide, najpoznatija konverzija na forumu :
  3. 7 points
    Axic

    Funny photos

  4. 6 points
    Evo ja natenane kupujem. Felge 3 godine, gume za iste 9 meseci, a auto sam porucio i stigao je, ali ga preuzimam kroz nekih 5-7 godina . Doduse, neko drugi ga vozi u medjuvremenu, ali otom potom, prepoznace se, ali vredi cekati kada je custom-configuration uradjen
  5. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 4 points
    totti

    Vazduhoplovstvo

    https://vm.tiktok.com/ZM8r6ftdQ/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  8. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  9. 4 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Evo jedne na brzinu, bice uskoro fotosesn
  10. 4 points
    Ove godine nisam isao na more, nego sam ovako u jesen malo proputovao po okolini. Lep i sadrzajan odmor Preko Madjarske u Sloveniju, pa po Sloveniji tri dana vozikanja uzduz i popreko, sve iz Ljubljane, i onda u Hrvatsku jos dva dana, Rijeka, Opatija i pravac kuci preko Osijeka u Suboticu Kazu neki nema razlike u gorivu. Moja iskustva ipak kazu skoro litar razlike u potrosnji. 7.5 sam video dva puta u zivotu: kad sam kupio auto i kad sam isao na more u Rovinj sa Crodux premium gorivom. A osim toga sam sa ovim autom putovao samo po Srbiji i Bosni i tu nisam imao te potrosnje. Nisam se trudio da spustim potrosnju, vozio sam uvek u skladu sa uslovima. U tom proseku je i nekoliko stajanja po par desetina minuta, usled radova na putu i guzvi u Rijeci. Imao sam zanimljiv “peh”. Noc pre puta montiram zimski set, jer je postojala mogucnost da idemo na planinu, a znam da u oktobru moze da se desi sneg u takvim predelima. A i malo zbog udobnosti. Zimulje su svake godine rotirane po felni i balansirane na hunterki i nisu tresle pre skidanja. Krenemo mi, tek sto sam izasao iz grada, treska volan. Ja poludeo. Al razmisljam, mozda sam greskom stavio zadnje napred. Kako sam po Madjarskoj isao po magistralama, nije mi to tako smetalo, al u prvom selu u kojem sam ugledao gumi szervisz, smotam ja, uletim onako ko indijanac i trazim da mi zarotiraju prednje/zadnje. I sad pita me lik zasto. Ja jedva nesto natucam madjarski, a on slicno tolko engleski. I sad tut mut, oce on da balansira sve 4. A vidim da nema hunterku. Vec mi u glavi kako mi izbija 20e iz dzepa, a ja nastavljam sa treskavim volanom. Al ajd, nek ide zivot. Izbalansira on sve 4, lepo ocisti glavcine, namaze nekom mascu, veoma sve lepo pedantno. Ja da platim, kaze on prvo proba. Isterao ga napolje, raspalio do 160, ono nista ne trese. I taman posle tog mesta (Siofok), krecem na autoput, sa mirnim volanom Imao sam srece bas, a od sad gume balansiram u Madjarskoj
  11. 3 points
    Evo jedna sa Bohinjskog jezera
  12. 3 points
    dekirs

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Lepse izgleda na prvoj slici
  13. 3 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    U tom rangu cena bih najpre gledao Kleber Krisalp HP3, koja je prosle godine bukvalno oduvala cak i neku premium konkurenciju u tim manjim dimenzijama. Ili blizanac BF Goodrich g-Force Winter 2, koja je takodje odlicna na testovima ove godine (za taj cenovni rang). Ili mozda nesto skuplja Hankook Winter i-cept RS2. Od pneumatika koje @Tomash navodi, upravo u dimenziji 195/65/15, iznenadjujuce je da se Nokian (kao dobar "zimski" brand) sa WR Snowproof i nije bas najbolje pokazao u poredjenju sa konkurencijom. Licno brandove kojih nema ni na kakvim testovima (ili ne dodju bar do pred kraj istih) nikada nisam uzimao u razmatranje, upravo iz loseg licnog iskustva sa pojedinima ranije. Evo kompletnih 2021. ADAC rezultata za zimske gume u dimenziji 195/65/15, a zatim ispod i u dimenziji 225/50/17. Dunlopi sa svojim modelima na 1. mestu na oba testa. Pomenuta Krisalp HP3 je i i ove godine i u 225/50/17 dimenziji u samom vrhu, sa ubedljivo najboljim odnosom ulozeno/dobijeno. Rame uz rame sa Top 3 premium modela (Dunlop Winter Sport 5, Michelin Alpin 6 i GY UltraGrip Performance+), za trunku losiji rezultat od njih na mokrom. S obzirom na cenu, korektno se pokazala i Sava Eskimo HP2. ADAC 2021, zimske gume, 195/65/15: ADAC 2021, zimske gume, 225/50/17:
  14. 3 points
    Od svih navedenih, Fulda KM3 se najduže proizvodi. Smatram da je najbolja od svih navedenih. Nema je više na testovima, jer je dugo u proizvodnji (preko 10 godina). Inače, planiram je za novi auto.
  15. 3 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  16. 3 points
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Ovih dana je X-ara grmela Avalom gore-dole... glumila je trening auto nekolicini takmičara Zimske gume drže dobro a gorivo nestaje kao da dezinfikujemo stazu
  17. 3 points
    PremieRacing

    Avala - 10.2021.

    Bilo je baš top... Subota šmrljavo i vlažno, hladno i magla, ali na održanim treninzima nije bilo većih niti kvarova niti slupavanja. Stari as, Vitomir Susi Cvetić je sa rentiranom Saxo kantom postavio najbrže vreme na prvom treningu (po mokroj stazi) Drugi trening znatno drugačiji, razišla se magla, malo se prosušilo, malo porasla temperatura i svi su se znatno ubrzali te je Ivan Ćima Mandić zasijao u novom Clio Cup autu i bio brži od gosta iz Poljske u wrc i20, i od Miška Subotića u njegovom čudu od 206 sa dva motora iz motocikla i 600kg ukupne mase. Susi nije vozio nego je pravio roštilj u boksu Dobro druženje, dobra klopa i prođoše treninzi... Došlo je vreme za noćna takmičenja i ribolovačke priče... Nedelja je počela mnogo lepše, dan za poželeti. Sunce, suva staza, čistilica prošla gore-dole i onako nov asfalt je doveden u stanje perfekcije za prvu vožnju. Malo kašnjenja, malo na vreme, i uz par blažih havarija i par kvarova se završio prvi prolaz. Susiju je rentirani auto otkazao u prvih par stotina metara, Vidaković je slupao najlepšeg Yugića, a negotinac je prosuo menjač i ulje iz istog u predstartu Drugi prolaz se dosta čekao, neću da kažem kasnio zato što nismo ni znali raspored, ali je krenuo 'na vreme' tj. po danu i suncu. Svi su opet bili brži, u nekoliko klasa se odlučivalo o šampionu za ovu godinu pa su neki bili baš napeti i vozili na žilet... Tamo gde se i znao šamion klase, bilo je bitno napraviti što bolji plasman zbog plasmana klubova. Direktori su baš bili u stresu... Kad' se i poslednji takmičar popeo uz Avalu, svi su mogli da odahnu. Opet je prošlo bez većih havarija iako je bilo par slupavanja, i par kvarova. Mišku Subotiću se pokvario neki od dva motora te nije završio drugu vožnju iako je posle trke došao do boksa bez očiglednih problema, mali Zeka izleteo posle cilja, par Saxo-a nije ni startovalo ni završilo tako da je to model auta koji je najviše podbacio Sve u svemu bilo je 6-7 DNS i DNF. Posle trke je trebalo kombijem i šlep prikolicom dva trkačka auta vratiti u garaže u različite delove grada i vratiti se po treći put podno Avale kako bi natovarili treći auto...sve je bilo gotovo kasno, kasno uveče te zato nisam stigao na FLCS okupljanje. Žao mi je i hvala za poziv/podsetnik Sad malo slika...:
  18. 3 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Ne bi se setio admir da nekad uzme krpu u ruke
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    Oprosticu ti zbog godina
  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    Sledi rekapitulacija na kraju balade... Dakle, ranije sam već pisao da sam bio u ovlašćenom servisu i da su odradili ažuriranje svih softvera osim Uconnect-a (ažurirani su body computer, motorni računar i instrument tabla). Ipak, to nije promenilo situaciju - cornerring lights setovanja i dalje su se vraćala na ON nakon gašenja motora. Ponovio sam posetu servisu sa idejom koju je @Ivan pomenuo: da kroz podešavanja BodyCompa ("Fog lights") pokušaju promenu. Nažalost, bez uspeha iako se čovek prilično potrudio. U pitanju je ovlašćeni servis i nisam mu stajao nad glavom sve vreme, pa ne mogu tačno da navedem šta je sve pokušavao, ali sam video da se petlja sa tim nekoliko sati. Na kraju je konstatovao da iako se Cornerring light ne ponaša kako treba, trenutno nema dostupnu noviju verziju softvera. Nepostojanje novijeg softvera je u skladu sa činjenicom da je prilikom ažuriranja svih ostalih softvera zvanična info "u sistemu" bila da da nema novije verzije multimedija sw. Ipak, čovek se potrudio i poslao upit "fabrici" sa opisom problema. Očekivao sam da će povratna info biti da nema novijeg sw i to je to - meni je čak i tako OK, jer znam da sam pokušao šta je bilo moguće. Ipak, nakon 10ak dana me je servis obavestio da su dobili novu verziju softvera i da mogu da dođem na ažuriranje, što sam i uradio. Verzija je promenjena sa v23.00.50.50 na v23.00.81.00, nakon čega se Cornerring lights ponašaju očekivano i ostaju isključeni kada ih isključim :-) To bi bilo to, case closed. Nismo nešto pametniji, ali na osnovu svega deluje da bez obzira što se ovo podešavanje ne čuva na multimediji, njen softver ipak može da unese problem. Preko Uconnecta se vrši ova specifična promena, ali se pritom ili nije čuvala gde treba ili se prilikom isključivanja greškom vraćala na default. P.S. I dalje ne znam kako da na mom Uconnect sam proverim verziju softvera. Verzije koje sam naveo su očitane softverski i ne znam kako bih ih očitao kao običan korisnik bez dijagnostike.
  23. 2 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Prelepo Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 2 points
    Ivan

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Bas sinoc gledam na skupu - te felne bolje deluju skinute, u gepeku, nego kada su na autu . Kao du*e i glava.
  25. 2 points
    Nisam znao da ti se toliko svideo 500L, dogovoreno, cuvam ga za tebe.
  26. 2 points
    vagenovac

    Croma 2006,aka Gospodja

    Ako ti je ispravan DPF onda kupi nov EGR, da ga ne bi zeznuo.
  27. 2 points
    alfini0507

    Croma 2006,aka Gospodja

    Na kraju ce skinuti i EGR i DPF... [emoji23] PS... Kako bre curi iz menjaca sa sipanih 2L ulja? Osim ako nije skinut šraf za kontrolu nivoa pa tu izlazi... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  28. 2 points
    vagenovac

    Hir - 4.8

    Zapala croma izmedju krampona na gumama Xare, zato je i bivsa
  29. 2 points
    Vule

    F1: Turska 2021

    Evo šta se dešava
  30. 2 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Zimske Miselinke 235/40/19, malo udobnija guma u odnosu na standardnu dimenziju
  31. 2 points
    Obzirom da su zimske, preboleo bi sto su viseg profila, prvenstveno zbog snega (posebno ako ides negde juznije ili na skijanje) i malo bolje udobnosti. Dodao bih na to i drndanje oko prodaje jednih i doplate i kupovine drugih (ono doplata bode oci isto) ...pa jos ako lose balansira i trese volan Nije mnogo balonkasto ali zbog navedenog bih ti savetovao da ih zadrzis. Ali ako ti ovo 'balonkasto' bode oci, a ti se onda cimaj, sta da ti kazem Preziveces, ionako je zimi sve zivo prljavo, pa niko nece ni toliko da gleda balone vec koliko ti je auto 'usran' od blata i soli
  32. 2 points
    Jel ima slobodan isti takav u salonu? Sadašnja situacija tvom kolegi ide na ruku jer se novi automobili čekaju duuuugo, pa ona uobičajena nepisana pravila koliko vredi nov auto čim izađe iz salona trenutno padaju u vodu...padaju jer nema isti takav 500L u salonu koji čeka kupca. Drugim rečima, on ima bolju poziciju od salona jer kupac isti takav 500L mora da čeka i čeka...a, ovde ga ima odmah. Na njegovom mestu (ako mu već taj auto ne treba), prvo bih ga ponudio (još dok ga i ne uzme iz salona) dileru da ga oni kupe. Znajući kolika je inače zarada dilera na 500L-u, mogli bi baš da mu naprave cenu. To onda tebi pogoršava poziciju jer moraš ponuditi više para...
  33. 2 points
    dach@

    Funny photos

  34. 2 points
    Axic

    Funny photos

  35. 2 points
    Montiraj kuku i vozi Hunter sa sobom
  36. 1 point
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    3 godine od kad sam je prvi put video na nasim ulicama i zacrtao sebi da cu je jednog dana kupiti, nisam ni slutio da ce se to tako brzo desiti. Kupljena pre 2 nedelje preko licitacije u Holandiji i tek je danas stigla kod nas (dok se zavrsila sva papirologija, transport itd..) pa sam naravno odmah pozvao Nesu Admira da obidjemo masinu Kada sam planirao kupovinu, bitno mi je bilo da pozadi pise Giulia, ostalo je nebitno (e bas to mi se malo obilo o glavu ) nema panoramu, led farove, lepe felne, zatamnjena stakla ali ima elektrosklopive retrovizore (+10ks ). Od opreme bih izdvojio line assist, tempomat (postoji mogucnost da se aktivira adaptivni), tpms, parking senzore itd itd.. Motor 2.2 ustrojen za holandsko trziste pa ima 136ks, naravno mora neki remap(200+) da padne da bi se opravdala kubikaza Sad se ceka carina, pa registracija i onda prva voznja, mozda bude spremna za sledeci skup.. A bice i boljih slika kada se opere i sredi Naravno u planu su prvo felne jer je ove stvarno tesko gledati
  37. 1 point
    Ivan

    F1: Kalendar trka

    Potvrđen kalendar za 2022. Formula 1 je danas i zvanično potvrdila kalendar za sledeću sezonu. Kao što je i ranije nagovešteno, ponovo ćemo krenuti noćnom trkom iz Bahreina i to 20. marta, dok će se sezona još jednom završiti u Abu Dabiju, ali već 20. novembra. VN Singapura, Australije, Japana i Kanade su ponovo uvrštene na kalendar, nakon što su bile otkazivane dve odine zaredom. VN Kine se i definitivno neće voziti treću godinu zaredom, a očekivano je menja VN „Emilija Romanja“. U maju ćemo gledati debi VN Majamija, druge trke na tlu SAD, a za VN Monaka je potvrđeno da će se slobodni treninzi umesto četvrtkom od sada voziti standardno petkom. Predsezonska testiranja kreću petodnevnim testom u Barseloni od 21. do 25. februara, nakon čega sledi put u Bahrein i trodnevni test od 10. o 12. marta. Plan je da se u 2022. vozi i šest sprint trka, ali još uvek nije odlučeno gde ćemo ih gledati. Preuzeto sa: pole-position.rs
  38. 1 point
    https://www.facebook.com/STIV-DESIGN-214630235223636/
  39. 1 point
    Imaš na bjbikers forumu teme i slike radova ljudi koji presvlače sedišta i prave po želji mala umetnička dela za sedalni deo [emoji16]Može ti to uraditi i svaki tapacirer ako ima odgovarajući materijal. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/126488-modifikacija-i-presvlacenje-moto-sedista/&share_tid=126488&share_fid=12215&share_type=t&link_source=app
  40. 1 point
    Bogami, bilo danas dvostruko čašćavanje by @Dzimbo i @ISV_01 Hvala momci
  41. 1 point
    Loon123

    Funny photos

  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  44. 1 point
    Axic

    Funny photos

  45. 1 point
    Reci deviojci da na vlažnom kolovozu bude jaaako oprezna, ali ako bude puno snega za to su odlične.
  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

    Sudija pita optuzenu prostitutku na sudu: - Ime? - Dragana. - Godine? - 26. - Adresa? - Daj bre Milenko, ne pravi se sada lud Sudija pita optuzenu prostitutku na sudu: - Ime? - Dragana. - Godine? - 26. - Adresa? - Daj bre Milenko, ne pravi se sada lud 17 58 989 Sudija pita optuzenu prostitutku na sudu: - Ime? - Dragana. - Godine? - 26. - Adresa? - Daj bre Milenko, ne pravi se sada lud 17 58 989
  48. 1 point
    stefankmn

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Znaš kakvog si golfa mogao da uzmeš....
  49. 1 point
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Za ovako ozbiljan auto bice potrebno i para i znanja i ukusa najvise za lepo sredjivanje @Ivan sad si me malo rastuzio kad si spomenuo Stila, juce je prodat za skromnih 700e (ruku na srce videli ste u kakvom je stanju bio ) ali ostace upamcen kao najlepsi karavan u Beogradu A te pare se vec spremaju za novi set 19ica pa bi trebalo ovako to da legne:
  50. 1 point
    Dale

    Sedišta za decu

    Ovo ti je bilo pogresno. Donji deo pojasa treba da krene preko nogu deteta prema kopcanju, a ne iza ledja. Pogledaj skicu. Crveno je kako treba, sa smerom, Isprekidano crveno ide iza ledja i ispod plasticne "gajke"-vodjice. Narandzastom am precrtao jer tako ne treba. Cak i kada uradis kako treba, cesto pojas ne moze da se prebaci preko "krova" sedista jer nema duzinu nego moras da otkacis kopcu na tretutak dok kosi deo pojase ne prebacis preko krova do iza ledja pa onda zategnes i zakopcas. Kada uvezbas, onda ces da ispratis pravilnu putanju pojasa u startu i onda samo ukopcas na kraju.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...