Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/21 in all areas

  1. 8 points
    Axic

    Funny photos

  2. 7 points
    neshtry

    Funny photos

  3. 6 points
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Stigle tablice, evo par komada poslednjih sa ovim felnama btw. Stize i eibach pro kit
  4. 5 points
    neshtry

    Funny photos

    Malko o bazenima…
  5. 5 points
    Loon123

    Funny photos

  6. 5 points
    Meni je stepvej tačno po meri ali ovaj mi je preeeleep iako polovnjak… https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18351053/fiat-tipo-16jtd-eco-business?ref=search-normal&position_ref=2
  7. 4 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  8. 4 points
    srdjos

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Sa obzirom na trenutnu situaciju na trzistu, pre ce biti detelina sa 5 listova.
  9. 4 points
    ortakov

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja sam to dobio, 5 godina ili 200 000 km, pa šta pre istekne. Nisam nešto posebno obraćao pažnju, a ako me dobro sećanje služi, na koroziju je 8 godina, ali to važi samo ako izbije iznutra. Ali, generalno, da mu nešto nije kako treba, to će odmah da se pokaže. On i nije pravljen da traje duže od tih 8 godina, sve preko toga je "ćar". Meni će taman tada sin da napuni 18, pa nek se igra grebe komšijska kola (posebno da obrati pažnju na narandžaste automobile, umeju da budu nezgodni ) Da me ne shvatite pogrešno, vozio sam yuga do pre par godina, ali sam i tada, kao i sada, bio realan. Svi novi automobili se prave kao i mobilni telefoni, čim izađe novi softwere, moraš da menjaš i hardwere
  10. 4 points
    Axic

    Funny photos

  11. 3 points
    Dzimbo

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Naravno, svako treba da kroji po svom iskustvu i zeljama, ja sam totalna suportnost od tebe, vise nikada ne bih vozio auto na TNG, sto manje administracije/servisa to bolje. Benzinjaru bih uzeo samo kao nov auto mada ce mi to bas biti last resort. Za moje potrebe (slicne kao sto je kolega @ISV_01 napisao) je dizel polovnjak jedina opcija. Nov je preskup realno..
  12. 3 points
    shuxx

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Imaš njega, a imaš i ostale, megane je 12K, minus cenkanje, daj bože da je 11K, a za te pare vredi, samo sam na brzaka pogledao PA, slab sam sa cenama u tom cenovnom rangu, dal vredi toliko ili ne. Moj lični izbor bi uvek bio benzinac, karavan + TNG, i vožnja koja ne može biti povoljnija. Oko TNGa se razumem, i moj tempo vožnje, dužine puteva, potpuno TNG završava. E sad, ko šta voli, to neka i kupi @bane1321 svojevremeno sam bio par puta na NAVAKU, znam da uzimaju samo Toyote, i da ih menjaju na par godina, ali nikada nisam primetio neku akciju prodaje tih vozila. Imaju malu kilometražu, par godina stara, ali malo izmaltretirana onim testovima... uz dobru cenu, mogla bi lepo da služe
  13. 2 points
    Ivan

    F1: Austrija 2021

    Prolete ovih par dana. Ista staza, ista najava, samo da izmenim podatke o vremenima treninga, kvalifikacija i trke... Pa da se bacimo na komentarisanje . Zvanično ime: Formula 1 BWT Grosser Preis Von Österreich 2021 Lokacija: Red Bull Ring, Špilberg, Austrija Datum: 02.-04. jul 2021. Petak 02.07.2021. Prvi trening: 11:30h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.00h Subota 03.07.2021. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 04.07.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 71 Dužina staze: 4.318 km Dužina trke: 306.452 km Österreichring je Austrijska staza koja je bila domacin F1 18 uzastopnih godina od 1970. do 1987. Staza je skraćena 1997. godine, a naziv je promenila u A1 ring i ugostila je ponovo F1 od 1997. do 2003. godine. Staza se nalazi u Spielbergu , Styria, ali je za staru stazu Österreichring lokacija često bila Zeltweg jer je veći grad i poznatiji od Spielberga. Medjutim staza nikada nije menjala svoju lokaciju, samo je modifikovana. Staza je poznata kao veoma brza, pa su tako automobili koji imaju 5 brzina kroz sve krivine prolazili u 3 brzini ili većoj, dok su automobili koji imaju 6 stepeni prenosa te krivine savladavali u ne nižoj brzini od 4. Mnogi su smatrali ovu stazu jako opasnom pogotovo “Boschkurve” krivinu. 180* desnu krivinu koja skoro da nije imala mesta za izletanje. Neke od krivina su bile samo običan put pa je u tim krivinama bila jako mala zaštita ili gotovo nikakva. Na stazi je verovatnmo najviše udesa vidjeno na samom startu trke, jer širina staze na tom delu bila je svega 9 metara, pa je bolidima koji su široki oko 1.8 m bilo teško da preteknu nekog ispred sebe, a da pri tom ne bude rizično. “Profesor” Alain Prost je često govorio da bi sve staze mogle biti promenjene, ali da A1 ring treba da ostane isti, mada nekoliko proširenja na stazi i izletne površine ne bi škodile. 1987. godine tokom Austrijskog GP-ja vidjeno je nekoliko restarta, što je navelo čelnike da razmisle o sigurnosti staze. Rezultat toga bilo je povlačenje iz kalendara F1 do 1997. kada je staza preuredjena i skraćena. Staza je skraćena sa 5.942 m na 4.326 m, a umesto brzih krivina sada su tu postavljene sporije krivine kako bi se dobile mogućnosti preticanja. Postoje 3 duga pravca kao i krivudavi sektor koji zahteva dobar set-up bolida. Nakon 2003. A1 Ring nije bio u kalendaru Fromule 1 punih deset godina. Ipak, zahvaljujući Red Bullu koji je kupio stazu 2013. VN Austrije se vratila na kalendar. Ime staze je ponovo promenjeno i ona sada nosi naziv Red Bull Ring. Većih izmena na samoj stazi nije bilo tako da ona i dalje ostavlja jako dobar utisak na sve vozače. Brza staza i pomalo opasna mamila je vozače da svaku krivinu prodju što brže i što bolje, a prema rečima starijih vozača staza koja je izvlačila najbolje iz bolida, ali i iz vozača. Staza je karakteristicna po tome sto ima tri DRS zone jednu za drugom, a vozi se desni krug:
  14. 2 points
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Da, ali, skoro isti popust kao za tu testnu Toyotu daju Ti i na potpuno novu Toyotu, što ekonomski može da učini manje atraktivnom kupovinu testnog vozila nego se to na prvi pogled čini. Evo ti samo jedna od ponuda dilera Toyote iz 2019. za Corollu TS "U prilogu mail-a: Ponuda sa specifikacijom opreme COROLLA TS 1.2T M/T6 SPORT CENA VOZILA SA CARINOM i PDVom: 24.500 eur POPUST: - 3.000 eur CENA VOZILA SA CARINOM,PDVom I POPUSTOM: 21.500 eur DOPLATA ZA PANORAMA KROV SA OTVARANJEM: + 1.100 eur ( dostupan samo sa HUD paketom) HUD PAKET: + 350 eur CENA VOZILA COROLLA TS 1.2T M/T6 SPORT SKAYWIEV HUD: 22.950 eur Doplata za metalik boju: 500 eur Doplata za bisernu boju: 750 eur Doplata za navigaciju 1.050 eur Cena prednjih i zadnjih parking senzora: 650 eur ROK ISPORUKE: U zavisnosti od momenta poručivanja vozila i boje, isporuka oko 90 dana
  15. 2 points
    shuxx

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    ima par polovnjaka, 2015-2019godište, benzinci karavani na oglasima, PA, dva megana, i30, Leon, sa 14000-50000km, svakako bi polovnjaka par godina starog gledao,
  16. 2 points
    Ma kad vidim one kineske aka Brilinace BS6 ili Suzuki Maruti S-presso (za indiju) koji koštaju jedva nešto iznad 4-6000e, a zgužvaju se kao pakla cigara ako neko malo jače kine pored njih, radije ne bih voleo toliko baš da uštede...
  17. 2 points
    Dzimbo

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Price kako odlicno ocuvani i bez problema (limarija ili sta vec) automobili na zapadu su dzabe je plasirana samo od ljudi koji se bave preprodajom istih, nema nista dzabe.. kao sto i sam kazes, udjes na neki strani sajt i vidis koliko kosta dobar primerak sa malom kilometrazom..
  18. 2 points
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Pre ćeš da ubodeš detelinu sa četiri lista nego da kod nas nadješ mladog polovnjaka i sa malo kilometara, a da je sve to to po „razumnoj ceni“. Bar ja tako mislim. Ljudi takva kola nude po sumanutim cenama. Jedan moj drugar već maltene godinu dana prodaje kola iz 2018 sa oko 60 kkm, za jedva 20% manje pare od onoga što je bila redovna cena takvog novog vozila (zanemarujući pri tome da niko ta kola nije kupio po redovnoj ceni, već sa lepim popustom). Ja mu često kažem da skloni taj oglas i da od sebe ne pravi budalu, a on meni da ja ne treba da brinem i da će neko već da naleti. A baš zbog tih popusta pri kupovini novih kola, mislim da je realno neisplativo od dilera kupovati i njihova testna vozila, jer ta kola često nude po cenama koja su maltene jednaka ceni novih kola sa uobičajenim popustom.
  19. 2 points
    PremieRacing

    BMW e39 530d (No2)

    BG - Javna Nabavka Da se zna šta je omogućilo ovu pokretninu
  20. 2 points
    dach@

    Funny photos

  21. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  22. 2 points
    Axic

    Funny photos

  23. 2 points
    Ajde da pokušam iz mog ugla da objasnim šta je meni prevagnulo.da uzmem Cross a ne Stepway. Tipo mi se svideo čim sam ga video. Sama linija I dizajn me je privukao. Al ajd da pogledam I tu daciu, reno je reno. I nisam.je puno ni gledao, iskreno. Manji gepek, I manje mesta u kabini, moje neko mišljenje. Spolja I nekako, unutra, pokušaj neki renoa da napravi nešto al neuspelo. Mogao bih sad da opisujem detalje al to bi trajalo, pa ću staviti ispod slike sa neta u najjačoj opremi. Samo volan I menjač, Sam izgled I osećaj pod rukom su u fiatu tri koplja iznad, da ne spominjem raspored dugmića u daciji. Detalji u tipu kao piano plastika I dugmići u tom stilu, niklovane lajsnice oko ventilacije, lepo uklopljena instrument tabla I tablet u lepo dizajniran kokpit za razliku od dačije gde je sve nekako pod nekim uglovima I ravno. Jednostavno, enterijer u Fiatu deluje masivnije I kvalitetnije. Motori iste zapremine u Crossu je jači I veći obrtni moment. I na.kraju servisna mreža I pristupačne cene servisa, kao I fiat care I mnoge druge sitnice koje znače su prevagnule ka Fiatu! Naravno da ima sitnica koje su mogle biti bolje odrađene u Crossu, ali yoga ima svuda. Moja topla.preporuka, ko se dvoumi, neka sedne u oba. Jedino na šta svi drkaju je to što dačija dolazi sa fabričkim plinom I to je to. Ok, poštujem, al da troši I 3l plina na 100km, ja ne mogu da je svarim. Da odgovorim I na kvalitet enterijera kod fiata. Vrlo se razlikuje od vrste opreme, pa tako u osnovnom paketu sve je tvrda plastika koja zveči a kod mene te plastike ima na par mesta u kabini, na vratima gde je mesto za odlaganje I na konzoli gde je menjač pa sa strane. Voleo bih da čujem mišljenje još nekiga ko je sedeo I probao dačiju.
  24. 2 points
    Ivan

    Udobnost automobila

    Da nije Baccara ? Secam se da mi se Safrane (pogotovo enterijer), uz Citroen XM neverovatno svidjao u doba kada se pojavio. Sam kraj 80-ih, pocetak 90-ih i zacetak one nesrece kod nas.
  25. 2 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  26. 1 point
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Legenda kaze da je objektiv kamere jednom prilikom ipak uspeo da uhvati italijansku Stealth tehnologiju, na jednom od FLCS skupova u vrletima Kosutnjaka . Neka hvala, dovoljno mi je bilo jedno predstavljanje Stila. Kakve sve anegdote mogu da ispricam za sve ove godine foruma - daleko mi je lakse ovako u Incognito modu. A pojedini moji alamani odavde, koji "dolaze" na forumska druzenja (btw pozvani po 100 puta) - jaki su najvise upravo u najavama dolazaka . Neki ce se sami prepoznati.
  27. 1 point
    U kakvom je stanju turbo, da nisi slucajno kacio na dijagnostiku da ispratis parametre? To generalno na benzincima zna da bude slaba tacka.
  28. 1 point
    Zapostavio malo temu, ali auto svakako nisam...
  29. 1 point
    Now you do Ovim se i ja vodim. Licno sa dobro rasterecenom 5b, 6tak mi ne bi ni trebao. Zbog 10tak puta godisnje APa, dosta mi je i 110/5b u Bravu i imam optimalnu brzinu i razumnu potrosnju. Videcemo bas. Video upravo ispred zgrade novi Tipo HB verovatno ovaj sa akcije (Life+paket), mnooogo mi se svideo imao je 6b i iskreno mislim da je 1.4 16v ispod haube (bio parkiran). Vizuelno sam ga uporedio sa Bravom, definitivno taj duzi zadnji deo krova i ravniji gepek sigurno utice malo na zapreminu iako ovako ne bi rekao da ima neke bitnije razlike.
  30. 1 point
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Pazi, uslovi na tržištu se stalno menjaju, kao i način kako koji brend iskazuje cene ili popusti koje neki brend uobičajeno (pa i maksimalno) odobrava. Neki to menjaju i po par puta godišnje (da izludiš ako pokušaš da pratiš), a neki redje. Tako da prodajni uslovi iz 2019. (pa i popusti na corollu iz te godine ) verovatno veze nemaju sa onim iz tvog vremena, pri čemu vidim da si ti i prethodno dobro istražio mekoću cena salonskih/novih vozila, tako da si i mogao realno da proceniš koliko ima smisla ta cena za testnu koji si na kraju i uzeo. Ja znam da dok sam kod par dilera paralelno „jurio“ novu karavan corollu 1,2T tokom 2019. ( i video da su neki spremni da daju popust i od 4.000 na tadašnji Sport paket), da mi je bilo nekako smešno da su u isto vreme na dilerskim oglasima visile i testne corolle oglašene sa maltene sličnim popustima kao za potpuno nova kola. I mislih se često: „Pa, ovi su kvarni kao šupalj zub“. Ali, npr. već u jesen 2019. su izašle cene za corolle MY 2020 (sa nekim sitnim unapredjenjima opreme) i cene za njih kao da su totalno odlepile
  31. 1 point
    Elektrika i softver kostaju puno + poskupljenje svega sto je input za proizvodnju automobila (metali, farbe, zice, cipovi, itd) + sve rigoroznija ekologija
  32. 1 point
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Više sam mialio na scenario gde evropa kreće da se rešava dizelaša a to će uglavnom završiti kod nas I u komšiluku, pa će biti ogromna ponuda a kapiram onda I cene idu dole, a sa druge strane, već sad u neke gradove ne može sa dizelom ili može uz određenu taksu. Kapiram da će sve to biti još rigoroznije. Što se tiče TNG I CNGa, nema tu mnogo filozofije, isplativo svakako za ljude koji prelaze mesečno više od 1500km. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  33. 1 point
    ISV_01

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Eh sad....nekog našeg porodičnog iskustva imamo sa starijom generacijom ne-sekvent plina ugrađen na karburatorski model auta pa je sve bilo tu i tamo ok, ali bilo je pipljivo zbog štelovanja. Ono što sam naveo kao jedan od kriterijuma je mesečna daljina od-do posla koju bih prelazio (uzeta kao neki ugrubo prosek) od 2200 km tj oko 85 km dnevno, te mislim da je tu TNG/Metan isplativiji u odnosu na dizel, posebno ako gledamo auto star 2-3g, posebno što je dizel skuplji kao auto bilo nov ili polovan ali sa ovom starošću. Tu je jedino drndanje oko atesta-reatesta, servisa plina i zamene komponenti (koja mislim kod fabrički ugrađenog je dal na 10g...ne znam, nisam siguran). Ne kažem da dizel npr 1.6 120 nije optimalan izbor i zbog 6b i iole ok potrošnje na otvorenom, ali za razliku u ceni (posebno novog auta) bih se slatko navozao uz oređene ustupke preko kojih bih mogao preći. I ono što me u potpunosti odbija kod već pomenutog Logana je nepostojanje 5-tih vrata koja su u mom slučaju - must have. Ja sve nešto gledam da u ovom slučaju je "mirniji san da na novom autu ne bi trebalo ništa da rikne" mislim riknuće ako sam baksuz
  34. 1 point
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    U skaldu sa trenutnim svetskim trendovima I rigoroznim tehničkim pregledima u skorijoj budućnosti benzinaca će biti sve više na ulicama, to je neminovno. Mene zanima šta će se desiti kroz već 5 godina sa cenama polovnih dizelaša kod nas.
  35. 1 point
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Auto koji je za 3-4-5 godina prešao do 60000km, kupljen u Srbiji sa komplet servisnom istorijom , što bi većina želela, ne može da košta kao neki uvežen sa "kao" istom kilometražom istog godišta I sumnjivom istorijom koju je teško proveriti. Za takav uvežen treba da se ode preko, proveri istorija, a cene nisu ni malo naivne za mlade polovnjake sa malom kilometražom. Pogledajte cene Tipa 2017g na mobile.de ili 500l sa malim kilometražama Kao što napisah, tipo 1.6mjt sa pravih 167000km je ovde na iglasima bio sa duplo manjom kilometražom. Znam samo koliko su se namučili neki iz moje familije a bogami I prijatelji da od preko dovezu dobar polovnjak I koliko su sve platili. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  36. 1 point
    mudri

    Grande Punto 1.3 75KS

    Danas registovana masina. 19600din cena u Arandjelovcu. Posle godinu dana voznje mogu reci da sam bas zadovoljan sa GP. Od ulaganja za tih godinu dana osim akumulatora i novih zimskih guma imao sam zamenu desne polusovine. Prosecna potrosnja je sa ovim motorom oko 5l. Sledece u planu je farbanje prednjeg grila u crno.
  37. 1 point
    PremieRacing

    Coupe 20 VT Plus

    Srećan rođendan domaćine..!!!
  38. 1 point
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Na pivo ste uvek dobrodosli i smatrajte se pozvanim! Za te felne ce vidimo. Ako se, ne daj Boze, zarakijamo idemo na osamnajes... @ISV_01 Ma pusti bre neka zeza, imam utisak da onaj nevidjeni nije vidjen ni na skupu! Ocekivao sam da u SU bude ona fora "Ajde da ga merimo" al' jbg nece to skoro. Do tada "Strpljen-spasen". @Ivan Nisam mLogo obracao paznju na snimak al', drago mi sto neko jeste!
  39. 1 point
    MS PK

    Udobnost automobila

    Baccara 100% [emoji3]
  40. 1 point
    Ne razumem tu fascinaciju šestostepenim menjačem. Pa nisam trgovački putnik koji je non-stop na autoputu. Dobro raspoređen petobrzinski menjač nimalo ne zaostaje za 6-obrzinskim a u gradskim uslovima se i bolje pokazao jer nema potrebe za čestim šaltanjem. Ako je prenosni odnos sabijen zbog male snage motora, to ima svoj razlog i na kraju ispadne da se oba menjača vrte na istim obrtajima u krajnjoj brzini. Meni šesta brzina apsolutno ništa ne znači jer na AP provedem max. 10% godišnje.
  41. 1 point
    Kod NCAP crash testa, nemojte da se zbunite kada trazite Daciu Logan i izbacuje sandero na nekim slikama, pise u opisu testa da se test Stepway-a (novog) moze primeniti i na novi Logan zbog slicnosti sasije i koncepta. Treba vise gledati pasivnu bezbednost, tj otpornost karoserije i kolicinu airbag-ova jer na to i cuva (zuta znacka sa vozacem), ostalo je samo bonus. Novi Stepway/Logan su svakako bolji od prethodnika u crash testu, da se priznati.
  42. 1 point
    Meni ovo ipak ima neku skladnost, (koja je svakako lepša kod viših paketa, mek gornji deo table, svedniji pad instrument table, hrom lajsne...) kod Dačije mi je i dalje to nekako prosto
  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
  45. 1 point
    darkman14

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bogami nikad mi nije preselo tih 20 cm. Kad izmami osmeh čak i godi. mislim osmeh šta sve stane u taj višak
  46. 1 point
    Zavisi od stila zivota i potreba a da ne mesamo sklonosti ka nekom brendu i dubini novcanika Najbolji univerzalci su HB, dovoljno mali za grad i dovoljno veliki za put a po potrebi stane i ves masina u njega i po koja decija kolica, sa umerenim motorima a znaju da budu i veoma zabavni za voznju, HB je kao all season gume moze sva ali nista dovoljno dobro nikad se nece parkirati u gradu sa lakocom niti biti udoban na autoputu. Ja licno volim karavane mnogo su upotrebljiviji od limuzinskih verzija pogotovo ako ga koriste porodice sa decom Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana Udobnost je u korist karavana Lezanje na putu i stabilnost je u korist karavana Potrosnja i max brzina je u korist karavana Odrzavanje (gume) je opet u korist karavana Pristup krovu za recimo montiranje bicikla je u korist karavana Povisena pozicija sedenja i preglednost je bolja u SUV Off road mogucnost je bolja u SUV ali samo ako je 4x4 sto dovodi do vecih troskova odrzavanja Ja kad sam sve sabrao kupio sam karavana meni je bolji u odnosu na SUV idealno bi bilo da imamo po dva automobila mali za grad i veliki za put ali ..... Za one koji smatraju da je krovni kofer resenje par cinjenica Krovni kofer kosta da se kupi pa treba kupiti i nosace Krovne kofere lopovi obozavaju Povecavaju potrosnju Proveriti ogranicenje brzine sa krovnim koferom Kad se ne koriste treba ih negde odloziti Nisu bas zgodni za pakovanje pogotovo na SUV vozilima (potrebno je i merdevine poneti) Sad ovo je moje licno misljenje verovatno ce neko misliti drugacije
  47. 1 point
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    Autor svih fotografija je Dimitrije Ostojić:
  48. 1 point
    Po meni je Atlas zadnjih par godina ubedljivo najbolji, makar na papiru
  49. 1 point
    Bogami... Kada vidim sta obuhvata.. Nije ni lose. +jos 2 paketa (Euro+ i nacionalni) u jednoj ceni..jeste dosta ali mnogo ima.
  50. 1 point
    Elra

    Fiat Ducato

    https://bestsellingcarsblog.com/2021/06/germany-may-2021-skoda-up-to-record-4-sales-up-37-2-on-2020-but-down-30-7-on-2019/ Drugi najprodavaniji model u Njemačkoj za 05/21
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...