Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/19 in all areas

  1. 8 points
    vicent

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    'Ebeš mi sve, ko lud ovde , ko normalan. Pitaću popodne unuka šta mu se više sviđa, Lassa ili Tigar. Tigar asocira na opasnost, avanturu, misteriju a Lassa na lov, uzbuđenje, neizvesnost. Ja bih kupio 2 od jedne i 2 od druge, neizvesna trka [emoji1]
  2. 7 points
    Ko da @neshtry radi u Kemoimpex-u, a ne ja.
  3. 5 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sta sad, ne smeju da se voze deca ma zimskim gumam leti!? Ljudi , jeste li vi ... malo...a!? [emoji23] Ti bre Djomla, vozio si se u fici na Tg 615 , leto - zima ( ali prava zima nekad a ne ova 4pahulje i kolaps u Bg) ako si bio burzuj, guma sivena rucno i pravljena od reciklirani opanci , 99% plastika i 1% guma kolko da drzi onu unutrasnju unutra da ne izleti Licno moje misljenje je da je bas glupo imati 2 seta za te kilometraze godisnje jer ce se svakako posle lupam 4god baciti 8gume koje su po 10% istrosene, tj.tozalno neiskoriscene. Za takve voznje npr. Michelin CC je izmisljen , ili slicni
  4. 5 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ti posto ne vozis kola mozes komotno odmah sve 4 wintere da stavis i zdravo. Sve mu jedno koja je guma kad stoji u mestu
  5. 4 points
    Cena je osnova, ostalo je placebo! Uopšte nije upitno da li je guma više klase bolja od srednje klase, a ova od niže klase. Pitanje je da li (ne) dati više para, za više performansi? Onome ko malo prelazi verovatno to puno ne znači, kako raste kilometraža, kako raste ona i kako rastu performanse i snaga motora, performanse samog pneumatika znače više! Mislim da je malko glupo poređenje među klasama, jer te gume ne bi bile 30% jeftinije da imaju sve karakteristike skuplje, pa nisu ludi proizvođači da uzmu manje para. Jbg svako ima neko svoje iskustvo, neko sa lošijim brendom sporije (nesvesno) vozi, pa mu guma deluje premium. Neko (opet nesvesno) vozi bolji brend oštrije, pa se razočara... Mnogi potpadaju pod sugestiju drugih ili reklama, pa gume ocenjuju pre no što im daju šansu i probaju! Ali bre drugari, mlogo unosite emocija, pa nismo Toyotobotovi zaboga!! Došli smo do toga da je UHP2 svetinja i ko nešto kaže protiv, biva kamenovan! Još krst da isečemo, pa da ga prikujemo! Moje iskustvo do sad Pirelli p7, pa Conti PC, pa sve ostale letnje...
  6. 3 points
    Vas generalni distributer...jos danas po nizoj ceni...[emoji3]
  7. 3 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Lassa! Jako dobra, a niža cena
  8. 3 points
    Ivan

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Ne bi me zacudilo da sve bude kao i pre, a da jedina razlika bude sto cemo placati nekoliko hiljadarki vise za tehnicki. Isto kao sto smo popili foru sa osiguranjem, koje je poskupelo 50% one godine kada su bile poplave i ostade tako. Normalno, uz "akcije" kaznjavanja i slanja na KTP s vremena na vreme, za one koji tako prodju tehnicki (vec vidjeno za folije). Nedavno takodje odradih tehnicki - za razliku od tebe, bogami su me pitali za par stvari i zagledali pragove, kacket, dupli izduv, iako "V" izbi oci uporno grebali sva tri zadnja stakla sigurno 5 min trazeci folije (valjda da ubiju tih pola sata), kontrolisali farove, cini mi se zevali cak i u dimenziju guma... Za razliku od Stila, bolelo me je uvo jer je na autu bukvalno sve fabrikana. Cak sam za svaki slucaj odstampao i poneo listing opreme po sasiji iz ePer, ako se ipak nadje neki pametnjakovic. Sve u svemu, *** lud zbunjenog .
  9. 3 points
    A jbt. Ko u klin, ko u ploču. Taman rešim da pazarim lasu, ispadne da je bolja sava. Daj, dogovorite se već jednom, treba menjam ove zimske all season, prednje su friške, al' zadnje ulaze u 11-u godinu ...
  10. 3 points
    Upravo tako-zamišljen.
  11. 3 points
    totti

    Dolazi li Volkswagen u Srbiju?

    Jedino u čemu smo sigurno svetlosne godine ispred ostale konkurencije je to da znamo da se naguzimo i skinemo gaće. Da l' iko više i trunku poveruje u ono što šizoje priča...
  12. 2 points
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ako sam dobro razumeo, vozio bi Hankook zimske koje si stavio pre 5 meseci, umesto da kupiš letnje za to malo km tokom letnjih meseci? Ako je to pitanje, ustvari ga onda i nema. Nećeš moći da voziš te zimske tokom leta sve i da hoćeš, počeće da se kidaju, raspadaju (prednje posebno). Slično sam mislio prošle godine negde u ovo vreme, da izvozam zimske Dunlop sa kojima je došla Alfa (za još jednu zimu nisu bile, ali za leto su imale sasvim dovoljno šare da odvode vodu ako zatreba), ono kao laganije ću voziti...pa da pred zimu uzmem nove zimske, a ove godine tek nove letnje. Međutim šipak, čim je ugrejalo počele da se kidaju prednje. Doduše, na težem autu, verovatno ima i do toga...ali kontam da će na svakom autu biti isto, samo će možda trebati malo više km da se pređe. Uglavnom, morale su biti kupljene letnje već polovinom Juna.
  13. 2 points
    voodoons

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Guma se kupi nova i vozi 5 god i menja opet novom i to je to.
  14. 2 points
    Nikola 1.6

    Kamere & presretači

    Realno
  15. 2 points
    ISV_01

    Kamere & presretači

    Nisi jedini, ko ima para za bacanje neka me obidje [emoji23]
  16. 2 points
    Milutinac

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Pored OVOGA ti si zadovoljan njihovom uslugom? Molim lepo...
  17. 2 points
    Ovo ima jako lepu saru uglavnom kao i svake uniroyal gume...
  18. 2 points
    Rasta

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    A može i tako ... U stvari, u zadnjih 5 godina je bilo skoro tako, napred tajger vinter 1, pozadi sava eskimo 2. Ništa onda, odo ja da poručim dve lase za napred, da poštedim malo ove nove vinter 1, a nazad će ćutnu save još malo ... I tako sam u prethodnih godinu dana prešao bajsom ~ 10K, a zastavom do sad rekordnih 2680 Km ...
  19. 2 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nemam iskustva sa Savom UHP2, ali imam sa drugim Savama pa ako vazi isto onda sumnjam u iskustva sa UHP Tako da verovatno ne vazi isto A ovi sto nisu sigurni da li Sava ili Lassa, vi uzmite Tigar, barem znate na cemu ste
  20. 2 points
    Ivan

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Isplate li se polovne gume ? Gume su jedini kontakt vašeg automobila i asfalta. Zato mnogi kažu da je suludo kupovati polovne gume, za koje ne znate u kakvom su stanju i koliko su kilometara prešle. Drugi tvrde da su potpuno bezbedne i da s obzirom na naš standard i kvalitet puteva predstavljaju logičan izbor. Pogledajmo argumente jedne i druge strane, a zaključak donesite sami. Bezbednost Moramo prvo da ukažemo na bezbednosni aspekt čitave priče, bez namere da vas ubeđujemo da ne kupujete polovne gume. Osnovni problem je u tome što polovne gume mogu da imaju skrivene mane, koje ne mogu da se uoče golim okom, pa čak ni prilikom montaže i balansiranja. Postoji mogućnost da im je oštećena unutrašnja noseća struktura, odnosno karkasa (više slojeva „platna“ od vlakana od metala i drugih materijala). Na primer, do oštećenja može da dođe zbog udarca ili prebrzog penjanja na ivičnjak. Ne možemo da vidimo mikropukotine i druga veoma sitna oštećenja. Takođe, vremenom se i samom materijalu od kojeg je pneumatik izrađen menjaju karakteristike usled raznih uticaja, pa lošije „drži“ asfalt prilikom kočenja ili skretanja. Savremene gume, bar one kvalitetnijih marki, izrađene su od smeše koja je prilično otporna na „starenje“, ali ono je ipak prisutno. Pritom, simptomi starenja gume obično nisu uočljivi. Koliko su kilometara prešle? Dubina šare nije pokazatelj pređene kilometraže. Gazeći sloj gume troši se različitom brzinom u zavisnosti od stila i uslova vožnje, težine vozila, snage motora, vremenskih uslova, kvaliteta asfalta... Nije preporučljivo procenjivati kilometražu ni na osnovu starosti gume. Znamo da se na Zapadu vozi malo više nego kod nas... Dakle, kod kupovine polovne gume možete da prođete dobro, a možete i opasno da se prevarite. Isto kao kod kupovine drugih polovnih stvari, jedino što u ovom slučaju reč opasno treba bukvalno shvatiti. Garancija? Na nove gume imate garanciju od dve ili tri godine, ali u praksi prihvatanje reklamacije može da bude vrlo problematično. Postoje razni uslovi i ograničenja, pa se dobro informišite prilikom kupovine kako ne biste uzalud trošili vreme i novac ako se npr. posle godinu dana pojavi klobuk („jaje“) na boku gume. I prodavci polovnih guma daju nezvaničnu garanciju. Na primer, ukoliko u roku od 10 dana primetite da postoji neki problem, možete da dobijete druge gume ili da uzmete novac nazad. Naravno da ne funkcioniše sve isto kod svakog prodavca, ali princip je sličan. Međutim, ne smemo zaboraviti da imamo troškove montaže i balansiranja, kao i to da neki problem može da se iskaže tek na višim brzinama, npr. na auto-putu. Kod nekih prodavaca uz kupovinu polovne gume dobijete i besplatnu montažu i balansiranje, tako da ste oslobođeni tog troška. Negativna strana je to što ste istovremeno uskraćeni za mogućnost provere gume od strane vulkanizera koji nije povezan sa prodavcem. Sa „treće“ strane, ako bude bilo kakvih problema, prodavac neće moći da svaljuje krivicu na vulkanizera, odnosno lošu montažu ili balansiranje. Kod kupovine od fizičkih lica opet sve zavisi od slučaja do slučaja – možda ukoliko iskrsne neki problem prodavac bude korektan i vrati vam novac, a možda praktično budete žrtva prevare. Da li su polovne gume zaista toliko jeftine? Zavisi od koga kupujete, koju dimenziju, koliko komada i u kakvom su stanju. Mogu da koštaju 10 evra, 15, 20, 25, 40, 50 evra... Dakle, teško je generalizovati bilo šta. Naročito je teško napraviti fer i prosečnom vozaču korisno poređenje sa cenama novih. Osnovni problem je u tome što mnogi kod novih guma u obzir uzimaju isključivo cene brendova visoke klase kao što su Michelin, Goodyear i Pirelli. Kada njihove cene (npr. 150 evra) uporedimo sa cenom istih takvih polovnih (npr. 25 evra), vozač koji nije baš pri novcu lako će doneti odluku. Ali tu dolazimo do pitanja – koja to guma košta 150 evra?! Mnoge koštaju toliko, pa i znatno više. Ne mora to čak da bude ni neka „opasna“ dimenzija. Na primer, 225/55 R17 može da se kupi za samo 7.000 dinara (Tigar), za 15.000 (Bridgestone), ali i za 19.000-20.000 dinara (Michelin, Goodyear, Pirelli). Pa zar da na svoj Audi A6 2.0 TFSI iz 2013. godine stavim Tigar gume?! Kod nas je generalno problem to što ljudi kupuju automobile čije održavanje ne mogu finansijski da isprate, uključujući i kupovinu guma. Na primer, BMW X5 druge generacije može da se kupi za 12.000-13.000 evra, pa i manje, a na njega idu gume dimenzija 255/55 R18. Nove letnje Tigar gume u toj dimenziji mogu da se kupe za 10.000 dinara, a ima i jeftinijih (npr. Taurus, Orium). Međutim, ko želi Goodyear, Bridgestone, Fulda ili Hankook mora da izdvoji od oko 17.000 pa naviše, dok su npr. Michelin ili Pirelli oko 19.000 i više. Svaka od navedenih marki ima razne modele guma u ovoj dimenziji, pa i cene modela iste marke mogu znatno da se razlikuju. Neretko imamo situaciju da vlasnik X5-ice ne želi da izdvoji 70.000-80.000 dinara (600-700 evra) za četiri nove gume brenda više klase, ne želi ni nove Tigar gume ili neke druge slične cene i klase, već nađe četiri polovne za 100 evra, odnosno za 25 evra po komadu zajedno. A onda isti taj X5 parkira ispred kafića i potroši 50 evra za veče... Polovne više klase ili nove gume niže klase? U mnogim slučajevima vozači se odlučuju za polovne gume upravo zbog toga što više veruju polovnim Michelin ili Pirelli gumama nego npr. novom Tigru. Naročito još ako je cena polovnih 25 evra, a Tigar tri i po puta skuplji. Tu dolazimo do one diskusije bez kraja i početka - koliko su u stvari kvalitetne gume niže klase, odnosno iz tzv. „budžet“ klase? Kada čitate iskustva po forumima, sve uzimajte sa velikom dozom rezerve. Ljudi imaju različite kriterijume kada procenjuju kvalitet guma. Nekima je osnovni kriterijum dugotrajnost, odnosno brzina trošenja; drugi subjektivno procenjuju kočenje i ponašanje u krivinama sa novim gumama u odnosu na stare istrošene koje su ranije bile na automobilu; treći oštete gumu prelazeći preko udarne rupe i na osnovu toga zaključe da su preosetljive... Pritom, veliki broj vozača ne drži gume na propisanom pritisku, a nedovoljno naduvane gume lošije koče, brže se troše, podložnije su oštećenjima kod prelaska preko rupa ili prilikom penjanja na ivičnjak. Dobar izvor informacija su testovi specijalizovanih časopisa ili organizacija (npr. ADAC), ali nažalost u tim testovima su retko zastupljeni brendovi koji domaće vozače najviše interesuju. Ne vozim trke, pa da mi trebaju nove gume Možda zvanično i ne vozite trke, ali svakodnevne situacije u saobraćaju često podsećaju na one sa trkačke staze. Kod nas gotovo niko ne drži bezbednu distancu od vozila ispred, iznenada se koči i skreće bez davanja migavca, uleće se u makazice, ubacuju se ispred vas u najrizičnijim situacijama (npr. usporavate na semaforu), itd. Stoga je dobro kočenje od presudne važnosti, a ono ne zavisi samo od toga kakve pločice i diskove imate, već u velikoj meri i od toga kakve gume imate. Ponavljamo ono što ste verovatno čuli i pročitali milion puta - gume su jedini kontakt vašeg automobila sa asfaltom. Ako kupujem polovan auto, šta je onda problem sa polovnim gumama? Ovo je već filozofsko pitanje. Možda da postavimo kontrapitanje: ako smo već prinuđeni da vozimo polovne automobile, zašto onda da ne kupimo bar nove gume? Ima tu i mnogo drugih argumenata koje koriste zagovornici kupovine polovnih guma, kao što je npr. kvalitet naših puteva: „Da su nam putevi kao u Nemačkoj, tj. da nema udarnih rupa i kratera, ja bih kupovao nove gume. Ovako dam 50-60 evra za novu gumu, pa je posle dva meseca uništim. Bolje onda da kupim polovnu za 15 evra, pa ako je i pocepam, odem i kupim drugu. Za cenu jedne nove kupim četiri polovne“. Neki vozači kažu da kada bi na autu imali 14-ice ili 15-ice, da bi onda kupovali nove, ali pošto imaju 17-ice ili 18-ice, da su im onda nove gume preskupe, pa im se više isplati da kupe polovne. I tako se vraćamo na problematiku koju smo u gornjem delu teksta već obradili - zašto uzimati auto koji nosi 17-ice ili 18-ice ili naknadno montirati tolike točkove ako ne možete finansijski da podnesete kupovinu novih guma? Tu je i onaj argument: „Za 10 evra ne mogu da budu loše“. Mogu, itekako mogu da budu loše. Ne kupujete trenerku koja će malo brže da se ofuca ali vam neće biti žao pošto ste je platili samo 10 evra, nego gume na kojima se kreće vaš auto težak tonu i po. Dobro razmislite pre kupovine Preciznu računicu o isplativosti nemoguće je napraviti, ali stavite na papir sve argumente za i protiv, pa donesite konačnu odluku. Savetujemo da bezbednost bude prioritet. Istina je da se mnogi vozači nalaze u teškoj finansijskoj situaciji. Nažalost, ako zbog loših guma izazovu udes, sva ušteda pada u vodu i situacija može drastično da se pogorša. Sa jedne strane imamo vrlo primamljivu nisku cenu, a sa druge činjenicu da je neko sa tom gumom već prešao više desetina hiljada kilometara. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  21. 2 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma kakva Lassa, Viking... Sava je iskočila ozbiljno ispred njih. Barum isto zna da iskoči ponekad u best-buy, ali trenutno nije bolji od Save. Smenjuju se pristupačne gume u best-buy segmentu i dobro je što sve više magazina testira, što smanjuje mogućnost povlastica. Zasad ne znam da je neko favorizovan, tj. jedina dokazana afera je sa Nokian, koji je slao specijalne gume na test, ne one koje su dostupne u slobodnoj prodaji. Jeftina guma je jeftina guma, sa lošim karakteristikama. Većina se deklarišu kao nebezbedne za saobraćaj, najčešće sa opasno dugačkim tragom kočenja po kiši. Povremeno neke od njih upadnu u bezbedne gume, ali nijedna nikad nije bila top u bilo kom segmentu sem u jeftinoći. Best-buy guma je guma koja se nalazi u cenovnom rangu između budžet i premium, a nudi većinu kvaliteta premium gume. Tu je upala Sava UHP2, odlična na svim testovima, neznatno tek skuplja od ostalih. Barum je u sredini, ali donjoj, ne može da se meri sa premiumom. Kleber Krisalp HP3 se nosi u većini bitnih parametara sa premium, a košta upola manje. Premium su top gume, gde se insistira na svim ili većini parametara u top kvalitetu. Skupe ko otrov. Ja bih svima najtoplije preporučio, ko ima ograničen budžet, da se pre kupovine informiše i teži da dobaci do best-buy gume. Koliko ja pratim ovu temu, svake sezone postoji najmanje jedna guma koja se uklapa u ove parametre. Za ovu sezonu, ja bih za sebe u best-buy segmentu odabrao za zimu Kleber Krisalp HP3, a za leto Sava UHP2. Postoje u velikim dimenzijama kakve imam na autu (18 zima, 19 leto) i, bez obzira što ne ispunjavaju u potpunosti ambicije automobila, recimo da im dajem ocenu 90% premijuma, za cenu 50%, moguće čak i manje za letnji set 19, jer je Sava džab džaba u odnosu na ono što se dobija.
  22. 2 points
    Javite se posle 12h na 063242007...Napravicemo studentski popust...
  23. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  24. 1 point
    Voja 82

    Fiat Grande Punto 1.6 MJet 120

    I malo da se pohvalim. Juce sam radio veliki servis. Ono sta me je obradovalo, bio je komentar mehanicara. Kaze da ga je prethodni vlasnik bas voleo. Na satu pise 121000 sto samo po sebi nije merodavno, ali me je prijatno iznenadilo sto su na njemu svi kaisevi bili fabricki. Jedino sta sam morao da menjam su gume. Vozim tek par dana, ali sam veoma zadovoljan. Evo i par fotki.
  25. 1 point
    Rasta

    Funny photos

  26. 1 point
    neshaoct

    Toyota RAV4

    TopSpeed test: Toyota RAV4 2.5 VVT-i HSD Zaboravite sve što ste dosad znali o Toyotinom bestseleru RAV4, najprodavanijem SUV modelu na svetu, jer je nova generacija ''do koske'' izmenila izgled, karakter i doživljaj vožnje. U sve to smo se uverili testirajući model sa hibridnim pogonom i 218 KS. Godinama, pa i decenijama unazad, Toyotu je pratila reputacija kvalitetnog proizvođača koji u prvi plan stavlja praktičnost, pouzdanost i brigu o kupcima, ne mareći previše za vizuelni nastup, niti za voznu dinamiku. Međutim, nedavnim dolaskom novog, mladog predsednika na čelo korporacije, sve počinje da se okreće naglavačke. Aikido Tojoda je doneo odluku - nema više dosadnih automobila! Da je njegova poruka itekako ozbiljno shvaćena posvedočio nam je novi RAV4, čiju smo petu generaciju upoznali na međunarodnoj dinamičnoj prezentaciji u Barseloni. I mada je slika o svim tim promenama kod najvećeg svetskog proizvođača postepeno počela da se kristališe već samim saznanjem o lansiranju sportske Supre, kao i predstavljanjem nove Corolle, koja deluje izuzetno atraktivno i dinamično, ono što nam je servirao RAV4 u Španiji predstavlja pravo malo otkrovenje. Kada stvari ne idu kako treba, prirodno je stremiti promenama, međutim ovde to nije slučaj. RAV4 je kompaktni SUV sa tiražom od 9 miliona, od toga je sakupio dva miliona kupaca u Evropi, pa se može reći da je sve samo nije neuspešan. On važi za rodonačelnika danas jednog od najpopularnijih segmenata, a da su u Toyoti bili istinski vizionari na ovom projektu, svedoči to što se pojavio još davne 1994. godine kada je na scenu izašao u svojstvu veoma upotrebljivog, rekreativnog vozila sa pogonom na svim točkovima. Međutim, prvih godina sve je bilo lakše i nije bilo konkurencije, a sada imamo sasvim drugačiju konstalaciju gde rivali vrebaju na svakom koraku. Ako tome dodamo i činjenicu da su se umnogome promenile navike i potrebe klijentele koju privlači ovakva vrsta vozila, onda postaje jasno zbog čega je novi RAV4 vesnik korenitih promena. Pred nama je, dakle, model koji sa prethodnikom ima malo toga zajedničkog i to je najpre apostrofirano potpuno novim dizajnom koji ujedno ne pokazuje preveliku povezanost sa korporativnim okvirima. Preobražaj je sličan onom kada bi, recimo, stidljiva i nenametljiva pripadnica lepšeg pola odbacila staromodnu garderobu i aksetski pristup i sve to zamenila vrhunskom šminkom, doteranom frizurom i seksi ''autfitom''. Ukoliko bi RAV4 kojim slučajem ostao bez logotipa i oznaka, malo ko bi u ovom trenutku pogodio model. U Toyoti naglašavaju da im je cilj bio iznedriti automobil koji će ostaviti utisak robusnog te dinamičnog SUV-a sa svim modernim obeležjima. Izgled ''Japanca'' karakterišu poligonalni (mnogougani) oštri motivi, koji dominiraju sa svih strana, a prisutni su i kod LED svetala napred i tankih svetlosne grupa pozadi koje duboko prelaze na bokove. Sa dužinom od ravno 4.60 metara, novitet je kraći za 5 mm od prethodnika ali je skraćivanjem prepusta (5 mm napred; 30 mm nazad) dobio za 30 milimetara duži međusosvinski razmak (2.690 mm). Pritom, širi je za 10 mm i isto toliko niži spram prethodnog modela. Ovakve proporcije, uz proširen trag točkova, ali i povećan klirens, omogućila je nova Toyota New Global Architecture tzv. GA-K platforma. Ona donosi mnoštvo standardizovanih elemenata što je sa jedne strane pojednostavilo čitav proces razvoja, a sa druge je dizajnerima dalo veću slobodu u kreiranju novog izgleda spolja i unutra. I to je zapravo obrazac iz kog je sve nastalo - od spoljašnjeg izgleda, preko prostranog enterijera, do voznih svojstava. Ulazak u enterijer otkriva potpuno novi ambijent. Kabina je prostrana, kako napred tako i pozadi, a u visokom paketu opreme dominiraju kvalitetni materijali. Ergonomija je značajno unapređena - sedi se za 15 mm bliže patosu, digitalna instrument tabla je niže postavljena. Upravljač odlično leži u rukama i bolje se usaglašava sa položajem vozača budući da nudi fleksibilnije podešavanje po visini te dubini. I to nije sve, preglednost unapred je poboljšana za dva stepena promenom položaja sedenja i implementacijom tanjih prednjih stubova i ''spuštanjem'' spoljašnjih ogledala. Unutrašnje je priča za sebe. Opciono može biti povezano sa kamerom i radi u tri režima, kao klasičan retrovizor, hromatski zatamnjen ili kao displej koji očitava sliku i tako daje jasnu preglednost unazad čak i kada je pogled vozača zaklonjen ukoliko, recimo, u prtljažniku prevozi stvari većih gabarita. Inače, prtljažnik je za 65 mm dublji nego ranije, zahvata 580 litara do nalsona zadnjih sedišta i može se otvarati električnim putem pritiskom na dugme ili pokretom noge odnosno aktiviranjem senzora u zadnjem braniku što je svrsishodno kada su vam obe ruke okupirane stvarima koje treba ubaciti u gepek. Sa druge strane testiranog automobila, napred, skriven je novi 2.5 litarski benzinski agregat koji u sadejstvu sa elektromotorom (88 kW/202 NM) oslobađa ukupno 218 KS i prenosi snagu na prednje točkove putem tzv. Direct Shift CVT menjača sa kontinuiranom transmisijom i šest stepeni prenosa. Pored ove, u ponudi je i verzija su AWD pogonom na sva četiri točka koja ima dodatni elektromotor na zadnjoj osovini te rasplaže sa 222 KS, baznu konfiguraciju predstavlja dvolitarski benzinac od 175 KS sa šestpstepenim ručnim ili opcionim CVT menjačem. Uroš Dedić/TopSpeed pročitajte kompletan tekst na - topspeed.telegraf.rs
  27. 1 point
    Voja 82

    Fiat Grande Punto - Blue&Me

    Hvala na pomoci. Uspeo sam.
  28. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Kamere & presretači

    mislim da je ona kod sajma samo za pracenje saobracaja -- tuda prolazim svako jutro u 20 do 6 i jure kao ludaci u pravcu novog mosta -- skoro svi ............ .
  29. 1 point
    Moglo bi to da bude, dobijaju senzori napajanje pa zato pucketaju, preko dijagnostike moze da se vidi u cemu je problem, ali ako rade senzori, moze biti centrala, zvucnik ili instalacija.
  30. 1 point
    ISV_01

    Kamere & presretači

    Kraj Jurija Gagarina, kod Dr.Ivana Ribara 2 krsta. Jedan snima kada se prolazi iz pravca Mileve Ajnstajn i Dr.Ivana Ribara pa u Jurija Gagarina (kod skretanja tramvaja) i ima kameru ka napred i jednu nazad (verovatno crveno, prepoznavanje i brzina). Ofc jedna sto gleda ka ulazu u blok posmatra i dva banalna semafora, pa ko prodje dobice sigurno razglednicu. Drugi je iz pravca kruznog toka (Surcinska) ka gore pomenutoj raskrsnici. Nisam video od kamera sta ima jer nisam prolazio, ali da ih ima ima ih. U Bul.Milutina Milankovica (nekadasnji 3.bulevar) odavno postoji kod hotela In za merenje brzine (blize stanici).
  31. 1 point
    jevta

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Ja posle svake vožnje idem kod vulkanizera da skinem moje stare gume kupljene taj dan i stavim nove. Da vozimo po rupa ,a ne po putevima. Da moje nove gume su sutra polovne ,a da ne kažem šta je set posle treće sezone i još je itekako upotrebljiv.
  32. 1 point
    toma ks

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Cista pljacka i ovako jadnog naroda
  33. 1 point
    Nisam znao da imamo i enologe ovde
  34. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    Moze
  35. 1 point
    Ivan

    Istanbul

    Ima ih jos poneka prezivela na taksiju . Linee se jos voze, a uveliko ih smenjuje Aegea (Tipo), 99% u sedan varijanti (kacio sam i fotke ).
  36. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Istina, kad imas mesta mozes i da se pruzis malo duze od koliko si dugacak [emoji23] No, gledano sa ekonomskog aspekta i sa aspekta menjanja pneumatika u dogledno vreme, kada vec guma pocne polako i gubiti svoja svojstva, kakva je vasa ekonomska racunica kada se menjaju letnje i zimske ? Pod tim nekim 'uslovima' mislim da niko nece da menja gumu (doduse ima takvih) tek kada joj se vide zice, kada je stara boga oca i izgubila svoja svojstva kao guma uopste i sigurnost je postala upitna.. Cisto me interesuje koliko ja tu sa all season gumom gubim (jer menjam iste na 4 max 5 godina nezavisno od kilometraze, preostale dubine share i sveopsteg stanja gume) drugim novim setom ili eventualno dobijam ako se gleda tako neki odnos dobrih dobijeno/ulozenih guma u budget segmentu (pominjana Sava, Fluda i sl).
  37. 1 point
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hahaha, unapredjene Vrh Mislim da ce tebi posle 11 godina, bukvalno bilo koja nova guma biti ogroman skok Pomenuta sava je UHP2model, ako dobro vidim, za Z10 postoji samo perfekta i intensa HP... Potpuno se slazem sa svim sto su kolege gore napisale za Savu UHP2 (planiram da ih kupim sebi sledeci mesec), ali ako nije bas taj UHP2 model, mozda ne mora da vazi isto?
  38. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Povremeno vozim koleginu E200 mecku 07' sa Sava UHP (?) gumama koje cesto spominjete. Nije sluzbeni auto, vec samo covek voli da je direktor (jelte, d se vozi). Po mom misljenju, auto veoma dobro lezi i upravljivost je iznenadjujuca sa aspekta odziva guma u krivinama, drze pravac i dobro koce. Vozena je i po kishi i po suvom. Vidim je i na dosta automobila i o njoj se pise dosta, te mogu shvatiti i uzeti za gotovo da je dobra budzet guma za normalnog korisnika. E sad, moj problem oko uzimanja te gume kao i neke posebne zimske ogleda se u nedostatku prostora za skladiscenje i drzanje pneumatika + dodatni trosak nabavke felni. Podrum postoji, ali po recima komsija koje su ojadjene, neko od nasih voljenih komsija obija iste jer nista nije nasilno otvarano..pa su tako uzete nove Sava gume za jugica, felne od Fluensa i tako... All season guma svakako ne moze parirati namenski letnjoj i/ili zimskoj ali bar kada uzimam takvu gumu za sva godisnja i koja ce mi u dobroj meri menjati obe, nista ispod premiuma ne gledam.
  39. 1 point
    Axic

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    @horvat izgleda da jesu jer realno ako krenu da traže i najmanju sitnicu svaki drugi auto bi bio vraćen sa tehničkog.
  40. 1 point
    djunis82

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Na dosadašnjih 18.700km, prosek 5.84 Ne da je mali auto, nego ima 1.500 kg Gotovo egal sa Cromom. A slažem se i sa drugim delom poruke. Volim i ja da lagano vozim auto, ne volim nervoznu vožnju, zapinjanje po gasu pa kočnice. Nego opušteno, bez maltretiranja sebe i automobila. Plus, od sada jurim samo automobile koji imaju udobna sedišta
  41. 1 point
    Axic

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Još jedna registracija, tačnije šesta, cena cca 19.000 dinara.Tehnički trajao nepunih 10 minuta. Slikali auto, otvorili haubu da pročitaju broj motora, šasije, proverili kočnice, upisali dimenziju guma i to je to. Svetla (xenone), naknadno ugrađene parking senzore i foliju na zadnjem staklu nisu ni pogledali.
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  43. 1 point
    @Sava92 Pretpostavljam da mislis na ovo: Spojicemo sa tom temom kada budes video, a za potencijalna dodatna pitanja se slobodno dopisi. Inace u ovom podforumu ne otvaramo teme sa pitanjima, nego svojim radom i slikama opisujemo kako se neki posao samostalno obavlja. Pozdrav i dobrodosao na forum .
  44. 1 point
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Jbt., ja sam nindja. Otkako sam došao na ovaj svet (pre oko 54 god.), lud bio, lud ostao. Kolege se ubabile u 40 god. QQ. Послато са LG-G5
  45. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mi Srbi uvek više volemo tuđe... Mislim da Mišlen nije od juče u poslu, a ostalo je egzaktna nauka i afiniteti ..
  46. 1 point
    Evo tabele sa momentima zatezanja i mislim da je uopštena,ne samo za automobile.Ali ako neko ima još neko mišljenje neka piše
  47. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  48. 1 point
    andreja.micovic

    BMW 320D Touring crveni

    eto sad libra nece ni da vuce...
  49. 1 point
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

  50. 1 point
    Update: http://www.fiatforum.com/grande-punto-guides/293760-how-remove-dash-painting-vinyl.html Uspeo sam da nadjem detaljno objasnjenje u vezi skidanja plastike Jedini problem je ne polomiti sve sto se moze polomiti - kolega sa engleskog foruma je uspeo da polomi Sacekacu toplije vreme, kvalitet plastike na grandisi sam imao prilike u vise navrata da proverim i nekako mi je uvek posle toga bio potreban super lepak
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...