Jump to content

VladaNS

Members
  • Content count

    1519
  • Joined

  • Last visited

About VladaNS

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/03/82

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat stilo 1.9JTD 5V; Brava 1,2 16v

Recent Profile Visitors

11874 profile views
  1. Ivane, podaci sa neta i ta gruba procena pomeri sediste tamo vamo pokazuje da razlike i ako ima u neciju korist - nije drasticna. Ono sto se ne moze izmeriti je polozaj za volanom - u gp-u mogu da vozim iako ne pomerim sediste skroz nazad (zato i mogu da sednem "iza sebe") a u bravu tesko drugacije. Da se ne naljute bravisti, i ja sam jedan od njih, ali cinjenica je da su ga bas stisli unutra. Ko je nizi i nedebeo njemu ce biti odlican
  2. E po sirini je bravo veci naravno, i to dosta, i gepek je dosta veci. Ali ovo je vise bilo coveku da ne odustane od GP-a zbog "manjka prostora"
  3. imam bravo, tesan mi, i odem na neki plac da probam u gp-a da sednem (mada sma imao i gp-a kratko, al tad nisam imao bebca pa nisam ni otvarao zadnja vrata ), i stvarno mi se ucini da je komotniji. Sigurno zbog polozaja sedenja koji je malo uspravniji i visi. A i specifikacije kazu: Bravo - distance backrest/pedals: 915-1130 mm distance backrest front/rear: 610-830 mm Grande - naslon / pedala na daljinu: 920-1140 mm prednji / zadnji zadnji naslon: 580-830 mm Ako uzmemo poziciju kada je prednje sediste max povuceno napred, saberemo najmanji prostor napred sa najvecim prosotorm nazad, kod GP-a je ta dimenzija veca Jos se kod Bravo gubi dodatno na debelom sedistu..
  4. LJudi, nemojte zbunjivati coveka, pa gde Grande punto manji unutra od obicnog punta? Grande punto je unutra veci i od bravoa novog a ne od malog punta. I subjektivno i po specifikacijama.
  5. 6 brzina, 16v neuoredivo bolji motor od 1,4 8v, mislim da cak i ne trosi vise. Neki ce reci da je skuplji za odrzavanje ali sta tu moze biti toliko skuplje, atmosferski i jedan i drugi, razlike su zanemarljive. Daleko je lepse voziti ovaj jaci.
  6. A sta ces, naleteo povoljno dobar primerak, jos nakrcan opremom, i uzeh ga..a rekao sam i ja nikad vise digitalnu klimu Doduse, i drugi imaju istih problema, kolega je na 407 dao 150 eur za rasturanje table, nije fiat crna ovca @Ivan 2007. je godiste..moguce da su posle promenili materijal ili proizvodjaca tih plastika jer se taj problem vuce jos od stila..
  7. Mislim da se servis zove Mijailovic..trebao sam mozda.. Ako imas dobre preporuke mozes napisati, sigurno ce biti jos ljudi sa istim problemom.. A za Gorana - tako mi je rekla teta preko telefona, Goranu sam pisao ali mi nije odgovorio..
  8. Zvao sam i Gorana, 6000 ruke plus 2000 plastikica, a ako je motor neispravan on je 8000. Nisam mogao nikako da provalim da li je ovaj mixer neispravan posto nisam osetio ni da vibrira, tj da pokrece elektromotor na menjanje temperature, pa sam se uplasio da cu u startu samo za njega dati 14000... plus uzimaj slobodan dan, putuj za bg... Dobro je i ovo ispalo, kad vratim plasticnu oblogu zaboravicu da sam ikad sekao ovaj lim Btw, u nekom servisu u Sapcu su mi trazili za ruke 4000, cak iako se skida tabla (kazu verovatno mora) plus cena motorica. Ja ne znam kako im se isplati da skidaju za te pare, i dal smo se dobro razumeli telefonom, ali nisam imao nikakvu preporuku pa nisam ni tamo otisao.
  9. Iskreno, ovo meni ne deluje bas ocuvano. Spolja da, ali unutra...volan uglacan, sediste vozacko sa spoljne strane skoro rasiveno. Mozda nije presao 300000 ali tesko mi je da poverujem u ovih navedenih 122000.
  10. Evo da se upisem u klub bravista koji imaju problem, tj vise problema sa digitalnom klimom. Tj prvo da se upisem u klub bravista, uzeo sam ga pre dva meseca, ali kao poslednja naivcina ne probam kako radi ventilacija iako sam istu imao na stilu i znala je da zeza. Imao sam vise problema - magljenje usled zatvorene klapne za recirkulaciju bazduha, magljenje usled ne-duvanja u soferku i nonstop grejanje na vozackoj strani usled neispravnosti mixera temperature. Kako ovo sve nisam primetio dok sam gledao auro ne pitajte Raspitivao sam se po servisisima i najbolja opcija mi se cinio dolazak kod Saleta u bg, cena za jedan motoric je 90E, a svaki naredni je jos 50. On insistira da sve to mora da radi jer su sinhronizovani, a da dajem 150E plus ceo dan u BG-u mi je bilo malo previse.. U NS-u su svi hteli da skidaju tablu, sto u startu znaci 150eur za ruke. Zato sam resio stvar na dobri srpski nacin - budzenjem : 1. klapni za recirkulaciju sam prisao sa strane brisaca. Lepo se vidi i dostupna je kad se skine ona plastika, i ja sam je fiksirao tako da bude stalno otvorena. Inace ovaj motoric ne moze da se skine bez skidanja table, ne moze ni Sale. 2. Motoric za sofersajbnu je srecom polomio osovinicu pa sam mogao da rukom okrenem klapnu da usmerava vazduh ka soferci (ne max da ne bih skroz gubio vazduh sa ostalih izduva) i iskljucio konektor da mi se vise slucajno ne pomera. Nek duva stalno u soferku. Drugi motoric radi tako da mogu da prebacujem izmedju nogu i grudi, i meni je ok da mi tako ostane. 3. Motoricu za mixovanje temperature sam prisao tako sto sam iskasapio onaj lim sto ga prekriva. Neki serviseri su govorili "necu to da radim, slabim tablu", ja sam odokativno procenio da nisam oslabio tablu jer su savijene ivice i podebljani delovi tog lima ostali citavi. Kroz isecenu rupu sam izvadio motoric, a da sam skinuo volan i servo mogao sam izbusiti samo rupe za srafove a motoric izvuci sa strane. Pretpostavljam da Sale u servisu tako radi, ali nisam imao volje, hrabrosti ni vremena da skidam volan. Da, od alata mi je pomogao puno fleksibilni srafciger sa gedorom 5,5mm, bez njega bih se znatno namucio. Lim nije tvrd, isekao sma ga listom od bonseka. Evo nekih slika kako sve to izgleda:
  11. Kao razocarani vlasnik brava od pre mesec dana mogu da kazem da bravo nije nista konforniji od grande punta, jedino dimenzija u kojoj jeste je sirina i dosta veci gepek. Razocaran sam upravo prostorom unutra, mozda i zato sto sam pre njega vozio stila 5v. Imao sam kratko vreme i grandea, a i otisao sam pre neki dan na plac da pogledam jednog i sto posto sam siguran u ovo sto pricam. Cak je osecaj skucenosti u bravu vise izrazen zbog zaobljenog krova i malih prozora pozadi, a sa mojih 190cm i solidnim stomakom tesko mi je i napred da se smestim. Kad podignem sediste gledam u krov i udaram nogama u volan. Ako ti treba auto pretezno za grad, voznja udji-izadji, grande je mozda bolji izbor. Bravo je definitivno bolji za van grada, kao auto ozbiljniji, bolje lezi, siri je, tezi, ali je i na oglasima skupji. Sa tim motorm i menjacom nema problema niti bilo kakvih boljki
  12. Imam ja, elm327 1,4, ali nemodifikovani, obican, ako odgovara.. ali mogu ga poneti tek suta, recimo na posao, ne znam kad cu veceras stici kuci :/
  13. Ne da se debeljko Toliko opreme i snage u tako (tržišno) jeftinom automobilu nema nigde.
  14. Evo me, mrdam, ukinula žena internet Grande povlači od..koliko se sećam oko 2500 obrtaja.. Grande definitivno ima bolju zvučnu izolaciju (mislim na izolaciju pri vožnji, ne na leru) kad se uzme u obzir huk vetra oko kabine, to me kod stila baš nervira. Moj stilo je 5v, sigurno je manje aerodinamičan od 3v, pa zato.. Suspleh nemam (imam ali u podrumu, nikako da ga montiram ) ali motor mi nije bučan, niti trese u kabini. Doduše, 1,3 mjet je daleko tiši na leru od jtd-a, ali pošto traži više obrtaje u vožnji je bučniji.. Verovatno mi se na stilu i gume čuju malo više jer su zadnje već za menjanje.. Sutra stavljam zimski set pa ćemo videti. Kederi ponekad malo škripuću kad je neravan put, šta da im uradim? Da ih podmažem nečim? Grande je bio utegnut, 2007 god, iz uvoza, kao stilo što je bio dok nije zakrstario našim putevima..
  15. P: Naslon za ruku Grande punto

    Rezervisano
×