Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/22 in all areas

  1. 14 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  2. 9 points
    neshtry

    Funny photos

  3. 8 points
    Nikola031

    Funny photos

  4. 7 points
    bane1321

    Solun

    Elem, preselih se ja (privremeno) u toplije krajeve, u bratsku nam Jeladu ili uobičajeno po latinskom - Grčku. Firma me poslala na školovanje, naravno prethodno sam debelo oznojio zadnjicu, a Bogami i platio časove da naučim Grčki na potrebnom nivou. Uglavnom, pre četiri nedelje sam stigao u ovaj fascinantan grad koji domaći stanovnici zovu Thessaloniki (Θεσσαλονικη u or'ginalu), Englezi Thessalonica, do Balkanskih ratova bio poznat kao Salonica, a mi ga zovemo po staroslovenskoj reči Солун. Grad je dobio ime po ćerki Filipa II Makedonskog, polusestri Aleksandra Makedonskog, čije ime opet znači Tesalijska pobeda. Uglavnom ostatak imate na wikipediji, a ja ću probati da u narednim mesecima, kako šta budem otkrivao, kačim ovde. Došao sam avionom, tako da sam ovde uglavnom osuđen na čari gradskog prevoza i đon trans. Zbog dnevnih obaveza, koje nekad imam do kasno ne isplati mi se da uzimam renta kar, jer je za kratak vremenski period 50+ evra, a recimo za vikend morate uzeti tri dana jer nedeljom ni Bog, a ni Solunjani ne rade. Kad smo kod toga i sredom popodne se sem kafića retko nađe nešto što radi (nedeljom su i supermarketi zatvoreni). Uglavnom smešten sam u delu grada koji se zove Kalamarija ili ti dobra Marija (postoji priča, neproverena, da je ime dobio po Mariji, devojačko Branković, kćeri Despota Đurađa) i spada u dobrostojeći deo grada. Ima odlično šetalište, sa dosta lokala, malu luku sa luksuznim jahtama i restorane koji idu uz to. Evo i par sličica Kalamarija se nalazi u istočnom delu soluna nedaleko od aerodroma "Makedonija" i opštepoznatog "Mediteran Kosmosa" Do centra se stiže linijama 2k i 3k i treba nekih po sata do Aristotelovog trga, do aerodoma voze 1h danju i 1k noću, a na kupanje se ide u obližnja sela Perea ili Agija Trijada kombinacijom 2k/3k (u suprotnom smeru od centra do Ikeje), a potom 72,73 ili 76 (ne staje u Perei). Elem uspešno sam se kupao u Agija Trijadi, jerbo tamo ima ovdašnja firma svoj klub i ležaljke su dž, a piće i klopa veeeoma povoljni (pivo 1e, kafa 1e, giros piato 4)... Pa evo i malo Agija Trijade: Inače, gledajući cene letovanja, Ag Trijada mi je skroz korektna, uzevši u obzir da se do centra kolima stiže za 45 minuta, a da oni koji ne žele da jure parking mogu doći za oko 15 minuta do Ikee, a potom uhvatiti 2k ili 3k i za sat su u nekoj od poslastičarnica na Aristotelovom trgu ili u Outlet centru "One Salonica" Kad smo kod Aristotela, evo i trga: A evo i kolača Toliko za sada, nastavljam sutra! P.S. Da se admiri ne naljute, d fiata se uglavnom voze Pandice svih generacija i paketa opreme, tu je i 500, Grande Puntiše uglavnom u jadnom stanju, videh i nekoliko Braviša, a danas mi je bio dan za Tipa - videh 5-6 komada, uglavnom bejzik! Dve najčešće marke su Toyota i Hyundai
  5. 6 points
    bane1321

    Solun

    @totti i @OMP ja, bre, okačio slike kolača, a vi se dovatili zgradurina!!! @PremieRacing Ναι, μορί φίλε, όλλα τα μαθήματα είναι στα Ελληνικά! Za aute je stvar percepcije i momenta. Kažem, četiri nedelje sam ovde, gledam da malo protegnem noge kad god mogu i to sam primetio Fiat Panda svuda (a i većina renta kar agencija ga nudi kao osnovni model), GP svi u očajnom stanju, poneki Bravo, baš htedoh da primetim da nema Tipa, ali juče videh tri komada, Stila ni jednog... Mada opet stvar je i šta ko gleda! Moram priznati da sam prijatno iznenađen Solunjankama, stvarno prelepe žene/devojke za razliku od malih i gu***h Atinjanki, verovatno ima i do toga da je Solun vazda bio na spoju raznih puteva i važna luka. Ono što mi se ne sviđa je količina tetovaža i gvožđa koje nose na i u sebi (lanci, alke, minđuše, pirsinzi), ali opet, bolje je nego "multiplastik" moda u nas. Da se vrnemo temi, putovanje do Soluna traje aeroplanom oko sat i deset minuta, cene se kreću od 95 bez prtljaga, preko 110 sa jednim koferom za ekonomsku, do preko dvesta evropskih za biznis klasu (sad je inače neka akcija, dobar je popust ekonomska je 55/75 evropskih) naravno u jednom smeru. Kolima je oko 6 sati vožnje. A svakodnevno ima jedan polazak autobusa, rekoše mi u agenciji Axios travel da traje oko 8 sati, povratna karta sa prtljagom je malo preko 10.000 naših dinara. Jedan od simbola grada je Bela Kula (Lefkos Pirgos), nekadašnji zatvor, sada se u njemu nalazi postavka istorije grada i vidikovac. Pošto se ulaz plaća 8 evra, a ovog vikenda su dani jevropske kulture (načuo sam da će ulaznice za sve muzeje da budu besplatne), enterijer sam ostavio za drugi put. Od Bele kule se u nedogled pruža šetalište koje sa jedne strane ima more, a sa druge mnogo zelenila. To je ono što me je na prvu najpozitivnije iznenadilo, kad je vruće ima gde da se pobegne. Tu su i razni spomenici, novijeg datuma Filipu i Aleksandru i drugim ličnostima iz burne istorije kako grada, tako i Grčke. (Aleksandra Velikog na biiip ću okačiti drugi put, zbog konja koji se ispred slikao ) U blizini Bele kule kreću i turistički autobusi za razgledanje grada, brod za Agija Trijadu (5e) i brodići za razgledanje Soluna sa mora, ulaz je besplatan, morate da popijete jedno piće... Za ovaj put bih napomenuo još da karta za gradski iznosi 90centi, sem za buseve 1h i 1n sa aerodroma i liniju 15, takozvanu istorijsku liniju. Karte se kupuju na kioscima ili na aparatima u vozilima (koji ne vraćaju kusur), kontrolu za sada nisam video, nisam probao da se švercujem, ne bi bilo primereno mojoj poziciji ovde. Još malo fotki: Spomenik velikom prijatelju Srba i Srbije, predsedniku vlade Elefterosu Venizelosu i plato oko njega: I pogled na Aristotelov trg i more odatle:
  6. 4 points
    bane1321

    Solun

    Kod njih je takva filozofija, gde god vidiš zgodno mesto, suni malo tucanika i parking posadi... Aj kad sam tu da ne kucam u prazno... Alfa i romeo, za sve naše koji dođu u Solun treba da bude Zejtinlik, ili Simaika kako celi taj kraj zovu Grci. Bio sam u nedelju, prisustvovao delu onog pevanja deda Đorđu, koje se širi društvenim mrežama, ostao oko dva sata i bio preplavljen svim emocijama, od sreće, ponosa, do bola i tuge! Do Simaike se stiže 27 od Aristotelovog trga ili bilo gde iz Egnatie ... Čuh da će ove subote biti proslava godišnjice proboja Solunskog (ili kako ga ovde zovu Makedonskog) fronta, pokušaću da budem tamo. Pored srpskog, tu je i francusko, a odmah pored i italijansko. Britansko je ovde u Kalamariji, odmah pored mene. Kad smo već u military modu, posetio sam i Ratni muzej u Solunu, nedaleko od Univerziteta Makedonija tu bih izdvojio or'ginalni primerak sporazuma o primopredaji grada između Turaka i Grka: te delove postavke sa našim uniformama, oznakama i drugim stvarčicama iz Balkanskog i Prvog svetskog rata: Tol'ko od mene za danas!
  7. 4 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  8. 4 points
    stex_pb

    Funny photos

    Једва чекам да купим фелне овако намонтиране
  9. 4 points
    Grafit

    Funny photos

  10. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  11. 3 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Ni ja ih ne volim, ali ruku na srce nema to veze sa rasizmom, preuveličana banalna situacija. A ovi što u svemu vide rasizam jedva čekali...
  12. 3 points
    Upravo se vratio iz Grčke. Kamere se jasno vide ispod velikih znakova za mesta. Na svakoj resetovao merenje prosečne brzine na board kompu. Držao sam prosečnu brzinu do 130km/h. Na svim deonicama sam vozio u rasponu od 120km/h do 150km/h. Uobičajena vožnja kao i do sada. Zbog radova na putevima sam možda neke preskočio da resetujem jer se tu inače ne vozi više od 80km/h. Ovaj sistem je stvarno predviđen da beleži one koji prave ozbiljna prekoračenja brzine. Osnovni problem su stranci koji peglaju sve vreme preko 170km/h. Većina stranaca ne vozi ispod 150. Na naplatnoj rampi u Vrčinu nije ni bilo saobraćajne policije koja bi ih zaustavljala, tako da ćemo i dalje mi biti zaduženi za punjenje državnog budžeta a stranci će i dalje divljati nekažnjeno.
  13. 3 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    I idemo na kilo
  14. 2 points
    Ivan

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    "Ono" je debljine plocica iz zdrave hrane ...
  15. 2 points
    totti

    Solun

    U vreme sankcija, Solun je bio glavni grad za nabavku deficitarnih delova. Homokinetički za Civic je najpovoljnije mogao upravo preko Soluna da se nabavi, a tada je izlazio 400 maraka po komadu. Zbog takvih cena su im se menjala mesta (zameniš levi sa desnim) i prestane da krcka [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  16. 2 points
    totti

    Solun

    Pa šta nam slikaš kolače, a ovamo pričaš dobre Solunjanke [emoji849] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  17. 2 points
    djole81ar

    Savet pri kupovini Fiat Stilo

    Jbt.e 2001 godište 1.500eur benzinac, ja mojeg jedva prodao pre tri godine, 2005. godište, dizel, za 1.250eur... gde su otišle cene tj. obezvredile pare...
  18. 2 points
    stex_pb

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    To se zove retarder kočnica, koja radi tako što upumpava ulje pod pritiskom direktno na izlazno vratilo sa menjača ka diferencijalu, ne troši se i može da koči beskonačno dugo. Može biti i TELMA. Ona koči elektromagnetom. Ja pričam o praistorijskom Ikarus autobusu koji u tom trenutku možda nije imao ni nožnu kočnicu, a ne retarder Ta "velika " vozila imaju razne sisteme kočenja ali to nije tema današnje emisije
  19. 2 points
    stex_pb

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ja sam još mlađi pa se sećam. Mi smo imali bubu koja nije imala ni servo kočenje pa nije bilo problema sa leranjem A rezervoar se prespoji na flašu, da bi video tačno koliko može da se pređe sa litar ipo. Moje najstrašnije iskustvo sa leranjem je kada sam prijateljevog citroena hteo da spustim nekih 20metara nizbrdo a da ga ne palim. Citroen ( ne znam ni koji je) bez motora uopste nema kocnicu, pedala skroz propadne ( ni to ne znam zasto) a kada sam shvatio da sam bez kontrole, posegnuo sam za ručnom. Ali na Citroenu ručna nije bila tamo gde inače treba da bude (već ispod volana sa leve strane strane). U zadnjem trenutku sam uspeo da upalim auto i da povratim kočnicu, na 2 metra od pozide ♥ bem ti naopak auto
  20. 2 points
    To je pravi ler, ja iako sam relativno mlad tj. 81. godište sećam se gašenja kola, yugo nije imao servo volan pa si mogao, a kočnice imaš dok ne stvrdnu skroz pa ga malo kresneš.... jes' ludilo bilo al kad kupiš flašu benzina ko te pita...
  21. 2 points
    Axic

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Prosle nedelje dok sam bio na odmoru krenulo nesto da dimi ispod haube. Pomislio na najgore međutim nije nista oko motora. Manzetna pukla pa je mast bila pala na pletenicu i zbog toga se pojavio dim. Zamenili manzetnu, sve lepo očistili, usput zamenili kočione pločice jer su bile pri kraju, zamenio i kočionu tečnost. Obzirom da sam zadovoljan Delphi plocicama, stavio njih opet, ravno 2.000 dinara komplet u Euroatu i teramo dalje.
  22. 2 points
    rocket

    Funny photos

    Gotovo i pobeda
  23. 2 points
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    jel bi mu dao neko 400+k km??
  24. 2 points
    Axic

    Funny photos

  25. 2 points
    darkman14

    Funny photos

    @neshtry
  26. 1 point
    Dale

    Solun

    Svi se parkirali na travi... Imam i ja slike iz Soluna, mozda proberem nesto interesantno i dodam. Hvala za temu komsija, bas je interesantna!
  27. 1 point
    Rile_bg

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Priznaj da si pomislio na dihtung glave kad si video dim
  28. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    @sasha015 Ja sam moj platio 16000€ Što se tiče uputstva, niko ga nije dobio uz Cross, ali negde na forumu ima link ka uputstvu i za ovaj model,tj ovaj motor 1.0 .
  29. 1 point
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    A onaj snimak gde preskače crnca da se pozdravi sa njim!?
  30. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

    Govedo englesko
  31. 1 point
    sasha015

    Fiat Tipo HB CROSS

    Imenjace otvaraj svoju temu,telefon u ruke,da vidimo tog crnog lepotana iz raznih uglova. Knezevicu,tvoj je bas napucan dodatnom opremom.Koliko si ga platio ako nije tajna.Znam da je prosle bio oko 16500,bez tvojih dodataka i boje. Bio je isti takav u Sabcu pre par sedmica,19900. Mislim da nije imao grejace i keyless.
  32. 1 point
    Sasa034

    Fiat Tipo HB CROSS

    Hvala od srca, ja sam hteo onu plavu, ne znam kako se zove, crna mi na slikama nije izgledala nešto, ali uživo je odlična.
  33. 1 point
    OMP

    Solun

    Meni bas i ne toliko ali to je taj fazon polukruznih trgova i objekata koji se cesto srece a koji je nekad kad su gradjeni i gradovi razvijani predstavljao polaznu tacku grada i centar svih zbivanja.... arhitektura objekata je slicna za taj neki mediteranski stil i doba. Ako se ne varam oba trga su projektovale francuske arhitekte, mozda i gresim. Aristotelov trg je nastao dosta kasnije u odnosu na spanski, sagradjen je posle pozara u Solunu 1917. od kad i krece neki novi razvoj Soluna u nekom drugom pravcu posto je do tada bio pod turcima pa nije ni imao neku znacajnu arhitekturu.
  34. 1 point
    OMP

    Centralna brava

    kako da ga koristim kad nisam znao ni da postoji
  35. 1 point
    mare_kv

    Menjacko ulje

    Pa kontam da nista od toga ne moze da skodi, sta znam, makar mozda nesto malo pomogne Inace da li ostati na 75w80 ili ici na 75w90 zbog spera (LSD) u menjacu? Inace ponekad se isto desi da kada vracam iz druge u prvu teze ide, i da moram da se zaustavim da bi to uradio. Majstor koji mi odrzava auto i koji je vozio dosta i razume se, kaze da su takvi menjaci, i da promena ulja nista znacajno nece da doprinese...Ali svakako sam resio da to uradim, jer ko zna kada je ulje menjano i ne moze da skodi, a i trosak nije veliki...
  36. 1 point
    U toj ceni je fabricka varijanta, sa OEM centralom parking senzora, povezivanjem, komunikacijom sa Body Compom, odradjenim Proxy Alignment...? Ili neka aftermarket budzevina, klasika vezana za rikverc svetlo i samo sa beeper-om u gepeku? Ako je poslednje u pitanju, onda je bas dranje. To mozes i sam za 10-15 puta manju cifru, samo treba videti na sta bi se eventualno gubila garancija (ko je jos u istoj). Ima ovih novijih lepih sondi koje se kace sa unutrasnje strane branika. Izgledaju odlicno i diskretno, precnik samo 16 mm, maltene fabrika: Za razliku od onih "pristeva" koje svi vecinom stavljaju, sa precnikom od 22 mm i koji se umecu sa spoljne strane branika:
  37. 1 point
    Dranje i bezobrazluk. Da, senzori su must have na ovom modelu, ali preteruju sa cenom ugradnje. Ja sam pre za senzore nego kameru iz više razloga, mada kamera je onako fancy i malo bolja opcija za hod u rikverc, dva puta su me spasili robije zbog izletanja budala dok idem u nazad a da ne govorimo o niskim predmetima, stubićima itd, koje da nije senzora ne bih ni provalio.
  38. 1 point
    OMP

    Solun

    Lepo, mislim da nas ima dosta koji bi voleli da se preselimo u Solun Sto se tice fiata ima ih puno a ja sam vidjao i dosta pandi koje nisi pomenuo, inace u grckoj sam prvi put, 94. ili 95. kao klinac video cinquecento sporting cim se pojavio, gledao ga u salonu u Kateriniju, jos uvek cuvam te grcke prospekte od njega i uvek mi se taj auto svidjao a u to neko vreme pa i kasnije je bilo dosta cinque po gr, doduse ne sportinga vec obicnih. Takodje novu deltu sam isto prvi put video u grckoj, iste godine kad se pojavila na trzistu. Tojote i hjundai kao i generalno japanci i korejanci su od vajkada poznati u grckoj od pick upova preko malih kola i limuzina i kombija. Ja sam ove godine dosta zapazio tojota IQ i Yarisa raznih generacija.
  39. 1 point
    @Rasta eh batinjo nekad je sve to lepo i komotno moglo a sad su nasli da zezaju nas normalan narod , inace simpa bravic ,ima extra boju i uklopljeno bas kako treba kao i novija delta, felnica, ko bombonica je ako si iz sokobanje znas da sam tu jeo najbolje vesalice kod boneta na cosku one krivinice kad ides ka ozrenu
  40. 1 point
    onda je Mercu,Musa bila glavni konkurent tih godina Djulijeta je zaista prelep auto,dizajnerski perfektan auto,al koliko sam video ima nekih malih nedostataka u unutrasnjosti oko detalja,al sve u svemu sjajan vozacki auto,mislim da su to motori,dal benzinci il dizeli najbolje od svega
  41. 1 point
    horvat

    Menjacko ulje

    Ja volim sipati Liqui Moly aditiv za menjace, u onim tubicama...
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  43. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    python

    Fiat Tipo HB CROSS

    Baš lep, dugo da te služi
  46. 1 point
    nesa 169

    Fiat Tipo HB CROSS

    Baš ti se lepo uklapa boja, ne znam zašto si se na to žalio. Srećno da te služi.
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    jovancha

    Fiat Tipo HB CROSS

    Sve prednosti i sve mane si nabrojao, tako da nemam šta da napišem, osim da ovogodišnji Cross nema prednje i zadnje parking senzore koji su bili u osnovnoj opremi. Ovaj primerak nema ni fabričku navigaciju
  49. 1 point
    shuxx

    Fiat Tipo HB CROSS

    Predobro mu stoji crna boja
  50. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    Ova zenska je sa bazena. Nije smesna. Al vredi videti... Sent from my SM-A536B using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...