Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/21 in all areas

  1. 10 points
    Pa ne zovu se bezveze "Nikom Auto" - ni tebi, ni tebi, a ni tebi...
  2. 5 points
    Axic

    Funny photos

  3. 5 points
    Milutinac

    Neki retki i čudni FIAT koncepti

    ItalDesign Legram 1996 Neki italijanski ShootingBrake koncept Poznata zadnjica? A i prednji kraj? Kazu da je unutra bio 2.0 20V
  4. 5 points
    I onda mu je pozvonio čika i katanom mu odsekao desnu ruku, ban sa foruma se podrazumeva!
  5. 5 points
    Kacim svasta, pa evo i par slika nase prelepe Srbije ovog vikenda. Jedan od najlepsih vidikovaca u zemlji, na vrhu planine Kablar. Meni najatraktivnija fotka koju sam napravio, panoramska slika Ovcarsko-kablarske klisure. U sredini Ovcar, na levo puca pogled preko meandara Zapadne Morave i Vujna ka Gornjem Milanovcu. A na desno ka Pozegi i Uzicu: Uglavnom sam ranije isao i peo se leti, pesaka, iz Ovcar Banje, kada je vidljivost odlicna. Ovog puta smo svratili kolima, posto sam odgledao par emisija gde sam video da su delimicno sredili i asfaltirali prilaz sa suprotne, pitomije strane planine i napravili veliki parking za automobile i autobuse. Tako da je ova kasno-jesenja izmaglica samo napravila dodatni dozivljaj uzivo i dala dodatni smek fotografijama. Samo da napomenem da slike zaista ni izbliza ne mogu da docaraju lepotu pejzaza i masivnost Ovcara, Kablara i Morave koja izmedju vijuga i pravi meandre. Iskrena preporuka svratiti i uveriti se u lepotu uzivo. "Pojedinacne" fotke, pogled na meandre Zapadne Morave i Cacak koji se nazire nizvodno: Planina Ovcar preko puta (nesto ispod 1000 mnm): Pogled na Ovcar Banju sa Kablara: Pogled preko izmaglice uzvodno - ka Pozegi, Uzicu, Zlatiboru: Severna, pitomija strana Kablara, pogled sa vrha: Orijentacija i nadmorske visine planina u regionu, sema postavljena takodje na vrhu planine. Lepo je locirati i videti blize vrhove: Trenuci "umetnicke" inspiracije tokom penjanja do vrha: Deonica autom, prilaz sa severne strane: Pomenuti asfaltiran prilaz vrhu, sredjeni parkinzi za automobile i autobuse (druga slika): Do vrha je sada od parkinga nekih 600m, doduse dobrog uspona. Koji je lepo ispracen putokazima, info i edukativnim tablama: Za entuzijaste (isao sam kao mladji par puta), uvek postoje planinarske staze sa suprotne, strme strane, iz same Ovcar Banje. Gde postoji nekih 10-15 oznacenih staza razlicite tezine. Pojedine su i opasne, a zavisno od duzine i kondicije, stize se za od 50 min do 2h: Spustanje ka Ovcar Banji, uskim asfaltiranim putem, koji je u stvari trasa stare zeleznicke pruge uskog koloseka. Na deonici od par km uz Moravu, prolazi se i kroz par starih, zeleznickih tunela. Neverovatno koliko su uski i niski, kroz njih je svojevremeno saobracao Cira, na putu ka Zapadnoj Srbiji i Sarajevu: I za kraj, ako je jos neko ljubitelj gradjevine kao ja - radovi na novoj deonici autoputa Preljina-Pozega. Koji se na deonici od Preljine do Pakovraca i ulaza u tunel Laz (2800 m) evidentno blize kraju. Crvenim sam iscrtao putanju od Preljine (gore), kroz mini-tunel u Trbusanima, preko Zapadne Morave, pa sve do ulaza u planinu Jelicu i pomenuti tunel Laz. Sa vrha Kablara se uzivo fantasticno lepo vidi, na slici slabije pa zumirajte koliko je forum dozvolio (crtao sam pored trase da se vide objekti). U povratku kuci smo prosli upravo pored radova na iskljucenju u Pakovracu (most preko Morave i ukljucenje na magistralu ka Uzicu, druga slika): Prelepa priroda, iskrena preporuka za obilazak. I za one koji vole pesacenje, a i za ostale za koje je uradjen solidan, asfaltiran pristup maltene do samog vrha. Lepo je videti i evidentno veci broj ljudi sa decom na planini, na cistom vazduhu (za razliku od ranije). Da ne zaboravim, posto nisam slikao zbog guzve - na samom vidikovcu je napravljena ogradjena terasa, sredjeni pristupi, napravljena pristupna ograda, tako da je sve sada neuporedivo bezbednije, cak i za decu. Pozitivna stvar je sto se planina polako popularizuje, negativna sto samim tim ima manje mira, netaknute prirode i uzivanja u tisini i neverovatnom pogledu.
  6. 4 points
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa dobar majstor znaci svakako ali ako su gume i felne dobre mogu i ja da balansiram. Ako je bas neki problem, meni nije niko uspeo da resi tresenje na Bravu a obisao sam par vulkanizera, dok nisam otisao na Hunter. Kada kazem Hunter mislim na pokusaj balansa sa valjkom, odredjivanje tački, skidanje i okretanje felni da se pogode tacke. Npr sada na Mitu nije bilo potrebe za Hunterom jer nemam nikakve vibracije, isto tako i na DS3 kada sam uzeo nove Tigrice, sve je bilo top. Ali zato na Bravu i Djulijeti sam krv propisao i bacio pare dok nisam resio problem na Hunteru.
  7. 3 points
  8. 3 points
    Sta ocekivati od takvih ljudi koji i kad hvale u najbolju ruku obican prosecan auto opisuju ga kao najnovijeg rols rojsa ili bentlija gde je sve savrseno, osim par mana koje i nisu mane vec ih njihova prefinjena cula jedva primete ponekad
  9. 3 points
    MS PK

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Moji nisu oupste takvi odozdo, kupio si kopiju [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  10. 3 points
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja iz sopstvenog iskustva mogu da kažem da je ponekad dobar vulkanizer i dobro održavana i servisirana mašina bolja varijanta od hantera [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  11. 3 points
    Milutinac

    Fiat Nuova Bravo

    Live from Cassino
  12. 3 points
    Masa ljudi I dalje na Fiat modele gleda ispod oka, neki kompleks, šta li je, pa će pre da uzme neki drugi brend u klot opremi nego Fiat u full opremi. Masa ljudi iz mog okruženja je bila u neverici kad su videli novi 500l, I dalje imaju sliku prvog modela u glavi. Kao, jao vidi multimedia ili tablu kako je dobra, jao ne čuje se [emoji38]. Pa meni su ti isti govorili da sam mogao uzeti npr reno klio umesto tipa , I ja im objasnim da je Megan u klasi Tipa, onda aaaaaaaa, a Sandero, jeftiniji......a Logan vidi malo para......I onda izgubim volju za bilo kakvu priču. Što se priče oko MVP, CROSS, SUV modela tiče, I QQ I sad Tipa Cross dok vozim, meni milina neka I zbog klirensa I zbog pristupa gepeka, ulaz u auto itd itd. Sa BMWom nisam mogao otići na pecanje ili malo van puta po zlatiboru a da se nisam preznojavao šta ću I gde ću zakačiti I očešati. Dakle, sve stvar afiniteta. Bolja je preglednost iz normalnih automobila, to je sigurno. Ja kad u Crossu spustim vizačevo sedište na pod, tek je tada problem preglednosti, govorim o bliskim predmetima. Što se ceneautomobila, novih I polovnih tiče, samo vas čitam kako spuštate cene iz ugla kupca a dižete kaod ste prodavci. Sad je ludilo sa cenama I ja verujem da bi moj Tipo prodao u roku od odmah koju god cenu da stavim, jbg, takvo tržište trenutno. Mada Fiat I nije nešto podigao cene barem od momenta kad sam ja uzeo auto. Dacia npr, nije "kao" dizala cene ali isti model koji su nudili pre 5 meseci za 13000€, I sad ima istu cenu ali, malo osakaćen opremom pa nema više automatske klime I još nekih sitnica, al na to niko ne obraća pažnju. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  13. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ma to je sve normalno, kilometar gore dole, ovi noviji motori bintrebako manje energije da rasipaju I još imaju turbine, pa ne mogu hladnog da ga vozim na 3000 obrtaja jer onda jurcam [emoji23] Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  14. 2 points
    Služba radi! Drug Đura ga je izmomenta precaspitao!
  15. 2 points
  16. 2 points
    silenci

    F1: Katar 2021

  17. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Malo utisaka sad kad su jutarnje temperature oko 3 stepena. Digne obrtaje, malo trese i ima grublji zvuk motora, ali treba mu oko 15-20 sekundi da se obori obrtaje i sve se smiri. Ono što sam u neku ruku i očekivao , od svih benzinaca koje sam ikad vozio, ovaj najteže, tj najsporije dostiže radnu temperaturu,tj temperaturu rashladne tečnosti, nije kao dizel sporo al mogao bi brže. Temperatura ulja je već nakon 2km skoro pa na radnoj.. Inače sam skoro bio u servisu i pričao sa majstorima tamo, neki modeli motora, dal 120ks ili četvorocilindraši, znam da imaju klapne ispred hladnjaka koje se otvaraju, tj zatvaraju radi bržeg zagrevanja. Video sam konkretno na Renegejdu al zaboravih koja je motorizacija. Dakle, grejanje sedišta jedino nemam od opreme a mislim da su preko potrebni. Videćemo kad udari debeli minus.
  18. 2 points
    Lepe fotke, lepa i lokacija svakako za sve nas koji volimo brdovite terene. Ako mogu da iskoristim priliku da se umešam u temu sa par sličica, sa telefona na žalost ne ponesoh apartat, od pre dva vikenda sa tornika.
  19. 2 points
    Milutinac

    Hir - 4.8

    A da nije to sto bi trebalo da se polira i sredi sa one unutrasnje strane? Ti si verujem, na 2 nacina, to odradio kako treba spolja... Hocu kazem, mozda mozes tvoje staklo iznutra kada rastavis da ispoliras, mada ako je zamensko jeftino, nemas zasto ni da "lupas" glOvu...
  20. 2 points
    Baš to, a dodatno što ta dva filtera (vazduha i klime) menjaju svake druge godine ili na 60.000km vožnje po srpskim putevima S' ovakvim planom održavanja ja bi 'ladno odjeb'o ovlašćeni ili ne bi ni doneo odluku o kupovini novog auta kod njih. Cene rezervnih delova neću ni da komentarišem...
  21. 2 points
    horvat

    Funny photos

  22. 2 points
    danko

    Iskustva sa brisačima za automobile

    SAT je inače poznat da strogo primenjuje naučne, logične i inženjerske metode testiranja bilo čega. Tako da u rezultate njihovih testova verujem kao u saopštenja covid kriznog štaba.
  23. 1 point
    Svi vlasnici vozila Grupacije FCA (Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge) pozivaju se na zimsku besplatnu proveru vozila 2021. godine u ovlašćene servise kompanije FCA Srbija u okviru kampanje koja traje do 31.12.2021. Akcija važi za sva vozila u garanciji i van garancije, kupljena u Srbiji ili uvezena u Srbiju. Besplatna provera vozila u 11 tačaka: - Kontrola centrale ubrizgavanja – WiTech-om; - Provera stanja pneumatika; - Provera akumulatora; - Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti; - Provera nivoa ulja u motoru; - Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica); - Kontrola metlica brisača; - Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije; - Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg); - Kontrola upravljačkog sistema; - Vizuelni pregled vozila; Ukoliko se vlasnik vozila odluči za popravku konstatovanog kvara, ostvariće: - Popust 10% na rad u servisu za otklanjanje uočenih kvarova. - Popust 10% na originalne rezervne delove za otklanjanje utvrđenog kvara.
  24. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    2650rsd, sva4 tocka, 2 demontaze gume (jedna imala odstupanja 12kg!), sve 4 bile lose balansirane, sto na osu sto ovako..uradio u Coningu na starom Novosadskom putu. Elem, treskanje se mnooogo smanjilo ali ne i 100% izgubilo tako da idemo na proveru krsta, poluosovina i slicnih stvari a mozda i rotacija guma ako je sve ispravno. Tako ti je to, odes na 17, kupis Savu AS i dodju i problemi A imao sam monoton auto...
  25. 1 point
    Martin

    Fiat Tipo HB CROSS

    Realno, na 3000 obrtaja leeeeeti
  26. 1 point
    Martin

    Fiat Tipo HB CROSS

    Pa lepo, treba mu više km nego Puntu 1.2 ili Cliju 3 1.2 koji već za nekoliko km dignu temperaturu.
  27. 1 point
    moron

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Nisam ja ni rekao, a ni pomislio da bi trebalo da napustiš ovlašćeni servis radi ostvarenja niže cene odžavanja, a sve uz gubitak garancije. Sve to - "ni pod razno".
  28. 1 point
    shuxx

    Fiat Tipo HB CROSS

    @Martin Aj malo pojasni, jes da vozim prastar auto, i da samo gledam temp rashladne tečnosti. Čim je na cca 90C, može pun gas. Znam da ima vozila, sa indikacijom temp ulja... Ali da se benzinac zagreje na radnu temp tek za 15km, može ako se spušta sa planine, pa sve vreme ne pipas gas.. Sto se meni dešava u povratku s planinarenja... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  29. 1 point
    TeaseR

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Imao sam isti problem kada sam kupio dve nove gume, tresao se na brzinama preko 80km/h. Jos mi ladno lik kaze, ma to je do gume, ja zamolio drugog lika da skine tockove i proveri na hunteru, naravno, nije bilo dobro izbalansirano. Posle mi taj lik rece da je ovaj drugi u otkaznom roku i da ga zabole…
  30. 1 point
    PremieRacing

    Fiat Tipo HB CROSS

    Temp. ULjA mu je blizu 'radne' posle 2km, ne radna temperatura motora pa samim tim i grejanje kabine...
  31. 1 point
    shuxx

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ako je sa 2km na radnoj temp, to lepo greje, klasičan benzinac. Meni na Z10, i pri - 10C, postigne radnu za oko 4km. Prethodni dizelaš, trebalo mu oko 8km.
  32. 1 point
    Boga mi taj će lakše preživeti vibracije, od reakcije toyotobotova!
  33. 1 point
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Ne znam i tOko je Sve to što se mi pitamo bi ooooozbiljno trebali da znaju oni koji se bave sređivanjem farova...na sva usta (čitaj: social media - FB, IG, forumi...) se hvale a onda kad treba da urade nemaju pojma. Mislim na to što su lepo pogledali farove pre posla i tvrdili da može da se uradi a onda čabar. Pa još traži da se plati posao. Jbmlg...možda sam ja budala. Pravo rešenje je da se zamene 'stakla' i to znam od prvog dana, ali voooolim da se zamajavam oko auta
  34. 1 point
    +1 Pogotovo zadnji pasus. Zato sam prestao I da komentarišem u mnogim temama.
  35. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja sam samo skotao da cu morati stopama horvata, idem na Hunter mashinu u toku nedelje, trese napred i volan preko 120.. Vulkanizer inace u Beogumi montirao, al djaba.
  36. 1 point
    silenci

    F1: Katar 2021

    Bravo Alonsu,a i Alpine se popravio dosta su brzi,sad imaju tempo na trci kao Ferari.Dobra trka,Luis nezaustavljiv,Max fantsaticno vozio,al nije mogao nista više.Ferari solidan
  37. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Na MultiAir Turbo stavljamo obicno fabricki preporucene NGK IKR9J8 (Iridium Laser), cena je 1500-1700 din. Na atmo verziji MultiAir po fabrici ide NGK DCPR7E (N10), koje su duplo jeftinije. Identicne idu na najobicniji 1.4 FIRE atmosferac u 500L, Tipu...
  38. 1 point
    To je to, pretpostavio sam. Mi ovde na turbake po fabrici stavljamo NGK IKR9J8 (Laser Iridium), koje su 1500-1700 din van ovlascenih, bas na nekoj od tema smo komentrisali preporucene intervale zamene s obzirom na cenu. Koji idu od 20.000 km, pa do tvrdnji pojedinih majstora da to slobodno moze da gura par destina hiljada km . Posto u planu odrzavanja koji si okacio vidim zamenu na svakom servisu (godinu dana ili 30.000 km), a vecina ljudi daj Boze da predje i upola, pa je bespotreban trosak, a kod ovlascenih su verovatno i skuplje. Tebi taj podatak nista ne igra svakako, jer prelazis dosta vecu kilometrazu.
  39. 1 point
    Ja sam za bojkot lopovluku
  40. 1 point
    Evo cenovnika pa sami procenite. Smatram da je ovo skupo. Samo servis tng uređaja je 7500 dinara, a menja se jedan filter (koji košta par stotina dinara). Garancija traje 5 godina. Razmišljao sam o održavanju u sopstvenoj režiji, ali opet smatram da je ipak isplativo ići u ovlašćeni servis tih pet godina. Jer, šta u slučaju otkaza nekog dela?
  41. 1 point
    [emoji44][emoji15] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  42. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    8500km, montirane zimske gume, malo slikica noću ,sunčanja danju I GIF LED farova na osvetljenom parkingu.
  43. 1 point
    U Stelantisu glavnu reč vode Francuzi,piši propalo za Italiju...Alfa Romeo i Lancia možda i prođu,ali Fiat ima da useru 100% Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. 1 point
    horvat

    Gedora stajling

    E dobro kazes, kad procitam da smo ekonomski tigar, ovako neka slika mi bude u glavi
  45. 1 point
    I petrolej i med. benzin su odlična sredstva, ali smrde ruke posle korišćenja Ja za sve te fleke od asfalta, gume, laka... koristim čistač kočnica. Sastav je sličan medicinskom benzinu, naravno, ali je u konzervi i pod pritiskom, očas posla se sve skine. I ako je recimo bilo neko lagano češanje pa ti je neko ostavio farbu na braniku, uz pomoć brake cleanera ćeš videti koliko će se skinuti, a koliko je zagrebano. Pa i tada, kada vidim da je ogrebano a može da se reši nekim korektorom, bar znam da je površina pripremljena za korekturu. Naravno, ne koristim samo čistač, nego i meku i debelu mikrofiber krpu. A da, za insekte koristim sonaxov insect cleaner i onaj sunđer za skidanje. To je obično dodatni korak prilikom pranja kola. Kad ih nasapunjam, dodatno na kontaminirani deo naprskam taj čistač. Čistač je sa pumpicom i nije skup - od 500 do 1000 din (ako su proizvođači normalni, ne računam one niche proizvođače, tu je samo nebo granica). Ostavim da deluje kratko i onda uklonim sunđerom. Nakon toga opet pređem regularnim sunđerom i šamponom. Za uklanjanje smole od drveća koristim Sonax remover u konzervi. Meni kola nisu često izložena toj napasti pa mi konzerva traje evo već 3 i kusur godina. Inače, oba ova sredstva odlično uklanjaju i ptičji izmet. Insekti i smola sa drveta mogu i da ostanu koliko toliko na kolima, ali ptičji drek je nezgodan ako se ostavi, jer može da ošteti lak (ostanu dugotrajne fleke).
  46. 1 point
    dellas

    Pada taksa preko 2000 kubika?

    Alvirovic je doveo u emisiju , tj on gostovao u ministarstvu finansija i bas lepo napadao goscu da sistem i dalje nije pravedan i da je zastareo model po kubikazi i da nisu “ispravljene krive Drine” ovim umanjenjem ali oni se drze ovoga kao pijan plota , nisu ni razmislili o necemu drugom cak ni po cenu da uzmu vise para Tako da narode, ovo vam je za narednih 10 god.
  47. 1 point
    Che Guevara

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Valeo first - koliko sam video ljudi imaju loša iskustva sa ovim modelom, Valeo compact - ista marka, možda je ovo bolji model? Bosch aerotwin - najhvaljeniji model ove marke, Mitutoyo - ubedljivo najjeftiniji, ali me "plaši" kako će držati onaj od 65cm, a i ima neke estetske mane... Jesam li dobro sumirao, ima li da se doda još neki u uži izbor?
  48. 1 point
    pa to znaci da ipak ima neki problem, samo sto oni imaju neke teorije, a imo sam problem sa kompresorom koji je bukvalno kad ukljucim klimu auto se cuje kao da vozim traktor trebalo im je jako puno vremena da mi odobre reklamaciju i da rese taj problem i jos jedna stvar mi nijr nikako jasna potrosnja ulja, auto trosi 4dl ulja na 1000 km a u njega ide 3 litre ulja ja na 15 hiljada km dospem jos 6 litara ulja razocaro sam se i pokajao sto sam ikad uso u fiata nisu znali zasto se auto cudno cuje pa su snimali zvuk i slali na neke provere posto majstori nisu znali sta je i onda su igrom slucaja posle mojih 10 poziva i slanja kojekakvih mejlova, smilovali se da mi odgovore da je deo porucen i da ce stici za mesec dana, kada su promenili sve je radilo normalno, al da majstor koji radi u servisu izadje i da mi kaze da je snimio auto i zvuk i da nema pojma u cemu je problem jel je to po meni neprofesionalnost radila je klima samo sto je zvuk kad se ukljuci klima bio jako bucan i neprijatan
  49. 1 point
    Dale

    Funny photos

  50. 1 point
    MS PK

    Potreban limar - iskustva

    Posto je bela boja u pitanju, obavezno probaj poliranje tu pored te nove boje da vidis rezultat na nekom malom delu. Bela boja se mnogo zaprlja kroz godine tako da verujem da ce prilicno da "pobeli" samo ne verujem da ce da se izjednaci sa tom novom, ako je promasena nijansa onda nece nikada Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...