Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/21 in Posts

  1. 9 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    @Milutinac neprimetna razlika
  2. 9 points
    Ivan

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Ide, najpoznatija konverzija na forumu :
  3. 7 points
    Axic

    Funny photos

  4. 6 points
    Evo ja natenane kupujem. Felge 3 godine, gume za iste 9 meseci, a auto sam porucio i stigao je, ali ga preuzimam kroz nekih 5-7 godina . Doduse, neko drugi ga vozi u medjuvremenu, ali otom potom, prepoznace se, ali vredi cekati kada je custom-configuration uradjen
  5. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 4 points
    totti

    Vazduhoplovstvo

    https://vm.tiktok.com/ZM8r6ftdQ/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  8. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  9. 4 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Evo jedne na brzinu, bice uskoro fotosesn
  10. 4 points
    Ove godine nisam isao na more, nego sam ovako u jesen malo proputovao po okolini. Lep i sadrzajan odmor Preko Madjarske u Sloveniju, pa po Sloveniji tri dana vozikanja uzduz i popreko, sve iz Ljubljane, i onda u Hrvatsku jos dva dana, Rijeka, Opatija i pravac kuci preko Osijeka u Suboticu Kazu neki nema razlike u gorivu. Moja iskustva ipak kazu skoro litar razlike u potrosnji. 7.5 sam video dva puta u zivotu: kad sam kupio auto i kad sam isao na more u Rovinj sa Crodux premium gorivom. A osim toga sam sa ovim autom putovao samo po Srbiji i Bosni i tu nisam imao te potrosnje. Nisam se trudio da spustim potrosnju, vozio sam uvek u skladu sa uslovima. U tom proseku je i nekoliko stajanja po par desetina minuta, usled radova na putu i guzvi u Rijeci. Imao sam zanimljiv “peh”. Noc pre puta montiram zimski set, jer je postojala mogucnost da idemo na planinu, a znam da u oktobru moze da se desi sneg u takvim predelima. A i malo zbog udobnosti. Zimulje su svake godine rotirane po felni i balansirane na hunterki i nisu tresle pre skidanja. Krenemo mi, tek sto sam izasao iz grada, treska volan. Ja poludeo. Al razmisljam, mozda sam greskom stavio zadnje napred. Kako sam po Madjarskoj isao po magistralama, nije mi to tako smetalo, al u prvom selu u kojem sam ugledao gumi szervisz, smotam ja, uletim onako ko indijanac i trazim da mi zarotiraju prednje/zadnje. I sad pita me lik zasto. Ja jedva nesto natucam madjarski, a on slicno tolko engleski. I sad tut mut, oce on da balansira sve 4. A vidim da nema hunterku. Vec mi u glavi kako mi izbija 20e iz dzepa, a ja nastavljam sa treskavim volanom. Al ajd, nek ide zivot. Izbalansira on sve 4, lepo ocisti glavcine, namaze nekom mascu, veoma sve lepo pedantno. Ja da platim, kaze on prvo proba. Isterao ga napolje, raspalio do 160, ono nista ne trese. I taman posle tog mesta (Siofok), krecem na autoput, sa mirnim volanom Imao sam srece bas, a od sad gume balansiram u Madjarskoj
  11. 3 points
    Evo jedna sa Bohinjskog jezera
  12. 3 points
    dekirs

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Lepse izgleda na prvoj slici
  13. 3 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    U tom rangu cena bih najpre gledao Kleber Krisalp HP3, koja je prosle godine bukvalno oduvala cak i neku premium konkurenciju u tim manjim dimenzijama. Ili blizanac BF Goodrich g-Force Winter 2, koja je takodje odlicna na testovima ove godine (za taj cenovni rang). Ili mozda nesto skuplja Hankook Winter i-cept RS2. Od pneumatika koje @Tomash navodi, upravo u dimenziji 195/65/15, iznenadjujuce je da se Nokian (kao dobar "zimski" brand) sa WR Snowproof i nije bas najbolje pokazao u poredjenju sa konkurencijom. Licno brandove kojih nema ni na kakvim testovima (ili ne dodju bar do pred kraj istih) nikada nisam uzimao u razmatranje, upravo iz loseg licnog iskustva sa pojedinima ranije. Evo kompletnih 2021. ADAC rezultata za zimske gume u dimenziji 195/65/15, a zatim ispod i u dimenziji 225/50/17. Dunlopi sa svojim modelima na 1. mestu na oba testa. Pomenuta Krisalp HP3 je i i ove godine i u 225/50/17 dimenziji u samom vrhu, sa ubedljivo najboljim odnosom ulozeno/dobijeno. Rame uz rame sa Top 3 premium modela (Dunlop Winter Sport 5, Michelin Alpin 6 i GY UltraGrip Performance+), za trunku losiji rezultat od njih na mokrom. S obzirom na cenu, korektno se pokazala i Sava Eskimo HP2. ADAC 2021, zimske gume, 195/65/15: ADAC 2021, zimske gume, 225/50/17:
  14. 3 points
    Od svih navedenih, Fulda KM3 se najduže proizvodi. Smatram da je najbolja od svih navedenih. Nema je više na testovima, jer je dugo u proizvodnji (preko 10 godina). Inače, planiram je za novi auto.
  15. 3 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  16. 3 points
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Ovih dana je X-ara grmela Avalom gore-dole... glumila je trening auto nekolicini takmičara Zimske gume drže dobro a gorivo nestaje kao da dezinfikujemo stazu
  17. 3 points
    PremieRacing

    Avala - 10.2021.

    Bilo je baš top... Subota šmrljavo i vlažno, hladno i magla, ali na održanim treninzima nije bilo većih niti kvarova niti slupavanja. Stari as, Vitomir Susi Cvetić je sa rentiranom Saxo kantom postavio najbrže vreme na prvom treningu (po mokroj stazi) Drugi trening znatno drugačiji, razišla se magla, malo se prosušilo, malo porasla temperatura i svi su se znatno ubrzali te je Ivan Ćima Mandić zasijao u novom Clio Cup autu i bio brži od gosta iz Poljske u wrc i20, i od Miška Subotića u njegovom čudu od 206 sa dva motora iz motocikla i 600kg ukupne mase. Susi nije vozio nego je pravio roštilj u boksu Dobro druženje, dobra klopa i prođoše treninzi... Došlo je vreme za noćna takmičenja i ribolovačke priče... Nedelja je počela mnogo lepše, dan za poželeti. Sunce, suva staza, čistilica prošla gore-dole i onako nov asfalt je doveden u stanje perfekcije za prvu vožnju. Malo kašnjenja, malo na vreme, i uz par blažih havarija i par kvarova se završio prvi prolaz. Susiju je rentirani auto otkazao u prvih par stotina metara, Vidaković je slupao najlepšeg Yugića, a negotinac je prosuo menjač i ulje iz istog u predstartu Drugi prolaz se dosta čekao, neću da kažem kasnio zato što nismo ni znali raspored, ali je krenuo 'na vreme' tj. po danu i suncu. Svi su opet bili brži, u nekoliko klasa se odlučivalo o šampionu za ovu godinu pa su neki bili baš napeti i vozili na žilet... Tamo gde se i znao šamion klase, bilo je bitno napraviti što bolji plasman zbog plasmana klubova. Direktori su baš bili u stresu... Kad' se i poslednji takmičar popeo uz Avalu, svi su mogli da odahnu. Opet je prošlo bez većih havarija iako je bilo par slupavanja, i par kvarova. Mišku Subotiću se pokvario neki od dva motora te nije završio drugu vožnju iako je posle trke došao do boksa bez očiglednih problema, mali Zeka izleteo posle cilja, par Saxo-a nije ni startovalo ni završilo tako da je to model auta koji je najviše podbacio Sve u svemu bilo je 6-7 DNS i DNF. Posle trke je trebalo kombijem i šlep prikolicom dva trkačka auta vratiti u garaže u različite delove grada i vratiti se po treći put podno Avale kako bi natovarili treći auto...sve je bilo gotovo kasno, kasno uveče te zato nisam stigao na FLCS okupljanje. Žao mi je i hvala za poziv/podsetnik Sad malo slika...:
  18. 3 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Ne bi se setio admir da nekad uzme krpu u ruke
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    Oprosticu ti zbog godina
  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    Sledi rekapitulacija na kraju balade... Dakle, ranije sam već pisao da sam bio u ovlašćenom servisu i da su odradili ažuriranje svih softvera osim Uconnect-a (ažurirani su body computer, motorni računar i instrument tabla). Ipak, to nije promenilo situaciju - cornerring lights setovanja i dalje su se vraćala na ON nakon gašenja motora. Ponovio sam posetu servisu sa idejom koju je @Ivan pomenuo: da kroz podešavanja BodyCompa ("Fog lights") pokušaju promenu. Nažalost, bez uspeha iako se čovek prilično potrudio. U pitanju je ovlašćeni servis i nisam mu stajao nad glavom sve vreme, pa ne mogu tačno da navedem šta je sve pokušavao, ali sam video da se petlja sa tim nekoliko sati. Na kraju je konstatovao da iako se Cornerring light ne ponaša kako treba, trenutno nema dostupnu noviju verziju softvera. Nepostojanje novijeg softvera je u skladu sa činjenicom da je prilikom ažuriranja svih ostalih softvera zvanična info "u sistemu" bila da da nema novije verzije multimedija sw. Ipak, čovek se potrudio i poslao upit "fabrici" sa opisom problema. Očekivao sam da će povratna info biti da nema novijeg sw i to je to - meni je čak i tako OK, jer znam da sam pokušao šta je bilo moguće. Ipak, nakon 10ak dana me je servis obavestio da su dobili novu verziju softvera i da mogu da dođem na ažuriranje, što sam i uradio. Verzija je promenjena sa v23.00.50.50 na v23.00.81.00, nakon čega se Cornerring lights ponašaju očekivano i ostaju isključeni kada ih isključim :-) To bi bilo to, case closed. Nismo nešto pametniji, ali na osnovu svega deluje da bez obzira što se ovo podešavanje ne čuva na multimediji, njen softver ipak može da unese problem. Preko Uconnecta se vrši ova specifična promena, ali se pritom ili nije čuvala gde treba ili se prilikom isključivanja greškom vraćala na default. P.S. I dalje ne znam kako da na mom Uconnect sam proverim verziju softvera. Verzije koje sam naveo su očitane softverski i ne znam kako bih ih očitao kao običan korisnik bez dijagnostike.
  23. 2 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Prelepo Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 2 points
    Ivan

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Bas sinoc gledam na skupu - te felne bolje deluju skinute, u gepeku, nego kada su na autu . Kao du*e i glava.
  25. 2 points
    Nisam znao da ti se toliko svideo 500L, dogovoreno, cuvam ga za tebe.
  26. 2 points
    vagenovac

    Croma 2006,aka Gospodja

    Ako ti je ispravan DPF onda kupi nov EGR, da ga ne bi zeznuo.
  27. 2 points
    alfini0507

    Croma 2006,aka Gospodja

    Na kraju ce skinuti i EGR i DPF... [emoji23] PS... Kako bre curi iz menjaca sa sipanih 2L ulja? Osim ako nije skinut šraf za kontrolu nivoa pa tu izlazi... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  28. 2 points
    vagenovac

    Hir - 4.8

    Zapala croma izmedju krampona na gumama Xare, zato je i bivsa
  29. 2 points
    Vule

    F1: Turska 2021

    Evo šta se dešava
  30. 2 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Zimske Miselinke 235/40/19, malo udobnija guma u odnosu na standardnu dimenziju
  31. 2 points
    Obzirom da su zimske, preboleo bi sto su viseg profila, prvenstveno zbog snega (posebno ako ides negde juznije ili na skijanje) i malo bolje udobnosti. Dodao bih na to i drndanje oko prodaje jednih i doplate i kupovine drugih (ono doplata bode oci isto) ...pa jos ako lose balansira i trese volan Nije mnogo balonkasto ali zbog navedenog bih ti savetovao da ih zadrzis. Ali ako ti ovo 'balonkasto' bode oci, a ti se onda cimaj, sta da ti kazem Preziveces, ionako je zimi sve zivo prljavo, pa niko nece ni toliko da gleda balone vec koliko ti je auto 'usran' od blata i soli
  32. 2 points
    Jel ima slobodan isti takav u salonu? Sadašnja situacija tvom kolegi ide na ruku jer se novi automobili čekaju duuuugo, pa ona uobičajena nepisana pravila koliko vredi nov auto čim izađe iz salona trenutno padaju u vodu...padaju jer nema isti takav 500L u salonu koji čeka kupca. Drugim rečima, on ima bolju poziciju od salona jer kupac isti takav 500L mora da čeka i čeka...a, ovde ga ima odmah. Na njegovom mestu (ako mu već taj auto ne treba), prvo bih ga ponudio (još dok ga i ne uzme iz salona) dileru da ga oni kupe. Znajući kolika je inače zarada dilera na 500L-u, mogli bi baš da mu naprave cenu. To onda tebi pogoršava poziciju jer moraš ponuditi više para...
  33. 2 points
    dach@

    Funny photos

  34. 2 points
    Axic

    Funny photos

  35. 2 points
    Montiraj kuku i vozi Hunter sa sobom
  36. 1 point
    Sveza danasnja informacija o ceni drugog servisa Stojanov: 14.910 Ulje motorno SHELL 5W40 3 litre 3000,00 Filter ulja 950,00 Filter vazduha 1200,00 Filter kabine 2900,00 Svećice 3500,00 Usluga 3360,00 Radulovic: 14.603,76
  37. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Aksić...
  38. 1 point
    Axic

    Funny photos

  39. 1 point
    Cek, cek, polako deckici. Zna se ko je sinoc vise razgledao facelift 500L cumurasa, nego Giulie . Imenjak ne bi ni haubu podigao, da nisam to kao prvo trazio .
  40. 1 point
    neshaoct

    Automobili venčanice

    Ovo su polovnjaci koje je skoro nemoguće prodati Na tržištu polovnih vozila pravila su jasna, a ona su neretko i subjektivna. Opšte je poznato da se u našem regionu najbolje kotiraju automobili nemačkih proizvođača. ''Sveto trojstvo'' se ne dovodi u pitanje, a Volkswagen je merilo tržišta. Delove možete kupiti na kiosku, popravljaju se u svakom dvorištu, a kad se neki model oglasi kupci stoje u redu. Tako je bilo nekad, a sada su se stvari malo promenile. Međutim, daleko od toga da nije tražena roba. Problemi su negde drugde... Italijanska egzotika Tu ne mislimo na Ferrari i Maserati koji se teško prodaju iz nekih drugih, pre svega finansijskih razloga, već na egzotičnije modele iz ponude Alfa Romea, Lancie, pa i Fiata. To nisu nimalo loši automobili, na listi su robe koja ima kupca, ali na njega je potrebno čekati. Primera radi, Alfina limuzina opremljena odličnim 2.4 JTD motorom se uglavnom prodaje za mali novac, ali se i najčešće radi o isluženom modelu zbog koga na kraju i dođe na nešto lošiji glas. Šteta, jer očuvani modeli bi mogli da budu osetno bolji i od daleko poznatijih krstarica. Pouzdani su, udobni, bogato opremljeni i vrlo brzi. Alfa 159 je najtraženija, dok ćete 166 izuzetno teško prodati, čak i po ceni po kojoj neki kupuju električne romobile. Lancia je tu u još gorem položaju. Thesis je već zaboravljen, Ypsilon niko ni ne vozi, pa se ponuda svodi na Lybre i još starije Kappe. Uleti i poneka Phedra. Sve su to ok automobili, ali niko ih neće, neke ni besplatno. Ako pogledate dostupnost polovnih delova i cene istih stvari postaju jasnije. To su jednostavno automobili kojih je malo na tržištu polovnih, malo je interesenata, pa je i na uspešnu prodaju potrebno čekati. Francuski luksuz Ako izuzmemo kultne automobile poput Citroenovog DS-a i CX-a, francuske luksuzne krstarice su najbolji primeri automobilske inflacije. Cena im pada na dnevnom nivou, a kao polovni mogu da prođu samo uz krajnje nisku cenu. To ne znači da su loši, naprotiv. Renault 25 i Safrane, Citroen XM, Peugeot 605 danas uživaju kutni status i cena im raste. Oni noviji su katastrofalno ulaganje. Ponuda je loša, cena niska, a servisi itekako skupi. Tu najgore prolaze Vel Satis i C6, kojih se gotovo nemoguće rešiti. Ugašene marke i nedostupni modeli Uz rečeno zapamtite još dva pravila. Prvo je da možete zaboraviti da ćete se modela sa drugih tržišta lako rešiti. Bar onih novijih jer niko ne želi model za koji nema delova. Recimo, američko izdanje Ford Focusa nije ništa lošije, ali će na novog vlasnika čekati mesecima. U goroj su situaciji samo oni koji voze modele ugaslih marki. Daewoo i kasnije Chevrolet nisu veliki problem, ali imati Rovera je već izazov na koji su retki spremni. Servisi su skupi i ponuda je oskudna, posebno ako govorimo o ponudi polovnih delova. Vlasnici Saab-a mogu da budu nešto zadovoljniji. Kultna marka je proizvodila odlične automobile, stvorene da traju, pa oni traju i dalje. Izgledaju odlično, još bolje se voze, ali zato servisi postaju sve veći problem. Ako planirate prodaju uradite to što pre. Za kraj smo ostavili originalne modele koje su nudili veliki proizvođači u vreme dok su imali hrabrosti da budu originalni. Pomenućemo neke: Jaguar X-Type u karavanskom izdanju, Mercedesova R klasa ili Audi A2, koji je i u današnjim okvirima izuzetan automobil. Kad se podvuče linija sve se svodi na jedno pravilo. Ako niste ljubitelj neke marke i modela, a volite da menjate automobile - ne filozofirajte. Stopite se s masom i birajte iz izloga sa najvećom ponudom. preuzeto sa - Auto Blog
  41. 1 point
    Dimenzija je 165/701/14 , a nivo zadovoljstva je direktno uporedjen sa Tigar i Sava gumama. Bolje se ponasa po mokrom putu i dokazala se u snegu (sin je testirao). Treba imati na umu da je izrazito mekana tj sigurno nije za toplije vreme.
  42. 1 point
    I tako... Vezbamo postavljanje... Pa uskoro na stopericu merimo brzinu..
  43. 1 point
    neshtry

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Moja [emoji6]
  44. 1 point
    srdjos

    Mazda 6 (GH)

    Danas je bila akcija menjanje špulne, naime, auto sam kupio sa lampicom da je vozački airbag neispravan. Zbog toga je cena autu išla malo dole. Pošto sam pregledao auto, video sam da nije zbomban, krenuo sam logikom da je riknulo nešto slično kao što sam imao na Stilu (senzor prisutnosti). Očitana greška je bila "B0001 Driver Frontal Stage 1 Deployment Control". Uzeo sam "na crtu" polovni airbag i špulnu pa krenuo redom. Žice ispod sedišta su bile ok, ali je i dalje bacao grešku. Stavim rezervni airbag, opet ista greška, zamenio špulnu, greška nestala, vratio moj airbag, greške nema, divno. Trošak 50e za špulnu. I da, sistem skidanja airbaga, volana, plastika oko volana i špulne kod ove Mazge zaslužuje svaku pohvalu. Jednostavan i pristupačan. Da, i na Fordu je bilo slično, taj 1.6 hdi počne da duva toplo ali temperaturu motora diže sporije od 1.9, 2.0 dizela fiata bez ikakvih dodataka. Zašto, kako, ne znam ali dobra stvar.
  45. 1 point
    integralac

    Lancia Delta 1.9 TT chipovana

    Ode od mene, ako napravite posao slikajte da vidimo kako izgleda
  46. 1 point
    neshaoct

    Mercedes G klase / Mercedes EQG

    ...a onda opet back to statusni simbol AutoTopNL: Mercedes AMG G63 Sa 900KS/1.000Nm jer ga je doradio PP Performance:
  47. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    DakleM Sava All Weather, AS guma proizvedena u Francuskoj (?!) je vec neko vreme montirana pa da iznesem utiske. Sara gume mi se mnogo svidja. Podseca na GY gumu sa ^ profilima, dubina sare do granicnika se vidi na slici. E sad, ne znam da li je ovaj granicnik za leto (deluje jer je nizak) i isti granicnici su tako postavljeni duz oboda, ukupno njih 10 na 225/44 R17. Sto se ubrzanja pod punim gasom tice, ne proklizavaju na mokrom niti suvom. Sto se tice drzanja po mokrom, nisam imao neki preterano duzi put sem do mehanicara pa je 'test' obavljen na relaciji Umka-Velika Mostanica-Meljak (uz brdo, 551 kuda ide). Nisam ispitivao limit ali za 'peglanje' potvrdjujem da su gume za moje potrebe motanja krivina polozile (agresivnija voznja, volem krivine). Ipak ce bolji test morati da saceka. Upijanje neravnina dobro, bucne nisu.
  48. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Kuku [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  49. 1 point
    darkman14

    Croma 2006,aka Gospodja

    Samo nastavi tako sa održavanjem. Pišem i ja ovde sebi kao podsetnik za stvari što sam uradio ali preporučujem Fuelio aplikaciju. Koristim je već više godina i zadovoljan. Od unosa ima sve, od goriva preko redovnih/vanrednih servisa, registracija do kaska.
  50. 1 point
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Stigle patike
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...