Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/21 in all areas

  1. 6 points
    ISV_01

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Secam se ja te boje odnekud...
  2. 5 points
  3. 4 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Moja prica dok nisam na odmoru Treba trudnjacu opsluzivati
  4. 4 points
    Sto se tice dileme 1.4 atmo vs 1.6mjet to je drugi univerzum po voznji, utisak je kao da je duplo jaci, a realno i jeste duplo jaci u vecini uslova kad vozis normalno tu do 2500rpm recimo, ne oseca klimu, uspon, natovaren auto itd.\ Licno ne volim daunsajzing tj isforsirani daunsajzing po svaku cenu, ako to dobro radi sto da ne, a takodje nisam ni pristalica 3cil, jer cak i kad lepo rade razlika je kao kod 4cil u odnosu na nekog sestaka. Da je izbor 1.4tjet protiv 1.0 firefly pa bih rekao uzmi tjet ili multiair, ali atmo nema sta da trazi pored firefly nazalost.
  5. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 3 points
    Naručio u Nikomu novi Fiat Tipo benzinac u najvišem Life paketu bez ikakvih dodataka. Evo čekam isporuku - ušao u drugi mesec. Malo sam se razočarao čitajući na forumu posebno vezano za potrošnju ulja. Nisam želeo novi FireFly motor zbog 3 cilindra. Ne volim motore sa tri cilindra. Ma koliku snagu oni imali, u većim obrtajima se čuje razlika. E sad to što ću verovatno u gepeku morati kao obavezno da imam kanticu ulja - ye well... Videh na forumu pitanja koliko se čeka isporuka i da tu niko ne može da ti garantuje ili kaže. Tražio sam od Nikoma da mi daju fabrički broj porudžbine i pokušao na sajtu turske fabrike u on-line chatu ili preko kontakt e-maila da dobijem informaciju o statusu porudžbine. Na žalost svi pokušaji su bili neuspešni. Turci jednostavno kažu - ne dajemo informacije za porudžbine van Turske. Uzgred budi rečeno - navodno zbog corone su povećali rok za isporuku sa 90 na 120 dana. Ne bih baš voleo da čekam do oktobra na auto... Do sada sam vozio Punta II benzinca domaće proizvodnje. Kada mi stigne novi Tipo pišem o utiscima i iskustvima. Toliko od mene za sada. Pozdrav za sve članove foruma.
  7. 3 points
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Nisam hteo da zurim sa informacijama o maleru koji me je zadesio pre malo manje od 2 meseca jer sam isao na more, posle cekao na osiguranje itd. Vozio putem VA-BB i iza krivine na Debelom brdu ispreci se mecka! Ne znam da li bi bilo gore da je zivotinja, ali svakako od svih limuzina, ja bas naletim na ML... Sleper koji prevozi drva se okretao preko pune linije iza krivine na prosirenju, 3 auta ispred mene imali prilike da se zaustave iza krivine i popune prostor, a ja natrcao kao porucen. Nabio kocnicu, ali za malo da uspem Podvukao sam se pod zadnji branik visokog ML-a i udario svojim "mekanim" delom. Uspeo da razbijem masku, branik, haubu, far... Toliko je glup udarac bio da se ni pojasevi nisu zategli niti se bilo koji vazdusni jastuk otvorio, a ja rascvetao prednjicu. Srecom pa se sve menja na sraf i limar nije imao potrebe da upotrebi ni gram gita, nista da vari, ispravlja i sl. Samo su zamenjeni osteceni delovi i naravno morao da ofarbam branik, krilo i haubu. Krilo je moglo da se ispravi, ali na savet limara smo se dogovorili da zamenimo i njega. Na Mercedesu otpala lajsna zadnjeg branika i vide se ogrebotine. Morao sam da zovem policiju zbog mog kasko osiguranja. Srecom pa je vozac ML normalan covek pa je ljudski reagovao i saradjivao. Auto ostavio da srede na tenane jer ne volim da pozurujem majstora, otisao na more twingom i posle se ganjao sa osiguranjem. Twingo je bio na visini zadatka i odlicno se drzao 2 nedelje puta i oko 2100Km. Kome budu trebale informacije oko delova, majstora, osiguranja, administracije itd, neka pita slobodno u poruci.
  8. 3 points
    Od kad je sveta i veka [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  9. 2 points
    silenci

    Biciklizam

    au svaka vam cast,vi mozete sledece godine na neku trku uzeli bi tačkastu majicu, ,samo neki dobar bajk,ja vozim svaki 7 dan,danas sam posle posla vozio do Save i Jakova,nista spec,više sam razgledao kuce i vile pored Save
  10. 2 points
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Da stavim i ovde tekst is teme potrosnja, mozda ce znaciti ljudima koji razmatraju TSI ove snage i u ovom autu. Pun rezervoar u tiguanu, krece voznja: BG-CU-DE-CU-UE-Zlatibor-UE-BG i onda onda par dana po BG cisto gradske. Taman dosao do rezerve, sipao 60 litara, opet do cepa. Presao 730Km, prosek 8.2 po bordu 7.8. Auto put tempomat 130Kmh, ostatak magistrala i lokal po okolini Despotovca i Zlatibora, brzina koliko uslovi puta dozvoljavaju. Cuprija-Despotovac preko Lisina put je pun krivina, klisura, uzbrdica i nizbrdica, a slicno i Uzice-Zlatibor preko Vrela i Bele Zemlje. Dosta nevremena i puno vode na putu koji su malo podigli potrosnju. Inace auto je savrsen za takve izlete po Srbiji. Osecaj sigurnosti po losem vremenu, losem asfaltu. Cvrst po krivinama, ne dozvoljava da iznenadi poremecen profil asfalta po seoskim putevima. Potrosnja za benzin i karoseriju je prihvatljiva. Takodje, gume su mi Miselin CC i za ono nevreme koje nas je zadesilo na povratku iz DE ka CU i slicna iskusenja, prava mera!
  11. 2 points
    Uskoro ce i kraci putopis... Cim se dokopam CG. Nista od BG-CG bajsem, na zalost ali bice nesto drugo.
  12. 2 points
    Ima svega, boja je u neku ruku takodje dodatna oprema, mada svakako prioritet opreme pri kupovini novog vozila treba biti ono sto ne moze da se kasnije ubaci ili vrlo tesko. Npr felne, zatamnjena stakla, navigacija i slicno moze relativno lagano da se odradi naknadno i u kvalitetu. Farovi, boja itd to je vec teze odraditi da bude u fabrickom kvalitetu ili tesko isplativo. Dok recimo panoramu, siber, menjac, motor ne mozes naknadno promeniti (motor uslovno ako ima recimo varijanti gde je softverski oslabljen i/ili ima dosta prostora za chipovanje), ali opet ne ide bas chip na nov automobil.
  13. 2 points
    Sta znam, ja bih mozda i uzeo nov 1.4 jer racunas da je svako kupio dizela da ga vozi, a ne gleda cadjav auspuh. A nov auto je mirna glava sigurno 5 godina. Ne kazem da bih ikada poredio 1.4 atmo i 1.6mjet, ali novo vs polovno mi ima smisla malo uporediti Sto se LED farova tice, ja tvrdim da vrede svaku paru.
  14. 2 points
    Dijagnostikom, koliko se secam: Climate Control -> Marelli Climate Control (Connect) -> Adjustments -> Flap Actuators Learning (Execute) Rucno: istovremeno se drze dugmici Auto i Mono na komandama klime. Da, granicnik dolazi do metalnog zuba i ne moze da slomi klapnu. Ali ako je potenciometar neispravan, motoric nastavlja da gura osovinu tako da ona puca i to je i najcesci problem. Tj. ovo bi bio najcesci komplet za popravku, u slucaju motorica koji imaju potenciometar (recirkulacija ga npr. nema):
  15. 2 points
    @Ivanaksentijevic Po cenovniku je izašao 13390 eura (išla je samo doplata 400 eura na okean plavu boju). Nisam napomenuo da je sedan u pitanju. Žalim jedino što u tu cenu ne ulaze prednji full LED farovi već samo dnevna led svetla. Doplata za full led napred je 500€. U ovom paketu je instrument tabla led displej full elektronska. Što se tiče manjka snage u preticanju na to sam već navikao kroz vožnju Punta II - videću koja je razlika kada stigne i ispobam ga. @igor0511 Hvala na lepoj želji! Trocilindraš je skuplji. Ubacili su u taj paket opreme uz taj motor i opcije aktivne elektronske bezbednosti - praćenje izlaska iz trake, praćenje znakova na putu i sl. Ove opcije bezbednosti su isključivo i samo uz novi FireFly motor.
  16. 2 points
    skile86

    VW Tiguan TSI 4motion

    Kako glupa situacija. Ni kriv ni duzan nahebes. Sreca pa ste svi ok.
  17. 2 points
    igor0511

    Funny photos

  18. 2 points
    Axic

    Funny photos

  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 1 point
    Street Racer Boy

    Za nove članove

    Pozdrav svim clanovima Ja sam Petar iz Odzaka Od nedavno vlasnik Fiat Bravo 1.2 16V 2001 Trofeo Inace imam i Jugica 2005 sa Pezoovim motorom 1.1i
  21. 1 point
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo - promena jezika

    Samo da se nadovezem na pricu iznad, ali u kontra smeru. Ako nekome zatreba, konverzija sa fabrickog Visteon CD+Blue&Me, na fabricki InstantNav+Blue&Me. Na malom ekranu na tabli je bilo aktivno svih 15 stavki. Povezao sam sam hardver navigacije i radilo je 80% stvari, ali je falilo jos podesavanje parametara Body-ja i naravno Proxy Alignment. U varijanti Visteon+Blue&Me, u podesavanjima table bila je aktivna opcija 1 (Type1/Blue&Me): Meni je trebalo da se omoguci kontra - da se preko InstantNav rade sva podesavanja automobila i broj stavki na tabli smanji na 4. Takodje i da Blue&Me centrala ima odgovarajucu komunikaciju sa InstantNav. Neko gore pomenu opciju 3 (Blue&Me Nav) - probao sam i nju, ostavlja svih 15 stavki na tabli i ne omogucava parametrizaciju sa navigacije (Blue&Me Nav je ona mala navigacija samo na tabli). Tek kada sam parametar promenio na 5 (Type 5/RadioNav), sve je proradilo kao fabricki: Naravno, iza toga treba uraditi Proxy Alignment. Posle zavrsene procedure, navigacija 100% komunicira sa Body Compom. Moguce je setovati parametre vozila, resetovati Trip A i B, itd...: Posle podesavanja, instrukcije navigacije se prebacuju i na tablu ispred vozaca, proradilo i glasovno navodjenje: Blue&Me centrala salje ime telefona, ime pozivaoca (za razliku od ranije i Visteona gde ispisuje samo "Phone"): Na tabli se dobija skraceni meni sa 4 stavke: Pitao sam nekoga od vlasnika koji je imao fabricki InstantNav i rece mi da se ne mogu birati folderi sa USB fleske - meni i to najnormalnije radi (folderi se listaju na strelice gore/dole, a pesme na strelice levo/desno): To je u principu to, cisto neka stoji informacija za podesavanje table i u ovom slucaju. A celokupan postupak ugradnje InstantNav (hardware+software) cu, kada budem imao vremena, detaljano opisati u jednoj DIY temi, kao sto sam svojevremeno objasnio i celu proceduru za retrofit ConnectNav+ u Stilu. Posto me je pitalo vec vise ljudi, a provlacilo se i ranije po forumu bez odgovora. PS: Hvala imenjaku @skile86 za proveren ELM327, bez njega nista od operacije . Nisam imao potrebu za dijagnostikom godinama unazad, jos od cackanja na Stilu.
  22. 1 point
    silenci

    Biciklizam

    a samo polako,nedaj se,uzivaj dok mozes
  23. 1 point
    Dale

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Pun rezervoar u tiguanu, krece voznja: BG-CU-DE-CU-UE-Zlatibor-UE-BG i onda onda par dana po BG cisto gradske. Taman dosao do rezerve, sipao 60 litara, opet do cepa. Presao 730Km, prosek 8.2 po bordu 7.8. Auto put tempomat 130Kmh, ostatak magistrala i lokal po okolini Despotovca i Zlatibora, brzina koliko uslovi puta dozvoljavaju. Cuprija-Despotovac preko Lisina put je pun krivina, klisura, uzbrdica i nizbrdica, a slicno i Uzice-Zlatibor preko Vrela i Bele Zemlje. Dosta nevremena i puno vode na putu koji su malo podigli potrosnju.
  24. 1 point
    Taj senzor pedale hoce da pobrljavi kad ima puno vlage. Bukvalno sezonski crkava, u jesen i zimu najvise.
  25. 1 point
  26. 1 point
    Reparirano crevo serva od stotinu evropskih riknulo posle 20 dana. I to baš sad pred polazak na odmor. Ipak sam trebao da naručim Ricambi...
  27. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Kalendar trka

    Pandemija otkazala i ove godine trku u Tajlandu Svetski šampionat u motociklizmu se ni 2021. godine neće voziti u Tajlandu. Trka na stazi Buriramu je trebalo da se vozi 17. oktobra. Posle Finske, Japana i Australije trka u Tajlandu je četvrta koja je otkazana ove sezone. Dorna i Svetska moto federacija su morale da otkažu trku u Tajlandu zbog aktuelne situacije sa koronavirusom. Glavni problem su restrikcije koje postoje u toj državi, a tiču se pandemije. Velika nagrada Tajlanda je tek nedavno ušla u kalendar MotoGP karavana. 2018. se prvi put vozilo u Buriramu, drugi put 2019. a oba puta je u kraljevskoj kategoriji pobedio Mark Markes. Iz Dorne poručuju da će probati da nađu zamenu za trku u Tajlandu. Inače posle Burirama treba da se vozi u Maleziji na stazi Sepang i to bi mogla da bude jedina azijska trka ove sezone uz Katar koji se vozio u prva dva vikenda. preuzeto sa - Auto Blog
  28. 1 point
    Svi se slazu da LED kao i bilo koja druga opcija farova koji nisu halogeni vrede svaku paru u odnosu na halogene
  29. 1 point
    Dale

    Funny photos

  30. 1 point
    Kao prvo - pozdrav i za tebe, dobrodosao na forum! Pa se, nadam se, druzimo i na nekim buducim FLCS okupljanjima/rostiljima kada stigne nova masina. Generalno, nikada nisam bio pristalica downsizinga. Ali malo po malo, vecinom je to slucaj, pogotovo se vlasnici benzinaca teraju na takve kompromise. Dok nas ne prebace na elektricna vozila . S druge strane, iako su neki od njih imali pocetne boljke, ne moze se osporiti da se pojedini vrlo lepo voze, malo trose... Licno sam se posle 1.9 turbo dizela prebacio na malog turbo benzinca (prethodne generacije) bez ijedne primedbe u vezi performansi i potrosnje, naprotiv. Sto se samog zvuka tice, trocilindrasi cak mogu da deluju vrlo zanimljivo i da zvuce mnogo bolje nego sto idu (teram i jednu takvu sluzbenu Skodu). Ova tema je generalno namenjena savetima za kupovinu modela. Da od nje ne bi pravili "kupusaru" u kojoj se pita sve zivo , za konkretna tehnicka pitanja i probleme imamo poseban tehnicki podforum za svaki model. Sto se LED farova tice, bas smo nedavno pricali o njima. Pitanje je koliko tehnologije i za koju cenu proizvodjaci hoce da spuste u "narodni" segment. Skoro smo caskali bas u vezi Tipa, poredili "narodni" LED sa nekim dobrim fabrickim ili aftermarket xenon projektorima, pricali o stelovanju, itd:
  31. 1 point
    shuxx

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Meni Mitutoyo traju već 1,5god, i valjano rade, ovih dana me tri put hvatao pljusak, brisači na max brzini, rade posao. S obzirom da su 2x250din pred zimu ću ih menjati
  32. 1 point
    Ukoliko bi mi lova bila problem (a generalno uvek jeste) bez razmišljanja bih pre doplatio za LED farove, nego za boju! Dobra vidljivost nema cenu!
  33. 1 point
    Ja bih u ovoj situaciji rado probao trocilindras. Ipak je manji motor, sa vise Nm i konja, tako da bi trebalo da manje trosi i bolje ide, ali pokazace vec vreme. Svakako ti zelim da stigne Tipo sto pre i da te dobro sluzi!
  34. 1 point
    Salee

    Fiat 500L Sport

    Hvala! @ivica su Što se mehanike tiče nisam siguran da znam da ti odgovorim. Ono što mi jedino pada na pamet je da su diskove pozadi zamenili dobošima. Motor je isti, za ostalo ne znam šta da ti kažem. Auto je definitivno viši što zbog povećanog klirensa, što zbog 17ca točkova. Inače još jedna opcija koju sam primetio da nedostaje je automatsko zaključavanje vrata u vožnji, na starom je to moglo da se podesi, preko 30kmh zaključaj. Ovde to ne nalazim, a meni je to ok opcija, ne može neko tek tako da sedne u auto
  35. 1 point
    neshaoct

    F1: Velika Britanija 2021

    Luis: Ako ne bude poštovanja na stazi, ono će se ponavljati Vozač Mercedesa Luis Hamilton ne zna da li će njegov odnos sa rivalom iz Red Bula Maksom Ferstapenom biti normalan, posle svih dešavanja u trci za Veliku nagradu Britanije prošlog vikenda, ali da je poštovanje na stazi neophodno u narednim nadmetanjima. Dvojica glavnih kandidata za titulu u Formuli 1 ove sezone bili su deo incidenta na Silverstonu, podseća Sport Klub. U pokušaju da ga zaobiđe, Hamilton je izbacio sa staze Ferstapena i u nastavku trke osvojio prvo mesto, kojim je smanjio zaostatak u generalnom plasmanu za vodećim Holanđaninom na svega osam poena. Čitali smo brojne izjave u vezi sa slučajem poslednjih dana. Ferstapen je zamerio Hamiltonu na slavlju, dok je on bio u bolnici, neki su potez aktuelnog šampiona nazvali prljavom namerom, a drugi smatraju da je u pitanju bio samo trkački incident. Posle svega, Ferstapena i Hamiltona čeka novo nadmetanje predstojećeg vikenda na Hungaroringu. ''Ne znam da li ćemo imati normalan odnos. Otvoren sam za tako nešto, nemam nikakav problem, ali ne znam ni šta ćemo reći jedno drugom u narednoj trci'', ističe Britanac i dodaje: ''Biće to samo nova trka, nastavićemo da napadamo jedan drugoga, međutim, potrebno je poštovanje na stazi. Ako ga ne bude, pretpostavljam da će se onakve stvari često dešavati. Ja dajem sve od sebe da ostanem maksimalno čist''. Hil: Hamilton se poneo kao ulični borac Ni dva dana posle teškog incidenta između Luisa Hamiltona i Maksa Ferstapena na stazi Silverston strasti se ne smiruju. Holanđanin čiji bolid je udario Britanac je završio u bolnici, dok je Hamilton zbog incidenta kažnjen sa deset sekundi. Na kraju je došao do pobede koju je burno proslavio. Svoje mišljenje o dešavanjima na Silverstonu izneo je i Dejmon Hil, proslavljeni britanski vozač. ''Hamilton se poneo kao ulični borac. Hteo je da pokaže šta može da uradi ako ga neko izazove. I mislim da će ovo imati psihološki uticaj na Maksa. Shvatiće da Hamilton ne beži od borbe i da neće tako lako prepustiti tron'', rekao je Hil. Zbog preticanja Hamiltona pri velikoj brzini, Ferstapen je završio u ogradi. Prava je sreća što nije završio sa težim posledicama. ''Sada je mnogo toga na Majklu Masi, direktoru za trke u Formuli 1. Mora da izađe i da kaže ''postoji stvari koje ne smeju da se rade u našem sportu pri ekstremnim brzinama. Veliki je rizik za bezbednost. Moraće da disciplinuje vozaće i da strožije kažnjava vozače kada dođe do kontakta'', rekao je Hil. Horner: Neprihvatljivo je da šefovi timova lobiraju Tokom trke za Veliku nagradu Velike Britanije šef Mercedesovog tima Toto Volf je otrčao da razgovara sa stjuartima oko udesa koji su imali Luis Hamilton i Maks Ferstapen. Do mesta ovog razgovora je dotrčao i glavni čovek Red Bulovog tima Kristijan Horner koji misli da je ''lobiranje'' kod stjuarta tokom trke nedopustivo. Dok je trajao prekid Velike nagrade Velike Britanije šef Mercedesa Toto Volf je direktoru trke Majku Maziju poslao imejl sa objašnjenjem zašto Luis Hamilton nije kriv za udes sa Maksom Ferstapenom. Tada je Volf dobio preporuku da ode do stjuarta da sa njima razgovara, a odmah je otrčao na isto mesto i Kristijan Horner. ''Video sam Tota da lobira kod stjuarta i čuo sam da ide tamo to da radi. Tako da sam i ja otišao kako bi naši interesi takođe bili zastupljeni. Ne mislim da je ispravno da šefovi ekipa mogu da idu da lobiraju kod stjuarta. Trebalo bi da stjuarti budu zaključani kako ne bi bili pod uticajem. Nedopustivo je da je otišao da lobira. Hteo sam da davanje mišljenja bude izbalansirano, ne da utičem ili da pritiskam stjuarte'', rekao je Kristijan Horner. Šef Red Bula insistira da niko ne bi trebalo da ide kod stjuarta i da utiče na njihove odluke. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    Domaci zadatak u prilogu! Vergina je prilicno dobra, a Kaiser najbolji.
  37. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Au čoveče...Stara planina i Babin Zub.. Gledao sam ga za 1. maj iz Bele Palanke, zlokobno izgleda, al bajsem još doći.. moralo je biti sigurno guranja i nošenja + zimi na sve to. Mda, to je to, dijagnoza - biciklista To mora da je sećanje za album sa sve slikama Ja se još nisam pentrao na takva "grdna" mesta Za sad još nisam toliko zaluđen ali bih voleo da popnem Stelvio ili TransAlpinu/Transfargarašan...možda bude Lovćen u CG, čisto da mi bude uteha Danas ništa posebno, ruta slična jučerašnjoj ali sam "pogrešno" skrenuo u šumu...da baš ne osakatim noge posle nedelju i po nevoženja. Topla preporuka za vožnju, posebno nastavak kroz šumu (produžetak, ne skretanje levo prema magistrali ka Torniku). Malo slika da se dočara.
  38. 1 point
    Axic

    Funny photos

  39. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Spomenik na Zlatiboru i vrh Čigota (falilo mi nekih 30-50m do vrha, ali krave zauzele busiju paaaa..neka hvala). Ukratko - dijagnoza je da sam il lud il uporan. Baš naporno penjanje, tehnički zahtevno i naravno, od poslednjeg planinskog venca do penjanja do vrha moraju dobre MTB sprinterice ako hoćete ljubimca na 2 točka da gurate do vrha. Zlo i naopako iskreno. Uspon je baš baš baš strm, oštro kamenje ne prašta greške brže vožnje i prepumpanih guma. Mislim da sam jedini koji je bajk terao i pentrao ovoliko visoko..samo sam viđao planinare a oni jednu budalu na bicikli PS: E-bike MTB ? Zaboravite, ni on ni kvadovi (maltene do mesta dokle sam i ja mogao bajsem) ne mogu dalje, a sišao sam 2x da poguram makinu. Takvi su usponi.
  40. 1 point
    darkman14

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Uglavnom stanem pa popijem... U vožnji nije bezbedno
  41. 1 point
    Axic

    Funny photos

  42. 1 point
    Novitec Ferrari SF90 Stradale Twin-turbo V8 motor je pojačan na 813KS, pa zajedno sa elektromotorima kombinovana snaga sada iznosi 1.033KS. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.5 sekundi, dok najveća brzina iznosi 340 km/h. Vossen NS 10 točkovi su od 20 i 21 inča, gume su 255/35 ZR 20 napred, i 325/35 R 21 pozadi. Modifikovano je i oslanjanje (auto je niži za 25-30 mm), tu je novi i lakši Novitec sportski izduvni sistem, dok je unutrašnjost sa kožom i alkantarom. preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
    debelizmaj

    Biciklizam

    Pre neki dan imao dobar dobar dan, istrcao na brzinu, popeo kosutnjak i uspeo da u povratku prevezem most na adi sa prosecnom brzinom 57kmh. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  44. 1 point
    Nedelja, neradan dan, pa uhvatih vremena da napadnem enterijer. Konačno! I stigoh sve da završim pre nego što je krenula kiša i nevreme. Jok. Ona ista, sve od restajlinga. Kao što se vidi na slikama, ostalo je još nekih sitnica da se zameni po enterijeru. Siva ručica na ručnoj kolnoci trrba da se zameni sa crnom, koža oko tučice menjača takodje, ali mislim da ću zameniti i celu tu konzolu pošto je moja u lošem stanju. Stručnjak koji je presvlačio kožu menjača u ovu glupu sivu skajčinu je izlomio sve moguće žabice koje služe za fiksiranje kože. Trebam naći druge trimove za volan, centralnu konzolu, itd, da se otarasim ove žute, a ubacim ili sivi brušeni aluminijum, ili crnu original od Ti enterijera. Ali otom-potom, sada više bije hića pošto je enterijer 90% kompletiran. Ljudi moji, koliko su dobra ova Ti sedišta pa ti je strašno. Utoneš u njih tako lagano i namestiš se, a ono sedište te bukvalno zagrli sa svih strana. Mnogo lep osećaj, to je sve što ću reći.
  45. 1 point
    neshtry

    F1: Velika Britanija 2021

    Hamilton je konjina i to je to…a kazna koju je dobio je takva da je mogao i da je ne dobije…
  46. 1 point
    Od srca cestitam
  47. 1 point
    Macvanin

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Cestitam na kupovini! Sta reci za Djuliju, osim da je pravo remek delo...
  48. 1 point
    Radmilo Popovic

    Alfa 147 1.6 TS

    Hvala Hvala iama sitnica koje treba sredjivati ali nisam ga izvezao iz salona svestan sam toga ali mi je puno srce i sto rece neko negde, natera mi osmeh na lice kad god sam u njoj
  49. 1 point
    moron

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Drugar juče sa Yaris Versom ( motor 1,3 od mislim 82-83 ks ), na relaciji Kotor - Tjentište - Beograd. Prosek 5,9. Vozilo puno putnika i stvari. Verso je, inače, visok oko 168-170 cm ( dug 388, širok 166). Što bi moj drug rekao - "Trafika na točkovima" Vozio sam ta kola. Jako mi se dopadaju. Lepo ide. Za moj ukus. A vozilo me oduševljava modularnošću ( kako sve ona sedišta mogu da se preklope i potope, ono je neverovatno ). A kada sednem pozadi, mislim da iznad moje glave ima mesta još za rukometnu loptu Jako mi je žao da ovakvih vozila odavno nema više u ponudi.
  50. 1 point
    Identican utisak, na vec par komada. Lepo rekoh iznad, dobar projektor & xenon - i "narodni" LED jos uvek tu nema sta da trazi. Bar ovo sto videh i stelovah do sada.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...