Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/20 in Posts

  1. 13 points
    knezevic76

    Funny photos

    Praktično objašnjenje auzomehaničara o amortizerima. Levo novi, u sredini polovni i desni za zamenu. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  2. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 8 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  4. 7 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  5. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 6 points
    python

    Funny photos

  8. 5 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  9. 5 points
    SalacUE

    Funny photos

    Poslato sa NOVA 5T pomoću Tapatoka
  10. 4 points
    Ivan

    Naši snimci iz saobraćaja

    @Mijailović P. +1, dodatno sto je ovo sve za BG "mala maca" sta sve vidjamo... Sto se Minija tice, zna on ocigledno vrlo dobro koja traka je za gde, jer koliko blizu svih vozi, nema sanse da vidi linije na kolovozu. Jedino sto se malo napadnije provlaci kada je vec prosao imenjaka i sto misli da je sve idealno. Ali kada mu neko ispred prvi put neocekivano zabode kocnicu ili ga ne bude video kako mu se sunja u mrtvom uglu, naucice, polako... Drugi snimak - ocigledno neko ko se slabo snalazi. To se vidi vec u prvoj sekundi snimka, kako kilavo krece verovatno na uslovno zeleno (ili prolazi cak kroz crveno). Licno bih, da nemam nikoga u levom retrovizoru, vec u toj prvoj sekundi bio u svojoj levoj traci. I svako svojim putem, bez nervoze . Daleko od toga da kazem da nisi u pravu. PS: Ne znam koliko zapazate - ali meni je najjaca situacija u drugom planu, na drugom snimku - gde je i Mini. Beli auto (ne vidim koji model) je u pitanju, na 0:15 na pomenutom drugom snimku. Sa sve levim migavcem, iz trake za levo, kroz crveno nastavlja pravo . E, to nam imenjace snimaj u glavnom kadru . I onda se cudite kako snimim one detalje za primerke koji se kace po oglasima .
  11. 3 points
    Axic

    Funny photos

  12. 3 points
    dach@

    Funny photos

  13. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 3 points
    knezevic76

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Evo jedna anegdota. Moj kolega kupio golfa i trebaju mu gume. Sutradan došao na posao i kaže kupio gume. Platio 70000din. Jbg , kaže, kupio sam set letnjih i set zimskih, bridžston. A i sigurnosne šrafove. Gume izašle oko 60000din a sigurnosni oko 9000 na popustu! Kaže, kupio 16 sigurnosnih! Nije znao da jedan ide na jedan točak! Znali smo da je budala al tolika......
  15. 3 points
    Axic

    Funny photos

  16. 3 points
    bane1321

    Vozila koja treba izbegavati

    Idalje traje spor oko međe, vidim!
  17. 3 points
    YUgisa

    Naši snimci iz saobraćaja

    Mozda i ostatak saobracaja tititra po zivcima ovih sto zure Iako vecina misli da je usteda 15s, iz licnog iskustva znam da moze biti i 15min na deonici koja bi inace trajala 25min. Usteda se ne ogelada previse u cinjenici da ides brze od drugih, nego su ustede velike kada pravi razliku izmedju toga da li ces morati da se zaustavis na prakticno svako crveno jer saobracaj ne prati ni blizu zakonska ogranicenja ili ces da uhvatis zeleni talas. Takodje ne znam kako je u drugim gradovima, ali recimo u SU nakon smanjenja brzine sa 60 na 50km/h, veci deo grada nije uskladjen u normalan zeleni talas tako da voznja od 50km/h u praksi znaci da nakon 3 ili 4 semafora uzastopno gotovo sigurno moras da se zaustavis na jedno crveno. Na snimku koji sam ja nedavno kacio, za 32s sam nadoknadio 17s u odnosu na saobracaj, a da pri tome nisam ni prekoracio brzinu, cak sta vise, jedan od redjih sam koji je ispostovao zonu 30. Kada provedes 3h u danu u saobracaju, to se na kraju zavrsi sa ustedama od po sat vremena. Mozemo se voditi logikom "pa ti kreni ranije", ali u jednom trenutku postane kratak dan. Licno ne bih to radio da saobracaj koristi mogucnosti koje im zakon pruza. Nazalost sve veci broj ljudi smatra da su zakonska ogranicenja previse dinamicna za njih, a da imaju pravo da ogranicavaju i ostale vozace na to. Imao sam priliku da budem zaglavljen 4.5km u gradu na brzinama ispod 30km/h od strane nekoliko razlicitih vozaca a da pri tome ispred mene budu iskljucivo 1 ili 2 vozila. Nazalost sva guzva je bila u suprotnom pravcu koja je sprecila bilo kakvo preticanje. Daleko od toga da opravdavam svoju ili tudju voznju, ali dok god ljudi misle da oni usporavaju nekoga samo na 5-10-15s i da je to ok, nece biti ni malo bolji saobracaj.
  18. 3 points
    ISV_01

    Naši snimci iz saobraćaja

    Ma ovo malo da temu aktiviram. Slatko sam se ismejao gledajuci Mini kako pokusava da ode negde tamo daleko za mizernu razliku u vremenu. Gratis na to da i dalje ljudi koriste skretanje u levo za voznju pravo uzgred na crvenom svetlu. Navika da imas 3x traku za pravo je cudo.
  19. 3 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  20. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  21. 3 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    Rile_bg

    Funny photos

    Zbog ovakvih svaki dan je guzva na AP pored sudara, svako mora da vidi sta se desilo.
  23. 2 points
    totti

    Naši snimci iz saobraćaja

    Ja sam popizdeo kad sam video da su odvojili tu traku i dodali semafor za skretanje ka zgradi tominog kuma [emoji35] Eeeeej... zbog nečije zgrade i servisa da prave novu raskrsnicu [emoji2357]
  24. 2 points
    totti

    Naočare - opšta tema

    Čim nema on u prodaji, odma' to ne valja...[emoji849] [emoji3]
  25. 2 points
    djomla

    Naočare - opšta tema

    Nešto sumnjam da ono vredi čemu, ako mislimo na ove što je deda kačio.
  26. 2 points
    Kao što rekoh, ako je vakumski/venturi/analogni, kako god, plinski uređaj ne postoje dizne (množina). Kod verzije Lampda kontrol verzije postoji jedna dizna na usisu/uvodniku... Sekvent uređaj već ima dizne/injektore a broj zavisi od broja cilindara. Zavrni ventil na boci i rešavaj rad na benzinu. Obzirom da na plinu radi dobro implicira da je struja dobra a da problem dolazi od sistema ubrizgavanja goriva/benzina. tt
  27. 2 points
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Idemo nova tura nova avantura CH-92A u VS, domet raketa do 9 km , plafon leta 5.000m . Sto je najbitnije kupljen je transfer tehnologije pa se uskoro moze ocekivati konacno zavrseni Pegaz. Dva komada su u Kini trenutno. Neka je sa srecom i da ih bude jos mnogo vise.
  28. 2 points
    ISV_01

    Naši snimci iz saobraćaja

    Uostalom, znate od ranije kako 'reagujem' na vake voznje tkz provlacenja. Drugi je imao uslovno zeleno, a vrlo cesto ostajem u traci u kojoj sam zbog skretanja u levo (prva do tramvajske bastice je striktno levo, druga levo i pravo) s tim sto u drugoj traci se u 99% slucajeva sete da upale migavac maltene u srec raskrsnice da skrecu a ne da idu pravo. Kako god izgledala ova raskrsnica i sa semaforima je mala nocna mora, a sa semaforima van stroja zamisljajte..
  29. 2 points
    silenci

    Vazduhoplovstvo

  30. 2 points
    totti

    World of Tanks tema

    Belavia [emoji4]
  31. 2 points
    Mijailović P.

    Naši snimci iz saobraćaja

    Ova prva dva snimka mi nisu uopšte sporna jer ljudi imaju razne razloge za takvo, malo nervozno ponašanje. Kao jedan od "benignih" razloga može biti da ga poteralo pa da se ne uneredi a ostalo na maštu... Treći takođe nije, iz mog ugla, strašan. Zakasne ljudi sa prestrojavanjem što ih ne abolira od prekršaja. Svakodnevna situacija. Mislim da Vi cenjeni kolega malo "dramite" [emoji12] ili nam se "kerite" sa tim kamericama. [emoji16] U svakom slučaju imate od mene potpune simpatije i podršku za ubuduće. Samo tako nastavite! [emoji106]
  32. 2 points
    Još kad bih ja video gde treba da ubodem tačku [emoji3]
  33. 2 points
    Milutinac

    Funny photos

  34. 2 points
    mare's giulietta

    Funny photos

  35. 1 point
    neshaoct

    F1: Austrija 2020

    Hamilton i Mercedes najbrži na prvom treningu u Austriji Na Red Bull Ringu je juče i tokom noći padala kiša. Jutros su se treninzi F3 serije vozili po mokroj stazi, ali se ona sada prosušila. Temperatura na početku treninga je bila 17C, staza je bila na 22C, dok je direkcija trke upozorila da je mogućnost padavina 60%. Početak sesije su obeležili instalacioni krugovi, a merene krugove nismo videli u prvih petnaestak minuta. Norris je bio prvi koji se vratio na stazu i on je ujedno zabeležio prvo mereno vreme dana, ali ga je vrlo brzo nadmašio Bottas krugom 1:07.578s. Norris je zaostajao šest desetinki, a Sainz osam. Nakon što su se oni vratili u boks, staza je ponovo na kratko bila prazna, a onda su instalacione krugove na intermedijum gumi odradili Vettel i Bottas. Nakon njih je isto učinila još nekolicina vozača, ali nije bilo novih brzih krugova. Hamilton se prvi vratio na stazu sa gumama za suvo i on je nakon nekoliko pokušaja prešao na prvo mesto sa vremenom 1:06.724s. Leclerc je za Ferrari u svom prvom krugu bio preko sekunde sporiji, a malo bolje ostvarenje je imao Vettel. Stroll je na kratko prešao na prvo mesto, ali je njegovo vreme izbrisano zbog napuštanja granica staze. Sainz je potom na kratko preuzeo prvo mesto, ali se Hamilton vratio sa krugom 1:06.205s. Vettel je bio odmah iza njega sa 0.138s zaostatka. Iza njega je bio Perez, a Meksikanac je uz Strolla i Latifija jedini bio na najmekšoj komponenti. Ricciardo je četrdesetak minuta pre kraja došao do prvog mesta sa krugom 1:06.075s, ali su ga ubrzo nadmašili Perez i Stroll krugovima koji su bili manje od pola desetinke brži. Na mekoj komponenti se ubrzo pojavio i Bottas i on je lako preuzeo prvo mesto sa vremenom 1m05.486s. On je potom popravio vreme za tri desetinke, ali je Hamilton onda vozio 1:04.968s. Nakon ovoga je usledio mirniji period, a Verstappen je u finišu sesije prešao na meke gume i ostvario treće vreme. Treba napomenuti da se on malo pre toga i okrenuo na stazi na istoj komponenti. U finišu nije viđeno ništa posebno. Vozači su imali veću količinu goriva u bolidima i nije bilo bitnijih promena u plasmanu. Na kraju, prvi slobodni trening u sezoni je pripao Hamiltonu ispred Bottasa, Verstappena, Sainza, Pereza, Norrisa, Albona, Ricciarda, Magnussena i Leclerca. Autor: Žarko Samardžija preuzeto sa - pole-position.rs
  36. 1 point
    Dule 021

    P: Audi A3 2.0TDI Sportback 2006

    Extra primerak kakav se tesko nalazi na nasim oglasima a u to se mozete uveriti svojim dolaskom. Kilometraza je 224k i uz auto se dobija originalna servisna knjizica a sve to se moze proveriti i po broju sasije u ovlascenom servisu. Broj sasije je WAUZZZ8P37A021557. Uvezen je iz Italije i samim tim nema ni trunku korozije. Motor je BMM sa 8 ventila a koji nema nikakvih problema a ima Bosch dizne. Pali na zub i radi perfektno a u voznji nema lufta na trapu i sve je izuzetno utegnuto. Plivajuci zamajac i set kvacila su perfektni a moguce je da su skoro zamenjeni jer je kvacilo mekano kao kad je nov auto a na gasenju nema nikakvih propratnih zvukova. Vlasnik koji ga je vozio ga je cuvao a to se vidi po patosnicama koje su kao nove plus sto ima i gumene originalne patosnice kao i gumenu kadicu u gepeku. Od opreme ima tempomat, automatsku klimu, centralnu bravu,el.podizace stakala x 4, el.podesavanje retrovizora, ABS, kozni servo volan, fabricku cd muziku, alu felne 17” sa extra Pirelli gumama sa 7mm sarom, maglenke, rezervni tocak sa alatom.... Na ime kupca sa placenim porezom i potvrdom AMSS u kojoj stoji da je auto 2006 sto uostalom govore i stakla na kojima su sestice. Vredi videti jer tesko je naci ovako dobar primerak. Za vise informacija nazovite na 0631020110 a sto se tice cene ona je na oglasima 4599 a po pravilu foruma manja je za 6% za clanove foruma. Evo i slika.
  37. 1 point
    neshaoct

    O akumulatorima...

    Što nisi otvorio ćelije i pogledao stanje? Daaaavno sam imao Vartu, neki Silver edition ili tako nešto...znam da je garancija bila 42 meseca. Uglavnom, bio je ''bez održavanja''...al' šipak, da nije dosuto destilovane posle jedno dve godine umro bi, i to se slučajno uadilo kod majstora jer sam se žalio da slabije vergla čim se malo ne vozi...
  38. 1 point
    neshaoct

    F1: Austrija 2020

    Ferrari lošiji nego prošle sezone, kao biće bolje od Mađarske, al' previše oni zaostaju...i to na jednom veoma kratkom krugu (koji je tek malo preko minuta) oni nakupe čitav sekund. Botasu prva pol pozicija u sezoni Kako prenosi Sport Klub, Valteri Botas osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Austrije kojom startuje ovogodišnji šampionat Formule 1. Finac je na stazi Red Bull Ring za 12 hiljaditinki nadmašio svog timskog kolegu Luisa Hamiltona, dok će treći na startu biti Maks Ferstapen iz Red Bula. Prve kvalifikacije u sezoni donele su iznenađenje pošto je na sva tri slobodna treninga branilac titule bio najbrži. Međutim, u odlučujućem delu kvalifikacija Botas je relativno rano postavio izuzetno brz krug, a iako je Hamilton pokušao da ga nadmaši, izgubio je ključne hiljaditinke u poslednjem sektoru. Sve se to desilo pošto je Finac imao izletanje sa staze, ali bez većih posledica. Ostali vozači nisu mogli da priprete dvojcu Mercedesa, a u prilog tome ide činjenica da je Ferstapen na trećoj poziciji bio 538 hiljaditinki iza Botasa. Mladim Holanđaninu će se u drugom startnom redu pridružiti vozač Meklarena Lando Noris, peti će biti Aleksander Albon u drugom Red Bulu, dok je šesto vreme imao vozač Rejsing Pointa Serhio Peres. Vozač Ferarija Šarl Lekler morao je da se zadovolji tek sedmim mestom, skoro sekundu iza Finca, a samo pet stotinki ispred svog budućeg timskog kolege Karlosa Sainsa juniora, koji trenutno brani boje Meklarena. Najbolju desetoricu kompletirali su Lens Strol iz Rejsing Pointa i vozač Renoa Danijel Rikardo. Najveće iznenađenje kvalifikacija desilo se u drugom delu, pošto tada četvorostruki svetski šampion Sebastijan Fetel nije uspeo da prođe dalje. Vozač Ferarija je morao da se zadovolji 11. pozicijom na startu, ispred dvojca Alfa Taurija Pjera Gaslija i Danila Kvjata, a iza njih su sledili Esteban Okon u Renou i vozač Hasa Roman Grožan. Prvi deo kvalifikacija je doneo očekivane eliminacije, pošto su tada takmičenje završili vozači koji su i na poslednjem treningu bili na začelju. Prvi ispod crte bio je Kevin Magnusen u Hasu, a sledili su ga vozač Vilijamsa Džordž Rasel, dvojac Alfa Romea Antonio Đovinaci i Kimi Raikonen i jedini debitant u šampionatu Nikolas Latifi. Velika nagrada Austrije čeka vas u nedelju od 15.10, uz direktan prenos na Sport Klubu 1. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    Ma sve to ja znam. Iz ličnog ali i iz razgovora sa serviserom. Ima jedna anegdota. Prodavali momci BMW, kojem je bio upaljen "žut ključ", ali nisu hteli da rade servis, tj zamenu ulja... Priključe oni dijagnostiku i pokušaju da resetuju servisni interval, ali im ne uspeva. Pozovu Iskusnijeg majstora, i on im kaze da ako to žele da urade, moraju ili da ispuste pa ponovo sipaju staro ulje, ili da auto stave na neku strmu nizbrdicu, jer motor ima senzor nivoa ulja, i tek kada on detektuje da nema ulja, tada je moguće resetovati interval zamene ulja. Nisu ni Nemci blesavi, znaju šta se sve radi... E sad, Ono što bih JA voleo da na tom "pametnom sistemu za ulje" uradim, je da resetujem servisni interval, kao da je zamenjeno ulje, a nije, pa tad da provozam par hiljada KM... I da vidim šta će pametnjaković mlađi [emoji41], da pokaže. Tj, da li meri kvalitet ulja na osnovu izmerenih karakteristika ulja, ili na osnovu više drugih parametara... Sve to naravno u naučne svrhe, da vidim kako ON funkcioniše... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
  40. 1 point
    Ako prekoračiš propisani redovni servisni interval za zamenu motornog ulja ( 20 kkm ili 12 meseci ), na info displeju će i nakon startovanja motora ostati da ti "trajno" (konstantno ) svetli znak u obliku "viljuškastog ključa" (narandžaste boje). I tako će da svetli sve dok se ulje ne zameni i pri tome se resetuje "servisni interval". A on "broji" samo dane i kilomtere. No, ona uobičajena signalna crvene sijalica (sa nacrtanom kanticom za ulje), ona svetli crveno "bez prekida" ako "ostaneš bez ulja" ( i bez pritiska podmazivanja ). Ali, ako ta crvena sijalica samo "treperi", to je znak da imaš dovoljno motorog ulja, ali, da je ono prevremeno "potrošeno", zbog loših (gradskih) uslova vožnje, odnosno, - "ukoliko se vozilo koristi uglavnom za gradsku vožnju, zbog čega je potrebno da se češće obavlja proces regeneracije DPF (filtera dizel čestica); - ukoliko se vozilo koristi za kratke vožnje, u toku kojih motor nema vremena da dostigne svoju normalnu radnu temperaturu; - ponovljenim prekidima procesa regeneracije, na šta ukazuje paljenje lampice upozorenja DPF". "Ukoliko se upali lampica upozorenja, istrošeno motorno ulje treba zameniti što je moguće pre, a nikada kasnije od 500 km od kada se prvi put upalila lampica upozorenja. Propust u poštovanju prethodno može da dovede do ozbiljnog oštećenja motora i da poništi važnost garancije. Aktiviranje ove lampice nije povezano sa količinom ulja u motoru. Stoga, nemojte nikada dolivati ulje, kada ova lampica počne da trepti." "Posle prve indikacije, prilikom svakog startovanja motora, lampica upozorenja će nastaviti da trepti kako je prethodno opisano dok se ulje ne zameni. Kod nekih verzija, displej pokazuje odgovarajuću poruku zajedno sa lampicom upozorenja."
  41. 1 point
    totti

    YouTube Music / Šta slušate dok vozite?

    Meni lakše da mi reklame idu svakih 5 sekundi, nego da tumačim ovo i pokušavam [emoji3]
  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  44. 1 point
    bane1321

    Naočare - opšta tema

    I rentgen za snajke!
  45. 1 point
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

    Nesto novo Klesta od Tuarega 5.0 v10 prednja sestoklipna zadnja cetvoroklipna. Diskovi od alfe 166 prednji 310mm zadnji 280mm ventilirajuci. Koci odlicno. Ostalo mi jos da napravim elektricnu rucnu.
  46. 1 point
    Milutinac

    Naočare - opšta tema

    I ovim putOm da se zahvalim nasem kolegi @djomla Dugo vec imam naocare, ali sam pre jedno 2 godine razbio jedno staklo i to je tako stajalo...od tada kupio 4-5 nekih jeftinijih, ali nije to to... E sad, nas kolega je bio voljan da mi pomogne, nabavi stakla, odradi veliki servis...sve zameni sto je moglo, dotegne, ma sve... Evo ih^ K`a nove
  47. 1 point
  48. 1 point
    Decak Iz Vode

    Vozila koja treba izbegavati

    Ne znam da li je prigodno za postaviti ili ne..tek u nekoj svojoj dokolici naletim na jedan auto za kojeg smatram da je isti,iako se nalazi u oglasima dva razlicita sajta za prodaju auta,u razlicitim zemljama i sa razlicitim cenama. Oba su sajta strana i vozilo ne pripada Fiat/Lancia/Alfa grupacijama,pa neka moderacija obrise post ako ga smatra nedozvoljenim Prvi oglas - austrijski sajt Gebrauchtwagen https://www.gebrauchtwagen.at/fahrzeuge/a/65f748a1-5bf2-1256-e053-e350040ada53/?utm_source=criteo-at&utm_medium=ret&utm_campaign=Lower-Funnel&utm_content=html&utm_term=all Drugi oglas - nemacki Autoscout https://www.autoscout24.de/angebote/seat-leon-1-4-tsi-start-stop-fr-benzin-schwarz-c7e0c671-2500-44fc-8cff-502f75911cfa?cldtidx=14&cldtsrc=listPage Cak je i opis oglasa gotovo istovetan..po meni lazni oglasi/prevara..nije da se nisam susreo sa laznim oglasima na stranim sajtovima i ranije,ali ovo je prvi put da vidim isti auto na njima.. (mozda bi bilo prikladnije reci da su ovo oglasi koje treba izbegavati)
  49. 1 point
    Kurjak71

    Fiat Bravo 1.2 16v

    Jesi ga opravio svaka ti cast, tj majstoru
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...